Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

''ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΛΕΠΡΩΝ''......ΣΠΙΝΑΛΟΝΓΚΑ!!!!!!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Greeks Worldwide.



Greeks Worldwide
Ενα Σπανιο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ από το μακρινό 1935.........''ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΛΕΠΡΩΝ''......ΣΠΙΝΑΛΟΝΓΚΑ!!!!!!
Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι Κ Ο ! ! ! !

3 easy ways to tie a tie

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Bright Side.



Ο χρήστης Bright Side είναι με το χρήστη 5-Minute Crafts.
3 easy ways to tie a tie. I'm a pro now!👔😎
3 εύκολοι τρόποι να δέσεις μια γραβάτα. Είμαι επαγγελματίας τώρα! 👔😎
·

Κοτόπουλο γεμιστό με μουστάρδα & μπέικον

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Katerina Vasileiou.
Η Katerina Vasileiou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη FOOD VIDEOs στην ομάδα οι κουζινίστας.
Η απόλυτη νοστιμιά και γεύση !

ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ :)
Κοτόπουλο γεμιστό με μουστάρδα & μπέικον. Κάνε SHARE στους φίλους σου πόσο εύκολο είναι!

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Βασικός οδηγός οικονομίας και επιβιώσης

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Hξερε τι να κάνει η γιαγιά. Πρέπει τώρα να μάθει και η σύγχρονη Ελληνίδα, γιατί... ακόμα δεν τελειώσαμε, μόλις αρχίσαμε... Κινητό, ντελίβερι, facebook, τηλεόραση κι αν ρωτήσεις πως φτιάχνεται ένα φαγητό, μπορεί ακόμα και να σε λοξοκοιτάξουν. Το…
nea.allnewz.gr

Hξερε τι να κάνει η γιαγιά. Πρέπει τώρα να μάθει και η σύγχρονη Ελληνίδα, γιατί… ακόμα δεν τελειώσαμε, μόλις αρχίσαμε…


Κινητό, ντελίβερι, facebook, τηλεόραση κι αν ρωτήσεις πως φτιάχνεται ένα φαγητό, μπορεί ακόμα και να σε λοξοκοιτάξουν. Το φαγητό, ακόμα και στην καλύτερη περίπτωση, αν ετοιμάζεται στο σπίτι, τα κύρια υλικά του έρχονται από το σούπερ μάρκετ.
Τι γνώριζαν οι γιαγιάδες μας και κατάφεραν να επιβιώσουν σε καιρούς χαλεπούς, πολέμου ή απόλυτης φτώχειας; Τι θα πρέπει να είμαστε ικανοί να κάνουμε μόνοι μας;  Πως οι παλιές νοικοκυρές έκαναν “κουμάντο” στα σπίτια τους, τότε που οι μισθοί ήταν χαμηλοί και που μόνο με καλή διαχείριση και ικανότητες μπορούσαν να τα φέρουν βόλτα;
Τα βασικά που πρέπει να υπάρχουν στο σπιτικό και θα πρέπει να μπορούμε να κάνουμε, πολλά από αυτά ακόμα και τώρα για λόγους οικονομίας:
  • Να φτιάχνουμε προζύμι και ψωμί.
  • Να αναγνωρίζουμε και να μαζεύουμε χόρτα.
  • Να ανοίγουμε φύλλο και να φτιάχνουμε κάθε είδους πίτα
  • Να φτιάχνουμε τραχανά και χυλοπίτες. Σε τέτοιες ποσότητες που να μας βγάζουν ένα έτος. Ο τραχανάς και το σπασμένο σιτάρι μπορούν να αντικαταστήσουν το ρύζι μια χαρά, οι χυλοπίτες τα μακαρόνια.
  • Να μαγειρεύουμε με ελάχιστα υλικά και να ανακυκλώνουμε τα περισσεύματα. Για παράδειγμα, μια μπριζόλα και μερικές πατάτες μας κάνουν μια κατσαρόλα γιαχνί για 4-5 άτομα. Μειώστε την πρωτεΐνη και αυξήστε τους υδατάνθρακες και τα λαχανικά. Κρατάτε κόκαλα για ζωμούς. Ψάξτε για συνταγές για εύκολα γλυκά χωρίς βούτυρο και ακριβά υλικά, αυτές που νομάζουν “συνταγές του πολέμου”. Ακόμα κι αν δεν τις κάνετε τώρα, σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να αποδειχτούν σωτήριες.
  • Να ξέρουμε πως να διαφυλάσσουμε τροφές, να παστώνουμε και να “καπνίζουμε” κρέατα και ψάρια – χρήσιμο σε περίπτωση που δεν έχουμε ρεύμα.
  • Να χρησιμοποιούμε σωστά μια απλή σόμπα με ξύλα ή τζάκι.
  • Να ανάβουμε σωστά και να μαγειρεύουμε σε φούρνο με ξύλα.
  • Να μάθουμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια φουφού με ασφάλεια.
  • Να φτιάχνουμε αλισίβα και τα δικά μας σαπούνια και απορρυπαντικά.
  • Να φτιάχνουμε κεριά, απαραίτητα για φωτισμό.
  • Να ξέρουμε πως πλένουμε στο χέρι τα ρούχα μας.
  • Να είμαστε ικανοί να ράβουμε μόνοι τα ρούχα μας.
  • Να ξέρουμε να πλέκουμε ζεστά ρούχα.
  • Να ξέρουμε πως κυνηγάμε και πως να καθαρίζουμε πουλερικά και κυνήγι.
  • Να ξέρουμε πως να ψαρεύουμε.
  • Να γνωρίζουμε τα
  • βασικά θεραπευτικά βότανα, πως συλλέγονται και σε τι χρησιμεύουν. Καλύτερα, να τα καλλιεργούμε μόνοι μας, ακόμα και σε γλάστρες.
  • Να ξέρουμε από καλλιέργεια λαχανικών, από τη φύτευση μέχρι τη συγκομιδή και μετά την αποθήκευση του σπόρου.
  • Να προμηθευτούμε υλικά που αργότερα θα είναι χρήσιμα για τη λειτουργία ενός νοικοκυριού του περασμένου αιώνα (λάμπες λαδιού, εργαλεία χειρός, ύφασμα κατάλληλο που θα αντικαταστήσει πάνες και σερβιέτες μιας χρήσης, σόμπα που θα μπορεί να ψήνει κιόλας, φιτίλια, μπλέντερ χειρός, μηχανή παρασκευής μακαρονιών κ.α)
  • Να έχουμε σπίτι όλα τα απαραίτητα εργαλεία για επισκευές και μικροκατασκευές, καθώς και για κοπή ξύλου, σκάλισμα κήπου κλπ
  • Να είναι η αποθήκη τροφίμων πάντα γεμάτη με βασικά αγαθά και να ανανεώνεται για να μην λήξουν ποτέ (μέλι, ζάχαρη, αλάτι, λάδι, βάζα και καπάκια για κονσέρβες κ.α.)
  • Απαραίτητο κι ένα φαρμακείο με τα βασικά (ιώδιο, οινόπνευμα, αμμωνία, βαμβάκι, επίδεσμοι, ασπιρίνες κ.α)
Το βασικότερο όλων έρχεται τελευταίο: Όρεξη για ζωή, αγώνα και επιβίωση. Ψυχραιμία και πίστη. Ο διαλογισμός βοηθάει για καλή σωματική και πνευματική κατάσταση.

στα 10 "κρυμμένα διαμάντια"

 
 
Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα
Η Θεσσαλονίκη ανάμεσα στα 10 "κρυμμένα διαμάντια" της Ευρώπης.
Το USA TODAY δημοσίευσε μια λίστα με τα 10 κρυμμένα διαμάντια της Ευρώπης, ιδανικά για φοιτητές και νεαρούς σε ηλικία ταξιδιώτες.
Μια ελληνική πόλη βρίσκεται στη λίστα λόγω της κουλτούρας της αλλά και της διασκέδασης που προσφέρει.
via En Lefko 87.7 http://bit.ly/1NpBAeM

Η άνοδος της ψυχής προς το Φως

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.

