Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Γύρισε σελίδα



Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Γύρισε σελίδα

Ο Άδωνης πάλεψε σκληρά στη ζωή του. Γνώρισε την πείνα, την εξαθλίωση, μα τα κατάφερε. Η αγάπη της Δανάης ήρθε να συμπληρώσει την ευτυχία του. Μα τα σχέδια της μοίρας είναι πολύπλοκα, κι αδιαφορούν για τις επιθυμίες των ανθρώπων. Σκιές από το παρελθόν ορθώθηκαν ξαφνικά μπροστά του αναγκάζοντάς τον να ντυθεί τα ρούχα του φυγά και να εγκαταλείψει χωρίς εξήγηση την αγαπημένη του. Η Δανάη έμεινε απελπισμένη να τον ψάχνει, ενώ εκείνος μόνος κι απογοητευμένος από τη δικαιοσύνη, βρέθηκε να παλεύει με τις συγκυρίες και τη μικρότητα των ανθρώπων. Η τραγική διαδρομή του ανάμεσα σε δύο χώρες, θα αποδείξει πόσο κοντά στο έγκλημα μπορεί να βρεθεί κανείς όταν φτάσει σε κατάσταση απελπισίας. Μόνη του παρηγοριά η αγάπη της Δανάης, που πάλευε για χάρη του από το δικό της μετερίζι. Αυτή ήταν η ανάσα, η ελπίδα του. Θα τον βοηθήσει άραγε η νοερή συντροφιά της μεγάλης του αγάπης να ξαναβρεί τον παλιό του εαυτό, να γυρίσει και πάλι στις παλιές του αξίες της τιμιότητας και της καλοσύνης;


Μιχάλης Λασιθιωτάκης

http://www.cretalive.gr/new/98827/synergates/M.Detoraki_Efuge_enas_spoudaios_kritikos

Μ.Δετοράκη: Έφυγε ένας σπουδαίος κρητικός...

Μιχάλης Λασιθιωτάκης 1955-2012- Michel Lassithiotakis 1955-2012

Ενημερώθηκε: 04.07.2012 // 16:10

Μ.Δετοράκη: Έφυγε ένας σπουδαίος κρητικός...

της Μαρίνας Δετοράκη


Η φιλολογική κοινότητα πενθεί. Ο Μιχάλης Λασιθιωτάκης έφυγε από τη ζωή, 
αιφνιδίως, στο Παρίσι, σε ηλικία μόλις 57 ετών.  

Διακεκριμένος νεοελληνιστής, καθηγητής και διευθυντής του Νεοελληνικού Ινστιτούτου της  Σορβόννης στο Παρίσι (από το 2010), και καθηγητής των Νέων Ελληνικών στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης (από το 2001), ο Μιχάλης Λασιθιωτάκης αφήνει ένα πλούσιο ερευνητικό έργο, επιστημονικές δημοσιεύσεις, πολύτιμη διδασκαλία των Ελληνικών στην Ευρώπη. 

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα  αφορούσαν κυρίως τη λεγόμενη Πρώιμη Νεοελληνική και Μεταβυζαντινή λογοτεχνία (12ο έως τον 17ο αι.), αλλά εκτείνονταν και στη λογοτεχνία του 20ου αι. Το έργο του και ο φιλολογικός στοχασμός του περιελάμβανε θέματα ιστορίας της ελληνικής γλώσσα, ευρωπαϊκής συγκριτικής φιλολογίας, ιστορίας του έντυπου βιβλίου, και έκδοσης  κειμένων.  Η τελευταία έκδοση  του Απόκοπου του Μπεργαδή, την οποία μόλις είχε ολοκληρώσει μετά από προσπάθεια χρόνων, δεν πρόλαβε ακόμη να δει το φως της δημοσίευσης.

Ενδεικτικοί τίτλοι από το δημοσιευμένο έργο του είναι Καζαντζάκης και Bergson [Kazantzakis et Bergson (1907-1927): éléments pour une lecture bergsonienne d’Ascèse, Paris : Presses de la Sorbonne Nouvelle, 1980], Έρευνα πάνω στη ζωή και το έργο του Φραγκίσκου Σκούφου [Recherches sur la Vie et l’œuvre de François Skoufos, Paris Sorbonne, 1985], Λογοτεχνία και Παιδεία της Ενετικής Κρήτης [Littérature et Culture de la Crète vénitienne, Paris-Athènes, 2010].

Ο Μιχάλης Λασιθιωτάκης είχε δύο πατρίδες, και ως προς την καταγωγή και ως προς την παιδεία: τη Γαλλία και την Κρήτη. Και τις δύο τις αγαπούσε με πάθος. Γεννημένος στη Γαλλία, με ρίζες από τη Χερσόνησο Κρήτης εκ πατρός και από την Auvergne της Γαλλίας εκ μητρός, εξελίχθηκε σε τέλειο δίγλωσσο και βαθύ γνώστη του ελληνικού και του γαλλικού πολιτισμού.  Στα κρητικά καλοκαίρια του αναβάπτιζε τις φιλίες του με φιλολογικές συζητήσεις, με αναζητήσεις του νοήματος και της ιστορίας κρητικών λέξεων, με αναγνώσεις του αγαπημένου του Bonnefoy. Ήπιος και μειλίχιος άνθρωπος, με λεπτό πνεύμα και έμφυτη ευγένεια, λάτρης της ποίησης,  ήταν αληθινός φίλος και πολύτιμος συνομιλητής για πολλούς φιλολόγους συναδέλφους του, και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.  Ο αδόκητος θάνατός του προκάλεσε τεράστια θλίψη σε φίλους και μαθητές του, Έλληνες και Γάλλους.
  
Pour que son souvenir demeure.

Η Μαρίνα Δετοράκη-Flusin είναι Επίκουρη καθηγήτρια
Πανεπιστήμιο Κρήτης - Τμήμα Φιλολογίας


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Ο ΑΓΙΟΣ ΥΑΚΙΝΘΟΣ

Χθές γιόρταζε ο Άγιος Υάκινθος , ο Άγιος των ερωτευμένων στην Κρήτη  
Άγιος Υάκινθος, Άγιος Ανατόλιος - Συναξαριστής
3 ΙΟΥΛΙΟΥ: ΑΓΙΟΣ ΥΑΚΙΝΘΟΣ.Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ "ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ"! Η ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ στον ξενόφερτο ΚΑΘΟΛΙΚΟ άγιο των ερωτευμένων, Βαλεντίνο, έρχεται από την Κρήτη και λέγεται Άγιος Υάκινθος. Ο Άγιος Υάκινθος, Άγιος της αγάπης, του έρωτα, προστάτης των ζευγαριών, της σχέσης άνδρα και γυναίκα, γιορτάζεται πλέον κάθε χρόνο, στον ίδιο τόπο, 12 χιλιόμετρα νότια των Ανωγείων,στους ορεινούς Φούρνους,στο ομώνυμο πέτρινο εκκλησάκι (σε στυλ ΜΙΤΑΤΟΥ) που χτίστηκε στην χάρη του,και σε υψόμετρο 1200 μέτρα(στον Ψηλορείτη)."στις 3 Ιουλιου
Ο ΑΓΙΟΣ ΥΑΚΙΝΘΟΣ
Καταγόταν από την Καισαρεία της Καππαδοκίας και έζησε στα χρόνια του αυτοκράτορα Τραϊανού (98-117). Ήταν άνθρωπος με εξαιρετική συμπεριφορά και διετέλεσε κουβικουλάριος (θαλαμηπολος)του αυτοκράτορα. Διεκπεραίωνε τα καθήκοντα του μέσα στο παλάτι κατά τον καλύτερο τρόπο. Ήταν προσεκτικός και δε μολύνθηκε από τη χλιδή των ανακτόρων. Ή ψυχή του ολόκληρη ήταν δοσμένη στο Σωτήρα Χριστό. Γι' αυτό, όταν ό Τραϊανός διέταξε διωγμό κατά των χριστιανών, ό Υάκινθος δε δίστασε να ομολογήσει μπροστά στον αυτοκράτορα ότι είναι χριστιανός. Ό Τραϊανός εξεπλάγη και του είπε ότι είναι αχάριστος, για την εμπιστοσύνη και την υπόληψη πού του πρόσφερε το παλάτι. Τότε ό Υάκινθος με ψυχική άνεση απάντησε λόγια στενάχωρα για τον Τραϊανό Ό Τραϊανός, στενοχωρημένος από τα λόγια του Υακίνθου, διέταξε να τον φυλακίσουν χωρίς να του δίνουν καθόλου φαγητό, εκτός και αν ήθελε να φάει ειδωλόθυτα. Σαράντα μέρες πέρασε έτσι ό Υάκινθος, χωρίς να αγγίξει τα ειδωλόθυτα. Την 41η, όμως, παρέδωσε το πνεύμα του στον Κύριο. ( το 98 μ.Χ.),σε ηλικία 20 χρόνων
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω  

Το φαινόμενο Chuck Norris

πηγή : περιοδικό συλλόγου τριτέκνων  Ηρακλείου τεύχος 9

Ανέκδοτο το φαινόμενο Chuck Norris

Το 2007 το κανάλι του star άρχισε να προβάλει τη σειρά Texas Ranger με πρωταγωνιστή τον θρυλικό
Chuck Norris. Τότε αρχίσαμε οι Έλληνες να φτιάχνουμε μαζικά ανέκδοτα για τις δυνατότητες του Chuck Norris κάτι που γινόταν ήδη στο εξωτερικό.
Έτσι σας παρουσιάζουμε τα καλύτερα ανέκδοτα με τον υπέρτατο Chuck!

Ο Chuck Norris  είναι τόσο μπροστά που όταν κοιτάζει πίσω βλέπει το μέλλον.
                           
Ο Chuck Norris  απέναντι σε 7 κακούς βγάζει το εξάσφαιρο. Ο έβδομος πεθαίνει από σεβασμό.
                           
Ο Chuck Norris  ξέρει ποιός σου έμαθε τα Σμυρνέικα τραγούδια.
                           
Ο Chuck Norris   έχει κάνει προσπέραση με καρουζέλ.

Ο Chuck Norris   μπορεί να ξεμάθει ποδήλατο.

Ο Chuck Norris   δεν κάνει κάμψεις, σπρώχνει τη γή.

Ο Chuck Norris   μπορεί να κάνει τα κρεμμύδια να κλαίνε.

'Οταν ο  Chuck Norris  φωνάζει "έλα ντέ" ,  ο ντέ έρχεται.

Όταν ο Γκράχαμ Μπέλ εφηύρε το τηλ/νο βρήκε δύο αναπάντητες από τον  Chuck.

Ο Chuck Norris πάλεψε με τον Σούπερμαν. Ο ηττημένος θα φορούσε το βρακί του απ' έξω.

Ο Chuck Norris  πηγαίνει σε εστιατόριο και οι σερβιτόροι του αφήνουν φιλοδώρημα.

Ο Chuck Norris  μπορεί να  κάνει πάλι την ομελέτα...  αβγά

Ο Chuck Norris δεν διαβάζει βιβλία, απλά τα κοιτάει μέχρι να του δώσουν τις πληροφορίες που ζητάει

Ο σατανάς είδε τον Chuck και έκανε τον σταυρό του!

Όταν ο Chuck αυτό φοβάται να γυρίσει πίσω.

Ο Chuck Norris ξέρει πού πήγε ο ταξιτζής τον Διονυσίου.

Ο Chuck Norris  τελείωσε το διάβασμα του facebook

Η φοβία για τις αράχνες ονομάζεται "αραχνοφοβία", για τους κλειστούς χώρους "κλειστοφοβία", για τα ύψη  "υψοφοβία",  για τον Chuck Norris "λογική"

Ο Chuck Norris  κουνούσε την κούνια που τον κούναγε.

Ο Chuck Norris  έλυσε ένα πάζλ 500 τεμαχίων με 300 μόνο τεμάχια.

Το Google όταν θέλει να βρεί κάτι ψάχνει στο Chuuckle.


Τρουφάκια σοκολάτας

πηγή : περιοδικό συλλόγου Τριτέκνων Ηρακλείου τεύχος 9
απο την Μαίρη Αντ. Τζουλάκη

Υλικά 
250 γρ. κουβερτούρα , 250 γρ. ζάχαρη άχνη ,  βιτάμ (ένα πακέτο) , 300 γρ. καρύδια (κομμένα στο χέρι) , 400 γρ. μπισκότα πτι - μπερ (κομμένα στο χέρι) , 1 φλυτζάνι γάλα , ξύσμα λεμονιού ή κονιάκ  , 400 γρ. τρούφα


Εκτέλεση
Ζεσταίνουμε το γάλα και το αποσύρουμε από τη φωτιά. Μέσα λιώνουμε την κουβερτούρα.  Προσθέτουμε τη ζάχαρη και το βιτάμ. Αφού τα λιώσουμε, ρίχνουμε τα καρύδια , τα μπισκότα και το ξύσμα, όλα μαζί σε ένα σκεύος. Ανακατεύουμε με το χέρι. Τα βάζουμε στο ψυγείο για μια ώρα. Τα πλάθουμε σε στρογγυλά μπαλάκια και τα κυλάμε στην τρούφα.     Καλή επιτυχία!

Μαντινάδες

πηγή : περιοδικό συλλόγου Τριτέκνων Ηρακλείου τεύχος 9

Μαντινάδες για τις δύσκολες ώρες που περνάμε οικονομικά και όχι μόνο.

     Έχει ο Θεός απού μπορεί                       Πολλές φορές αμφισβητώ
     γιατί άλλοι δεν μπορούνε                        Θεέ  μου την ύπαρξή σου
     τούτα τ΄αναβολέματα                              για δε μοιράζεις τσι καημούς
     χύματα να γενούνε                                  και τσι χαρές εξίσου

                                                      
                                           Και μια για το ΔΝΤ

                                         Δείξε πως είσαι δυνατός
                                         σ΄έναν αντρειωμένο
                                         μην κάνεις όμως το θεργιό
                                         σ΄ένα γονατισμένο!

Ο Φίλιππος και τα μαγικά κρόταλα Μάνια Δούκα

 
Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΡΟΤΑΛΑ

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παιχνίδια της
Μαρίας Μπίρη-Μελά

παιδαγωγική επιμέλεια:
Μάνια Δούκα

εικονογράφηση:
Μαρία Μπαχά, Βάσω Καυκούλα, Παναγιώτης Παγιάτης

Γνώση, ποιότητα αλλά και ψυχαγωγία προσφέρουν στους μικρούς αναγνώστες τα δύο βιβλία, που μόλις κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις Μπίρη-Νέες Σελίδες.

Μια παραμυθένια περιπλάνηση στη ζωφόρο του Παρθενώνα είναι το πρώτο με τίτλο
«Ο Φίλιππος και τα μαγικά κρόταλα».

Η συγγραφέας του,
Μάνια Δούκα, μέσα από ένα συναρπαστικό ταξίδι στην αρχαία Αθήνα, φέρνει τα παιδιά κοντά στη μεγαλειώδη πομπή των Παναθηναίων, ζωντανεύοντας με τρόπο μαγικό την ανάγλυφη σύνθεση του περίφημου γλύπτη Φειδία και των συνεργατών του.

Τα μάτια του μικρού αναγνώστη ανακαλύπτουν μέσα από τη φαντασία τους τα άλογα με τους ιππείς τους, τους μουσικούς και τα άρματα, ακολουθώντας τους πρωταγωνιστές των Παναθηναίων στη μαγευτική πορεία τους.


Η εικονογράφηση του βιβλίου είναι της
Μαρίας Μπαχά.

Το βιβλίο περιλαμβάνει και αρχαιολογικό παράρτημα με πλούσιες πληροφορίες για το γονιό και τον εκπαιδευτικό.


Το δεύτερο βιβλίο συμπληρώνει το πρώτο αφού, μέσα από προσεκτικά επιλεγμένες δραστηριότητες και παιχνίδια, προετοιμάζει ή ολοκληρώνει μια επίσκεψη στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης.


Με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό φέρνει τα παιδιά πολύ κοντά όχι μόνο στα ίδια τα γλυπτά του Παρθενώνα αλλά και στην καθημερινή ζωή των αρχαίων Αθηναίων, βοηθώντας τα να προσεγγίσουν και να αγαπήσουν μια μοναδική κληρονομιά του παγκόσμιου πολιτισμού και, μέσα απ’ αυτή, μια ολόκληρη εποχή-σύμβολο για τη δημοκρατία και το πνεύμα.


Συγγραφέας του βιβλίου αυτού είναι η
Μαρία Μπίρη-Μελά, η Παιδαγωγική επιμέλεια είναι της Μάνιας Δούκα και η Εικονογράφηση των: Μαρίας Μπαχά, Βάσως Καυκούλα, Παναγιώτη Παγιάτη.
Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 25 Απριλίου 2010, 12:10

Διαβάστε και ακούστε την αφήγηση του βιβλίου στον παρακάτω σύνδεσμο
 http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip47/Default.html

                          --------------------------------------------------------------------------

http://www.arsakeio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6985%3A2011-05-04-07-21-43&catid=144%3A2008-10-14-09-04-42&Itemid=272&lang=fr

Συνάντηση με τη συγγραφέα Μάνια Δούκα
Βιβλιοθήκη Ψυχικού
Στις 13 Απριλίου 2011 οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν με τη συγγραφέα κ. Μάνια Δούκα. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Βιβλιοθήκης με αφορμή την επεξεργασία τού βιβλίου της «Ο Φίλιππος και τα μαγικά κρόταλα» (εκδ. Μπίρη).
Κατά τη διάρκεια τής επίσκεψής της η συγγραφέας εκμυστηρεύτηκε στα παιδιά τη συγκίνησή της, καθώς στην ίδια αίθουσα που μιλούσαν είχε περάσει και εκείνη τη σχολική χρονιά τής Β΄ Δημοτικού. Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τον τρόπο επιλογής τού τίτλου τού βιβλίου και την έμπνευση που τής έδωσε για την ηρωίδα τού βιβλίου της ένα μικρό γυναικείο ελληνικό άγαλμα από το Μουσείο τού Λούβρου.Με την αμεσότητά της η συγγραφέας κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών, που τις έθεσαν πολλές ερωτήσεις. Κλείνοντας, παρότρυνε τα παιδιά να αξιοποιούν κάθε επίσκεψή τους σε μουσεία, επιλέγοντας τον δικό τους ήρωα από τα εκθέματα και πλάθοντας τη δική τους ιστορία, έτσι ώστε να ονειρεύονται.
Στη συνέχεια οι μαθητές παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την κ. Έλενα Αρβανίτη, μουσειοπαιδαγωγό των εκδόσεων Μπίρη. Τα παιδιά είδαν να ζωντανεύει μπροστά τους η ιστορία τού βιβλίου και στη συνέχεια συμμετείχαν τα ίδια αναπαριστώντας τμήματα τής ζωφόρου τού Παρθενώνα.
Την ευθύνη τής διοργάνωσης τής εκδήλωσης είχε η κ. Γ. Μπαλαούρα.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε κι άλλα βιβλία της Μάνιας Δούκα
http://www.skroutz.gr/books/a.2797.%CE%94%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%B1-%CE%9C%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1.html

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
 

Ernst Theodor Amadeus Hoffmann

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438159736218739&set=a.353804127987634.87247.108511895850193&type=1&theater


Ο Ernst Theodor Amadeus Hoffmann (γεννήθηκε στις 24-1-1776 και πέθανε στις 25 - 6 -1822), εμβληματική μορφή του ρομαντισμού στη γερμανική λογοτεχνία έζησε στα τέλη του 18ου με αρχές του 19ου αιώνα. Γεννήθηκε στο Κένιγκσμπεργκ της Πρωσίας από γονείς νομικούς. Από μικρή ηλικία έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τις τέχνες, ιδιαίτερα τη μουσική και τη ζωγραφική, και διακρίθηκε για τις διανοητικές του ικανότητες. Σπούδασε νομικά και εργάστηκε σε διάφορες θέσεις στο πρωσικό δημόσιο. Εγκατέλειψε τη νομική για να εργαστεί ως μουσικός (έγραψε την όπερα "Undine" το 1814), μουσικοκριτικός και διευθυντής ορχήστρας. Στα τριάντα του όμως συνειδητοποίησε ότι δεν θα φτάσει ποτέ στο ύψος των μουσικών που θαύμαζε (ανάμεσά τους ο Mozart, προς τιμήν του οποίου το A. - Amadeus στην υπογραφή του), κι έτσι στράφηκε στη συγγραφή. Μετά την έκδοση των πρώτων διηγημάτων του, ο Hoffmann έγινε γρήγορα ένας από τους πιο δημοφιλείς συγγραφείς της εποχής του. Έγραψε πολλές ιστορίες, όπου η πραγματικότητα πλέκεται με δεξιοτεχνία με τη φαντασία αλλά και με κωμικά γεγονότα. Τα έργα του, κυρίως το "Νυχτερινά κομμάτια" (1816), ήταν από τα πρώτα έργα "φρίκης" και επηρέασαν βαθιά πολλούς μεταγενέστερους συγγραφείς, ανάμεσά τους τον Έντγκαρ Άλαν Πόε, τον Ρόμπερτ Λιούις Στίβενσον και τον Φραντς Κάφκα, ενώ η "Δεσποινίς ντε Σκιντερί" μπορεί να θεωρηθεί ένας προάγγελος της "Μις Μαρπλ" της Αγκάθα Κρίστι. Εμπνευσμένος ίσως από τη δική του πάλη να συμφιλιώσει την καριέρα του με τις δημιουργικές του φιλοδοξίες, έδινε σε πολλούς από τους χαρακτήρες του διχασμένη προσωπικότητα, έντιμοι τη μέρα, δολοφόνοι και κλέφτες τη νύχτα. Πολλά χοροδράματα στηρίζονται σε έργα του όπως τα: "Κοπέλια" του Ντελίμπ, "Καρυοθραύστης" του Τσαϊκόφσκι και "Καρντιγιάκ" του Χίντεμιτ, ενώ πολλά άλλα διασκευάστηκαν για το θέατρο.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Ρομπέρ Σαμπατιέ


28 Ιουνίου 2012


Έφυγε από τη ζωή ο συγγραφέας και ποιητής Ρομπέρ Σαμπατιέ  
Δημιουργός της μνημειώδους «Ιστορίας της Γαλλικής Ποίησης».

Ο Γάλλος συγγραφέας και ποιητής Ρομπέρ Σαμπατιέ, συγγραφέας του πολυδιαβασμένου «Σουηδικά σπίρτα» έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 88 ετών, ανακοίνωσε ο εκδοτικός του οίκος Albin Michel.

«Απεβίωσε σήμερα στις 14.00 (ώρα Ελλάδος) στο νοσοκομείο Αμπρουάζ Παρέ της Βουλώνης-Μπιγιανκούρ», στα παρισινά περίχωρα, αναφέρεται στην ανακοίνωση του εκδότη του.

Μέλος της Ακαδημίας Γκονκούρ, ο Σαμπατιέ επεβλήθη ως μεγάλος συγγραφέας στη συνείδηση του κοινού με τα «Σουηδικά σπίρτα», έργο το οποίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία στα τέλη της δεκαετίας του '60, κι επίσης ως ποιητής και συγγραφέας του έργου «Ιστορία της Γαλλικής Ποίησης».

«Γράφω από ανάγκη, για να προσπαθήσω να γίνω ένα με κάτι που αγνοώ», τόνιζε ο ίδιος, που πάντοτε αδυνατούσε να πιστέψει την απρόσμενη πορεία του στο λογοτεχνικό στερέωμα.

Γεννημένος στις 17 Αυγούστου 1923, το παιδί αυτό από τη Μονμάρτη που έμεινε ορφανό στα 12 του χρόνια, εποικεί τα βιβλία του με αδρούς κι ενδιαφέροντες χαρακτήρες και αναβιώνει στα πάνω από 20 μυθιστορήματά του το χαρωπό, ανέμελο και κάπως αναρχικό Παρίσι της δεκαετίας του 30.

Την επαύριον του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, και μετά την στράτευσή του στις τάξεις των 'Μακί', επιστρέφει στη γενέτειρά του, το Παρίσι, για να δοθεί ολοκληρωτικά στο πάθος του για τη λογοτεχνία. Το πρώτο του μυθιστόρημα «Ο Αλέν και ο Νέγρος» (1953), χαιρετίζεται από το ονομαστό περιοδικό «Τα Γαλλικά Γράμματα» (Les Lettres Françaises) ως το «πρώτο γαλλικό αντιρατσιστικό μυθιστόρημα», το οποίο κατόπιν μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη από τον Ζιλιέν Ντουβιβιέ.

Με την παρότρυνση του Αλμπέρ Καμύ και πολλές σημαντικές μορφές των μεταπολεμικών γραμμάτων, θα δημοσιεύσει δεκαπέντε βιβλία σε ισάριθμα χρόνια, όμως είναι με τα «Σουηδικά σπίρτα» (1969), την πρώτη σειρά από τις περιπέτειες του νεαρού Ολιβιέ--ορφανού κι εκείνου--που του πορίζει τη λαϊκή αναγνώριση.

Το βιβλίο χάνει για λίγες ψήφους το αξιοζήλευτο βραβείο Γκονκούρ, όμως ο Σαμπατιέ θα προσθέσει άλλα επτά επεισόδια μέσα στα επόμενα 30 χρόνια στις περιπέτειες του Ολιβιέ, με σημαντικούς σταθμούς «Τα άγρια φουντούκια»(1974), «Δαυΐδ και Ολιβιέ» (1986) και «Ολιβιέ κι οι φίλοι του» (1993).

Αλλά ο συγγραφέας, πέρα και πάνω από την επιτυχία του στη μυθιστορία, τοποθετούσε την ποίηση. Στο βαθμό μάλιστα που της αφιέρωσε μία «Ιστορία της Γαλλικής Ποίησης», σε εννέα τόμους, για την ολοκλήρωση της οποίας, όπως ο ίδιος αποκάλυψε, ανέγνωσε 25 εκατ. στίχους σε 40 χρόνια. Αλλά και ο ίδιος δημοσίευσε πάνω από 10 ποιητικές συλλογές.

Ο Σαμπατιέ ποσώς αστειευόταν με τη λογοτεχνία. Το 1994 και σε ηλικία 71 ετών δεν δίστασε να προκαλέσει σε πυγμαχικό αγώνα τον συγγραφέα Λουί Νουσερά, με τον οποίο είχε έλθει σε δριμεία διαφωνία για την ανάθεση ενός βραβείου: «αυτό εξελίχθηκε σε πυγμαχικό αγώνα, στη διάρκεια του οποίου έδωσα στον Νουσερά ένα γερό μπερντάχι», συνήθιζε ν' αφηγείται ο ίδιος, διασκεδάζοντας για την τροπή που είχε πάρει το ασυνήθιστο αυτό λογοτεχνικό γεγονός.

Πηγή: ΑΜΠΕ


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Πυραμίδες βυθισμένες στο Τρίγωνο των Βερμούδων

http://www.apocalypsejohn.com/2012/07/blog-post_2635.html

Πυραμίδες βυθισμένες στο Τρίγωνο των Βερμούδων

Αυτές οι παράξενες δομές,υποβρύχιες πυραμίδες,είναι σε βάθος δύο χιλιάδων μέτρων και εντοπίστηκαν με τη βοήθεια ενός σόναρ, σύμφωνα με τους ωκεανογράφους Δρ Meyer,και Verlag. Μελέτες για άλλες δομές, όπως της Yonaguni στη σύγχρονη Ιαπωνία, επέτρεψαν στους επιστήμονες να καθορίσουν ότι αυτές οι δύο γιγαντιαίες πυραμίδες,που είναι από κάτι σαν γυαλί,είναι πραγματικά εντυπωσιακές -. Η κάθε μία από αυτές είναι μεγαλύτερη από την πυραμίδα του Χέοπα στην Αίγυπτο.

Πρόσφατα αμερικάνοι και γάλλοι επιστήμονες καθώς και από άλλες χώρες διεξάγουν έρευνες σε περιοχές του βυθού του Τριγώνου των Βερμούδων,και ισχυρίζονται πως έχουν βρει μια πυραμίδα όρθια στο βυθό της θάλασσας που είναι η πρώτη υποθαλάσσια που έχει ποτέ ανακαλυφθεί. Το μήκος της βάσης της πυραμίδας φτάνει τα 300 μέτρα, 200 μέτρα σε ύψος και η απόσταση από τη βάση προς την κορυφή της πυραμίδας είναι περίπου 100 μέτρα πάνω από τον πυθμένα της θάλασσας. Τα προκαταρκτικά αποτελέσματα δείχνουν ότι η δομή αυτή πρέπει να είναι κατασκευασμένη από γυαλί ή  (κρύσταλλο;) Υλικό, καθώς είναι εντελώς λείο και μερικώς διαφανή.

Όταν μιλάμε για το μέγεθος τους, αυτό που πρόσφατα ανακαλύφθηκε εκ νέου είναι ότι η πυραμίδα αυτή είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από τις πυραμίδες της αρχαίας Αιγύπτου. Στην κορυφή της πυραμίδας υπάρχουν δύο πολύ μεγάλες τρύπες,που το θαλασσινό νερό μπαίνει με υψηλή ταχύτητα κίνησης και μέσω μιας δεύτερης τρύπας τα μανιασμένα κύματα κυλούν σχηματίζοντας μια γιγαντιαία δίνη που κάνει τα νερά γύρω από αυτήν την αιτία για ένα τεράστιο κύμα και ομίχλη στην επιφάνεια της θάλασσας. Αυτή η νέα ανακάλυψη καθιστά τους επιστήμονες να αναρωτιούνται αν αυτό έχει μια επιρροή στα διερχόμενα σκάφη και αεροπλάνα και θα μπορούσε να είναι η αιτία για όλο το μυστήριο που περιβάλλει την περιοχή.

Τελευταία χάνεται κατά τη διάρκεια μετακίνησης των πόλων. 

Υπάρχουν πολλοί δυτικοί μελετητές που υποστηρίζουν ότι η πυραμίδα στο βυθό της θάλασσας μπορεί να είχε γίνει αρχικά στην ηπειρωτική χώρα,και μετά ένας καταστροφικός σεισμός χτύπησε και άλλαξε εντελώς το τοπίο. Άλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μερικές εκατοντάδες χρόνια πριν, τα νερά της περιοχής στο Τρίγωνο των Βερμούδων μπορεί να είχαν ως μία από τις δραστηριότητες ακρογωνιαίου λίθου του λαού της Ατλαντίδας, και οι πυραμίδες στο βυθό της θάλασσας μπορεί να είναι μια αποθήκη εφοδιασμού τους. Ίσως έχει σχέση με την υποβρύχια ανθρωποειδή φυλή που ανακαλύφθηκε στην πολιτεία της Ουάσιγκτον το 2004 - οι λεγόμενοι  "υδάτινοι πίθηκοι "όντα?

Μία πιο λεπτομερής μελέτη με την πάροδο του χρόνου θα δώσει αποτελέσματα που είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς.Οι επιστήμονες έχουν εξετάσει όλα τα δεδομένα και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η επιφάνεια είναι απόλυτα ομαλή γι 'αυτό να μοιάζουν να είναι από γυαλί ή πάγο. Το μέγεθος των πυραμίδων είναι σχεδόν τρεις φορές στο μέγεθος από τις πυραμίδες του Χέοπα. Αυτή η είδηση ​​ήταν εντυπωσιακή, και συζητήθηκε σε μια διάσκεψη στη Φλόριντα,και αναφέρθηκε σε τοπικές εφημερίδες.Οι δημοσιογράφοι που ήταν παρόντες σε αυτό, έχουν πάρα πολλές φωτογραφίες και υψηλής ανάλυσης ηλεκτρονικά δεδομένα, τα οποία δείχνουν τις τρισδιάστατες πυραμίδες απολύτως ομαλές, χωρίς να καλύπτονται από καμία επιφάνεια και χωρίς υπολείμματα από φύκια ή ρωγμές .

Υπάρχει επίσης η υποψία ότι το τρίγωνο των Βερμούδων και η περιοχή όπου αυτή η πυραμίδα υποτίθεται ότι βρίσκεται να είναι κάποιο είδος «Αγίων Τόπων» που προστατεύεται από τους περίφημους Άτλαντες - και πως ότι περνάει πάνω από την τοποθεσία θεωρείται μια προσφορά...Άλλοι υποθέτουν ότι η πυραμίδα μπορεί να προσελκύσει και να συλλέξει τις κοσμικές ακτίνες , από το λεγόμενο "ενεργειακό πεδίο" ή "κβαντικό κενό" και ότι αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται ως μονάδα παραγωγής ενέργειας από τους Άτλαντες.Με το μυστήριο ακόμα να εξακολουθεί να περιβάλλει τις πυραμίδες της Αιγύπτου,και το γεγονός ότι οι δομές της πυραμιδικής φαίνεται να βρίσκονται σε όλους σχεδόν τους αρχαίους πολιτισμούς,θα να είναι δύσκολο να ειπωθεί κάτι για την προέλευση αυτής της δομής (εάν υπάρχει πραγματικά)

Εμείς πάντως μέσα από την σελίδα της Αποκάλυψης θα προσπαθήσουμε να σας φέρουμε αυτό το είδος των ειδήσεων πριν το κάνει ο υπόλοιπος κόσμος. Γι 'αυτό είμαστε εδώ. Αυτή είναι η αποστολή μας. 


Δεν είναι και πολύ πραγματικές για μένα, δήλωσε ο Calvin Jones του τμήματος των ιστορικών πόρων της Φλόριντα. Είμαι πάντα ανοιχτό μυαλό και πάντα θέλω να μαθαίνω νέα πράγματα. Αλλά η ιδέα μιας πυραμιδικής δομής, πόσο μάλλον να ένα από γυαλί, σε περισσότερα από 10 πόδια νερού -. οι πιθανότητες είναι περίπου μία στο εκατομμύριο.

Ο Jones είπε ότι αν είναι μια πραγματική αρχαιολογική ανακάλυψη, η πυραμίδα θα πρέπει να έχει κατασκευαστεί μεταξύ 10,000 π.Χ. και 6,000 π.Χ., όταν η υφαλοκρηπίδα δεν καλύπτονταν από νερό.

Στην Φλόριντα αρχαιολόγοι συμφωνούν μαζί του για το χρονικό διάστημα, αλλά διαφωνούν με πολλούς άλλους της ομάδας για τους ισχυρισμούς τους.

Από το Κρατικό Πανεπιστήμιο της Φλόριντα ο ανθρωπολόγος και καθηγητής Glen Doran είπε ότι η πρώτη πυραμίδα χρονολογείται περίπου στο 4.000 π.Χ. και όλες οι νεότερες στον παγκόσμιο χώρο πυραμίδες μετά την 1 μ.Χ. Έτσι, μία τέτοια δομή ανοικτά των ακτών της Φλόριντα θα είναι τουλάχιστον 2,000 ετών νεότερη από όλες τις άλλες γνωστές πυραμίδες.

Άλλες Υποβρύχιες Πυραμίδες 
Το 1977, μία μυστηριώδης ανακάλυψη έγινε στο βυθό του Ατλαντικού ωκεανού, σχετικά με μια άγνωστη τεχνολογία. Μία 650-πόδια πυραμίδα μυστηριωδώς φωτίστηκε, με άσπρα νερά γύρω της και έγινε μια συγκλονιστική αντίθεση με τα μαύρα νερά σε αυτό το βάθος. Η ανακάλυψη έγινε και φωτογραφήθηκε από την αποστολή Αρλ Μάρσαλ από το Cay Sal.

Μια άλλη τεράστια πυραμίδα, στα 10,000 πόδια νερού του Ατλαντικού, έχει αναφερθεί και έχει βρεθεί ένας παλλόμενος κρύσταλλος πάνω της, από την αποστολή του Τόνι Benik. Η ομάδα βρήκε επίσης ένα αδιαφανές δισκίο κρύσταλλο εκεί, και ανέφερε ότι, όταν ένα φως μέσα σε δοκάρια και μυστηριώδεις επιγραφές έγιναν ορατές.


Περισσότερες υποβρύχιες πυραμίδες βρέθηκαν στην Κεντρική Αμερική, Γιουκατάν, και τη Λουιζιάνα,και θόλους που βρέθηκαν στα Στενά της Φλόριντα. Ένα μαρμάρινο κτίριο σε στιλ Ελληνικό βρέθηκε μεταξύ της Φλώριδας και της Κούβας.

Άλλες πυραμίδες έχουν εξερευνηθεί από τον Δρ Ray Brown στον βυθό θαλασσών στα ανοικτά των Νήσων Μπαχάμες το 1970.Ο Μπράουν συνοδεύεται 4 από δύτες, οι οποίοι βρέθηκαν επίσης σε δρόμους, θόλους, ορθογώνια κτίσματα, αγνώστων μεταλλικά εργαλεία, και ένα «μυστηριώδη» κρυστάλλινο άγαλμα που κατέχουν και περιέχει μικροσκοπικές πυραμίδες. Οι συσκευές μετάλλων και κρυστάλλων ελήφθησαν στη Φλόριντα για ανάλυση σε ένα πανεπιστήμιο εκεί. Αυτό που ανακάλυψαν ήταν ότι η κρυσταλλική ενέργεια ενισχύεται περνόντας μέσα από αυτό. Ίσως αυτός είναι ο λόγος για το γυαλί στην πυραμίδα! 

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις