Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Τι είναι το Τρίτο Μάτι και τι συμβαίνει όταν βλέπει;

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
 
Τι είναι το Τρίτο Μάτι και τι συμβαίνει όταν βλέπει;
apocalypsejohn.com
Το Τρίτο Μάτι ή έκτο τσάκρα μεταφέρει την ενέργεια της καθαρής όρασης και Διάκρισης.

Βρίσκεται στο κέντρο της κεφαλής μεταξύ των φυσικών μας ματιών. Αυτό το τσάκρα ανοίγει την πόρτα πολυδιάστατα στις αισθήσεις μας, για να μας βοηθήσει να ξεφύγουμε από τους πυκνούς περιορισμούς μας του ΕΓΩ, του υλιστικού, φυσικού μας κόσμου, που βασίζεται στην ψευδαίσθηση. Μόλις το πνευματικό μάτι μας αρχίζει να ανοίγει, βαθύτερες πνευματικές αλήθειες θα συντονιστούν μαζί μας και το πέπλο της ψευδαίσθησης θα αρχίσει να επιδεινώνεται.
Ένα ανοιχτό πνευματικό μάτι αποκαλύπτει την αλήθεια της πραγματικότητας. Χωρίς αυτό, να είναι κυρίαρχο, καμία πνευματική διάκριση δεν είναι δυνατόν να συμβεί!
Ένα μεγάλο μέρος του πλανήτη έχει μπλοκάρει το έκτο Chakra. Η ανθρωπότητα είναι πολύ υλιστική και επικεντρώνεται αυστηρά στο φυσικό κόσμο και ό, τι ο φυσικός κόσμος μπορεί να προσφέρει γι αυτούς. Επειδή τα πνευματικά μάτια τους είναι κλειστά, οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τον θεό.
Πέφτουν στην παγίδα της έλλειψης του ΕΓΩ και στην αποδυνάμωση και προσπαθούν να γεμίζουν το κενό τους με υλικά κέρδη, σε βάρος των άλλων, ενώ η ψυχή τους είναι απελπισμένη για το πνευματικό πλούτο και την τροφή που μόνο ο Θεός και ο εαυτός τους μπορούν να προσφέρουν.
Το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας πιστεύει μόνο ότι βλέπουν με τα φυσικά μάτια τους, αγνοώντας εντελώς τις πνευματικές σφαίρες. Στην πραγματικότητα, δεν χρειάζεται καν να δούμε με τα φυσικά μάτια μας, βλέπουμε με το μυαλό μας. Η επιστήμη, η θρησκεία και η εκπαίδευση έχουν πνίξει τη φαντασία μας.
Έχουμε τοποθετήσει, το Θεός και ότι άλλο πνευματικό σε ένα σφιχτό, τακτοποιημένο μικρό κουτί που κυριολεκτικά εμποδίζει τις ενέργειες του πνεύματος και τις διαισθητικές αισθήσεις μας.
Όταν συμβεί αυτό, η αλήθεια και η διάκριση δεν μπορεί να είναι πλήρως προσβάσιμες.
Ως εκ τούτου, μπορούμε εύκολα να παραπλανηθούμε και να πιστεύουμε τα ψέματα για αλήθειες. Οι περιορισμοί στις ενέργειες αυτού του τσάκρα, μας κρατάνε από το να είμαστε σε θέση να βρούμε την «ρίζα» των προβλημάτων μας, και δημιουργούμε παράλογους φόβους που μας κρατάνε σε κατάσταση αποσύνδεσης και σε διαχωρισμό από τους άλλους.
Όταν έχω ισορροπημένο έκτο Chakra: Υλοποίηση ψυχικών δυνάμεων, πνευματική εγρήγορση, διαίσθηση, διόραση, φαντασία, διάκριση, είμαι σε θέση να απεικονίσω, έχω καλή μνήμη, συνδέομαι με τον Θείο Νου, έχω Σοφία, έχω Εσωτερική Συνειδητή Γνώση, έχω Αντίληψη πέρα από την δυαδικότητα, έχω πολυδιάστατη αντίληψη, Ανώτερες ψυχικές αισθήσεις, έκτη αίσθηση, βλέπω αλήθεια, έχω Όραμα!
Όταν έχω ανισσόροπο έκτο Chakra: Άρνηση, Εμμονές, έλλειψη φαντασίας, φτωχή μνήμη, αναισθησία. Ζω στις ψευδαισθήσεις, είμαι κυνικός, έχω παράλογους φόβους, έχω έλλειψη διάκρισης, ζω τριτο-διαστασιακά, έχω περιορισμένη άποψη της πραγματικότητας.
Όταν βιώνω ένα τραύμα στο έκτο Chakra: Ακυρώνω την διαίσθηση και τις ψυχικές εμπειρίες, και ζω σε ένα περιβάλλον γεμάτο φόβο, άκαμπτο. Σωματικά συμπτώματα : απόφραξη, ένταση, πονοκεφάλους, προβλήματα με τα μάτια, με το λαιμό, διαταραχές των αυτιών και της μύτης, απόφραξη των Φυσικών και πολυδιάστατων αισθήσεών μου: αφή, γεύση, όραση, ακοή και όσφρηση
Το τρίτο τσάκρα – μάτι σχετίζεται με την επίφυση, που είναι η έδρα της ψυχής μας . Όταν είναι ενεργοποιημένο, το φως και οι κωδικοποιημένες πληροφορίες από άτομα με υψηλότερη νοημοσύνη μπορούν να γίνουν κατανοητές.
Βαθύτερη γνώση επιτυγχάνεται και οι πνευματικές αλήθειες και η συνείδηση διευρύνονται, και η δυνατότητα να ξεπεράσουμε το ανθρώπινο ΕΓΩ είναι δυνατή να συμβεί. Είναι το ΕΓΩ που δημιουργεί το πέπλο μεταξύ Πνεύματος και ανθρώπου δημιουργώντας την πνευματική τύφλωση.
Αυτό το πέπλο κρατά τους ανθρώπους από το να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τα υψηλότερα επίπεδα της ύπαρξης τους και της διατήρησης της σοφίας τους στην ψευδαίσθηση της τρίτης διάστασης.
Το άνοιγμα του πνευματικού μας ματιού, μας βοηθάει σαν ανθρώπους να «βλέπουμε» τα πρότυπα, τις πεποιθήσεις και τον περιορισμένο τρόπο σκέψης μας που χρειάζεται να ξεπεραστεί προκειμένου να ανυψωθεί η ψυχή μας.
Κρατώντας το ανοιχτό και επιτρέποντας να είμαστε απλά αυτό που είμαστε, καθορίζει και το άνοιγμα του πνευματικού μας ματιού. Δεν πρέπει να είναι πλήρως ανοικτό, προκειμένου να αρχίσουμε να έχουμε πρόσβαση στην πνευματική αλήθεια και στην πνευματική διάκριση.
Όταν ανοίξει πλήρως και εναρμονιστεί, θα είμαστε σε θέση να δούμε και να επικοινωνούμε με τους αγγέλους, πνευματικούς οδηγούς και τους Αναληφθέντες Διδασκάλους. Οι περιορισμοί του χρόνου και του χώρου ξεπερνιούνται και η πρόγνωση και η απομακρυσμένη προβολή γίνεται δυνατή.
Όλες αυτές οι ικανότητες είναι θείο αναφαίρετο δικαίωμα μας. Η πολυδιάστατη ακοή, όραση, αίσθηση και αφή μπορεί να επιτευχθεί με οποιονδήποτε είναι διατεθειμένος να αναπτύξει υψηλότερα τις αισθήσεις του.
Γνωρίζατε ότι η ψυχή σας έχει το δικό της μοναδικό άρωμα, ήχο, χρώμα και δόνηση σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη είναι στην δημιουργία του σύμπαντος! Μερικές εξαιρετικά προσαρμοσμένες ψυχές είναι πραγματικά σε θέση να αξιοποιήσουν αυτό το μέρος της ύπαρξής τους.
Όταν ανοίγουμε τους εαυτούς μας σε υψηλότερες αισθήσεις, προηγμένες δυνάμεις της διάκρισης θα είναι διαθέσιμες. Δυστυχώς, η πίστη στην οργή του Θεού δημιουργεί ένα τεράστιο φόβο στους ανθρώπους κρατώντας τους από την πρόσβαση σε ήδη εγγενώς θεία δώρα τους.
Για να ανοίξετε τα μάτια σας, την πνευματική σας όραση θα πρέπει να ενσωματώσετε τους φόβους σας και να έχετε μια ισχυρή επιθυμία να απελευθερωθείτε από τις ψευδαισθήσεις που έχετε αγοράσει. Κάθε ένας από εμάς είναι εξαιρετικά πολυδιάστατος σαν όν και πάντα συνδεδεμένος με το Θεό.
Η μεγαλύτερη ψευδαίσθηση που έχουμε «αγοράσει» είναι η έννοια του διαχωρισμού από το Θεό και μεταξύ εμάς και του Θεού. Μόλις έχουμε κατανοήσει πλήρως και πιστέψουμε ότι ο Θεός είναι αγάπη και είναι πάντα μαζί μας, οι φόβοι μας θα αρχίσουν να ξετυλίγονται.
Αντιμετωπίζοντας τους φόβους μας και επιτρέποντας στον πνευματικό μάτι να ανοίξει θα επιτρέψουμε στην θεία ενέργεια να κυκλοφορήσει πάνω από το έβδομο τσάκρα μας , που ονομάζεται τσάκρα του στέμματος. Μόλις συμβεί αυτό, Ενδυνάμωση, Θεία Φώτιση, Θεία Υλοποίηση, Ενότητα, ενότητα και ευλογία, θα γίνει πραγματικότητα.
 

«Το νερό να γίνεις»

 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ - PATAKIS PUBLICATIONS
«Η δεύτερη –μετά τα «Κέρματα» του 2004– σούμα κειμένων, και νομίζω και η τελευταία. Κείμενα γραμμένα ως επί το πλείστον την τελευταία εξαετία, με λίγες εξαιρέσεις παλαιότερων δημοσιεύσεων. Η Καθημερινή, Ελευθεροτυπία, protagon, Η Αυγή, Δίφωνο, Μετρό. Επέλεξα 140 από τα περίπου 350.
Τα ξαναδιάβασα σαν να χαζεύω φωτογραφίες. Έγιναν τόσο πολλά τα τελευταία χρόνια! Το κάταγμα της κρίσης άφησε ραγίσματα σε όλους. Και επαναπροσδιορισμούς και πατέντες επιβίωσης και αναθεωρήσεις στη σκέψη, ακόμη και στον αξιακό κώδικα. Κλονίστηκαν οι βασικές αρχές, οι όμορφα διατυπωμένες από όλους μας στις θεω- ρητικές κουβέντες και στα τραγούδια μας. Ήρθαμε φάτσα με μια καινούρια πραγματικότητα. Και πάντα, το μισό δίκιο το έχουμε εμείς και το άλλο μισό η πραγματικότητα…»

Διαβάστε απόσπασμα από το βιβλίο του Οδυσσέα Ιωάννου «Το νερό να γίνεις»: http://bit.ly/1TlkUpo
Περισσότερα για το βιβλίο θα βρείτε εδώ: http://bit.ly/1SdA1C8

«ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ»

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Freepen.gr.

να αφαιρέσετε τα φυτοφάρμακα από τα φρούτα και τα λαχανικά σας

Δείτε πως μπορείτε εύκολα να αφαιρέσετε τα φυτοφάρμακα από τα φρούτα και τα λαχανικά σας
 
Τα φυτοφάρμακα ευθύνονται για μια σειρά ασθενειών που πολλές φορές σε βάθος χρόνου, μπορεί να είναι και θανατηφόρες. Διαβάστε πως θα καθαρίζετε τα λαχανικά
olasimera.gr
Τα φυτοφάρμακα ευθύνονται για μια σειρά ασθενειών που πολλές φορές σε βάθος χρόνου, μπορεί να είναι και θανατηφόρες. Διαβάστε πως θα καθαρίζετε τα λαχανικά σας από τα φυτοφάρμακα για να είστε σίγουροι
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας του Αμερικάνικου Υπουργείου Γεωργίας σε 48 φρούτα και λαχανικά , το 65% των δειγμάτων βρέθηκαν θετικά σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων. Είναι γνωστό ότι τα φυτοφάρμακα έχουν συνδεθεί με αναπτυξιακά προβλήματα στα παιδιά και μπορούν να ενεργούν ως καρκινογόνα ή να θέσουν εκτός λειτουργίας το ενδοκρινικό σύστημα.
Μήλα, φράουλες, σταφύλια, ροδάκινα, νεκταρίνια, κεράσια, σέλινο, σπανάκι, πιπεριές, αρακάς και πατάτες είναι τα πιο μολυσμένα τρόφιμα με φυτοφάρμακα σύμφωνα με την Αμερικάνικη Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος. Τα “καθαρά» φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι λιγότερο πιθανό να συγκρατήσουν τα φυτοφάρμακα είναι το καλαμπόκι, ο ανανάς, το λάχανο, τα κατεψυγμένα μπιζέλια, τα κρεμμύδια, τα σπαράγγια, το μάνγκο, το αβοκάντο, τα ακτινίδια, η μελιτζάνα, το γκρέιπφρουτ, το πεπόνι, το κουνουπίδι και οι γλυκοπατάτες.
Υπάρχει όμως ένα απλό και οικονομικό κόλπο που μπορεί να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από αυτά τα βλαβερά χημικά. Διατροφολόγοι και χημικοί ερευνητές προτείνουν να πλένουμε τα φρέσκα αυτά προϊόντα σε ένα διάλυμα νερού και ξυδιού. Συνιστούν το μούλιασμα των φρούτων και λαχανικών σε αυτό το διάλυμα με αναλογία 10% ξύδι και 90% νερό για περίπου 15 με 20 λεπτά.
Θα παρατηρήσετε ότι το νερό που έχει απομείνει στο μπολ είναι βρώμικο και μπορεί να περιέχει υπολείμματα. Ξεπλύνετε τα φρούτα και τα λαχανικά σε φρέσκο νερό, και στη συνέχεια είσαστε έτοιμοι να τα απολαύσετε. Η μέθοδος αυτή δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε φρούτα και λαχανικά με πορώδη επιφάνεια όπως τα σταφύλια , τα μούρα , οι φράουλες κτλ. διότι μπορεί να απορροφήσουν πολύ ξύδι και να χαλάσουν. Αν θέλετε , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εναλλακτικά αντί για ξύδι, χυμό λεμονιού.
Αυτή η μέθοδος απομακρύνει το μεγαλύτερο μέρος των υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων επαφής που εμφανίζονται συνήθως στην επιφάνεια. Αν και υπάρχουν ορισμένα γεωργικά φάρμακα που απορροφώνται αυτούσια από το φυτό και δεν φεύγουν με το πλύσιμο, τα περισσότερα σύγχρονα φάρμακα δεν εισχωρούν στο εσωτερικό τους και επομένως είναι εύκολο να απομακρυνθούν. Επίσης ένα πολύ καλό πλύσιμο με άφθονο τρεχούμενο νερό (πόσιμο) απομακρύνει τη “μηχανική» μόλυνση, εξουδετερώνοντας έτσι μεγάλο αριθμό μικροβίων και βακτηρίων.
Γενικά ο κανόνας είναι ότι πρέπει να επενδύσετε κάποιο χρόνο στην προετοιμασία του φαγητού σας για να προστατεύσετε την υγεία της οικογένειάς σας, εκτός και αν χρησιμοποιείτε αποκλειστικά πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα
invitromagazine.gr
 

Αγαθονήσι: Η ναυτική βάση της αρχαίας Μιλήτου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
 
Αγαθονήσι: Η ναυτική βάση της αρχαίας Μιλήτου
apocalypsejohn.com|Από ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Στο ακριτικό Αγαθονήσι με τους 150 μόνιμους κατοίκους και τα 3.000 κατσίκια, που όταν χαλάει το καράβι της γραμμής μένουν οι άνθρωποι δίχως ψωμί, δεν θα περίμενε να δει κανείς έναν περιποιημένο αρχαιολογικό χώρο.

Κι όμως, από το 2010, το μέχρι προ ολίγων ετών ανεξερεύνητο νησάκι, έχει στη θέση Καστράκι έναν εκτεταμένο αρχαιολογικό χώρο. Ένα αρχαίο λιμάνι με τις οχυρώσεις του, τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις του για τον ελλιμενισμό πολεμικών πλοίων, ένα ιερό, μια τεράστια μελισσοκομική μονάδα και ένα εργαστήριο πορφύρας. Και επειδή το ανασκαφικό υλικό είναι πλούσιο -πολλά κινητά ευρήματα έρχονται συνεχώς στο φως-, προγραμματίζεται να κτιστεί εκεί κι ένα μικρό μουσείο (300 τ.μ.). Όλα ξεκίνησαν το 2000, όταν ο αρχαιολόγος Παύλος Τριανταφυλλίδης, της ΚΒ’ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Ρόδου, κλήθηκε να πάει στο Αγαθονήσι για να ελέγξει τη θέση στην οποία επρόκειτο να εγκατασταθεί μια μονάδα αφαλάτωσης. Τότε, καθ’ υπόδειξιν του δημάρχου, πήγε να δει και τα σκόρπια αρχαία της βόρειας πλευράς. Δρόμος δεν υπήρχε.
Πήρε μια μικρή βάρκα και πήγε διά θαλάσσης. «Τα αρχαία ήταν μέσα στα χόρτα, τα αγκάθια και τα σκίνα» θυμάται ο αρχαιολόγος. Ήταν ορατά οικοδομικά λείψανα, κυρίως οχυρωματικοί τοίχοι σε ένα βραχώδη λόφο και διάσπαρτα πάμπολλα επιφανειακά ευρήματα, όπως πήλινα και λίθινα αγγεία των ελληνιστικών και πρώιμων ρωμαϊκών χρόνων.
Με τη συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιωτικές χορηγίες, το 2006 ξεκίνησε συστηματική ανασκαφή. Τα ευρήματα ήταν εντυπωσιακά. «Η αλήθεια είναι ότι το έργο που κάναμε εκεί με χίλιες δυσκολίες, το αγκάλιασε και η πολιτεία. Και από τότε μας υποστηρίζει θερμά η γ.γ. Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη. Έτσι καταφέραμε να κάνουμε περίφραξη σε έξι στρέμματα χώρο και μάλιστα λίθινη. Φαντάζεστε πώς μεταφέραμε τα υλικά χωρίς δρόμο, που έγινε τελευταία μαζί με τα έργα ανάδειξης.
Ήταν μια τρέλα όταν ξεκινήσαμε στη μέση του πουθενά ένα τόσο μεγάλο έργο. Το στήριξαν και οι ντόπιοι, που ζουν ουσιαστικά σε μια βραχονησίδα απέναντι από τα τουρκικά παράλια της Μιλήτου. Τη βλέπεις τη Μίλητο. Κι όταν έχει κακοκαιρία οι κάτοικοι αποκλείονται. Το ζήσαμε το πρόβλημα κι εμείς μια φορά στην ανασκαφή. Δεν είχαμε να φάμε. Ήταν άνοιξη, είχε χαλάσει το πλοίο της γραμμής που ερχόταν από τη Σάμο, και είχαμε ξεμείνει χωρίς τρόφιμα. Για να καταλάβει κανείς πώς ζουν αυτοί οι ακρίτες πρέπει να δεις όταν κάνουν οι Τούρκοι τις στρατιωτικές ασκήσεις τους.
Ξαφνικά ζώνεται το νησάκι από πολεμικές φρεγάτες και ο ουρανός με τις παραβιάσεις του εναέριου χώρου γεμίζει τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη». Οι κάτοικοι ζουν κυρίως από την κτηνοτροφία. Στόχος είναι να αναπτυχθεί ο τόπος και τουριστικά. Γι’ αυτό έγινε η ανάδειξη του μοναδικού αυτού αρχαιολογικού χώρου, ο οποίος θα γίνει και επισκέψιμος. Το έργο που ολοκληρώνεται φέτος με 332.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, υλοποιήθηκε από ντόπιους εργαζόμενους.
Να δούμε όμως τώρα ποια είναι τα ευρήματα του δρα Παύλου Τριανταφυλλίδη έπειτα από έξι χρόνων αρχαιολογικές έρευνες.
Στον όρμο του Μαΐστρου έχει βρεθεί ένα λιμάνι των Ελληνιστικών χρόνων (ύστερος 4ος – πρώιμος 3ος αιώνας π.Χ.) που περικλείεται από ισχυρούς οχυρωματικούς τοίχους (πάχους 1,80 – 2,00 μ.). Το αρχαίο λιμάνι ήταν επανδρωμένο στρατιωτικά από τη Μίλητο. Ήταν ναυτική βάση της Μιλήτου, καθώς το Αγαθονήσι, η Λέρος, οι Λειψοί και η Πάτμος αποτελούσαν τα λεγόμενα Μιλησιακά νησιά. Δηλαδή τα νησιά που χρησιμοποιούσε η Μίλητος ως πέρασμα προς το Αιγαίο.
Έχουν εντοπιστεί λαξεύματα στο βράχο που σχετίζονται με τις εγκαταστάσεις ελλιμενισμού των ευέλικτων πολεμικών, ελαφρών πλοίων. Η αρχαία ιστορία του νησιού θέλει τους κατοίκους μάρτυρες πολλών ναυμαχιών λόγω της γεωγραφικής του θέσης. Είδαν τη ναυμαχία της Λάδης (494 π.Χ.), τον περσικό στόλο του Δαρείου κατά των επαναστατών Ιώνων, ενώ ο Πλούταρχος αναφέρει ότι το 74 π.Χ., ο Ιούλιος Καίσαρας, καθώς έπλεε από την Ιταλία προς τη Μικρά Ασία, πιάστηκε από πειρατές της Τραγαίας και κρατήθηκε στο Φαρμακονήσι.
Και τι εστί Τραγαία; Είναι η αρχαία ονομασία του Αγαθονησιού. Το λιμάνι που έχει βρεθεί είναι το αρχαίο επίνειο της πόλης Τραγαίας, ενός παράκτιου οικισμού γνωστού μόνον από φιλολογικές πηγές. Η εικόνα του λιμανιού δεν είναι επίπεδη. Πρόκειται για ένα λόφο σκαλιστό σε τρία επίπεδα. Στο ανώτερο επίπεδο είναι ο Πύργος, στο μεσαίο το Ιερό του Διδυμαίου Απόλλωνος και Ανατολικών θεοτήτων και στο τρίτο μια μεγάλη μονάδα μελισσοκομίας και εργαστήρια πορφύρας.
Ήταν οι μεγαλύτεροι προμηθευτές μελιού και πορφύρας στο Αιγαίο. Έχουν βρεθεί 15.000 κυψέλες και έχουν ανιχνευθεί γηρεόκοκοι από άγριο πεύκο, που σημαίνει πως το νησί εκείνη την εποχή ήταν γεμάτο πεύκα και θυμάρι. Τώρα έχει μείνει μόνο το θυμάρι.
Το μέλι χρησίμευε και ως σταθεροποιητικό στοιχείο στη βαφή των υφασμάτων με πορφύρα, μας εξηγεί ο κ. Τριανταφυλλίδης. Η πορφύρα βγαίνει από το ζωύφιο που υπάρχει σε ένα αγκαθωτό όστρακο. Πορφύρες υπάρχουν σε αφθονία ακόμη και σήμερα σ’ εκείνη την περιοχή. Το βαφείο συνίσταται σε δύο δεξαμενές σε δύο επίπεδα, που επικοινωνούσαν μεταξύ τους με το σύστημα της υπερχείλισης.
Η στενή σχέση των κατοίκων του νησιού με τη Μίλητο αποδεικνύεται και από την ανεύρεση σημαντικού αριθμού χάλκινων και αργυρών νομισμάτων κοπής Μιλήτου και της Καρικής δυναστείας των Εκατομνιδών του 4ου αιώνα π.Χ. Έχουν βρεθεί επίσης πήλινα ειδώλια του τύπου της Ταναγραίας, του ύστερου 4ου αιώνα π.Χ., υφαντικά βάρη, ενσφράγιστες λαβές αμφορέων (ροδιακού και κνιδιακού τύπου), μεγάλες ποσότητες κεραμικής και σιδηρομεταλλευμάτων.
Το πιο ενδιαφέρον όμως από τα ευρήματα είναι ένα πήλινο ενσφράγιστο κεραμίδι με την πρώτη επίσημη επιγραφή του Αγαθονησιού, του ύστερου 2ου και πρώιμου 1ου αιώνα π.Χ., που αναφέρεται σε πολεμική νίκη της Μιλησιακής μητρόπολης χάριν της οποίας ιδρύθηκε το παρρόδιο ιερό, πιθανώς του Διός Λυκίου, στον οχυρωμένο παράκτιο οικισμό του νησιού. Ο οικισμός εγκαταλείφθηκε το πρώτο μισό του 2ου αιώνα μ.Χ., έπειτα από σεισμό (155/156 μ.Χ.) που συγκλόνισε τη Μ. Ασία και επέφερε ανεπανόρθωτες βλάβες στο οχυρό.
[Πηγή: Ν. Κοντράρου-Ρασσιά, Ελευθεροτυπία]

μπορντούρες

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
emoticon kiki

ΜΟΛΙΕΡΟΣ

ΜΟΛΙΕΡΟΣ ( 15 Ιανουαρίου 1622 - Παρίσι 17 Φεβρουαρίου 1673)
Ο Μολιέρος (γαλλικά: Molière – Μολιέρ, κανονικό όνομα Jean-Baptiste Poquelin – Ζαν-Μπατίστ Ποκλέν, Παρίσι 15 Ιανουαρίου 1622 - Παρίσι 17 Φεβρουαρίου 1673) ήταν Γάλλος θεατρικός συγγραφέας, διευθυντής θεάτρου και ηθοποιός. Οι Γάλλοι τον θεωρούν ως τον καλύτερο κλασσικό ποιητή τους, ενώ για πολλούς είναι και ο καλύτερος Γάλλος λογοτέχνης. Μπόρεσε και έφερε την κωμωδία σε ίση θέση με την τραγωδία, και αυτό είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμά του. Ανήκε στο καλλιτεχνικό κίνημα του κλασσικισμού.
Ο θάνατος
Μια από τις πιο γνωστές στιγμές της ζωής του Μολιέρου είναι και η τελευταία του η οποία έγινε θρύλος. Ο Μολιέρος δεν πέθανε, όπως πιστεύεται, πάνω στη σκηνή. Κατά τη διάρκεια στης παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» κατέρρευσε στην σκηνή βήχοντας και αιμορραγώντας και παρά τις πιέσεις του βασιλιά Λουδοβίκου XIV για ξεκούραση, εκείνος συνέχισε να παίζει μέχρι το τέλος του έργου. Ύστερα από αυτό κατέρρευσε ξανά έχοντας μεγαλύτερη αιμορραγία αυτή τη φορά και πέθανε λίγες ώρες αργότερα στο σπίτι του. Ενταφιάστηκε χωρίς χριστιανική κηδεία και όντας ηθοποιός απαγορευόταν εκ νόμου να ταφεί στο ιερό χώμα ενός νεκροταφείου. Η σύζυγός του ζήτησε από το βασιλιά Λουδοβίκο XIV να επιτρέψει μια απλή τελετή αργά τη νύχτα. Εκείνος δέχτηκε και ο Μολιέρος τοποθετήθηκε στο μέρος του νεκροταφείου που προοριζόταν για τα αβάπτιστα βρέφη. Σε εκείνη την μυστική κηδεία παραβρέθηκαν πάνω από 800 άτομα. Το 1792 τα οστά του μεταφέρθηκαν στο μουσείο μνημείων της Γαλλίας και το 1817 μεταφέρθηκαν στο νεκροταφείο Le Père Lachaise. Λέγεται πως τη νύχτα που πέθανε, ο Μολιέρος φορούσε πράσινα ρούχα και έκτοτε υπάρχει η προκατάληψη πως το πράσινο χρώμα φέρνει κακοτυχία στους ηθοποιούς.ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

ΔΕΣΠΩ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΟΥ

ΔΕΣΠΩ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΟΥ ( 13 Ιουλίου 1916 - 18 Φεβρουαρίου 2004)
Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 13 Ιουλίου 1916 και πέθανε στην Αθήνα στις 18 Φεβρουαρίου 2004. Κηδεύτηκε στις 24 Φεβρουαρίου του 2004 στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Αποφοίτησε από την Γερμανική Σχολή Αθηνών και από το γάμο της με τον επίσης ηθοποιό Ανδρέα Φιλιππίδη, απέκτησε ένα γιο. Σταθμό στην καριέρα της αποτελεί η συμμετοχή της στην ταινία του Αμερικανού σκηνοθέτη Ζυλ Ντασέν Ποτέ την Κυριακή το 1960 με πρωταγωνίστρια την Μελίνα Μερκούρη.
ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
Παιδιά της Αθήνας (1947)
Θανασάκης ο πολιτευόμενος (1954)... Σοφία
Το κορίτσι της γειτονιάς (1954) .... Κάκια
Το κορίτσι με τα παραμύθια (1957)... μητέρα
Το τελευταίο ψέμα (1958)... Καίτη
Μανταλένα (1960)... Γιόκαρη
Για σένα την αγάπη μου (1960)... Πάολα
Ποτέ την Κυριακή (1960) .... Δέσπω
Η Χιονάτη και τα 7 γεροντοπαλίκαρα (1960)... Αγλαΐα
Το ραντεβού της Κυριακής (1960) ... Αφροδίτη
Η Αλίκη στο ναυτικό (1961) .... μητέρα Αλίκης
Ο θάνατος θα ξανάρθει (1961) .... Λίζα
Ο λουστράκος (1962) ... Ρίτα Καρέλη
Μάνα, κάνε κουράγιο (1962) .... κυρία Θέμελη
Ποτέ δε σε ξέχασα (1962) ... μοδίστρα σε οίκο μόδας
Μην ερωτεύεσαι το Σάββατο (1962)... κ. Αδαμοπούλου
Προδομένη αγάπη (1962) ... Βίκυ
Topkapi (1963) ...
Τα κόκκινα φανάρια (1963) .... μαντάμ Παρί
Το τεμπελόσκυλο (1963) ... μητέρα
Γάμος αλά ελληνικά (1964) .... μητέρα Μίνας
Πόνεσα πολύ για σένα (1964) ... Χαρίδημου
Οι αδίστακτοι (1965) .... Ρόζα
Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη (1965)
Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965) .... Μπεμπέκα
Όχι κύριε Τσονσον (1965) .... πρόεδρος εταιρίας
Στεφανία (1966) .... δεσμοφύλακας
Ντάμα σπαθί (1966) .... Μαριάνθη
Κάνε τον πόνο μου χαρά (1966) ... Γαλάτεια Διαμαντάρα
Ο ειρηνοποιός (1975) .... μητέρα Γκρουσένκο
Κραυγή γυναικών (1978) .... Μαρία
Υπόθεση Πολκ (1978)
Ο τελευταίος διάλογος (1982)
Βαριετέ (1985) .... σπιτονοικοκυρά
Αθώος ή ένοχος; (1989)
Ακροπόλ (1995)μητέρα
Το καλοκαίρι της Άννας (2001) .... Μαρία
Δύσκολοι αποχαιρετισμοί: ο μπαμπάς μου (2002) ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ-Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ( 6 Μαρτίου 1475 - 18 Φεβρουαρίου 1564)
ΠΙΝΑΚΑΣ - Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Ο ιταλός καλλιτέχνης ζωγραφίζει κατ' εντολή του Πάπα Παύλου Γ' στον δυτικό τοίχο της Capella Sixtina τη «Δευτέρα Παρουσία», 25 χρόνια μετά τη φιλοτέχνηση της οροφής του σίξτειου παρεκκλησιού της Capella Sixtina, ένα έργο που ξεκίνησε το 1508 ύστερα από ανάθεση του Πάπα Ιουλίου Β'. «Πιέζομαι περισσότερο από οποιονδήποτε άνθρωπο έχει ποτέ υπάρξει», σημείωνε ο ίδιος μιλώντας για τη δουλειά που τον απασχόλησε για τέσσερα χρόνια. Τώρα, ένα τέταρτο του αιώνα μετά τη φιλοτέχνηση της οροφής με σκηνές από μύθους της Πεντατεύχου, ζωγραφίζει τη «Δευτέρα Παρουσία», τη θριαμβευτική έλευση του Σωτήρα και την ημέρα της έσχατης κρίσης. Οταν ο Πάπας είδε το έργο ολοκληρωμένο, συγκλονίστηκε· έπεσε στα γόνατα και προσευχήθηκε και οι προσευχές του αντήχησαν σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Το έργο παριστάνει την ημέρα της «μέλλουσας κρίσης»: ο Χριστός εμφανίζεται οργισμένος και τιμωρός στο πάνω και μεσαίο μέρος του τεράστιου «φρέσκο», περιστοιχισμένος από γυμνούς αγίους και μάρτυρες με αγριωπά πρόσωπα και γουρλωμένα μάτια, που πολλοί από αυτούς κρατούν τα όργανα των βασανιστηρίων τους. Δίπλα στον Χριστό, στο αριστερό μέρος, βρίσκεται η Παρθένος Μαρία, ενώ ο Αγιος Βαρθολομαίος «στηρίζει» το πάνω μέρος της κατασκευής, καθώς ξεπροβάλλει από το πλήθος κρατώντας το δέρμα του, πάνω στο οποίο ο καλλιτέχνης είχε ζωγραφίσει το ίδιο του το πρόσωπο (τον άγιο Βαρθολομαίο τον είχαν γδάρει). Πιο κάτω, ψυχές ανεβαίνουν και κατεβαίνουν, υποκινούμενες από άπτερους αγγέλους και από δαίμονες. Στο κάτω μέρος της τοιχογραφίας οι νεκροί βγαίνουν από τους τάφους τους, ενώ δίπλα χαίνουν οι πύλες της Κόλασης. http://www.enet.gr/

ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ. ΛΟΥΚΟΥΜΙΑ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Το λουκούμι είναι γλύκισμα μπουκιά που φτιάχνεται μαγειρεύοντας ένα μίγμα σιροπιού, ζάχαρης και κορν φλάουρ, πολύ αργά για αρκετές ώρες. Χύνεται και αφήνεται να κρυώσει, στη συνέχεια κόβεται και πασπαλίζεται με άχνη ζάχαρη.(Κοχυλά Ντ., 2008).
Κατά πάσα πιθανότητα επινοήθηκαν στην Τουρκία πριν από 250 χρόνια, αλλά είναι γλύκισμα που καταναλώνεται, εκτός από την Ελλάδα, στην Κύπρο και σε όλα τα Βαλκάνια. Το ολοκληρωμένο όνομά του στα τούρκικα είναι ‘rahat locum’. Το locum, πιθανότατα μεταγραφή τουρανικής λέξης, σημαίνει μπουκιά, ενώ το rahat στα τουρκικά σημαίνει ευδαιμονία.
Αναφέρεται ότι ήταν μάλλον επινόηση του Χατζή Μπεκίρ από την Κων/πολη, έπειτα από αίτημα του Σουλτάνου Αμπτούλ Χαμίτ Α’ για τη δημιουργία ενός γλυκού που θα ικανοποιούσε την πληθώρα των ερωμένων του (Κοχυλά Ντ., 2008).Στη δύση έφτασε τον 19ο αιώνα, όταν ένας Βρετανός ταξιδευτής τα έστειλε σπίτι του από την Κων/πολη.
Αποτελούν γλυκίσματα που είναι στενά συνδεδεμένα με διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως τη Σύρο, τη Χίο και τις Σέρρες. Στη Σύρο έφτασαν με το κύμα των προσφύγων της Μ. Ασίας το 1922 και αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα προϊόντα του νησιού.
Αυτό που τα κάνει ξεχωριστά είναι η μαστιχωτή υφή που οφείλεται στην επιδεξιότητα των τεχνιτών στο ψήσιμο και το ανακάτεμα του μίγματος. (Κοχυλά Ντ., 2008).
Οι γεύσεις ποικίλουν αλλά οι κυριότερες είναι το ροδόνερο και η μαστίχα.
 
Υλικά:
  1. 500 γρ. ζάχαρη
  2. 500 γρ. νερό
  3. 200 γρ. νισεστές
  4. Μαστίχα, ροδόνερο, ξινό
  5. 100 γρ. άχνη ζάχαρη
 
Παρασκευή
Διαλύουμε το νισεστέ σε λίγο νερό.
Ρίχνουμε σε κατσαρόλα την ζάχαρη και το υπόλοιπο νερό και μόλις αρχίσει να βράζει ρίχνουμε το λιωμένο νισεστέ και το ξινό και ανακατεύουμε μέχρι να πήξει.
Χαμηλώνουμε τη φωτιά και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι το μίγμα να αποκτήσει ελαστικότητα.
Το βγάζουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε ροδόνερο και μαστίχα.
Το αφήνουμε να κρυώσει για 24ώρες και αφού το κόψουμε το πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.
Ποσότητα μαγειρεμένου τροφίμου: 850γρ.
 

    
             
λουκουμια. ΣΥΡΟΥ
            
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δημοφιλείς αναρτήσεις