Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Πώς φτιάχνουμε πολλά πομ πομ ταυτόχρονα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Καταπληκτική ιδέα ,γιατί είναι λίγο βαρετό όταν θέλουμε να κάνουμε πολλά να τα κάνουμε ένα ένα!!!!Καλό σου βράδυ!
nikiad.blogspot.com

http://nikiad.blogspot.gr/2014/08/how-to-make-pom-poms.html

Πώς φτιάχνουμε πολλά πομ πομ ταυτόχρονα / How to make pom poms

Tutorial :
 2 έξυπνοι τρόποι για να φτιάξετε εύκολα και γρήγορα πολλά πομ πομ ταυτόχρονα (μαζική παραγωγή !!!!)               
 2 clever ways to make pom poms in bulk


1. Χρησιμοποιούμε τα πόδια ενός τραπεζιού για να τυλίξουμε την κλωστή (όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση ανάμεσα στα πόδια του τραπεζιού τόσο περισσότερα πομ πομ θα φτιάξουμε ):
 

Αποφασίζουμε πόσο μεγάλα θέλουμε να γίνουν - αν οι αποστάσεις είναι μικρές θα φτιάξουμε περισσότερα πομ πομ αλλά μικρότερα .Δένουμε σφιχτά σε ίσες αποστάσεις .Το κάθε δέσιμο θα αποτελέσει το κέντρο ενός πομ πομ (στην συγκεκριμένη εικόνα θα έχουμε 8 πομ πομ
 
  Κόβουμε με ένα ψαλίδι τις άκρες   στο μισό της απόστασης που υπάρχει ανάμεσα στα δεσίματα .
 


Κόβουμε ακριβώς στη μέση του κάθε τμήματος .
 
 


Με απαλές κινήσεις  τρίβουμε τα πομ πομ  με τα χέρια και τα "κουρεύουμε"   με ένα ψαλιδάκι  για να τους δώσουμε καλύτερο στρογγυλό σχήμα .
 

Για λεπτομερείς οδηγίες στα Αγγλικά και περισσότερες φωτογραφίες

for a detailed tutorial in English and more photos .

2 . Ένας εναλλακτικός τρόπος είναι να φτιάξουμε  μια κατασκευή με ένα κομμάτι ξύλο στου οποίου τις δύο άκρες θα   καρφώσουμε δύο καρφιά ή θα  βιδώσουμε δύο βίδες .
Δένουμε την κλωστή στη μια από τις βίδες και τυλίγουμε γύρω από τις δύο βίδες .



   Μπορούμε να βιδώσουμε κι άλλες βίδες για να φτιάξουμε πομ πομ και σε άλλα χρώματα .
 





Για λεπτομερείς οδηγίες στα Αγγλικά και περισσότερες φωτογραφίες
 επισκεφτείτε το blog :

for a detailed tutorial in English and more photos .


Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !!!!!
Have a lovely weekend !!!!!!!!

Οι τρεις κανόνες της ζωής

Κάποτε ένας κυνηγός κατάφερε να πιάσει ένα πουλί πολύ έξυπνο. Τόσο έξυπνο που μπορούσε να μιλά 70 διαφορετικές γλώσσες. Έτσι είπε το πουλί στον άνθρωπο: «Άσε με ελεύθερο κι εγώ θα σου διδάξω τρεις κανόνες της ζωής που θα σου φανούν πολύ χρήσιμοι»

Κάποτε ένας κυνηγός κατάφερε να πιάσει ένα πουλί πολύ έξυπνο. Τόσο έξυπνο που μπορούσε να μιλά 70 διαφορετικές γλώσσες. Έτσι είπε το πουλί στον…
awakengr.com
http://www.awakengr.com/tris-kanones-tis-zois-didaktiki-istoria/

Κάποτε ένας κυνηγός κατάφερε να πιάσει ένα πουλί πολύ έξυπνο. Τόσο έξυπνο που μπορούσε να μιλά 70 διαφορετικές γλώσσες. Έτσι είπε το πουλί στον άνθρωπο: «Άσε με ελεύθερο κι εγώ θα σου διδάξω τρεις κανόνες της ζωής που θα σου φανούν πολύ χρήσιμοι».
 
«Πες μου τους κανόνες και θα σ’ αφήσω ελεύθερο», απάντησε ο θηρευτής.
«Πρώτα θα μου υποσχεθείς» ανταπάντησε το έξυπνο πουλί «ότι θα κρατήσεις την υπόσχεσή σου και όντως θα μ’ ελευθερώσεις».
Κι όταν ο άντρας ορκίστηκε να τηρήσει την υπόσχεσή του, το πουλί είπε: «Ο πρώτος κανόνας είναι ποτέ μη μετανιώνεις για όσα συνέβησαν. Ο δεύτερος κανόνας είναι ποτέ μην πιστέψεις κάτι που καταλαβαίνεις πως είναι αδύνατο ή απίθανο να συμβεί. Ο τρίτος κανόνας είναι ποτέ μην προσπαθήσεις να πιάσεις κάτι από τη φύση του άπιαστο».
Έχοντας μιλήσει, το πουλί ζήτησε από το θηρευτή να εκπληρώσει την υπόσχεσή του, αφήνοντάς το ελεύθερο κι έτσι ο άντρας με τη σειρά του άνοιξε τα χέρια του και το άφησε να πετάξει μακρυά.
Το πουλί προσγειώθηκε στην κορυφή του πιο ψηλού δέντρου και λάλησε κοροϊδευτικά στον άνθρωπο που στεκόταν από κάτω: «Ανόητε, μου επέτρεψες να πετάξω μακρυά, δίχως να γνωρίζεις ότι κρύβω ένα πολύτιμο μαργαριτάρι στο σώμα μου, την πηγή της ίδιας της σοφίας μου».
Μόλις ο θηρευτής άκουσε τα λόγια του πουλιού, μετάνιωσε πικρά που το είχε αφήσει να πετάξει και προχώρησε βιαστικά προς το δέντρο, προσπάθησε να το σκαρφαλώσει, αλλά δεν τα κατάφερε και πέφτοντας έσπασε τα πόδια του.
Το πουλί γέλασε δυνατά και ξαναλάλησε: «Ανόητε! Δεν έχει περάσει ούτε μία ώρα από τη στιγμή που σε δίδαξα τους τρεις κανόνες και ήδη τους έχεις ξεχάσει! Σου είπα ποτέ να μη μετανιώνεις για όσα συνέβησαν στο παρελθόν κι εσύ μετάνιωσες που μ’ άφησες ελεύθερο. Σου είπα ποτέ να μην πιστεύεις ότι είναι εμφανώς αναληθές κι εσύ ήσουν τόσο αφελής που πίστεψες πως πράγματι κουβαλώ ένα πολύτιμο πετράδι στο σώμα μου. Είμαι απλώς ένα φτωχό άγριο πουλί που καταφέρνει να επιβιώνει λεπτό προς λεπτό με σκόρπιους κόκκους τροφής. Και τέλος, σε συμβούλεψα ποτέ να μην παλεύεις μάταια για το ανέφικτο κι εσύ προσπάθησες να πιάσεις ένα πουλί με γυμνά χέρια και τώρα βρίσκεσαι πεσμένος καταγής στο έδαφος με τα δυό σου πόδια σπασμένα.
Για μερικούς σαν εσένα έχουν πει οι φιλόσοφοι πως «πιο πιθανό είναι να συνετίσεις ένα σοφό με μια επίπληξη, παρά έναν ανόητο με εκατό μαστιγώματα». Αλλά αλίμονο, δεν αποτελείς εξαίρεση στον κόσμο αυτό, καθώς άνθρωποι σαν εσένα υπάρχουν πολλοί.
Και αποσώνοντας τα λόγια του, το σοφό πουλί πέταξε μακρυά να βρει την τροφή του.
Πηγή: Angelo S. Rappoport, The Folklore of the Jews (London: The Soncino Press, 1937), pp. 175-176. Στο διαδίκτυο εδώ.
 mythoplasieskiafigiseis.wordpress.com

ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ... ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ... ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ, ΑΣ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ. ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!
ellaniapili.blogspot.com

https://ellaniapili.blogspot.gr/2017/04/blog-post_835.html

ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ... ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....

ΜΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΔΙΟΜΗΔΗ, ΤΩΝ ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΟΛΩΝ ΗΜΙΘΕΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝ ΑΝΑΞ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΥΑΝΕΑ ΤΟΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΟΝ ΤΟΝ ΦΩΣΤΗΡΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΘΝΗΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΝ ΑΝΑΞ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΕΡΧΩΝΑ ΤΟΝ ΗΠΕΙΡΩΤΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΔΡΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΜΙΘΕΟ ΤΟΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ Η ΘΕΑ ΜΗΤΕΡΑ ΓΑΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝΟΥ ΤΟΝ ΠΕΛΛΑΙΟΝ ΤΟΝ ΗΓΕΜΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΥΛΗΙΟ ΤΟΝ ΜΑΥΔΑΡΙΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΜΥΗΜΕΝΟΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ...

ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΤΟΝ ΠΛΩΤΙΝΟ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΝ ΑΝΑΞ ΤΟΝ ΠΡΟΚΛΟ....
ΚΑΙ ΠΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΝ. ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΜΕ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΘΝΗΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,
ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ..ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΘΕΑ ΕΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΩΠΟΡΤΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ..
ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ..

ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ...
ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ..
ΕΡΡΩΣΘΕ.

Η Φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα των επαγγελματιών «φιλάνθρωπων», «ανθρωπιστών» και «αντιρατσιστών», όταν θέλουν να καταδείξουν την…
diadrastika.com|Από Σπυρος Μακρης
https://www.diadrastika.com/2017/04/filoxenia-stin-archea-ellada.html

Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα των επαγγελματιών «φιλάνθρωπων», «ανθρωπιστών» και «αντιρατσιστών», όταν θέλουν να καταδείξουν την «ξενοφοβία» και τον «ρατσισμό» των σύγχρονων Ελλήνων, που επιμένουν να αρνούνται την κατάληψη της Ελλάδος από τις ορδές των τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών, είναι αυτό που κάνει επίκληση του θεσμού της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα.
Υποστηρίζουν λοιπόν, πως οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κατ’ εξοχήν φιλόξενοι άνθρωποι κι ότι ο θεσμός της φιλοξενίας, πέραν του ότι αποτελούσε ηθικό χρέος, προστατεύονταν κι απ’ τον Ξένιο Δία. Αυτό, σε πλήρη αντίθεση με τους «ρατσιστές» Νεοέλληνες, οι οποίοι αρνούνται -τι θράσος!- να «φιλοξενήσουν» μερικά εκατομμύρια λαθρομεταναστών.
Όμως, όπως και στην περίπτωση με την πετσοκομμένη ρήση του Ισοκράτη («Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας»), έτσι κι εδώ προβάλλεται η μισή αλήθεια -και η μισή αλήθεια είναι χειρότερη απ’ το ψεύδος
Πράγματι, ο θεσμός της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα, ήταν ιερός και προστατεύονταν από τον Ξένιο Δία. Υπήρχε μάλιστα και συγκεκριμένο τυπικό, κατά την υποδοχή, διαμονή και αναχώρηση του φιλοξενούμενου, ενώ υπήρχε και η «δημοσία ξενία», όπου την φιλοξενία αναλάμβανε η πόλη, παρέχοντας στους ξένους διαμονή και τροφή στους «ξενώνες» της. Κάπου εδώ, σταματά η αλήθεια των «αντιρατσιστών» και συνεχίζει το ψεύδος διά της αποσιωπήσεως της υπόλοιπης αλήθειας…
Ως ξένος, στην κλασική αρχαία Ελλάδα, κατά κανόνα εννοούνταν, όχι ο αλλοδαπός κι αλλόφυλος, αλλά ο Έλληνας που κατοικούσε σε άλλη πόλη. Οι αλλόφυλοι, προσδιορίζονταν με τον πασίγνωστο περιφρονητικό όρο «βάρβαροι». Αλλά κι όταν ακόμη προσδιορίζονταν ως ξένοι, ο όρος λάμβανε και πάλι την αρνητική σημασία του βάρβαρου, του εχθρού (π.χ. οι Σπαρτιάτες «ξείνους γὰρ ἐκάλεον τοὺς βαρβάρους» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι – Καλλιόπη», 11]) και είναι επίσης γνωστό τι γνώμη είχαν οι αρχαίοι Έλληνες, για όσους δεν ανήκαν στη φυλή τους: «Πας μη Έλλην, βάρβαρος». Όπως δε αναφέρει κι ο αρχαίος Έλληνας ιστορικός, Πολύβιος («Ιστορίαι», Θ’), οι Έλληνες πολεμούσαν «διαγωνιζόμενοι πρὸς τοὺς βαρβάρους ὑπὲρ τῆς τῶν Ἑλλήνων ἀσφαλείας». Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι οι αλλοεθνείς αποκλείονταν κι απ’ τους Ολυμπιακούς Αγώνες («οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι – Τερψιχόρη», 22]), όπου δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνον όσοι αποδείκνυαν ότι ήταν Έλληνες.
Η φιλοξενία λοιπόν, αφορούσε κατά βάση Έλληνες, ενώ δεν ήταν χωρίς όρους, περιορισμούς και υποχρεώσεις. Στην Σπάρτη μάλιστα, υπήρχε και νόμος περί «ξενηλασίας» (Ξενοφώντος «Λακεδαιμονίων Πολιτεία»), ενώ ο Ηρόδοτος («Ιστορίαι – Κλειώ», 65), αναφέρει ότι οι Σπαρτιάτες ήταν «ξείνοισι ἀπρόσμικτοι».
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα μέτρα και τα σταθμά των «αντιρατσιστών», οι αρχαίοι Έλληνες, όχι μόνο φιλόξενοι δεν ήταν έναντι των αλλοεθνών, αλλά «ρατσιστές» και «εθνίκια» του κερατά!
Υπάρχει όμως και συνέχεια…
Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι η φιλοξενία μπορούσε να αφορά και τους αλλοεθνείς, υπήρχε μια πολύ σημαντική παράμετρος, την οποία οι «ανθρωπιστές», παραβλέπουν: Η φιλοξενία δεν διαρκούσε επ’ αόριστον και για οποιονδήποτε. Αφορούσε μόνο τους περαστικούς, τους ταξιδιώτες, τους αγγελιαφόρους, τους εμπόρους και γενικότερα τους προσωρινούς επισκέπτες. Όχι τους μετανάστες. Οι Έλληνες που επιθυμούσαν να μετεγκατασταθούν μόνιμα ή επ’ αόριστον σε άλλη ελληνική πόλη-κράτος, δεν θεωρούνταν πλέον φιλοξενούμενοι, αλλά «μέτοικοι» -μέτοικοι θεωρούνταν επίσης και οι απελεύθεροι δούλοι. Στη Σπάρτη, ονομάζονταν «περίοικοι», καθώς δεν κατοικούσαν μέσα στην πόλη, αλλά σε πέριξ οικισμούς. Στην αρχαία Αθήνα, ο κάθε μέτοικος, ήταν υποχρεωμένος να επιλέγει έναν «προστάτη», δηλαδή κάποιον γηγενή εγγυητή, σε αντίθετη δε περίπτωση κινδύνευε να μηνυθεί, αντιμετωπίζοντας την δικαιοσύνη. Ως μέτοικοι, ήταν υποχρεωμένοι να πληρώνουν ειδικό φόρο, το «μετοίκιον». Όσοι δε, δεν πλήρωναν το μετοίκιον, οδηγούνταν προσωρινά στη φυλακή κι αν δεν έβρισκαν χρήματα να πληρώσουν, απελαύνονταν. Οι μέτοικοι, παρ’ ότι είχαν αρκετά δικαιώματα, εν τούτοις δεν επιτρέπονταν να κατέχουν θέσεις εξουσίας και να συμμετέχουν στις συνελεύσεις και τις αποφάσεις του δήμου.
pare-dose.net

πλεκτά με άποψη

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.








Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.


Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Ο χρήστης Elişi Dünyası πρόσθεσε 313 νέες φωτογραφίες.
bazıları alıntı
Κάποια άποψη

ΕΛΛΑΔΑ!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη κωστας κατενιζογλου.



Ελλαδάρα!!! ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!
Γειά σας...Με λένε Ελλάδα, είμαι μητέρα και τα παιδιά μου είναι οι Έλληνες!Βρίσκομαι στην Ευρώπη! Είμαι μικρή χώρα, μια κουκκίδα στον παγκόσμιο χάρτη,έχω όμως το καλύτερο "οικόπεδο" στον πλανήτη...!

Διακρίνομαι για την Ιστορία μου...,τους Αγώνες μου...,την Αντίστασή μου...,την Ψυχή και τον Πατριωτισμό μου!!!Όλοι με ζηλεύουν... Πάντα με ζήλευαν γι αυτό και πάντα είχα εχθρούς!Πολεμούσα κι Αντιστεκόμουν με όλη μου την δύναμη...και στο τέλος τα κατάφερνα!!!
Κι εκεί που όλα ήταν ήσυχα... μ αιφνιδίασαν και τρόμαξα!!!Ο εχθρός με χτύπησε εσωτερικά... Πονηρά και Ύπουλα...όχι όπως τις άλλες φορές...Ζούσε "σπίτι" μου, τον είχα με τα παιδιά μου αλλά...ήταν καλά καλυμμένος και δεν φαινόταν...Ξεγέλασε ακόμα και μένα!!!
Προσπαθώ να τον αντιμετωπίσω αλλά...πολλά απ τα παιδιά μου τον υποστηρίζουν...κι αντιστέκονται σε μένα!την ίδια τους την μάνα...
Έχουν φτάσει σε σημείο να με περιγελούν...να με κοροϊδεύουν...να με πουλάνε...να μην με αναγνωρίζουν...!!!
Είμαι Πικραμένη...Τρομαγμένη...Εξουθενωμένη...αλλά δεν θα το βάλω κάτω!!!
Με το κεφάλι Ψηλά θ Αγωνιστώ...και θ Αντισταθ όπως έκανα πάντα...Μπορεί να γονατίσω... αλλά θα παλέψω...και θα νικήσω!!!
Την Ψυχή και τον Πατριωτισμό μου δεν θα μου τα πάρουν ποτέ!,ούτε και πρόκειται να με φτάσει κανένας σ αυτά...Δεν πρόκειται να Παραδοθώ...να Πουληθώ...και να Πεθάνω για το χατίρι κανενός...
'Άλλωστε...ποιά μάνα εγκαταλείπει το σπίτι και τα παιδιά της..!!!

κατάγεσαι από το Ηράκλειο σημαίνει...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Το να κατάγεσαι από το Ηράκλειο σημαίνει Να βρίσκεις πάντα παρέα για καφέ, ακόμη κι αν κατεβαίνεις μόνος σου στο κέντρο. Να ξέρεις ότι
περπατώντας στο κέντρο της πόλης μπορεί και να βγεις σε αυλή σπιτιού, αλλά αυτό να είναι φυσιολογικό.
kritipoliskaihoria.gr


http://www.kritipoliskaihoria.gr/2017/04/blog-post_892.html?m=1

βασικές ανάγκες και αναφαίρετο δικαίωμα

ACT for CAT @CatRescueAthens
Το φαγητό και το νερό είναι βασικές ανάγκες για την επιβίωση όλων των ζωντανών πλασμάτων και αναφαίρετο δικαίωμα.
Να ξέρετε να απαντάτε σε αυθαίρετους ισχυρισμούς και παραλογισμούς.
Σχετικές νομοθεσίες: https://www.zoosos.gr/…/4235-2014tropopoihmenos4039-2012.pdf
και
https://www.zoosos.gr/wp-content/…/others/Egyklios%20EEE.pdf
CAT RESCUE ATHENS
Ομάδα Ιδιωτών Πολιτών Εθελοντών

Μίστικο

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ.
Κρήτη, 9ος αιώνας μ.Χ. Καράβια των Σαρακηνών εμφανίζονται στον ορίζοντα και πλησιάζουν το νησί...
Ένα συναρπαστικό ιστορικό μυθιστόρημα στα χρόνια του Κρητικού Εμιράτου
Άμεσα Διαθέσιμο με Έκπτωση 10%
Βρείτε το Εδώ: https://goo.gl/WNQlzC

Κρήτη, 9ος αιώνας μ.Χ. Καράβια των Σαρακηνών εμφανίζονται στον ορίζοντα και πλησιάζουν το νησί. Οι κάτοικοι του νησιού –χριστιανοί και εθνικοί– αναμένουν με ανησυχία, παρότι συνηθισμένοι σε επιδρομείς και εισβολείς, αυτό που τους…
klidarithmos.gr

Ένα συναρπαστικό ιστορικό μυθιστόρημα στα χρόνια του Κρητικού Εμιράτου
Κρήτη, 9ος αιώνας μ.Χ. Καράβια των Σαρακηνών εμφανίζονται στον ορίζοντα και πλησιάζουν το νησί.
Οι κάτοικοι του νησιού –χριστιανοί και εθνικοί– αναμένουν με ανησυχία, παρότι συνηθισμένοι σε επιδρομείς και εισβολείς, αυτό που τους επιφυλάσσει η μοίρα. Δύο αδέλφια, ο Λέων και η Άρτεμη, αγωνιούν κι αυτοί για τη μοίρα του τόπου και τη δική τους. Εκείνος δεινός πολεμιστής, άλλοτε στο πλευρό των Βυζαντινών κι άλλοτε όπου του υπαγορεύει η συνείδησή του, εκείνη ιέρεια της θεάς Άρτεμης, στο στόχαστρο των χριστιανών.
Η απόβαση των Σαρακηνών θα αλλάξει τις ζωές τους για πάντα –ο Λέων θα γίνει χριστιανός και καπετάνιος, η Άρτεμη θα δέσει τη ζωή της μ’ έναν Σαρακηνό πρίγκιπα– και θα τους στείλει σε διαφορετικούς κόσμους που, καθώς συγκρούονται, θα τους παρασύρουν σε άγνωστα μονοπάτια: στον πλούτο, τη δύναμη, την απώλεια, την αυτογνωσία…
Ο συγγραφέας με τη σαγηνευτική γραφή του ζωντανεύει μια ταραγμένη εποχή, όπου οι κατακτητές άλλαζαν συχνά, η καθημερινότητα στις πόλεις και τους αγρούς ήταν σκληρή, και η μοίρα των ανθρώπων πέρα για πέρα απρόβλεπτη…

Ο Κωνσταντίνος Τρικουνάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Χανιά. Είναι συγγραφέας κι εραστής του απλού. Ξεκίνησε να γράφει για να δείξει ότι, στην πορεία της Ιστορίας, δεν έγιναν όλα όπως τα πιστεύουμε. Είναι ειδικός στην Πρόληψη και Διαχείριση Φυσικών και Τεχνολογικών Καταστροφών, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα Ψυχολογίας στο Duke University και Νευροοικονομίας στο Higher School of Economics μέσω της πλατφόρμας Coursera. Είναι ιδρυτικό μέλος του «Ανοιχτού Κύκλου», συλλόγου προβληματισμού των Χανίων, και αρθρογραφεί στον τοπικό τύπο και στον έγκυρο λογοτεχνικό ιστότοπο literature.gr. Είναι μέλος του ομίλου αθλητικού μπριτζ της Βουλιαγμένης, άθλημα στο οποίο έχει διακριθεί. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα, αλλά ταξιδεύει συχνά –ιδιαίτερα στα Χανιά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις