Μωσαϊκό: κατά των εγκεφαλικών: ► Πράσινο τσάι και καφές κατά των εγκεφαλικών Ερευνητές εξέτασαν την ευεργετική δράση των δύο ροφημάτων ...
Εδώ θα βρείτε ένα μωσαϊκό θεμάτων . Κλείσαμε 10ετία και γι αυτό κάποιες αναρτήσεις έχουν αλλοιωθεί. Οι σελίδες που αναφέρω είναι τα νέα μου ιστολόγια που αλληλοστηρίζονται με αυτό εδώ το παλιό ... Σας ευχαριστώ!
Σάββατο 30 Μαρτίου 2019
Μωσαϊκό: ΣΕΡΑΦΙΝΟ
Μωσαϊκό: ΣΕΡΑΦΙΝΟ: http://lefobserver.blogspot.gr/2008/03/blog-post_04.html?spref=fb SERAFINO - ΣΕΡΑΦΙΝΟ Σεραφίνο Ο Σεραφίνο είναι χαρακτήρας κα...
Μωσαϊκό: ΑΣΤΕΡΙΑΣ
Μωσαϊκό: ΑΣΤΕΡΙΑΣ: http://lefobserver.blogspot.gr/2008/12/blog-post_19.html?spref=fb STARFISH - ΑΣΤΕΡΙΑΣ Αστερίας Ο αστερίας είναι εχινόδερμο ζώο τη...
Ψητή μελιτζάνα
ένα όμορφο vintage κουτί
https://www.facebook.com/maria.dimitriou.5/posts/1552562244840552
Arte que Faz
Transforme aquela caixa de sapato em uma linda Caixa Vintage
por Mayumi Takushi para OPA Criando Arte
Os materiais utilizados estão nos comentários.
por Mayumi Takushi para OPA Criando Arte
Os materiais utilizados estão nos comentários.
Γύρνα αυτό το κουτί παπουτσιών σε ένα όμορφο vintage κουτί
Από τον Mayumi Takushi για το OPA Criando Arte
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι στα σχόλια.
Από τον Mayumi Takushi για το OPA Criando Arte
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι στα σχόλια.
·
μπόλιασμα
https://www.facebook.com/maria.dimitriou.5/posts/1553003531463090
اتمنى نشره على اوسع نطاق ليستفيد اكبر عدد منكم من باب نشر العلم
Θα ήθελα να το δημοσιεύσω όσο το δυνατόν ευρύτερα για τον μεγαλύτερο αριθμό σας για να εξαπλωθεί η σημαία
ΜΑΡΚ ΣΑΓΚΑΛ
homouniversalisgr.blogspot.com
Ο Μωυσής και η φλεγόμενη βάτος (Moses and the burning bush),…
ΜΑΡΚ ΣΑΓΚΑΛ
Ο
Μωυσής και η φλεγόμενη βάτος (Moses and the burning bush), λιθογραφία
του Μαρκ Σαγκάλ, μέρος ενός ευρύτερου κύκλου έργων με την επωνυμία «Η
Ιστορία της Εξόδου» που δημοσιεύτηκε το 1966
O Μαρκ Σαγκάλ ( 7 Ιουλίου 1887 – 28 Μαρτίου 1985) ήτανΓάλλος ζωγράφος, Ρωσο-εβραϊκής καταγωγής. Θεωρείται ένας από τους μείζονες καλλιτέχνες της μοντέρνας τέχνης.
Ο
Σαγκάλ γεννήθηκε στο Βιτέμπσκ της σημερινήςΛευκορωσίας, πρωτότοκος γιος
εβραϊκής οικογένειας με εννέα παιδιά. Φοίτησε στο εβραϊκό δημοτικό
σχολείο και αργότερα συνέχισε τις σπουδές του σε δημόσιο γυμνάσιο, παρά
το γεγονός πως οι Εβραίοι γίνονταν πολύ δύσκολα δεκτοί. Από νεαρή ηλικία
ασχολήθηκε με τη μουσικήμαθαίνοντας βιολί, καθώς και με το σχέδιο.
Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη ζωγραφική και φοίτησε στη σχολή
ζωγραφικής του Γεχούντα Πεν, στο Βιτέμπσκ, με στόχο να ολοκληρώσει
αργότερα τις σπουδές του στην πρωτεύουσα της Ρωσίας. Το χειμώνα του
1906, εγκαταστάθηκε στην Αγία Πετρούπολη, έχοντας προηγουμένως
εξασφαλίσει την ειδική άδεια που έπρεπε να κατέχει κάθε Εβραίος, την
εποχή εκείνη, προκειμένου να κατοικήσει μόνιμα στην πρωτεύουσα.
Στην Αγία Πετρούπολη κατάφερε να κερδίσει υποτροφία για σπουδές στη
γνωστή σχολή Svanseva, όπου δίδασκε οΛέον Μπακστ, σχεδιαστής σκηνικών
για το ρωσικό θέατροκαι εκπρόσωπος του συμβολισμού. Τα πρώτα έργα του
Σαγκάλ χαρακτηρίζονταν από θέματα που επανήλθαν και σε μεταγενέστερους
πίνακές του, όπως αγροτικές σκηνές ή θέματα εμπνευσμένα από τη ζωή στην
ύπαιθρο και την επαρχία. Το φθινόπωρο του 1909 γνώρισε την Μπέλα
Ρόζενφελντ, κόρη Εβραίου κοσμηματοπώλη από την πόλη του Βίτεμπσκ, την
οποία παντρεύτηκε τελικά το 1915 και στην οποία είναι αφιερωμένοι
αρκετοί από τους πίνακές του.
Το 1910, με τη βοήθεια του προστάτη του, Max Winawer, ταξίδεψε στο
Παρίσι όπου ήρθε σε επαφή με το έργο πρωτοπόρων καλλιτεχνών της εποχής,
όπως τωνιμπρεσιονιστών, του Πωλ Γκωγκέν, του Βίνσεντ βαν Γκογκ ή του
Ανρί Ματίς. Εξίσου επιδραστική υπήρξε και η επίσκεψή του στο Λούβρο, η
οποία όπως ο ίδιος σημειώνει στα απομνημονεύματά του, τον «σημάδεψε».
Στο Παρίσι ο Σαγκάλ συνδέθηκε επίσης με τον Γάλλο ποιητή Γκιγιώμ
Απολλιναίρ, ο οποίος προσπαθούσε να του εξασφαλίζει ευκαιρίες να εκθέτει
τα έργα του. Εκείνος του αφιέρωσε με τη σειρά του τον πίνακα Φόρος
τιμής στον Απολιναίρ (1911). Σε ορισμένους από τους πίνακες του Σαγκάλ
εκείνης της περιόδου, όπως στο Αδάμ και Εύα (1912) διαφαίνεται η σχέση
του με το κίνημα του κυβισμού, αν και θεωρείται πως επηρεάστηκε λιγότερο
από τους θεμελιωτές του, δηλαδή τονΠάμπλο Πικάσσο και τον Ζωρζ Μπρακ,
και περισσότερο από το έργο του Ρομπέρ Ντελωναί. Την Άνοιξη του 1914,
μετά από πρόταση του Απολιναίρ, ο εκδότης του περιοδικούDer Sturm (Η
Θύελλα) Χέρβαρτ Βάλντεν, ανέλαβε την οργάνωση της πρώτης ατομικής
έκθεσης του Σαγκάλ στοΒερολίνο.
Το καλοκαίρι του ίδιου έτους, επισκέφτηκε το Βιτέμπσκ. Η έναρξη του Α'
Παγκοσμίου πολέμου και το κλείσιμο των συνόρων παρέτειναν τελικά την
παραμονή του στη Ρωσία. Παρά την επιθυμία του να αποφύγει τη στράτευση,
τελικά τοποθετήθηκε σε μία νευραλγική οικονομική υπηρεσία στην Αγία
Πετρούπολη, όπου η θητεία του αντιστοιχούσε σε υπηρεσία στο μέτωπο. Μετά
τα γεγονότα της ρωσικής επανάστασης, ο Λένιν διόρισε ως υπεύθυνο για
θέματα πολιτισμού τον Ανατόλι Λουνατσάρσκι, ο οποίος ήταν γνωστός του
Σαγκάλ από την περίοδο που ζούσε στο Παρίσι. Χάρη στη γνωριμία τους, το
Σεπτέμβριο του 1918, διορίστηκε επίτροπος Καλών Τεχνών στο Βιτέμπσκ. Στα
πλαίσια των νέων καθηκόντων του, οργάνωσε εκθέσεις και επαναλειτούργησε
τη Σχολή Καλών Τεχνών της πόλης, όπου κατόρθωσε να συγκεντρώσει
σημαντικούς δασκάλους όπως ο Ελ Λισίτσκι και οΚαζιμίρ Μαλέβιτς.
Έχοντας επιφυλάξεις για την επανάσταση και ειδικότερα σε ό,τι αφορούσε
τις ιδέες της για την τέχνη, ο Σαγκάλ παραιτήθηκε το Μάιο του 1920 και
μετακόμισε στη Μόσχα, όπου ανέλαβε τη διακόσμηση του Εβραϊκού Θεάτρου
της πόλης. Την περίοδο εκείνη, η οικονομική βοήθεια τωνσοβιετικών
καλλιτεχνών ήταν ανάλογη της «χρησιμότητας» του έργου τους ενώ και οι
επιχορηγήσεις που αποσπούσε ο Σαγκάλ ήταν πενιχρές, με αποτέλεσμα να
αντιμετωπίσει οικονομικά προβλήματα, γεγονός που συνέβαλε στην απόφασή
του να εγκατασταθεί στο Βερολίνο, όπου παλαιότερα ο Βάλντεν είχε
πουλήσει πίνακές του. Τα χρήματα που είχε κερδίσει ο Σαγκάλ από τις
πωλήσεις αυτές είχαν ωστόσο χάσει την αξία τους.
Το Σεπτέμβριο του 1923 εγκαταστάθηκε εκ νέου στοΠαρίσι και τον επόμενο
χρόνο παρουσιάστηκε η πρώτη αναδρομική έκθεση έργων του και ακολούθησε η
πρώτη του ατομική έκθεση στη Νέα Υόρκη. Όπως σημειώνει ο ίδιος ο Σαγκάλ
στα απομνημονεύματά του, η δεκαετία 1923-1933 υπήρξε η πιο ευτυχισμένη
της ζωής του. Την περίοδο αυτή υπέγραψε συμβόλαιο με τον έμπορο τέχνης
Bernheim, με αποτέλεσμα να απαλλαχθεί από οικονομικές έγνοιες αλλά και
να γίνει ευρύτερα γνωστός σε διεθνές επίπεδο.
Όταν η γαλλική κυβέρνηση υπέγραψε συμφωνία συνθηκολόγησης με τη
ναζιστική Γερμανία, ο Σαγκάλ δεν μπορούσε να παραμείνει ασφαλής
στηΓαλλία. Συνελήφθη στη Μασσαλία και επρόκειτο να παραδοθεί στους
Γερμανούς, ωστόσο τελικά σώθηκε από αμερικανική παρέμβαση. Χάρη στη φήμη
του, ο ίδιος κατόρθωσε να ξεφύγει από την προοπτική των στρατοπέδων
συγκέντρωσης και στις 7 Μαΐου 1941 επιβιβάστηκε με την οικογένειά του σε
πλοίο που τους μετέφερε στις Ηνωμένες Πολιτείες για να εγκατασταθούν
τελικά στην πόλη της Νέας Υόρκης. Στις 2 Σεπτεμβρίου 1944 πέθανε η
σύζυγός του Μπέλα Ρόζενφελντ και δύο χρόνια αργότερα ο Σαγκάλ επέστρεψε
στην Ευρώπη.
Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία η φήμη του άρχισε να αυξάνεται
σταθερά. Το 1959 έγινε επίτιμο μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Τεχνών
και Γραμμάτων και στα επόμενα χρόνια διοργανώθηκαν αναδρομικές ή
ατομικές εκθέσεις του σε διάφορες πόλεις, ενώ το 1973 εγκαινιάστηκε το
Εθνικό Μουσείο Σαγκάλ στη γαλλική Νίκαια. Στα τελευταία χρόνια της ζωής
του ασχολήθηκε εκτεταμένα με τοιχογραφίες, ψηφιδωτά και υαλογραφήματα,
με σημαντικότερες δημιουργίες το εσωτερικό της εκκλησίας στο Plateau d'
Assy της Σαβοΐας (1957), τα βιτρώ του καθεδρικού ναού της πόλης Μετς και
της συναγωγής της Πανεπιστημιακής Κλινικής της Ιερουσαλήμ (1962), τα
παράθυρα του κτιρίου των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη και την οροφή της
όπερας του Παρισιού (1964) καθώς και οι τοιχογραφίες για το κτίριο του
κοινοβουλίου στην Ιερουσαλήμ (1966).
Πέθανε στις 28 Μαρτίου 1985 σε ηλικία 97 ετών, στην κοινότητα του Αγίου
Παύλου, στη νοτιοανατολική Γαλλία. Το 1997 ιδρύθηκε το Μουσείο Σαγκάλ
στη γενέτειρά του, το οποίο περιλαμβάνει αντίγραφα των έργων του.
α έργα του Σαγκάλ χαρακτηρίζονται έντονα από προσωπικά στοιχεία καθώς
και από την «απλοϊκή» ιδιομορφία τους. Η θεματολογία του, κατά βάση
ποιητική και φανταστική, είναι βασισμένη κυρίως σε προσωπικά βιώματα,
άρρηκτα συνδεδεμένη επίσης με την εβραϊκή του καταγωγή, ενώ είναι
χαρακτηριστικό πως σπανίζουν οι προσωπογραφίες. Κινήθηκε συστηματικά
γύρω από τον άξονα της εβραϊκής παράδοσης και του ρωσικού φολκλόρ, αν
και στο ύστερο έργο του απομακρύνθηκε ελαφρά, χρησιμοποιώντας θέματα από
την αρχαία Ελλάδα, όπως στους πίνακες Πτώση του Ίκαρου(1975) ή Ο μύθος
του Ορφέα (1977), καθώς και απλές καθημερινές σκηνές.
Αν και έζησε παράλληλα με την εξέλιξη πολλών κινημάτων της μοντέρνας
τέχνης, το έργο του δύσκολα μπορεί να ενταχθεί σε κάποιο από αυτά.
La Mariee
https://homouniversalisgr.blogspot.com/2018/07/blog-post_14.html?ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΙΟΝΕΣΚΟ ( 26 Νοεμβρίου 1909 - 28 Μαρτίου 1994 )
homouniversalisgr.blogspot.com
Ο Ευγένιος Ιονέσκο (γαλλ. Eugène Ionesco, 26 Νοεμβρίου 1909-28…
ΞΙΔΑΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ
https://www.facebook.com/maria.dimitriou.5/posts/2098745093555595?__tn__=-R
Paxxi
ΞΙΔΑΤΟ
ΧΤΑΠΟΔΙ ο θαλασσινός λαχταριστός μεζές του καλοκαιριού, που κάνει παρέα
στη ρακί μας ακόμα και τις μέρες της νηστείας. Η συνταγή https://bit.ly/2M6InQ7
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Maria Dimitriou 1 Απριλίου στις 3:51 μ.μ. · exypnes-idees.gr 7 Μοναδικά φυτά εσωτερικού χώρου που δεν χρε...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση . 17 Ιουλίου 2017 · Η Anna Nikolaidou κοινοποίησε ένα βίντεο σ...
-
Ο Σταφυλίνακας Kλικ στη φωτογραφία για περισσότερα http://toperivoli.com/content/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%...
-
http://share24.gr/9-tropi-gia-na-antidrasis-otan-kapios-se-pligosi/ 9 Τρόποι για να Αντιδράσεις Όταν Κάποιος σε Πληγώσει - share24.gr...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . 4 σημάδια-καμπανάκια ότι ο μεταβολισμός σας είναι στα κόκκινα και κιν...
-
Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση του George Styl Όταν ήμουν μικρός η γιαγιά μου τα έβαζε στο καντήλι για φυτίλι !!! Ξε...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr . · Πως να απαλλαγείτε από το νύχι που μπαίνει μέσα στο δέρμ...
-
Maria Dimitriou 22 Αυγούστου στις 12:22 π.μ. · olympospress.blogspot.com Γιατί οι Δελφοί έστειλαν τους Σ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Dimitra Nikolaou . Η αρμπαρόριζα η θαυματουργή για τα νεύρα ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Διατροφη Υγεια . Αγιόκλημα: Ένα θαυματουργό φαρμακευτικό φυτό που πρέπει να...