Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Τέλλος Άγρας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Bigbook.gr.

Φωτογραφία: Ο Τέλλος Άγρας (καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Ευάγγελου Ιωάννου, 1899- 12 Νοεμβρίου 1944[1]) ήταν Έλληνας ποιητής, δοκιμιογράφος, μεταφραστής και κριτικός λογοτεχνίας.

Γεννήθηκε στην Καλαμπάκα, όπου υπηρετούσε τότε ως σχολάρχης ο πατέρας του Γεώργιος Ιωάννου. Η μητέρα του λεγόταν Ειρήνη Βλάχου, ενώ ο μικρότερος αδερφός του Χρήστος. Το 1906 μετακόμισαν οικογενειακώς στο Λαύριο, όπου ο ποιητής τελείωσε το Δημοτικό και το Ελληνικό Σχολείο.

Το 1907 πρωτοεμφανίζεται στη στήλη της αλληλογραφίας του περιοδικού Η Διάπλασις των Παίδων και από το 1911 έγραφε τακτικά στη στήλη συνεργασίας συνδρομητών του περιοδικού με το ψευδώνυμο Τέλλος Άγρας.

Το 1916 αποφοίτησε από το Γυμνάσιο και γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου έλαβε το πτυχίο του το 1923. Το Μάιο του ίδιου χρόνου γράφει στη Διάπλαση των Παίδων το πεζογράφημα ‘‘Αποχαιρετισμός’‘. Συνεργάζεται και με άλλα περιοδικά, όπως με τη ‘‘Λύρα’‘, τον ‘‘Βωμό’‘, τους ‘‘Νέους’‘ κ.ά.

Το 1918 βραβεύεται στο Σεβαστοπούλειο διαγωνισμό, ενώ κερδίζει και βραβείο στο διαγωνισμό διηγήματος του περιοδικού Εσπερία στο Λονδίνο. Το 1921 έδωσε διάλεξη για τον Καβάφη στην αίθουσα του Ελληνικού Ωδείου. Την ίδια χρονιά μεταφράζει τις ‘‘Στροφές’‘ του γαλλόφωνου Έλληνα ποιητή Ζαν Μορεάς (Jean Moreas).

Το 1924 εργάστηκε στο Υπουργείο Γεωργίας και το 1927 διορίστηκε στην Εθνική Βιβλιοθήκη, θέση που παρέμεινε ως το θάνατό του.

Γράφει συχνά στο περιοδικό Νέα Εστία, της οποίας διετέλεσε και αρχισυντάκτης για ένα διάστημα, ενώ δημοσιεύει κείμενά του στα περιοδικά ‘‘Γράμματα’‘, ‘‘Νέα Ζωή’‘, ‘‘Αλεξανδρινή Τέχνη’‘, το ‘‘Δελτίο του Εκπαιδευτικού Ομίλου’‘ και σε πολλά άλλα έντυπα καθώς και στη Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια του Πυρσού.

Το 1934 κυκλοφόρησαν Τα βουκολικά και τα εγκώμια, η πρώτη ποιητική του συλλογή και το 1939 η δεύτερη με τίτλο Καθημερινές, που τιμήθηκε το 1940 με το Κρατικό Βραβείο.fabio

Στη διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής χειροτέρεψε η ευαίσθητη κατάσταση της υγείας του. Το Νοέμβριο του 1944, χτυπημένος από αδέσποτη σφαίρα στον αστράγαλο, μεταφέρεται στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου ξεψύχησε.
Απόψεις-Κρίσεις για το έργο του