Ο Ερμής ομιλεί για τον πνευματικό άνθρωπο. Ο όρος μπορεί να έχει Γνωστικές συνδηλώσεις (οι λεγόμενοι πνευματικοί ήταν η ανώτερη κάστα σε ορισμένες Γνωστικές ομάδες, σε αντίθεση προς τους κατώτερους χοϊκούς και τους ψυχικούς), αλλά είναι φανερό ότι εδώ πρόκειται κυρίως για τον άνθρωπο που έχει γνωρίσει τον εαυτό του και είναι σε θέση να ενωθεί με τον θεό. Ο θεός αναφέρεται ως Τριάδα, αλλά εδώ ασφαλώς δεν πρόκειται για την χριστιανική. Πιθανότατα πρέπει να έχουμε κάποια σύνδεση με την τριαδική θεολογία των Χαλδαϊκών χρησμών (απ. 2, 23, 26-29, 31 des Places), όπου η Τριάδα τελικά εξουσιάζεται από τη Μονάδα. Ο Υιός του θεού που αναφέρεται στο κείμενο είναι ο Λόγος, γιος του Νου, σύμφωνα με την ερμητική θεολογία.

Ο πνευματικός άνθρωπος δεν πρέπει να εξασκεί τη μαγεία, ακόμη και για να επιτύχει κάτι καλό, επειδή έτσι παραβιάζει την Ειμαρμένη (Ανάγκη) και την πορεία της. Επιπλέον δεν πρέπει να ασκεί τη μαγεία, γιατί ό,τι τυχόν επιτύχει μ’ αυτήν θα σχετίζεται με τον υλικό κόσμο και θα του αποσπάσει την προσοχή από τον πραγματικό του σκοπό: την γνώση του εαυτού και την ένωση με τον θεό. Ο άνθρωπος που ζει αφοσιωμένος στην γνώση του άυλου κόσμου, μακριά από τον κόσμο του πηλού και τη ύλης, μια μέρα θα δει τον ίδιο τον Υιό σαν σε όραμα με τα πνευματικά του μάτια. Ο Υιός γίνεται τα πάντα, αφού είναι Λόγος που διαπερνά τα πάντα. Μεταμορφώνεται σε κάθε τι και υφίσταται όλες τις μεταμορφώσεις, ακόμη και τα υλικά πάθη (βλ. άνθρωπος παθητός), με ένα στόχο που του ανέθεσε ο Πατέρας: να φωτίσει την κάθε ψυχή, να την αποσπάσει από τον υλικό κόσμο και να την ανεβάσει στον άυλο, από όπου ούτως ή άλλως εξέπεσε κάποτε.

Ζώσιμος, Περί οργάνων και καμίνων γνήσια υπομνήματα περί του ω στοιχείου, 7

Ο Ερμής στο Περί αϋλίας καταδικάζει και την μαγεία, λέγοντας ότι «ο πνευματικός άνθρωπος που γνωρίζει τον εαυτό του δεν πρέπει να προσπαθεί να επιτύχει κάτι με τη μαγεία, ακόμη και εάν αυτό θεωρείται καλό, ούτε πρέπει να προσπαθεί να παραβιάσει την Ανάγκη, αλλά να την αφήνει ως έχει κατά την φύση και την κρίση της. Πρέπει να πορεύεται αναζητώντας τον εαυτό του και με τη γνώση του θεού να κατακτήσει την άφατη Τριάδα, αφήνοντας την Ειμαρμένη να κάνει ό,τι θέλει με τον πηλό της, τουτέστι το σώμα. Και (ο Ερμής) λέει ότι αν (ο πνευματικός άνθρωπος) σκέφτεται και ζει μ’ αυτό τον τρόπο θα δει τον Υιό του θεού να γίνεται τα πάντα για χάρη των οσίων ψυχών και για να μπορέσει να αποσπάσει την ψυχή από τον κόσμο της Ειμαρμένης προς τον ασώματο κόσμο. Κοίτα πώς ο Υιός γίνεται τα πάντα: θεός, άγγελος, άνθρωπος παθητός. Αφού μπορεί τα πάντα, γίνεται όλα όσα θέλει και υπακούει στον Πατέρα περνώντας από όλα τα σώματα. Φωτίζει τον νου του καθενός και τον υψώνει ορμητικά προς τον κόσμο της ευδαιμονίας, όπου ο νους βρισκόταν πριν γίνει σωματικός. Κι ο  νους τον ακολουθεί παρασυρμένος και οδηγημένος (από τον Υιό) προς το φως».  

''Οχι ποδήλατα''

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.

Αφωνη έμεινε η αγγλίδα ραδιοφωνική παραγωγός με την πινακίδα για τα δίκυκλα η οποία έχει τοποθετηθεί κοντά στο Πανεπιστήμιο του Cambridge.
thetoc.gr
«Ενθάδε ληφθέντες δυοκύκλοι διαφθαρήσονται», αυτό αναφέρει η πινακίδα που βρίσκεται κοντά στο πανεπιστήμιο του Cambridge και... ενημερώνει ότι όσα δίκυκλα παρκάρουν εκεί  θα καταστρέφονται. 
«Ισως είναι το πιο ''Cambridge'' πράγμα που έχει δει ποτέ. Μια πινακίδα ''Οχι ποδήλατα'' γραμμένη στα Λατινικά και στα αρχαία Ελληνικά», έγραψε στο twitter της η ραδιοφωνική παραγωγός Dotty McLeod  του BBC στο Κέιμπριτζσαιρ η οποία και την εντόπισε.

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Το Άγιον Όρος της Κρήτης και οι Κρητικοί Αόρατοι Ασκητές

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Όταν αναπτύχθηκε και στην Κρήτη ο αναχωρητισμός- ερημητισμός, επέλεξε να απλωθεί στην ευρύτερη…
iscreta.gr
http://iscreta.gr/2016/04/%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82/
Όταν αναπτύχθηκε και στην Κρήτη ο αναχωρητισμός- ερημητισμός, επέλεξε να απλωθεί στην ευρύτερη περιοχή των Καλών Λιμένων (περιοχή στην οποία προσάραξε και παρέμεινε ο Απόστολος Παύλος, μεταφερόμενος στην Ρώμη), κι από εκεί σε όλα τα κεντρικά και νότια Αστερούσια όρη με τελικό επίκεντρο το Αγιοφάραγγο. 
Δικαίως ονομάστηκαν τα Αστερούσια «Άγιον Όρος της Κρήτης». Ο ερημητισμός αυτός έφθασε σε πολύ μεγάλη ακμή όχι μόνο σε αριθμό αλλά και σε ποιότητα. Απόδειξη το γεγονός ότι ο Άγιος Γρηγόριος ο Σιναϊτης διδάχθηκε εκεί την νοερά προσευχή από τον ασκητή Αρσένιο, την οποία δίδαξε και ο ίδιος στην συνέχεια στο Άγιον Όρος.
Ορατές μαρτυρίες του ερημητισμού των Αστερουσίων είναι τα μέχρι σήμερα σωζόμενα ασκητήρια, τα οποία είναι παντού εγκατεσπαρμένα.
Οι ερημίτες υπήρχαν ως τα μέσα του 20ου αιώνα και μάλιστα σε απόλυτη απομόνωση. Μέχρι σήμερα ακούγονται παραδόσεις για αόρατους ασκητές, ασκητές δηλαδή που με την χάρη του Θεού έχουν φτάσει σε πολύ μεγάλα μέτρα αγιότητας και έχουν το χάρισμα να γίνονται αόρατοι από τους ανθρώπους. Και αυτό όχι γιατί τους φοβούνται, αλλά κυρίως για να μην αποσπώνται από τον σκοπό που πήγαν εκεί, να ενωθούν με τον Θεό.
Μαρτυρίες πολλές, διηγήσεις άπειρες …;. Αλλά πως μπορούμε εμείς να αναφέρουμε μόνο σε λίγες γραμμές το τι θαυμαστά γίνονται εκεί στην περιοχή των Αστερουσίων. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν θα αναφέρουμε τις πηγές από τις οποίες αντλήσαμε τα παρακάτω στοιχεία και αυτό για ευνόητους λόγους.
Υπάρχουν λοιπόν αρκετές μαρτυρίες για την εμφάνιση αόρατων αλλά και ορατών ασκητών στην περιοχή του Αγιοφάραγγου ακόμη και σήμερα. Σύμφωνα με μαρτυρίες ιερέων που κοινωνούν κάποιους από αυτούς, υπάρχουν δυο ασκητές οι οποίοι είναι ορατοί στους ανθρώπους. Μας διηγείται ο ιερεύς, ότι για να πάει να κοινωνήσει τον ασκητή Θεοδόσιο κάνει πορεία δυο με τρεις ώρες πάνω στα βουνά, πάνω σε μέρη δύσβατα και απρόσιτα. Όταν όμως φτάνει στο μέρος όπου ασκητεύει ο πατήρ Θεοδόσιος, μια ευωδία απλώνεται στην περιοχή.
