Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Η ΛΑΪΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ του ΑΥΛΩΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται, γάμος και εσωτερικός χώρος 
 
 
 
 
 
 
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, εσωτερικός χώρος 
 
Η εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, άτομα στέκονται, γάμος και εσωτερικός χώρος
 
 
 
 
 

 
Ο χρήστης Andrea Botsaris είναι με τους Yannis Tsalapatis και Yannis Stephen Disippos στην πόλη Avlón, Attiki, Greece.
Η ΛΑΪΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ του ΑΥΛΩΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ο Σύλλογος Αυλωνιτών «ΤΟ ΣΑΛΕΣΙ», τιμώντας την τοπική παράδοση και την Σαλεσιώτικη λαϊκή φορεσιά, έχει ιδρύσει Τμήμα Λαογραφικού Εργοχείρου με σκοπό την κατασκευή πιστών αντιγράφων των λαϊκών φορεσιών του χωριού. Η κατασκευή των αντιγράφων γίνονται με τις παραδοσιακές τεχνικές και υλικά, αρκετές από τις οποίες, αναβίωσαν στο Τμήμα Λαογραφικού Εργοχείρου. Η κατασκευή των νέων κομματιών γίνεται επάνω σε παλαιά ήδη υπάρχοντα πρότυπα ώστε να αποφεύγονται οι αυθαιρεσίες. Η κάθε ολοκληρωμένη φορεσιά που κατασκευάζεται ανήκει αποκλειστικά σε κάθε μέλος του Συλλόγου που την έχει δημιουργήσει και δαπανήσει για την κατασκευή της. Τις φορεσιές αυτές τα μέλη τις χρησιμοποιούν για τις λαϊκές εκδηλώσεις του Συλλόγου και γενικά του Αυλώνα είτε οι ίδιοι είτε δανείζοντάς τες σε άλλα μέλη. Το ίδιο συνέβαινε και με τους παλιούς Αυλωνίτες, οι οποίοι δάνειζαν πολύ συχνά τις φορεσιές τους σε όσους αδυνατούσαν για κάποιο λόγο να έχουν δικές τους, γεγονός που τονίζει και το πνεύμα αλληλοϋποστήριξης των κατοίκων το οποίο ήταν και πρέπει να είναι και σήμερα πολύ έντονο. Με αυτόν τον τρόπο, διασώζεται ένας τομέας της τοπικής ιστορίας που είναι η παραδοσιακή φορεσιά, ώστε στο μέλλον να υπάρχει η δυνατότητα, κάθε σπίτι του χωριού εφόσον το επιθυμεί, να κατέχει ένα αξιόπιστο αντίγραφο της ντόπιας φορεσιάς για χρήση στις εκδηλώσεις του χωριού, αλλά και ως κειμήλιο, πέραν των ήδη παλαιών φορεσιών ή τμημάτων τους, που τυχόν διαθέτουν κάποιοι-ες κάτοικοι, και οι οποίες λόγω παλαιότητας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εκδηλώσεις χωρίς τον κίνδυνο να καταστραφούν από την χρήση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Λαογραφικού Εργοχείρου μέσω του email του Συλλόγου tosalesi@gmail.com
https://www.facebook.com/tosalesi/
Φωτογραφικό υλικό: από το άλμπουμ του Συλλόγου στο Facebook “ΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΔΟΡΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ” στις 27 Μαρτίου 2014

Υπήρχε συντεταγμένη γραφή πολύ προ Ομήρου

Υπήρχε συντεταγμένη ελληνική γραφή πολύ προ Ομήρου...

arxeion-politismou.gr
Υπήρχε συντεταγμένη γραφή πολύ προ Ομήρου Του Γιώργου…

Υπήρχε συντεταγμένη
ελληνική γραφή
πολύ προ Ομήρου


Τα κεριά και οι ξύλινες ταμπλέτες είναι γνωστά από τις αναφορές ήδη από τα ομηρικά ποιήματα… Άρα υπήρχε συντεταγμένη γραφή προ Ομήρου… αφού:

- Ο Προμηθέας είναι ο ευρετής των γραμμάτων. Και ο Αρισταίος και ο Παλαμήδης.

- Υπάρχουν πολλοί ποιητές και λογοτέχνες προ Ομήρου.