    Ο Τέλλος Άγρας τοποθετείται στους έλληνες ποιητές του μεσοπολέμου, τους λεγόμενους νεορομαντικούς ή παρακμιακούς (Καρυωτάκης, Κλέων Παράσχος, Ναπολέων Λαπαθιώτης, Κώστας Ουράνης κ.α.). Το ποιητικό του έργο είναι αποτέλεσμα δημιουργικής αφομοίωσης του πνεύματος του γαλλικού συμβολισμού και αισθητισμού ( Moreas, Laforgue, Verlain, Mallarme, Baudelaire κ.α.) αλλά και της ελληνικής ποιητικής παράδοσης από το δημοτικό τραγούδι ως τον Ιωάννη Πολέμη, τον Κωστή Παλαμά, το Μιλτιάδη Μαλακάση και τον Κωνσταντίνο Καβάφη. Κινήθηκε στα πλαίσια της εσωτερικότητας, της μελαγχολίας, της νοσηρότητας και της απαισιοδοξίας των συγχρόνων του, υιοθέτησε την ειδυλλιακή ενατένιση του παρελθόντος, ωστόσο παράλληλα χάρη στη βαθιά πνευματική του καλλιέργεια αρνήθηκε να παραδοθεί στην απελπισία και αγωνίστηκε να κρατηθεί από την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Πρέπει τέλος να σημειωθεί η αξία του κριτικού του έργου που χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη οξυδέρκεια, ευαισθησία, βαθιά γνώση της φιλοσοφίας και επαρκή ενημέρωση για τις σύγχρονές του ευρωπαϊκές θεωρίες της λογοτεχνίας και τον τοποθετεί στην πρωτοπορία της νεοελληνικής κριτικής σκέψης. (www.ekebi.gr)

Εργογραφία
Ποίηση

    Τα Βουκολικά και τα Εγκώμια - Το φθινοπωρινό ειδύλλιο - Βουκολικά - Μεταφράσεις - Τα Εγκώμια - Παραφωνίες - Σπουδές - Μπαλάντες - Καθημερινές (1917-1924), εκδ. Δημητράκος, Αθήνα 1934.
    Καθημερινές - Το σπίτι κ’ η γειτονιά - Αττική - Αγάπη (1923-1930), εκδ. Δημητράκος, Αθήνα χ.χ.
    Τριαντάφυλλα μιανής ημέρας, επιμέλεια Κώστας Στεργιόπουλος, εκδ. Φέξης, Αθήνα 1965.
    Επιλογή απ' τα ποιήματα, εκδ. Ερμής, 1996.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82_%CE%86%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%82_%28%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82%29

Ο Τέλλος Άγρας (καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Ευάγγελου Ιωάννου, 1899- 12 Νοεμβρίου 1944[1]) ήταν Έλληνας ποιητής, δοκιμιογράφος, μεταφραστής και κριτικός λογοτεχνίας.

Γεννήθηκε στην Καλαμπάκα, όπου υπηρετούσε τότε ως σχολάρχης ο πατέρας του Γεώργιος Ιωάννου. Η μητέρα του λεγόταν Ειρήνη Βλάχου, ενώ ο μικρότερος αδερφός του Χρήστος. Το 1906 μετακόμισαν οικογενειακώς στο Λαύριο, όπου ο ποιητής τελείωσε το Δημοτικό και το Ελληνικό Σχολείο.

Το 1907 πρωτοεμφανίζεται στη στήλη της αλληλογραφίας του περιοδικού Η Διάπλασις των Παίδων και από το 1911 έγραφε τακτικά στη στήλη συνεργασίας συνδρομητών του περιοδικού με το ψευδώνυμο Τέλλος Άγρας.

Το 1916 αποφοίτησε από το Γυμνάσιο και γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου έλαβε το πτυχίο του το 1923. Το Μάιο του ίδιου χρόνου γράφει στη Διάπλαση των Παίδων το πεζογράφημα ‘‘Αποχαιρετισμός’‘. Συνεργάζεται και με άλλα περιοδικά, όπως με τη ‘‘Λύρα’‘, τον ‘‘Βωμό’‘, τους ‘‘Νέους’‘ κ.ά.

