Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Oβελίσκος του Θεοδοσίου Α΄

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Bυζαντινών Ιστορικά.
 
Bυζαντινών Ιστορικά
Oβελίσκος του Θεοδοσίου Α΄ - Κωνσταντινούπολη
Ιδιαίτερα γνωστό γλυπτικό θέμα της πρώιμης βυζαντινής τέχνης ο οβελίσκος του Θεοδοσίου Α΄ βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη, στο χώρο του αρχαίου ιπποδρομίου. Ο οβελίσκος στήθηκε το 390 από τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο Α' ως τιμητική στήλη εις ανάμνηση των πολεμικών κατορθωμάτων του[2].
Το σύμπλεγμα αποτελείται από έναν αιγυπτιακό οβελίσκο πάνω σε βάση κοσμημένη μεανάγλυφα. Εκτιμάται ότι ο οβελίσκος στην αρχική του μορφή είχε 30 μέτρα ύψος και ζύγιζε 400 τόνους. Φέρεται πως έσπασε κατά τη μεταφορά του και εν συνεχεία τεμαχίστηκε σε δύο μέρη. Στη σημερινή μορφή του έχει ύψος 19,6 μ.

Λητώ/Ληθώ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
mythiki-anazitisi.blogspot.com
Το σκότος μυθολογική προέλευση έχει την μητέρα των Διδύμων. Την Λητώ.
Λητώ είναι η Λήθη, η οποία καλύπτεται από το απόλυτο σκότος. Δια  την Ελληνική Ψυχήν η απουσία σκέψεων, είναι το σκότος και η ακινησία του Νού. Είναι η παντελής έλλειψη μνήμης οργανωμένων συλλογισμών των έσω διαστάσεων...
Άνευ των εσωτερικών αποριών, ο θνητός ήτο και παραμένει ακινητοποιημένος. Τιμωρία της ψυχής είναι η ακινησία, διότι, ως είπεν ο Πλάτων εις τον διάλογον Φαίδρος, "ψυχή πάσα αυτοκίνητος." Καθηλομένη η ψυχή εντός του σώματος, του οποίου το βάρος και την πυκνότητα αισθάνεται, δυσανασχετεί και αδημονεί.
Η παραμονή της εις το διττόν εσωτερικόν σκότος είναι η πρώτη διαπίστωσις της παντελούς ελλείψεως αυτογνωσίας της.
Εσωτερικόν σκότος σημαίνει η άγνοια του εαυτού, εις αντίθεσις του γνώθι σαυτόν, το οποίο σημαίνει εσωτερικό φως. 
Σκότος, ημίφως, φως είναι οι τρεις στάσεις/σταθμοί οι οποίοι αντιστοιχούν εις το:
Σκότος/Λητώ, ημίφως/Άρτεμις, φως/Απόλλων.
Την Μνήμη, την οποίαν χρησιμοποιεί ο ανθρωπος εις την καθημερινόν του βίον, ουδεμίαν σχέσιν έχει μετά της εννοίας της Λητούς/Λήθης, Μητρός των Διδύμων του Φωτός. Ο Σωκράτης λέει ότι η Λητώ ή Ληθώ, σημαίνει το "λείον του ήθους". Η ερμηνεία της Λητούς, υπό του Σωκράτους, υποδεικνύει ότι είναι αναγκαία η καλοπροαίρετος φύση και διάθεση του όντος, το οποίο διακρίνεται εις την ομαλότητα και την γλυκήτητα του χαρακτήρος.
Η ψυχή, ομοία με την Λητώ, εκ του σκότους, το οποίο μόλις με αγαλλίαση εσυνειδητοποίησε, καθίσταται ικανή να συλλάβει κάτι νέο δια αυτήν. Εκ της συνειδητής αναγνωρίσεως του σκότους/λήθης/ Λητούς, η ψυχή συναντάται δια πρώτη φορά μετά της νοήσεως του κεραυνίου Διός/νου, αιτίαν της αστραπής.
 Η συνάντησις των είναι μοιραία και οδηγεί εις γάμον.
 Ο γάμος, εκρηκτικός, οδηγεί εις την σύλληψη εκ του χάους τέκνων.
Μετά την αναγνώριση της αγνοίας της, η Λητώ/ληθώ καθίσταται ικανή να γεννήσει την Άρτεμιν, δηλαδή να αρχίσει να ενθυμείται.
"Λήθη έναντι μνήμης επαναφέρει την μάθησιν η οποία είναι μνήμη," είπεν ο Σωκράτης.
Εις το νοητόν πεδίον τα τέκνα/ιδέες είναι συνήθως δίδυμα.
Με τον γάμον, αι προκύψασαι αντιθέσεις αγνοίας/γνώσεως, γενούν το ημίφως/ Άρτεμιν. Αμέσως μετά την γέννησίν της, η Άρτεμις Ειλειθυία θα βοηθήσει την μητέρα της Λητώ/λήθη/σκότος να γεννήσει τον Απόλλωνα/φώς εις την νήσο Δήλον.

ΑΛΤΑΝΗ:ΑΡΡΗΤΟΙ ΛΟΓΟΙ. 

πλεκτά βαζάκια

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
1821,ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ '21 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ-Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥΣ 14 Ιουνίου 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Σχολιάστε , , Ὁ Ὑψηλάντης ἀναδέχεται τὴν αρχιστρατηγίαν τοῦ ὑπέρ ἐλευθερίας ἀγῶνος – Crgre iba Urff, , , ΑΛΕΞΑ…
ellinoistorin.gr

Ἡ Σμύρνη τὸ 1865

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
ΑΛΥΤΡΩΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ,ΙΩΝΙΑ,ΙΩΝΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 31 Αυγούστου 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Σχολιάστε , Ἡ Σμύρνη τὸ 1865. Παλαιὸς λιμένας., Περιγραφὴ τῆς Σμύρνης Ὅλοι ὅσοι πέρασαν ἀπό τὴ Σμύρνη στὴ διάρκεια τῆς…
ellinoistorin.gr

ΜΑΡΚΟΣ ΔΡΑΚΟΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ – ΜΑΡΚΟΣ ΔΡΑΚΟΣ 12 Σεπτεμβρίου 2011 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Σχολιάστε , , Δράκος…
ellinoistorin.gr

ορφικό κείμενο

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Φιλοσοφείν περιοδικό.
Το ορφικό κείμενο από τη σικελική Έντελλα
Το κείμενο που ακολουθεί χρονολογείται στον 4ο ή 3ο αιώνα π.Χ. Βρέθηκε μέσα σε λύχνο από τερακότα. Το κείμενο είναι γραμμένο σε δύο στήλες, αν και έχει υποστεί φθορά σε πολλά σημεία. Τα κενά του κειμένου συμπληρώνονται με βάση το έλασμα από το Ιππώνιο (http://heterophoton.blogspot.gr/2014/01/to.html) και άλλα παρόμοια ορφικά κείμενα.
στήλη Ι
[Αυτό είναι το έργο της Μνημοσύνης. Όταν] είναι να πεθάνει,
[πάνω σε χρυσάφι να το γράψει] ο ήρωας για να θυμάται,
[μην τύχει και φριχτά] τον τυλίξει το σκότος [και τον υποτάξει.][1]
[Στο παλάτι του Άδη θα βρεις, στα] δεξιά, μια λίμνη
[και πλάι της λευκό] κυπαρίσσι να στέκει.
[Εδώ σαν κατεβαίνουν] των νεκρών οι ψυχές δροσίζονται.
[Τούτη την κρήνη] ούτε καν να την πλησιάσεις!
[Πιο πέρα θα βρεις] από της Μνημοσύνης τη λίμνη
[νερό δροσερό να κυλά.] Φύλακες στέκουν εμπρός της.
[Θα σε ρωτήσουν] με οξύνοια πνεύματος
[τι αναζητάς στο σκότος του Άδη] το ζοφερό.
[Να πεις: «Είμαι γιος της Γης και] του έναστρου Ουρανού.
[Στέγνωσα απ’ τη δίψα] και χάνομαι. Αλλά δώστε μου
[να πιω δροσερό νερό] απ’ τη λίμνη της Μνημοσύνης.
στήλη ΙΙ
Όμως [το γένος μου είναι ουράνιο, το ξέρετε κι οι ίδιοι».]
Και [θα ρωτήσουν τη βασίλισσα του Κάτω Κόσμου]
και τότε [θα σ’ αφήσουν να πιεις από τη λίμνη της Μνημοσύνης.]
Και μετά [θα βασιλεύσεις μαζί με τους άλλους ήρωες.]
Σύμβολα φ[[2] ]
και η Φε[ρσεφόνη... ]
η σεμ[νή ]

[1] Οι αυτοαναφορικοί αυτοί στίχοι δίνουν την εντύπωση εγχειριδίου οδηγιών και παραπέμπουν σαφώς στη στιγμή συγγραφής ή χρήσης του κειμένου, η οποία ταυτίζεται με τη στιγμή του θανάτου του νεκρού, ουσιαστικά την κηδεία του. Εδώ η λειτουργία των ελασμάτων καθίσταται φανερή: καταγράφουν τις απαραίτητες οδηγίες, με σκοπό ο μύστης να αποφύγει, κατά τη στιγμή που η ψυχή του ξεκινά το ταξίδι της, το φόβο, τη σύγχυση και την απώλεια μνήμης όσων έμαθε στις τελετές μύησης.
«Ήρωας» είναι ο νεκρός του οποίου η ψυχή έχει κατέβει στον Άδη και έχει περάσει με επιτυχία τις δοκιμασίες που περιγράφονται παρακάτω στο κείμενο. Συνεπώς η λέξη, ευρισκόμενη στην αρχή του κειμένου, καθησυχάζει το νεκρό για την επιτυχία του ταξιδιού του, προοικονομώντας το ευτυχές τέλος της περιπέτειας και τη θέωση του μύστη. Ο όρος επανεμφανίζεται και σε άλλα ορφικά ταφικά κείμενα (πβ. λ.χ. κείμενο από την Πετηλία, στίχος 11). Σε πινδαρικό απόσπασμα (133, 5 Maehl.) γεμάτο με ορφικές ιδέες γίνεται λόγος για ψυχές που μετά την τελευταία ενσάρκωσή τους αποκαλούνται «ήρωες αγνοί» από τους ανθρώπους. Πβ. Μαγικό Πάπυρο IV 1226, που αναφέρεται σε «όντα του κατώτερου κόσμου και αγνούς ήρωες». Ο Διογένης Λαέρτιος (8.32) αναφέρει ότι οι Πυθαγόρειοι πίστευαν πως η ατμόσφαιρα είναι γεμάτη από ψυχές δαιμόνων και ηρώων που στέλνουν στους ανθρώπους όνειρα και αρρώστιες. Ο Άσιος (14, 4 West) κάνει λόγο για κάποιον ο οποίος αναδύεται από τη λάσπη σαν ήρωας, μια έκφραση που φαίνεται να ισοδυναμεί με την εμφάνιση κάποιου από τον Άλλο Κόσμο.
[2] Σύμβολα είναι τα συνθηματικά. Φαίνεται ότι ακολουθούσε κατάλογος συνθηματικών που έπρεπε να απομνημονεύσει η ψυχή για το επόμενο στάδιο του ταξιδιού. Το Φε- στην επόμενη σειρά θα μπορούσε να είναι η αρχή του ονόματος της Περσεφόνης (Φερσέφασσα ή Φερσεφόνη σε άλλες διαλέκτους), υπόθεση που θα ενισχυόταν, αν στον τελευταίο στίχο η συμπληρωμένη λέξη ήταν πράγματι «σεμνή», ένα χαρακτηριστικό επίθετο της θεάς βασίλισσας του Κάτω Κόσμου. Το τέλος του παρόντος κειμένου, αν και αποσπασματικό, υπονοεί ότι η ψυχή, μετά το πέρας της συνάντησης με τους φύλακες, εμφανιζόταν ενώπιον της Περσεφόνης, στο ίδιο το παλάτι του Άδη, για μια περαιτέρω δοκιμασία.

Ανάρρωση από την κατάθλιψη

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Από skepsou.gr
Bookmark and Share
Η κατάθλιψη είναι η συχνότερη ψυχική διαταραχή και είναι πολύ πιθανό να έρθουμε οι ίδιοι ή κάποιος από τα κοντινά μας πρόσωπα αντιμέτωποι με αυτή. Το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να μη τη θεωρήσουμε ως μια απλή ασθένεια που την αντιμετωπίζουμε με φαρμακευτική αγωγή. Τα αίτια που την προκαλούν είναι πολλά και αρκετές φορές απλές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα της ανάρρωσης. Αντιθέτως, αν αρχίσουμε μια φαρμακευτική αγωγή χωρίς να αλλάξουμε τον τρόπο ζωή μας πιθανόν να γίνουμε εξαρτημένοι από τα φάρμακα και να μην μπορέσουμε να αναρρώσουμε φυσιολογικά. Επειδή κάθε περίπτωση όμως είναι διαφορετική και υπάρχουν και παθολογικές αιτίες εμφάνισής της μη περιοριστείτε στις παρακάτω υποδείξεις αλλά αν δεν δείτε κάποια βελτίωση επισκεφτείτε κάποιον ειδικό ιατρό που θα μπορέσει να σας εξετάσει και να αξιολογήσει τη δική σας περίπτωση ανάλογα.
Η παρακάτω συμβουλές είναι από το βιβλίο «Depression: the Way Out» του Neil Nedley, MD, και παρέχουν ένα οδηγό θεραπείας που βασίζεται σε αλλαγές της καθημερινότητάς μας. Μερικές από τις συμβουλές είναι απλές ενώ άλλες είναι δυσκολότερες, όμως αξίζει τον κόπο να τις δοκιμάσετε. Προσωπικά πάσχω από εποχιακή κατάθλιψη (seasonal depression) και έχω βρει ότι με βοηθάνε στις «σκοτεινές» μου περιόδους, αν και δεν τις έχω εφαρμόσει όλες.
1. Εξάσκηση. Διαρκή εξάσκηση έως 30 - 45 λεπτά, ζωηρό βάδισμα ή κάτι ισοδύναμο. Καθημερινά σε εξωτερικό χώρο όσο περισσότερο είναι δυνατό. [ Καλό σε συνδυασμό με το #7.]
2. Συμπληρώματα διατροφής. Παίρνετε Ωμέγα3, τρυπτοφάνη, φολικό οξύ, ασβέστιο, Β-12 και άλλες βιταμίνες τους συμπλέγματος Βήτα. (Για διπολική διαταραχή, είναι αναγκαίο να προσλάβετε πολύ περισσότερο Ωμέγα3. Λάβετε τουλάχιστον 9,6 γραμμάρια, αυτό σημαίνει 9.600 mg, ημερησίως).
3. Καφεΐνη. Ολική αποχή από καφεΐνη για 2 εβδομάδες (τότε αξιολογείτε αν θα την επανεντάξετε στη δίαιτά σας).
4. Κλασσικής μουσικής. Να ακούτε τουλάχιστον για 45 λεπτά κάθε 2 εβδομάδες, με δραστήρια ακρόαση, συμφωνικής μουσικής (παραδοσιακή, συμπεριλάβετε μελωδικά κι αρμονικά ακούσματα – για παράδειγμα Μπετόβεν, Μότσαρτ, Μπράμς, Τσαϊκόφσκι, Μπαχ). Δεν έχει σημασία αν σας αρέσει η κλασική μουσική ή όχι, διότι και πάλι θα λειτουργήσει θετικά για σας! [Καλό σε συνδυασμό με το #6 και/ή το #7.]
5. Στοχασμός - περισυλλογή. Στοχασμός θετικών αναγνωσμάτων που προκαλούν τη σκέψη μας καθημερινά. [Καλό σε συνδυασμό με το #6 και/ή το #7.]
6. Θεραπεία φωτός (bright light therapy, blue light therapy). Kαθημερινά για 30 λεπτά, (προτιμότερο με 10λεπτο περπάτημα το πρωί) με έκθεση στον ήλιο. Εναλλακτικά με τη χρήση συσκευής θεραπείας φωτός 10.000 λαμπτήρων στην συνιστώμενη απόσταση έκθεσης. [Καλό σε συνδυασμό με το #4, #5 και/ή το #7.]
7. Ασκήσεις βαθειάς αναπνοής. Στεκούμενοι σε όρθια στάση, παίρνοντας πολύ βαθιές ανάσες. Για 30-45 λεπτά, μια αναπνοή κάθε 10 δευτερόλεπτα, ή λιγότερες (3-6 αναπνοές ανά λεπτό). Χρησιμοποιείστε το διάφραγμά σας (τον μεγάλο μυ που διαχωρίζει το στήθος από την κοιλιακή κοιλότητα), γεμίζοντας τελείως και αδειάζοντας τους πνεύμονές σας σε την κάθε αναπνοή.
8. Ύπνος. Κοιμηθείτε 7-8 ώρες κάθε βράδυ, πηγαίνοντας για ύπνο τουλάχιστον μία ώρα πριν τα μεσάνυχτα. Κρατείστε ένα πρόγραμμα, προσπαθήστε να κοιμάστε και να ξυπνάτε κάθε μέρα την ίδια ώρα.
9. Εθιστικές ουσίες ή συνήθειες. Εξαλείψετε όλες τις εθιστικές ουσίες (πχ αλκοόλ) ή τις συνήθειες από τη ζωή σας για έναν μήνα τουλάχιστον (μετά αξιολογήστε αν πραγματικά θέλετε να τις επανεντάξετε στο πρόγραμμά σας). Σταματήστε επίσης την ποπ/ροκ μουσική, την τηλεόραση και τις ταινίες.
10. Διατροφή. Να τρώτε γενναιόδωρες ποσότητες από μεγάλη ποικιλία λαχανικών και φρούτων. Προτιμήστε να τα καταναλώνεται ολόκληρα και όχι τεμαχισμένα. Να έχετε σε 2 με 3 γεύματα που να είναι σε προκαθορισμένη ώρα, χωρίς να καταναλώσετε με τίποτα ενδιάμεσα παρά μόνο νερό. Περιορίστε ή απέχετε εντελώς από κρεατικά και ζωικά προϊόντα. Κρατήστε το λίπος και την ζάχαρη σε χαμηλά επίπεδα.
11. Νερό. Πίνετε μεγάλες ποσότητες νερού. Προτιμείστε να πίνετε νερό ανάμεσα στα γεύματα και όχι σε αυτά. Πίνετε ακόμη περισσότερο νερό αν ασκήστε, ή έχετε έντονη δραστηριότητα-εργασία. Επίσης να χρησιμοποιείστε ζεστό νερό στο ντους ή στο μπάνιο σας (τουλάχιστον μια φορά την ημέρα). Πριν πάτε στο κρεβάτι σας κάντε ένα 30λεπτο μπάνιο (ή 15λεπτο ντους) με πολύ ζεστό νερό.
12. Θεραπεία γνωσιακής συμπεριφοράς. Μάθετε για τις τεχνικές Θεραπευτικής Γνωσιακής Συμπεριφοράς – δείτε βιβλία του William Backus (Telling Yourself the Truth και Learning to Tell Myself the Truth ή του David Burns (Feeling Good: the New Mood Therapy και The Feeling Good Handbook). Μπορεί να χρειαστείτε βοήθεια από θεραπευτή ή γιατρό για να εξοικειωθείτε με αυτές τις τεχνικές.
13. Κοινωνική υποστήριξη. Αν είστε άτομα χωρίς κοντινούς ανθρώπους, οικογενειακά μέλη ή φίλους με τους οποίους να μπορείτε να επικοινωνήσετε αρκετές φορές την εβδομάδα, πρέπει να εμπλακείτε σε κοινωνικές ομάδες που να έχουν θετική επιρροή. Για παράδειγμα κοινωφελείς οργανώσεις, καλλιτεχνικές ομάδες, ορειβατικοί σύλλογοι, και να παρακολουθείτε με συνέπεια τις δραστηριότητές τους. Έτσι θα αποκτήσετε μια αίσθηση ότι ανήκετε κάπου και θα αυξηθεί η αυτοεκτίμησή σας. Είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό το να θέσετε ως στόχο να λαμβάνετε μέρος σε δραστηριότητες που παρέχουν βοήθεια σε συνανθρώπους σας.
14. Αποφυγή αρνητικών δηλώσεων. Σταματήστε να παραπονιέστε, να κριτικάρετε και να κάνετε αρνητικές δηλώσεις. Ακόμα και η «εποικοδομητική» κριτική πρέπει να σταματήσει. Προσπαθήστε έως ότου το καταφέρεται για 14 ημέρες στη σειρά. Αν κάνετε το λάθος κάποια μέρα, αρχίστε να μετράτε ξανά από την αρχή. Κουράγιο, αν κι αυτό είναι από τα δυσκολότερα πράγματα που θα κάνετε, είναι από τα πιο σημαντικά! Δεν είναι αδύνατο! Θα το καταφέρετε!
www.skepsou.gr.
Bookmark and Share

Ελένη Αντωνιάδου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
Ποια είναι η νεαρή Ελένη Αντωνιάδου που κάνει όλο τον πλανήτη να μιλάει για τα κατορθώματα της (Pics + Vid)
news247.gr
Ποια είναι η νεαρή Ελένη Αντωνιάδου που κάνει όλο τον πλανήτη να μιλάει για τα κατορθώματα της (Pics + Vid)
Adtech Ad
Είναι μόλις 25 χρονών και εργάζεται για τη NASA. Η Ελένη Αντωνιάδου από τη Θεσσαλονίκη, αναδείχθηκε σε πρόσωπο της χρονιάς σε μία διοργάνωση - θεσμό στη Μεγάλη Βρετανία.
AdTech Ad
Σε συνεργασία με την συμφοιτήτρια της, Claire Crowley, δημιούργησαν μια τεχνητή τραχεία και το επιχειρηματικό σχέδιο ώστε αυτό το ερευνητικό - πειραματικό μοντέλο να μετατραπεί σε κλινικό προϊόν.
Η νεαρή ερευνήτρια στο τμήμα Βιοεπιστημών της NASA, τιμήθηκε για το ερευνητικό της έργο σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της διοργάνωσης "2013 FDM Everywoman in Technology Awards".
Πρόκειται για τα Βραβεία που διοργανώνει κάθε χρόνο, ο μεγαλύτερος Οργανισμός της Βρετανίας για να τιμήσει τις γυναίκες που διαπρέπουν στις Επιστήμες, την Τεχνολογία και την Επιχειρηματικότητα.
Από μικρή είχε τρέλα με το διάστημα. Έγινε μέλος σε λέσχες αεροδιαστημικής και παρακολούθησε μαθήματα για να πιλοτάρει μικρά αεροσκάφη και να βρίσκεται πιο κοντά στο αγαπημένο της αντικείμενο.
Το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής της όμως, παραδέχεται ότι είναι ο εθελοντισμός. Η ζωή της άλλαξε ριζικά στο πρώτο εθελοντικό ταξίδι που έκανε ως επικεφαλής της ιατρικής αποστολής σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Ανακούφισης του Πόνου των Παιδιών, στη Λατινική Αμερική.

  H NASA επέλεξε την Ελένη το 2012 μεταξύ 1.200 φοιτητών για να φοιτήσει στη NASA Academy. Σήμερα, εργάζεται στον "Τομέα Βιοεπιστημών, Νανοτεχνολογίας και Εξερεύνησης του πλανήτη Άρη" στη Σίλικον Βάλεϊ.
Ο κατάλογος των διακρίσεων της δεν έχει τέλος μιας και είναι υποψήφια διδάκτωρ στη βιο-μηχανική και φιναλίστ στο πρόγραμμα "The Lemelson-MIT" που επιβραβεύει νέους για τα καινοτόμα επιτεύγματά τους.
Πλέον, μελετάει το πώς επηρεάζει το νευρικό σύστημα του ανθρώπου η ακτινοβολία, αλλά παράλληλα ασχολείται με την νανοτεχνολογία και την ιατρική στον τομέα των μεταμοσχεύσεων οργάνων από βλαστοκύτταρα των ίδιων των ασθενών.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ανέφερε ότι αρχικά είχε περάσει για τις προπτυχιακές σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας, το οποίο δεν υπάρχει πια. Στη συνέχεια έφυγε στη Βρετανία για να ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές της.
Λίγο μετά, ήρθε η πρόταση από τη NASA και κάπως έτσι βρέθηκε στην Καλιφόρνια. Τώρα ασχολείται με τη δική της εταιρεία ανάπτυξης "μοσχευμάτων χωρίς δότες" και παράλληλα συνεργάζεται με τη NASA.
"Με τις τεχνικές που μελετάμε θα αλλάξει ο τρόπος που γίνονται οι επεμβάσεις όπως τις γνωρίζουμε σήμερα, θα αλλάξει εν γένει η ιατρική", λέει η ίδια.
"Ανταγωνισμός υπάρχει στην επιστήμη και μερικές φορές σε αντιμετωπίζουν σαν αριθμό. Από την άλλη όμως, έτσι είναι όλες οι δουλειές. Χρειάζεται αποφασιστικότητα, προσαρμοστικότητα και σκληρή δουλειά", συμβουλεύει η Ε. Αντωνιάδου. Το μέλλον, είναι δικό της.
Και ένα αφιέρωμα του ONEMAN για την Ελένη  
Το βιογραφικό της στη NASA μπορείτε να το διαβάσετε εδώ

'Άγιος Αθανάσιος Παντάνασσας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Bυζαντινών Ιστορικά.
 
Bυζαντινών Ιστορικά
'Άγιος Αθανάσιος Παντάνασσας, Λακωνία
Ένας από τους πάμπολλους περικαλλείς βυζαντινούς ναούς της ελληνικής περιφέρειας, απόλυτα ταυτισμένους με το τοπίο, την ιστορία και τη γη μας.
Σε μικρή απόσταση από το χωριό Παντάνασσα του Δήμου Μονεμβασίας , ορθώνεται η ομώνυμη βυζαντινή εκκλησία του Αγίου Αθανασίου. Η λαϊκή παράδοση θέλει την Ειρήνη Παλαιολόγου, κόρη του βασιλιά Ανδρόνικου Παλαιολόγου, να έχτισε την εκκλησία το 14ο αιώνα, ωστόσο, ως αποδεκτός χρόνος κτίσης της θεωρείται ο 12ος αιώνας.
Πρόκειται για ένα ναό πεντάτρουλο, οκταγωνικού ρυθμού, κοιμητηριακό και τρισυπόστατο, ο οποίος είναι αφιερωμένος στην Παναγία, τον Άγιο Αθανάσιο και τον Άγιο Σπυρίδωνα, ενώ παρουσιάζει πολλές ομοιότητές με τις εκκλησίες Παντάνασσα του Μυστρά και της Άρτας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις