Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

"Φωτιά και Τσεκούρι στους Προσκυνημένους".

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Μυθικη Αναζητηση.

"Στο σφυρί" το "Φωτιά και Τσεκούρι στους Προσκυνημένους".
"Δημοπρατείται η επιστολή του Θ. Κολοκοτρώνη που εμπεριέχει την θρυλική φράση «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Πιθανή εξέλιξη; Να καταλήξει σε μία ιδιωτική βιβλιοθήκη που να μην υπάρχει πρόσβαση για το δημόσιο συμφέρον, ώστε να προέλθει η λήθη της επαναστατικής φράσης και η Ιστορία του μέλλοντος να την "διαγράψει"...http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/11/blog-post_20.html




 

10 υπέροχες προτάσεις για τα βιβλία του χειμώνα!

Μελομακάρονα ή μελομακαρούνες επί το ...κρητικότερον!



Τα πρώτα για φέτος! Στην Κρήτη τα πασπαλίζουμε με καβουρδισμένο σουσάμι και κανέλα.
Μελομακάρονα ή μελομακαρούνες επί το ...κρητικότερον!
Καλημέρα σας!
http://cretangastronomy.blogspot.gr/2010/12/blog-post_14.html

Εγκοίμησις: Η Ιερή Ιατρική






Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Εγκοίμησις: Η Ιερή Ιατρική
Η Αναζήτηση του Θεού στα Όνειρα - Από τα Ασκληπιεία ως τα Σύγχρονα Ψυχοθεραπευτικά Εργαστήρια Η Αναβίωση του Ασκληπιού Στη βάση του βράχου όπου ορθώνεται ο Παρθενώνας, βρίσκεται το Ασκληπιείο Αθηνών. Μπορεί κανείς να φτάσει ως εκεί εύκολα, ανεβαίνοντας ανατολικά από το θέατρο του Διονύσου ένα ανηφορικό μονοπάτι που οδηγεί από το λογείο του θεάτρου απευθείας στον ιερό χώρο του ναού. Παλαιότερα, το ίδιο μονοπάτι συνέχιζε κυκλικά γύρω από την βάση της Ακρόπολης. Ο ασθενής, ο ικέτης, μπορούσε να προσεγγίσει τον ναό είτε από τα δυτικά, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα της Αθηνάς, είτε από τα ανατολικά, όπως και σήμερα, περνώντας μέσα από τον χώρο της αναγέννησης και της έκστασης που διαφέντευε ο Διόνυσος. συνέχεια στο σύνδεσμο

Πίσω από τους καλούς συγγραφείς,

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Εκδόσεις Καστανιώτη.

«Πίσω από τους καλούς συγγραφείς, κρύβεται συνήθως ένα τραύμα, ένα μεγάλο βάσανο»

Συνομιλώντας με τους διεθνείς της λογοτεχνίας. Ο Ανταίος Χρυσοστομίδης δημοσιεύει έναν ακόμα τόμο με ολοζώντανα πορτρέτα γνωστών δημιουργών | enet.gr http://ekast.gr/18eRhPM

Φωτογραφία: «Πίσω από τους καλούς συγγραφείς, κρύβεται συνήθως ένα τραύμα, ένα μεγάλο βάσανο»

Συνομιλώντας με τους διεθνείς της λογοτεχνίας. Ο Ανταίος Χρυσοστομίδης δημοσιεύει έναν ακόμα τόμο με ολοζώντανα πορτρέτα γνωστών δημιουργών | enet.gr http://ekast.gr/18eRhPM

Πομπή για θυσία Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο - 534 π.Χ.

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ancient Greek Civilization - Αρχαία Ελλάς.
Greekreligion-animalsacrifice-corinth-6C-BCE.jpg
Πομπή για θυσία Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο - 534 π.Χ.

Painted wooden tablet found near Pitsa Corinthia depicting religious scene - 534 BCE

Είναι ξύλινος πίνακας που παριστάνει ιερή πομπή για θυσία. Οδηγεί μια γυναίκα που κρατάει την οινοχόη, ακολουθούμενη από ένα αγοράκι με τον αμνό. Η πομπή μόλις φτάνει στον βωμό. Ακολουθούν δύο μουσικοί οργανοπαίκτες, ένας αρπιστής και ένας αυλητής. Το τέλος της πομπής αποτελούν δύο γυναίκες κρατώντας δάφνες και ταινίες. Η ταινία ήταν το σύμβολο των ποιητών. Η ζωγραφιά φέρει επεξηγηματικές επιγραφές.
Από τις επιγραφές μαθαίνουμε ότι η ζωγραφιά αυτή ήταν αφιέρωμα στις Χάριτες. Το έργο είναι ο καλύτερα διατηρημένος πίνακας του σπηλαίου Πιτσά. Χρονολογείται στο δεύτερο ήμισυ του 6ου αιώνα π.Χ..

The Pitsa panels or Pitsa tablets are a group of painted wooden tablets found near Pitsa, Corinthia (Greece). They are the earliest surviving examples of Greek panel painting.
The four panels, two of them highly fragmentary, were discovered during the 1930s in a cave near the village of Pitsa, in the vicinity of Sicyon. They can be stylistically dated to circa 540-530 BC, i.e. to the Archaic period of Greek art.
The tablets are thin wooden boards or panels, covered with stucco (plaster) and painted with mineral pigments. Their bright colors are surprisingly well preserved.
Only eight colors (black, white, blue, red, green, yellow, purple and brown) are used, with no shading or gradation of any sort. Probably, the black contour outlines were drawn first and then filled in with colors.
The tablets depict religious scenes connected with the cult of the nymphs.
The picture shows a sacrifice to the nymphs. Three or more females, dressed in chiton and peplos, are approaching an altar to the right. They are accompanied by musicians playing the lyra and aulos. The person nearest the altar appears to be pouring a libation from a jug. A small figure behind her, perhaps a slave, is leading a lamb, the sacrificial victim.

An inscription in the Corinthian alphabet names two women dedicators, Euthydika and Eucholis and states that the tablet, or the depicted offering, is dedicated to the nymphs.

Most ancient paintings that survived are either frescoes or vase paintings. It is known that panel paintings were held in much higher regard, but very few of them have survived. The Pitsa panels, probably preserved due to the unusual climatic conditions inside the cave, are by far the earliest examples of this technique to survive.



«Το γεφύρι του Δρίνου»,

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Εκδόσεις Καστανιώτη.
16 Νοεμβρίου

Μόλις επανεκδόθηκε «Το γεφύρι του Δρίνου», το αριστούργημα του μεγάλου Νομπελίστα συγγραφέα Ίβο Άντριτς. Ένα βαλκανικό χρονικό τεσσάρων αιώνων Iστορίας, τεσσάρων θρησκειών και τριών εθνοτήτων που μοιράζονται τον ίδιο τόπο. http://ow.ly/qQEuH

Φωτογραφία: Μόλις επανεκδόθηκε «Το γεφύρι του Δρίνου», το αριστούργημα του μεγάλου Νομπελίστα συγγραφέα Ίβο Άντριτς. Ένα βαλκανικό χρονικό τεσσάρων αιώνων Iστορίας, τεσσάρων θρησκειών και τριών εθνοτήτων που μοιράζονται τον ίδιο τόπο. http://ow.ly/qQEuH

TI HTAN TO EIΚΟΣΙΕΝΑ;

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Jk Koutbest.

Φωτογραφία του Giannis Koutris.

25 ΜΑΡΤΙΟΥ(ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ).ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ.!!!!!!!!!
TI HTAN TO EIΚΟΣΙΕΝΑ;
ΚΑΙ ΠΩΣ;
ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ!
ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ!
Ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙ ΠΩΣ!
ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ 21 ΟΥ ΑΙΩΝΑ
ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΕΙ;
ΣΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ!....
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
ΕΙΚΟΣΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΜΑΡΤΙΟΥ(ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ) ΑΡ.ΒΑΛΑΩΡΙΤΗ

ΜΕ ΜΙΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ,ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΜΕΡΙΑΖΟΥΝ,
ΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝΕ ΒΟΥΒΟΙ,ΠΑΡΑΛΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ,
ΜΙΑ ΦΛΟΓ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ…ΑΚΟΥΟΝΤΑΙ ΨΑΛΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΛΩΔΙΑ..
ΠΕΤΑΕΙ ΕΝ ΑΣΤΡΟ..ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ.
ΧΑΙΡΕ ,ΤΗΣ ΛΕΕΙ,ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΕ,ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ,ΧΑΙΡΕ!
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΕ.ΧΑΙΡΕ,ΜΑΡΙΑ ΧΑΙΡΕ!

ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΧΡΟΝΟΙ ΠΟΛΛΟΙ..ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΗ
ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΠΑΛΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ..ΣΤΗΝ ΕΡΜΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΚΛΙΝΗ
ΛΗΣΜΟΝΗΜΕΝΗ,ΟΛΑΡΦΑΝΗ,ΧΛΩΜΗ ΚΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ,
ΜΙΑ ΚΟΡΗ ΠΑΝΤΑ ΤΗΚΕΤΑΙ ,ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΑΛΥΣΩΜΕΝΗ,
ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΑΡΑΓΑ,ΣΚΟΤΑΔΙ ΟΛΟΓΥΡΑ ΤΗΣ.
Η ΚΑΤΑΦΡΟΝΙΑ,Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΕΠΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΗΣ.

ΤΡΕΜΕΙ ΜΕ ΜΙΑΣ Η ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΑΤΗ Η ΘΥΡΙΔΑ
ΦΕΓΓΕΙ ΚΙ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΕΝ ΑΣΤΡΟ,ΜΙΑΝ ΑΧΤΙΔ
Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΣΤΑΘΗΚΕ,ΔΙΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ….
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΕ,ΕΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑ,ΧΑΙΡΕ!!

Θεόφιλος…

Σαν σήμερα, το 1926

  1. Σαν σήμερα, το 1926, γεννιέται ο Ντάριο Φο, ένας από τους γνωστότερους ηθοποιούς και συγγραφείς του ιταλικού θεάτρου, ένας γνήσιος απόγονος των μεσαιωνικών παλιάτσων και τροβαδούρων. Το 1997 κερδίζει το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Από τις εκδόσεις μας κυκλοφορούν: http://www.kastaniotis.com/author/1877
     
  2. Φωτογραφία: Σαν σήμερα, το 1926, γεννιέται ο Ντάριο Φο, ένας από τους γνωστότερους ηθοποιούς και συγγραφείς του ιταλικού θεάτρου, ένας γνήσιος απόγονος των μεσαιωνικών παλιάτσων και τροβαδούρων. Το 1997 κερδίζει το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Από τις εκδόσεις μας κυκλοφορούν: http://www.kastaniotis.com/author/1877

Δημοφιλείς αναρτήσεις