Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

να_ονειρεύομαι_να_ζω

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο
Εν Πλω Εκδόσεις
#να_ονειρεύομαι_να_ζω #εν_πλω_νέες_εκδόσεις
Υπάρχει η αντίληψη ότι η είσοδος στον χώρο της Εκκλησίας και η πίστη στον Θεό είναι η επίλυση όλων των προβλημάτων. Πολλοί σού λένε «έλα στην Εκκλησία, να σου φύγουν τα προβλήματα». Όμως στην Εκκλησία μπορεί να έρθεις και να έχεις πιο πολλές δοκιμασίες και περισσότερους πειρασμούς και περισσότερο αγώνα. Αν νομίζεις ότι, επειδή προσεύχεσαι και νηστεύεις, δεν θα αρρωσταίνεις ή ότι, αν αρρωστήσεις, θα γίνεις σύντομα καλά με ένα θαύμα ή δεν θα αρρωσταίνει το παιδί σου, δεν θα τρακάρεις, θα πηγαίνει η δουλειά σου πάντα καλά, δεν θα μείνεις ποτέ άνεργος κ.ο.κ., τότε θα απογοητευτείς μέσα στην Εκκλησία. Στους βίους των Αγίων και γενικότερα στην πνευματική ζωή συναντάμε όχι απουσία προβλημάτων, αλλά έναν εσωτερικό τρόπο που σου δωρίζει η Χάρη, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να περνάς μέσα από τη φωτιά των δοκιμασιών και των προβλημάτων, χωρίς να καίγεσαι. Για παράδειγμα, ο άγιος Πορφύριος ήταν κινητό νοσοκομείο, δεν λύθηκε κανένα πρόβλημά του, πέρασε αρρώστιες, δοκιμασίες... Αλλά ποιο ήταν το μυστικό; Το μυστικό ήταν ότι με τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος είχε μέσα του τέτοια παρηγοριά και τόση δύναμη, που οι δοκιμασίες δεν επηρέαζαν τη ζωή του, σε βαθμό που να του δημιουργούν θλίψη, απογοήτευση. Αυτό είναι που λαμβάνει ο πιστός μέσα στον χώρο της Εκκλησίας: μια άλλη δυναμική να αντιμετωπίσει τα προβλήματα, τα ριζικά θέματα της ύπαρξης, που είναι ο πόνος, η οδύνη και όλα αυτά. Αλλά δεν καταργούνται τα προβλήματα, δεν εξαλείφονται οι δοκιμασίες. Δεν μένει αλώβητος κανείς, επειδή ανήκει στην Εκκλησία.
π. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Από τον συλλογικό τόμο: "Να ονειρεύομαι, να ζω"
Σε όλα τα βιβλιοπωλεία και online εδώ:
bit.ly/2JOCupg
π. Λίβυος

Θρασύβουλος


olympospress.blogspot.com
Θρασύβουλος: Ο Αθηναίος που κατέλυσε το καθεστώς των 30 Τυράννων!!!

Μετά την ήττα της Αθήνας στον Πελοποννησιακό Πόλεμο, ο Θρασύβουλος ηγήθηκε της δημοκρατικής αντίστασης ενάντια στη νέα ολιγαρχική κυβέρνηση, γνωστή ως οι Τριάκοντα Τύραννοι, την οποία οι νικητές του πολέμου, Σπαρτιάτες, είχαν επιβάλει στην Αθήνα.
Το 404 π.Χ., οδήγησε μια μικρή δύναμη εξόριστων, εισέβαλλε στην Αττική και, μετά από μερικές μάχες, νίκησε αρχικά τη σπαρτιατική φρουρά και κατόπιν τις ολιγαρχικές δυνάμεις.
Ο Θρασύβουλος και οι άνδρες του ήταν κατά πολύ λιγότεροι αριθμητικά (5 προς 1). Κατά τη διάρκεια της μάχης, οι εξόριστοι έτρεψαν σε φυγή τους αντιπάλους τους, ενώ θανάτωσαν και τον Κριτία, άτυπο αλλά ουσιαστικό αρχηγό των Τριάκοντα.
Οι πλειοψηφία των σημαντικότερων αρχαίων ιστοριογράφων απέδωσαν στον Αλκιβιάδη τα εύσημα για τις μεγάλες νίκες του 411 π.Χ., αλλά ορισμένοι, όπως ο Κορνήλιος Νέπος, υπογράμμισαν το σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο Θρασύβουλος. 
Όπως αναφέρει ο Κορνήλιος Νέπος: Αυτή η ευγενική πράξη, τότε, ανήκει αποκλειστικά στο Θρασύβουλο.
Επειδή όταν οι Τριάκοντα Τύραννοι, τους οποίους διόρισαν οι Λακεδαιμόνιοι, καταπίεζαν την Αθήνα σε μια κατάσταση δουλείας, και που εν μέρει έδιωξαν από τη χώρα τους, και εν μέρει θανάτωσαν, μεγάλο αριθμό πολιτών των οποίων την τύχη είχαν λυπηθεί κατά τη διάρκεια του πολέμου, και είχαν μοιραστεί μεταξύ τους την περιουσία τους που είχε κατασχεθεί, δεν ήταν απλά ο πρώτος, αλλά και ο μοναδικός άνδρας που από την αρχή τους κήρυξε τον πόλεμο.
Ο πατέρας του Θρασύβουλου ονομαζόταν Λύκος και καταγόταν από τον Δήμο Στειρίας (το σημερινό Πόρτο Ράφτη). Όταν το 411 π.X. το δημοκρατικό πολίτευμα της Αθήνας καταλύθηκε από την ολιγαρχία των Τετρακοσίων, ο Θρασύβουλος στάλθηκε στη Σάμο μαζί με ένα εκστρατευτικό σώμα με την αποστολή να πείσει τους συμμάχους των Αθηναίων Σαμίους να αποδεχθούν την πολιτειακή αλλαγή που είχε συντελεστεί στην Αθήνα.
Ο Θρασύβουλος όμως, μαζί με έναν άλλον άξιο στρατιωτικό και εξίσου δημοκράτη, τον Θράσυλλο, έπεισε τους άνδρες των πλοίων να στασιάσουν εναντίον του καθεστώτος των Τετρακοσίων, να ορκιστούν πίστη στα δημοκρατικά ιδεώδη και στη συνέχιση του πολέμου εναντίον των Σπαρτιατών, παρά τις αντιρρήσεις των προδοτών πολιτικών οι οποίοι διοικούσαν εκείνη την εποχή την Αθήνα ελέω Σπάρτης.
Μολονότι μεταξύ των πληρωμάτων υπήρχαν και άνδρες οι οποίοι δεν διαφωνούσαν με το ολιγαρχικό πολίτευμα που είχε καταλύσει τη δημοκρατία στην Αθήνα, ο Θρασύβουλος κατόρθωσε να τους συμφιλιώσει με τους δημοκρατικούς και όλοι μαζί οι στρατιώτες εξέλεξαν αυτόν και τον Θράσυλλο στρατηγούς τους.
Έτσι ο αθηναϊκός στόλος, με τη βοήθεια και των Σαμίων, οι οποίοι τάχθηκαν εναντίον του καθεστώτος των Τετρακοσίων, ετοιμάστηκε για να αντιμετωπίσει τον στόλο των Πελοποννησίων και να ξεπλύνει την ντροπή που είχε υποστεί η Αθήνα κατά τη Σικελική Εκστρατεία.
Επίσης ο Θρασύβουλος κάλεσε σε βοήθεια τον εξόριστο στην Αυλή του σατράπη Τισσαφέρνη Αλκιβιάδη, όχι μόνο επειδή τον εκτιμούσε για τις στρατηγικές του ικανότητες, αλλά και επειδή έλπιζε ότι με τη μεσολάβηση του Αλκιβιάδη θα είχαν και τη συνδρομή των Περσών.
Νίκη στο Κυνός Σήμα
Στο μεταξύ τα πλοία των Πελοποννησίων και των συμμάχων τους Συρακουσίων, με ναύαρχο τον Μίνδαρο, έπλεαν προς τον Ελλήσποντο. Τον Ιούλιο του 411 π.X. οι δύο αντίπαλοι στόλοι βρέθηκαν αντιμέτωποι στο Κυνός Σήμα, κοντά στην Άβυδο.
Οι Σπαρτιάτες και οι σύμμαχοί τους είχαν περίπου 90 πλοία και οι Αθηναίοι γύρω στα 70. Κατά τη ναυμαχία ο Θρασύβουλος είχε την αρχηγία της δεξιάς πτέρυγας του αθηναϊκού στόλου και ο Θράσυλλος της αριστερής.
Με συντονισμένους ελιγμούς οι δύο ναύαρχοι νίκησαν τους Σπαρτιάτες. Λίγο αργότερα έξω από την Άβυδο οι Αθηναίοι νίκησαν πάλι τους Σπαρτιάτες χάρη και στην έγκαιρη επέμβαση του Αλκιβιάδη, ο οποίος κατέφθασε με 18 ακόμη πλοία.
Τον επόμενο χρόνο ο Θρασύβουλος κατέλαβε εξαπίνης τον Μίνδαρο, ο οποίος πολιορκούσε την Κύζικο. Ο Μίνδαρος σκοτώθηκε και ο στρατός του διαλύθηκε. Οι Αθηναίοι κατέλαβαν γύρω στις 60 τριήρεις.
H διάλυση του πελοποννησιακού στόλου από τον Θρασύβουλο και τον Θράσυλλο έδωσε θάρρος στους δημοκρατικούς της Αθήνας, οι οποίοι ανέτρεψαν τους Τετρακοσίους.
Οι νίκες του Θρασύβουλου στα παράλια της Μικράς Ασίας και της Θράκης συνεχίστηκαν. Αλλά όταν το 406 π.X. ο Θρασύβουλος με το αξίωμα του τριηράρχου νίκησε τους Σπαρτιάτες στις Αργινούσες, του ανατέθηκε το καθήκον μαζί με τον Θηραμένη, πρώην μέλος της κυβέρνησης των Τετρακοσίων, να περισυλλέξουν τους ναυαγούς και τους νεκρούς της ναυμαχίας. H επιχείρηση όμως εμποδίστηκε από ξαφνική θύελλα.
H ανατροπή των Τριάκοντα
Το γεγονός ότι ούτε οι ναυαγοί διασώθηκαν ούτε οι νεκροί περισυνελέγησαν ξεσήκωσε άλλη θύελλα στην Αθήνα. Οι πραγματικοί υπαίτιοι όμως, ο Θρασύβουλος και ο Θηραμένης, έριξαν το λάθος στις πλάτες των άλλων οκτώ στρατηγών του αθηναϊκού στόλου με αποτέλεσμα έξι από τους οκτώ να καταδικαστούν σε θάνατο και να εκτελεστούν. Μεταξύ των εκτελεσθέντων ήταν και ο Θράσυλλος.
Μετά τη μεγάλη ήττα των Αθηναίων στους Αιγός Ποταμούς το 404 π.X. οι Σπαρτιάτες εγκατέστησαν νέα ολιγαρχία στην Αθήνα, τους Τριάκοντα Τυράννους, με αρχηγούς τον Θηραμένη και τον Κριτία.
Με τη νέα αυτή τυραννίδα εκατοντάδες Αθηναίοι υποχρεώθηκαν να πιουν κώνειο και χιλιάδες εξορίστηκαν. Μεταξύ των εξορισθέντων ήταν και ο Θρασύβουλος, ο οποίος κατέφυγε στη Θήβα.
Τον Δεκέμβριο όμως του ιδίου έτους ο Θρασύβουλος με άλλους εβδομήντα εξόριστους Αθηναίους δημοκράτες μπήκε κρυφά στην Αττική και κατέλαβε το φρούριο της Φυλής στην Πάρνηθα. Οι ολιγαρχικοί προσπάθησαν να ανακαταλάβουν το φρούριο, αλλά δεν το κατόρθωσαν.
Σύντομα το φρούριο της Φυλής έγινε τόπος συγκέντρωσης και πολλών άλλων δημοκρατικών. Ο στρατός του Θρασύβουλου μεγάλωσε και άρχισε τις επιθέσεις εναντίον των ολιγαρχικών.
Τον Σεπτέμβριο του 403 π.X., αφού κυρίευσε τον Πειραιά και κατατρόπωσε τους ολιγαρχικούς στη μάχη της Μουνιχίας (Φάληρο), όπου σκοτώθηκε και ο Κριτίας, ο Θρασύβουλος μπήκε θριαμβευτής στην Αθήνα και κατέλυσε το τυραννικό καθεστώς των Τριάκοντα.
Αντί όμως οι δημοκρατικοί να αρχίσουν τα αντίποινα, με την καθοδήγηση του Θρασύβουλου συμφιλιώθηκαν με τους ολιγαρχικούς. Έτσι εγκαταστάθηκε ένα είδος δημοκρατικού πολιτεύματος.
Ωστόσο ο Θρασύβουλος, θέλοντας να ανταμείψει τους απλούς ανθρώπους που τον είχαν βοηθήσει στην επαναφορά της δημοκρατίας, πρότεινε στον δήμο να δοθούν τα δικαιώματα του αθηναίου πολίτη στους μετοίκους και στους δούλους οι οποίοι είχαν πολεμήσει εναντίον της τυραννίδας.
Αλλά ενώ ο δήμος ψήφισε την πρόταση του Θρασύβουλου, ο νόμος τελικά ακυρώθηκε στο δικαστήριο της Ηλιαίας για τυπικούς λόγους.
Φορολογία και λεηλασίες
Το 395 π.X. νέος πόλεμος ξέσπασε με τους Σπαρτιάτες. Ο Θρασύβουλος έπεισε τους Αθηναίους να συμμαχήσουν με τους Βοιωτούς εναντίον των Σπαρτιατών, οι οποίοι προσπαθούσαν να ανακτήσουν τη χαμένη θαλασσοκρατορία τους.
Ο Θρασύβουλος στάλθηκε με σαράντα πλοία στη Ρόδο αφενός για να βοηθήσει το νησί να διατηρήσει την ανεξαρτησία του και αφετέρου για να εισπράξει τους φόρους και τους δασμούς από τους συμμάχους της Αθήνας.
Τα επόμενα χρόνια ο Θρασύβουλος με επιτυχημένες επιχειρήσεις στη Θάσο, στη Σαμοθράκη, στο Βυζάντιο και στη Χαλκηδόνα κατόρθωσε να αποκαταστήσει την αθηναϊκή κυριαρχία στο Βόρειο Αιγαίο και στην Προποντίδα, καθώς και να διώξει τους Σπαρτιάτες από τη Λέσβο.
Επιβάλλοντας φόρο 5% στις πόλεις των περιοχών όπου διεξήγε τις επιχειρήσεις του και δασμό 10% επί των εμπορευμάτων που μεταφέρονταν με πλοία από τον Εύξεινο Πόντο, ο Θρασύβουλος εξασφάλισε στην Αθήνα μόνιμα έσοδα.
Ωστόσο οι εχθροί του Θρασύβουλου τον κατηγόρησαν στον δήμο ότι τα χρήματα που εισέπραττε δεν τα απέδιδε εξ ολοκλήρου στην Αθήνα, αλλά κατακρατούσε μεγάλο μέρος των εισπράξεων.
Τότε ο δήμος ανακάλεσε τον Θρασύβουλο, αλλά αυτός δεν υπάκουσε και συνέχισε τις επιχειρήσεις του στο Αιγαίο και στα μικρασιατικά παράλια. Εξακολουθούσε να εισπράττει τους φόρους και τους δασμούς που είχε επιβάλει και να αποδίδει όλα τα χρήματα, όπως τουλάχιστον υποστήριζε ο ίδιος, στην Αθήνα.
Ο κάτοικοι αυτών των περιοχών εξαγριώθηκαν εναντίον του Θρασύβουλου όχι μόνο για τους φόρους που τους ανάγκαζε να πληρώνουν, αλλά και επειδή άφηνε τους άνδρες του να λεηλατούν τους αγρούς και τα χωριά από όπου περνούσαν.
Στην Άσπενδο οι κάτοικοι αντέδρασαν στις λεηλασίες των στρατιωτών του Θρασύβουλου και ένα βράδυ, καθώς αυτός κοιμόταν στη σκηνή του, επιτέθηκαν και τον σκότωσαν.
Ο Θρασύβουλος ήταν αναμφισβήτητα ικανός στρατηγός, με ιδιαίτερες επιτυχίες στο ναυτικό τομέα, και ικανός ομιλητής, αλλά συχνά επισκιαζόταν ή παραμεριζόταν από πιο χαρισματικούς ηγέτες ή από στρατιωτικούς που πέτυχαν θεαματικότερες νίκες.
Κατά τη διάρκεια των δύο δεκαετιών όπου πρωταγωνίστησε, είτε με είτε χωρίς εξουσία στα χέρια του, ο Θρασύβουλος παρέμεινε σταθερός υπερασπιστής της παραδοσιακής δημοκρατίας, και πέθανε αγωνιζόμενος για το ίδιο ιδεώδες το οποίο προάσπισε όταν εμφανίστηκε στην πολιτική σκηνή το 411.
Για τις πράξεις του, ο Θρασύβουλος στεφανώθηκε με ένα στεφάνι ελιάς από τους συμπατριώτες του.

Η διάλυση ενός κράτους σε 7 βήματα!


thesecretrealtruth.blogspot.com
Η διάλυση ενός ανεξάρτητου κράτους (και η μετατροπή του σε “ειδικές” οικονομικές ζώνες φθηνού εργατικού δυναμικού) – σε 7 απλά βήματα… 1) ...

Η διάλυση ενός ανεξάρτητου κράτους (και η μετατροπή του σε “ειδικές” οικονομικές ζώνες φθηνού εργατικού δυναμικού) – σε 7 απλά βήματα…

1) Εντάσσουμε αυτό το κράτος, σε ένα διεθνή οργανισμό” (π.χ. Ευρωπαϊκή Ένωση).
“Κατασκευάζουμε” ένα “νέο” νόμισμα (π.χ. ευρώ) με το οποίο ανταλλάσσουμε ΟΛΑ τα υπάρχοντα εθνικά νομίσματα ενός κράτους.

2) Στη συνέχεια – αφού αυτό το νόμισμα είναι “διεθνές” το…
εξάγουμε ΜΑΖΙΚΑ από το κράτος αυτό (μέσω τραπεζικού
συστήματος, off-shore εταιριών κλπ.) .
Έτσι δημιουργείται (τεχνητό) ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ στο κράτος αυτό…

3) Το… ΕΛΛΕΙΜΜΑ δημιουργεί την ανάγκη ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ.
Το κράτος αναγκάζεται να δανειστεί από το ΔΝΤ και την
Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα – έδρα στην Φρανκφούρτη Γερμανίας – αφού ΔΕΝ ΕΧΕΙ τη δυνατότητα να τυπώσει το εθνικό του νόμισμα ( έχει ως “νέο” νόμισμα το ευρώ).
Μόνο η Ε.Κ.Τ. έχει το δικαίωμα εκτύπωσης του ευρώ.

4) Τα ευρωδάνεια δίδονται με τόκους (φυσικά).
Οι τόκοι δημιουργούν νέα … ελλείμματα , τα νέα ελλείμματα οδηγούν το κράτος σε … νέα δάνεια και σε … “ΜΝΗΜΟΝΙΑ” που ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ την εθνική ΑΣΥΛΙΑ – ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ του κράτους.
Παράλληλα η υπογραφή των “μνημονίων” οδηγεί τον λαό σε τεράστια μείωση της αγοραστικής του δύναμης – αφού οι φόροι και οι ΤΙΜΕΣ των αγαθών ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ .
Οι μισθοί και οι συντάξεις ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ.
Το “κράτος πρόνοιας” ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ…
Έτσι οι πολίτες οδηγούνται σταδιακά στη γενική ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ (ή και ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ) κυρίως στα λαϊκά ή μεσοαστικά στρώματα…
Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες – παραγωγικής ηλικίας – εγκαταλείπουν τη χώρα για να βρούνε “καλύτερη τύχη” σε Καναδά, Γερμανία, Αγγλία, Αυστραλία, Σουηδία…

5) Η χώρα έχει μείνει πλέον με τους συνταξιούχους και τους -ελάχιστους -”υπερπρονομιούχους” που δεν τους αγγίζει η (τεχνητή) οικονομική κρίση…
Όσοι νέοι δεν μπόρεσαν να μεταναστεύσουν βρίσκονται σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ.
Χιλιάδες πολίτες οδηγούνται στην ανεργία , στα συσσίτια, στην κατάθλιψη, στα ναρκωτικά , στις αυτοκτονίες…
Οι άστεγοι – εξαθλιωμένοι (και καταχρεωμενοι)πολίτες πολλαπλασιάζονται…

6) Όταν η κατάσταση φτάσει στο…”απροχώρητο” (και εφόσον ΔΕΝ έχει υπάρξει ΕΞΕΓΕΡΣΗ – ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ από το λαό – “πειραματόζωο”) εμφανίζονται οι … επενδυτές – “σωτήρες”.
Πρόκειται για ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ που ψάχνουν εξαθλιωμένες περιοχές του πλανήτη για να στήσουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ (industrial areas) όπου -όσοι απέμειναν απ’ τον πληθυσμό- μετατρέπονται σε πάμφθηνο εργατικό δυναμικό – 300 ευρώ το μήνα + συσσίτιο και ΜΑΖΙΚΗ διαμονή σε “ειδικές εργατικές πολυκατοικίες”, όπου η ΖΩΗ τους είναι υπό παρακολούθηση -σε 24ωρη βάση…
Οι ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ αποκτούν ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ αφού τα προϊόντα που θα παράγουν οι φτηνοί εργάτες θα πωλούνται σε εικοσαπλάσια τιμή στις πλούσιες χώρες…
Αν… λείπει “μεγάλο ποσοστό” νεολαίας για τα εργοστάσια στις “βιομηχανικές ζώνες” για να εργαστεί , εισάγουν ή χρησιμοποιούν τους ήδη υπάρχοντες μετανάστες (γι’ αυτό τους έφεραν…) από τρίτες χώρες… Μπαγκλαντές, Ινδία, Κίνα, Αφγανισταν, Πακιστάν κλπ…

7) Όσο για τους συνεργάτες τους (δοσίλογους) πολιτικούς, αυτοί θα περάσουν με ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ την υπόλοιπη ζωή τους στα … “σαλέ” της Ελβετίας ή σε εξωτικά νησιά του Ειρηνικού, ξοδεύοντας τα χρήματα της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ… αφήνοντας στη … θέση τους (δήθεν) “υπεύθυνους” τεχνοκράτες που θα αναλάβουν την – περαιτέρω – “διαχείριση” της όλης “κομπίνας”…
Άλλωστε κάποιοι πρέπει να μείνουν για να … συντρώγουν με τα μεγαλοστελέχη των πολυεθνικών εταιριών και να … νοιάζονται για την “αξιοπρεπή διαβίωση” των πλούσιων Γερμανών, Αγγλων, Ρώσων, Καναδών κλπ… που θα εγκατασταθούν κατά χιλιάδες στο υπέροχο μεσογειακό κλίμα της πατρίδας μας “γεμίζοντας” τα άδεια σπίτια , τα οποία θα πουληθούν ΜΑΖΙΚΑ αντί “πινακίου φακής” απ’ τους εξαθλιωμένους – πανικόβλητους ντόπιους, που τους γονάτισαν οικονομικά (εδώ και καιρό…) με τα χαράτσια, τους φόρους, τα χρέη και τη διάλυση του κοινωνικού ιστού…


Σας θυμίζει κάτι από Ελλάδα; Κακώς! Έπρεπε να σας θυμίζει κάτι από την κόλαση του Δάντη. Γιατί πρέπει να γνωρίζετε πως δεν ζείτε ως ελεύθεροι πολίτες σε μία αυτοκυρίαρχη χώρα. Είστε απλώς κατά φαντασίαν ελεύθεροι, σε έναν χώρο που έχει προοριστεί να μετατραπεί σε ανοιχτή φυλακή σας, με ανά περιοχή διαφορετικούς νόμους που θα δημιουργούνται από τις κυρίαρχες πολυεθνικές, με τοπικούς πολιτικούς λακέδες περιφερόμενους που θα σας “προσφέρουν εργασία” -εάν είστε πειθήνιοι- και ταυτόχρονα θα ξεπουλάνε την ζωή σας έναντι συνέχισης της «καριέρας» τους…

Δεν τα πιστεύετε; Ούτε στη Νιγηρία, ούτε στην Αιθιοπία, ούτε οπουδήποτε πήγε το ΔΝΤ και αφού κατέστρεψε τη χώρα και σκλάβωσε τους κατοίκους και καθιέρωσε τις ΑΟΖ, πίστευαν οι άνθρωποι πως η αξία ενός ανθρώπου μπορεί να γίνει μικρότερη από την αξία του παραγόμενου προϊόντος.

Εάν σήμερα οι νέοι φεύγουν από την χώρα προς εύρεση εργασίας, να θυμηθείτε πως πολύ σύντομα θα διαπιστώσουν πως έγιναν σκλάβοι με την θέλησή τους εκεί που πήγαν και θα εύχονταν να είχαν παραμείνει στην χώρα τους διεκδικώντας την από τους θρασύτατους εισβολείς. Το δυστύχημα είναι πως θα είναι τότε πολύ αργά γι αυτούς να γυρίσουν σε μία χώρα που απλά θα υπάρχει (ίσως και όχι ολόκληρη) στον χάρτη.

Η χώρα, η πατρίδα μας, βρίσκεται πραγματικά σε πόλεμο. Πόλεμο επιβίωσης της αξιοπρέπειας, της δημοκρατίας και του αυτονόητου. Είναι η μοναδική αλήθεια που μας είπαν οι κατά τα λοιπά κενού περιεχομένου διασώστες μας. Δεν μας διευκρίνισαν ποιος είναι ο αντίπαλος, αλλά ο χρόνος φανερώνει τους πάντες και τα πάντα… Και τώρα, ξέρουμε ποιος μας πολεμά και γιατί. Και αν δεν σας τρομάζει ο “κατά παραγγελίαν τρόμος”, μην ανησυχείτε, γιατί υπάρχουν και οι “κατά παραγγελίαν πόλεμοι”… Το θέμα είναι τι θα κάνουμε για να σταματήσουμε (εάν μπορούμε) τον αφανισμό μας. Εκτός και εάν υπάρξει ο γνωστός «από μηχανής Θεός» και αλλάξει η ροή του ζώντα εφιάλτη μας…

Γιάννης Ζαφειρόπουλος

anti-ntp.net
το είδα

ΠΗΓΗ

Blog Widget by LinkWithin

Νίκος Καζής - Ερωτευμένος




youtube.com
Τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι, γραμμένο για τις ανάγκες της ταινίας "Ο…

Πανεύκολο μιλφέιγ




xrysessyntages.gr
Υλικά 1 φάκελος κρέμα ζαχαροπλαστικής στιγμής γάλα, όσο αναγράφεται στη συσκευασία της κρέμας ζαχαροπλαστικής 1 μικρή (220-250 γρ.) κρέμα γάλακτος […]
Υλικά
1 φάκελος κρέμα ζαχαροπλαστικής στιγμής
γάλα, όσο αναγράφεται στη συσκευασία της κρέμας ζαχαροπλαστικής
1 μικρή (220-250 γρ.) κρέμα γάλακτος
1 πακέτο σφολιατίνια
ζάχαρη άχνη, για πασπάλισμα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ετοιμάζουμε την κρέμα σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία της. Χτυπάμε στο μίξερ την κρέμα γάλακτος μέχρι να γίνει σαντιγί.
Ενώνουμε τις δύο κρέμες ανακατεύοντας απαλά. Βάζουμε τα σφολιατίνια σε ένα ταψί ή πυρέξ, το ένα δίπλα στο άλλο, έτσι ώστε να καλυφθεί ο πάτος του.
Ρίχνουμε από πάνω τη μισή από την κρέμα και καλύπτουμε την επιφάνειά της με μία στρώση σφολιατίνια (κρατάμε μερικά για γαρνίρισμα).
Απλώνουμε από πάνω την υπόλοιπη κρέμα. Θρυμματίζουμε τα σφολιατίνια που κρατήσαμε και πασπαλίζουμε την επιφάνεια της κρέμας. Βάζουμε το μιλφέιγ στο ψυγείο για τουλάχιστον 4 ώρες.
Πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και σερβίρουμε.
Μυστικό: Αν θέλουμε, βάζουμε και λίγο ξύσμα λεμονιού στην κρέμα, για αίσθηση δροσιάς
Κείμενο: Άννα Ναθαναηλίδου
ΠΗΓΗ

Ό,τι κάνεις ή δεν κάνεις... αργά ή γρήγορα...


enallaktikidrasi.com
Ό,τι κάνεις ή δεν κάνεις…
αργά ή γρήγορα…
θα το πληρώσεις και θα το πληρωθείς
Της Ηλέκτρας Αστέρη
Η ζωή έχει ένα απίστευτο σύστημα να επιστρέφει συναισθήματα, συμπεριφορές και καταστάσεις. Κάποιος μπορεί να το πει κάρμα, άλλος ειμαρμένη και κάποιος άλλος θεία δίκη! Δεν ξέρω τι από όλα αυτά είναι και τι αντιπροσωπεύει τον καθένα, μα το ριζικό του κάθε ανθρώπου είναι ένα και δεν γλιτώνει από αυτό. Ό,τι κάνεις ή δεν κάνεις… αργά ή γρήγορα… θα το πληρώσεις και θα το πληρωθείς.
Ό,τι κάνεις ή δεν κάνεις... αργά ή γρήγορα... θα το πληρώσεις και θα το πληρωθείς
Δεν μπορείς να εξαπατάς και να μην εξαπατηθείς
Δεν μπορείς να αγαπάς και να μην αγαπηθείς
Δεν μπορείς να λες ψέμματα και να μην σου πουν και εσένα
Δεν μπορείς να βοηθάς και να μην βοηθηθείς και εσύ.
δύο χέρια κάνουν ανταλλαγή ενέργειας δούναι και λαβείν δίνω και παίρνω ένωση σουρεάλ

Όλα φαίνονται να γίνονται βάση σχεδίου, αλλά δεν είναι έτσι. Και αν είναι, το σχέδιο το φτιάχνεις εσύ, με τις συμπεριφορές σου και τις σκέψεις σου. Με τις αντιδράσεις και τα θέλω σου. Δημιουργείς το μοντέλο της ζωής σου και έπειτα αυτό, επιστρέφεται πίσω σε σένα μεταφρασμένο σε ανθρώπους που σε αγάπησαν, σε δουλειές που έχασες, σε δόξα που κέρδισες και σε φίλους που σε “άδειασαν”.
Άγνωστοι ήρθαμε και άγνωστοι θα φύγουμε. Το μυστικό είναι να έχουμε πληγώσει όσους λιγότερους μπορούμε και να έχουμε βοηθήσει όσους περισσότερους γίνεται. Αν είναι εφικτό. Αν είμαστε στο κατάλληλο επίπεδο να το κάνουμε. Αν όχι, δεν πειράζει.Ίσως κάποια άλλη φορά. Σε κάποια άλλη ζωή

Συγγραφέας Ηλέκτρα Αστέρη

Πιστεύω στους αγγέλους, στα παραμύθια και στο κάρμα. Κάποιες φορές ίσως παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Εργάζομαι ως αρχισυντάκτρια της ταξιδιωτικής τηλεοπτικής εκπομπής Happy Traveller και είμαι αρρωστάκι travel girl. Η ζωή μου γεμίζει όταν αγαπάω, όταν γράφω και όταν έχω αγκαλιά τα σκυλιά μου.
Ιστοσελίδα

ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις