Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ του Δημήτρη Δεγαμινιώτη *


πηγή http://www.onestory.gr/post/32583895915

ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

του Δημήτρη Δεγαμινιώτη *
.
Κουτάκια μπύρας και τσιγάρα στο τραπεζάκι.. πιο κάτω τα ρούχα είναι πεταμένα αριστερά και δεξιά.. τα σεντόνια κάποια στιγμή πρέπει να τα αλλάξω.. μπουρδέλο η γκαρσονιέρα μπουρδέλο.. Παρασκευή βράδυ τι είχαμε τι χάσαμε - που θα πάμε σήμερα; Πουθενά.. Σήμερα λέω να κάτσω μέσα.. Βαριέμαι να βγω.. άσε που δεν θέλω να δω κανέναν.. έχω κάνει κεφάλι και με τις μπύρες και επειδή όταν πίνω μου αρέσει και να οδηγώ, καλύτερα να κάτσω μέσα.. Είναι από τις φορές που δεν μου κάνει όρεξη να βγω έξω να γνωρίσω μουνιά.. η να πάω στις καβάτζες μου ρε αδερφέ.. ευτυχώς κάποιες καβάτζες δουλεύουν βράδυ και μπορώ να πάω να πιω ένα ποτό μόνος μου.. Καλή φάση.. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το έχετε κάνει ποτέ.. αλλά είναι καλή φάση.. τις πιο πολλές γυναίκες έτσι τις γνωρίζω.. πηγαίνω στο μαγαζί και κάθομαι σε μια γωνία στο μπαρ.. παίρνω το βλέμμα το θλιμμένο -και το concept είναι έτοιμο. Εκτός από το ότι οι γυναίκες έρχονται σε εσένα, χαλαρώνεις κιόλας, τα λες λίγο με τον εαυτό σου. Αλλά σήμερα όχι λέω να κάτσω μέσα.. Δεν γαμάμε κύριε σήμερα κλείσαμε.. Μας γαμάνε άλλοι αυτό τον καιρό έχουμε πάρει τον ρόλο τον παθητικό και να δεις που στο τέλος θα μας αρέσει.. Νομίζω πως το τελευταίο καιρό είμαι πρωταγωνιστής σε όργιο.. Κάνω την πρωταγωνίστρια.. γαμίση-γαμίση και πάλι δώστου γαμίση.. μου έχουν αλλάξει τα φώτα. Έχω ανάδρομο Ερμή δεν εξηγείται αλλιώς.. Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί έχω γίνει τόσο περίεργος, μου φταίνε όλοι και τα πάντα.. θέλω να βγω και να φωνάξω. «Γιατί δεν έρχεσαι.. γιατί δεν έρχεσαι όταν σε θέλω.. από της ζωής μου το ιερό ως της ψυχής μου το μπουρδέλο είσαι μια γέφυρα να πάω και να ‘ρθώ»… Θέλω να βγω έξω και να το φωνάξω με όλη την δύναμη της φωνής μου, να βγούνε όλοι οι γείτονες έξω και να με κοιτάζουν, κάποιος μαλάκας θα φωνάξει την αστυνομία να με μαζέψει. Αλλά θέλω να βγω και να το φωνάξω: θέλω να το φωνάξω και να έρθει.. να έρθει.. Ξέρω δεν γίνονται αυτά που λέω αλλά θέλω να έρθει.. Να είναι σαν παραμύθι σαν κάτι μαγικό.. Να δω στο βάθος του δρόμου να έρχεται.. Να με πλησιάσει αργά-αργά και να με χαϊδέψει.. Να με κάνει να ηρεμήσω να με πάρει μια αγκαλιά.. Να ακουμπήσω το χέρι μου στον λαιμό της και να νιώσω τις φλέβες της να ανεβοκατεβαίνουν σε κάθε αναπνοή της.. Να ακουμπήσω τα χείλη μου στον ώμο της και να την φιλήσω τρυφερά.. Να αισθανθώ το δέρμα της, τόσο απαλό και λείο που τρέμεις ολόκληρος σε κάθε χάδι της.. Γιατί δεν έρχεσαι; Γιατί δεν έρχεσαι; Πόσο εγωϊστικό είναι όμως να θέλεις ένα τέτοιο πλάσμα να σε βγάλει από της ζωής σου το μπουρδέλο.. Εγωιστικό δεν είναι; Είναι σαν το πλυντήριο δεν αναμιγνύεις ποτέ τα λευκά με τα σκούρα γιατί στο τέλος όλα θα βγουν μαύρα.. Πως λοιπόν θέλεις να έρθει το αγνό σε εσένα; Δεν το αξίζεις φίλε μου δεν το αξίζεις.. Και όμως λένε πως τα αντίθετα έλκονται, μαλακίες - όσες έχω γνωρίσει πουτάνες είναι σαν και εμένα Και εγώ μια πουτάνα είμαι.. Μια μπεκρού πουτάνα.. Γιατί λοιπόν να ζητάω κάτι το οποίο δεν αξίζω; Γιατί λοιπόν να ζητάω κάτι για το όποιο δεν έχω την εικόνα του στο μυαλό μου; Και όμως και - εγώ θέλω να έρθει.. θέλω και εγώ να γίνω για λίγο παιδί. θέλω και εγώ να αισθανθώ μια γυναικεία αγκαλιά, να χαθώ μέσα της χωρίς να σκέφτομαι εάν κάποιος με βλέπει και χαλάσει το πρεστίζ μου να χαθώ μέσα της και να κλάψω σαν μικρό παιδί.. Να χαθώ μέσα της και για μισό λεπτό να νιώσω γαλήνη να νιώσω καθαρός να νιώσω λίγο όπως ήμουν παιδί, αγνός, καθάριος - και μετά θέλω να φύγει.. Να φύγει μακριά μου πριν προλάβει η μαυρίλα μου να ποτίσει το δέρμα της πριν προλάβει να την αγγίξει, ακούγοντας αυτό το τραγούδι του Μάλαμα συνειδητοποιώ πως στην δική μου ζωή δεν υπάρχει κάποιος για να έρθει.. Και ίσως αυτό είναι χειρότερο, να ακούς ένα τραγούδι που σε αγγίζει τόσο πολύ και να μην μπορείς να το μετουσιώσεις σε μια μικρή εικόνα μέσα στο μυαλό σου.. Και εκεί κατηγορώ τον εαυτό μου που πάντα μα πάντα έμενε σε αυτό που έβλεπε. Τελικά το να είσαι αναίσθητος σε όλες αυτές τις καταστάσεις έχει και το τίμημα του.. Χάνεις τον πραγματικό λόγο μιας σχέσης - που είναι η αγάπη. Και εκεί σκέφτομαι μα δεν υπάρχει αγάπη, ποιον κοροϊδεύουμε.. Και αρχίζω να μπερδεύομαι.. Και να συνέρχομαι.. να σκέφτομαι πόσες γυναίκες έχω γνωρίσει και να χαζογελάω λες και έχω κάνει κάποιο κατόρθωμα.. Αλήθεια πόσες γυναίκες έχω πραγματικά γνωρίσει.. Μπορεί και καμία. Δεν πιστεύω πως έχω ζητήσει κάτι άλλο πέρα από το σεξ. Ε, βέβαια, είδες μαλακία που έκανα.. Έχασα τα καλύτερα. Αλήθεια όμως ποια είναι τα καλύτερα;
Δεν υπάρχει αγάπη. Δεν υπάρχει. Όταν παίζεις τον ρόλο του τρίτου σε πολλές σχέσεις τα απομυθοποιείς όλα -και τώρα τι γίνεται; Τι κάνεις εκείνες τις στιγμές που θέλεις λίγη αγάπη; Θέλεις αυτήν την ξεχωριστή φιγούρα να έρθει και να γίνει μια γέφυρα στην ζωή σου και την ψυχή σου, να σε κάνει να νιώσεις την μαγεία του να είσαι άνθρωπος -τι κάνεις; Δεν ξέρω μάλλον αυτές τις στιγμές τις κρατάς μέσα σου.. Και όλες αυτές μαζί λειτουργούν αθροιστικά, είναι ένα κουτάκι μέσα σου που όλο και το γεμίζεις γεμίζεις, γεμίζεις- και αλίμονο σε αυτόν που δεν το ανοίξει ποτέ και αλίμονο σε αυτόν που έχει σταματήσει να πιστεύει σε παραμύθια.
.
Ο Δημήτρης Δεγαμινιώτης ζει στην Αθήνα σε μια παλιά πολυκατοικία και δεν είναι ιδιαίτερα κοινωνικός. Του αρέσει κάθε απόγευμα να κάθεται παρέα με το ουίσκι του στο μπαλκόνι και να χαζεύει τους γείτονες του.. 
[ blog ] [ facebook ] [ twitter ] [ e-mail ]

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  

play start mining πάνω δεξιά

σας ευχαριστώ! 

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Ιωσήφ Αγιασμένος, ο επο­νομαζόμενος Σαμάκος

 
Cress arugula peanut tigernut wattle seed kombu parsnip. Lotus root mung bean arugula tigernut horseradish endive yarrow gourd. Radicchio cress avocado garlic quandong collard greens.
sitiakanea.gr

Ο όσιος Ιωσήφ ο Ηγιασμένος απο τον Αζωκέραμο του δήμου Σητείας

Written By ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ on Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017 | Ιουνίου 07, 2017


Το Σκήνωμά του
Από τον Αζωκέραμο Σητείας κατάγονταν ένας ακόμη Κρητικός Όσιος, ο Ιωσήφ ο Ηγιασμένος η μνήμη του οποίου εορτάζεται στις 22 Ιανουαρίου. Ο Όσιος Ιωσήφ έζησε στο Ηράκλειο, όπου και μόνασε στο μοναστήρι του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου και διακρίθηκε στην αντιγραφή χειρογράφων. Μοίρασε την περιουσία του στους φτωχούς, έγινε Ιερέας και πέθανε στο Ηράκλειο στις 22 Ιανουαρίου 1511. Το λείψανο του μεταφέρθηκε στη Ζάκυνθο στα 1969. 



Η πανήγυρη του Ιερού Ναού Οσίου Ιωσήφ του Ηγιασμένου στον Αζωκέραμο Σητείας


 Όσιος Πατέρας μας Ιωσήφ  Αγιασμένος, ο επο­νομαζόμενος Σαμάκος, είναι γέννημα και θρέμμα της Κρή­της. Ήλθε στον κόσμο λίγο πριν από την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως, γύρω στο 1440, από ευσεβείς και θεοφοβούμενους γονείς σ’ ένα χωριό ονομαζόμενο Κέρα­μοι, το οποίο, όπως υποστηρίζεται και όλοι σχεδόν αποδέ­χονται, ταυτίζεται με το μικρό χωριό Αζωκέραμος, που βρίσκεται στην ανατολική εσχατιά της Επαρχίας Σητείας, μια περιοχή, που ακόμα και σήμερα διακρίνεται για την ευσέβεια των ανθρώπων της


Οι καλοί γονείς του τον ανάθρεψαν με το άδολο γάλα της θεοσέβειας και τον διαπαιδαγώγησαν με την αρχή της σοφίας, που είναι ο φόβος του Θεού. Έτσι, από βρέφος έ­μαθε τα ιερά γράμματα και γέμισε από ιερό ζήλο η ψυχή του κι έτρεχε ο μακάριος σαν το διψασμένο ελάφι στο σε­βάσμιο Μοναστήρι της Παναγίας της Ακρωτηριανής, που βρίσκεται κοντά στην περιοχή του χωριού του και τότε ή­ταν σε άνθηση και πνευματική ακμή. Το Μοναστήρι αυτό, Πατριαρχικό Σταυροπήγιο, υφίσταται και σήμερα, περισ­σότερο όμως, δυστυχώς, ως προσκύνημα και αντικείμενο περιηγητικού ενδιαφέροντος και λιγότερο ως καθαυτό Μονή, γνωστό από τα κάτω χρόνια της Τουρκοκρατίας ως Τοπλού. Κάτω από τη σκέπη της Ακρωτηριανής Κυράς έ­θρεψε την ψυχή του με τη στερεά τροφή της νηπτικής παραδόσεως και έμαθε ν’ αγωνίζεται τον αόρατο πόλεμο ενά­ντια στο τρικέφαλο θεριό: σάρκα-κόσμο-διάβολο. Μυήθηκε στα γλυκύτατα μυστικά της καθαράς προσευχής και της φιλόθεης αδολεσχίας και γέμισε η καρδιά του από τον θείο έρωτα του Χριστού. Με την ευχή κατόπιν του Πνευματικού του, όταν πια είχε φθάσει και σε ηλικία κατάλλη­λη, αναχώρησε και πήγε στον Χάνδακα, το Μεγάλο Κάστρο -όπως λεγόταν τότε- το σημερινό Ηράκλειο, ό­που βρισκόταν ένα Μοναστηράκι του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, Μετόχι της Παναγίας της Ακρωτηριανής της Σητείας, στη θέση Δερματά, εκεί που σήμερα υψώνεται ο Ναός της Αγίας Τριάδος. Εκεί έβαλε μετάνοια κι υποτάχτηκε στον σεβάσμιο Γέροντα και Πνευματικό της Μο­νής.


Δίπλα στον άγιο Γέροντά του, με την μακάρια εν Αγίω Πνεύματι υπακοή, άρχισε την άσκηση και τις νηστείες, τη σκληραγωγία και τον υποπιασμό του σώματος για την τιθάσσευση του παλαιού ανθρώπου, ώσπου έγινε σιγά – σι­γά δοχείο καθαρό και ευρύχωρο, έτοιμο να χωρέσει μέσα του τη Χάρη του Θεού. Όταν δε οι ευσεβείς γονείς του κοιμήθηκαν εν Κυρίω, τότε, αφού μοίρασε όλη την πατρι­κή κληρονομιά του στους φτωχούς, σύμφωνα με τα λόγια του Κυρίου: «Αν θέλεις να γίνεις τέλειος, πήγαινε, πούλη­σε τα υπάρχοντά σου και δώσε τα χρήματα στους φτω­χούς, και θα έχεις θησαυρό κοντά στο Θεό, κι έλα να με ακολουθήσεις» (Ματθ. 19, 21), είπε στον κόσμο και στις χαρές του κόσμου-Έχετε γεια!… κι αφιέρωσε ολοκληρω­τικά τον εαυτό του στο Χριστό, φορώντας το ιερό τριβώνιο του Μοναχού. Με το αγγελικό σχήμα πια του Μονα­χού, με πολύ φιλότιμες προσπάθειες κι υπομονή, έλκυσε πάνω του τη Θεία Χάρη, η οποία ευλόγησε τους κόπους του και τα δάκρυά του και αύξησε στο χωράφι της ψυχής του τα άνθη και τα δένδρα των αγίων ευαγγελικών αρετών που εκείνος καλλιεργούσε. Μ’ αυτές τις χριστομίμητες αρετές στολισμένος, ξεχώριζε μέσα στην αδελφότητα και, παρά τη νεαρή ακόμη ηλικία του, στα πνευματικά ήταν φθασμένος ψηλά, σαν να ήταν ασπρομάλλης γέροντας. Ή­ταν, όπως λέγεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις, παιδαριογέ­ρων. Όλοι τον σέβονταν και τον υπολήπτονταν βλέποντας την πνευματική του προκοπή, την αρετή και την κατά Θε­όν σύνεση και σοφία του. Γι’ αυτό και πολύ σύντομα, με προτροπή του Γέροντά του, έλαβε το χάρισμα της Ιερωσύνης, φόρεσε το άγιο επιτραχήλιο και καταστάθηκε των αγίων λειτουργός και οικονόμος των Μυστηρίων του Θεού.
Όταν ο φιλόστοργος Γέροντάς του αναπαύθηκε ειρη­νικά, ο ιερός Ιωσήφ εκτέλεσε τις υποθήκες και θεόσοφες παραγγελίες του κατά γράμμα, με κάθε ευλάβεια και προ­σοχή, ως υιός αφοσιωμένος. Ταυτόχρονα αύξησε τον άγιο ζήλο του και όσα τάλαντα και χαρίσματα του είχε δώσει ο Θεός τα καλλιέργησε μ’ ακόμα περισσότερη φιλοτιμία. Ζούσε τη μοναχική ζωή σαν ασώματος Άγγελος, έχοντας κατά νουν αποκλειστικά και μόνο πως θα ευαρεστήσει στον Κύριο παντού και πάντοτε. Εβίαζε τον εαυτό του με σκληραγωγία, επρόσεχε αυστηρά τις αισθήσεις του, άγνιζε το σώμα του, κρατούσε καθαρό το στόμα του, προσευχόταν αδιάκοπα και είχε πάντα τη μνήμη του θανάτου να χαλιναγωγεί τα ανθρώπινα πάθη και να απομακρύνει τον κίνδυνο της αμαρτίας. Από την άλλη μεριά, καλλιεργούσε τίμια το χάρισμα της αγίας Ιερωσύνης, βόσκοντας τα λο­γικά πρόβατα του Χριστού με αγάπη και αυταπάρνηση, παρηγορώντας, στηρίζοντας, νουθετώντας, διδάσκοντας, ελέγχοντας, κατά περίπτωση. Ιδιαίτερα όμως φρόντιζε να καλλιεργεί με απερίγραπτη επιμέλεια την αγάπη, ασκώντας τη φιλοπτωχεία και τη φιλαδελφία. Η ιερατική του συνείδηση δεν μαγαρίστηκε ποτέ από τη λίγδα της φιλαργυρίας, κι όσα φιλότιμα (τα σήμερα κακώς λεγόμενα τυχε­ρά) του έδιδαν οι πιστοί, αυτός τα μοίραζε στους φτω­χούς. Κι όχι μόνο τα χρήματα, αλλά και τα πρόσφορα α­κόμα που έμεναν από τη Λειτουργία, χωρίς να κρατά ούτε τα τελείως αναγκαία για τη ζωοθροφία του. Πάμφτωχος για τον Χριστό, απόλυτα πιστός στη μοναχική απαίτηση της τέλειας ακτημοσύνης!… Κάποτε, μάλιστα, λέγεται ότι είχε μοιράσει προκαταβολικά στους φτωχούς όλα τα πρό­σφορα, χωρίς να κρατήσει καν ένα για τη Θεία Λειτουρ­γία! Όταν ήρθε η ώρα για να λειτουργήσει και ο διακονητής του ανάγγειλε περίλυπος ότι δεν είχαν πρόσφορο, ε­κείνος, χωρίς καθόλου να ταραχτεί, απάντησε πως ο Θεός θα φροντίσει για τα πρόσφορα της Ευχαριστίας κι άρχισε να προσεύχεται. Έτσι είχε απαντήσει κάποτε κι ο Αβρα­άμ στην ερώτηση του υιού του Ισαάκ για το αρνί που θα θυσίαζαν: «Ο Θεός θα φροντίσει για το αρνί της θυσίας, παιδί μου!» (Γεν. 21, 8). Και όντως εφρόντισε ο Θεός κι έ­στειλε ένα κριάρι πάνω σ’ έναν θάμνο σαβέκ, το οποίο και θυσίασε ο σεβάσμιος γέροντας, αντί για τον Ισαάκ. Ό­μοια και τώρα ο Θεός εφρόντισε για τα πρόσφορα της α­ναίμακτης θυσίας και, ω του θαύματος! Μόλις ο διακονητής μπήκε στο άγιο βήμα, βρήκε μπροστά του ένα πλήθος ζεστά και καλοζυμωμένα πρόσφορα, έτοιμα για την ιε­ρουργία! Βλέπετε, ο Θεός μας, «ο Ιησούς Χριστός είναι ο ίδιος χθες και σήμερα και για πάντα!» (Εβρ. 13, 8). Κι έτσι ανταποκρίνεται ανάλογα στα αιτήματα και τις ανάγκες των αγίων Του…
Ολόκληρη η ζωή του ταπεινού Ιερομονάχου Ιωσήφ ήταν χριστοζωή. Η σκέψη του χριστοσκέψις. Η αίσθησή του χριστοαίσθησις. Ό,τι ήταν δικό του ήταν πρώτα του Χριστού και κατόπιν δικό του, η ψυχή του η ίδια ήταν πρώτα του Χριστού κι έπειτα δική του. Σ’ αυτόν τα πάντα και εν πάσι ήταν Χριστός Κύριος! Έτσι, η ζωή του ήταν η ίδια η ζωή του Χριστού, παρατεινόμενη δι’ αυτού ως τις ημέρες του. Η ζωή του σαρκωθέντος Θεού-Λόγου, του Θεανθρώπου Ιησού, ο Οποίος γι’ αυτό και έγινε άνθρω­πος, για να μας δώσει και μεταδώσει ως άνθρωπος την θεία ζωή Του (Πρβλ. Αρχιμ. Ιουστίνου Πόποβιτς (+), Συν πάσι τοις Αγίοις. Άνθρωπος και Θεάνθρωπος, σελ. 80- 81). Πλην όμως, επειδή ο Χριστός είπε στους δικούς Του ότι «εν τω κόσμω θλίψιν έξετε» (Ιωάν. 16, 33), δηλ. «ο κόσμος θα σας κάνει να υποφέρετε», γι’ αυτό συγχωρήθηκε να πειρασθεί και ο Όσιος. Έτσι μια μέρα, κάποιοι χυδαίοι Εβραίοι του Μεγάλου Κάστρου, προφασιζόμενοι φιλοφροσύνη και ευγένεια, επρόσφεραν στον άνθρωπο του Θεού, που έτυχε να περνάει από τον δρόμο τους, ένα ποτήρι κρασί, τάχα για να τον φιλέψουν, θέλοντας στην πραγματικότητα να τον χλευάσουν. Εκείνος το δέχτηκε, το ευλόγησε ως ιερέας που ήταν σε σχήμα σταυρού, ήπιε λίγο για την αγάπη και για να τους ευχηθεί, και το υπό­λοιπο, αφού τους ευχαρίστησε, το έχυσε μέσα στο αγγείο που ήταν το άλλο. Εκείνοι όμως οι κακόβουλοι, την ευλογία αυτή του Αγίου τη θεώρησαν ως ύβρη και προσβολή, έπεσαν πάνω του υβρίζοντάς τον καπηλικότατα και με βαρβαρότητα και βία τον τράβηξαν μέχρι το κριτήριο του Δουκός, όπου τον κατηγόρησαν αναίσχυντα για προσβο­λή και εξύβριση τάχα της θρησκείας τους. Ο άνθρωπος του Θεού όμως δικαιώθηκε από τον αμερόληπτο δικαστή, ενώ οι κατήγοροί του έφυγαν ντροπιασμένοι.
Στα εβδομηνταένα χρόνια που έζησε ο μακάριος Ιω­σήφ πάνω σε τούτη τη γη, με την αδιάλειπτη προσευχή του και την έντονη μυστηριακή ζωή αφ’ ενός, και με τη συστηματική καλλιέργεια των ευαγγελικών αρετών και την κατά δύναμη μίμηση του Κυρίου στα πλαίσια της αγ­γελικής μοναχικής πολιτείας αφ’ ετέρου, ντύθηκε με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος τον Χριστό, γέμισε ολόκληρος από την Χάρη του Θεανθρώπου Χριστού, και μετα­μορφώθηκε βαθμηδόν σε άνθρωπο χριστοφόρο και χριστοειδή, σε άνδρα τέλειο, σύμφωνα με το πρότυπο του Ιησού Χριστού (Πρβλ. Αρχιμ. Ιουστίνου Πόποβιτς, ένθ’ ανωτ., σελ. 97). Σε τέτοια κατάσταση τον βρήκε το κάλε­σμα του Κυρίου για την αιώνια ζωή και βασιλεία, που του ήλθε στις 22 Ιανουαρίου 1511. Έτσι ο θάνατός του ήταν οσιακή κοίμηση εν Κυρίω. Ήταν πάσχα. Διάβαση δηλα­δή και πέρασμα από τη φθορά και τη ματαιότητα, στην αθανασία και την αιωνιότητα. Από την κοιλάδα τούτη των δακρύων, στον τόπο της ατέλειωτης ευφροσύνης, όπου ο καθαρός ήχος εκείνων πούχουν πάντοτε γιορτή και χαρά και μελωδούν με αγαλλίαση το Κύριε, δόξα Σοι! Από την Αίγυπτο του θανάτου, στη Γη της Επαγγελίας της αιώ­νιας Ζωής και Βασιλείας του Πανάγιου Τριαδικού Θεού.
Θαύματα και σημεία πολλά ακολούθησαν την Κοίμη­σιν του Ιερομονάχου Ιωσήφ. Οράματα, ιερές οπτασίες εί­δαν πολλοί κατ’ επανάληψη. Έτσι έγινε μετά από μερικά χρόνια ανακομιδή της σεπτής σορού, και τότε, το ιερό λείψανο βρέθηκε άφθορο κι ακέραιο, ενώ απέπνεε μια θεσπέσια ευωδία, που έτερπε και χαροποιούσε όσους το προ­σκυνούσαν. Παράλληλα, θαύματα πολλά, και μάλιστα θε­ραπείες ποικίλων ασθενειών κι αρρωστημάτων, συνέβαιναν σ’ όσους πλησίαζαν και προσκυνούσαν με πίστη και ευλάβεια. Είναι κι αυτό μια απόδειξη χειροπιαστή ότι ό­ντως ο Θεός, κατά την πολλή Του αγαθότητα και φιλαν­θρωπία, είναι μεθεκτός ως προς τις άκτιστες θείες Του ε­νέργειες, όπως οι Άγιοι Πατέρες θεοδίδακτα μας διδά­σκουν. Γιατί, τί άλλο από τη μετοχή, και μάλιστα όχι μό­νο ψυχικά, αλλά και σωματικά, σ’ αυτές τις θείες ενέρ­γειες μαρτυρούν η αφθαρσία, η ευωδία, και τα θαύματα που ενεργεί το ιερό λείψανο του Αγίου; Δοξασμένο, και γι’ αυτό, το υπερύμνητο και προσκυνητό Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος! Τίς Θεός μέγας ως ο Θεός ημών;…
Όταν το άσεβές γένος των Αγαρηνών, κατά παραχώ­ρηση Θεού εξ αιτίας των αμαρτιών μας, κατέλαβε το πε­ριώνυμο νησί της Κρήτης το 1669, ένας Ιερέας ευλαβής ονόματι Αντώνιος Αρμάκης, προκειμένου να προφυλάξει το ιερό λείψανο του Αγίου από τα ακάθαρτα χέρια των θεοστυγών βαρβάρων, το πήρε μαζί του και κατέφυγε στη Ζάκυνθο, όπου και το κατέθεσε στις 29 Αυγούστου του ί­διου έτους στο γυναικείο Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννου του Μαντινειού, στην περιοχή Ξεροβούνια. Από εκεί μετακομίσθηκε το 1915 στον Ιερό Ναό του Παντοκράτορος, στο προάστειο της πόλεως Ζακύνθου το καλούμενο Γαϊτά­νι, όπου και θησαυρίζεται μέχρι σήμερα ακέραιο, αποκείμενο σε προσκύνηση των ευσεβών, οι οποίοι πολλή πνευ­ματική ενίσχυση και θεία ευλογία λαμβάνουν, θαύματα δε κατά καιρούς, κατά την πίστη των προσερχομένων, υπερ­φυή σημειώνονται.
Στη γενέτειρα του Αγίου, τον Αζωκέραμο της Σητείας, κτίσθηκε μικρός τρουλλαίος Ναός, ο οποίος πανηγυρίζει στις 22 Ιανουαρίου, οπότε και συγκεντρώνεται πλήθος προσκυνητών από τη Σητεία και τα γύρω χωριά, αξιωθήκαμε δε κι εμείς κατ’ επανάληψη, ως Πρωτοσύγκελλος και Ιεροκήρυκας της τοπικής Μητροπόλεως, να ιερουργή­σουμε και να πούμε τον δίκαιο έπαινο του Αγίου, προς δό­ξαν Θεού και ψυχική μας ωφέλεια και σωτηρία. Αλλά και στην πόλη της Σητείας, στη νεόδμητη τρίκλιτη βασιλική του Αγίου Γεωργίου, το νότιο κλιτός αφιερώθηκε στον Ό­σιο Ιωσήφ, όπου οι πιστοί καταφεύγουν στην προστασία του Αγιασμένου (όπως απλά τον ονομάζουν) συμπατριώ­του τους. Στην πόλη του Ηρακλείου, στον ενοριακό Ναό της Αγίας Τριάδος, που βρίσκεται στο χώρο του παλαιού Μονυδρίου του Αγίου, η μνήμη του Οσίου Ιωσήφ επίσης τιμάται με επισημότητα, ενώ στη Ζάκυνθο τιμάται κυρίως η εκεί κατάθεση του ιερού λειψάνου, στις 29 Αυγούστου, οπότε και λιτανεύεται το ιερό λείψανο στους δρόμους του Γαϊτανιού.
Ας σκεπάζει πάντοτε η χάρη του Οσίου τόσο την Κρήτη που τον γέννησε, όσο και την Ζάκυνθο που φυλάσ­σει το λείψανό του, μα και κάθε πιστό και φιλάγιο, από πάσης ανάγκης και θλίψεως. Αμήν.

(Πηγή: Μητροπολίτου Προικοννήσου Ιωσήφ, Βίος και Ακολουθία του Οσίου Ιωσήφ του Ηγιασμένου, Αθήναι 2010, σ. 17-23)


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/
www.pemptousia.gr
http://stigmes.gr/
http://www.imis.gr/

Ενεργειακές Πύλες

πηγή: http://www.apocalypsejohn.com/2012/08/blog-post_7918.html#.UEYCuCL20yl

Ποιες είναι και που βρίσκονται 

οι Ενεργειακές Πύλες;

και πως επηρεάζουν τον άνθρωπο;





                            ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Γύρω από τη Γη υπάρχει ένα ηλεκτρομαγνητικό πλέγμα, τα κομβικά σημεία του οποίου βρίσκονται σε γεωμετρικές αποστάσεις μεταξύ τους. ....
Τα ελληνικά ιερά βρίσκονται σε γεωμετρικές αποστάσεις μεταξύ τους γιατί είναι χτισμένα σε κομβικά σημεία του ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος της Γης.

Τα κομβικά σημεία και οι γραμμές, οι οποίες ονομάζονται τελλουρικά ρεύματα, του ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος της Γης συμπίπτουν με περιοχές, όπως:● Περιοχές ηλεκτρομαγνητικών διαταραχών.
● Περιοχές όπου το γεωμαγνητικό πεδίο και η ηλιακή ακτινοβολία έχουν μέγιστη ή ελάχιστη ένταση.
● Περιοχές πλούσιες σε ορυκτά, μεταλλεύματα και πετρέλαιο.
● Περιοχές της ατμόσφαιρας με υψηλή ή χαμηλή βαρομετρική πίεση.
● Πλανητικές ζώνες με έντονη σεισμική δραστηριότητα.
● Κεντρικά σημεία ωκεάνιων ρευμάτων και δινών.
● Πορείες μεταναστεύσεως πτηνών, ζώων και ψαριών.
● Τόπους αναπαραγωγής ζωντανών πλασμάτων.
● Κέντρα συγκεντρώσεως ανθρώπινου πληθυσμού.
● Περιοχές αναδείξεως θρησκειών, φιλοσοφιών, επιστημών, τεχνών και κτισμάτων ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής.

Τα κομβικά αυτά σημεία είναι ισχυρά ηλεκτρομαγνητικά πεδία, τα οποία, σύμφωνα με τον λεξαριθμικό κώδικα της ελληνικής γλώσσας, όταν μεταβάλλονται δημιουργούν ανοίγματα στον χωροχρόνο που ονομάζονται χρονοπύλες, ή αστροπύλες, ή ενεργειακές πύλες, ή ενεργειακοί δίαυλοι.

Δώδεκα σημεία του ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος της Γης παρουσιάζουν ιδιαίτερα ισχυρές ηλεκτρομαγνητικές διαταραχές. Τα σημεία αυτά είναι: Στον Ειρηνικό Ωκεανό, έξω από την Ιαπωνία, στη νότια περιοχή του Θιβέτ, στα σύνορα της Ινδίας και της Κίνας, στη Μεσόγειο θάλασσα, ανάμεσα στη Λιβύη και στην Κρήτη, στον Ατλαντικό Ωκεανό, ανάμεσα στη Φλόριντα, στη νήσο Μπαχάμες και στη νήσο Βερμούδες (το σημείο αυτό είναι γνωστό ως Τρίγωνο των Βερμούδων), στον Ειρηνικό Ωκεανό, έξω από το Σαν Φραντζίσκο, στον Ειρηνικό Ωκεανό, μεταξύ Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας, στον Ινδικό Ωκεανό, δυτικά της Αυστραλίας και νότια της Ινδίας, στη θαλάσσια περιοχή, νότια του ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, στον Ατλαντικό Ωκεανό, έξω από την Ουρουγουάη, στον Ειρηνικό Ωκεανό, έξω από τη νήσο του Πάσχα, στον Βόρειο Πόλο και στον Νότιο Πόλο.

Στα σημεία αυτά εξαφανίζονται πλοία και αεροπλάνα και συχνά παρατηρείται μία φωτεινή πρασινωπή ομίχλη. Μία τέτοια φωτεινή πρασινωπή ομίχλη παρατηρήθηκε και στο πείραμα της Φιλαδέλφειας, κατά το οποίο εξαφανίστηκε και επαναϋλοποιήθηκε το πολεμικό πλοίο Eldridge. Η ιστορία σχετικά με το πείραμα της Φιλαδέλφειας ξεκινάει όταν το αμερικανικό ναυτικό έκανε πειράματα σχετικά με τη δημιουργία ενός ισχυρού ηλεκτρομαγνητικού πεδίου γύρω από τα πολεμικά πλοία, ώστε οι εχθρικές τορπίλες όχι μόνο να μην έφταναν ποτέ στο μεταλλικό τους περίβλημα, αλλά και να γύριζαν από εκεί που ήρθαν. Στα πειράματα που πραγματοποίησε το αμερικανικό ναυτικό ένας τεράστιος ηλεκτρομαγνήτης, ο οποίος φορτιζόταν από τις ηλεκτρογεννήτριες του πλοίου, άλλαζε τη μαγνητική συμπεριφορά του πλοίου, παραπλανώντας τις τορπίλες. Τότε παρατηρήθηκε για πρώτη φορά μία φωτεινή πρασινωπή ομίχλη λόγω του ιονισμού των μορίων της ατμόσφαιρας από ισχυρά ηλεκτρομαγνητικά πεδία.

Ο επόμενος στόχος του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού ήταν να κάνει τα πολεμικά πλοία αόρατα από τα εχθρικά ραντάρ, με τη δημιουργία ενός ισχυρού ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που θα τα εξαφάνιζε από το ορατό φάσμα του φωτός. Όμως, το αποτέλεσμα του πειράματος, που έγινε στη ναυτική βάση της Φιλαδέλφειας το 1943 πάνω στο πλοίο Eldridge, ήταν να εξαφανιστεί το πλοίο από το λιμάνι της Φιλαδέλφειας και να επαναϋλοποιηθεί την ίδια σχεδόν στιγμή στο λιμάνι του Νόρφολκ της Βιρτζίνια, 350 χιλιόμετρα νοτιότερα. Αμέσως μετά το πλοίο ξαναεμφανίστηκε στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας. Λίγο πριν εξαφανιστεί το πλοίο, εμφανίστηκε μία φωτεινή πρασινωπή ομίχλη, η οποία κάλυψε ολόκληρο το πλοίο. Από τα παραπάνω προκύπτει, λοιπόν, ότι τόσο η εξαφάνιση του πλοίου Έλντριντζ, η οποία συνοδεύτηκε από μία φωτεινή πρασινωπή ομίχλη, όσο και οι εξαφανίσεις πλοίων και αεροπλάνων σε σημεία του ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος της Γης που παρουσιάζουν ιδιαίτερα ισχυρές ηλεκτρομαγνητικές διαταραχές, οι οποίες επίσης συνοδεύονται από μία φωτεινή πρασινωπή ομίχλη, συνδέονται με το άνοιγμα χωροχρονικών πυλών.

 
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΕΡΑ
Τα ελληνικά ιερά βρίσκονται σε γεωμετρικές αποστάσεις μεταξύ τους. Ως προς την περίπτωση ο Αριστοτέλης αναφέρει (Πολιτικά, βιβλίον 7, παράγραφος 1331): «Οι οίκοι οι καθιερωμένοι για τη λατρεία των θεών αρμόζει όπως βρίσκονται όχι μόνο στην κατάλληλη θέση, αλλά και στην ίδια, εκτός εκείνων των οποίων τη θέση ορίζει ο Νόμος χωριστά, ή κάποιο μαντείο πυθόχρηστο. Ακόμη τα ιερά των αγροτικών περιοχών πρέπει να βρίσκονται συμμετρικά κατανεμημένα, άλλα αφιερωμένα στους θεούς, άλλα στους ήρωες».

ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ
Σύμφωνα με την Ιλιάδα του Ομήρου, μέσω των ουράνιων διαύλων μετακινούνται οι θεοί με τα ιπτάμενα άρματά τους (ραψωδία Ε, στίχοι 749-751): «Αυτόματες οι πύλες μυκήθηκαν τ’ ουρανού, που τις έχουν οι Ώρες, γιατί σ’ αυτές έχει ανατεθεί τον μεγάλο ουρανό και τον `Ολυμπο, ν’ ανοίγουν με πυκνό νέφος και να κλείνουν». Ως προς την περίπτωση, χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία του Θεόφιλου Καΐρη για αγνώστης ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα που είδε τον Απρίλιο του 1822 στην περιοχή του Ολύμπου, την οποία κατέγραψε στο ημερολόγιό του: «Εφθάσαμεν εις τόπον ονομαζόμενον Μπούρσανη, όπου εμείναμε και το υπόλοιπον της νυκτός. Είδομεν δε και περίεργον βολίδος φαινόμενον, της οποίας η φαινομένη διάμετρος ήταν ως σπιθαμιαία. Διηρέθη εις δύο σφαίρας και η μεν μείζων ην λαμπρά και κυανώδης και ταχύτατη, η δε μικρά ην πυρώδης, διήρκεσε δε ως τρία δεύτερα».

Επίσης, σύμφωνα με το Βιβλίο της Γενέσεως, μέσω των ουράνιων διαύλων οι θεοί έρχονται σε επαφή με τους ανθρώπους (Γένεσις, κεφάλαιον 28, στίχοι 10-19): «Ο Ιακώβ έφυγε από τη Βέερ Σεβά και πήγαινε προς τη Χαρράν. Όταν έδυε ο ήλιος έφτασε σ’ έναν τόπο όπου και έμεινε για να διανυκτερεύσει. Έβαλε ένα λιθάρι για προσκέφαλό του και κοιμήθηκε εκεί. Στον ύπνο του τη νύχτα είδε μία σκάλα, που στηριζόταν στη γη και η κορυφή της άγγιζε τον ουρανό. Πάνω της ανέβαιναν και κατέβαιναν άγγελοι του Θεού. Κι ο Κύριος στάθηκε πάνω της και του είπε, ‘‘Εγώ είμαι ο Κύριος, ο Θεός των πατέρων σου Αβραάμ και Ισαάκ. Αυτή τη χώρα που κοιμάσαι θα τη δώσω σε σένα και στους απογόνους σου. Πλήθος θα είναι οι απόγονοί σου όπως οι κόκκοι της σκόνης στη γη. Θα επεκταθείς δυτικά και ανατολικά, βόρεια και νότια, και θα ευλογηθούν στο πρόσωπό σου και μέσω των απογόνων σου όλα τα έθνη της γης. Εγώ θα είμαι μαζί σου και θα σε φυλάω όπου κι αν πηγαίνεις, και θα σε φέρω πίσω σ’ αυτήν εδώ τη χώρα. Δεν θα σε αφήσω ώσπου να πραγματοποιήσω την υπόσχεσή μου’’. Ο Ιακώβ ξύπνησε τρομαγμένος και είπε, ‘‘Αλήθεια, ο Κύριος είναι σ’ αυτόν τον τόπο κι εγώ δεν το ήξερα! Τί φοβερός τόπος! Εδώ δεν είναι παρά ο οίκος του Θεού, κι αυτή είναι η πύλη του ουρανού’’. Το πρωί που σηκώθηκε, πήρε το λιθάρι που το είχε για προσκέφαλό του, το έστησε ως ιερή στήλη, κι έχυσε λάδι πάνω στην κορυφή της. Και ονόμασε τον τόπο εκείνο Βαιθήλ (Οίκος Θεού), ενώ πρωτύτερα ονομαζόταν Λουζ».

Όπου υπάρχουν ναοί, θέατρα, ασκληπιεία, πυραμίδες, συγκεκριμένες εκκλησίες, ιερές στήλες ή πέτρες και ιερά σπήλαια υπάρχουν κομβικά σημεία του ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος της Γης. Τα ιερά χτίστηκαν σε κομβικά σημεία του ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος της Γης, είτε μετά την επαφή ανθρώπων με θεούς σε τέτοια σημεία, όπως στην περίπτωση του Ιακώβ, είτε μετά από υπόδειξη των Μαντείων, όπως αναφέρει ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά (βιβλίον 7, παράγραφος 1331), τα οποία ήταν κι αυτά χτισμένα σε τέτοια σημεία ώστε να υπάρχει επικοινωνία με τους θεούς.

Όσον αφορά την ύπαρξη κομβικών σημείων σε ιερά σπήλαια, χαρακτηριστική είναι η αναφορά του Ευαγγελιστή Ιωάννη στην ύπαρξη χρονοπύλης εντός του σπηλαίου της Πάτμου (Αποκάλυψις Ιωάννου, κεφάλαιον 4, στίχος 1): «Ύστερα απ’ αυτά, είδα πύλη ανοιχτή στον ουρανό. Και η φωνή που άκουσα προηγουμένως ν’ αντηχεί σαν σάλπιγγα απευθύνθηκε σ’ εμένα και μου είπε, ‘‘Ανέβα εδώ πάνω για να σου δείξω τί θα συμβεί στο μέλλον’’».

Ενώ όσον αφορά την ύπαρξη κομβικών σημείων σε συγκεκριμένες εκκλησίες χαρακτηριστικά είναι τα εξής παραδείγματα: Στην κορυφή της πυραμίδας του Ταϋγέτου βρίσκεται το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία, στο οποίο εμφανίζεται γύρω στα μεσάνυχτα, μεταξύ 10 και 1, μία φωτεινή σφαίρα. Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειωθεί ότι η πύλη του Ταϋγέτου, εντός της οποίας επιτυγχάνεται και η αθανασία του ανθρώπινου σώματος, βρίσκεται εντός της πυραμίδας και ότι Λακωνία σημαίνει κωνικός λίθος (λάας = λίθος + κώνος). Κάτω από το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στον Υμηττό, υπάρχει ένα βάραθρο, το οποίο παλαιότερα φαινόταν να φωτίζεται. Το εκκλησάκι του Αγίου Παταπίου στα Γεράνεια όρη είναι χτισμένο σε ένα σπήλαιο από όπου εμφανίζονταν φώτα. Η Παναγία η Τρυπητή στο Αίγιο χτίστηκε στο σημείο όπου είχε δει ένας Γάλλος ναυτικός μέσα στη νύχτα να βγαίνει μέσα από τη γη ένα φως όταν ναυάγησε εκεί. Στη μέση του χωριού Πέτρα της Λέσβου υπάρχει ένας τεράστιος βράχος, πάνω στον οποίο είναι χτισμένο το εκκλησάκι της Παναγίας της Πέτρας. Το εκκλησάκι αυτό είναι χτισμένο πάνω σε μία τρύπα που οδηγεί βαθιά μέσα στον βράχο και χτίστηκε εκεί γιατί τις νύχτες εμφανιζόταν από το βάθος της τρύπας ένα λαμπρό φως.

Η ΑΠΟΫΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Το ανθρώπινο σώμα βρισκόμενο μέσα σε έναν ενεργειακό δίαυλο μπορεί να αποϋλοποιηθεί, δηλαδή να μετατραπεί σε κύμα φωτονίων, και να μεταβεί ακαριαία ή σε άλλα σημεία του Σύμπαντος ή σε άλλα σημεία του χωροχρόνου ή σε παράλληλες διαστάσεις.

Επίσης, μέσα σε έναν ενεργειακό δίαυλο μπορεί να επιτευχθεί και η αθανασία του ανθρώπινου σώματος. Το ανθρώπινο σώμα μπορεί να γίνει αθάνατο όταν μετατραπεί σε κύμα φωτονίων, διότι με τη μετατροπή του σε κύμα φωτονίων μετασχηματίζεται σε ενέργεια.

Για να επιτευχθεί η αποϋλοποίηση του ανθρώπινου σώματος μέσα σε έναν ενεργειακό δίαυλο, κατ’ αρχήν αυτό θα πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο του, σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας (12 η ώρα το μεσημέρι ή 12 η ώρα τα μεσάνυχτα) και σε συγκεκριμένες ημέρες του χρόνου: Κατά την εαρινή ισημερία (21 Μαρτίου), κατά το θερινό ηλιοστάσιο (21 Ιουνίου), κατά τη φθινοπωρινή ισημερία (23 Σεπτεμβρίου) και κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο (22 Δεκεμβρίου).

Επίσης, για να μπορέσει να αποϋλοποιηθεί ο άνθρωπος μέσα σε έναν ενεργειακό δίαυλο θα πρέπει να ανέλθει σε υψηλότερες συχνότητες ώστε να μπορέσει να συντονιστεί με τις υψηλές συχνότητες του ενεργειακού χώρου.

Τα άτομα από τα οποία αποτελούνται τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος δονούνται σε συχνότητες μεταξύ 62 και 68 MHZ, δηλαδή σε συχνότητες μεταξύ 62.000.000 και 68.000.000 HZ, αφού 1 MHZ είναι 1.000.000 HZ. Τα άτομα έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Όταν ένα ηλεκτρικό φορτίο ταλαντώνεται παράγει ηλεκτρομαγνητικό κύμα. Καθώς τα άτομα από τα οποία αποτελούνται τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος πάλλονται ταλαντώνεται το ηλεκτρικό τους φορτίο και η ταλάντωση του ηλεκτρικού τους φορτίου δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικό πεδίο γύρω από το σώμα. Αυτή η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπει το ανθρώπινο σώμα είναι η λεγόμενη αύρα ή βιοενέργεια.

Όταν το ανθρώπινο σώμα δονείται σε υψηλότερες συχνότητες εκπέμπει περισσότερη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία με αποτέλεσμα η αύρα να γίνεται φωτεινότερη.

Το φωτοστέφανο των αγίων δεν είναι παρά η αύρα του σώματός τους που έχει γίνει φωτεινότερη επειδή κατάφεραν να ανέλθουν σε υψηλότερες συχνότητες. Αυτός είναι και ο λόγος που οι άγιοι είχαν φτάσει στο σημείο να θεραπεύουν, να μετεωρίζονται, να γίνονται αόρατοι, να κινούν αντικείμενα εξ αποστάσεως, να διαβάζουν τις σκέψεις των άλλων και να βλέπουν το μέλλον.

Η μεταβολή των δονήσεων της ύλης εξηγεί όλα τα λεγόμενα παραφυσικά φαινόμενα. Για παράδειγμα, η αορατότητα επιτυγχάνεται όταν τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος δονούνται σε υψηλότερες συχνότητες. Το ίδιο και η μετεώρηση, διότι όταν τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος δονούνται σε υψηλότερες συχνότητες αραιώνει η μοριακή τους δομή με αποτέλεσμα να μειώνεται το βάρος του ανθρώπινου σώματος. Επίσης, όταν ο άνθρωπος δονεί τα κύτταρα του σώματός του σε υψηλότερες συχνότητες με αποτέλεσμα να αραιώνει η μοριακή του δομή και να μειώνεται το βάρος του μέχρι το σημείο που να γίνεται το σώμα του ελαφρύτερο από το νερό, μπορεί να περπατάει πάνω στην επιφάνεια της θάλασσας. Τέλος, όταν τα άτομα από τα οποία αποτελούνται τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος δονούνται σε υψηλότερες συχνότητες, πάλλεται σε υψηλότερες συχνότητες και το ηλεκτρικό τους φορτίο. Το παλλόμενο σε υψηλότερες συχνότητες ηλεκτρικό φορτίο των ατόμων παράγει μεγαλύτερης ενέργειας ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, ικανή να δημιουργήσει ηλεκτρομαγνητικό πεδίο γύρω από ένα κοντινό υλικό σώμα. `Ετσι, το κοντινό αυτό υλικό σώμα θα κινείται με τη δύναμη του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που θα υπάρχει γύρω του. Ακόμα και η αυτόματη ανθρώπινη ανάφλεξη (το φαινόμενο κατά το οποίο ένας άνθρωπος απανθρακώνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα χωρίς εμφανή λόγο) οφείλεται στη μεταβολή των δονήσεων της ύλης. Ο άνθρωπος μπορεί να αυταναφλεχθεί όταν τα άτομα από τα οποία αποτελούνται τα κύτταρα του σώματός του δονηθούν σε υψηλές συχνότητες, καθώς κίνηση σημαίνει θερμότητα.

Ο Ιησούς Χριστός και ο Απολλώνιος ο Τυανέας είχαν την ικανότητα να θεραπεύουν και να ανασταίνουν νεκρούς, να εξαϋλώνονται και να γίνονται αόρατοι, να διαβάζουν τις σκέψεις των ανθρώπων (τηλεπάθεια), να κινούν εξ αποστάσεως υλικά αντικείμενα (τηλεκίνηση), να μετεωρίζονται και να βρίσκονται ταυτόχρονα σε δύο σημεία (πολυστασία). Ο Πυθαγόρας είχε την ικανότητα της πολυστασίας. Ο Ιάμβλιχος όταν προσευχόταν ανυψωνόταν δέκα πήχεις πάνω από τη γη και το σώμα του έπαιρνε μία χρυσή απόχρωση. Ο Πάτερ Παΐσιος είχε την ικανότητα της διόρασης και της αορατότητας. Ο `Αγιος Φραγκίσκος της Ασίζης (1181-1226), ο `Αγιος Θωμάς ο Ακινάτης (1225-1274), η Αγία Θηρεσία (1515-1582) και ο `Αγιος Ιωσήφ του Κοπερτίνο (1603-1663) είχαν την ικανότητα της μετεώρησης.

Η κραδασμιακή συχνότητα των ατόμων του ανθρώπινου σώματος αλλάζει με τον διαλογισμό και την προσευχή, αφού και η προσευχή διαλογισμός είναι. Με τον συνεχή διαλογισμό ο εγκέφαλος αρχίζει να ανεβάζει σταδιακά τη συχνότητα των κραδασμών των κυττάρων του ανθρώπινου σώματος. Όταν η συχνότητα των κραδασμών φθάσει τη συχνότητα του λευκού φωτός, ο άνθρωπος αρχίζει και βλέπει αιθερική ενέργεια. Όταν οι συχνότητες των κραδασμών ξεπεράσουν τη συχνότητα του λευκού φωτός, ο άνθρωπος αποκτάει υπερβατικές ιδιότητες.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ανέλθει ο άνθρωπος σε υψηλότερες συχνότητες όταν διαλογίζεται και προσεύχεται είναι η νηστεία (αποφυγή ζωικών τροφών) και η αποχή από οινοπνευματώδη ποτά, τσιγάρα και ναρκωτικά, ώστε να αλαφρύνει ο οργανισμός του. Οι ζωικές τροφές, τα οινοπνευματώδη ποτά, τα τσιγάρα και τα ναρκωτικά χαμηλώνουν τη βιοενέργειά του.

Όσον αφορά την αποφυγή ζωικών τροφών, ο Απολλώνιος ο Τυανέας έλεγε (Φιλόστρατος, Τα ες τον Τυανέα Απολλώνιον): «Η τροφή μου είναι ελαφριά και πολύ καλύτερη από την πολυτελή τροφή των άλλων. Ακριβώς αυτή η ιδιομορφία, που χαρακτηρίζει τον τρόπο της ζωής μου, φυλάσσει τις αισθήσεις μου μέσα σε απερίγραπτη καθαρότητα και δεν αφήνει τίποτα να τις θολώνει. `Ετσι μπορώ να διαβλέπω τα πάντα που συμβαίνουν ή πρόκειται να συμβούν, σαν μέσα σε γυαλιστερό καθρέφτη».

Αν και για να ανέλθει ο άνθρωπος σε υψηλότερες συχνότητες είναι απαραίτητο να διαλογίζεται πολλές ώρες και σε καθημερινή βάση, οι αλλαγές που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του διαλογισμού από τις πρώτες κι όλας στιγμές που θα αρχίσει ο άνθρωπος να διαλογίζεται είναι σημαντικές τόσο για το σώμα του όσο και για τη ψυχολογία του και είναι οι εξής: Ο εγκέφαλος εκπέμπει κύματα Α και Θ και το σώμα χαλαρώνει βαθιά. Πέφτει το επίπεδο του γαλακτικού οξέος στο αίμα από 11mg σε 7mg/100ml, πράγμα που καταδεικνύει τη μυϊκή χαλάρωση. Μειώνεται η αγωγιμότητα του δέρματος (ο δείκτης της σχετικής κατάστασης ηρεμίας ή έντασης του ανθρώπου) μέχρι και 300%. Υπάρχει πτώση της κατανάλωσης οξυγόνου κατά 16%. Χαλαρώνει και ξεκουράζεται ο καρδιακός μυς και μειώνεται ο αριθμός των αναπνοών από 16 σε 7 ανά λεπτό. Μειώνεται η πίεση του αίματος στους υπερτασικούς, σε μέσο όρο από 15-9 σε 13-8. Αυξάνεται η δραστηριότητα του αριστερού προμετωπιαίου λοβού, ο οποίος σχετίζεται με την παραγωγή θετικών και αισιόδοξων συναισθημάτων.

Επίσης, όταν ο άνθρωπος διαλογίζεται συχνά αυξάνεται ο δείκτης ευφυίας του, έχει μειωμένους δείκτες άγχους, λιγότερους καρδιακούς παλμούς και χρειάζεται λιγότερο ύπνο για να ξεκουραστεί καθημερινά, ενώ σε περίπτωση που ξενυχτήσει, δεν χρειάζεται επιπλέον ύπνο από τον κανονικό για να συνέλθει.
 ΠΗΓΗ


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  


play start mining πάνω δεξιά


σας ευχαριστώ!

Η σημασία του πάσσου στην κουζίνα

Αποτέλεσμα εικόνας για πασο κουζινας σχεδια
Η σημασία του πάσσου στην κουζίνα
Ο χώρος της κουζίνας ανέκαθεν αποτελούσε το βασίλειο κάθε νοικοκυράς. Διακόσμηση, εργονομία και οικιακός εξοπλισμός συνδυάζονται αρμονικά σήμερα προσφέροντας αποτελέσματα υψηλής τεχνολογικής διάθεσης και αισθητικού μεγαλείου.

Αντικείμενα, κατασκευές και βοηθητικοί χώροι αντιμετωπίζονται ως κομμάτια διακοσμητικού ενδιαφέροντος που εκτός από τη σύνθεση και τη συμβολή τους στο σύνολο, διακρίνονται για την ομορφιά και την ιδιαιτερότητα τους ακόμη και ως αυτοτελείς μονάδες.

Όταν ο χώρος της κουζίνας είναι μεγάλος πρέπει να γίνεται απόλυτη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του με μελέτη δημιουργίας κατάλληλων γωνιών ή προεκτάσεων της και σε άλλους χώρους εντάσσοντας εύκολα στο εσωτερικό της διάφορες δραστηριότητες και χρήσεις. Μια από αυτές τις χρήσεις είναι και η ανάγκη γωνιάς πρόχειρου φαγητού, σνακ ή πρωινού.

Η κάλυψη αυτής της ανάγκης καλύπτεται ιδανικά με τη δημιουργία ενός πάσσου που αν σχεδιαστεί σωστά θα δίνει τη δυνατότητα ενός γρήγορου σερβιρίσματος πρόχειρου γεύματος για μεγαλύτερη ευκολία. Στόχος της δημιουργίας ενός πάσσου δεν αποτελεί αποκλειστικά το design μα πάνω απ’ όλα η λειτουργικότητα του καθώς δύναται να εξυπηρετήσει πολλαπλές ανάγκες.

Σε κουζίνες μικρού μεγέθους που γειτονεύουν άμεσα ή έμμεσα με το χώρο της τραπεζαρίας υπάρχει η ανάγκη σύνδεσης των δύο χώρων ώστε να περιοριστούν οι άσκοπες μετακινήσεις και τα μικροατυχήματα που προκύπτουν κατά τη μεταφορά των σερβίτσιων και του φαγητού κάθε φορά που είμαστε φορτωμένοι με πιατέλες και δίσκους. Για την εξυπηρέτηση αυτής της σύνδεσης πρωτοεφαρμόστηκε η δημιουργία του πάσσου.

Περιγράφοντας την πιο απλή λειτουργία του έχει τη μορφή εσωτερικού παραθύρου μεταξύ κουζίνας και τραπεζαρίας. Στην ποδιά του έχει ένα πάγκο μήκους περίπου 60εκ. ο οποίος προεξέχει ισομερώς και στους δύο χώρους. Τα φύλλα του παραθύρου μπορούν να είναι από διαφανές, ημιδιαφανές ή αδιαφανές υλικό ανάλογα με το επιθυμητό στυλ διακόσμησης που θέλουμε να αποδώσουμε στο χώρο. Εναλλακτική, σύγχρονη μορφή αποτελεί και το άνοιγμα στο μέσο του διαχωριστικού τοίχου με χρήση πάγκου-πάσσου, με ύψος 30-40εκ. ώστε να εξυπηρετεί το πέρασμα αντικειμένων από τον ένα χώρο στον άλλο.

Όταν πρόκειται να ετοιμάσουμε το τραπέζι και βρισκόμαστε στην κουζίνα, ακουμπάμε όλα τα σερβίτσια (πορσελάνες, κρύσταλλα) στον πάγκο του πάσσου. Κατόπιν μεταφερόμαστε στο χώρο της τραπεζαρίας για μία και μόνο φορά στρώνοντας εύκολα το τραπέζι έχοντας τα πάντα δίπλα μας. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πηγαινοερχόμαστε στην κουζίνα αφού οτιδήποτε χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια του γεύματος μπορούν να βρίσκονται συγκεντρωμένα εκ των προτέρων στο άκρως λειτουργικό μας πάσσο. Είναι λοιπόν φανερή η ιδιαίτερα πρακτική αξία του, γι’ αυτό και αυτή του η μορφή εφαρμόζεται ολοένα και πιο πολύ.

Εκτός από την απλή, κοινή παρουσία του, το πάσσο μπορεί να έχει τη μορφή ολόκληρου συστήματος ντουλαπιών, συρταριών, ραφιών και παραθύρου, ψηλό, εκτεινόμενο μέχρι την οροφή ή χαμηλότερο χωρίζοντας κουζίνα και τραπεζαρία-καθιστικό δίχως την ύπαρξη σταθερού τοίχου. Πέρα από την πρακτική του αξία δημιουργεί όμορφα στυλ διακόσμησης σε τραπεζαρία και καθιστικό.

Από την πλευρά της κουζίνας αποτελεί μέρος του αρμονικού συνόλου της με ντουλάπια και διακόσμηση ανάλογη του ύφους της, ενώ από την πλευρά του καθιστικού μπορεί να επενδυθεί με ξύλο, γυάλινα ανοιχτά ράφια, περίτεχνες γύψινες διακοσμήσεις (ανοίγματα με κρυφό φωτισμό) καθώς και με διαμπερή ράφια-βιτρίνες που είναι προσβάσιμα και από τους δυο χώρους.

Η κουζίνα με πάσσο-νησίδα χρησιμοποιείται κυρίως σε μικρούς χώρους που υπάρχει αντικατάσταση του κλασικού τραπεζιού από μια αυτόνομη κατασκευή που διευκολύνει και εξυπηρετεί πρόχειρα γεύματα, πρωινά σνακ και καφέ. Συνοδεύεται συνήθως από χαμηλά ή ψηλά σκαμπό ή όμορφες καρέκλες τύπου μπαρ.

Στο πάσσο μπορεί να γίνει επίσης εφαρμογή νεροχύτη, εστιών και συστήματα αποθηκευτικών χώρων. Μια τέτοιου είδους αυτόνομη κατασκευή σε έναν ανοιχτό χώρο δίνει τη δυνατότητα της οπτικής επαφής με τους καλεσμένους που βρίσκονται στο δωμάτιο που γειτονεύει με την κουζίνα οριοθετώντας με σαφήνεια το χώρο προετοιμασίας του φαγητού.

Πρακτικού και διακοσμητικού ενδιαφέροντος κατασκευή με πολλαπλές χρήσεις που εξυπηρετούν την καθημερινή ανάγκη του φαγητού, το πάσσο μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο βοηθό στο χώρο της κουζίνας σας. Μελετήστε τη δημιουργία του και απολαύστε τις ευκολίες που σας προσφέρει η λειτουργία του διαμορφώνοντας το είδος της μορφής του ανάλογα με τις δικές σας και της ανάγκες του χώρου σας εξυπηρετώντας ιδανικά τη διαδικασία του σερβιρίσματος. Οι βοηθητικές κατασκευές χρησιμοποιούνται ως πρεσβευτές της απόλυτα έξυπνης εκμετάλλευσης ενός χώρου. Μήπως έφτασε και για εσάς η ώρα να φερθείτε έξυπνα;


Μαρία Μπάτσαλα
Διακοσμήτρια εσωτερικών και εξωτερικών χώρων

4myhouse.gr

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  

play start mining πάνω δεξιά

σας ευχαριστώ!

Η αξία της φιλοσοφίας

πηγή : http://gerasimos-politis.blogspot.com/2012/02/blog-post_27.html#.UEC4iCLlQyk

Η αξία της φιλοσοφίας

Γεράσιμος Πολίτης 2012-02-27T23:32:00+02:00
Η αξια της φιλοσοφιας
Πρέπει λοιπόν να μην επιτρέπουμε το ελεύθερο παιδί να μην ακούει και μην παρακολουθεί όλα τ’ άλλα τα αποκαλούμενα εγκύκλια μαθήματα, αλλά αυτά μεν να τα μαθαίνει επιτροχάδην, έτσι που να πάρει μια γεύση (διότι είναι αδύνατο το τέλειο σε όλα), με τη φιλοσοφία όμως (πρέπει) να ασχολείται σοβαρά. Και μπορώ βέβαια με μια εικόνα να κάνω παραστατική τη γνώμη μου' όπως δηλαδή είναι καλό να περιηγηθεί κάποιος πολλές πόλεις, χρήσιμο όμως είναι να κατοικήσει στην άριστη... Ακόμη, ο Βίων ο φιλόσοφος με χαριτωμένο τρόπο έλεγε ότι, όπως οι μνηστήρες, επειδή δεν μπορούσαν να πλησιάσουν την Πηνελόπη συνευρίσκονταν με τις υπηρέτριες της, έτσι και οι αδυνατούντες να φθάσουν τη φιλοσοφία, ματαιοπονούν σε άλλα μαθήματα μηδαμινής αξίας. Γι’ αυτόν το λόγο επιβάλλεται να καταστήσουμε τη φιλοσοφία ένα είδος συγκεφαλαίωσης της υπόλοιπης παιδείας. Δηλαδή, για μεν τη φροντίδα του σώματος οι άνθρωποι βρήκαν δύο επιστήμες, την Ιατρική και τη Γυμναστική, εκ των οποίων η μεν πρώτη εξασφαλίζει την υγεία και η δεύτερη την ευεξία· των ασθενειών όμως της ψυχής και των παθών μόνο η φιλοσοφία είναι φάρμακο.
Η αξια της φιλοσοφιας - παιδεία - ηθική
Διότι από αυτήν και με αυτήν είναι δυνατό να μάθουμε τι είναι καλό, τι αισχρό, τι δίκαιο, τι άδικο, τι γενικά είναι προτιμητέο, τι άξιο αποφυγής· πώς πρέπει να φερόμαστε στους θεούς, πώς στους γονείς, πώς στους γεροντότερους, πώς στους νόμους, (πώς στους ξένους), πώς στους άρχοντες, πώς στους φίλους, πώς στις γυναίκες, πώς στα τέκνα, πώς στους δούλους· ότι δηλαδή πρέπει τους μεν θεούς να σεβόμαστε, τους δε γονείς να τιμάμε, τους γεροντότερους να ντρεπόμαστε, στους νόμους να πειθαρχούμε, στους άρχοντες να υπακούουμε, τους φίλους να αγαπάμε, στις γυναίκες να είμαστε σώφρονες, στα παιδιά να δείχνουμε αγάπη, τους δούλους να μην καθυβρίζουμε' και, το κυριότερο, να μην είμαστε περιχαρείς στις ευτυχισμένες στιγμές, ούτε περίλυποι στις συμφορές μας, ούτε να είμαστε ακόλαστοι στις ηδονές, ούτε στους θυμούς παθιασμένοι και θηριώδεις. Αυτά βεβαίως εγώ κρίνω ως τα σοβαρότερα από όλα τα αγαθά που επισημαίνονται από τη φιλοσοφία· διότι το να υφίστασαι την ατυχία με αξιοπρέπεια είναι ιδιότητα σπουδαίου άνδρα, ενώ το να ευημερείς χωρίς φθόνο είναι ιδιότητα (σωστού) ανθρώπου, είναι ακόμη σοφού (ιδιότητα) να ελέγχει τις ηδονές με το μυαλό, και δεν είναι του όποιου τυχαίου άνδρα το να συγκρατεί το θυμό του.

Τέλος,
τέλειους ανθρώπους θεωρώ αυτούς που μπορούν να ενώσουν και να συγκεράσουν την πολιτική δύναμη με τη φιλοσοφία, και, επειδή τα μέγιστα αγαθά είναι δύο, θεωρώ ότι αυτοί έχουν καλή επίδοση και στον κοινωφελή βίο, όταν πολιτεύονται, και στην ατάραχη και γαλήνια ζωή, όταν καταπιάνονται με τη φιλοσοφία. Διότι, ενώ υπάρχουν τρεις τρόποι ζωής, ένας εκ των οποίων είναι πρακτικός, ο άλλος θεωρητικός και ο τρίτος απολαυστικός, ο μεν τρίτος είναι ζωώδης και μικροπρεπής ως έκλυτος και δούλος των ηδονών, ο δε πρακτικός, όταν δεν μετέχει της φιλοσοφίας, είναι άμουσος και ελαττωματικός, ενώ ο θεωρητικός, όταν αστοχεί στο πρακτικό μέρος, είναι ανωφελής. Πρέπει λοιπόν να προσπαθούμε όσο μπορούμε και με τα κοινά να ασχολούμαστε και με τη φιλοσοφία να καταγινόμαστε, όσο το επιτρέπουν οι περιστάσεις. Έτσι έκανε στη ζωή του ο Περικλής, έτσι ο Αρχύτας ο Ταραντίνος, έτσι ο Δίων ο Συρακόσιος, έτσι ο Επαμεινώνδας ο Θηβαίος, ένας από τους οποίους υπήρξε σύντροφος του Πλάτωνα. Και δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει για την παιδεία να διαθέσω περισσότερο χρόνο, ασχολούμενος με περισσότερα. Πλέον των όσων έχουν αναφερθεί, είναι χρήσιμο, ή, καλύτερα, αναγκαίο, να μην αδιαφορούμε για την απόκτηση παλαιών συγγραμμάτων, αλλά να κάνουμε συλλογή από αυτά κατά τη γεωργική συνήθεια... κατά τον ίδιο τρόπο η χρήση των βιβλίων είναι το όργανο της παιδείας, και από αυτά σαν από πηγή συμβαίνει να διατηρούμε την επιστήμη (γνώση).

Πηγή: 
(Πλουτάρχου Περί Παίδων Αγωγής, κεφ 10, 7C-8b), "Η Παιδαγωγική - Διδακτική στους Αρχαίου Συγγραφείς", Α. Βερτσετης, Αθηνα 2001

Αναρτήθηκε από:
Τρέλα είναι απλά μια άλλη μορφή της συνείδησης 

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  

play start mining πάνω δεξιά

σας ευχαριστώ!

Σπανακόπιτα

Σπανακόπιτα
Bαθμολογία:
       
29 ψήφοι
Προστέθηκε από , 06.10.08
Photo

Περιγραφή

Πανευκολη συνταγη για να εκπληξετε την μαμα σας!!!!

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 κιλο σπανακι ψιλοκομενο
  • 800γρ φετα σκληρη πικαντικη κομενη σε μικρα κυβακια
  • 2-3 ριζες απο πρασο ψιλοκομενες
  • 4-5 κρεμυδακια φρεσκα ψιλοκομενα
  • 1 κουτι φυλο κρουστας ετοιμο για αλμυρες πιτες
  • 1 αυγο
  • αλατι μια κουταλια τησ σουπας
  • λιγο πιπερι
  • 1 σφηνακι ελαιολαδο
  • 2-3 κ της σουπας αλευρι
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Εποχιακά
Μέθοδος







Φτιάχνει
12-14 κομμάτια

Πως το κάνουμε:


Διαβάστε περισότερο: Σπανακόπιταhttp://www.sintagespareas.gr/sintages/spanakopita.html#ixzz25QG8Mwbv



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  


play start mining πάνω δεξιά


σας ευχαριστώ!

Φυματίωση

Φυματίωση
f10944a812666682cfced88e6f452e0f.jpg
Η φυματίωση επιστρέφει στην Ευρώπη, ανθεκτικότερη από ποτέ

Με ιδιαίτερη ανησυχία παρακολουθούν οι επιστήμονες τα κρούσματα φυματίωσης σε Αφρική, Ασία και λατινική Αμερική να αυξάνονται. Ιδιαίτερα όμως τους ανησυχούν τα κρούσματα που αυξάνονται στην Ευρωπαϊκή ήπειρο και τα οποία είναι τόσο ανθεκτικά πλέον που ακόμη και 4 ισχυρότατα αντιβιοτικά φάρμακα δυσκολεύονται να την καταπολεμήσουν...
Σε μια μεγάλη διεθνή μελέτη που δημοσιεύεται στην ιατρική επιθεώρηση Lancet, ερευνητές βρήκαν ότι η αναλογία τόσο της πολυανθεκτικής φυματίωσης (MDR-TB) όσο και της εξαιρετικά πολυανθεκτικής φυματίωσης (XDR-TB) είναι υψηλότερα απ' ό,τι πιστευόταν και απειλούν τις παγκόσμιες προσπάθειες για να περιοριστεί η διάδοση της νόσου.

"Οι περισσότερες διεθνείς συστάσεις για τον έλεγχο της φυματίωσης έχουν γίνει με προϋπόθεση ότι η MDR-TB θα βρίσκεται γύρω στο 5%. Όμως τώρα το ποσοστό της είναι 10 φορές υψηλότερο σε ορισμένα μέρη, όπου σχεδόν οι μισοί από τους ασθενείς ... μεταδίδουν στελέχη της MDR", αναφέρει σ' ένα σχόλιό του στη μελέτη ο Σβεν Χόφνερ του Σουηδικού Ινστιτούτου Ελέγχου Μεταδιδόμενων Νόσων.

Η φυματίωση είναι ήδη μια πανδημία που κατά το 2010 έπληξε 8,8 εκατ. ανθρώπους και στοίχισε τη ζωή σε 1,4 εκατ. Η ανθεκτική στα φάρμακα φυματίωση είναι πιο δύσκολη και δαπανηρή στην αντιμετώπισή της από τη συνηθισμένη φυματίωση και είναι συχνότερα θανατηφόρα. Η θεραπεία ακόμη και της συνηθισμένης φυματίωσης είναι μια μακρά διαδικασία. Οι ασθενείς χρειάζεται να παίρνουν ένα κοκτέιλ ισχυρών αντιβιοτικών επί έξι μήνες. Πολλοί ασθενείς δεν ολοκληρώνουν σωστά τη θεραπεία τους και αυτό είναι ένας παράγοντας που έχει τροφοδοτήσει τη διάδοση των μορφών της νόσου που είναι ανθεκτικές στα φάρμακα.

Οι θεραπείες της πολυανθεκτικής φυματίωσης μπορεί να κοστίσουν 200 φορές περισσότερα από αυτές της συνηθισμένης φυματίωσης, δήλωσε ο Τομ Ίβανς, επικεφαλής των επιστημόνων της Aeras, μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης που αναπτύσσει νέα εμβόλια κατά της φυματίωσης. Μπορεί επίσης να προκαλέσουν σοβαρές παρενέργειες όπως κώφωση και ψύχωση και μπορεί να χρειαστούν δύο χρόνια για να ολοκληρωθούν.

Στις ΗΠΑ, η θεραπεία της πολυανθεκτικής φυματίωσης μπορεί να κοστίσει 250.000 δολάρια ή και περισσότερα για κάθε ασθενή. Σε πολλές φτωχότερες χώρες, το κόστος είναι καταστροφικό για τα συστήματα υγείας και τις οικογένειες των ασθενών.

iatropedia.com



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  

play start mining πάνω δεξιά

σας ευχαριστώ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις