Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Μελομακάρονα από την Ιεράπετρα



Μελομακάρονα από την Ιεράπετρα
Συνταγή δοκιμασμένη με σίγουρη επιτυχία!
 Υλικά:
2 ποτήρια λάδι
1 ποτήρι ζάχαρη
1 ποτήρι με πορτοκαλόζουμο τα 3/4 και ρακί το 1/4
 το ξύσμα απο το πορτοκάλι
1 φακελάκι μπέικιν
1 κουταλάκι σόδα
1 κουταλάκι κανέλα γεμάτο
1 κουταλάκι κοφτό γαρύφαλλο
αλεύρι για όλες τις χρήσεις όσο σηκώσει (γύρω στο 1 κιλό)
που το κοσκινίζουμε καθώς το προσθέτουμε σιγά-σιγά. 
Η ζύμη πρέπει να είναι μαλακή και να αφήνει το χέρι καθαρό.
Για το μέλωμα
1 ποτήρι μέλι ,  2/3 του ποτηριού ζάχαρη ,  2,5-3 ποτήρια νερό και 1 ξυλάκι κανέλλα
για το πασπάλισμα 1 ποτήρι καρυδόψιχα κοπανισμένη ελαφρά, 2/3 ποτηριού σησάμι καβουρντισμένο, 2 κουταλιές κανέλλα (κοφτές)

Εκτέλεση
Πλάθουμε τα μελομακάρονα παίρνοντας τη ζύμη με κάποιο μέτρο π.χ. ένα βαθύ κουτάλι ώστε να έχουν όλα το ίδιο μέγεθος ώστε να μήν καθυστερούμε και για να ψηθούν ομοιόμορφα. 
Όταν είναι όλα στο ταψί και πάνω στο λαδόχαρτο, τα τσιμπάμε με ένα πυρούνι 5-6 τσιμπήματα.
Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 μέχρι να πάρουν ένα απαλό καφέ χρώμα (περίπου μισή ώρα)
Η δοσολογία αυτή μας δίνει δύο ταψιά κουζίνας γεμάτα με τέσσερις σειρές από οκτώ έκαστη δηλ. 32 κομμάτια το ταψί. Όταν ψηθούν και τα βγάλουμε απο το φούρνο , τότε φτιάχνουμε το μίγμα πασπαλίσματος και στη συνέχεια το σιρόπι.
Άν δεν υπάρχει χρόνος,  αυτά μπορούμε να τα φτιάξομε την επομένη. 
Για να τα μελώσουμε, βάζουμε τα υλικά να βράσουν σε μέτρια φωτιά . Όταν αρχίσει ο βρασμός χαμηλώνουμε λίγο ώστε να βράζει αλλά να μη χοχλάζει. Σε δέκα λεπτά περίπου είναι έτοιμο. Το αφήνουμε πάνω στο μάτι χαμηλά ώστε να είναι συνεχώς καφτό το σιρόπι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. 
Με μια τρυποκουτάλα βάζουμε κατά τριάδες τα γλυκά μας και τα γυρίζουμε να ποτιστούν καλά περίπου 30 - 40 δεύτερα με το ρολόι . Τα βγάζουμε με την κουτάλα στην πιατέλα και τα πασπαλίζουμε αμέσως. έτσι συνεχίζουμε ως το τέλος. 

Καλή επιτυχία!

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

περιέχουν ξηρούς καρπούς και μαύρη σοκολάτα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Paxxi.

 
...και απολαυστικά και υγειινά αφού περιέχουν μαύρη σοκολάτα και ξηρούς καρπούς....

... χαίρεται καὶ δίνει χαρά. Φώτης Κόντογλου-A Shy Peasant - Ilya Repin

 
Τί θὰ δίνανε πολλοὶ ἀπ᾿ αὐτούς, ποὺ κερδίσανε τὸν κόσμο καὶ χάσανε τὴν ψυχή τους, γιὰ νὰ νοιώσουνε ὅ,τι νοιώθουνε οἱ ἄλλοι ποὺ δὲν χάσανε τὴν ψυχή τους!
Ἂν τύχει νὰ ξεκόψει κανένας τέτοιος ἀπὸ τὴν ψεύτικη παρέα του καὶ βρεθεῖ στὴ συντροφιὰ τῶν ἁπλῶν, τῶν ἀχάλαστων, νοιώθει πὼς ζεῖ ἀληθινὰ καὶ σὰν ἀπογευθεῖ τὰ ἁγνὰ αἰσθήματα ὕστερα ἀπὸ τὴν ψευτιά, καταλαβαίνει τέτοια χαρά, ποὺ κάνει σὰν τὸν ἄνθρωπο ποὺ ξαναγεννήθηκε, σὰν τυφλὸς ποὺ εἶδε τὸ φῶς του.
Κάτι τέτοιοι δὲν ξεκολλᾶνε πιὰ οἱ κακόμοιροι ἀπὸ τὴ συντροφιὰ τῶν ἁπλῶν, τῶν γκαρδιακῶν ἀνθρώπων. Ἀλλὰ γιὰ νὰ ξεμακρύνει ἀπὸ τὰ ψεύτικα πρέπει νἄχει λίγη ψυχή. Ἀλλοιῶς δὲν μπορεῖ νὰ ζήσει χωρὶς ψευτιά.
Ὁ ἄμμος τῆς Σαχάρας, ὅση βροχὴ κι᾿ ἂν πέσει ἀπάνω του, δὲν φυτρώνει τίποτα. Ἂν πεῖς πάλι σὲ ἕναν ἀπὸ τοὺς ἄλλους, τοὺς φτωχούς, νὰ περάσει μισὴ ὥρα μὲ τὴν παρέα τῶν κοσμικῶν, καλύτερα ἔχει νὰ τὸν βάλεις στὸ μπουντρούμι, παρὰ νὰ βλέπει καὶ ν᾿ ἀκούγει ἐκεῖνα τὰ ψεύτικα κομπλιμέντα, τὶς ἀνάλατες συζητήσεις, τὰ κρύα χωρατά.
Στὴ συναναστροφὴ ποὺ κάνουνε αὐτοὶ οἱ ψευτισμένοι, θαρρεῖς πὼς τοὺς χωρίζει ἕνας τοῖχος τὸν ἕναν ἀπὸ τὸν ἄλλον. Ἐνῶ οἱ ἄλλοι, ποὺ ζοῦνε μακρυὰ ἀπὸ τὸν κόσμο, νοιώθουνε πὼς οἱ καρδιές τους γίνονται ἕνα, πὼς ἀκουμπᾶ ὁ ἕνας ἀπάνω στὸν ἄλλον καὶ ξεκουράζεται. Ἀγαπᾶ καὶ ἀγαπιέται, χαίρεται καὶ δίνει
χαρά.
Φώτης Κόντογλου
/
ο πίνακας A Shy Peasant - Ilya Repin

"Δεν υπάρχει τίποτα να διεκδικήσουμε ...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!!!
 
crashonline.gr
Ο έγκριτος αρθρογράφος της εφημερίδας «Sabah», Engin Ardıc, στην τακτική του στήλη  επικρίνει τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κεμάλ Κιλιντσάρογλου, για το θέμα των 18 νησιών που καλεί την Τουρκία να διεκδικήσει.
Στο άρθρο του με τίτλο: «Προκάλεσε Κεμάλ, προκάλεσε» γράφει, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Υπάρχει ένα ζήτημα νησιών που έβγαλαν στα καλά καθούμενα στην επιφάνεια». «Μερικά νησιά μας στο Αιγαίο πέρασαν στα χέρια των Ελλήνων». Όχι, εκείνη η ανόητη βραχονησίδα που ονομάζεται Καρντάκ. (ορισμένοι διπλωμάτες μας, δούλεψαν την πρωθυπουργό της εποχής, την Τανσού Τσιλέρ. Έπρηξαν την καημένη τη γυναίκα και της προκάλεσαν πολλούς μπελάδες. Θέλησαν μάλιστα να την σπρώξουν σε πόλεμο).
Αργότερα, αυτό το επικαλέστηκε ο Dogu Perincek και μερικοί γέροι παλαιοκομμουνιστές.
Το ίδιο θέμα το υποστήριξε, σαν να μην υπήρχε κανένα άλλο και το ΜΗΡ (Γκρίζοι Λύκοι).
Υπήρχε όμως διαφωνία ως προς τον αριθμό των νησιών. Το ΜΗΡ έκανε εκπτώσεις και αρκέστηκε στα 15 νησιά. Ο Perincek ανέβαζε τον αριθμό τους μέχρι τα 216.
Μέχρι τώρα το θέμα είχε ξεχαστεί, αφού ο Perincek υπέγραψε συμφωνία ανακωχής με την κυβέρνηση και το ΜΗΡ άλλαξε πολιτική… Τι συνέβη ξαφνικά σαν την κίσσα στα κεραμίδια και πήραμε τον καζμά στο χέρι; Ποιος προσπαθεί να ανασύρει ζητήματα από το πηγάδι; Ποιος πέφτει τόσο χαμηλά και επιχειρεί να διαμορφώσει πολιτική στηριγμένη σε φήμες και σε σούσουρα; Φυσικά ο Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου.
“Χάσαμε 18 νησιά που είχαμε μπροστά στη μύτη μας”, είπε. Ο Κεμάλ μπέη παγίωσε τον αριθμό στα 18 νησιά.
“Θέτω στον Μπιναλί Γιλντιρίμ το ερώτημα: δεν θα πάρουμε πίσω αυτά τα νησιά; Είσαι πατριώτης ή όχι;”
Ο ελαφρύτερος χαρακτηρισμός που μπορεί να γίνει είναι “πολιτική του όχλου”.
Δεν θα αναφέρω βαρύτερο χαρακτηρισμό που αρμόζει στην περίπτωση, γιατί δεν θέλω να βρεθώ στα δικαστήρια με τον Κεμάλ μπέη.
Επίσης, δεν αρκέστηκε σε αυτά και έχωσε και τη φράση “πωλούν την Κύπρο”. Αυτό δεν το κάνει ούτε το Dolunya Partisi (Κόμμα Πανσελήνου)
Κρίμα Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου
«Μόνο τα δυτικά σύνορα μας δεν είχαν προβλήματα, τώρα προκάλεσε κι εκεί..
Δεν ήμασταν ποτέ στην ιστορία τόσο κοντά, τόσο φίλοι με τους Έλληνες, άντε χάλασε τα τώρα εσύ.
Να αρπαχτούμε με τους γείτονες για ασήμαντο ζήτημα και μετά να έρθει η σειρά της Βουλγαρίας. Θα βρείτε και για εκεί ένα πρόσχημα.
Δεν φτάνουν τόσοι μπελάδες που έχουμε στο κεφάλι μας ανοίξτε μας κι έναν άλλο.
Δεν βρήκες άλλη πληγή να ξύσεις, Κεμάλ μπέη; Εξάλλου, δεν υπάρχει μια τέτοια πληγή. Πρώτα ανοίγεις την πληγή και μετά τολμάς να την ξύνεις.
Αυτή δεν είναι προσφορά στην πατρίδα
Φτάνει πια
Αυτός ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος
Δεν είναι επικίνδυνος για την κυβέρνηση. Είναι επικίνδυνος για την αντιπολίτευση.
Δεν αρμόζει στο μεγάλο Ρεπουμπλικανικό Λαϊκό Κόμμα τόσο ανίκανος πολιτικός, ένας τόσο κακόμοιρος, μικροπρεπής πολιτικός. Ένας άνθρωπος που μπόρεσε να πει “Τη νύχτα της 15ης Ιουλίου τα ξενοδοχεία ήταν κλειστά”…
Θα φέρετε επικεφαλής σας τον Μουχαρρέμ Ιντζέ ή κάποιον άλλον. Να το κάνετε μια ώρα αρχύτερα και να σωθείτε και να μην πέφτετε σε τέτοιες δυσάρεστες καταστάσεις.
Μην φοβάστε. Τα Συνέδρια σας είναι ατελείωτα, οι καρέκλες σας πολλές, ατέλειωτοι οι χοροί της κοιλιάς, αλλά οι κοιλιές δεν λιώνουν εύκολα!»
Πηγή: militaire.gr
 

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Αρακάς με πατάτες λαδερό

Απλό γρήγορο παραδοσιακό
Αρακας κατεψυγμένος, κρεμμυδι, πατάτες άνηθος, ντομάτες, πελτε , ελαιόλαδο. καλή επιτυχία
!

Από τον ηγούμενο της Ι.Μ.Οσ.Γρηγορίου Αγίου Όρους

 
Ὁ Ἅγιος Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς, ὁ ὁποῖος διασώζει πολλὰ περιστατικὰ ἀπὸ τὴν παιδικὴ ἡλικία τοῦ Κυρίου, μᾶς πληροφορεῖ ὅτι ἡ ἑτοιμόγεννη ἁγία Παρθένος δὲν εὑρῆκε «τόπον ἐν τῷ καταλύματι», δηλαδὴ θέσι στὸ πανδοχεῖο, γιὰ νὰ γεννήση τὸν Κύριο (Λουκ. β´, 7). Ἔτσι, ἐχρησιμοποίησε ὡς κατάλυμα τὸν σταῦλο τῶν ἀλόγων ζώων καὶ ὡς λίκνο τὴν φάτνη. Ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ ἐγεννήθη σὲ ἕνα τόπο ποὺ συμβόλιζε τὸν κόσμο μας, ποὺ ὅπως τότε, ἔτσι καὶ σήμερα ὄζει ἀπὸ τὴν ἀλογία τῶν παθῶν.
Ὁ Ἅγιος Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης γράφει στὸ Ἱερὸ Εὐαγγέλιό του ὅτι «ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν» (Ἰω. α´ 14), ἀλλὰ καὶ ὅτι «εἰς τὰ ἴδια ἦλθε καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον» (Ἰω. α´ 11). Οἱ ταπεινοὶ ὅμως ἄνθρωποι ἐδέχθησαν τὸν Κύριο, ἐπίστευσαν σ᾿ Αὐτὸν καὶ ἔγιναν μαθηταί Του.
Μὲ πόνο διαπιστώνουμε ὅτι καὶ σήμερα ὁ Χριστὸς δὲν ἔχει τόπον ἐν τῷ καταλύματι τῆς ζωῆς μας καὶ ὅτι ἐνῶ ἔρχεται εἰς τὰ ἴδια, δηλαδὴ στὸν ἰδικό Του κόσμο, οἱ πολλοὶ ἄνθρωποι δὲν τὸν θέλουν. «Ἴδια» δὲν εἶναι μόνον ὁ κόσμος Του, ἀλλὰ γιὰ μᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους Ἕλληνας κατὰ ἕνα ἰδιαίτερο τρόπο εἶναι καὶ ἡ εὐλογημένη πατρίδα μας, ἡ ὁποία κατὰ τὴν διάρκεια τῶν αἰώνων μετὰ τὴν ἔνσαρκο Οἰκονομία τοῦ Κυρίου, ἔχει ἰδιαίτερα εὐεργετηθῆ καὶ περιλαμφθῆ ἀπὸ τὸ φῶς τοῦ Χριστοῦ.
Πρέπει νὰ ἐρωτήσουμε τὸν ἑαυτό μας πρῶτα ἐμεῖς οἱ ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας, ἂν ὁ Κύριος εὑρίσκη κατάλυμα στὴν καρδιά μας καὶ ἂν ὅσοι πιστεύουμε σ᾿ Αὐτὸν ἀγωνιζώμεθα κατὰ τῆς φιλαυτίας μας, καθαριζώμεθα ἀπὸ τὰ πάθη μας καὶ προσφέρουμε τὸν ἑαυτό μας ὥστε νὰ εἶναι χωρητικὸς τῆς Χάριτός Του. Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ μᾶς διδάσκει πῶς πρέπει νὰ ἀγωνιζώμεθα, ὥστε ὁ Χριστὸς νὰ κατοικῆ μόνιμα στὴν ὕπαρξί μας. Οἱ ἅγιοι Πατέρες, καὶ μάλιστα οἱ νηπτικοί, μᾶς παραδίδουν τὴν μέθοδο τῆς πνευματικῆς ἐργασίας, τὴν ὁποία πρέπει νὰ ἀσκοῦμε, γιὰ νὰ κατοικῆ μονίμως ὁ Χριστὸς μέσα μας.
Πονᾶμε γιατί στὸν κόσμο μας καὶ στὴν πατρίδα μας ὄχι μόνο δὲν γίνεται δεκτὸς ὁ Χριστὸς ὡς φιλοξενούμενός μας, ἀλλὰ καὶ γίνονται συστηματικὲς προσπάθειες νὰ ἐξορίζεται ἀπὸ τὴ ζωή μας καὶ κάποτε νὰ ὑβρίζεται καὶ νὰ συκοφαντεῖται. Δὲν εἶναι λίγες οἱ περιπτώσεις ποὺ στὸ ὄνομα τῆς τέχνης προσβάλλονται καὶ ὑβρίζονται ἱερώτατα πρόσωπα καὶ σύμβολα τῆς Ἁγίας Πίστεώς μας. Σύμφωνα μὲ ὅλες τὶς ἐνδείξεις καὶ οἱ Ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες χρησιμοποιοῦνται ἀπὸ τοὺς νεοεποχίτες γιὰ τὴν προβολὴ τῆς Πανθρησκείας, κατὰ τὴν ὁποία ὁ Χριστὸς δὲν εἶναι ὁ Σωτὴρ τοῦ κόσμου.
Ἀκόμη διερωτώμεθα ποιὰ θέσι ἔχει ὁ Χριστὸς στὰ οἰκολογικὰ συνέδρια καὶ στὶς διαθρησκειακὲς συναντήσεις, ὅπου καὶ οἱ συμμετέχοντες χριστιανοὶ δὲν ὁμολογοῦν τὴν πίστι τους στὸν Χριστὸ ὡς τὸν Ἐνανθρωπήσαντα Θεόν. Καὶ ἀκόμη, τί θέσι ἔχει ὁ Χριστὸς στὴν ἀγωγὴ καὶ στὴν ἐκπαίδευσι τῆς νεότητος καὶ στὰ προγράμματα ψυχαγωγίας τῶν παιδιῶν; Ὁ Χάρρυ Πόττερ, ἕνα νεαρὸς μάγος, ποὺ μὲ τὴ βοήθεια τῆς διαφημίσεως ἔχει κατακτήσει τὶς παιδικὲς ψυχές, δὲν ἀφήνει τόπο μέσα σ᾿ αὐτὲς γιὰ κατάλυμα τοῦ Χριστοῦ. Ἀκόμη καὶ τὰ παιγνίδια ποὺ προσφέρονται στὰ παιδιὰ προβάλλουν σατανάδες, μάγους, μάγισσες καὶ ἄλλα ἀποκρυφιστικὰ σύμβολα. Ἔτσι διαπλάθονται τὰ νέα παιδιὰ νὰ ἀγαποῦν περισσότερο τὸν σατανᾶ ἀντὶ γιὰ τὸν Χριστό, ἐπειδὴ δῆθεν ὁ σατανᾶς εἶναι πιὸ δυνατὸς ἀπὸ τὸν Χριστό. Στὸ κίνημα τῶν νεοειδωλολατρῶν, μὲ πρόσχημα τὴν ἐπιστροφὴ στὴν ἑλληνικὴ παράδοσι, ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Ἐκκλησία Του πάλιν συκοφαντοῦνται καὶ βάλλονται.
Μὲ ὅλα αὐτὰ καὶ μὲ πολλὰ ἄλλα ποὺ συνεχῶς πληροφορούμεθα, δὲν εἶναι ὑπερβολὴ νὰ εἰποῦμε ὅτι ἄμεσα ἢ ἔμμεσα διώκεται ὁ Χριστὸς καὶ προετοιμάζεται ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους τοῦ σκότους ἡ ἔλευσις τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἐκπληρώνεται ἔτσι ὁ λόγος τοῦ Κυρίου· «ἐγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ πατρός μου, καὶ οὐ λαμβάνετέ με· ἐὰν ἄλλος ἔλθη ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λήψεσθε» (Ἰω. ε´ 43).
Δὲν θέλουμε νὰ ἀμαυρώσουμε τὴν χαρμόσυνη ἀτμόσφαιρα τῶν ἡμερῶν αὐτῶν, ἀλλὰ νὰ ἐπιστήσουμε τὴν προσοχὴ ὅλων μας στὰ σημεῖα τῶν καιρῶν καὶ νὰ καλέσουμε σὲ ἐγρήγορσι πνευματική. Ἂς μὴ λησμονοῦμε τοὺς λόγους τοῦ Κυρίου μας· «…ὑποκριταί, τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;» (Ματθ. ιστ´ 3).
Οἱ θλιβερὲς αὐτὲς διαπιστώσεις δὲν μποροῦν παρ᾿ ὅλα αὐτὰ νὰ μειώσουν τὴν χαρὰ καὶ τὴν εὐλογία τῶν ἁγίων ἑορτῶν τῆς τοῦ Θεοῦ Ἐπιφανείας. Ὁ ἅγιος Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης, ἀφοῦ μᾶς πληροφορεῖ προηγουμένως ὅτι τὸν ἐλθόντα Κύριο δὲν Τὸν ἐδέχθησαν οἱ ἰδικοί Του, ἀκολούθως προσθέτει· « ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ» (Ἰω. α´ 12). Ὅσο κι᾿ ἂν ὁ κόσμος ἀπομακρύνεται ἀπὸ τὸν Θεό, οἱ ταπεινὲς ψυχὲς ποὺ δέχονται τὸν Χριστὸ λαμβάνουν τὴν ἐξουσία νὰ γίνουν τέκνα Του καὶ νὰ ἑνώνωνται μαζί Του ὡς μέλη τοῦ ἁγίου Σώματός Του. Αὐτὸ εἶναι τὸ μέγα μυστήριο τῆς εὐσεβείας, τὸ ὁποῖο ἑορτάζουμε αὐτὲς τὶς ἡμέρες καὶ τὸ ὁποῖο ὁ μέγας Ἀπόστολος Παῦλος συνώψισε σὲ λίγες λέξεις: «Θεὸς ἐφανερώθη ἐν σαρκί, ἐδικαιώθη ἐν Πνεύματι, ὤφθη ἀγγέλοις, ἐκηρύχθη ἐν ἔθνεσιν, ἐπιστεύθη ἐν κόσμῳ, ἀνελήφθη ἐν δόξῃ» (Α´ Τιμ. γ´, 16). Ἔτσι ἡ χαρά μας εἶναι τετελειωμένη καὶ ἡ ὀφειλομένη πρὸς τὸν σαρκωθέντα Κύριο λατρεία μας ἀδιάκοπος.
Μὲ αὐτὲς τὶς σκέψεις σᾶς χαιρετίζουμε ἐν τῇ ἀγάπῃ τοῦ Σαρκωθέντος Κυρίου καὶ Θεοῦ μας Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ εὐχόμεθα ὁ δι᾿ ἡμᾶς νηπιάσας Σωτήρ μας νὰ εὑρίσκη πάντοτε πρόσφορο ἔδαφος στὴν προθυμία, στὸν πόθο καὶ στὴν προαίρεσί μας, γιὰ νὰ ἠμπορῆ νὰ ἔρχεται καὶ νὰ κατοικῆ μονίμως μέσα μας.
Μακαριστός αρχ.Γεώργιος Καψάνης ηγούμενος της Ι.Μ.Οσ.Γρηγορίου Αγίου Όρους.

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Ο Έλληνας βεζίρης

Ο Έλληνας βεζίρης
 
Ο παντοδύναμος σουλτάνος των Τούρκων παραχώρησε σ εμένα, τον Ιμπραήμ, όλη την εξουσία." Τον 16ο αιώνα η Οθωμανική Αυτοκρατορία βρίσκεται στο απώγειό της. Εδαφικά εκτείνεται από την Αλγερία μέχρι την Κασπία Θάλασσα και τον Περσικό Κόλπο. Ο σουλτάνος Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής ανεβαίνει στο θρόνο και στο πλευρό του αναδεικνύει τον Ιμπραήμ πασά ως τον μεγάλο βεζίρη του. Ο ελληνικής καταγωγής Ιμπραήμ ανεβαίνει ραγδαία τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας, αποκτά πρωτοφανή εξουσία και γίνεται πρωταγωνιστής στη διπλωματική σκακιέρα της Ευρώπης. Ο παντοδύναμος μεγάλος βεζίρης είναι ο άνθρωπος που κινεί τα νήματα, καθοδηγεί έναν από τους πιο τρομερούς στρατούς που ανέδειξε η Ιστορία, ελέγχει τις αχανείς εκτάσεις της πολυπολιτισμικής αυτοκρατορίας, γίνεται ο ανώτατος διοικητής, διπλωμάτης και στρατηγός. Μέχρι τη στιγμή που μυστηριωδώς δολοφονείται και τα ίχνη του διαγράφονται... Το βιβλίο αφηγείται τη μυθιστορηματική ζωή του Ιμπραήμ πασά, ρίχνει φως στη σχέση του με τον σουλτάνο, ανασυνθέτει με επιστημονική εγκυρότητα και γλαφυρές λεπτομέρειες τη ζωή και τα ήθη στην Οθωμανική Αυλή, καθώς και την ατμόσφαιρα του πολυτάραχου 16ου αιώνα, όταν η Ευρώπη κλυδωνίζεται από τους ανταγωνισμούς και τις έριδες των Μεγάλων Δυνάμεων και η Οθωμανική Αυτοκρατορία εισέρχεται δυναμικά στο παιχνίδι της επικράτησης και εξελίσσεται σε ρυθμιστή των ευρωπαϊκών υποθέσεων.

http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=212715

τύλιγμα δώρων

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη MetDaan DIY.


MetDaan DIY
Holiday Gift Wrapping with Caswell-Massey (6 Creative Gift Wrapping Ideas!)
By: Shiho Style and Design

Δημοφιλείς αναρτήσεις