- Ο Όμηρος λαμβάνει γραπτώς τα κείμενα του δασκάλου του, Κρεσφόντη, στην Ίο

- Ο Αγαμέμνων προ της θυσίας της Ιφιγενείας στην Αυλίδα στέλνει γραφή με αγγελιαφόρο στην και ενημερώνει την Κλυταιμνήστρα στο Άργος…

- Ο Βελλερεφόντης λαμβάνει ένα «διπλωμένο δισκίο» («πίναξ πτυκτὀς» – βλ. Ιλιάδα 6.168) για να το παραδώσει στον βασιλιά της Λυκίας. Το πινακίδιο περιέχει γραπτή σημείωση ότι ο βασιλιάς πρέπει να εκτελέσει τον αγγελιαφόρο...

Αλλά η εύθραυστη φύση του παπύρου, που τον έκανε ακατάλληλο ακόμη και να διπλωθεί στο μισό, των κεριών και των ξύλων ήταν αυτή που ευθύνεται για το ότι χάθηκαν όλα αυτά τα προ-ομηρικά γραπτά κείμενα… (Αν χάθηκαν…).


Πάντως στην παραπάνω εικόνα βλέπετε το Σύνταγμα των Αθηναίων, σε πάπυρο. Είναι το έργο πολλών γραμματέων/γραφέων, κανένας από τους οποίους δεν φαίνεται να ήταν ιδιαίτερα συνηθισμένος να γράφει σε επαγγελματικό βιβλίο… Το Αριστοτελικό Σύνταγμα των Αθηναίων διατηρείται σχεδόν άθικτο σε 4 κυλίνδρους παπύρου, που αντιγράφηκαν γύρω στα 100 μ.Χ. (pap. 131)

Για περισσότερα:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης:

Γ. Λεκάκης «Αρχαίοι σχολιαστές του Ομήρου και άλλες πηγές για τα ομηρικά», έκδ. Συλλόγου Φιλομήρων Ιθάκης «Ευχήν Οδυσσεί», 2012.

ΔΕΙΤΕ την παραπάνω διάλεξη του Γ. Λεκάκη.

Ζακλίν ντε Ρομιγί: Αν η Ελλάδα μάς ζητούσε πίσω όλες τις λέξεις της....

Ζακλίν ντε Ρομιγί: Αν η Ελλάδα μάς ζητούσε πίσω όλες τις λέξεις της που έχουμε δανειστεί, ο Δυτικός πολιτισμός θα κατέρρεε.
[Α.Α.]

Ελληνικα , Η μητερα ολων των γλωσσων

Ελληνικα , Η μητερα ολων των γλωσσων

ellas2.wordpress.com
Καθώς μιλάμε Ελληνικά, στην πραγματικότητα διατυπώνουμε μαθηματικές εξισώσεις!

Η ελληνική γλώσσα δεν είναι τυχαία γλώσσα. Χτίστηκε πάνω στα μαθηματικά, και αυτό που ελάχιστοι ακόμα ξέρουν είναι ότι κάθε λέξη στην ελληνική έχει μαθηματικό υπόβαθρο. Τα γράμματα στην Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα σύμβολα.
Όρθια, ανάποδα με ειδικό τονισμό, αποτελούσαν το σύνολο των 1620 συμβόλων που χρησιμοποιούνταν στην Αρμονία (Μουσική στα νεοΕλληνικά).
Η πιο σημαντική τους ιδιότητα είναι ότι το κάθε γράμμα έχει μια αριθμητική τιμή/αξία, κάθε γράμμα είναι ένας αριθμός, οπότε κατ επέκταση και κάθε λέξη είναι ένας αριθμός. Μια τεράστια γνώση κλειδωμένη-κωδικοποιημένη μέσα λέξεις λόγω της μαθηματικών τιμών που έχουν.
Ένας από τους Πρωτοπόρους επί του θέματος ήταν ο μέγιστος Πυθαγόρας.
Οι αριθμοί, τα σχήματα, η αρμονία και τα άστρα έχουν κάτι κοινό, έτσι αντίστοιχα τα μαθηματικά (αριθμοί) η γεωμετρία (σχήματα) η αρμονία(μουσική) και η αστρο-νομία (αστήρ=α-χωρίς- στήριγμα + φυσικοί νόμοιπου τα διέπουν) ήταν αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα, που με την συγκεκριμένη σειρά που αναφέραμε ήταν η σκάλα για την εξέλιξη (=εκ -του- έλικος, DNA) του νου-ψυχής προς τον Δημιουργό.
Έναν Δημιουργό που δημιούργησε βάσει αυτών των τεσσάρων επιστημών.
27 σύμβολα-αριθμοί με αριθμητική αξία συνθέτουν το Ελληνικό Αλφάβητο, 3 ομάδες από 9 σύμβολα-αριθμούς η κάθε ομάδα, με άθροισμα κάθε ομάδας 45, 450, 4.500.
για να δούμε μερικά παραδείγματα:
ΑΛΦΑ = 1+30+500+1= 532 =>5+3+2= 10 => 1+0= 1
ΕΝ = 5+50 = 55 => 5+5 = 10 => 1+0= 1
ΟΜΙΚΡΟΝ = 70+40+10+20+100+70+50= 360, όσες και οι μοίρες του κύκλου
Για να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τα νοήματα των εννοιών των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για την ίδια την Ελληνική γλώσσα.
Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία δεν είναι βασισμένη στο ότι κάποιοι απλά καθίσαν και συμφώνησαν να ονομάζουν ένα αντικείμενο «χ» ή «ψ» όπως όλες οι υπόλοιπες στείρες γλώσσες του κόσμου.
Η Ελληνική γλώσσα είναι ένα μαθηματικό αριστούργημα το οποίο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε.
Η αρχή των πάντων είναι το ίδιο το Ελληνικό Αλφάβητο (το οποίο φυσικά δεν το πήραμε από κάποιον άλλον όπως θα δούμε παρακάτω διότι εκ των πραγμάτων δεν γίνεται).
Τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου στο σύνολο τους ήταν 33 όσοι και οι σπόνδυλοι, οι 5 τελευταίοι σπόνδυλοι (που παίζουν τον ρόλο της κεραίας) έχουν άμεση σχέση με τον εγκέφαλο και αντιστοιχούν στα 5 τελευταία άρρητα γράμματα τα οποία γνώριζαν μόνο οι ιερείς* ένα από αυτά ήταν η Σώστικα (ή Γαμμάδιον) η οποία στα λατινικά έγινε swstika και οι Ναζί το έκλεψαν και την ονομάσανε Σβάστικα.
Το σύμβολο αυτό είναι του ζωογόνου Ηλίου (Απόλλωνα), οι Ναζί το αντέστρεψαν για να συμβολίσουν το αντίθετο του ζωογόνου Ήλιου, δηλαδή του σκοτεινού θανάτου.
Υπήρχαν ακόμα κάποια γράμματα τα οποία στην πάροδο του χρόνου καταργήθηκαν όπως το Δίγαμμα (F), Κόππα (Q), Στίγμα (S’), Σαμπί (ϡ)
Ο Πυθαγόρας μας ενημερώνει για τα 3 επίπεδα της Ελληνικής γλώσσας τα οποία είναι τα εξής:
1. Ομιλών
2. Σημαίνον (α. σήμα, β. σημαινόμενο)
3. Κρύπτον (α. διαστήματα β. κραδασμός γ. λεξάριθμος δ. τονάριθμος)
– Το πρώτο είναι η ομιλία
– Το δεύτερο είναι η σχέση του σήματος με το σημαινόμενο που θα αναλύσουμε παρακάτω
– Το τρίτο είναι το διάστημα (απόσταση & χρόνος), ο κραδασμός (που αφυπνίζει τον εγκέφαλο μέσω ιδιοσυχνοτήτων από τους δημιουργηθέντες παλμούς – Παλλάδα Αθηνά) ο λεξάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με αριθμούς) και ο τονάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με μουσικούς τόνους)
Το κάθε γράμμα αντιστοιχούσε σε έναν αριθμό, αλλά και σε έναν μουσικό τόνο άρα γράμμα=αριθμός=τόνος (μουσικός), πράγμα που φανερώνει ότι στη γλώσσα μας πίσω από τα γράμματα-λέξεις υπάρχουν αριθμοί (λεξάριθμοι) και μουσικοί φθόγγοι (τονάριθμοι).
Οι 4 αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα ήταν:
1. Αριθμοί (μαθηματικά)
2. Σχήματα (Γεωμετρία)
3. Μουσική (Αρμονία)
4. Αστρονομία
Οι επιστήμες αυτές είναι αλληλένδετες και βρίσκονται η μια μέσα στην άλλην όπως οι Ρωσικές μπαμπούσκες. Συνδυάστε τώρα το αλφάβητο που εσωκλείει αριθμούς και μουσικούς τόνους με τις 4 αυτές επιστήμες.
tip1: Αστρονομία= αστηρ + νόμος, α-στηρ = αυτό που δεν στηρίζεται, άρα αστρονομία= οι συμπαντικοί νόμοι που διέπουν αυτό που δεν στηρίζεται κάπου, οι οποίοι έχουν να κάνουν με την μουσική (αρμονία), σχήματα (γεωμετρία) αριθμούς (μαθηματικά) και όλα αυτά με τον Αιθέρα ο οποίος περιβάλει τις ουράνιες σφαίρες.
tip 2: ο Πυθαγόρας άκουγε την αρμονία (μουσική) των ουρανίων Σφαιρών
Άρα μιλάμε μια γλώσσα η οποία έχει να κάνει με την ροή του σύμπαντος.
Η Ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για Η/Υ λόγω της μαθηματικότητας και μουσικότητας όχι μόνο του Αλφαβήτου-λέξεων, αλλά και των μαθηματικών εννοιών που γεννώνται π.χ. η λέξη ΘΕΣΙΣ γίνεται: συνΘεσις, επίΘεσις, κατάΘεσις, υπόΘεσις, εκΘεσις, πρόσΘεσις, πρόΘεσις, ανάΘεσις, διάΘεσις, αντίΘεσις κτλ κτλ αν τώρα αυτές τις λέξεις τις μεταφράσουμε στα Αγγλικά είναι εντελώς άσχετες μεταξύ τους.
Το ότι δεν γίνεται το Αλφάβητο να είναι αντιγραμμένο από κάπου αλλού φαίνεται από το ότι εν έτη 2300 π.Χ. (με μελέτες της Τζιροπούλου και άλλων και όχι το 800 π.Χ.) ο Όμηρος ήδη έχει στην διάθεση του 6.500.000 πρωτογενής λέξεις (πρώτο πρόσωπο ενεστώτα & ενικού αριθμού) τις οποίες αν τις πολλαπλασιάσουμε Χ72 που είναι οι κλήσεις, θα βγάλουμε ένα τεράστιο αριθμό ο οποίος δεν είναι ο τελικός, διότι μην ξεχνάμε ότι η Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα, ΓΕΝΝΑ.
ΑΝ συγκρίνουμε τώρα π.χ. την Αγγλική γλώσσα που έχει 80.000 λέξεις εκ των οποίων το 80% είναι Ελληνικές όπως μας ενημερώνει το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, και μετρήσουμε ότι αυτή η στείρα γλώσσα εξελίσσεται 1000 χρόνια, μπορούμε αβίαστα να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι ο Όμηρος παραλαμβάνει μια γλώσσα η οποία έχει βάθος στον χρόνο 100.000 π.Χ; 500.000 π.Χ.; Ποιος ξέρει…
ΌΜΩΣ η απόλυτη απόδειξη είναι η ίδια η μαθηματικότητα της, η οποία δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα του πλανήτη. Μην ξεχνάμε ακόμα το ότι ο Δημιουργός χρησιμοποιεί μαθηματικά για την δημιουργία, άρα η γλώσσα μας έχει αναγκαστικά σχέση με την πηγή (root-0/1).
Πριν όμως από το «Κρύπτον» υπάρχει το «Σημαίνον», δηλαδή η σύνδεση των λέξεων με τις έννοιες αυτών. Είπανε νωρίτερα ότι οι ξένες διάλεκτοι ορίστηκαν κατόπιν συμφωνίας, δηλαδή κάποιοι συμφώνησαν ότι το τάδε αντικείμενο θα το ονομάσουν «Χ», κάτι που κάνει τις γλώσσες στείρες, άρα δεν μπορούν να γεννήσουν νέες λέξεις, άρα δεν υπάρχει μαθηματικότητα, άρα δεν δύναται να περιγράψουν νέες έννοιες που υπάρχουν στην φύση, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος εφόσον δεν μπορεί να περιγράψει μέσω των νέων λέξεων καινούριες έννοιες μένει στο σκοτάδι, έτσι οι νευρώνες του εγκεφάλου δεν γεννούν νέους εν αντιθέσει με όσους χρησιμοποιούν την Ελληνική.
Πως θα μπορούσε π.χ. ο Άγγλος ή ο Γάλλος ή ο Χ, Υ με μια λέξη που έχει 10 έννοιες να περιγράψει με ακρίβεια άρα και σαφήνεια μια βαθύτερη έννοια; πόσο μάλλον τις πολλαπλές πλευρές αυτής; δεν μπορεί, να λοιπόν το γιατί όλα ξεκίνησαν εδώ.
Το Σημαίνον λοιπόν είναι η σύνδεση του σήματος με το σημαινόμενο, δηλαδή η ίδια η λέξη είναι δημιουργημένη με τέτοιο τρόπο που περιγράφει την έννοια που εσωκλείνει μέσα της.
Παράδειγμα: η ονοματοδοσία της λέξης ΚΑΡΥΟΝ (Καρύδι) προέρχεται από μια παρατήρηση της φύσης (όπως όλες οι λέξεις), δηλαδή όταν δυο κερασφόρα ζώα (Κριοί, τράγοι κτλ) τρα.κάρ.ουν με τα κέρ.ατα τους ακούγεται το «κρακ» ή «καρ», ο ήχος αυτός έδωσε το όνομα «κέρας» (κέρατο) το κέρας έδωσε το όνομα κράτα ή κάρα (κεφάλι) και το υποκοριστικό αυτού το Κάρυον (μικρό κεφάλι).
Το Κάρυον (καρύδι) μοιάζει καταπληκτικά με το ανθρώπινο κεφάλι και το εσωτερικό του με εγκέφαλο.
Το Υ είναι η ρίζα του ρήματος ΥΩ (βρέχω) όπου υπάρχει το Υ υπάρχει κοιλότητα (ή κυρτότητα) δηλαδή θηλυκώνει κάτι, η βροχή (υγρό στοιχείο) μπαίνει (θηλυκώνεται) μέσα στην γη.
Το μουσικό – αριθμητικό αλφάβητο δημιουργεί μουσικο – μαθηματικές λέξεις οι οποίες περιγράφουν αντίστοιχες έννοιες, οι οποίες προέρχονται από την παρατήρηση της φύσεως δηλαδή της Δημιουργίας άρα κατ επέκταση του ίδιου του Δημιουργού, αλλά η ερώτηση είναι πόσες χιλιετίες μπορεί να χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί αυτό το τέλειο μαθηματικό σύμπλεγμα που τα γράμματα είναι αριθμοί και συνάμα μουσικοί τόνοι και οι λέξεις δηλαδή το σύνολο των αριθμών και των μουσικών τόνων κρύβουν μέσα τους εκτός από σύνθετες μουσικές αρμονίες, έννοιες οι οποίες δεν είναι καθόλου τυχαίες αλλά κατόπιν εκτενέστατης παρατηρήσεως της φύσης;
Ευλόγως λοιπόν ο Αντισθένης μας υπενθυμίζει «Αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις». Πηγή

Το Νησί Πέρα από την Ακτή



Η Giota Angelopoulou κοινοποίησε μια δημοσίευση στην ομάδα ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
Η ιδέα να γίνει η Αθήνα πρωτεύουσα ήταν του...
"Η ιδέα να γίνει η Αθήνα πρωτεύουσα του νέου βασιλείου ήταν του βασιλιά Λουδοβίκου της Βαυαρίας, πατέρα του Όθωνα.
 Ήταν επιλογή καθαρά αρχαιολογική, όχι πολιτική. Αντί να αφήσουν τα δοξασµένα ερείπια της Ακρόπολης στο µεγαλείο τους, τα είχαν πνίξει µε τη λάσπη και τα ξερόκλαδα, τους χωµάτινους δρόµους και τις βρόµικες αγορές της πόλης."
Απόσπασμα από το ιστορικό μυθιστόρημα #Το_Νησί_Πέρα_από_την_Ακτή

"It was the father of King Otho, king Ludwig of Bavaria, who wished that Athens should become the capital of the kingdom. This was more an archaeological than a political choice. Instead of leaving the glorious ruins of the Acropolis alone in their grandeur, free from the contamination of houses of mud and sticks, the unpaved streets and foul markets of the town..."
Excerpt from the historical novel #The_Island_Beyond_the_Coast

Δημοφιλείς αναρτήσεις