Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Σήμερα...


 


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
ΚΟΡΝΗΛΙΕ


Βιογραφία
Ο Άγιος Αριστείδης ήταν Αθηναίος ευπατρίδης, φιλόσοφος εξ ενδόξου αθηναϊκού γένους, και έζησε κατά τον 2ο μ.Χ. αιώνα επί αυτοκρατορίας Αδριανού. Έγινε Χριστιανός από τον Άγιο Διονύσιο και τον Άγιο Ιερόθεο και έγραψε στον Αδριανό απολογία υπέρ των διωκόμενων Χριστιανών. Στην συνέχεια εκδιώχθηκε και επειδή έλειπε ο Αδριανός μετέβη στην Ρώμη όπου και απολογήθηκε. Κατόπιν μεταφέρθηκε στην Αθήνα όπου μαρτύρησε, αφού τον κρέμασαν στην αγορά των Αθηνών, την 13η Σεπτεμβρίου του 120 μ.Χ. Ο Ιερώνυμος έγραψε εγκώμιο για τον Άγιο και τον χαρακτηρίζει Ισαπόστολο.
πηγή: http://www.saint.gr/2426/saint.aspx

----------------------------------------------------------------------------

Άγιος Κορνήλιος (13 Σεπτεμβρίου)  

Ο Άγιος Κορνήλιος ο Εκατόνταρχος. Ήταν Ρωμαίος εκατόνταρχος και Θεοσεβούμενος. Προσήλθε στο χριστιανισμό με τη διδασκαλία τού Απ. Πέτρου και αποφάσισε να ξεκινήσει περιοδεία για να διδάξει και ο ίδιος τον χριστιανισμό. Δίδαξε στη Φοινίκη, Κύπρο, Αντιόχεια και Έφεσσο. Στη Σκήψη της Μυσίας χειροτονήθηκε επίσκοπος. Χάρη στη θαρραλέα ομολογία του ανάμεσα στους ειδωλολάτρες το έργο του ήταν καρποφόρο. Αυτό προκαλεί θύελλα αντιδράσεων από τους ειδωλολάτρες. Έτσι ο έπαρχος Δημήτριος τον συλλαμβάνει και τον οδηγεί στον ναό των ειδωλολατρών, πού εκείνη την ώρα ήταν γεμάτος και τον πιέζει να αρνηθεί το Χριστό. Εκείνος βρήκε την ευκαιρία να διδάξει το Ευαγγέλιο σε όσους ήταν εκεί, και να προαναγγείλει ένα σεισμό από τον οποίο δεν θα πάθαιναν τίποτα ο έπαρχος Δημήτριος, η γυναίκα του, και ο γιος του πού ήταν μέσα στο ναό. Έτσι κι έγινε, όσοι ήταν στο ναό σκοτώθηκαν εκτός την οικογένεια τού Έπαρχου που βαπτίστηκαν χριστιανοί.
πηγή: http://eisagios.blogspot.gr/2009/09/13.html
 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Πασιφλόρα

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2011/07/blog-post_1301.html?spref=fb

Πασιφλόρα : το ιατρικό φυτό της χρονιάς

 


Το φυτό πασιφλόρα (passiflora incarnata) ανακηρύχθηκε Ιατρικό Φυτό της Χρονιάς 2011 από την ομάδα μελέτης του πανεπιστήμιου Βίρτσμπουργκ για την ιστορική εξέλιξη των φυτών που χρησιμοποιούνται στην ιατρική.

Η ομάδα μελέτης που εδρεύει στη Γερμανία υπογραμμίζει ότι το φυτό αυτό βοηθά στην ανακούφιση της νευρικής ανησυχίας, των συμπτωμάτων της ήπιας αϋπνίας και των γαστρεντερικών διαταραχών που συνδέονται με τη νευρικότητα και προσθέτει επίσης ότι αποδείχθηκε ότι είναι αποτελεσματικό και στην αντιμετώπιση των αγχωτικών καταστάσεων. 
Αντίθετα με πολλά ψυχοφάρμακα, δεν επηρεάζει το μυϊκό σύστημα, γεγονός που καθιστά ακίνδυνη τη λήψη της οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

Η ίδια επιστημονική ομάδα ανακοίνωσε ότι το πιο αποτελεσματικό στην ιατρική συστατικό του φυτού προέρχεται από τα φύλλα του. Ωστόσο οι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι δεν είναι σίγουροι ποια συγκεκριμένα συστατικά του φυτού ευθύνονται για τις ευεργετικές του ιδιότητες, εκτιμάται όμως ότι η ιαματική του δράση οφείλεται σε κάποια μόρια, τα λεγόμενα φλαβονοειδή που ηρεμούν και καταστέλλουν το άγχος κι επιδρούν επί συγκεκριμένων νευροδιαβιβαστών.

Η πασιφλόρα είναι ένα φυτό που προέρχεται από τα τροπικά δάση της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής. Περισσότερο από 400 είδη της είναι γνωστά ανά τον κόσμο, πολλά εκ των οποίων είναι εδώδιμα. Μόνο η ποικιλία όμως maracuya edulis - φρούτα του πάθους- έχουν εμπορική αξία όπως αναφέρεται στη μελέτη.

Από το 1999, η ομάδα μελέτης επιλέγει το ιατρικό φυτό της χρονιάς με βάση «το πολιτιστικό του ενδιαφέρον και την ιατρική του ιστορία» και αποδεικνύει τις ιαματικές του ιδιότητες. 
(**Ο κισσός ήταν το ιατρικό φυτό του 2010).
http://food-isimo.blogspot.com

...κιλά εμμηνόπαυσης


Πως να ελέγξετε τα κιλά της εμμηνόπαυσης

Σε πρόσφατη μελέτη απώλειας βάρους σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που βρίσκονταν στην ηλικία περίπου των πενήντα ετών, εξετάσθηκαν οι διαιτητικές συνήθειες τους. Διαπιστώθηκε ότι εκείνες οι γυναίκες που είχαν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν δίαιτα με λιγότερη ζάχαρη και γλυκά γενικώς –μέσα στα οποία περιλαμβάνονταν και τα σακχαρούχα ροφήματα πάσης φύσεως είχαν μεγαλύτερη επιτυχία στη μείωση του βάρους τους.

Η σύσταση περιελάμβανε και περιορισμό των τυριών και του κρέατος, ενώ συστήνονταν περισσότερα φυσικά φρούτα και λαχανικά. Η μελέτη μπορεί να μην «κομίζει γλαυκας εις Αθήνας» αλλά σίγουρα υπενθυμίζει με πειστικότητα ότι στη δύσκολη αυτή περίοδο της ζωής εκατομμυρίων γυναικών η εγρήγορση όσον αφορά το βάρος είναι εκ των ων ουκ άνευ αν μια γυναίκα θέλει – και ποια δεν θέλει – να διατηρήσει την εικόνα αλλά και την υγεία της.

Συνολικά συμμετείχαν 500 υπέρβαρες και παχύσαρκες γυναίκες, με περίμετρο μέσης μεγαλύτερη απο 31.5 ίντσες (80 εκ )στη μελέτη αυτή που έγινε από την Bethany Barone Gibbs ( University of Pittsburgh). Η παρακολούθηση των γυναικών συνεχίστηκε για τέσσερα χρόνια. Οι μισές γυναίκες ακολούθησαν τις διαιτητικές οδηγίες με υποστήριξη ειδικών, πάνω στη διατροφή και την άσκηση, ενώ οι άλλες όχι. Όλες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθούν σεμινάρια για καλύτερη υγεία.

Όσες γυναίκες ακολούθησαν τις οδηγίες για λιγότερη ζάχαρη, τηγανητά φαγητά, περισσότερο ψάρι, λιγότερο φαγητό εκτός σπιτιού, περισσότερα φρούτα και λαχανικά όχι μόνο έχασαν περισσότερο βάρος αλλά και το διατήρησαν μετά.

Η σημαντική παρατήρηση νομίζουμε που θα πρέπει να κρατήσει σαν μήνυμα κάθε γυναίκα μεταξύ 40 και 50 ετών είναι ότι δεν θα πρέπει να κατηγορούμε την εμμηνόπαυση για τα περισσότερα κιλά, αλλά τις συνήθειες μας. Όσο περνούν τα χρόνια, άνδρες και γυναίκες συσσωρεύουμε περισσότερο λίπος, που ως γνωστόν συνδέεται με παθήσεις του κυκλοφορικού, διαβήτη κλπ. Είναι λοιπόν φρόνιμο να συνδυάζουμε τη γνώση για τη σωστή διατροφή που έχει αποδεδειγμένα οφέλη γαι την υγεία μας με τη άσκηση.

Να μην κρυβόμαστε πίσω από τις γενικές παρατηρήσεις για τα αυξημένα κιλά της όποιας ορμονικής αλλαγής, γιατί αυτό δεν είναι σωστό. Απόδειξη ότι δεν συμβαίνει με τις γυναίκες στη Ιαπωνία. Άρα μάλλον φταίει το διαιτητικό δυτικό πρότυπο που ακολουθούμε. Oι γυναίκες στην Ιαπωνία καταναλώνουν περισσότερα φρούτα, λαχανικά και ψάρι και λιγότερο κόκκινο κρέας, ζάχαρη και γλυκά και πρόχειρο φαγητό από ότι εμείς. Κι αυτό μάλλον συνδέεται και με τη μακροζωία που τους συνοδεύει μιας και ζουν σχεδόν 90 χρόνια κατά μέσον όρο.


adamidisnet.gr
 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=380060865400305&set=a.136809996392061.29371.135792846493776&type=1&theater

11/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ/1961 

Ανοίγει το πρώτο γραφείο του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση (WWF) στην Ελβετία.

Το Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση (World Wide Fund for Nature ή World Wildlife Fund), ή WWF όπως είναι γνωστό, είναι διεθνής μη κυβερνητικός οργάνισμός για την διατήρηση, έρευνα και αποκατάσταση του περιβάλλοντος. Είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός προστασίας και αποκατάστασης του περιβάλλοντος, με περ
ισσότερα από 5 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως, με παρουσία σε περισσότερες από 90 χώρες και υποστηρίζοντας 100 προγράμματα διατήρησης και αποκατάστασης του περιβάλλοντος σε ολόκληρο τον κόσμο. Αποτελεί επίσης φιλανθρωπία, με περίπου το 9% της χρηματοδότησής του να προέρχεται από εθελοντικές δωρεές από ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Αποστολή του οργανισμού είναι «να σταματήσει και να αντιστρέψει την καταστροφή του περιβάλλοντός μας». Σήμερα, μεγάλο μέρος από την προσπάθειά του επικεντρώνεται στην διατήρηση των τριών βιωμάτων που περιλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της παγκόσμιας βιοποικιλότητας, τα δάση, τα οικοσυστήματα γλυκού νερού, τους ωκεανούς και τις ακτές. Παράλληλα ασχολείται με την προστασία των απειλούμενων ειδών, τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την κλιματική αλλαγή. ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΗΛΙΟΓΡΑΦΙΑ της Βάσως Χατζηπέτρου *

πηγή:  http://www.onestory.gr/post/31325216490

ΗΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

της Βάσως Χατζηπέτρου *

                                                                                              Στη Νίκη

Μετά την Επανάσταση, είχε αλλάξει την πατρικιά τη φουστανέλα, τη λερωμένη απ’ τους καιρούς τους πολυτάραχους, με φράκο. Υποδεχόταν τους μουσαφιραίους στο έμπα του πύργου με μιαν ανεμώνη στο πέτο. Από ‘κει ατένιζε και τα πρωινά, σαν και τούτο το κυριακάτικο, το τσιφλίκι της οικογένειας στην απέναντι πλαγιά. Του καλάρεσε τούτο το μπαλκόνι με τη σκάλα, τις μέρες όλες και τις ώρες. Μα πιο πολύ, όταν έπεφταν τα φύλλα. Τ’ άρεσε το χρώμα το κιτρινοπράσινο που στροβιλιζόταν στον ουρανό σε κάθε αεράκι, πριν να κάτσουν τα φύλλα στο χώμα το νοτισμένο. Και κάθε που κάποιο από τούτα τα κιτρινοπράσινα πουλιά ερχόταν απ’ το ταξίδι του και κούρνιαζε στα πόδια του, το θαρρούσε ψίθυρο του καιρού που του ζήταγε ορμήνια. Τις χαιρόταν πιότερο τις μέρες εκείνες που ο ήλιος έλουζε τον αέρα. Έλεγε πως «του ζέσταινε τη σκέψη». Επέτρεπε τότε, μόνο τότε, στον εαυτό του να θυμηθεί τα παιδικάτα του – ερχόταν από ρίζα μεγάλη με δόξες κι ευθύνες πολλές κι ο πόλεμος τον είχε αγριέψει. Πήγαινε το λοιπόν, όπως τότε που δεν είχε αντρέψει ακόμα, και καθόταν στο πεζούλι που έβλεπε στην πλαγιά - καταγής με τα πόδια του να κρεμιούνται από κάτω - κι έκλεινε τα μάτια να τον πιάσει τον ήλιο, να του χαϊδέψει το πρόσωπο, να φτάσει στο μέσα του, να του «ζεστάνει τη σκέψη». Από τότε του ‘χε μείνει – τότε που όλες οι σκέψεις του ήταν ακόμα ζεστές, καθάριες, απλωμένες στον ήλιο σαν τ’ ασπρόρουχα της μάνας του. Μετά πάγωσαν. Μετά λεκιάστηκαν. Και οι σκέψεις του και τ΄ ασπρόρουχα. Μα κάθε που καθόταν σε ‘κείνο το πεζούλι, κάθε που άφηνε τον εαυτό του να κάτσει σε ‘κείνο το πεζούλι, θυμόταν. Και θυμόταν ολάκερος, θυμόταν και το κορμί του κι η ψυχή του στον ήλιο. Κι όλα ξάσπριζαν ξανά. Κι όλα ήταν ήσυχα. Όλα ήταν, τότε μόνο, όπως έπρεπε να είναι. Επέτρεπε στον εαυτό του τόσο σπάνια να θυμάται, θυμόταν την ανάγκη του να θυμηθεί τόσο σπάνια, που θα ‘θελες τούτη την ώρα κάπως να την κρατήσεις.
Μαντάτα ήρθαν πως δεν πάει καιρός που δυο Φράγκοι βάλθηκαν, λέει, να φυλάξουν την εικόνα, να πιάσουνε το φως. Κι όταν τα κατάφεραν, το ‘πανε το κάδρο τους «ηλιογραφία». Μια ηλιογραφία ήταν κι αυτός τούτο το πρωινό, το κυριακάτικο, καθισμένος στο πεζούλι - καταγής με τα πόδια του να κρεμιούνται - μέσα σε τούτο το φως που του ζέσταινε το μέσα και τη σκέψη του. Κι ας μην ήταν εκεί κανείς να φυλάξει την εικόνα.

Η Βάσω Χατζηπέτρου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1983. Γραπτά της (με ψευδώνυμο) εμφανίστηκαν στο περιοδικό «Η Εν Λόγω Τέχνη», στην συντακτική ομάδα του οποίου συμμετείχε από το 1999 έως και το 2004. Το 2000 έλαβε έπαινο για την συμμετοχή της στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών.
[ e-mail ]

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

«ΤΑ ΓΑΡΙΦΑΛΑ»

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=378220308917694&set=a.136809996392061.29371.135792846493776&type=1&theater


 


ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ 
 «ΤΑ ΓΑΡΙΦΑΛΑ»

Αὐτὰ τὰ αἱματώδη γαρίφαλα
ποῦ στολίζουν τὸ γραφεῖο μου
μοῦ θυμίζουν τὸ αἷμα ποὺ ἔβγαζα
στὰ νιάτα μου
ὅταν ἄλλοι πολεμοῦσαν
καὶ ἄλλοι γλένταγαν
στὴν καταραμένη χώρα







σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Eλιξίριο μακροζωίας!

πηγή http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1453.html?spref=fb

Σχέδιο: Η ελληνική διατροφή ως ελιξίριο μακροζωίας!

Σχέδιο: Η ελληνική διατροφή ως ελιξίριο μακροζωίας!
Αν υπάρχει ένας τομέας στο όποιο έχουμε ήδη ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σφηνωμένο βαθιά στο παγκόσμιο συλλογικό υποσυνείδητο είναι ο τομέας της διατροφής.

Χάρη σε πάμπολλες διεθνείς μελέτες -και παρά την εθνική μας συστολή στο συγκεκριμένο θέμα-
γύρω από την μακροζωία και την μεσογειακή διατροφή υπάρχει ένας συσχετισμός βαθιά ριζωμένος στο μυαλό του μέσου παγκόσμιου καταναλωτή.

Πάνω σε αυτό το δεδομένο και με σωστό σχεδιασμό, τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από το κράτος,
θα μπορούσαμε σε δυο δεκαετίες από σήμερα να έχουμε κάνει το σύνολο των ελληνικών αγροτικών προϊόντων να θεωρούνται ως συμπληρώματα διατροφής και ελιξίρια μακροζωίας. Τα οφέλη από την επιτυχή εφαρμογή ενός τέτοιου σχεδιασμού είναι ιλιγγιώδη...

Προσοχή όμως!
Δεν μιλάμε για την μεσογειακή διατροφή που βάζει στην εικόνα πολλούς μεσόγειους λαούς και ανταγωνιστές μας αλλά για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν το καταφέρουμε αυτό σε πολλά ή σε λιγότερα προϊόντα θα καταφέρουμε να έχει μπει
τμήμα της ελληνικής διατροφής στην καθημερινότητα και στο τραπέζι του κάθε καταναλωτή του κόσμου. Καταναλωτής ο οποίος θα πληρώνει αδρά για λίγα γραμμάρια ελληνικού προϊόντος που μακραίνουν την ζωή του και χαρίζουν υγεία και ομορφιά.

Ας μην παραθέσουμε στοιχεία για το πόσα τρις ξοδεύονται το χρόνο γύρω από την ποιοτική διατροφή και τα συμπληρώματα που χαρίζουν μακροζωία υγεία ή ομορφιά. Ας μην μιλήσουμε για τα δεκάδες ξενικά προϊόντα τα οποία μπαίνουν στην κατανάλωση ως τέτοια. (Αλόη, ιποφαές, βιταμίνες, φαρμακευτικά συμπληρώματα διατροφής, κλπ)


Ας μιλήσουμε για τα εκατομμύρια αρώματα, χιλιάδες γεύσεις και τοπικά προϊόντα με ατομικά χαρακτηριστικά και ποιότητα, ανά περιοχή, ανά βουνό και ανά χωράφι. Προϊόντα στην απλούστερη μη επεξεργασμένη μορφή τους που να γίνουν εύκολα ο ελληνικός χρυσός, αρκεί να παραχθούν σωστά, να βρεθούν στα χέρια σωστών επιχειρηματιών να διαφημιστούν ως ελιξίρια μακροζωίας, ομορφιάς και υγείας και να στηριχτούν με αναπτυξιακά μέτρα από το κράτος στην βάση ενός σχετικά μακροχρόνιου σχεδιασμού.


Άμεσα μπορούν να γίνουν αυτά με μέλια, ελιές, λάδια, τυριά τυροκομικά, όσπρια, βότανα κρασί και άλλα, και μακροπρόθεσμα το σύνολο της ελληνικής διατροφής. Όλα όσα μας περιβάλλουν και μας κάνουν να ζούμε περισσότερο από κάθε ευρωπαίο, θα πρέπει -και μπορούν- να προσανατολιστούν παραγωγικά, ποιοτικά, διαφημιστικά και επιχειρηματικά προς αυτή την κατεύθυνση στην οποία η χώρα μας έχει ήδη μια θετική παγκόσμια εικόνα.


Μια
σήμανση στα προϊόντα “Greek food- ELIXIR longevity” και μια συνεχής χαμηλής έντασης χρόνια παγκόσμια καμπανιά σε συνδυασμό με τον ΕΟΤ, θα μπορούσε να κάνει ακόμη και την απλή τουριστική παραμονή στην χώρα να θεωρείται περίπου “ηλιακό λίφτινγκ”.

Γύρω από αυτό το success story σταδιακά θα μπορούσε να στηθεί μια ολόκληρη κουλτούρα δημιουργίας, τουρισμού, διαμονής, ήπιας ανάπτυξης, ποιότητας, εξαγωγών επιχειρηματικότητας και τελικά εθνικής ταυτότητας και οικονομικής εξειδίκευσης και προσανατολισμού.


Και όλο αυτό να κουμπώσει πάνω στο πατροπαράδοτο τουριστικό μοντέλο: «Λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ’αγόρι μου» πασπαλισμένο με τα αρχαία ερείπια νησιά κλπ.


Την ίδια στιγμή 2-3 ή 
δέκα παγκόσμια γνωστοί Chef θα μπορούσαν -με την «κατάλληλη καθοδήγηση» σε ρευστό- να προμοτάρουν την ελληνική διατροφή με εκπομπές τους σε παγκοσμία κλίμακα.

Θα έχουμε πετύχει τον στόχο όταν -
σε 15 χρόνια- ο μέσος ξένος καταναλωτής θα αγοράζει πανάκριβα λίγα γραμμάρια ελληνικό προϊόν και θα το καταναλώνει ευλαβικά σε μικροποσότητες καθημερινά, πεπεισμένος ότι κερδίζει μακροζωία, υγεία, ομορφιά. Πράγμα που ήδη δεν μπορείς να πεις ότι είναι ψέμα.

Θα μπορούσαν να γίνουν και πολλά αλλά πράγματα πάνω σε αυτό το προτζεκτ αν συγκροτούνταν άμεσα μια ομάδα η οποία θα δουλέψει πάνω στην ιδέα με παθός, συνεχεία, βάθος χρόνου και προφανώς ανεξάρτητα από τα καθημερινά πολιτικά πράγματα. 

Αν όλη η ιδέα μπει στο συλλογικό εθνικό μας υποσυνείδητο και στην παιδεία μας παίρνοντας την θέση του εθνικού σχεδίου. Τότε η γένια των σημερινών παραγωγικων 35-40αρηδων θα πρέπει να είναι σιγουρη πως δεν θα παραδώσει μια χρεοκοπημένη χώρα όταν θα αποχωρεί, αλλά μια “χώρα μοντέλο” ικανή να θρέψει τόσο τα παιδιά τα εγγόνια και τα δισέγγονα μας.

Και τελικά είναι
κρίμα στην τόσο ευλογημένη κλιματολογικά χώρα μας να καλλιεργούνται στους κάμπους της ζωοτροφές (σιτάρια ή καλαμπόκια) τα οποία παράγονται ακόμη και στην Σιβηρία ή στο κλιματολογικά φτωχό Καναδά. Είναι κρίμα το λάδι, το μέλι, τα τυριά, οι ελιές και το κρασί μας να εξάγονται με τον τόνο και όχι με το γραμμάριο.

Θα μπορούσαμε με την τεχνολογία- υδροπονία και τον ήλιο μας να παράγουμε και
να εξάγουμε τρεις σοδιές τον χρόνο Ελληνικής διατροφής και ποιότητας.
 

Αν επικεντρωθούμε στο φαγητό θα μαζέψουμε όλο ο χαρτί σε ενα κόσμο που πεινάει και θα πεινάει όλο και περισσότερο.



 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Ο ερωτευμένος Πολωνός

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467720293262683&set=a.437169919651054.101761.108511895850193&type=1&theater 

Ο ερωτευμένος Πολωνός

Μια διάσημη ηθοποιός του θεάτρου εξαφανίζεται λίγο πριν από την παράσταση του "Καλοκαίρι και καταχνιά" που πρωταγωνιστούσε. Οι έρευνες της αστυνομίας, των συγγενών, των τηλεοπτικών εκπομπών, δεν οδηγούν πουθενά. 
Έχει αυτοκτονήσει; Τη δολοφόνησαν; Η μια τυχαία συνάντηση με έναν άντρα από την Πολωνία τη μεταμόρφωσε και τον ακολούθησε πολύ μακριά απ’ τη ζωή που μέχρι τότε ζούσε; Η επιτυχία και ο βαθύς έρωτας, το ταλέντο και η θηλυκή φύση. "Η φανερή ιστορία" μιας γυναίκας που όλοι γνώριζαν, και "Η κρυφή ιστορία", η μυστική, που μόνο εκείνη και εκείνος ξέρουν. Δυο επίπεδα ύπαρξης που απομακρύνονται, το ένα πιο αληθινό από το άλλο.


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Το Μοναστήρι του Αγίου Μακαρίου

πηγή: .http://www.facebook.com/photo.php?fbid=501703829841509&set=a.410332992311927.101779.409941222351104&type=1&theater

Το Μοναστήρι του Αγίου Μακαρίου είναι to πιο φημισμένo, αλλά και το πιο δύσκολο να επισκεφθείτε από τα τέσσερα μοναστήρια του Γουάντι Νατρούν. Είναι συνήθως κλειστό για το κοινό, εκτός εάν ρύθμιση για άδεια να το επισκεφθείτε είναι οργανωμένη εκ των προτέρων από το Κάϊρο. 
Αυτό το μοναστήρι βρίσκεται περίπου 20 χιλιόμετρα νότια-ανατολικά της Μονής του Αγίου Σισώη και ιδρύθηκε γύρω από το σπήλαιο του Αγίου Μακαρίου του Μέγα, όπου πέρασε τα τελευταία 20 χρόνια της ζωής του.Όταν πέθανε το 390 μ.χ. θάφτηκε στο αγαπημένο του σπήλαιο, αλλά οι μοναχοί παρέμειναν και το κελί όπου ήταν θαμμένος έγινε το ξεκίνημα του μοναστηριού. Τα λείψανα του φυλάκτηκαν ως θησαυροί και εξακολουθούν να παραμένουν εκεί μέχρι σήμερα.Αυτό είναι από τα αρχαιότερα μοναστήρια που δημιουργήθηκαν στη κοιλάδα της Νιτρίας και έχει υποστεί τα χειρότερα στα χέρια των Βεδουΐνων. Λόγο των ανακατασκευών και τις ανακαινίσεις που έγιναν,το μοναστήρι έχει χάσει μέρος της γοητείας του, αλλά όχι και τη σημασία του : 
Οι περισσότεροι Κόπτες Πατριάρχες έχουν επιλεγεί από αυτό το μοναστήρι - 16 από αυτούς είναι θαμμένοι εδώ,αλλά οι τάφοι τους δεν γίνεται να τους επισκέπτονται.'Ομως μπορεί κανείς να επισκεφθεί τα λείψανα των σαράντα εννέα Μαρτύρων που σκοτώθηκαν από τους Βέρβερους και θάφτηκαν στην εκκλησία των Αγίων Πατέρων. Μπορείτε επίσης να δείτε τα λείψανα τριών Αγίων Μακαρίων: 
Του Αγίου Μακαρίου του Μέγα, του Αγίου Μακαρίου της Αλεξανδρείας και του Αγίου Μακαρίου επισκόπου της Έντφου.Ο Άγιος Ιωάννης ο Κοντός, είναι επίσης θαμμένος εδώ.Το μοναστήρι του Αγίου Μακαρίου έχει κάποιες πραγματικά εντυπωσιακές παλαιές εικόνες και σε αντίθεση με τα άλλα μοναστήρια στο Γουάντι Νατρούν, αυτό δεν είναι απασχολημένο με προσκυνητές και υπάρχει ειρήνη και ησυχία

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Το Μοναστήρι των Ρωμαϊων

πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=501704363174789&set=a.410332992311927.101779.409941222351104&type=1&theater

 Αλ Μπαράμους
 
Το όνομα του μοναστηριού (Αλ Μπαράμους) είναι αραβικό και προέρχεται από τα κοπτικά Πα Ράμαϊος, που σημαίνει "αυτό τους Ρωμαίους". Η καταγωγή αυτού του ονόματος αφορά τους Ρωμαϊους αδελφούς Μάξιμο και Δομέτιο,τους οποίους κοπτικά κείμενα και παράδοση τους κατέχουν ως ρωμαϊους αγίους καθώς και παιδιά (ίσως και εξώγαμα) του Ρωμαίου αυτοκράτορα Ουαλεντινιανού (προφανώς του Ουαλεντινιανού Α '(364-375μ.χ.). Λέγεται ότι έχαν πάει στις Σκήτες (Γουάντι Νατρούν) κατά τη διάρκεια των ημερών του Αγίου Μακαριού αφού επισκέφτηκαν τόπους προσκυνήματος των χριστιανικών στην Νίκαια και την Παλαιστίνη.Ο Άγίος Μακάριος προσπάθησε να τους αποτρέψει από το να διαμήνουν, αλλά οι "δύο άγνωστοι ξένοι", ωστόσο, βρήκαν θέση σε ένα κελί. Λέγεται ότι ο μεγάλος αδελφός είχε επιτύχει την τελειότητα πριν από το θάνατό του, και μόνο τρεις μέρες αργότερα, ο άλλος αδελφός του πέθανε. Η Μονή των Αλ Μπαράμους πιστεύεται ότι είναι το αρχαιότερο μοναστήρι που ενκαταστάθηκε στη Κοιλάδα της Νιτρίας - σήμερα όμως, μόνο ερείπια παραμένουν από το παλαιό μοναστήρι, και αυτό που θα επισκεφτείτε είναι το νέο μοναστήρι. Ένας θρύλος λέει ότι είναι χτισμένο στη θέση όπου ο ίδιος ο Άγιος Μακάριος ο Μέγας εγκαταστάθηκε όταν αφιερώθηκε στη μοναστική ζωή. Το Μοναστήρι των Ρωμαϊων (Αλ Μπαράμους) είναι ίσως το πιο απομονωμένο, αλλά και το λιγότερο γραφικό από τα τέσσερα μοναστήρια του Γουάντι Νατρούν: υπέστει έξι επιθέσεις κατά το παρελθόν, και κάθε επίθεση κατέστρεψε τα κτίρια σε μεγάλο βαθμό. Τίποτα το πολύ πρωτότυπο δεν υπάρχει μέσα, αλλά έξω το προστατευτικό εξωτερικό τείχος είναι εκπληκτικό. Υπάρχουν δύο εκκλησίες: μία αφιερωμένη στην Παναγία και μία στον Άγιο Ιωάννη, καμία από αυτές δεν είναι και πολύ θεαματική.Το μόνο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο μοναστήρι είναι ένα θαυμάσιο τέμπλο πεποικιλμένο με ελεφαντοστό στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη. Το πιο ενδιαφέρον θέαμα του μοναστηριού, ίσως να είναι το θέαμα των δεκάδων και δεκάδων μοναχών που φροντίζουν τους κήπους του μοναστηριού:τους διαμορφώνουν σε διάφορα κομμάτια και τα μετατρέπουν σε τοπίο έργων τέχνης. Παρά το αίσθημα της απομόνωσης, είναι ίσως το καλύτερο μοναστήρι για να μείνει κάποιος,καθώς είναι λιγότερο αυστηρό.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις