Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

[Τώρα μιλώ πάλι…]

[Τώρα μιλώ πάλι…]
Τώρα, μιλώ πάλι σαν ένας άνθρωπος που γλίτωσε απ’ το λοιμό
Επισκέπτομαι τους φίλους μου, ξέρω πολλούς που σώθηκαν
(«Υπάρχει πάντα μια αναχώρηση»), έτσι είχα κάποτε πει
Άλλοτε πάλι μίλησα για μιαν άγνωστη αρρώστια — ποιός τα θυμάται;).
Πέρασαν πια οι καταδικασμένες μέρες ανοίξαν τα παράθυρα
Χαρούμενοι οι οδοκαθαριστές σαρώνουνε στους δρόμους τα σκουπίδια
Άρχισε πάλι η ζωή, οι εγγραφές στους συλλόγους και τα ινστιτούτα
Οι αγκαλιασμένοι έφηβοι στις πλατείες, τα ακατάλληλα έργα στους κινηματογράφους
Οι αγγελίες στις εφημερίδες· πέρασε πια η κακή αποκριά
Οι προσωπίδες κάηκαν τα παλιά ονόματα λησμονηθήκαν
Και το δημοτικό συμβούλιο συνεδριάζει για τη μετονομασία των οδών.
Ραούλ, εσένα πάλι σκέφτομαι που δεν πρόλαβες να γίνεις σοφός, να συζητήσεις,
Να δεις την άλλη πλευρά των πραγμάτων, να μάθεις να σιωπάς·
Δε σου ’μελλε να πιθανολογείς, να βγάζεις συμπεράσματα
Δε σου ’μελλε να διδαχτείς κι εσύ την αριθμητική των ιδεών.
Μανόλης Αναγνωστάκης

Φωτογραφία, Λένα Σιώπη

«Όταν στέρεψε η αντοχή» της Ελένης Γαληνού

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ.
Μετά το επιτυχημένο βιβλίο «Όταν στέρεψε η αντοχή» της Ελένης Γαληνού, η συγγραφέας επιστρέφει με το «Πέρα από τις κόκκινες γραμμές»!
«Δύο γενιές, δύο ερωτικά τρίγωνα που μπλέκονται κρυφά.»
Το «Πέρα από τις κόκκινες γραμμές» είναι μια συναρπαστική ιστορία για την οικογένεια και τον καθοριστικό ρόλο της μητέρας στην ευτυχία όλων των μελών της, που μέσα από συγκλονιστικές ανατροπές αναδεικνύεται με δραματικό τρόπο το πρόσωπο που ορίζει τη ζωή μας: η μητέρα.
Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο θα βρείτε από τον ακόλουθο σύνδεσμο:
>> http://minoas.gr/book-4030.minoas | ‪#‎διαβάζω‬ ‪#‎μαθαίνω‬

riciclo-creativo-bottoni-idee

Η μάχη του Χουντίνι με τη θρυλική μέντιουμ ...

 
 

Το μέντιουμ καταράστηκε τον Χουντίνι: «Σε καταταράσσομαι Χουντίνι για κάθε μέρα της σύντομης ζωής σου. Μέχρι το Χάλογουιν, θα έχεις πεθάνει».

mixanitouxronou.gr

... με ήρωα τον επιθεωρητή Μονταλμπάνο

 
Η ηλικία δεν εµποδίζει τον Μονταλµπάνο ν’ αναζητά τη χαρά και τη µαγεία που µόνο οι εφηβικοί έρωτες προσφέρουν και να βιώνει καταστάσεις που φανερώνουν συναισθηµατική ανωριµότητα και έντονο παραλογισµό, χτυποκάρδια και ερωτική λαγνεία, δυνατό πάθος, εκρήξεις θυµού, αλλά και έντονη ζήλια. Πλάι στον αστυνόµο, στη δύσκολη φάση, στέκει σιωπηλά, διακριτικά και µε κατανόηση o επιθεωρητής Φάτσιο. Αντίθετα,η αρραβωνιαστικιά του η Λίβια δεν πιστεύει στη «φρονιµάδα» του και θεωρεί ότι η εξοµολόγηση µιας απιστίας που έγινε µε την ειλικρίνεια που χαρακτηρίζει την ηλικία της επιπολαιότητας ήταν κοµπασµός...
Το νέο βιβλίο του Αντρέα Καμιλλέρι με ήρωα τον επιθεωρητή Μονταλμπάνο μόλις κυκλοφόρησε: http://bit.ly/1qzZHGT

Περιποιηθείτε το σπίτι με αιθέρια έλαια.

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Vita.gr.
 
Περιποιηθείτε το σπίτι με αιθέρια έλαια. www.vita.gr/…/alternative/article/32664/arwma-spitioy-me-ai…

Χάρις Αλεξίου ~ Για ένα Tango

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμος.
 
 
Για ένα Tango
youtube.com

Γιάννης Δαλιανίδης. Ο σκηνοθέτης που τόλμησε να θίξει θέματα ταμπού

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμος.
 
 
Έφυγε από τη ζωή στις 16 Οκτωβρίου του 2010 σε ηλικία 87 ετών.
mixanitouxronou.gr

«Ο καλλιτέχνης και η εποχή του - Oμιλίες στη Σουηδία», Αλμπέρ Καμύ.

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Εκδόσεις Καστανιώτη.
 
«Ο καλλιτέχνης και η εποχή του - Oμιλίες στη Σουηδία», Αλμπέρ Καμύ.
Ενώ μαίνεται ακόμα ο πόλεμος στην Αλγερία, ο Αλμπέρ Καμύ, στην «Ομιλία στη Σουηδία» (10 Δεκεμβρίου 1957), γυμνός μπρος στους προβολείς της αιφνίδιας δημοσιότητας που του χαρίζει το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας, στρέφεται προς την τέχνη του και καταθέτει «τη διπλή υποχρέωση που προσδίδει αξία στο έργο του: να ταχθεί στην υπηρεσία της αλήθειας και της ελευθερίας». Έχοντας συνείδηση ότι ανήκει σε μια γενιά που δεν έχει προορισμό να ξαναφτιάξει τον κόσμο αλλά «να τον εμποδίσει να χαλάσει» μπρος στην καταστροφική πορεία της Ιστορίας, θα αναρωτηθεί τέσσερις μέρες μετά, στη «Διάλεξή» του στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα, κατά πόσον η τέχνη αποτελεί «απατηλή πολυτέλεια» και θα απαντήσει: «[…] Κάθε καλλιτέχνης ναυτολογείται στη γαλέρα της εποχής του. […] Δημιουργώ, στις μέρες μας, σημαίνει δημιουργώ επικινδύνως. […] Το ζητούμενο είναι να μάθουμε πώς μπορεί να παραμείνει εφικτή η αλλόκοτη ελευθερία της δημιουργίας εν μέσω της αστυνόμευσης τόσων ιδεολογιών (πόσες θρησκείες, πόση μοναξιά!)».
http://ow.ly/CU91w

Γιατί η Παρασκευή και 13 θεωρείται γρουσούζικη μέρα;

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμος.
 
 
Για τις μετέπειτα κινήσεις των Ναϊτών Ιπποτών έχουν αναπτυχθεί αμέτρητες θεωρίες, αλλά το μυστήριο δεν έχει ακόμα διαλευκανθεί.
mixanitouxronou.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις