Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Πώς οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
verianews.blogy.gr
Έχετε καταλάβει όσα συμβαίνουν και έχουν συμβεί εναντίον των Ελλήνων και της Ελλάδος τα τελευταία 300 χρόνια και ποιος τα δημιουργεί?
Έχετε καταλάβει τι έγινε με την επανάσταση του 1821? Πώς οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν δήθεν για να διορίσουν τον βαυαρό Όθωνα στην συνέχεια σκοτώνοντας τον Καποδίστρια στήνοντας το τραπεζικό καθεστός του Ροθτσάιλντ, περνώντας επίσημα τον θεσμό διακυβέρνησης για να έχουν την κηδεμονία του πλούτου τους για να τους κουμαντάρουν οικονομικά?
Έχετε καταλάβει την συνθήκη των σεβρών το 1919 και πως δημιούργησαν τις συνθήκες καταστροφής και σφαγής του ελληνισμού της Ιωνίας?
Έχετε καταλάβει ότι η χρηματοδότηση των μπολσεβίκων και ή επανάσταση έγινε για να φύγει από την μέση ο Τσάρος και οι έλληνες της Ρωσίας και να χρηματοδοτήσουν στην συνέχεια τον Κεμάλ με 10 εκ. χρυσά ρούβλια από τα ελληνικά καταπιιστεύματα για να τον βοηθήσουν στέλνοντας Τσετσένους για να σφάξουν τους έλληνες της Ιωνίας !
Έχετε καταλάβει ότι επί Λένιν δεν επιτρεπόταν να μετακινηθεί άνθρωπος από την Σοβιετική Ένωση χωρίς την άδεια του καθεστώτος. Άρα για να φύγουν οι Τσετσένοι και να βρεθούν στην Ιωνία – Μικρά Ασία και να σφάξουν τους έλληνες είναι ξεκάθαρο ότι τους έστειλαν οι μπολσεβίκοι.
Έχετε καταλάβει ότι με ελληνικό χρυσό (τράπεζα της Ανατολής) στήθηκε η Federal Bank της Αμερικής το 1913 και η σφαγή της Μ. Ασίας έγινε και για να σκεπαστεί η κλοπή των 7000 τόνων χρυσού?
Έχετε καταλάβει ότι με τον ίδιο χρυσό στήθηκε η τράπεζα HSBC στο αγγλικό Χόγκ – Κόγκ 1932;
Έχετε καταλάβει ότι με τα ίδια καταπιστεύματα στήθηκε και η ΒIS το 1932 στην Ελβετία?
Έχετε καταλάβει ότι το 1933 πτώχευσαν την Ελλάδα για 50 εκατομμύρια δολλάρια για να πάρουν ολοκληρωτικά τα καταπιστεύματα και τα εθνικά περουσιακά υπό την κηδεμονία τους?
Έχετε καταλάβει ότι από το 1948 όλοι οι ηγέτες της Ελλάδας διορίζονται από τους ίδιους τους “οικονομικούς εξοντωτές”, με αποτέλεσμα να φέρουν την οικονομία της στα μνημόνια με σκοπό την ολοκληρωτική εξόντωση των ελλήνων?
Εχετε καταλάβει ότι οι περισσότεροι έλληνες δεν έχουν συναίσθηση της πραγματικότητας και συνεχίζουν να αρνούνται να δεχτούν ότι όλα αυτά γίνονται για τον έλεγχο και τη εξόντωση?
Εχετε καταλάβει ότι οι περισσότεροι έλληνες δεν ξέρουν καν αληθινή ιστορία;ειδικά περί δεύτερου παγκόσμιου πόλεμου!μαύρα μεσάνυχτα ! μόνο για Δίστομο ξέρουν ! και αυτο οπως το θέλουν! σας είπε πότε κάνεις γιατι σκότωσαν οι Γερμανοί χωριάτες; ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΉΡΥΞΕ ΠΟΛΕΜΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
Γιατί? Ούτε αυτό για την ώρα μπορούν να καταλάβουν!!! νομίζουν οτι προωθούν κόμματα για να τους σώσουν! άξιοι της μοίρας τους!
 

στην Αθήνα των 60s – 70s.

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Πρωτοχρονιάτικη βόλτα για ψώνια στην Αθήνα των 60s – 70s. Σπάνιες εικόνες και φωτογραφίες από μια πόλη που γιόρταζε, παζάρευε και διασκέδαζε, παρά τη φτώχια...
Επισκεφθείτε και εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UC3cF5zwsHbX0noh3jMTVlYQ
 
Στις αρχές του ΄90, τα πολυτελή καταστήματα άρχισαν να αντικαθιστώνται από τις λεγόμενες αλυσίδες και από τα εμπορικά κέντρα.
mixanitouxronou.gr
 
Τη δεκαετία του ΄50 άρχισαν να αναπτύσσονται στην Αθήνα τα μεγάλα πολυκαταστήματα. Τότε μετρούνταν στα δάχτυλα του ενός χεριού. Πολύ γρήγορα το Άκρον Ίλιον Κρυστάλ, αποτέλεσε πόλο έλξης για όλους τους Αθηναίους και κυρίως τις Αθηναίες. Το ίδιο συνέβη και στη Θεσσαλονίκη. Δείτε στο παρακάτω βίντεο σπάνιες εικόνες και φωτογραφίες από το πολυκατάστημα που σημάδεψε το αστικό νοικοκυριό, προτού κλείσει ύστερα από 72 χρόνια λειτουργίας...

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/protochroniatiki-volta-gia-psonia-stin-athina-ton-60s-70s-spanies-ikones-ke-fotografies-apo-mia-poli-pou-giortaze-pazareve-ke-diaskedaze-para-ti-ftochia/?preview=true
 

η αρχή του Αρμαγεδώνα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη AthensMagazine.gr.
"Το 2016 θα είναι η αρχή του Αρμαγεδώνα": Οι σοκαριστικές προβλέψεις του Κώστα Λεφάκη για τη χρονιά που ξεκινάει (VIDEO)
 
Ο γνωστός αστρολόγος βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης καλεσμένος στο «The 2night Show» του Γρηγόρη Αρναούτογλου και έκανε τις δικές του προβλέψεις για τη νέα…
athensmagazine.gr

περιστρεφόμενη ψησταριά

καθρέφτης του ίδιου σου του εαυτού

Διαβάστε πρώτοι ότι σας κρύβουν!
awakengr.com|Από Αφύπνιση συνείδησης

Μια φορά ένας άνδρας με τον γιο του περπατούσαν μέσα στο δάσος. Ξαφνικά το αγόρι σκουντουφλά και πέφτει κάτω. Κτύπησε το πόδι του και φώναξε δυνατά!!!


- ΑΑΑΧΧΧ!

Ξαφνιασμένος, ακούει την φωνή του να επιστρέφει:

- ΑΑΑΧΧΧ!

Ξαφνιασμένος από το φαινόμενο, φωνάξει:

- Ποιός είσαι;

Όμως την μοναδική απάντηση που παίρνει είναι:

- Ποιός είσαι;

Θυμωμένος τώρα φωνάζει αγριεμένα:

- Είσαι δειλός!

Και η φωνή απαντά:

- Είσαι δειλός!

Γεμάτος περιέργεια ρωτά τον πατέρα του.

- Τι συμβαίνει πατέρα; τι γίνεται εδώ;

- Πρόσεξε γιε μου, του λέει εκείνος και φωνάζει δυνατά:

- Σε θαυμάζω!

Η φωνή απαντά:

- Σε θαυμάζω!

Ο πατέρας φωνάζει για άλλη μια φορά:

- Είσαι υπέροχος!

Η φωνή απαντά:

- Είσαι υπέροχος!

Το αγόρι ακόμα πιο έκπληκτο από πριν, δεν μπορούσε να καταλάβει τι συμβαίνει.

Υστέρα ο πατέρας πιάνει να εξηγήσει στον γιο του:

Το φαινόμενο αυτό, οι άνθρωποι το λένε ΗΧΩ, αλλά στ' αλήθεια είναι ΖΩΗ. Επειδή εκείνη σου επιστρέφει αυτό που της δίνεις. Η ζωή είναι ένας καθρέφτης των πράξεών σου. Αν θέλεις πιο πολλή αγάπη, τότε να δώσεις πολλή αγάπη! Αν θέλεις κατανόηση, τότε δώσε κατανόηση. Αν θέλεις οι άνθρωποι να σε υπομένουν, τότε να τους υπομείνεις και εσύ. Αυτός είναι ο κανόνας της ζωής και έχει εφαρμογή σε κάθε τομέα της ζωής μας!

Η ζωή σου με άλλα λόγια είναι όχι απλά μια σύμπτωση από τυχαία γεγονότα αλλά ένας καθρέφτης του ίδιου σου του εαυτού!

από ένα παραμύθι

Φωτογραφία του Nikos Mixalopoulos.Φωτογραφία του Nikos Mixalopoulos. 
Φωτογραφία του Nikos Mixalopoulos. 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του Nikos Mixalopoulos.
Απόσπασμα από ένα παραμύθι της Άπω Ανατολής.
Αν σπείρεις εντιμότητα, θα θερίσεις εμπιστοσύνη.
Αν σπείρεις καλοσύνη, θα θερίσεις φίλους.
Αν σπείρεις ταπεινοφροσύνη, θα θερίσεις μεγαλείο.
Αν σπείρεις επιμονή, θα θερίσεις νίκη.
Αν σπείρεις στοχασμό, θα θερίσεις αρμονία.
Αν σπείρεις σκληρή δουλειά, θα θερίσεις επιτυχία.
Αν σπείρεις συγχώρηση, θα θερίσεις συμφιλίωση.
Αν σπείρεις ειλικρίνεια, θα θερίσεις καλές σχέσεις.
Αν σπείρεις υπομονή, θα θερίσεις βελτίωση.
Αν σπείρεις πίστη, θα θερίσεις θαύματα.
Αν σπείρεις ανεντιμότητα, θα θερίσεις δυσπιστία.
Αν σπείρεις εγωισμό, θα θερίσεις μοναξιά.
Αν σπείρεις περηφάνια, θα θερίσεις καταστροφή.
Αν σπείρεις ζήλια, θα θερίσεις ταλαιπωρία.
Αν σπείρεις οκνηρία, θα θερίσεις στασιμότητα.
Αν σπείρεις πικρία, θα θερίσεις απομόνωση.
Αν σπείρεις πλεονεξία, θα θερίσεις απώλεια.
Αν σπείρεις κακολογία, θα θερίσεις εχθρούς.
Αν σπείρεις στενοχώριες, θα θερίσεις ρυτίδες.
Αν σπείρεις αμαρτίες, θα θερίσεις ενοχές.
✔ Πρόσεχε, λοιπόν, τι σπέρνεις τώρα.
✔ Αυτό θα καθορίσει τι θα θερίσεις αύριο.
Οι σπόροι που σπέρνεις θα κάνουν τη ζωή χειρότερη ή καλύτερη, τη δική σου ζωή ή αυτών που θα έλθουν μετά.

Νίκολα Τέσλα (1856 – 1943)

 
Σέρβος φυσικός και εφευρέτης, από τους πρωτοπόρους στη χρήση του εναλλασσόμενου ηλεκτρικού ρεύματος. Πέθανε στις 7 Ιανουαρίου του 1943...
sansimera.gr
Ο σέρβος φυσικός και εφευρέτης Νίκολα Τέσλα (Nikola Tesla) γεννήθηκε στις 9 Ιουλίου του 1856, στο χωριό Smiljan, στην επαρχία Lika της Κροατίας. Εκεί ολοκλήρωσε τη στοιχειώδη εκπαίδευσή του, συνέχισε τις σπουδές του στο πολυτεχνικό σχολείο του Γκρας και τις ολοκλήρωσε στο πανεπιστήμιο της Πράγας.
Εργάστηκε ως ηλεκτρικός μηχανικός στη Γερμανία, την Ουγγαρία και τη Γαλλία, πριν μεταναστεύσει στις ΗΠΑ το 1884. Στη Νέα Υόρκη εργάστηκε δίπλα στον Τόμας Έντισον, βελτιώνοντας πολλές από τις εφευρέσεις του. Όμως, οι διαφορές στο ύφος μεταξύ των δύο ανδρών οδήγησαν σύντομα στο χωρισμό τους.
Ο Τέσλα παραιτήθηκε το 1885 και ίδρυσε τη δική του εταιρία «Tesla Arc Light Company». Από το 1887 ως το 1894 σχεδίασε και κατοχύρωσε δεκάδες ευρεσιτεχνίες, συνεργαζόμενος με τον μεγαλοεπιχειρηματία Τζορτζ Ουέστινγκχαουζ, ο οποίος αγόρασε τα δικαιώματα διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας στο σύστημα θέρμανσης, αερισμού και κλιματισμού.
Η αντίστροφη μέτρηση για τον μεγάλο επιστήμονα άρχισε το 1895. Λόγω οικονομικών δυσκολιών, η εταιρία του χρεοκόπησε. Με το πέρασμα του χρόνου, ο Τέσλα γινόταν όλο και πιο εκκεντρικός και κλειστός χαρακτήρας, ενώ συνήθιζε να περνάει όλη τη μέρα του πειραματιζόμενος με τα ραδιοκύματα, αλλά και με σεισμικά μηχανήματα, που ο ίδιος είχε κατασκευάσει.
Ο Τέσλα προσέφερε στην ανθρωπότητα εφευρέσεις όπως το εναλλασσόμενο ρεύμα, το πολυφασικό σύστημα, το πηνίο τέσλα, την ακτινογραφία, τα ραδιοκύματα, το ραδιόφωνο, το ραντάρ κ.α., ανοίγοντας το δρόμο για τον εξηλεκτρισμό του πλανήτη. Το 1912 του απονεμήθηκε από κοινού με τον Τόμας Έντισον το Νόμπελ Φυσικής. Ωστόσο, αρνήθηκε να το δεχτεί, θεωρώντας υποτιμητικό το γεγονός ότι μοιραζόταν το βραβείο με «έναν απλό εφευρέτη».
Ο προφήτης του 21ου αιώνα, όπως θεωρείται από πολλούς, πέθανε φτωχός και ξεχασμένος απ’ όλους, στις 7 Ιανουαρίου του 1943, σ’ ένα ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης. Μετά το θάνατό του, το όνομά του δόθηκε στη μονάδα μέτρησης της Μαγνητικής Επαγωγής πεδίου, ενώ η κληρονομιά του -70.000 επιστολές, 31.522 προσωπικά ντοκουμέντα, 5.297 τεχνικά σχέδια, 12.832 αποκόμματα περιοδικών, 1.000 φωτογραφίες, 40 βραβεία και διπλώματα- φυλάσσεται σήμερα στο Μουσείο Νίκολα Τέσλα στο Βελιγράδι.
 

Άννα Συνοδινού (1927 – 2016)

 
Σπουδαία ελληνίδα ηθοποιός του θεάτρου, που διακρίθηκε για τις ερμηνείες της, κυρίως σε ρόλους της αρχαίας τραγωδίας.
sansimera.gr
Σπουδαία ελληνίδα ηθοποιός του θεάτρου, που διακρίθηκε για τις ερμηνείες της, κυρίως σε ρόλους της αρχαίας τραγωδίας.
Η Άννα Συνοδινού γεννήθηκε στο Λουτράκι Κορινθίας στις 21 Νοεμβρίου 1927. Ήταν το όγδοο παιδί της οικογένειά της, που καταγόταν από την Αμοργό. Τελείωσε το Γυμνάσιο στην Αθήνα και στη συνέχεια φοίτησε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (1947-1949). Στη σκηνή  πρωτοεμφανίστηκε το 1948 στο έργο του Εντμόν Ροστάν «Σιρανό ντε Μπερζεράκ», που σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο ο Δημήτρης Ροντήρης. Κατόπιν συνεργάστηκε με τον Ντίνο Ηλιόπουλο, τον Μίμη Φωτόπουλο και τον Νίκο Χατζίσκο στο ελεύθερο θέατρο.
Έπειτα από μερικές σποραδικές εμφανίσεις με το Εθνικό Θέατρο, υπήρξε μόνιμο στέλεχός του από το 1956 έως το 1964 και διέπρεψε για τις ερμηνείες της πλάι στην Κατίνα Παξινού, τον Αλέξη Μινωτή και τον Θάνο Κωτσόπουλο σε πρωταγωνιστικούς ρόλους της αρχαίας τραγωδίας, αλλά και του νεώτερου κλασικού ρεπερτορίου. Το 1955 και το 1957 τιμήθηκε με το έπαθλο της Μαρίκας Κοτοπούλη. Ενδιάμεσα παντρεύτηκε τον πρωταθλητή του τριπλούν και έμπορο Γιώργο Μαρινάκη (1921-2009). 
Το 1965, η Άννα Συνοδινού ίδρυσε τον θίασο «Ελληνική Σκηνή» και αναζητώντας θεατρική στέγη εκμίσθωσε το παλαιό λατομείο του Λυκαβηττού και δημιούργησε το πασίγνωστο Θέατρο σε σχέδια του αρχιτέκτονα Τάκη Ζενέτου.
Με την επιβολή της δικτατορίας το 1967, διέκοψε τη θεατρική της δραστηριότητα. Η Χούντα ανακάλεσε την άδεια χρήσης του Θεάτρου του Λυκαβηττού και της αφαίρεσε το διαβατήριό της, ματαιώνοντας έτσι περιοδεία της στο εξωτερικό. Το διάστημα αυτό εργάστηκε ως δακτυλογράφος στην εμπορική εταιρεία του συζύγου της.
Το 1972 επανήλθε στο θέατρο. Εμφανίστηκε στο ρόλο της Ηλέκτρας στο Ηρώδειο και λίγο αργότερα ανασυγκρότησε την «Ελληνική Σκηνή», στην οποία συνεργάστηκε με τον Θάνο Κωτσόπουλο. Από το 1973 έως το 1975 πραγματοποίησε εμφανίσεις με το Εθνικό Θέατρο και το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Μετά την πτώση της δικτατορίας αφοσιώθηκε στην πολιτική. Εξελέγη βουλευτής Αθηνών με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας (1974, 1977, 1981, 1985, 1989) και διετέλεσε υφυπουργός Κοινωνικών Υπηρεσιών στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή (1977-1980). Κατά τη διάρκεια της πολιτικής της σταδιοδρομίας εισηγήθηκε νομοθετικές προτάσεις για την προστασία των γερόντων, της μητρότητας, των παιδιών και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Στον καλλιτεχνικό τομέα εισήγαγε τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας στη Μέση Εκπαίδευση, πρότεινε την ένταξη των ηθοποιών στο ΙΚΑ και την ίδρυση της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Το 1986 εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων με τον συνδυασμό του Μιλτιάδη Έβερτ.
Τον Μάρτιο του 1990 παραιτήθηκε του βουλευτικού της αξιώματος κατά τη διαδικασία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας. Σε μία από τις ψηφοφορίες, η βουλευτής των Οικολόγων Εναλλακτικών Μαρίνα Δίζη, όταν κλήθηκε να ψηφίσει, άνοιξε ένα πανό, το οποίο έγραφε «Φτάνει το θέατρο για το +1, τον Πρόεδρο και το νέφος». Η ενέργεια αυτή εξόργισε την Άννα Συνοδινού, που σε ένδειξη διαμαρτυρίας υπέβαλε την παραίτησή της, τόσο από το βουλευτικό της αξίωμα, όσο και από το κόμμα της. Έκτοτε, δεν ξανασχολήθηκε με την πολιτική.
Τον ίδιο χρόνο επανήλθε στη θεατρική δραστηριότητα, ερμηνεύοντας, εκτός από αρχαίο δραματολόγιο, ρόλους του νεώτερου ελληνικού θεάτρου με το Εθνικό Θέατρο («Το μυστικό της κοντέσσας Βαλέραινας» του Γρηγόρη Ξενόπουλου, «Ο αγαπητικός της Βοσκοπούλας» του Δημήτρη Κορομηλά). Εκτός από το θέατρο, εμφανίσθηκε σε ξένες και ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, καθώς και σε θεατρικές παραγωγές για την τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Αξιοσημείωτο είναι και το εκπαιδευτικό της έργο. Δίδαξε στις θεατρικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου, του Πέλου Κατσέλη, της Καλλιτεχνικής Εταιρείας Αθηνών και του Ωδείου Αθηνών. Έχει τιμηθεί με τα παράσημα Ευποιίας και τον Ταξιάρχη του Φοίνικος της Ελληνικής Πολιτείας, καθώς και με το μετάλλιο της πόλεως των Αθηνών. Τιμές τής έχουν αποδοθεί και από ξένα κράτη για την καλλιτεχνική της προσφορά (Δανία, Γαλλία, Λίβανος, Ιταλία).
Η Άννα Συνοδινοού είναι συγγραφέας του αυτοβιογραφικού «Πρόσωπα και Προσωπεία» (Εκδόσεις Βλάση,1998) και του βιβλίου θεατρικών αναμνήσεων «Αίνος στους άξιους» (Καστανιώτης, 1999).
Έφυγε από τη ζωή στις 7 Ιανουαρίου 2016, σε ηλικία 88 ετών.

Φιλμογραία

ΈτοςΤίτλος ΈργουΣκηνοθέτηςΡόλος
1954Θανασάκης ο πολιτευόμενοςΑλέκος ΣακελλάριοςΜαίρη Καπλάνη - Γκοβότσου
1956Δολλάρια και όνειραΊων ΝταϊφάςΜαίρη
1958Ο άνθρωπος του τρένουΝτίνος ΔημόπουλοςΜαντώ Κωστοπούλου
1962Ο Λέων της Σπάρτης (The 300 Spartans)Ρούντολφ ΜατέΓοργώ
1962ΗλέκτραΤεντ ΖάρπαςΗλέκτρα

Τηλεόραση

ΈτοςΤίτλος ΈργουΣυγγραφέαςΣκηνοθέτηςΡόλοςΚανάλι
1981ΣιβύλαΆγγελος ΣικελιανόςΓιωργος ΠαπαδάκηςΣιβύλαΕΤ-1
1988ΕκάβηΕυριπίδηςΑλέξης ΣολωμόςΕκάβηΕΤ-1
1989Ματωμένος ΓάμοςΦ. Γ. ΛόρκαΣταμάτης ΧοδρογιάννηςΜάναET-1
1992Οι φρουροί της ΑχαΐαςΤάσος ΑθανασιάδηςΓιάννης ΔιαμαντόπουλοςΝαταλία ΒίλληMEGA
1992Το μυστικό της κοντέσσας ΒαλέραιναςΓρηγόριος ΞενόπουλοςΣταμάτης ΧονδρογιάννηςΚοντέσσα ΒαλέραιναΕΤ-1
1994ΤρωάδεςΕυριπίδηςΓιώργος ΘεοδοσιάδηςΕκάβηΕΤ-1
1995Ω γλυκύ μου έαρΣταμάτης ΧονδρογιάννηςΣταμάτης Χονδρογιάννης ΕΤ-1
2008Ματωμένα ΧώματαΔιδώ ΣωτηρίουΚώστας ΚουτσομύτηςΚαλλιόπηALPHA

η μεταφορά ζώων με ΚΤΕΛ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Από σήμερα, με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, επιτρέπεται η μεταφορά ζώου με το ΚΤΕΛ υποχρεωτικά εντός του χώρου…
kynology.gr|Από kynology
Από σήμερα, με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, επιτρέπεται η μεταφορά ζώου με το ΚΤΕΛ υποχρεωτικά εντός  του χώρου επιβατών.
Διαβάστε την απόφαση:
Προς διευκρίνιση και ομοιόμορφη εφαρμογή των διατάξεων για τη μεταφορά ζώων με λεωφορεία των ΚΤΕΛ Α.Ε., σας πληροφορούμε τα ακόλουθα:
1. Προκειμένου να επιτραπεί η μεταφορά μικρών κατοικίδιων ζώων, αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή κάτοχο τους. Ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος θα πρέπει να επιδεικνύει το διαβατήριο του ζώου ή το βιβλιάριο υγείας, το οποίο να είναι ενημερωμένο τουλάχιστον κατά την τελευταία διετία.
2. Οι ειδικότερες ρυθμίσεις της μεταφοράς των ζώων συνοδείας αναπήρων (ουσιαστικά σκύλων συνοδείας τυφλών) καθώς και των μικρών κατοικίδιων, ανάλογα με τον τύπο του
λεωφορείου, έχουν ως ακολούθως:

Α.Ζώα σε  Λεωφορεία Αστικών ΚΤΕΛ:
Τα ζώα συνοδείας αναπήρων ανεξαρτήτως μεγέθους καθώς και τα μικρά κατοικίδια ζώα μεταφέρονται εντός ειδικού καλαθιού μεταφοράς με μέγιστες διαστάσεις 50Χ40Χ70 εκατοστά, κατ’ αναλογία με τα ισχύοντα στους συγκοινωνιακούς φορείς αστικών
συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης και τοποθετούνται υποχρεωτικά εντός του χώρου επιβατών. Τα ζώα συνοδείας αναπήρων δεν τοποθετούνται σε καλάθι αλλά φέρουν υποχρεωτικά φίμωτρο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

Β. Ζώα σε  Λεωφορεία Υπεραστικών ΚΤΕΛ:
Στα λεωφορεία που εξυπηρετούν υπεραστικές συγκοινωνίες λόγω του μικρότερου διαθέσιμου χώρου, περιορίζονται οι μέγιστες διαστάσεις του ειδικού καλαθιού μεταφοράς.

Έτσι, τα ζώα συνοδείας αναπήρων ανεξαρτήτως μεγέθους και τα μικρά κατοικίδια ζώα, βάρους έως επτά (7) κιλών, που μεταφέρονται εντός ειδικού καλαθιού μεταφοράς διαστάσεων 50Χ40X35 εκατοστά είναι επιτρεπτό να μεταφέρονται με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ & ΚΤΕΛ Α.Ε. που εξυπηρετούν υπεραστικές συγκοινωνίες και τοποθετούνται υποχρεωτικά εντός του χώρου επιβατών. Τα ζώα αυτά θα τοποθετούνται είτε στο διάδρομο είτε στα κλιμακοστάσια των λεωφορείων, πλησίον σε κάθε περίπτωση του ιδιοκτήτη τους. Τα ζώα συνοδείας αναπήρων, όπως προαναφέρθηκε, δεν τοποθετούνται σε καλάθι αλλά φέρουν υποχρεωτικά φίμωτρο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, τα υπεραστικά ΚΤΕΛ & ΚΤΕΛ Α.Ε. είναι επιτρεπτό να περιορίζουν τη μεταφορά των κατοικίδιων ζώων,
(α) σε ότι αφορά στον αριθμό σε δύο κατοικίδια ανά λεωφορείο και

(β) σε ορισμένα μόνο από τα εξυπηρετούμενα δρομολόγια τα οποία πάντως θα αποτελούν το 30% τουλάχιστον των δρομολογίων κάθε γραμμής (και κατ’ ελάχιστο ένα δρομολόγιο ανά ημέρα), κατανεμημένα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Εφόσον αποφασιστεί από το οικείο υπεραστικό ΚΤΕΛ Α.Ε. ή ΚΤΕΛ να γίνει χρήση του ως άνω (β) περιορισμού, θα πρέπει η πληροφορία αυτή να παρέχεται σε κάθε ενδιαφερόμενο ενώ θα πρέπει να έχει αναρτηθεί εμφανώς σχετική ανακοίνωση στους σταθμούς και πρακτορεία του ΚΤΕΛ. Ο περιορισμός των δρομολογίων θα δύναται να εξυπηρετήσει και τις ανάγκες αλλεργικών κ.λπ. ατόμων που ευλόγως αποφεύγουν το συγχρωτισμό με κατοικίδια ζώα. Σε κάθε περίπτωση βέβαια είναι ενδεδειγμένη η
κατάλληλη διευθέτηση των επιβατών εντός του λεωφορείου.

Για την περίπτωση αστικών λεωφορείων που είναι ενταγμένα και δρομολογούνται από Υπεραστικά ΚΤΕΛ & ΚΤΕΛ Α.Ε. εφαρμόζονται τα προαναφερθέντα για τα λεωφορεία των Αστικών ΚΤΕΛ.
3. Τα προαναφερόμενα αφορούν, αδιακρίτως, και στα λεωφορεία ιδιοκτησίας των ΚΤΕΛ Α.Ε. και στα λεωφορεία ιδιοκτησίας μετόχων των ΚΤΕΛ Α.Ε. που εξυπηρετούν τις αστικές & υπεραστικές συγκοινωνίες. Σε καμία περίπτωση η μεταφορά των μικρών κατοικίδιων ή κατά μείζονα λόγο αυτών που συνοδεύουν αναπήρους δεν τελεί υπό την κρίση του οδηγού ή / και του ιδιοκτήτη του λεωφορείου ή τη συναίνεση των λοιπών επιβατών.

4. Τονίζεται ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις ρυθμίσεις της εγκυκλίου αυτής, επιβάλλονται, από το οικείο Πειθαρχικό Συμβούλιο του π.δ. 170/2003 (Α’ 140), στις ΚΤΕΛ Α.Ε. οι προβλεπόμενες κυρώσεις της παρ. 3(η) του άρθρου 2 του ίδιου π.δ. και σε περίπτωση υποτροπής αυτές της παρ. 5 του ίδιου άρθρου. Οι οδηγοί των λεωφορείων που δε συμμορφώνονται με τις ως άνω ρυθμίσεις, υπόκεινται στις πειθαρχικές κυρώσεις του άρθρου 18 του π.δ. 246/2006 (Α’ 261) που επιβάλλονται από τα αρμόδια όργανα των ΚΤΕΛ Α.Ε. & ΚΤΕΛ.
Τα συλλογικά όργανα των ΚΤΕΛ Α.Ε. παρακαλούνται για την ενημέρωση των μελών τους ενώ οι ΚΤΕΛ Α.Ε. για την ενημέρωση του προσωπικού και των μετόχων τους.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΡ. ΜΠΟΥΡΑΡΑΣ
Κατεβάστε την απόφαση : http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91861-%CE%92%CE%A9%CE%9F

Δημοφιλείς αναρτήσεις