Το 1918 βραβεύεται στο Σεβαστοπούλειο διαγωνισμό, ενώ κερδίζει και βραβείο στο διαγωνισμό διηγήματος του περιοδικού Εσπερία στο Λονδίνο. Το 1921 έδωσε διάλεξη για τον Καβάφη στην αίθουσα του Ελληνικού Ωδείου. Την ίδια χρονιά μεταφράζει τις ‘‘Στροφές’‘ του γαλλόφωνου Έλληνα ποιητή Ζαν Μορεάς (Jean Moreas).

Το 1924 εργάστηκε στο Υπουργείο Γεωργίας και το 1927 διορίστηκε στην Εθνική Βιβλιοθήκη, θέση που παρέμεινε ως το θάνατό του.

Γράφει συχνά στο περιοδικό Νέα Εστία, της οποίας διετέλεσε και αρχισυντάκτης για ένα διάστημα, ενώ δημοσιεύει κείμενά του στα περιοδικά ‘‘Γράμματα’‘, ‘‘Νέα Ζωή’‘, ‘‘Αλεξανδρινή Τέχνη’‘, το ‘‘Δελτίο του Εκπαιδευτικού Ομίλου’‘ και σε πολλά άλλα έντυπα καθώς και στη Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια του Πυρσού.

Το 1934 κυκλοφόρησαν Τα βουκολικά και τα εγκώμια, η πρώτη ποιητική του συλλογή και το 1939 η δεύτερη με τίτλο Καθημερινές, που τιμήθηκε το 1940 με το Κρατικό Βραβείο.fabio

Στη διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής χειροτέρεψε η ευαίσθητη κατάσταση της υγείας του. Το Νοέμβριο του 1944, χτυπημένος από αδέσποτη σφαίρα στον αστράγαλο, μεταφέρεται στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου ξεψύχησε.
Απόψεις-Κρίσεις για το έργο του

Ο Τέλλος Άγρας τοποθετείται στους έλληνες ποιητές του μεσοπολέμου, τους λεγόμενους νεορομαντικούς ή παρακμιακούς (Καρυωτάκης, Κλέων Παράσχος, Ναπολέων Λαπαθιώτης, Κώστας Ουράνης κ.α.). Το ποιητικό του έργο είναι αποτέλεσμα δημιουργικής αφομοίωσης του πνεύματος του γαλλικού συμβολισμού και αισθητισμού ( Moreas, Laforgue, Verlain, Mallarme, Baudelaire κ.α.) αλλά και της ελληνικής ποιητικής παράδοσης από το δημοτικό τραγούδι ως τον Ιωάννη Πολέμη, τον Κωστή Παλαμά, το Μιλτιάδη Μαλακάση και τον Κωνσταντίνο Καβάφη. Κινήθηκε στα πλαίσια της εσωτερικότητας, της μελαγχολίας, της νοσηρότητας και της απαισιοδοξίας των συγχρόνων του, υιοθέτησε την ειδυλλιακή ενατένιση του παρελθόντος, ωστόσο παράλληλα χάρη στη βαθιά πνευματική του καλλιέργεια αρνήθηκε να παραδοθεί στην απελπισία και αγωνίστηκε να κρατηθεί από την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Πρέπει τέλος να σημειωθεί η αξία του κριτικού του έργου που χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη οξυδέρκεια, ευαισθησία, βαθιά γνώση της φιλοσοφίας και επαρκή ενημέρωση για τις σύγχρονές του ευρωπαϊκές θεωρίες της λογοτεχνίας και τον τοποθετεί στην πρωτοπορία της νεοελληνικής κριτικής σκέψης. (
www.ekebi.gr)

Εργογραφία
Ποίηση

Τα Βουκολικά και τα Εγκώμια - Το φθινοπωρινό ειδύλλιο - Βουκολικά - Μεταφράσεις - Τα Εγκώμια - Παραφωνίες - Σπουδές - Μπαλάντες - Καθημερινές (1917-1924), εκδ. Δημητράκος, Αθήνα 1934.
Καθημερινές - Το σπίτι κ’ η γειτονιά - Αττική - Αγάπη (1923-1930), εκδ. Δημητράκος, Αθήνα χ.χ.
Τριαντάφυλλα μιανής ημέρας, επιμέλεια Κώστας Στεργιόπουλος, εκδ. Φέξης, Αθήνα 1965.
Επιλογή απ' τα ποιήματα, εκδ. Ερμής, 1996.
http://el.wikipedia.org/wiki/Τέλλος_Άγρας_%28ποιητής%29
 

Οι πέντε μπάλες και η ισορροπία στη ζωή

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Απλές λύσεις.

Φωτογραφία: ► Οι πέντε μπάλες και η ισορροπία στη ζωή

Φανταστείτε τη ζωή σας σαν το παιχνίδι του ζογκλέρ, που πετάει διαδοχικά στον αέρα πέντε μπάλες με το ένα χέρι, τις πιάνει με το άλλο και τις ξαναπετάει διαδοχικά για να επαναλάβει την κυκλική διαδικασία όση ώρα διαρκεί η παρουσίαση του. 

Υποθέστε ότι τα λίγα λεπτά που διαρκεί το παιχνίδι, ισοδυναμούν με τη διάρκεια της  ζωής σας.

Ας θεωρήσουμε ότι οι μπάλες είναι οι εξής τομείς της ζωής μας:

Υγεία – Οικογένεια – Εργασία – Φίλοι – Πνεύμα

Σύντομα θα συνειδητοποιήσετε ότι η εργασία είναι η μοναδική μπάλα που είναι κατασκευασμένη από λάστιχο. Αν σας ξεφύγει από τα χέρια και πέσει κάτω, θα επανέλθει αναπηδώντας προς τα επάνω και είναι σχετικά εύκολο να την ξαναπιάσετε στα χέρια σας.

Ωστόσο, οι υπόλοιπες τέσσερις μπάλες, Οικογένεια – Υγεία – Φίλοι και Πνεύμα, είναι φτιαγμένες από Γυαλί.


Αν σας ξεφύγει από τα χέρια μια από αυτές τις μπάλες και πέσει κάτω, θα γρατσουνιστεί, θα σημαδευτεί, θα χαρακωθεί, θα πάθει ζημιά ή μπορεί να σπάσει και να γίνει κομμάτια.

ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Η ΙΔΙΑ ΜΠΑΛΑ!

Πρέπει να το καταλάβετε αυτό και να προσπαθήσετε να έχετε ισορροπία στη ζωή σας.

Πως ;

► Μην υποτιμάτε την αξία σας, συγκρίνοντας τον εαυτό σας με άλλους. Ο καθένας είναι διαφορετικός και ιδιαίτερος.

► Μην θεωρείτε δεδομένους όσους είναι δίπλα σας και σας αγαπάνε. Κρατήστε τους για πάντα στη ζωή σας γιατί χωρίς αυτούς η ζωή δεν έχει νόημα.

► Μην αφήνετε τη ζωή να γλιστρά μέσα από τα χέρια σας, ζώντας στο παρελθόν ή στο μέλλον. Ζήστε την ημέρα, ζήστε τη στιγμή, ζήστε όλες τις ημέρες της ζωής σας.

► Μην τα παρατάτε όταν μπορείτε να καταφέρετε περισσότερα. Τίποτα δεν έχει πραγματικά τελειώσει μέχρι τη στιγμή που θα σταματήσετε να προσπαθείτε.

► Μην φοβάστε να παραδεχθείτε ότι δεν είστε τέλειοι. Αυτό είναι το εύθραυστο νήμα που μας συνδέει όλους.

► Μην αποκλείετε την αγάπη από τη ζωή σας, λέγοντας ότι δεν έχετε διαθέσιμο χρόνο. Ο γρηγορότερος τρόπος για να λάβετε αγάπη είναι να προσφέρετε αγάπη. Ο γρηγορότερος τρόπος για να χάσετε την αγάπη είναι να την κρατάτε πολύ σφιχτά, και ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε την αγάπη είναι να της δώσετε φτερά!

► Μην 'τρέχετε' στη ζωή σας τόσο γρήγορα ώστε να ξεχνάτε όχι μόνο από που ξεκινήσατε, αλλά και που θέλετε να πάτε.

► Μην ξεχνάτε, ότι η μεγαλύτερη συναισθηματική ανάγκη ενός ατόμου είναι να νιώθει ότι χαίρει εκτίμησης.

► Μην φοβάστε να μαθαίνετε. Η γνώση δεν έχει βάρος, είναι ένας θησαυρός που μπορείτε πάντα να μεταφέρετε εύκολα.

► Μην χρησιμοποιείτε το χρόνο ή τις λέξεις απρόσεκτα. Δεν μπορείτε να τα πάρετε πίσω. Η ζωή δεν είναι ένας αγώνας, αλλά ένα ταξίδι που μπορείτε να το γευθείτε σε κάθε βήμα της διαδρομής ...

Brian G. Dyson President and CEO, Coca-Cola Enterprises, ομιλία στη Georgia
Πηγή: antikleidi.com
Οι πέντε μπάλες και η ισορροπία στη ζωή

Φανταστείτε τη ζωή σας σαν το παιχνίδι του ζογκλέρ, που πετάει διαδοχικά στον αέρα πέντε μπάλες με το ένα χέρι, τις πιάνει με το άλλο και τις ξαναπετάει διαδοχικά για να επαναλάβει την κυκλική διαδ...Δείτε περισσότερα


 

Ανάμεσα στον θρύλο και στο παραμύθι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Εκδόσεις Καστανιώτη.

«Ανάμεσα στον θρύλο και στο παραμύθι. Η Ευγενία Φακίνου στο νέο της βιβλίο αναφέρεται στη δυνατότητα της αλληλεγγύης και της συνεύρεσης σε μια εποχή ρημαγμένη από την υλική φθορά και την ηθική αποθάρρυνση». |ΤΟ ΒΗΜΑ http://ekast.gr/1cQtARN

Φωτογραφία: «Ανάμεσα στον θρύλο και στο παραμύθι. Η Ευγενία Φακίνου στο νέο της βιβλίο αναφέρεται στη δυνατότητα της αλληλεγγύης και της συνεύρεσης σε μια εποχή ρημαγμένη από την υλική φθορά και την ηθική αποθάρρυνση». |ΤΟ ΒΗΜΑ http://ekast.gr/1cQtARN

Αιγινήτεια : Η αρχαιοελληνική εορτή των "μονοφάγων".

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Μυθικη Αναζητηση.

Φωτογραφία: Αιγινήτεια : Η αρχαιοελληνική εορτή των "μονοφάγων".
"Αρχαία εορτή που τελούσαν οι Αιγινήτες προς τιμή του Ποσειδώνα για 16 μέρες. Κατά τη διάρκεια της γιορτής οι θρησκευτές έτρωγαν σιωπηλά σε στενό οικογενειακό κύκλο δίχως να μετέχουν δούλοι και χωρίς να προσκαλούν ξένους. Ήταν ένα είδος μνημοσύνου και κρατούσε τις ρίζες του από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου...http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/11/blog-post_8714.html

Αιγινήτεια : Η αρχαιοελληνική εορτή των "μονοφάγων".
"Αρχαία εορτή που τελούσαν οι Αιγινήτες προς τιμή του Ποσειδώνα για 16 μέρες. Κατά τη διάρκεια της γιορτής οι θρησκευτές έτρωγαν σιωπηλά σε στενό οικογενειακό κύκλο δίχως να μετέχουν δούλοι και χωρίς να προσκαλούν ξένους. Ήταν ένα είδος μνημοσύνου και κρατούσε τις ρίζες του από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου...http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/11/blog-post_8714.html

Πλεκτά

Φωτογραφία
  
---------------------------------------
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Needle & Noodle.
Rainbow coat. Free pattern in:
Abriguito arcoiris. Patron gratuito en:

Φωτογραφία: Rainbow coat. Free pattern in:
Abriguito arcoiris. Patron gratuito en:
http://www.mooglyblog.com/eloise-baby-sweater/


------------------------------------------- 
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Nuray Moda.
 
Φωτογραφία
 
---------------------------------------
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε σύνδεσμο από Myhobbyiscrochet.
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Sesių Rankdarbiai.

Με το χρήστη Marta Crochet.

Φωτογραφία

------------------------------------- 

 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ÖRGÜHANE.

Φωτογραφία
 
-------------------------------------------
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ana Paula Rimoli crochet patterns.

Φωτογραφία: I hope you had a great Sunday! We went to the Museum of National History in NY city & I am exhausted, all I can think of is my bed :)

Ready for Bed! doll crochet pattern <3
https://www.etsy.com/listing/95409403/ready-for-bed-doll-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active

Espero que hayan tenido un domingo re lindo! Nosotros fuimos al Museo de Historia Natural en NY y estoy muerta, en todo lo que puedo pensar es en mi camita :)
I hope you had a great Sunday! We went to the Museum of National History in NY city & I am exhausted, all I can think of is my bed

Ready for Bed! doll crochet pattern
https://www.etsy.com/listing/95409403/ready-for-bed-doll-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active

Espero que hayan tenido un domingo re lindo! Nosotros fuimos al Museo de Historia Natural en NY y estoy muerta, en todo lo que puedo pensar es en mi camita
--------------------------------------------
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε σύνδεσμο από Crochetville.
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.
عالم الكروشية — με το χρήστη ‎مطلبى الجنه‎ και 11 ακόμη.
Φωτογραφία: ‎عالم الكروشية‎

Το ιστολόγιο του Θαλή

DIY Κερί από κολοκύθα!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Απλές λύσεις.


DIY Κερί από κολοκύθα!

Μια εντυπωσιακή κολοκύθα με γκλίτερ!

Μια κολοκύθα
κερί
τρυπάνι
Ποτηροτρύπανο(προσάρτησης για τρυπάνι)
Craft Glue
γκλίτερ

Καθορίστε το πλάτος του κεριού και βεβαιωθείτε ότι το ποτηροτρύπανο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Αφαιρέστε το κοτσάνι της κολοκύθας και εντοπίστε το κέντρο πάνω από την κολοκύθα.

Κρατώντας την κολοκύθα με ασφάλεια και σταθερή, κεντράρετε το ποτηροτρύπανο πανω απο την τρύπα και σιγά-σιγά ξεκινήστε να τρυπάτε στο κέντρο. Θα βοηθούσε αν είχατε κάποιον να σας κρατάει σταθερή την κολοκύθα ενώ εσείς τρυπάτε.

Μόλις το κέντρο είναι κομμένο, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε το εσωτερικό της κολοκλυθας με ένα μαχαίρι. Συνεχίστε τη διαδικασία μέχρι να έχετε το βάθος που επιθυμείτε!

Αφού η τρύπα είναι κομμένη, ντύστε ολοκληρη την κολοκύθα σας με κολλα. Γενναιόδωρα καλύψτε την με πολύχρωμο glitter και αφήστε την να στεγνώσει. Μόλις το glitter στεγνώσει για να προστατέψετε την λάμψη του από το ξεφλούδισμα, ψεκάστε με λίγη λακ.

Χρήσημοποιήστε κεριά που δεν στάζουν (συνήθως τα μεγάλα κεριά δεν στάζουν) ή αν χρησιμοποιείσετε ρεσώ, να επιλέξετε αυτα που έχουν πλαστικό ή μεταλλικό κύπελλο. Τοποθετήστε το κερί στο εσωτερικό της κολοκύθας και ανάψτε το!

* Όπως συμβαίνει με όλα τα εύφλεκτα υλικά, να είστε προσεκτικοί και να επιβλέπετε!

Πηγή: twigandthistle.com
- See more at:
http://diyself.gr/?p=1211&title=DIY+Κερί+από+κολοκύθα%21#sthash.vUqmSAXT.dpuf


 

Φωτογραφία: ► DIY Κερί από κολοκύθα!

Μια εντυπωσιακή κολοκύθα με γκλίτερ!

Μια κολοκύθα
κερί
τρυπάνι
Ποτηροτρύπανο(προσάρτησης για τρυπάνι) 
Craft Glue
γκλίτερ

Καθορίστε το πλάτος του κεριού και βεβαιωθείτε ότι το ποτηροτρύπανο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Αφαιρέστε το κοτσάνι της κολοκύθας και εντοπίστε το κέντρο πάνω από την κολοκύθα.

Κρατώντας την κολοκύθα με ασφάλεια και σταθερή, κεντράρετε το ποτηροτρύπανο πανω απο την τρύπα και σιγά-σιγά ξεκινήστε να τρυπάτε στο κέντρο. Θα βοηθούσε αν είχατε κάποιον να σας κρατάει σταθερή την κολοκύθα ενώ εσείς τρυπάτε. 

Μόλις το κέντρο είναι κομμένο, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε το εσωτερικό της κολοκλυθας με ένα μαχαίρι. Συνεχίστε τη διαδικασία μέχρι να έχετε το βάθος που επιθυμείτε!

Αφού η τρύπα είναι κομμένη, ντύστε ολοκληρη την κολοκύθα σας με κολλα. Γενναιόδωρα καλύψτε την με πολύχρωμο glitter και αφήστε την να στεγνώσει. Μόλις το glitter στεγνώσει για να προστατέψετε την λάμψη του από το ξεφλούδισμα, ψεκάστε με λίγη λακ.

Χρήσημοποιήστε κεριά που δεν στάζουν (συνήθως τα μεγάλα κεριά δεν στάζουν) ή αν χρησιμοποιείσετε ρεσώ, να επιλέξετε αυτα που έχουν πλαστικό ή μεταλλικό κύπελλο. Τοποθετήστε το κερί στο εσωτερικό της κολοκύθας και ανάψτε το!

* Όπως συμβαίνει με όλα τα εύφλεκτα υλικά, να είστε προσεκτικοί και να επιβλέπετε!

Πηγή: twigandthistle.com
- See more at: http://diyself.gr/?p=1211&title=DIY%20%CE%9A%CE%B5%CF%81%CE%AF%20%CE%B1%CF%80%CF%8C%20%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CF%8D%CE%B8%CE%B1!#sthash.vUqmSAXT.dpuf

Τ.ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ "Αὐτὸς ποὺ σωπαίνει"

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ΤΑ ΡΑΝΤΙΣΜΕΝΑ(Ομάδα καλλιτεχνικών, λογοτεχνικών, αναζητήσεων).


Τ.ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ "Αὐτὸς ποὺ σωπαίνει"

Τὸ σούρουπο ἔχει πάντα τὴ θλίψη
ἑνὸς ἀτέλειωτου χωρισμοῦ
Κι ἐγὼ ἔζησα σὲ νοικιασμένα δωμάτια
μὲ τὶς σκοτεινὲς σκάλες τους
ποὺ ὁδηγοῦνε
ἄγνωστο ποῦ…

Μὲ τὶς μεσόκοπες σπιτονοικοκυρὲς
ποὺ ἀρνοῦνται
κλαῖνε λίγο
κι ὕστερα ἐνδίδουν
καὶ τ᾿ ἄλλο πρωί,
ἀερίζουν τὸ σπίτι
ἀπ᾿ τοὺς μεγάλους στεναγμούς…

Στὰ παλαιικὰ κρεβάτια
μὲ τὰ πόμολα στὶς τέσσερις ἄκρες
πλάγιασαν κι ὀνειρεύτηκαν
πολλοὶ περαστικοὶ αὐτοῦ του κόσμου
κι ὕστερα ἀποκοιμήθηκαν
γλυκεῖς κι ἀπληροφόρητοι
σὰν τοὺς νεκροὺς στὰ παλιὰ κοιμητήρια

Ὅμως ἐσὺ σωπαίνεις…
Γιατί δὲ μιλᾷς;
Πές μου!
Γιατί ᾔρθαμε ἐδῶ;
Ἀπὸ ποῦ ἤρθαμε;
Κι αὐτὰ τὰ ἱερογλυφικὰ τῆς βροχῆς πάνω στὸ χῶμα;
Τί θέλουν νὰ ποῦν;

Ὤ, ἂν μποροῦσες νὰ τὰ διαβάσεις!!!
Ὅλα θὰ ἄλλαζαν…

Ὅταν τέλος, ὕστερα ἀπὸ χρόνια ξαναγύρισα…
δὲ βρῆκα παρὰ τοὺς ἴδιους ἔρημους δρόμους,
τὸ ἴδιο καπνοπωλεῖο στὴ γωνιά…

Κι ὁλόκληρο τὸ ἄγνωστο
τὴν ὥρα ποὺ βραδιάζει…
Φωτογραφία: Τ.ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ "Αὐτὸς ποὺ σωπαίνει"

Τὸ σούρουπο ἔχει πάντα τὴ θλίψη
ἑνὸς ἀτέλειωτου χωρισμοῦ
Κι ἐγὼ ἔζησα σὲ νοικιασμένα δωμάτια
μὲ τὶς σκοτεινὲς σκάλες τους
ποὺ ὁδηγοῦνε
ἄγνωστο ποῦ…

Μὲ τὶς μεσόκοπες σπιτονοικοκυρὲς
ποὺ ἀρνοῦνται
κλαῖνε λίγο
κι ὕστερα ἐνδίδουν
καὶ τ᾿ ἄλλο πρωί,
ἀερίζουν τὸ σπίτι
ἀπ᾿ τοὺς μεγάλους στεναγμούς…

Στὰ παλαιικὰ κρεβάτια
μὲ τὰ πόμολα στὶς τέσσερις ἄκρες
πλάγιασαν κι ὀνειρεύτηκαν
πολλοὶ περαστικοὶ αὐτοῦ του κόσμου
κι ὕστερα ἀποκοιμήθηκαν
γλυκεῖς κι ἀπληροφόρητοι
σὰν τοὺς νεκροὺς στὰ παλιὰ κοιμητήρια

Ὅμως ἐσὺ σωπαίνεις…
Γιατί δὲ μιλᾷς;
Πές μου!
Γιατί ᾔρθαμε ἐδῶ;
Ἀπὸ ποῦ ἤρθαμε;
Κι αὐτὰ τὰ ἱερογλυφικὰ τῆς βροχῆς πάνω στὸ χῶμα;
Τί θέλουν νὰ ποῦν;

Ὤ, ἂν μποροῦσες νὰ τὰ διαβάσεις!!!
Ὅλα θὰ ἄλλαζαν…

Ὅταν τέλος, ὕστερα ἀπὸ χρόνια ξαναγύρισα…
δὲ βρῆκα παρὰ τοὺς ἴδιους ἔρημους δρόμους,
τὸ ἴδιο καπνοπωλεῖο στὴ γωνιά…

Κι ὁλόκληρο τὸ ἄγνωστο
τὴν ὥρα ποὺ βραδιάζει…
 

Ο Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμονας στον Παζινό

Στυλιανός Αλεξίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις