Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΟΡΦΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΥΜΕΝΙΔΩΝ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Μυθικη Αναζητηση.

ΟΡΦΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΥΜΕΝΙΔΩΝ
<..Ακούσατε με, με ευφρόσυνη διάθεση,
ώ πολυένδοξοι Ευμενίδες,αγναί θυγατέρες του μεγάλου γηΐνου Διός και της Περσεφόνης,της αξιαγάπητης κόρης με τα ωραία μαλλιά,σεις αι οποίαι επιβλέπετε τον βίον όλων των ανθρώπων, πού ασεβούν αι τιμωροί των αδίκων,...
πού στέκεσθε επάνω εις την ανάγκην ... http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2139.html

 

Φωτογραφία: ΟΡΦΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΥΜΕΝΙΔΩΝ
<..Ακούσατε με, με ευφρόσυνη διάθεση, 
ώ πολυένδοξοι Ευμενίδες,αγναί θυγατέρες του μεγάλου γηΐνου Διός και της Περσεφόνης,της αξιαγάπητης κόρης με τα ωραία μαλλιά,σεις αι οποίαι επιβλέπετε τον βίον όλων των ανθρώπων, πού ασεβούν αι τιμωροί των αδίκων,...
πού στέκεσθε επάνω εις την ανάγκην ... http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2139.html

Σοκολατένιος πειρασμός: Μπράουνις σοκολάτα με καραμέλες βουτύρου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Απλές λύσεις.
 
Σοκολατένιος πειρασμός: Μπράουνις σοκολάτα με καραμέλες βουτύρου

Υπάρχουν κάποιες ώρες της ημέρας που όλοι λαχταρούν ένα γλυκό. Και μπορεί εμείς οι μεγάλοι να πρέπει που και που να βάζουμε λίγο φρένο στις γλυκές απολαύσεις, τα παιδιά όμως που παίζουν και αθλούνται όλη μέρα, δεν έχουν λόγο.

Τι καλύτερο λοιπόν από σπιτικά brownies, με φρέσκα υλικά …και την μαεστρία της μαμάς! Ο Στέφανος Διαμαντόπουλος του Le Votre Piree δίνει την πιο απλή και απολαυστική συνταγή, έτοιμη για να την φτιάξετε με τα παιδιά σας.

• 500 γρ βούτυρο
• 800 γρ. σοκολάτα υγείας
• 6 αυγά
• 150 γρ. ζάχαρη καστανή
• 30 γρ αλεύρι
• 5 γρ. μπέικιν πάουντερ
• 1 κουτάκι καραμέλες βουτύρου

Λιώνουμε σε σιγανή φωτιά το βούτυρο μαζί με τη σοκολάτα. Το αφήνουμε να κρυώσει, προσθέτουμε τα αυγά, τη ζάχαρη, το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ και τα ανακατεύουμε καλά. Όταν το μείγμα ομογενοποιηθεί, το απλώνουμε σε ταψί και πασπαλίζουμε από πάνω τις καραμέλες βουτύρου. Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 15 λεπτά.

Μία εύκολη και γρήγορη συνταγή για …ακαταμάχητους σοκολατένιους πειρασμούς!

Πηγή: letsfamily.gr

Φωτογραφία: ► Σοκολατένιος πειρασμός: Μπράουνις σοκολάτα με καραμέλες βουτύρου

Υπάρχουν κάποιες ώρες της ημέρας που όλοι λαχταρούν ένα γλυκό. Και μπορεί εμείς οι μεγάλοι να πρέπει που και που να βάζουμε λίγο φρένο στις γλυκές απολαύσεις, τα παιδιά όμως που παίζουν και αθλούνται όλη μέρα, δεν έχουν λόγο.

Τι καλύτερο λοιπόν από σπιτικά brownies, με φρέσκα υλικά …και την μαεστρία της μαμάς! Ο Στέφανος Διαμαντόπουλος του Le Votre Piree δίνει την πιο απλή και απολαυστική συνταγή, έτοιμη για να την φτιάξετε με τα παιδιά σας.

• 500 γρ βούτυρο
• 800 γρ. σοκολάτα υγείας
• 6 αυγά
• 150 γρ. ζάχαρη καστανή
• 30 γρ αλεύρι
• 5 γρ. μπέικιν πάουντερ
• 1 κουτάκι καραμέλες βουτύρου

Λιώνουμε σε σιγανή φωτιά το βούτυρο μαζί με τη σοκολάτα. Το αφήνουμε να κρυώσει, προσθέτουμε τα αυγά, τη ζάχαρη, το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ και τα ανακατεύουμε καλά. Όταν το μείγμα ομογενοποιηθεί, το απλώνουμε σε ταψί και πασπαλίζουμε από πάνω τις καραμέλες βουτύρου. Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 15 λεπτά.

Μία εύκολη και γρήγορη συνταγή για …ακαταμάχητους σοκολατένιους πειρασμούς!

Πηγή: letsfamily.gr

Ο συμβολισμός του θεατρικού προσωπείου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ancient Greek Civilization - Αρχαία Ελλάς.
 
Ο συμβολισμός του θεατρικού προσωπείου

Melpomene's theater mask

Το θρησκευτικό προσωπείο διαχωρίζει τον μυημένο από τον μη μυημένο και τον ορίζει ως εκπρόσωπο του υπερφυσικού. Το σκηνικό προσωπείο, λογική συνέχεια του θρησκευτικού, διαχωρίζει τον ηθοποιό από τον μη ηθοποιό, τον ρόλο από τον μη ρόλο, και ορίζει τον φέροντα αυτήν ως τον εκπρόσωπο ενός χαρακτήρα στην αρχή, ενός τύπου, κυρίως με τη Νέα Κωμωδία στη συνέχεια.
Η μάσκα είναι παρούσα στο θέατρο από τις απαρχές του και χρήσιμη στην εναλλαγή ηρώων και καταστάσεων. Στον ηθοποιό λειτουργεί με τρόπο, ώστε να διευκολύνεται στη μέθεξή με το άλλο, θείο, ηρωικό, αληθινό ή πλασματικό πρόσωπο που ενσαρκώνει. Αντίστοιχα, στον θεατή λειτουργεί ως στοιχείο παραπομπής και συμπληρωματικό στην κατάσταση του δρώμενου.
Δημήτρης Μήττας

The ancient Greeks initially used masks is religious worship of their gods, particularly the wine god, Dionysus. Over time, their masked performances of song and poetry evolved into complex storylines, and modern theater was born. Greek masks have exaggerated features so that the characters can better be seen and identified by those watching the live performance in large amphitheater. The ghoulish faces of antagonistic characters effectively evoke intense feelings of dread. This lends a particularly sensational visual effect, which should be viewed live.

 
 


Φωτογραφία: Ο συμβολισμός του θεατρικού προσωπείου

Melpomene's theater mask

Το θρησκευτικό προσωπείο διαχωρίζει τον μυημένο από τον μη μυημένο και τον ορίζει ως εκπρόσωπο του υπερφυσικού. Το σκηνικό προσωπείο, λογική συνέχεια του θρησκευτικού, διαχωρίζει τον ηθοποιό από τον μη ηθοποιό, τον ρόλο από τον μη ρόλο, και ορίζει τον φέροντα αυτήν ως τον εκπρόσωπο ενός χαρακτήρα στην αρχή, ενός τύπου, κυρίως με τη Νέα Κωμωδία στη συνέχεια.
Η μάσκα είναι παρούσα στο θέατρο από τις απαρχές του και χρήσιμη στην εναλλαγή ηρώων και καταστάσεων. Στον ηθοποιό λειτουργεί με τρόπο, ώστε να διευκολύνεται στη μέθεξή με το άλλο, θείο, ηρωικό, αληθινό ή πλασματικό πρόσωπο που ενσαρκώνει. Αντίστοιχα, στον θεατή λειτουργεί ως στοιχείο παραπομπής και συμπληρωματικό στην κατάσταση του δρώμενου.
Δημήτρης Μήττας
 
The ancient Greeks initially used masks is religious worship of their gods, particularly the wine god, Dionysus. Over time, their masked performances of song and poetry evolved into complex storylines, and modern theater was born. Greek masks have exaggerated features so that the characters can better be seen and identified by those watching the live performance in large amphitheater. The ghoulish faces of antagonistic characters effectively evoke intense feelings of dread. This lends a particularly sensational visual effect, which should be viewed live.


με το βελονάκι...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.

عالم الكروشية — με το χρήστη Nurten Seyhan και 10 ακόμη.

Φωτογραφία: ‎عالم الكروشية‎

Αλέξανδρος, Αννίβας, Μίνως και Σκηπίων

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Μυθικη Αναζητηση.

Αλέξανδρος, Αννίβας, Μίνως και Σκηπίων
<..Στους Νεκρικούς διαλόγους ο Λουκιανός παρουσιάζει τριάντα διαλογικά στιγμιότυπα, στα οποία συμμετέχουν γνωστές προσωπικότητες που έχουν πεθάνει και βρίσκονται πια στον Άδη. Σε όλα τα θέματα που συζητούν υπόκειται η ιδέα ότι η ευτυχία σ᾽ αυτόν τον κόσμο είναι πρόσκαιρη, ενώ στον Κάτω κόσμο οι νεκροί είναι όλοι ίσοι...http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7611.html




 

Φωτογραφία: Αλέξανδρος, Αννίβας, Μίνως και Σκηπίων
<..Στους Νεκρικούς διαλόγους ο Λουκιανός παρουσιάζει τριάντα διαλογικά στιγμιότυπα, στα οποία συμμετέχουν γνωστές
προσωπικότητες που έχουν πεθάνει και βρίσκονται πια στον Άδη. Σε όλα τα θέματα που συζητούν υπόκειται η ιδέα ότι η ευτυχία σ᾽ αυτόν τον κόσμο είναι πρόσκαιρη, ενώ στον Κάτω κόσμο οι νεκροί είναι όλοι ίσοι...http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7611.html

«Μη μ' αφήσεις να χαθώ»,

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Εκδόσεις Καστανιώτη.

  • Παύλος Θ. Κάγιος, «Μη μ' αφήσεις να χαθώ», μια μυθοπλασία για την ελληνική πραγματικότητα, για τον λησμονημένο εαυτό μας, για την αλήθεια και το ψέμα που είμαστε εμείς. Μόλις κυκλοφόρησε. http://ow.ly/qOzJv

    Στο εξώφυλλο: Ελένη Κυριαζοπούλου, «Ομπρέλα που πετά» (λεπτομέρεια)
    Μη μ' αφήσεις να χαθώ
    • ISBN: 978-960-03-5628-1

    • σελ. 528
    • 11 Νοεμβρίου 2013
    • € 19,08
    Τα στοιχεία σου:
    Του φίλου σου:

    Περίληψη

    Με ορμή φύγαμε απ’ τα σπίτια μας στη Μεταπολίτευση, με ορμή ξεχάσαμε να γυρίσουμε πίσω. Με ορμή ψάξαμε τον ασυμβίβαστο έρωτα, με ορμή παραδοθήκαμε στην ευκολία και στη συντήρηση. Με ορμή αναζητήσαμε την επανάσταση και το δίκιο, με ορμή βολευτήκαμε σε πόστα και εξαργυρώσαμε τα όνειρά μας. Με ορμή κολλήσαμε απότομα στον τοίχο, με ορμή πληρώνουμε τα λάθη μας.
    Tα μυστικά και τα ψέματα μιας παρέας φίλων –οι έρωτες, οι προσδοκίες, οι συμβιβασμοί τους– από το 1974 μέχρι σήμερα. Τα παιδιά τους. Τα ΜΜΕ. Οι δημοκρατικές δυνάμεις. Οι πολιτικοί. Ένας λαός που μαθαίνει να συναλλάσσεται. Ένα παζλ που έδωσε μορφή και περιεχόμενο στη μεταπολιτευτική Ελλάδα, ώσπου το 2010 ξεκόλλησαν βίαια οι ψηφίδες, όταν οι ξένοι μάς είπαν «Ψηλά τα χέρια!» – κι εμείς τα σηκώσαμε. Από τότε, μέχρι σήμερα, ζούμε πανικόβλητοι, όπως και οι ήρωες αυτού του βιβλίου. Φωνάζουμε «Μη μ’ αφήσεις να χαθώ», μα η Iστορία τρέχει ασυγκράτητη, καθώς αρχίζει το μεγάλο ξεκαθάρισμα.

    Μια μυθοπλασία για την ελληνική πραγματικότητα, για τον λησμονημένο εαυτό μας, για την αλήθεια και το ψέμα που είμαστε εμείς.



    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\





  • Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

    Ιστορίες που τις είπε η Αγορά

    Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ekdoseis Metaixmio.


    Μαρία Αγγελίδου
    Ιστορίες που τις είπε η Αγορά
    Εικονογράφος: Ίρις Σαμαρτζή
    Κυκλοφορεί: 15/11/2013

    Μετά τις Ιστορίες που τις είπε ο Πόλεμος, η Θάλασσα και ο Δρόμος, έχουμε έναν αφηγητή που εκτός από πανάρχαιος είναι και επίκαιρος: την Αγορά. Η Αγορά, βέβαια, όχι μόνο ως χώρος οικονομικών σχέσεων. Η αρχαία ελληνική ΑΓΟΡΑ ήταν κυρίως τόπος συνάντησης όλων με όλους. Ήταν η καρδιά της πόλης, η καρδιά της ζωής. Ήταν το μέρος όπου συνέβαιναν τα πάντα. Εκεί μαζεύονταν όσοι ήθελαν να ζήσουν σε «κοινωνία ανθρώπων», όσοι διαδραμάτιζαν κάποιο ρόλο στα κοινά, όσοι ενδιαφέρονταν για δουλειές, πολέμους, ταξίδια. Εκεί τελικά πήγαινε όποιος είχε κάτι να πει – κι όποιος ήθελε κάτι ν’ ακούσει: νομοθέτες και στρατιώτες, έμποροι και τεχνίτες, ρήτορες και φιλόσοφοι, παραμυθάδες και μαντατοφόροι. Η αρχαία ελληνική Αγορά, λοιπόν, ήταν ένα μέρος που βούιζε από ΛΟΓΙΑ, αληθινά και ψεύτικα, επίσημα, βαθυστόχαστα, επικίνδυνα, πολεμικά, ιερά, πλούσια, πικρά και γλυκά. Λόγια κάθε λογής. Γιατί εκεί πήγαιναν όλοι όσοι δεν ήθελαν να είναι ιδιώτες. Όσοι ήθελαν να είναι πολίτες.

    Η σειρά αυτή «ιστορικών παραμυθιών», από τη συγγραφέα Μαρία Αγγελίδου, επιχειρεί να καλύψει μια μεγάλη σε σπουδαιότητα και διάρκεια περίοδο της ιστορίας μας, την αρχαιότητα, φιλοδοξώντας να πείσει μικρούς και μεγάλους –ιδίως τους μικρούς!– ότι… Η Ιστορία δεν είναι μόνο μάθημα!

    http://www.metaixmio.gr/products/2434--.aspx


    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\






    Η Σχολή της Μιλήτου και ο Αναξίμανδρος

    http://arxaia-ellinika.blogspot.gr/2013/11/h-sxolh-ths-milhtou-kai-o-anaksimandros.html

    Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013


    Η Σχολή της Μιλήτου και ο Αναξίμανδρος



     
    Ο Αναξίμανδρος υπήρξε μαθητής και διάδοχος του Θαλή στη διεύθυνση της Σχολής της Μιλήτου.
    Σχολή Μιλήτου: Φιλοσοφική σχολή στη μικρασιατική Μίλητο κατά την αρχαιότητα. Η σχολή ιδρύ­θηκε γύρω στο 600 π.Χ. και θεωρείται το πρώ­το πανεπιστήμιο του κόσμου. Μοναδικός καθηγη­τής της ήταν ο Θαλής (βλ. λ. Θαλής ο Μιλήσιος), ο οποίος δίδασκε μερικές δεκάδες φοιτητών. Από τον Αριστοτέλη έχουμε μερικές πλη­ροφορίες για το έργο της σχολής, τις οποίες έγραψε περίπου 250 χρόνια μετά τον θάνατο του Θαλή.
    Ο Αριστοτέλης, ωστόσο, ασχολείται μόνο με τις φιλοσοφικές θεωρίες της Σχολής, ενώ μόνο από μεταγενέστερους συγγραφείς σώθηκαν μερικές πληροφορίες που μας βοηθούν να σχηματί­σουμε κάποια εικόνα για το έργο της.
    Ο Θαλής είχε επιδοθεί στην απόδειξη γεωμετρικών προ­τάσεων, η αλήθεια των οποίων είχε διαπιστωθεί εμπει­ρικά. Αναφέρονται μερικές αποδείξεις θεωρημάτων περί ομοιότητας καθώς και η κατασκευή κάποιου απλού οργάνου, με τη βοήθεια του οποίου μπορούσε να υπολογιστεί από την παραλία η απόσταση ενός πλοίου που πλησίαζε.
    Λέγεται πως για τη μέτρηση της απόστασης αυτής είχε αποδείξει το θεώρημα πως «αν δύο τρίγωνα έχουν μία πλευρά ίση και τις προσκείμενες γωνίες ίσες, είναι ίσα». Δεν υπάρχουν πληροφορίες αν ο Θαλής είχε ασχοληθεί με τη θεωρία των αριθμών. Ωστόσο, είναι γνωστές οι αστρονομικές του ενασχολήσεις και οι μετεωρολο­γικές του έρευνες. Θεωρείται ο πρώτος μετεωρολόγος του κόσμου και ο πρώτος φυσικός, αφού αυ­τός ανακάλυψε τον μαγνητισμό και τον ηλεκτρισμό.
    Έχει παραμείνει μνημειώδης η πρόβλεψή του
    συνέχεια στο σύνδεσμο 

    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\





    ΤΑ ΛΥΡΙΚΑ - Μίκης Θεοδωράκης (ποίηση: Τάσος Λειβαδίτης) (1977)


    Δημοφιλείς αναρτήσεις