Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

έξυπνες πλέξεις με βελονάκι







Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο. 
















Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.






Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.



Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.


Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Η εικόνα ίσως περιέχει: λωρίδες
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
 Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.



 Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.


 Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.


 Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο


Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο. 



Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Η εικόνα ίσως περιέχει: λουλούδι και κείμενο




Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.



Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.


Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

 Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.


Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Η ‎جمال الكروشية للعلم المرح‎ πρόσθεσε 1.019 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: ‎غرز جميلة‎.Ακολουθήστε

Κουλούρι για το δρόμο

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.

Pasta & Yemek Tarifleri
Az malzemeli çok lezzetli sokak simiti tarifim var..Denemeyen kalmasın canlar tarifi ekliyorum hoşçakalın beğenmeyi unutmayın 🙋🙋🙋😍😍😍
Malzemeleri
1 su bardağı su
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta
1 paket ınstant maya
1 çorba kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
Yaklaşık 4 su bardağı un
🍃🍃🍃🍃 Simitleri bulamak için
Yarım çay bardağı su
3 çorba kaşığı pekmez
1 su bardağı susam

🍃🍃🍃🍃Hazırlanışı
Su sıcağa yakın ılık olsun un hariç diğer malzemeleri katıp karıştırıyoruz daha sonra azar azar un ilave ederek hamurumuzu hazırlıyoruz. Yarım saat mayalanmaya bırakın. Mayalanan hamurdan 8 eşit beze yapıyoruz ilk bezeden başlayarak uzunca bir rulo yapıp iki ucunu birleştirip simit şekli veriyoruz. Bütün bezelere aynı işlemi uygulayıp önce pekmezli suya sonrada susama bulayıp önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz. Biraz yumuşak olsun isterseniz onbeş dakika tepside mayalandırdıktan sonra pişirin. Deneyecek olanlara kolay gelsin hoşçakalın 🙋🙋😍😍

@uydoevmutfak

Έχω μια πολύ νόστιμη συνταγή του δρόμου του δρόμου.. Προσθέτω τη συνταγή στο, των καμπάνες, μην ξεχάσετε να μου αρέσει

Συστατικά
1 νερό κούπες νερό
Μισο τσαι κούπες λαδι
1 αυγά
1 πακέτο άμεσων μάγια
1 κουταλιά ζάχαρη
1 γλυκό κουτάλι του αλατιού
Περίπου 4 ποτήρια νερού αλεύρι
🍃🍃🍃🍃 να βρω τα κουλούρια
Μισό τσάι κούπες νερό
3 κουταλιά της μελάσα
1 ποτήρια νερό σουσάμι

🍃🍃🍃🍃 ετοιμασου
Ανακατεύουμε τα άλλα συστατικά, εκτός από το ζεστό νερό του νερού, ανακατεύουμε τα άλλα συστατικά, και μετά σταματάμε τη ζύμωση για μισή ώρα. Φτιάχνουμε 8 ίσους αδένες από τη ζύμη ζύμωσης, ξεκινώντας με την πρώτη πάνα, κάνοντας ένα μακρύ ρολό και συνδυάζοντας τα δύο άκρα και δίνοντας το θα εφαρμόζουμε την ίδια διαδικασία σε όλους τους αδένες, και μετά παίρνουμε το σφενδάμου στο νερό, Και μετά είμαστε αν θέλεις να είναι λίγο μαλακά, μπορείς να το μαγειρέψεις μετά τα λεπτά του εύκολα σε αυτούς που θα προσπαθήσουν godbless 🙋🙋😍😍

@uydoevmutfak

ΕΡΝΣΤ ΤΣΙΛΛΕΡ ( , 22 Ιουνίου 1837 - 12 Νοεμβρίου 1923)

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
ο Ερνέστος Τσίλλερ (1837-1923) αποτελεί για τη νεοελληνική αρχιτεκτονική ένα ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο. Το αρχιτεκτονικό του έργο, που εκτείνεται χρονικά στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου, χαρακτηρίζεται από δημιουργική πνοή και από αίσθηση καλλιτεχνικής ελευθερίας.


homouniversalisgr.blogspot.com
ο Ερνέστος Τσίλλερ (1837-1923) αποτελεί για τη νεοελληνική…




ο Ερνέστος Τσίλλερ (1837-1923) αποτελεί για τη νεοελληνική αρχιτεκτονική ένα ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο. Το αρχιτεκτονικό του έργο, που εκτείνεται χρονικά στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου, χαρακτηρίζεται από δημιουργική πνοή και από αίσθηση καλλιτεχνικής ελευθερίας.

Γεννήθηκε στις 22 Ιουνίου 1837 στο Oberloessnitz της Σαξωνίας. Το 1855 γίνεται δεκτός στην Βασιλική Σχολή της Αρχιτεκτονικής του Πολυτεχνείου της Δρέσδης απ' όπου αποφοιτά το 1858. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του εργάζεται για ένα διάστημα στη Βιέννη στο γραφείο του Δανού αρχιτέκτονα Θεόφιλου Χάνσεν. Η γνωριμία μαζί του θα καθορίσει την καριέρα του. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1861, ο Τσίλλερ φθάνει στην Αθήνα ως εκπρόσωπος του Χάνσεν και αναλαμβάνει την επίβλεψη της κατασκευής της Ακαδημίας Αθηνών.
Γρήγορα εντάσσεται στην αθηναϊκή κοινωνία και εγκαθίσταται στην Ελλάδα. Παντρεύεται Ελληνίδα δημιουργεί οικογένεια και παραμένει στη χώρα μέχρι τον θάνατό του το Νοέμβριο του 1923. Στα πρώτα χρόνια της παραμονής του στη χώρα ο Τσίλλερ περιοδεύει την Ελλάδα για να γνωρίσει τους αρχαιολογικούς της θησαυρούς. Μετά την έξωση του Όθωνα τα έργα στην Ακαδημία διακόπτονται και ο Τσίλλερ θα επιστρέψει για ένα μικρό διάστημα στη Βιέννη.
 Μεταμόρφωση του Σωτήρος στα Βίλια 
Το 1868 επανέρχεται στην Ελλάδα. Το 1872 διορίζεται καθηγητής στο Σχολείο των Τεχνών, τον πρόδρομο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Οι παραγγελίες έρχονται η μια μετά την άλλη. Ο Τσίλλερ έχει πια καθιερωθεί. Η εύνοια του βασιλέως και η ανάθεση σ΄ αυτόν της μελέτης των θερινών ανακτόρων στο Τατόι, στους Πεταλιούς και αργότερα του ανακτόρου του Διαδόχου προσελκύει όπως είναι φυσικό πλήθος μεγαλοαστών που του αναθέτουν τα μέγαρά τους ή τις εξοχικές τους επαύλεις. (Τα Μέγαρα Σλήμαν, Σταθάτου, Πεσματζόγλου, οι επαύλεις των Θων, Συγγρού κ.α. είναι έργα δικά του). Παράλληλα σχεδιάζει σειρά δημοσίων και δημοτικών κτιρίων και ναών. Μικρό μόνο τμήμα της επαγγελματικής του δραστηριότητας αποτελούν το Εθνικό (Βασιλικό) Θέατρο της Αθήνας, τα θέατρα της Πάτρας και της Ζακύνθου (κατεδαφισμένα), το Μουσείο της Ολυμπίας, το Χημείο, η Αγορά του Πύργου, ο ναός του Αγίου Λουκά Πατησίων, ο Ναός της Φανερωμένης στο Αίγιο. Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ακόμα δυνατή η πλήρης καταλογογράφηση του συνόλου του έργου του.
Ανεξάρτητα όμως από το πλήθος των κτιρίων που μελέτησε, τα οποία πρέπει να ξεπερνούν τα 600, ο Τσίλλερ αποτελεί για τη νεοελληνική αρχιτεκτονική ένα ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο. Το αρχιτεκτονικό του έργο, που εκτείνεται χρονικά στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου, χαρακτηρίζεται από δημιουργική πνοή και από αίσθηση καλλιτεχνικής ελευθερίας. Αυτή η κλασικιστική στην αρχή αίσθηση θα σφραγίσει τη φάση του ώριμου αθηναϊκού νεοκλασικισμού για να προχωρήσει προς τον εκλεκτισμό και το ρομαντισμό κυρίως στις ιδιωτικές κατοικίες. Στην αρχιτεκτονική όμως των δημόσιων κτιρίων θα διατηρήσει το ελληνικό πνεύμα του κλασικισμού, ενώ αντίστοιχα στην εκκλησιαστική αρχιτεκτονική θα προσπαθήσει να διαφυλάξει τη βυζαντινή παράδοση.
 Το Δημαρχείο Γυθείου 
Ο Ernst Ziller, επισημοποίησε την σύνδεση της Αναγέννησης με την Αρχαιότητα, με διακριτές εκλεκτικιστικές τάσεις όπως την εφάρμοσε πρώτος ο δάσκαλός του Theophil Hansen. Ο Ziller αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση. Γερμανός, εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Ελλάδα στα 1861 και συνεργάστηκε με τον Th. Hansen στην περίπτωση του κτιρίου της Ακαδημίας Αθηνών. Αυτός ο ξένος πολιτογραφήθηκε Έλληνας και μετέχοντας σε πολλές δραστηριότητες (Αρχαιολογικές έρευνες, διδασκαλία στο Πολυτεχνείο, Διεύθυνση Δημοσίων Έργων) έβαλε την σφραγίδα του στην Αρχιτεκτονική της εποχής του (1863-1897). 
Η προσωπική συμβολή του Ernst Ziller συνίσταται στον συνδυασμό ελληνικών δομικών και διακοσμητικών στοιχείων με την αναγεννησιακή αρχιτεκτονική ώστε να εξυπηρετηθούν οι ιδεολογικές ανάγκες της τότε ελληνικής κοινωνίας. Ο Ziller κατόρθωσε να δημιουργήσει έργα ανάλογης ποιότητας με εκείνα που χτίζονταν στην Βιέννη και στην υπόλοιπη Ευρώπη.


  Εθνικό Θέατρο

 Εθνικό θέατρο
 Υπουργείο Εξωτερικών 
Προεδρικό Μέγαρο 

Προεδρικό Μέγαρο 






Το μέγαρο Δεληγεώργη



Μέγαρο Μελά



 Δημοτικό Θέατρο Ζακύνθου


Θέατρο Απόλλων Πάτρας



 Σταθμός Πελοποννήσου


 Δημαρχείο της Σύρου 


Δικαστικό Μέγαρο Τρίπολης 


Villa Atlantis


Η οικία του Σπύρου Μεταξά, ιδρυτή της ομώνυμης ποτοποιίαςMETAXA στον Πειραιά


Το Νομισματικό Μουσείο Αθηνών στεγάζεται σήμερα στο κτίριο «Ιλίου Μέλαθρον», στην αρχοντική κατοικία του αρχαιολόγου Ερίκου Σλήμαν... ΠΗΓΗ  ΦΩΤΟΓΑΦΙΑΣ 



ΠΗΓΕΣ  


Πέρα από τα ορυκτά καύσιμα: το ταξίδι της επιστροφής στην ανανεώσιμη ενέργεια

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.


Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης
#ΠροτάσειςΠΕΚ
Πέρα από τα ορυκτά καύσιμα: το ταξίδι της επιστροφής στην ανανεώσιμη ενέργεια.

 Σειρά | Εκλαΐκευση της επιστήμης. https://www.cup.gr/book/pera-apo-ta-orykta-kafsima/
Ο σύγχρονος υλικός πολιτισμός βασίζεται πρωτίστως στα ορυκτά καύσιμα (άνθρακας, πετρέλαιο, φυσικό αέριο), που είναι βέβαιο ότι πρόκειται να εξαντληθούν μέσα στους δύο επόμενους αιώνες. Ταυτόχρονα, υπάρχουν σήμερα πολύ ισχυρές ενδείξεις ότι η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη βαίνει επιταχυνόμενη, προκαλώντας σοβαρές διαταραχές στο κλίμα, εξαιτίας των συνεχώς αυξανόμενων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, που οφείλονται στη καύση των ορυκτών καυσίμων.
Μετά την εξιστόρηση της διαχρονικής σχέσης του ανθρώπου με την ενέργεια και τη λεπτομερή παρουσίαση των επιστημονικών ενδείξεων για τις αιτίες των κλιματικών διαταραχών, το βιβλίο ξεναγεί τον αναγνώστη σε έναν μελλοντικό, ίσως παράξενο, κόσμο χωρίς ορυκτά καύσιμα. Τον συνοδεύει στο ταξίδι της επιστροφής στην ανανεώσιμη ενέργεια, σε έναν κόσμο όπου τα κτήρια και οι πόλεις θα κατασκευάζονται με τις αρχές της βιοκλιματικής, σε έναν κόσμο όπου το διοξείδιο του άνθρακα θα παγιδεύεται σε τεράστιες κοιλότητες του φλοιού της και ένα τμήμα του θα ανακυκλώνεται για την παραγωγή καυσίμων και χρήσιμων προϊόντων.

Από τα κουάρκ μέχρι το Σύμπαν. Μια σύντομη περιήγηση.
Σειρά | Φυσική.
https://www.cup.gr/book/apo-ta-kouark-mechri-to-simpan/
Ετούτο το βιβλίο προσφέρει στον αναγνώστη μια σύντομη περιήγηση στις δομές της ύλης από τις πιο στοιχειώδεις, τα κουάρκ, μέχρι το Σύμπαν και την ιστορία του. Οι κύριες ιδιότητες των δομών αυτών είναι προσβάσιμες ακόμη και σε ποσοτικό επίπεδο με ένα εφόδιο γνώσεων που δεν ξεπερνά το πρώτο πανεπιστημιακό έτος.
Ξεκινώντας από τους τρεις ακρογωνιαίους λίθους της Επιστήμης, χρησιμοποιώντας τη διαστατική ανάλυση και διαθέτοντας «λίγη φαντασία και σκέψη» επιτυγχάνει κανείς ποσοτικά αποτελέσματα με εντυπωσιακά σύντομο τρόπο.
Αυτή η εναλλακτική και οιονεί «μαγική» μέθοδος παραγωγής σχέσεων, που αλλιώς θα απαιτούσαν εξοικείωση με προχωρημένες θεωρίες, ίσως κεντρίσει το ενδιαφέρον και διεγείρει νοητικά κάποιους από τους αναγνώστες στους οποίους απευθύνεται τούτο το βιβλίο: Φοιτητές αλλά και επιστήμονες φυσικής, χημείας, επιστήμης υλικών και επιστημών μηχανικού.

Οι Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης σας προτείνουν κάθε δεύτερη Παρασκευή, βιβλία που ξεχώρισαν στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού ή αφορούν επίκαιρα θέματα και συνεισφέρουν στο δημόσιο διάλογο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις