Εδώ θα βρείτε ένα μωσαϊκό θεμάτων . Κλείσαμε 10ετία και γι αυτό κάποιες αναρτήσεις έχουν αλλοιωθεί. Οι σελίδες που αναφέρω είναι τα νέα μου ιστολόγια που αλληλοστηρίζονται με αυτό εδώ το παλιό ... Σας ευχαριστώ!
Κυριακή 28 Ιουλίου 2013
"Αντίο Κολόμπους"
http://www.bigbook.gr/ index.php?lang_id=1&mode=si ngleBook&book_id=149510
Το "Αντίο Κολόμπους", η νουβέλα που μας εισήγαγε στο έργο του Φίλιπ Ροθ, είναι μια ασεβής και λαμπερή σάτιρα για τις νεανικές σχέσεις που διαλύονται από τις προκαταλήψεις των τρίτων. Ο Νιλ Κλούγκμαν από το ταπεινό Νιούαρκ και η Μπρέντα Πάτιμκιν από το προάστιο Σορτ Χιλς συναντήθηκαν και ερωτεύτηκαν με πάθος ένα καλοκαίρι στα τέλη της δεκαετίας του ΄50. Οι δυο τους δόθηκαν ολοκληρωτικά σε αυτή τη σχέση, η καταγωγή του Νιλ όμως δεν ταίριαζε με το περιβάλλον της Μπρέντα, κι έτσι σχέση τους ήταν καταδικασμένη εξαρχής. Μια πνευματώδης και σαρκαστική περιγραφή των κοινωνικών ηθών της Αμερικής, τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν στις κοινωνίες της Δύσης έως και τις μέρες μας. Η νουβέλα συνοδεύεται από πέντε διηγήματα που ποικίλουν σε ύφος, περνώντας από την απόλυτη άρνηση έως την εκπληκτική τρυφερότητα και φωτίζοντας τις υπόγειες συγκρούσεις που υπάρχουν στις οικογενειακές, κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις της αμερικανικής εβραϊκής διασποράς.
Το "Αντίο Κολόμπους", η νουβέλα που μας εισήγαγε στο έργο του Φίλιπ Ροθ, είναι μια ασεβής και λαμπερή σάτιρα για τις νεανικές σχέσεις που διαλύονται από τις προκαταλήψεις των τρίτων. Ο Νιλ Κλούγκμαν από το ταπεινό Νιούαρκ και η Μπρέντα Πάτιμκιν από το προάστιο Σορτ Χιλς συναντήθηκαν και ερωτεύτηκαν με πάθος ένα καλοκαίρι στα τέλη της δεκαετίας του ΄50. Οι δυο τους δόθηκαν ολοκληρωτικά σε αυτή τη σχέση, η καταγωγή του Νιλ όμως δεν ταίριαζε με το περιβάλλον της Μπρέντα, κι έτσι σχέση τους ήταν καταδικασμένη εξαρχής. Μια πνευματώδης και σαρκαστική περιγραφή των κοινωνικών ηθών της Αμερικής, τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν στις κοινωνίες της Δύσης έως και τις μέρες μας. Η νουβέλα συνοδεύεται από πέντε διηγήματα που ποικίλουν σε ύφος, περνώντας από την απόλυτη άρνηση έως την εκπληκτική τρυφερότητα και φωτίζοντας τις υπόγειες συγκρούσεις που υπάρχουν στις οικογενειακές, κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις της αμερικανικής εβραϊκής διασποράς.
πασουμάκια
NETTEN
Μπορείτε να φτιάξετε τα πασουμάκια σας για τον χειμώνα πάνω σε πάτους κατα προτίμηση δερμάτινους που μπορείτε να τους επενδύσετε αν θέλετε και με δεύτερο πάτο. Είναι επιλογή σας σε ποιόν πάτο θα αρχίσετε το πλέξιμο.
Γνώμη μου είναι να πλέξομε πάνω στον εσωτερικό πάτο και απο την κάτω πλευρά του να κολλήσουμε τον δερμάτινο. Με τον τρόπο αυτό δεν θα ακουμπά κάτω το πλεκτό περίγυρο και θα διατηρηθεί πολύ περισσότερο προστατευμένο απο τριβές και σκόνη . Καλή επιτυχία!
Αυτοσχέδια μπαταρία με χάλκινα κέρματα και ξύδι
http://koumpotrypa.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4043.html
Αυτοσχέδια μπαταρία με χάλκινα κέρματα και ξύδι
Φανταστήκατε ποτέ ότι μπορείτε να κατασκευάσετε μια αυτοσχέδια μπαταρία
για ένα κομπιουτεράκι ή μια λάμπα LED χρησιμοποιώντας τα χάλκινα κέρματα
που έχετε στην τσέπη σας;
Σύμφωνα με το instructables.com αυτό γίνεται με τα παρακάτω υλικά:
13 κέρματα των 5 λεπτών
γυαλόχαρτο
έναν ηλεκτρολύτη όπως είναι το ξύδι, ο χυμός λεμονιού ή το αλατόνερο
χαρτόνι
ψαλίδι
ροδέλες από ψευδάργυρο (τσίγκο)
μονωτική ταινία
ένα μικρό, φθηνό κομπιουτεράκι
μια ή δύο λαμπτήρες LED
Προμηθευτείτε μερικές ροδέλες από κατάστημα με σιδηρικά.
Κόψτε χαρτόνι στο σχήμα των κερμάτων και βουτήξτε το σε λευκό ξύδι (κάνει κάθε τύπος ξυδιού, η χυμός λεμονιού ή αλατόνερο) για 1-2 λεπτά.
Τοποθετήστε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο ως επιφάνεια εργασίας. Στον πάτω βάλτε μια ροδέλα, στη συνέχεια, χαρτόνι μουλιασμένο στο ξύδι (στεγνώστε το σε μια πετσέτα για να μην στάζει), από πάνω ένα χάλκινο κέρμα και εναλλάξ χαρτόνι με κέρμα. Ο “πύργος” τελειώνει με ένα κέρμα στην κορυφή και μια ροδέλα στον πάτο.
Τυλίξτε την μπαταρία με μονωτική ταινία.
Το χάλκινο κέρμα είναι η άνοδος και η ροδέλα από ψευδάργυρο η κάθοδος.
Κάθε κυψέλη-κέρμα παράγει 0,6 Βολτ.
Η μπαταρία που δημιουργείται μοιάζει αρκετά με την πρωτότυπη μπαταρία που ανέπτυξε ο Αλεσσάντρο Βόλτα στις αρχές του 19ου αιώνα.
Το instructables δείχνει πως αν βγάλετε τα καλώδια που καταλήγουν στην μπαταρία από ένα φθηνό κομπιουτεράκι και τα συνδέσετε στην αυτοσχέδια αυτό θα λειτουργήσει κανονικά.
Αντίστοιχα μπορείτε να συνδέσετε στη μπαταρία από κέρματα μια λάμπα LED χαμηλού βολτάζ!
Σύμφωνα με το instructables.com αυτό γίνεται με τα παρακάτω υλικά:
13 κέρματα των 5 λεπτών
γυαλόχαρτο
έναν ηλεκτρολύτη όπως είναι το ξύδι, ο χυμός λεμονιού ή το αλατόνερο
χαρτόνι
ψαλίδι
ροδέλες από ψευδάργυρο (τσίγκο)
μονωτική ταινία
ένα μικρό, φθηνό κομπιουτεράκι
μια ή δύο λαμπτήρες LED
Προμηθευτείτε μερικές ροδέλες από κατάστημα με σιδηρικά.
Κόψτε χαρτόνι στο σχήμα των κερμάτων και βουτήξτε το σε λευκό ξύδι (κάνει κάθε τύπος ξυδιού, η χυμός λεμονιού ή αλατόνερο) για 1-2 λεπτά.
Τοποθετήστε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο ως επιφάνεια εργασίας. Στον πάτω βάλτε μια ροδέλα, στη συνέχεια, χαρτόνι μουλιασμένο στο ξύδι (στεγνώστε το σε μια πετσέτα για να μην στάζει), από πάνω ένα χάλκινο κέρμα και εναλλάξ χαρτόνι με κέρμα. Ο “πύργος” τελειώνει με ένα κέρμα στην κορυφή και μια ροδέλα στον πάτο.
Τυλίξτε την μπαταρία με μονωτική ταινία.
Το χάλκινο κέρμα είναι η άνοδος και η ροδέλα από ψευδάργυρο η κάθοδος.
Κάθε κυψέλη-κέρμα παράγει 0,6 Βολτ.
Η μπαταρία που δημιουργείται μοιάζει αρκετά με την πρωτότυπη μπαταρία που ανέπτυξε ο Αλεσσάντρο Βόλτα στις αρχές του 19ου αιώνα.
Το instructables δείχνει πως αν βγάλετε τα καλώδια που καταλήγουν στην μπαταρία από ένα φθηνό κομπιουτεράκι και τα συνδέσετε στην αυτοσχέδια αυτό θα λειτουργήσει κανονικά.
Αντίστοιχα μπορείτε να συνδέσετε στη μπαταρία από κέρματα μια λάμπα LED χαμηλού βολτάζ!
Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ (Johann Sebastian Bach,
Ο
Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ (Johann Sebastian Bach, Άϊζεναχ, 21/31
Μαρτίου[1] 1685 - Λειψία, 28 Ιουλίου 1750) ήταν Γερμανός συνθέτης,
διευθυντής ορχήστρας, εκπαιδευτικός και εκτελεστής (οργανίστας,
κλειδοκυμβαλίστας[2], βιολιστής και βιολονίστας) της περιόδου Μπαρόκ.
Υπήρξε αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος συνθέτης αυτής της περιόδου, καθώς και ένας από τους σπουδαιότερους στην ιστορία της έντεχνης Δυτικής μουσικής. Τα περισσότερα από 1000 έργα του που έχουν διασωθεί ως τις μέρες μας, ενσωματώνουν όλα τα χαρακτηριστικά του στυλ Μπαρόκ, το οποίο και απογειώνουν στην τελειότητα. Παρόλο που δεν εισάγει κάποια νέα μουσική φόρμα, εμπλουτίζει το γερμανικό μουσικό στυλ της εποχής με μια δυνατή και εντυπωσιακή αντιστικτική τεχνική, ένα φαινομενικά αβίαστο έλεγχο της αρμονικής και μοτιβικής οργάνωσης, και την προσαρμογή ρυθμών και ύφους από άλλες χώρες, ιδιαίτερα από την Ιταλία και τη Γαλλία. Η μουσική του χαρακτηρίζεται από τεχνική αρτιότητα, αρτιστικό υπόβαθρο και, κυρίως, υψηλή πνευματικότητα.
Τα έργα του καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα τόσο της οργανικής (έργα για τσέμπαλο, εκκλησιαστικό όργανο, κοντσέρτα), όσο και της φωνητικής μουσικής (ορατόρια, λειτουργίες, πάθη, καντάτες, κ.α.). Ως χαρακτηριστικά έργα του Μπαχ μπορούν να αναφερθούν: η Τοκάτα και Φούγκα σε Ρε Ελάσσονα, η Λειτουργία σε σι ελάσσονα, τα Κατά Ματθαίον Πάθη, τα Βρανδεμβούργια Κοντσέρτα, το Καλοσυγκερασμένο Κλειδοκύμβαλο και η Τέχνη της Φούγκας.
Ομάδα εμπειρογνωμόνων κατάφερε να αναδημιουργήσει ψηφιακά το πρόσωπο του Γερμανού συνθέτη. [3]. Επίσης, μετά την -πιθανότατη- ανακάλυψη του χαμένου φερέτρου του (1894), έγινε προσπάθεια αναπαράστασης του σωματότυπού του!. Όλα αυτά βέβαια πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον δέοντα σκεπτικισμό.
http://el.wikipedia.org/ wiki/Γιόχαν_Σεμπάστιαν_Μπαχ
Υπήρξε αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος συνθέτης αυτής της περιόδου, καθώς και ένας από τους σπουδαιότερους στην ιστορία της έντεχνης Δυτικής μουσικής. Τα περισσότερα από 1000 έργα του που έχουν διασωθεί ως τις μέρες μας, ενσωματώνουν όλα τα χαρακτηριστικά του στυλ Μπαρόκ, το οποίο και απογειώνουν στην τελειότητα. Παρόλο που δεν εισάγει κάποια νέα μουσική φόρμα, εμπλουτίζει το γερμανικό μουσικό στυλ της εποχής με μια δυνατή και εντυπωσιακή αντιστικτική τεχνική, ένα φαινομενικά αβίαστο έλεγχο της αρμονικής και μοτιβικής οργάνωσης, και την προσαρμογή ρυθμών και ύφους από άλλες χώρες, ιδιαίτερα από την Ιταλία και τη Γαλλία. Η μουσική του χαρακτηρίζεται από τεχνική αρτιότητα, αρτιστικό υπόβαθρο και, κυρίως, υψηλή πνευματικότητα.
Τα έργα του καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα τόσο της οργανικής (έργα για τσέμπαλο, εκκλησιαστικό όργανο, κοντσέρτα), όσο και της φωνητικής μουσικής (ορατόρια, λειτουργίες, πάθη, καντάτες, κ.α.). Ως χαρακτηριστικά έργα του Μπαχ μπορούν να αναφερθούν: η Τοκάτα και Φούγκα σε Ρε Ελάσσονα, η Λειτουργία σε σι ελάσσονα, τα Κατά Ματθαίον Πάθη, τα Βρανδεμβούργια Κοντσέρτα, το Καλοσυγκερασμένο Κλειδοκύμβαλο και η Τέχνη της Φούγκας.
Ομάδα εμπειρογνωμόνων κατάφερε να αναδημιουργήσει ψηφιακά το πρόσωπο του Γερμανού συνθέτη. [3]. Επίσης, μετά την -πιθανότατη- ανακάλυψη του χαμένου φερέτρου του (1894), έγινε προσπάθεια αναπαράστασης του σωματότυπού του!. Όλα αυτά βέβαια πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον δέοντα σκεπτικισμό.
http://el.wikipedia.org/
Συρανό ντε Μπερζεράκ (Hercule-Savinien de Cyrano de Bergerac
Ο
Συρανό ντε Μπερζεράκ (Hercule-Savinien de Cyrano de Bergerac, 6 Μαρτίου
1619 - 28 Iουλίου 1655) ήταν Γάλλος στρατιωτικός, δραματικός ποιητής
και συγγραφέας.
Από οικογένεια μικροευγενών, κατατάχτηκε στον στρατό και πληγώθηκε σοβαρά στην πολιορκία του Αράς. Παρακολούθησε μετά την διδασκαλία του φιλοσόφου Πιερ Γκασσεντί και έγινε ένα esprit fort, ένας ελευθεριάζων δηλαδή ως προς τα φρονήματα, όσο ήταν ελευθεριάζων και ως προς τα ήθη.
Σχετίστηκε στο Παρίσι με ένα κύκλο ομοφρόνων του θορυβοποιών, απέκτησε φήμη δεινού μονομάχου και σε διάστημα έξι ετών έγραψε τα έργα του. Η κωμωδία του Ο εμπαιζόμενος σχολαστικός δεν είχε επιτυχία στη σκηνή, επειδή ήταν αντίθετη στην περί δράματος άποψη της εποχής, ο Μολιέρος όμως «δανείστηκε» δύο σκηνές της για τις Fourberies de Scapin (Κατεργαριές του Σκαπίνου). Η τραγωδία του Ο θάνατος της Αγριππίνας παίχτηκε μόνο μια φορά το 1640 κι αμέσως απαγορεύτηκε λόγω των αθεϊστικών της κηρυγμάτων. Στον Άλλο Κόσμο περιγράφονται ταξίδια του Συρανό στις αυτοκρατορίες της Σελήνης και του Ήλιου : τα αθεϊστικά κηρύγματα εξακολουθούν και όλα είναι διαφορετικά απ’ ό,τι είναι στον δικό μας κόσμο.
Ο Συρανό πέθανε από ατύχημα στα τράντα έξι του χρόνια.
Επηρεασμένος πιθανώς από την Ουτοπία του Τόμας Μορ, ο Συρανό επηρέασε με την σειρά του τους συγγραφείς έργων ουτοπικής φαντασίας, αρχίζοντας από τα Ταξίδια του Γκιούλιβερ του Τζόναθαν Σουίφτ και φθάνοντας στον Γενναίο, νέο κόσμο του Άλντους Χάξλεϋ.
Έργα
Lettre contre les Frondeurs (Επιστολές κατά των οπαδών της Σφενδόνης, 1651)
Lettres (Επιστολές, 1654 –σε διάφορα υπαρκτά ή φανταστικά πρόσωπα)
La Mort d’Agrippine (Ο θάνατος της Αγριππίνας, 1654)
Le Pédant joué (Ο εμπαιζόμενος σχολαστικός, 1654)
L’Autre Monde (Ο Άλλος Κόσμος, 1657, μεταθανάτια), σε δύο μέρη :
Histoire comique des Estats et empires de la Lune (Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών της Σελήνης)
Histoire comique des Estats et empires du Soleil (Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών του Ηλίου)
Την Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών της Σελήνης και τις Επιστολές μετέφρασε στα ελληνικά ο Γιάννης Λο Σκόκκο (Αίολος)
Ο Συρανό ντε Μπερζεράκ ενέπνευσε στον Εντμόν Ροστάν το ομώνυμο θεατρικό του έργο.[1] Ιστορικά ανακριβές (η μεγάλη μύτη υπήρχε πάντως) το έργο αυτό, καθώς και η βασισμένη σε αυτό ομώνυμη όπερα του Φράνκο Αλφάνο, καθιέρωσε την εικόνα του ρομαντικού ήρωα που έχει επικρατήσει σήμερα.
http://el.wikipedia.org/ wiki/ Συρανό_ντε_Μπερζεράκ_%28συγ γραφέας%29
Από οικογένεια μικροευγενών, κατατάχτηκε στον στρατό και πληγώθηκε σοβαρά στην πολιορκία του Αράς. Παρακολούθησε μετά την διδασκαλία του φιλοσόφου Πιερ Γκασσεντί και έγινε ένα esprit fort, ένας ελευθεριάζων δηλαδή ως προς τα φρονήματα, όσο ήταν ελευθεριάζων και ως προς τα ήθη.
Σχετίστηκε στο Παρίσι με ένα κύκλο ομοφρόνων του θορυβοποιών, απέκτησε φήμη δεινού μονομάχου και σε διάστημα έξι ετών έγραψε τα έργα του. Η κωμωδία του Ο εμπαιζόμενος σχολαστικός δεν είχε επιτυχία στη σκηνή, επειδή ήταν αντίθετη στην περί δράματος άποψη της εποχής, ο Μολιέρος όμως «δανείστηκε» δύο σκηνές της για τις Fourberies de Scapin (Κατεργαριές του Σκαπίνου). Η τραγωδία του Ο θάνατος της Αγριππίνας παίχτηκε μόνο μια φορά το 1640 κι αμέσως απαγορεύτηκε λόγω των αθεϊστικών της κηρυγμάτων. Στον Άλλο Κόσμο περιγράφονται ταξίδια του Συρανό στις αυτοκρατορίες της Σελήνης και του Ήλιου : τα αθεϊστικά κηρύγματα εξακολουθούν και όλα είναι διαφορετικά απ’ ό,τι είναι στον δικό μας κόσμο.
Ο Συρανό πέθανε από ατύχημα στα τράντα έξι του χρόνια.
Επηρεασμένος πιθανώς από την Ουτοπία του Τόμας Μορ, ο Συρανό επηρέασε με την σειρά του τους συγγραφείς έργων ουτοπικής φαντασίας, αρχίζοντας από τα Ταξίδια του Γκιούλιβερ του Τζόναθαν Σουίφτ και φθάνοντας στον Γενναίο, νέο κόσμο του Άλντους Χάξλεϋ.
Έργα
Lettre contre les Frondeurs (Επιστολές κατά των οπαδών της Σφενδόνης, 1651)
Lettres (Επιστολές, 1654 –σε διάφορα υπαρκτά ή φανταστικά πρόσωπα)
La Mort d’Agrippine (Ο θάνατος της Αγριππίνας, 1654)
Le Pédant joué (Ο εμπαιζόμενος σχολαστικός, 1654)
L’Autre Monde (Ο Άλλος Κόσμος, 1657, μεταθανάτια), σε δύο μέρη :
Histoire comique des Estats et empires de la Lune (Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών της Σελήνης)
Histoire comique des Estats et empires du Soleil (Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών του Ηλίου)
Την Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών της Σελήνης και τις Επιστολές μετέφρασε στα ελληνικά ο Γιάννης Λο Σκόκκο (Αίολος)
Ο Συρανό ντε Μπερζεράκ ενέπνευσε στον Εντμόν Ροστάν το ομώνυμο θεατρικό του έργο.[1] Ιστορικά ανακριβές (η μεγάλη μύτη υπήρχε πάντως) το έργο αυτό, καθώς και η βασισμένη σε αυτό ομώνυμη όπερα του Φράνκο Αλφάνο, καθιέρωσε την εικόνα του ρομαντικού ήρωα που έχει επικρατήσει σήμερα.
http://el.wikipedia.org/
28 Ιουλίου 1794
28 Ιουλίου 1794 - Ο πρωτεργάτης της γαλλικής επανάστασης Ροβεσπιέρος οδηγείται στη γκιλοτίνα.
Ο Μαξιμιλιανός Φραγκίσκος Μαρία Ισίδωρος Ροβεσπιέρος (Maximilien François Marie Isidore de Robespierre) (1758 - 1794) ήταν Γάλλος πολιτικός, δεσπόζουσα μορφή της Γαλλικής Επανάστασης του 1789.
Γεννήθηκε στην πόλη Αρράς στις 6 Μαΐου 1758 και καρατομήθηκε στο Παρίσι στις 28 Ιουλίου 1794. Έζησε πολύ δύσκολα και φτωχικά παιδικά χρόνια, κατόρθωσε όμως να σπουδάσει Νομικά στο Παρίσι και επανερχόμενος στη γενέτειρά του άσκησε τη δικηγορία επιδιδόμενος συγχρόνως στη ποίηση, στη φιλολογία και στη μουσική τέχνη, εκλεγόμενος μέλος της Ακαδημίας του Αρράς.
Το 1789 εξελέγη αντιπρόσωπος στη Συνέλευση των Τάξεων στην οποία δεν έτυχε αρχικώς καμίας διάκρισης και ιδιαίτερης προσοχής. Ο Μιραμπώ μόνο, ο οποίος παρακολουθούσε τις σχολαστικές αγορεύσεις του Ροβεσπιέρου είπε ότι: "αυτός ο νέος θα πάει μπροστά γιατί πιστεύει σε όσα λέει". Τότε ο Ροβεσπιέρος ήταν ακόμη μετριοπαθής και υπέρ της βασιλείας, είχε δε προτείνει και την κατάργηση της θανατικής ποινής.
Μετά την άλωση της Βαστίλης, ετέθη επικεφαλής το 1790 των Ιακωβίνων. Όταν οι Ορεινοί (οι Ιακωβίνοι δηλαδή, από τη θέση που καταλάμβαναν στα ορεινά έδρανα της Συνέλευσης ονομάστηκαν Ορεινοί) κατέλαβαν την εξουσία το 1793, ο Ροβεσπιέρος έγινε ουσιαστικός αρχηγός της Γαλλίας. Ετέθη επικεφαλής της Κομμούνας και στη Συμβατική Συνέλευση εισήλθε ως αντιπρόσωπος του λαού του Παρισιού. Ψήφισε το θάνατο του Λουδοβίκου ΙΣΤ΄ και υπέρ της κατάργησης της Βασιλείας.
Για να στερεώσει την εξουσία του απέκρουσε τις κατηγορίες των Γιρονδίνων ότι επεδίωκε την επιβολή δικτατορίας. Εισερχόμενος δε στην Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας και διευθύνοντας πλέον τους τομείς της Δημόσιας Aσφάλειας και της Δικαιοσύνης, προχώρησε σε προγραφές εναντίον των Γιρονδίνων, για τους οποίους πέτυχε να τεθούν εκτός νόμου, στην εξόντωση των αρχηγών τους, αλλά και τη φυσική εξόντωση πολλών συντρόφων του, όπως του Δαντών, τον οποίο μισούσε θεωρώντας τον βαθύτατα διεφθαρμένο, στέλνοντάς τους στη λαιμητόμο, κάτι που έκανε στη συνέχεια και με τους Εμπερτιστές.
Στην περίοδο της κυριαρχίας του Ροβεσπιέρου επικρατούσε απόλυτη Τρομοκρατία, στηριζόμενη στα Επαναστατικά Δικαστήρια και στην περίφημη Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας. Παρότι, λόγω της προσωπικής του εντιμότητας, του ανεπίληπτου ιδιωτικού του βίου και του αδέκαστου χαρακτήρα του, είχε επονομασθεί από τους ομοϊδεάτες του "αδιάφθορος", δε δίστασε για την εδραίωση του καθεστώτος του, να στέλνει καθημερινά διά του Επαναστατικού Δικαστηρίου στη λαιμητόμο κατά δεκάδες και εκατοντάδες Γάλλους πολίτες αντιφρονούντες, βασιλόφρονες, μετριοπαθείς, αναρχικούς, κλέφτες, ύποπτους, άνδρες, γυναίκες, ακόμη και παιδιά καταδικασθέντες με συνοπτικές διαδικασίες.
Παραλλήλως, προσπάθησε να επαναφέρει ως συστατικό στοιχείο του κράτους, το πρότυπο των αρχαίων ελληνικών πόλεων (πολιτειών), με ιθύνουσα αρχή την ενότητα και την αρετή, προχωρώντας για το σκοπό αυτό σε αλλαγές στο ημερολόγιο και στη θρησκεία, καθιερώνοντας τη λατρεία του Υπέρτατου Όντος ως θεότητα του Ορθού Λόγου, λατρεία της οποίας ανακηρύχθηκε Μέγας Ποντίφικας σε μεγαλοπρεπή τελετή (16 Νοεμβρίου 1793).
Η Τρομοκρατία, όπως αποκλήθηκε η θηριώδης αυτή περίοδος τριών μηνών, τελείωσε με το πραξικόπημα της 9ης Θερμιδόρ (27 Ιουλίου 1794) το οποίο έγινε από τους ίδιους τους συντρόφους του, όταν συνασπισθέντες οι εχθροί τους στη Συνέλευση εισήγαγαν ψήφισμα να κηρυχθεί αυτός και οι φίλοι του εκτός νόμου.
Και ενώ σκόπευαν να τον συλλάβουν και μεταφέρουν από την Εθνοσυνέλευση στις φυλακές του κάστρου του Λουξεμβούργου, οπαδοί του τον φυγάδευσαν και ο Ροβεσπιέρος έσπευσε ως θριαμβευτής στο Δημαρχείο του Παρισιού προσπαθώντας να εξεγείρει τον λαό σε στάση. Τον πρόλαβαν όμως οι εχθροί του και τον πολιόρκησαν. Τραυματισμένος ο Ροβεσπιέρος προσπάθησε ν' αυτοκτονήσει. Συνελήφθη όμως μαζί με τον αδελφό του Αυγουστίνο, τον Σαιν Ζυστ, τον Κουτόν και άλλους οπαδούς του. Την επόμενη ημέρα (28 Ιουλίου), ο Ροβεσπιέρος οδηγήθηκε στη λαιμητόμο χωρίς δίκη.
Μαζί του εκτελέστηκαν οι στενοί του συνεργάτες, Σαιν Ζυστ και Κουτόν, αλλά και ο αδερφός του, Αυγουστίνος, υπό τα χειροκροτήματα του λαού του Παρισιού του οποίου μόλις λίγο καιρό πριν υπήρξε είδωλο. Την εκτέλεση του Ροβεσπιέρου ακολούθησαν εκτελέσεις 120 περίπου Ιακωβίνων και η διάλυση της λέσχης τους το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς.
http://el.wikipedia.org/ wiki/Ροβεσπιέρος
Ο Μαξιμιλιανός Φραγκίσκος Μαρία Ισίδωρος Ροβεσπιέρος (Maximilien François Marie Isidore de Robespierre) (1758 - 1794) ήταν Γάλλος πολιτικός, δεσπόζουσα μορφή της Γαλλικής Επανάστασης του 1789.
Γεννήθηκε στην πόλη Αρράς στις 6 Μαΐου 1758 και καρατομήθηκε στο Παρίσι στις 28 Ιουλίου 1794. Έζησε πολύ δύσκολα και φτωχικά παιδικά χρόνια, κατόρθωσε όμως να σπουδάσει Νομικά στο Παρίσι και επανερχόμενος στη γενέτειρά του άσκησε τη δικηγορία επιδιδόμενος συγχρόνως στη ποίηση, στη φιλολογία και στη μουσική τέχνη, εκλεγόμενος μέλος της Ακαδημίας του Αρράς.
Το 1789 εξελέγη αντιπρόσωπος στη Συνέλευση των Τάξεων στην οποία δεν έτυχε αρχικώς καμίας διάκρισης και ιδιαίτερης προσοχής. Ο Μιραμπώ μόνο, ο οποίος παρακολουθούσε τις σχολαστικές αγορεύσεις του Ροβεσπιέρου είπε ότι: "αυτός ο νέος θα πάει μπροστά γιατί πιστεύει σε όσα λέει". Τότε ο Ροβεσπιέρος ήταν ακόμη μετριοπαθής και υπέρ της βασιλείας, είχε δε προτείνει και την κατάργηση της θανατικής ποινής.
Μετά την άλωση της Βαστίλης, ετέθη επικεφαλής το 1790 των Ιακωβίνων. Όταν οι Ορεινοί (οι Ιακωβίνοι δηλαδή, από τη θέση που καταλάμβαναν στα ορεινά έδρανα της Συνέλευσης ονομάστηκαν Ορεινοί) κατέλαβαν την εξουσία το 1793, ο Ροβεσπιέρος έγινε ουσιαστικός αρχηγός της Γαλλίας. Ετέθη επικεφαλής της Κομμούνας και στη Συμβατική Συνέλευση εισήλθε ως αντιπρόσωπος του λαού του Παρισιού. Ψήφισε το θάνατο του Λουδοβίκου ΙΣΤ΄ και υπέρ της κατάργησης της Βασιλείας.
Για να στερεώσει την εξουσία του απέκρουσε τις κατηγορίες των Γιρονδίνων ότι επεδίωκε την επιβολή δικτατορίας. Εισερχόμενος δε στην Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας και διευθύνοντας πλέον τους τομείς της Δημόσιας Aσφάλειας και της Δικαιοσύνης, προχώρησε σε προγραφές εναντίον των Γιρονδίνων, για τους οποίους πέτυχε να τεθούν εκτός νόμου, στην εξόντωση των αρχηγών τους, αλλά και τη φυσική εξόντωση πολλών συντρόφων του, όπως του Δαντών, τον οποίο μισούσε θεωρώντας τον βαθύτατα διεφθαρμένο, στέλνοντάς τους στη λαιμητόμο, κάτι που έκανε στη συνέχεια και με τους Εμπερτιστές.
Στην περίοδο της κυριαρχίας του Ροβεσπιέρου επικρατούσε απόλυτη Τρομοκρατία, στηριζόμενη στα Επαναστατικά Δικαστήρια και στην περίφημη Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας. Παρότι, λόγω της προσωπικής του εντιμότητας, του ανεπίληπτου ιδιωτικού του βίου και του αδέκαστου χαρακτήρα του, είχε επονομασθεί από τους ομοϊδεάτες του "αδιάφθορος", δε δίστασε για την εδραίωση του καθεστώτος του, να στέλνει καθημερινά διά του Επαναστατικού Δικαστηρίου στη λαιμητόμο κατά δεκάδες και εκατοντάδες Γάλλους πολίτες αντιφρονούντες, βασιλόφρονες, μετριοπαθείς, αναρχικούς, κλέφτες, ύποπτους, άνδρες, γυναίκες, ακόμη και παιδιά καταδικασθέντες με συνοπτικές διαδικασίες.
Παραλλήλως, προσπάθησε να επαναφέρει ως συστατικό στοιχείο του κράτους, το πρότυπο των αρχαίων ελληνικών πόλεων (πολιτειών), με ιθύνουσα αρχή την ενότητα και την αρετή, προχωρώντας για το σκοπό αυτό σε αλλαγές στο ημερολόγιο και στη θρησκεία, καθιερώνοντας τη λατρεία του Υπέρτατου Όντος ως θεότητα του Ορθού Λόγου, λατρεία της οποίας ανακηρύχθηκε Μέγας Ποντίφικας σε μεγαλοπρεπή τελετή (16 Νοεμβρίου 1793).
Η Τρομοκρατία, όπως αποκλήθηκε η θηριώδης αυτή περίοδος τριών μηνών, τελείωσε με το πραξικόπημα της 9ης Θερμιδόρ (27 Ιουλίου 1794) το οποίο έγινε από τους ίδιους τους συντρόφους του, όταν συνασπισθέντες οι εχθροί τους στη Συνέλευση εισήγαγαν ψήφισμα να κηρυχθεί αυτός και οι φίλοι του εκτός νόμου.
Και ενώ σκόπευαν να τον συλλάβουν και μεταφέρουν από την Εθνοσυνέλευση στις φυλακές του κάστρου του Λουξεμβούργου, οπαδοί του τον φυγάδευσαν και ο Ροβεσπιέρος έσπευσε ως θριαμβευτής στο Δημαρχείο του Παρισιού προσπαθώντας να εξεγείρει τον λαό σε στάση. Τον πρόλαβαν όμως οι εχθροί του και τον πολιόρκησαν. Τραυματισμένος ο Ροβεσπιέρος προσπάθησε ν' αυτοκτονήσει. Συνελήφθη όμως μαζί με τον αδελφό του Αυγουστίνο, τον Σαιν Ζυστ, τον Κουτόν και άλλους οπαδούς του. Την επόμενη ημέρα (28 Ιουλίου), ο Ροβεσπιέρος οδηγήθηκε στη λαιμητόμο χωρίς δίκη.
Μαζί του εκτελέστηκαν οι στενοί του συνεργάτες, Σαιν Ζυστ και Κουτόν, αλλά και ο αδερφός του, Αυγουστίνος, υπό τα χειροκροτήματα του λαού του Παρισιού του οποίου μόλις λίγο καιρό πριν υπήρξε είδωλο. Την εκτέλεση του Ροβεσπιέρου ακολούθησαν εκτελέσεις 120 περίπου Ιακωβίνων και η διάλυση της λέσχης τους το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς.
http://el.wikipedia.org/
Το βυθισμένο Βασίλειο
Η Μινωική Αυτοκρατορία κυριαρχεί στη Μεσόγειο. Ένας προηγμένος
πολιτισμός, τόσο ισχυρός όσο και μυστηριακός. Οι ανακαλύψεις του σε
τεχνολογία και φιλοσοφία πρωτόγνωρες.
Όμως για όλα τα πράγματα έρχεται ένα τέλος. Μετά από την αλαζονική εκστρατεία ενάντια στην Αθήνα, η Αυτοκρατορία αντιμετωπίζει μια τρομερή φυσική καταστροφή.
Ένας σοφός βασιλιάς σηκώνει στους ώμους του έναν ολόκληρο κόσμο. Ένας νεαρός αξιωματικός καλείται να θυσιάσει τα πάντα προκειμένου να αποτρέψει την εκπλήρωση μιας προφητείας. Ο χρόνος αποδεικνύεται αμείλικτος για τους πιστούς του.
Σαντορίνη, σημερινή εποχή…
Ο Νικόδημος είναι ένας παθιασμένος καθηγητής που έχει αφιερώσει τη ζωή του στο κυνήγι ενός θρύλου. Μετά από πολλά χρόνια έρευνας κάνει μια συγκλονιστική ανακάλυψη. Μια ανακάλυψη που μπορεί να αλλάξει την ιστορία του πολιτισμού για πάντα.
Ζητάει τη βοήθεια του μοναδικού ανθρώπου που μπορεί να εμπιστευτεί, του παλιού φοιτητή του Αλέξανδρου. Εκείνος σπεύδει στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων όχι μόνο για να εξερευνήσει το μακρινό παρελθόν, αλλά και για να έχει μια δεύτερη ευκαιρία σε έναν ανεκπλήρωτο έρωτα.
Οι δυο αρχαιολόγοι επιχειρούν να αποκρυπτογραφήσουν μια ξεχασμένη γλώσσα και να βρουν το μίτο που θα τους βοηθήσει να εξηγήσουν το μεγαλύτερο αίνιγμα της ιστορίας. Ποτέ όμως δεν θα μπορούσαν να υποψιαστούν ότι η αρχαία προφητεία έχει αρχίσει να ξυπνάει.
Και όλοι οι οιωνοί δείχνουν απειλητικά προς το μέρος τους.
Όμως για όλα τα πράγματα έρχεται ένα τέλος. Μετά από την αλαζονική εκστρατεία ενάντια στην Αθήνα, η Αυτοκρατορία αντιμετωπίζει μια τρομερή φυσική καταστροφή.
Ένας σοφός βασιλιάς σηκώνει στους ώμους του έναν ολόκληρο κόσμο. Ένας νεαρός αξιωματικός καλείται να θυσιάσει τα πάντα προκειμένου να αποτρέψει την εκπλήρωση μιας προφητείας. Ο χρόνος αποδεικνύεται αμείλικτος για τους πιστούς του.
Σαντορίνη, σημερινή εποχή…
Ο Νικόδημος είναι ένας παθιασμένος καθηγητής που έχει αφιερώσει τη ζωή του στο κυνήγι ενός θρύλου. Μετά από πολλά χρόνια έρευνας κάνει μια συγκλονιστική ανακάλυψη. Μια ανακάλυψη που μπορεί να αλλάξει την ιστορία του πολιτισμού για πάντα.
Ζητάει τη βοήθεια του μοναδικού ανθρώπου που μπορεί να εμπιστευτεί, του παλιού φοιτητή του Αλέξανδρου. Εκείνος σπεύδει στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων όχι μόνο για να εξερευνήσει το μακρινό παρελθόν, αλλά και για να έχει μια δεύτερη ευκαιρία σε έναν ανεκπλήρωτο έρωτα.
Οι δυο αρχαιολόγοι επιχειρούν να αποκρυπτογραφήσουν μια ξεχασμένη γλώσσα και να βρουν το μίτο που θα τους βοηθήσει να εξηγήσουν το μεγαλύτερο αίνιγμα της ιστορίας. Ποτέ όμως δεν θα μπορούσαν να υποψιαστούν ότι η αρχαία προφητεία έχει αρχίσει να ξυπνάει.
Και όλοι οι οιωνοί δείχνουν απειλητικά προς το μέρος τους.
Μαθαίνω να τρώω σωστά για να μην επιβαρύνω τον οργανισμό μου
http://foteiniliakadamou.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4868.html?spref=fb
Μαθαίνω να τρώω σωστά για να μην επιβαρύνω τον οργανισμό μου
Ένα συχνό ερώτημα το οποίο και βασανίζει όλους μας, είναι το «τί
να φάω για να μη παχύνω…»
Στην πραγματικότητα, αυτό που θα πρέπει να έχουν όλοι στο μυαλό
τους, είναι το ότι τίποτα σε λογική ποσότητα, δεν παχαίνει!!! Ακόμα και η
πίτσα, που θεωρείται ένα επικίνδυνο τρόφιμο για την αύξηση του βάρους μας, ή το
σουβλάκι. Η μακαρονάδα ή και τα πολυαγαπημένα γεμιστά… δεν πρόκειται να μας
παχύνουν αν το σύνολο της προσφερόμενης ενέργειας στη διάρκεια της μέρας είναι
σωστό.
Πόση όμως είναι η ιδανική ποσότητα που θα πρέπει να
καταναλώσουμε;
Οι ειδικοί στο χώρο -διαιτολόγοι- προτείνουν την ακριβή ποσότητα
σε ενέργεια (Kcal), ξεχωριστά για το κάθε άτομο, ενώ εμβαθύνουν και προτείνουν
από το σύνολο του ενεργειακού περιεχομένου, το 15-20% να προέρχεται από τις
πρωτεΐνες, το 30% από τα λιπαρά και τέλος το 55-60%, από τους υδατάνθρακες. Για
τον καθορισμό βέβαια αυτών των στοιχείων, θα ήταν καλό να απευθυνθείτε σε έναν
ειδικό, έτσι ώστε να μη περιπέσετε σε διατροφικές «παγίδες». Ένα μοντέλο
διατροφής το οποίο και προτείνουν ανεπιφύλακτα οι περισσότεροι ειδικοί στο
κλάδο μας, είναι η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που εδώ και χρόνια κατέχει υψηλές θέσεις
στην προτίμηση του κοινού, καθώς προάγει την υγεία μας, ενώ παράλληλα μας
προστατεύει από την παχυσαρκία. Επίσης, το παν μέτρον άριστον ισχύει και για
την περίπτωση των ποσοτήτων του φαγητού που πρέπει να λαμβάνουμε…
Δεύτερο ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε σε αρκετά μεγάλο
ποσοστό ατόμων στα γραφεία μας, είναι το «πόση ώρα πριν τον ύπνο να φάω;»
Άλλη μια ερώτηση που θέλει διευκρινήσεις… Η σωστή απάντηση
λοιπόν είναι, «τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο..». Το κάθε άτομο βέβαια,
κάνει τη δική του ζωή και η αυστηρή άποψη του «μη τρως τίποτα μετά τις 8:00»,
δεν είναι σωστή για έναν τραγουδιστή (που θα πέσει για ύπνο στις 5:00 το πρωί),
ή για μια νοσηλεύτρια (που έχει βραδινή βάρδια), ή για τόσα ακόμα κουραστικά
επαγγέλματα. Θα πρέπει και τα άτομα αυτά να αντεπεξέλθουν στο βαρύ και
βασανιστικό ωράριο που επιβάλλει η εργασία τους το βράδυ. Τέλος θα λέγαμε πως
το δύο ώρες πριν την κατάκλιση, δεν ισχύει για το τελευταίο γεύμα μας, εάν αυτό
είναι ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, ή ένα γάλα αντίστοιχα, που μπορούμε και να
καταναλώσουμε λίγα λεπτά πριν να πέσουμε για ύπνο.
Ένα τελευταίο ερώτημα, είναι το τι φαγητό να επιλέξω…
Είναι τόσο μεγάλη η ποικιλία των τροφίμων που παρουσιάζονται
στην αγορά, είναι τόσο ποικίλες οι προτιμήσεις όλων μας, που θα ήταν δύσκολο να
απαντηθεί αυτό το ερώτημα… Θα πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Οι επιλογές
των τροφίμων που θα κάνουμε, θα πρέπει να έχουν να κάνουν και με την
εποχικότητα των τροφίμων. Λόγου χάρη, μη τρώτε καρπούζι ή τομάτα το χειμώνα, άσχετα
εάν αυτή είναι θερμοκηπίου. Προτιμήστε φρούτα, λαχανικά, ψάρια και γενικά
προϊόντα εποχής. Και μάλιστα, αν αυτό είναι δυνατό, επιλέξτε βιολογικά
προϊόντα. Η διατροφική τους αξία είναι μεγαλύτερη, η διαθεσιμότητα των
θρεπτικών συστατικών ευρύτερη, ενώ σίγουρα θα έχετε να κάνετε με προϊόντα
ελεύθερα από φυτοφάρμακα, καθώς ελέγχονται, δεν ραντίζονται και δεν
κακοποιούνται. Τρόφιμα που θα πρέπει να επιλέξω για την διατροφή μου το βράδυ,
είναι:
Γάλα χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά
-Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά
-Σαλάτα με ντάκο ή ψωμί και λίγο ελαιόλαδο
-2 φέτες ψωμί με μέλι
-Ένα μικρό και θρεπτικό σάντουιτσ(λχ. Με γαλοπούλα και
ντομάτα-μαρούλι-ελιές)
-Ένα τοστάκι
-Φρουτοσαλάτα με ή χωρίς γιαούρτι
-μια ελαφριά σούπα
-μια μικρή μερίδα τραχανά ή ζυμαρικού
Βασιλική Παπαδοπούλου
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Α.Τ.Ε.Ι.Θ
Τηλέφωνο 2310-918393
Η
σελίδα της Βασιλικής στο facebook που άμεσα την προσθέτετε στις
αγαπήμενες και επιλέγετε την "εντολή" ναι να λαμβάνω ενημερώσεις". Ετσι
θα είστε πάντα ενημερωμένες και πάντα fit and chic https://www.facebook.com/pages/%CE%A5%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE/220855377934242
Εδώ θα γίνετε μέλη της στην ομάδα της και πάλι θα είστε fit and chic
https://www.facebook.com/groups/229778597033123/
(πείτε της πως το μάθετε από το λιακαδάκι!!!)
Σας φροντίζουμε με τον καλύτερο ειδικό στην διατροφή !
Διχασμένη Αγάπη
Διχασμένη Αγάπη
Μοναχοκόρη, γλυκιά και χαριτωμένη, η Ελπίδα έζησε όμορφα παιδικά χρόνια, απολαμβάνοντας την αγάπη των γονιών και των δασκάλων της. Ένας εφηβικός ανομολόγητος έρωτας ήρθε ν αναστατώσει κάποια στιγμή τη ζωή της, χωρίς όμως σοβαρές επιπτώσεις στον συναισθηματικό της κόσμο. Κι όταν λίγο αργότερα ξεκίνησε τις σπουδές της στο πανεπιστήμιο, το θέμα έρωτας παραμερίστηκε. Μέχρι που εμφανίστηκε ο Παύλος. Όμορφος, έξυπνος και καλλιεργημένος, τη συγκίνησε από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισε. Η σχέση τους ξεκίνησε δειλά για να εξελιχθεί σ έναν παθιασμένο έρωτα. Εκείνος από αγροτική οικογένεια, εκείνη από αστική, χρειάστηκε να παλέψουν με τις παραδοσιακές αντιλήψεις της εποχής και τον αυταρχισμό των γονιών για να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να επισημοποιήσουν το δεσμό τους. Μα κάποια στιγμή τα κατάφεραν. Αδιατάραχτη φαινόταν η ευτυχία τους μέχρι εκείνο το πρωί που η είδηση για ένα τραγικό δυστύχημα τράνταξε όλη την Ελλάδα κι έφερε αφόρητο πόνο στην Ελπίδα. Μα η μοίρα επιφυλάσσει πάντα εκπλήξεις στους ανθρώπους, ευχάριστες και δυσάρεστες...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Maria Dimitriou 1 Απριλίου στις 3:51 μ.μ. · exypnes-idees.gr 7 Μοναδικά φυτά εσωτερικού χώρου που δεν χρε...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση . 17 Ιουλίου 2017 · Η Anna Nikolaidou κοινοποίησε ένα βίντεο σ...
-
Ο Σταφυλίνακας Kλικ στη φωτογραφία για περισσότερα http://toperivoli.com/content/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%...
-
http://share24.gr/9-tropi-gia-na-antidrasis-otan-kapios-se-pligosi/ 9 Τρόποι για να Αντιδράσεις Όταν Κάποιος σε Πληγώσει - share24.gr...
-
Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση του George Styl Όταν ήμουν μικρός η γιαγιά μου τα έβαζε στο καντήλι για φυτίλι !!! Ξε...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . 4 σημάδια-καμπανάκια ότι ο μεταβολισμός σας είναι στα κόκκινα και κιν...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr . · Πως να απαλλαγείτε από το νύχι που μπαίνει μέσα στο δέρμ...
-
Maria Dimitriou 22 Αυγούστου στις 12:22 π.μ. · olympospress.blogspot.com Γιατί οι Δελφοί έστειλαν τους Σ...
-
Βασιλόπιτα τσουρέκι ΥΛΙΚΑ: 35 γρμ. βούτυρο γάλακτος πρόβειο 35 γρμ. βούτυρο αγελάδος 100 γρμ. γάλα φρέσκο 160 γρμ. ζάχαρη άχνη...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . http://www.ethnikosmaxitis.gr/chamos-stous-epistimones-ellines-echoume-gonidio-...