Το ασκητήριο, δυο επί δυο. Ίσα- ίσα χωράει μέσα ο γέροντας Θεοδόσιος. Αλλά η καρδιά του χωράει όλη την κτίση, όλο τον κόσμο. Γιατί κοινωνεί και επικοινωνεί με τον κόσμο. Πως ; όταν ο ιερεύς πάει να κοινωνήσει τον γέροντα του δίνει χαρτιά με τα ονόματα ορισμένων ανθρώπων που χρήζουν βοηθείας. Έτσι ο γέροντας προσεύχεται διακαώς για αυτούς. Μας εξομολογείτε ο ιερεύς ότι το σώμα του γέροντα είναι γερασμένο αλλά το πρόσωπό του λάμπει σαν τον ήλιο. Σημαντικό δε είναι το γεγονός ότι, και άλλοι άνθρωποι έχουν συναντήσει τον γέροντα Θεοδόσιο, συζητώντας μαζί του ποικίλα θέματα.
Συγκλονιστική δε είναι η μαρτυρία τους ιερέως που επικοινωνεί με τον γέροντα Θεοδόσιο, όταν τον ρώτησε : Γέροντα πόσοι ασκητές είστε εδώ; Ο γέροντας χαμογέλασε, και με γλυκιά φωνή του απαντά, πολλοί.
Αυτό μπορούν να μας το διαβεβαιώσουν πολλοί από τα πλησιέστερα εκεί χωριά. Και αυτό γιατί υπάρχει η μαρτυρία ότι όταν είναι καιρός να κουρευτούν τα πρόβατα, τότε όλα τα ζώα και περισσότερο τα άγρια κατσίκια που ζουν στα αστερούσια είναι κουρεμένα. Και αυτό είναι δείγμα ότι υπάρχουν και άλλοι πολλοί ασκητές στην εκεί περιοχή, που ακόμη και τα άγρια ζώα υπακούουν σε αυτούς, όπως τόσοι άγιοι έγιναν προσιτοί στα άγρια ζώα και θηρία …;
Σύμφωνα με διάφορες μαρτυρίες έμπιστων ανθρώπων οι ασκητές οι οποίοι ζουν στα Αστερούσια είναι περίπου 20, και αυτό το λέμε και πάλι με επιφύλαξη. Ίσως είναι λιγότεροι ίσως περισσότεροι. Εμείς όμως πρέπει να σεβαστούμε την απόφασή τους αυτή, δηλ. την απομόνωσή τους από τον κόσμο και την απόλυτη αφοσίωσή τους προς Τον Θεό. Δια τούτο και όλοι οι Κρητικοί γνωρίζουμε αλλά δεν αποκαλύπτουμε.
Μπορούμε όμως να αναφέρουμε άλλα δυο θαυμαστά γεγονότα τα οποία πραγματοποιηθήκαν στην εκεί περιοχή.
Ήταν κάποτε μια ομάδα νέων ανθρώπων και ήθελε να περιηγηθεί στα δύσβατα μονοπάτια των Αστερουσίων. Όταν σκοτείνιαζε, αποφάσισαν να φύγουν. Τότε ένας από την ομάδα είπε : είδατε προλαβαίναμε να κάνουμε την παράκληση του Αγίου Αντωνίου που μας είπε εκείνος ο καλόγερος πάνω στο βουνό. Τότε οι άλλοι ξαφνιάστηκαν και του είπαν ότι δεν συνάντησαν κανένα καλόγερο καθ’ όλη την διάρκεια του περιπάτου. Εκείνος δε , επέμενε ότι τον συνάντησαν και τους είπε να ψάλλουν την παράκληση … Βλέπουμε λοιπόν ότι οι «αόρατοι ασκητές» εμφανίζονται μόνο σε αυτούς οι οποίοι έχουν καθαρή καρδιά και αγνό λογισμό.
Θαυμαστό είναι και το εξής γεγονός : όταν ένας περιηγητής τραβούσε με την βιντεοκάμερά του το καταπληκτικό τοπίο στο Αγιοφάραγγο, η κάμερά του συνέλαβε ένα καλόγερο. Και με την περιέργεια που διακρίνει την ανθρώπινη φύση, πήγαινε από πίσω του και τον βιντεοσκοπούσε. Όταν λοιπόν έβαλε την κάμερα να παίξει αυτά που έγραψε, είδε ότι τράβηξε, όλα τα τοπία, τα βουνά, τα νερά … αλλά ο μοναχός έλλειπε από την λήψη. Τότε ξαφνιάστηκε και κατάλαβε ότι επιτελούνται θαυμαστά έργα εκεί, και οι μοναχοί θέλουν την απόλυτη ησυχία και γαλήνη. Δια τούτο και εξαφανίστηκε ο μοναχός δια θαύματος από την λήψη της βιντεοκάμερας


Στο Αγιοφάραγγο, νότια του νομού Ηρκαλείου Κρήτης (Αστερούσια Όρη) υπάρχουν πολλά παλαιά ερημητήρια σε σπηλιές. Εκεί λένε πως ζουν και σήμερα ακόμη αόρατοι ασκητές, που έχουν το χάρισμα να παραμένουν αθέατοι, αν θέλουν, ακόμη κι αν κάποιος περάσει δίπλα τους.
Σύμφωνα με παράδοση, που μας είχε αφηγηθεί η γερόντισσα Συγκλητική, μεγαλόσχημη μοναχή στο Ρέθυμνο (ηγουμένη στο μικροσκοπικό μοναστήρι της Αγίας Τριάδας, στο λόφο του Τιμίου Σταυρού, εντός της πόλης του Ρεθύμνου), οι ασκητές αυτοί είναι υπεραιωνόβιοι, αφού παίρνουν παράταση από το Θεό να ζήσουν όσα χρόνια θέλουν. Η ίδια γερόντισσα μας είπε ότι με μια αόρατη ασκήτρια από το Αγιοφάραγγο είχε επικοινωνία ο άγιος γέροντας Κύριλλος Παναγιωτάκης από τα Ακούμια Ρεθύμνης (κοιμήθηκε 1986), εφημέριος της ίδιας μονής.
Θρύλους γι’ αυτούς αναφέρει ο Νίκος Ψιλάκης στο βιβλίο του Μοναστήρια και ερημητήρια της Κρήτης, Ηράκλειο 1994, τόμ. Α΄, σελ. 236.
Παραθέτουμε τρεις:
Στο Γουμενόσπηλιο έρχονταν μια φορά το χρόνο οι ασκητές, από τον Πρέβελη ώς τον Κουδουμά [μοναστήρια, το ένα νότια Ρεθύμνου, το άλλο νότια Ηρακλείου]. Είχε 300 πέτρες γύρω γύρω και καθένας καθόταν στη δική του. Μετρούσανε κεφαλές και, αν έλειπε κανείς, ελέγανε: «Ο Θεός να τόνε συχωρέσει». Μόνο τότε, κάθε Λαμπρή, εθωρούσε ο ένας τον άλλο.
Σ’ ένα σπήλιο στο Μάρτσαλο εζούσε ένας ασκητής. Πηγαίνανε και του ζητούσαν ευλογία οι ανθρώποι, αλλά αυτός δεν εμφανιζότανε ποτέ. Έβγαζε μόνο το δαχτυλάκι του από μια τρύπα και σταύρωνε. Άνθρωπος δεν είδε ποτέ το πρόσωπό του.
Στον Άγιο Αντώνιο στο Αγιοφάραγγο μαζώνονται κάθε νύχτα οι ασκητές και λειτουργούνε. Τυχερός όποιος τους δει. Ένας παλιός ηγούμενος της Οδηγήτριας σηκωνότανε τα μεσάνυχτα, πήγαινε και λέγανε πως πολλές φορές έπαιρνε κι αντίδωρο.
trelogiannis.blogspot.com –


ζεστό σπίτι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.

Φωτογραφία του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.

Φωτογραφία του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎أميرة و الكروشيه‎.



Ο χρήστης ‎أميرة و الكروشيه‎ πρόσθεσε 48 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: ‎كسوة كراسي بالكروشيه‎.

Ο ΠΑΡΑΣ ΚΙ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις