Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Άγιος Δημήτριος Μυροβλύτης

 
ekklisiaonline.gr
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΥΡΟΒΛΗΤΗΣ : Ο Ιερός Ναός του Αγίου Δημητρίου βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και είναι αφιερωμένος στον Άγιο Δημήτριο, τον πολιούχο της πόλης.
Βρίσκεται στην ομώνυμη οδό και είναι πεντάκλιτη βασιλική του «ελληνιστικού τύπου», αλλά με πολλά ιδιαίτερα και σπάνια χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλους ναούς της ίδιας περιόδου στην Ελλάδα.
Η Κρύπτη του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου
Η είσοδος της κρύπτης βρίσκεται δίπλα από τον δεξιό πεσσό του ιερού βήματος και οδηγεί στο χώρο εκείνο που σύμφωνα με την παράδοση φυλακίσθηκε, μαρτύρησε και τάφηκε ο Άγιος Δημήτριος.
Πρόκειται για το ανατολικό τμήμα του μεγάλου ρωμαικού λουτρού που βρισκόταν κοντά στην αγορά και το στάδιο για την εξυπηρέτηση των αθλητών.
Η Κρύπτη του Ναού του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη αναφέρεται στο σύμπλεγμα στοών και διαδρόμων, οι οποίοι υποβαστάζονται από ισχυρούς στύλους κάτω από το Ιερό Βήμα και αποτελούσε το ανατολικό τμήμα του Ρωμαϊκού λουτρού.
Στη ρωμαϊκή περίοδο ο χώρος ήταν ισόγειο και το λουτρό στο σημείο αυτό διώροφο, λόγω της κλίσης του εδάφους. Στην τελευταία ρωμαϊκή φάση το κτίσμα είχε στο κέντρο κρήνη με πέντε κόγχες, που πλαισιώνονταν από στοές.
Η συνέχεια στο άρθρο Η Κρύπτη του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης
 

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 
ekklisiaonline.gr
 
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ : Πολιούχος, κηδεμόνας της πόλης, ουρανοστεφής, αεικλεής, σω­σί­πατρις καί φιλόπολις, μυροβλύτης και ιαματικός ο Άγιος Δημήτριος λαμβάνει ανά τους αιώνες διαφορετικές μορφές και αγιογραφικούς τύπους καταδεικνύοντας τη συμβολική έκφραση του θριάμβου του μεγαλομάρτυρα εναντίον της φθοράς και του θανάτου, αλλά κυρίως τη μακροβιότητα μιας παράδοσης με βαθιές ρίζες που είχε αναπτυχθεί γύρω απο το μαρτυρικό θάνατο και τα θαύματά του.
Τιμώντας τον Πολιούχο της, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, παρουσιάζει το σύνολο σχεδόν των μορφών που κατά καιρούς λαμβάνει ανά τους αιώνες στη μνημειακή ζωγραφική του Αγίου Όρους, ο Άγιος Δημήτριος, παρουσιάζοντας απεικονίσεις του σε τοιχογραφίες, φορητές εικόνες, έργα μικροτεχνίας, χάρτινες εικόνες, χρυσοκεντήματα, μαρμαρογλυπτική, κ.λπ. .
Όλα τα έργα, προέρχονται αποκλειστικά από τα Ιερά Καθιδρύματα του Αγίου Όρους. Συνολικά, στο Φουαγιέ του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης θα παρουσιάζονται – από το ερχόμενο Σάββατο 26 Οκτωβρίου – ανήμερα της γιορτής του Αγίου Δημητρίου, 44 απεικονίσεις του Αγίου – αντιπροσωπευτικές της απόδοσης της μορφής του Πολιούχου της Θεσσαλονίκης και των καλλιτεχνικών “ οπτικών” και μεταλλάξεων που “ υπέστη” η μορφή του Αγίου στην Αθωνική πολιτεία, από τον 12ο έως τον 20ο αιώνα.
Πρόκειται για μέρος 150 συνολικά θεμάτων που καταγράφηκαν στη διάρκεια διετούς επιστημονικής έρευνας μελετητών της Αγιορειτικής εστίας (2003-2005) που αφορούσε στη σχέση του Αγίου Δημητρίου με την Αθωνική Πολιτεία.
“ Πρόθεση της Αγιορειτικής Εστίας και των συνεργατών της ήταν να συγκεντρωθούν όσο το δυνατό περισσότερες απεικονίσεις του αγίου, ανεξάρτητα από το είδος της τέχνης και την κατάσταση διατήρησής τους, προκειμένου να “ στοιχειοθετηθεί” η ήδη γνωστή σχέση της Θεσσαλονίκης με το Άγιον Όρος και την τέχνη που αναπτύχθηκε εκεί ανά τους αιώνες, οι μεταλλάξεις των καλλιτεχνικών οπτικών, αλλά και το μέγεθος της άρρηκτης σχέσης της πόλης με τη μορφή του Αγίου – πολιούχουςτης” λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επιμελητής της έκθεσης, κ. Αναστάσιος Ντούρος, Διευθυντής Αγιορειτικής Εστίας.
Την έκθεση θα εγκαινιάσει ανήμερα της γιορτής του πολιούχου αγίου ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος, στις 12.30 το μεσημέρι, στο Φουαγιέ του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης.
Στον ίδιο χώρο οι 44 εικόνες και αγιογραφικά θέματα του Αγίου θα εκτίθενται έως τις 17 Νοεμβρίου 2019.
“ Mέγαν εὕρατο ἐν τοῖς κινδύνοις, Σέ ὑπέρμαχον Θεσσαλονίκη – η οικουμένη».
“ Ήδη από το πρώτο βιβλίο των θαυμάτων του, ο Άγιος Δημήτριος προβάλ­λεται ως ο σω­σί­πατρις καί φιλόπολις άγιος, πού προστατεύει την πόλη του και τους Θεσσαλο­νι­κείς από διαφόρους κινδύνους, είτε εσωτερικούς, όπως η διχόνοια πού ξεσπά στην πόλη και διασαλεύει την ευταξία της, είτε εξωτερικούς, όπως οι αλλεπάλληλες επιδρομές και πολιορ­κίες της από βαρβαρικά φύλα.
Μέσα από αυτά τα πολιουχικά θαύματα η Θεσσαλονίκη θα συνδεθεί άρ­ρη­κτα με τον άγιο Δημή­τριο, και θα αποκτήσει, όπως η Kωνσταντινούπολη ως υπέρ­μαχο στρατηγό της την Θεο­τόκο, τον δικό της υπέρμαχο, όπως αποτυ­πώ­νε ­ται και στον γνωστό­τερο τοπικό ύμνο της Εκκλησίας της, το εν χρήσει απο­λυ­τί­κιο «Mέγαν εὕρατο».
Είναι μάλιστα ιδιαίτερα χαρακτη­ρι­στικό στην περί­πτω­ση αυτού του πολύ σημαντικού ύμνου, ενός από τους αρχαιότερους για τον Άγιο Δημήτριο, ότι στην αρχική του μορφή διέσωζε ακριβώς αυτό το πνεύμα της πολιου­χικής σχέσης του αγίου με την πόλη του: «Mέγαν εὕρατο ἐν τοῖς κινδύνοις,
Σέ ὑπέρμαχον Θεσσαλονίκη». H αντικατάσταση, όμως, της λέξεως «Θεσσαλονίκη» με την λέξη «Oικου­μέ­νη» στο απολυτίκιο του αγίου Δημητρίου, από τον 11ο αιώνα και εντεύθεν, επιβεβαιώνει την εξάπλωση και διάδοση της τιμής του Αγίου Δημητρίου πέρα από τα τοπικά όρια της πόλεως, ως την Kων­σταν­τινούπολη, αλλά και άλλες περιοχές” σημειώνει σε κείμενο του που συνοδεύει την έκθεση (και συμπεριλαμβάνεται σε λεύκωμα 220 σελίδων με τίτλο “ ο Αγιος Δημήτριος στην Τέχνης του Αγίου Ορους), ο καθηγητής Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. κ.Συμεών Πασχαλίδης.
Στο ίδιο λεύκωμα αλλά και στους χώρους της έκθεσης, ο καθηγητής Βυζαντινής Αρχαιολογίας και Τέχνης, Α.Π.Θ Aθανάσιος Σέμογλου, σημειώνει πως:
“ Πολεμιστής ή μάρτυρας, έφιππος ή πεζός, ο αριστοκρατικής καταγωγής άγιος Δημήτριος δεν απουσιάζει από κανένα σχεδόν καθολικό μονής, παρεκκλήσι ή τράπεζα συντροφεύοντας τον “ αληθή” μοναχό σε κάθε στιγμή της λειτουργικής του ζωής και υπενθυμίζοντάς του τον αδιάκοπο αγώνα για τον στέφανο της δικαιοσύνης με τον οποίο θα στεφθεί από τον Kύριο στο τέρμα του βίου του.
H παραδειγματική στέψη του αγίου με το «ουράνιο στέφος», όπως διευκρινίζει ο ζωγράφος Aντώνιος στο παλαιό καθολικό της μονής Ξενοφώντος (1544) με την επιγραφή στο ειλητάριο που ξεδιπλώνει ο Xριστός, καθώς και η πανηγυρική είσοδος του νέου σε ηλικία μάρτυρα στον ουράνιο παράδεισο μαζί με άλλους μάρτυρες κατά την Δευτέρα Παρουσία, στο νάρθηκα της μονής Δοχειαρίου (1567), δεν αποτελούν ιστορικές απεικονίσεις, όπως αυτές διαμορφώνονται με βάση το βίο και τα θαύματά του.
Eμπνευσμένες από την υμνολογία της εορτής του, οι παραστάσεις αυτές συνιστούν την κατ’εξοχήν συμβολική έκφραση του θριάμβου του αεικλεούς μεγαλομάρτυρα εναντίον της φθοράς και του θανάτου”.
 

Μωσαϊκό: Σήμερα...

Μωσαϊκό: Σήμερα...: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑ πηγή http://el.wikipedia.org Άγιος Δημήτριος Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλ...

Μωσαϊκό: Εκκλησίες Αγίου Δημητρίου

Μωσαϊκό: Εκκλησίες Αγίου Δημητρίου: πηγή http://www.explorers.gr Θεσσαλονίκη: η χριστιανοκρατούμενη πόλη της Ελλάδας. Η Θεσσαλονίκη είναι ασφυκτικά γεμάτη με εκκλησίες, ...

Μωσαϊκό: Η Τρούμπα του Πειραιώς

Μωσαϊκό: Η Τρούμπα του Πειραιώς: http://mikros-romios.gr/4111/troumpa/ Η Τρούμπα του Πειραιώς   Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς ...

Μωσαϊκό: ΑΝΩΠΟΛΗ - ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Μωσαϊκό: ΑΝΩΠΟΛΗ - ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ: http://kritipoliskaihoria.blogspot.gr/2011/05/blog-post_16.html?spref=fb ΑΝΩΠΟΛΗ - ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Η Ανώπολη (παλαιότερη γραφή...

Κεντηματα

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
 
Sme Sarci προς Punto de cruz regio
Οδηγοί
Από το διαδίκτυο

Βρέθηκε το κεφάλι του Διός του Λαοδικέως



Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο
olympospress.blogspot.com
Όλυμπος Ομάς - Όλυμπος Εφημερίδα - Όλυμπος Τηλεόραση, ΕΛΛΑΣ,…
Οι ανασκαφές που διενεργούνται  στην αρχαία πόλη της Λαοδίκειας της Φρυγίας, στη Μικρά Ασία, έφεραν στο φως μια σημαντική ανακάλυψη. 



Την κεφαλή του Διός του Λαοδικέως, του ιδρυτή της πανάρχαιας πόλης, σύμφωνα με ιστορικά κείμενα, που τον αναφέρουν ως «Ζευς ο Λαοδικεύς».




Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, η κεφαλή του Δία ανήκει σε άγαλμα ύψους 130 εκατοστών και χρονολογείται περί το 140 μ.Χ.



Η αποκατάσταση του αρχαιολογικού χώρου άρχισε από το 2008 με τη χρηματοδότηση του τοπικού δήμου Ντενιζλί.



Η κεφαλή του Διός εντοπίστηκε στο βορεινό σημείο της αρχαίας πόλης, κοντά το αρχαίο θέατρο της Λαοδίκειας, το οποίο πιστεύεται ότι έγινε προς τιμή του ιδρυτού της πόλης, του Διός του Λαοδικέως.



Οι ανασκαφές διενεργήθηκαν από το αρχαιολογικό τμήμα  του πανεπιστημίου του Pamukalle.



Ο επικεφαλής της αρχαιολογικής ανασκαφής Δρ Τζελάλ Σιμσέκ στις δηλώσεις του επεσήμανε ότι η αρχαία ελληνική πόλη της Λαοδίκειας στην περίοδο της ακμής της είχε πληθυσμό 100 χιλιάδες άτομα και ήταν η δεύτερη μετά την Έφεσο στην περιοχή.





Επίσης, ανακαλύφθηκαν και χριστιανικοί ναοί, νεώτερων χρόνων, αφού αναφέρεται ότι ήταν μία από τις πρώτες πόλεις της Μικράς Ασίας που εκχριστιανίστηκε.



Πιστεύεται ότι το άγαλμα του Διός είναι τμήμα ενός συμπλέγματος αρχαίων θεών, στο οποίο δέσποζε η παρουσία του και αξιολογείται ότι δημιουργήθηκε την εποχή του αυτοκράτορα της Ρώμης Αδριανού.



Το  γλυπτό  είναι κατασκευασμένο από λευκό μάρμαρο και οι λεπτομέρειές του δείχνουν την υψηλή τεχνική της γλυπτικής, κατά την περίοδο αυτή στην περιοχή. 



Στον αρχαιολογικό χώρο της Λαοδίκειας, πρόσφατα,  ανακαλύφθηκαν ακόμη, η Εκκλησία του Τιμίου Σταυρού, η κρήνη του Σεπτίμιου Σεβήρου και η στοά της αρχαίας πόλης.



--
 © mikres-ekdoseis- Γιῶργος  Ἐχέδωρος

Κεντήματα

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

ΠΕΡΙ ΑΙΘΕΡΑ & ΟΡΓΟΝΗΣ


Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο
olympospress.blogspot.com
Όλυμπος Ομάς - Όλυμπος Εφημερίδα - Όλυμπος Τηλεόραση, ΕΛΛΑΣ,…

«AIΘΕΡΑΣ»…ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΥΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΠΤΟΦΥΗΣ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΘΕΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΠΝΟΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ!
«ΟΡΓΟΝΗ» ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΑΥΡΟΕΙΔΟΥΣ ¨ΒΙΛΧΕΛΜ ΡΑΙΧ¨ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΣΕ ΜΕ ΤΟΝ «ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΙΘΕΡΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΑΝΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ «ΟΡΓΟΝΗ» ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΕΝΤΟΝΑ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΔΟΛΦΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ « ΓΚΡΙΖΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ» ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΦΥΛΕΣ.

ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ¨ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ¨ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ( ΕΠΕΙΔΗ ¨ΔΗΘΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ¨ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ…¨) ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΤΗΝ «ΟΡΓΟΝΗ» ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ «ΟΡΓΟΝΙΤΕΣ»!
ΟΙ « ΟΡΓΟΝΙΤΕΣ» ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΠΗΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΠΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΟΙ « ΟΡΓΟΝΙΤΕΣ» ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΡΓΟΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ.
ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΟΡΓΟΝΙΤΕΣ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ……
ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ….
ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ…ΣΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΥΛΕΣ ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ…
ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ…ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ HAARP ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ…

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΡΓΟΝΙΤΗ – ΠΑΝΑΚΕΙΑ ( ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ (ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ), ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΝΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ « ΟΠΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ».

ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ ΦΟΒΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ…ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΑΞΙΖΕΤΕ.

« ΜΑΘΕ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΘΕΟΣ» 

<<ΣΩΚΡΑΤΗΣ>> 

 diogeneis.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις