Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Ιερό Κελί Οσίου Παισίου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Άγιον Όρος Προσκυνήματα.
 
Άγιον Όρος Προσκυνήματα
Ιερό Κελί Οσίου Παισίου Παναγούδα Άγιο Όρος. Το 1979 η Παναγούδα ήταν ένα κελί εγκαταλελειμμένο και ο Όσιος Παΐσιος εργάστηκε σκληρά για να δημιουργήσει ένα κελί όπου και έμεινε μέχρι και το τέλος τη ζωής του. Από την εποχή που εγκαταστάθηκε στην Παναγούδα πλήθος λαού τον επισκεπτόταν.

Ένα μικρό εικονικό ταξίδι.

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Tinos Today.
Ένα μικρό εικονικό ταξίδι.
 
Από τις ανασκαφές του καθηγητή Νίκου Κοντολέωντα προκύπτει πως υπήρχε περιτειχισμένη αρχαία πολιτεία στη Τήνο, η οποία ξεκινούσε από τους νότιους και…
tinostoday.gr
 
 

Χτίστηκε πάνω στα μαθηματικά

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Το Xωνί.


ΜΟΝΑΔΙΚΗ....!

toxwni.gr
Η ελληνική γλώσσα δεν είναι τυχαία... Χτίστηκε πάνω στα μαθηματικά, και αυτό που ελάχιστοι ακόμα ξέρουν είναι ότι κάθε λέξη στην ελληνική έχει μαθηματικό υπόβαθρο.
 Τα γράμματα στην Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα σύμβολα. Όρθια, ανάποδα με ειδικό τονισμό, αποτελούσαν το σύνολο των 1620 συμβόλων που χρησιμοποιούνταν στην Αρμονία (Μουσική στα νεοΕλληνικά). Η πιο σημαντική τους ιδιότητα είναι ότι το κάθε γράμμα έχει μια αριθμητική τιμή/αξία, κάθε γράμμα είναι ένας αριθμός, οπότε κατ επέκταση και κάθε λέξη είναι ένας αριθμός.
Μια τεράστια γνώση κλειδωμένη-κωδικοποιημένη μέσα λέξεις λόγω της μαθηματικών τιμών που έχουν. Ένας από τους Πρωτοπόρους επί του θέματος ήταν ο μέγιστος Πυθαγόρας. Οι αριθμοί, τα σχήματα, η αρμονία και τα άστρα έχουν κάτι κοινό, έτσι αντίστοιχα τα μαθηματικά (αριθμοί) η γεωμετρία (σχήματα) η αρμονία(μουσική) και η αστρο-νομία (αστήρ=α-χωρίς- στήριγμα + φυσικοί νόμοιπου τα διέπουν) ήταν αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα, που με την συγκεκριμένη σειρά που αναφέραμε ήταν η σκάλα για την εξέλιξη (=εκ -του- έλικος, DNA) του νου-ψυχής προς τον Δημιουργό. Έναν Δημιουργό που δημιούργησε βάσει αυτών των τεσσάρων επιστημών. 27 σύμβολα-αριθμοί με αριθμητική αξία συνθέτουν το Ελληνικό Αλφάβητο, 3 ομάδες από 9 σύμβολα-αριθμούς η κάθε ομάδα, με άθροισμα κάθε ομάδας 45, 450, 4.500.
ΑΛΦΑ = 1+30+500+1= 532 =>5+3+2= 10 => 1+0= 1
ΕΝ = 5+50 = 55 => 5+5 = 10 => 1+0= 1
ΟΜΙΚΡΟΝ = 70+40+10+20+100+70+50= 360, όσες και οι μοίρες του κύκλου
Για να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τα νοήματα των εννοιών των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για την ίδια την Ελληνική γλώσσα.
Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία δεν είναι βασισμένη στο ότι κάποιοι απλά καθίσαν και συμφώνησαν να ονομάζουν ένα αντικείμενο «χ» ή «ψ» όπως όλες οι υπόλοιπες στείρες γλώσσες του κόσμου. Η Ελληνική γλώσσα είναι ένα μαθηματικό αριστούργημα το οποίο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε.
Η αρχή των πάντων είναι το ίδιο το Ελληνικό Αλφάβητο (το οποίο φυσικά δεν το πήραμε από κάποιον άλλον όπως θα δούμε παρακάτω διότι εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). Τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου στο σύνολο τους ήταν 33 όσοι και οι σπόνδυλοι, οι 5 τελευταίοι σπόνδυλοι (που παίζουν τον ρόλο της κεραίας) έχουν άμεση σχέση με τον εγκέφαλο και αντιστοιχούν στα 5 τελευταία άρρητα γράμματα τα οποία γνώριζαν μόνο οι ιερείς* ένα από αυτά ήταν η Σώστικα (ή Γαμμάδιον) η οποία στα λατινικά έγινε swstika και οι Ναζί το έκλεψαν και την ονομάσανε Σβάστικα. Το σύμβολο αυτό είναι του ζωογόνου Ηλίου (Απόλλωνα), οι Ναζί το αντέστρεψαν για να συμβολίσουν το αντίθετο του ζωογόνου Ήλιου, δηλαδή του σκοτεινού θανάτου.
Υπήρχαν ακόμα κάποια γράμματα τα οποία στην πάροδο του χρόνου καταργήθηκαν όπως το Δίγαμμα (F), Κόππα (Q), Στίγμα (S'), Σαμπί (ϡ)
Ο Πυθαγόρας μας ενημερώνει για τα 3 επίπεδα της Ελληνικής γλώσσας τα οποία είναι τα εξής:
1. ομιλών
2. Σημαίνον (α. σήμα, β. σημαινόμενο)
3. Κρύπτον (α. διαστήματα β. κραδασμός γ. λεξάριθμος δ. τονάριθμος)
-Το πρώτο είναι η ομιλία
-Το δεύτερο είναι η σχέση του σήματος με το σημαινόμενο που θα αναλύσουμε παρακάτω
-Το τρίτο είναι το διάστημα (απόσταση & χρόνος), ο κραδασμός (που αφυπνίζει τον εγκέφαλο μέσω ιδιοσυχνοτήτων από τους δημιουργηθέντες παλμούς - Παλλάδα Αθηνά) ο λεξάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με αριθμούς) και ο τονάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με μουσικούς τόνους)
Το κάθε γράμμα αντιστοιχούσε σε έναν αριθμό, αλλά και σε έναν μουσικό τόνο άρα γράμμα=αριθμός=τόνος (μουσικός), πράγμα που φανερώνει ότι στη γλώσσα μας πίσω από τα γράμματα-λέξεις υπάρχουν αριθμοί (λεξάριθμοι) και μουσικοί φθόγγοι (τονάριθμοι).
Οι 4 αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα ήταν:
1. Αριθμοί (μαθηματικά)
2. Σχήματα (Γεωμετρία)
3. Μουσική (Αρμονία)
4. Αστρονομία
Οι επιστήμες αυτές είναι αλληλένδετες και βρίσκονται η μια μέσα στην άλλην όπως οι Ρωσικές μπαμπούσκες. Συνδυάστε τώρα το αλφάβητο που εσωκλείει αριθμούς και μουσικούς τόνους με τις 4 αυτές επιστήμες.
1.Αστρονομία= αστηρ + νόμος, α-στηρ = αυτό που δεν στηρίζεται, άρα αστρονομία= οι συμπαντικοί νόμοι που διέπουν αυτό που δεν στηρίζεται κάπου, οι οποίοι έχουν να κάνουν με την μουσική (αρμονία), σχήματα (γεωμετρία) αριθμούς (μαθηματικά) και όλα αυτά με τον Αιθέρα ο οποίος περιβάλει τις ουράνιες σφαίρες.
2.Ο Πυθαγόρας άκουγε την αρμονία (μουσική) των ουρανίων Σφαιρών άρα μιλάμε μια γλώσσα η οποία έχει να κάνει με την ροή του σύμπαντος.
Η Ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για Η/Υ λόγω της μαθηματικότητας και μουσικότητας όχι μόνο του Αλφαβήτου-λέξεων, αλλά και των μαθηματικών εννοιών που γεννώνται π.χ. η λέξη ΘΕΣΙΣ γίνεται: συνΘεσις, επίΘεσις, κατάΘεσις, υπόΘεσις, εκΘεσις, πρόσΘεσις, πρόΘεσις, ανάΘεσις, διάΘεσις, αντίΘεσις κτλ κτλ αν τώρα αυτές τις λέξεις τις μεταφράσουμε στα Αγγλικά είναι εντελώς άσχετες μεταξύ τους.
Το ότι δεν γίνεται το Αλφάβητο να είναι αντιγραμμένο από κάπου αλλού φαίνεται από το ότι εν έτη 2300 π.Χ. (με μελέτες της Τζιροπούλου και άλλων και όχι το 800 π.Χ.) ο Όμηρος ήδη έχει στην διάθεση του 6.500.000 πρωτογενής λέξεις (πρώτο πρόσωπο ενεστώτα & ενικού αριθμού) τις οποίες αν τις πολλαπλασιάσουμε Χ72 που είναι οι κλήσεις, θα βγάλουμε ένα τεράστιο αριθμό ο οποίος δεν είναι ο τελικός, διότι μην ξεχνάμε ότι η Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα, ΓΕΝΝΑ.
ΑΝ συγκρίνουμε τώρα π.χ. την Αγγλική γλώσσα που έχει 80.000 λέξεις εκ των οποίων το 80% είναι Ελληνικές όπως μας ενημερώνει το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, και μετρήσουμε ότι αυτή η στείρα γλώσσα εξελίσσεται 1000 χρόνια, μπορούμε αβίαστα να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι ο Όμηρος παραλαμβάνει μια γλώσσα η οποία έχει βάθος στον χρόνο 100.000 π.Χ? 500.000 π.Χ.? ποιος ξέρει...
Όμως η απόλυτη απόδειξη είναι η ίδια η μαθηματικότητα της, η οποία δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα του πλανήτη. Μην ξεχνάμε ακόμα το ότι ο Δημιουργός χρησιμοποιεί μαθηματικά για την δημιουργία, άρα η γλώσσα μας έχει αναγκαστικά σχέση με την πηγή (root-0/1).
Πριν όμως από το «Κρύπτον» υπάρχει το «Σημαίνον», δηλαδή η σύνδεση των λέξεων με τις έννοιες αυτών. Είπανε νωρίτερα ότι οι ξένες διάλεκτοι ορίστηκαν κατόπιν συμφωνίας, δηλαδή κάποιοι συμφώνησαν ότι το τάδε αντικείμενο θα το ονομάσουν «Χ», κάτι που κάνει τις γλώσσες στείρες, άρα δεν μπορούν να γεννήσουν νέες λέξεις, άρα δεν υπάρχει μαθηματικότητα, άρα δεν δύναται να περιγράψουν νέες έννοιες που υπάρχουν στην φύση, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος εφόσον δεν μπορεί να περιγράψει μέσω των νέων λέξεων καινούριες έννοιες μένει στο σκοτάδι, έτσι οι νευρώνες του εγκεφάλου δεν γεννούν νέους εν αντιθέσει με όσους χρησιμοποιούν την Ελληνική. Πως θα μπορούσε π.χ. ο Άγγλος ή ο Γάλλος ή ο Χ, Υ με μια λέξη που έχει 10 έννοιες να περιγράψει με ακρίβεια άρα και σαφήνεια μια βαθύτερη έννοια; πόσο μάλλον τις πολλαπλές πλευρές αυτής; δεν μπορεί, να λοιπόν το γιατί όλα ξεκίνησαν εδώ. Το Σημαίνον λοιπόν είναι η σύνδεση του σήματος με το σημαινόμενο, δηλαδή η ίδια η λέξη είναι δημιουργημένη με τέτοιο τρόπο που περιγράφει την έννοια που εσωκλείνει μέσα της.
Παράδειγμα: Η ονοματοδοσία της λέξης ΚΑΡΥΟΝ (Καρύδι) προέρχεται από μια παρατήρηση της φύσης (όπως όλες οι λέξεις), δηλαδή όταν δυο κερασφόρα ζώα (Κριοί, τράγοι κτλ) τρα.κάρ.ουν με τα κέρ.ατα τους ακούγεται το «κρακ» ή «καρ», ο ήχος αυτός έδωσε το όνομα «κέρας» (κέρατο) το κέρας έδωσε το όνομα κράτα ή κάρα (κεφάλι) και το υποκοριστικό αυτού το Κάρυον (μικρό κεφάλι). το Κάρυον (καρύδι) μοιάζει καταπληκτικά με το ανθρώπινο κεφάλι και το εσωτερικό του με εγκέφαλο.
Το Υ είναι η ρίζα του ρήματος ΥΩ (βρέχω) όπου υπάρχει το Υ υπάρχει κοιλότητα (ή κυρτότητα) δηλαδή θηλυκώνει κάτι, η βροχή (υγρό στοιχείο) μπαίνει (θηλυκώνεται) μέσα στην γη.
Το μουσικό - αριθμητικό αλφάβητο δημιουργεί μουσικο - μαθηματικές λέξεις οι οποίες περιγράφουν αντίστοιχες έννοιες, οι οποίες προέρχονται από την παρατήρηση της φύσεως δηλαδή της Δημιουργίας άρα κατ επέκταση του ίδιου του Δημιουργού, αλλά η ερώτηση είναι πόσες χιλιετίες μπορεί να χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί αυτό το τέλειο μαθηματικό σύμπλεγμα που τα γράμματα είναι αριθμοί και συνάμα μουσικοί τόνοι και οι λέξεις δηλαδή το σύνολο των αριθμών και των μουσικών τόνων κρύβουν μέσα τους εκτός από σύνθετες μουσικές αρμονίες, έννοιες οι οποίες δεν είναι καθόλου τυχαίες αλλά κατόπιν εκτενέστατης παρατηρήσεως της φύσης;
Ευλόγως λοιπόν ο Αντισθένης μας υπενθυμίζει «Αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις»
ΠΗΓΗ: athensmagazine.gr

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Punto Fantasía

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Moda a Crochet.
Aprende a tejer este Punto Fantasía en tejido ‪#‎crochet‬
Click sobre la foto y mira el tutorial paso a paso.

 
 
De la Sección colección de puntos en tejido crochet
crochet.com.ar

ευκολη ζακέτα

8 τύποι ανθρώπων που πρέπει να απομακρύνετε

 
Είμαστε ότι τρώμε, αλλά σίγουρα και ότι είναι οι άνθρωποι με τους οποίους συνδεόμαστε. Αυτοί που βρίσκονται δίπλα μας μπορούν να κάνουν τη διαφορά –…
awakengr.com
Είμαστε ότι τρώμε, αλλά σίγουρα και ότι είναι οι άνθρωποι με τους οποίους συνδεόμαστε. Αυτοί που βρίσκονται δίπλα μας μπορούν να κάνουν τη διαφορά – είτε με καλό είτε με κακό τρόπο. Πραγματικά είναι δύσκολο να βρούμε αξιόλογους ανθρώπους για να προσθέσουμε στον εσωτερικό κύκλο μας. Ανθρώπους που θα μας στηρίξουν, βοηθήσουν, ενθαρρύνουν, παρακινήσουν και εμπνεύσουν. Είναι πολύ πιο εύκολο να εντοπίσουμε αυτούς που είναι ήδη στο στενό κύκλο μας και μας κρατάνε πίσω.
Αν κάποιοι εμπίπτουν στους παρακάτω τύπους ανθρώπους, αναρωτηθείτε μήπως πρέπει να τους απομακρύνετε από δίπλα σας:
Συνήγορος του διαβόλου
Οι συνήγοροι του διαβόλου σπάνια υποστηρίζουν και αποδέχονται οτιδήποτε άλλο εκτός από το δικό τους εγώ και τις δικές τους απόψεις. Η γνώμη τους είναι συνήθως η φωνή ενός ατόμου που προσπάθησε και απέτυχε, και ως εκ τούτου θεωρεί ότι κανείς άλλος δεν μπορεί – και πιθανώς δεν θα έπρεπε- να πετύχει.
Κρατήστε κοντά σας τα άτομα που μοιράζονται μαθήματα και εμπειρίες ζωής, θέτουν εύστοχους προβληματισμούς, αναφέρουν τρόπους να κάνετε διαφορετικά κάποια πράγματα, και είναι διατεθειμένα να βοηθήσουν όταν σας παρουσιαστεί ένα πρόβλημα.
Απαλλαγείτε από τα άτομα που μονίμως προβλέπουν καταστροφές και αποτυχίες, βασιζόμενοι αποκλειστικά στις δικές τους κακές εμπειρίες. Τα δικά σας αποτελέσματά μπορεί να διαφέρουν επειδή απλά επειδή δεν είστε αυτοί.
Ενθουσιώδης οπαδός
Στο άλλο άκρο βρίσκεται το άτομο που θεωρεί κάθε σκέψη και πράξη σας ως εκπληκτική και απίστευτη. Ο διαρκής και ανεξέλεγκτος έπαινος είναι κάτι που αρέσει σε όλους, αλλά σπάνια είναι χρήσιμος. Κανείς μας δεν είναι τόσο έξυπνος, διορατικός, ή ταλαντούχος. Όλοι κάνουμε λάθη. Όμως κάποιες φορές μπορεί να μην το συνειδητοποιήσουμε μέχρι να μας το επισημάνουν.
Είναι εύκολο να πεις σε κάποιον ότι είναι σπουδαίος. Είναι πολύ πιο δύσκολο – και πρέπει να είσαι πραγματικός φίλος – για να του πεις ότι πρέπει να βελτιωθεί και ότι μπορεί να τα πάει καλύτερα.
Η υπερβολή είναι ο εχθρός της βελτίωσης. Να είστε καλοί με τους οπαδούς σας, αλλά μην δίνετε μεγάλη σημασία στο τι λένε.
Ας είναι η μητέρα σας ο μόνος ενθουσιώδης οπαδός που χρειάζεστε.
Κουτσομπόλης
Είναι δύσκολο να αντισταθούμε στις εμπιστευτικές πληροφορίες και κουτσομπολιά. Το να μάθουμε τους λόγους πίσω από τις αποφάσεις των άλλων, τα κίνητρα πίσω από τις ενέργειες τους αλλά και τη κρυφή ατζέντα τους, είναι πραγματικά πειρασμός.
Το πρόβλημα είναι ότι το άτομο που κουτσομπολεύει τους άλλους σε εσάς, κάνει το ίδιο και για εσάς στους άλλους.
Οι άνθρωποι που καλό είναι να βρίσκονται στο στενό κύκλο σας, θα πρέπει να θέλουν να μοιράζονται τις δικές τους σκέψεις και συναισθήματά, και όχι να σας μεταφέρουν τις σκέψεις των άλλων (και μάλιστα εσφαλμένα τις περισσότερες φορές).
Εγωκεντρικός
Πριν από τον Κοπέρνικο, οι άνθρωποι πίστευαν ότι η γη βρίσκεται στο κέντρο του ηλιακού συστήματος. Κρίμα που δεν υπήρξε κάποιος ‘Κοπέρνικος’ για αυτούς που πιστεύουν ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω τους.
Δεν χρειάζεται να γίνεται ο Γαλιλαίος και να προσπαθήσετε να τους αλλάξετε απόψεις. Απλά απομακρυνθείτε. Είναι πιο εύκολο.
Άλλωστε, ίσως να μην παρατηρήσουν ότι φύγατε…
Μάντης κακών
Ο προφήτης όλων των δεινών έχει την παράξενη ικανότητα να προβλέπει μια μακρά λίστα πιθανών εμποδίων και προβλημάτων, που τα περισσότερα είναι υπερβολή και δεν θα χρειαστεί να τα αντιμετωπίσετε.
Ασφαλώς, κανείς μας δεν θέλει να κάνει κάποιο λάθος που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Αλλά όταν κάποιος ‘ψειρίζει’ το παραμικρό και καταλήγει με μια ατελείωτη λίστα με πιθανούς λόγους για τους οποίους θα αποτύχετε, τότε αποτελεί ο ίδιος εμπόδιο για εσάς. Θα ήταν χρήσιμος μόνο αν μαζί με την απαρίθμηση των πιθανών προβλημάτων που πιθανώς θα συναντήσετε , βοηθούσε και στην εξεύρεση τρόπων για να τα αντιμετωπίσετε.
Δημοσιοσχεσίτης
H δημιουργία σχέσεων με άλλα άτομα είναι πολύ σημαντική. Όμως δεν είναι ένα παιχνίδι αριθμών. Οι γνωριμίες δεν είναι το τέλος, αλλά μόνο η αρχή. Και δεν είναι εφικτό να οικοδομήσουμε σημαντικές σχέσεις με δεκάδες ή εκατοντάδες ανθρώπους.
Διατηρείστε επαφή μαζί του, αλλά κρατήστε τον έξω από το στενό κύκλο σας. Νοιάζεται μόνο για την πραγματοποίηση γνωριμιών. Δεν θέλει πραγματικά να δεθεί μαζί σας.
Απαιτητικός
Είναι λογικό ότι θα πρέπει να κάνουμε σέρβις στις συσκευές σας, ώστε να μη χαλάσουν. Αυτό που δεν είναι λογικό είναι όταν χρειάζεται να φροντίζουμε διαρκώς κάποιες προσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις για να μην καταρρεύσουν.
Αυτά τα άτομα, επιζητούν τακτική επαφή και φροντίδα, ώστε να μπορούν να αισθάνονται ήσυχοι ότι ακόμα τους νοιάζεστε. Όταν δεν ασχολείστε μαζί τους, σας κάνουν να αισθάνεστε ότι τους έχετε παραμελήσει. Με λίγα λόγια, είναι απαιτητικοί .
Οι άνθρωποι που πραγματικά θέλετε στο στενό κύκλο σας, είναι δίπλα σας όταν πραγματικά τους χρειάζεστε – ακριβώς όπως είστε και εσείς γι ‘αυτούς.
Ζόμπι
Μερικοί άνθρωποι απλά περιφέρονται άσκοπα σαν ζόμπι, χωρίς σχέδιο, χωρίς σκοπό, χωρίς στόχο.
Περιβάλλεται τον εαυτό σας με ανθρώπους που έχουν φιλόδοξα σχέδια και μεγάλους στόχους. Ακόμα κι αν οι στόχοι τους είναι διαφορετικοί από το δικό σας – και πιθανώς θα είναι – εσείς θα αναζωογονείστε από την ενέργεια τους, και αυτοί από τη δική σας.
Και μείνετε μακριά από τα ζόμπι. Δεν θα σας σκοτώσουν, αλλά σίγουρα θα σκοτώσουν τα κίνητρα και τον ενθουσιασμό σας.
 Πηγή antikleidi.com
 

Ο ηγέτης της δημοκρατίας

 
«Και καλείται το πο­λίτευμά μας Δημοκρατία, γιατί η κυβέρνηση της πόλης δεν βρίσκεται στα χέρια των ολίγων, βρίσκεται στα χέρια των…
pronews.gr

ΕΥΖΩΝΟΙ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ.
 
ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ
ΕΥΖΩΝΟΙ
(Ακούστε την περιγραφή.....)

ΜΕΝΤΑ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Αννα Μοροζινη.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αννα Μοροζινη έως ΒΟΤΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
ΜΕΝΤΑ : Το έλαιο της μέντας είναι ένα σημαντικό ευρωπαϊκό προϊόν και έχουν αναπτυχθεί διάφορες ποικιλίες μέντας, με κύρια τη μαύρη και την άσπρη. Το βότανο και το έλαιό του χρησιμοποιούνται στη μαγειρική λόγω των διεγερτικών, στομαχικών και διαλυτικών των αερίων του στομάχου ιδιοτήτων τους.
Η μέντα χρησιμοποιείτο από τα αρχαία χρόνια. χρησιμοποιήθηκε από τους βοτανοθεραπευτές για τη δυσπεψία και τους κολικούς του εντέρου.
Στην ιατρική , η μέντα είναι χρήσιμη ως αντισπασμωδικό και αποχρεμπτικό. Χρησιμοποιείται για την ανακούφιση των συμπτωμάτων των κρυολογημάτων, της γρίπης και των νευρικών πυρετών, των νευρικών διαταραχών, των αερίων του εντέρου και της κολίτιδας, του ρευματισμού και ως τοπικό αναισθητικό και για να καλύψει τη γεύση διαφόρων φαρμάκων.
Το κύριο συστατικό της μέντας είναι η μενθόλη, η οποία είναι αποδεδειγμένο κλινικά ότι βοηθά στην πέψη. Η μενθόλη είναι επίσης ένα ήπιο αντισπασμωδικό που την κάνει χρήσιμη στην ανακούφιση των κραμπών κατά την έμμηνο περίοδο και της ναυτίας. Είναι επίσης ένα ήπιο αγγειοδιασταλτικό, που δημιουργεί ένα αίσθημα θέρμανσηςδιεγείροντας την κυκλοφορία. Το έλαιο της μέντας έχει φανεί ότι είναι αντιμικροβιακό και αντι-ιικό . Ασκεί επίσης σπασμολυτική δράση στους μαλακούς μύες και διεγείρει την παραγωγή πεπτικών υγρών, κάτι που συμβάλει στην δράση της μέντας να διαλύει τα αέρια του στομάχου. Τα φλαβονοειδή στη μέντα προσθέτουν επίσης στις σπασμολυτικές και αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες του βοτάνου καθώς και στις αντιμικροβιακές του ιδιότητες. και οι ταννίνες παρέχουν στυπτικότητα.
Το έλαιο της μέντας βοηθά πολύ τα άτομα με ευερέθιστο έντερο. Μερικές μελέτες ανακάλυψαν ότι το έλαιο της μέντας μείωσε τον πόνο που σχετιζόταν με εντερικούς σπασμούς που υπάρχουν στο ευερέθιστο έντερο. Το τσάι μέντας με λάδι βοηθάει στους κολικούς των μωρών.,με εντριβές στην κοιλίτσα . Το έλαιο μέντας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εξωτερικά. Όταν εφαρμόζεται τοπικά, δρα ως αναλγητικό και μειώνει τον πόνο.
Για τη θεραπεία του ευερέθιστου εντέρου είναι προτιμότερο να λαμβάνεται έλαιο μέντας σε κάψουλες. Η δοσολογία είναι δύο με τρεις κάψουλες τρεις φορές την ημέρα. Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να λαμβάνεται τσάι μέντας. Για την παρασκευή του ρίχνετε ένα κουταλάκι αποξηραμένων φύλλων μέντας σε ένα φλιτζάνι νερό και το αφήνετε για δέκα λεπτά. Αυτό το τσάι μπορείτε να το πίνετε τρεις φορές την ημέρα.(Ο δυόσμος είναι άλλο βότανο που μοιάζουν καταπληκτικά και έχει άλλη γεύση ::η α)φωτο είναι μέντα ,η β)είναι δυόσμος .

Ο ΕΜΟΣ ΔΑΙΜΩΝ ΒΡΥΧΑΤΑΙ ΩΣ ΛΕΩΝ ΟΡΥΟΜΕΝΟΣ

Ο ΕΜΟΣ ΔΑΙΜΩΝ ΒΡΥΧΑΤΑΙ ΩΣ ΛΕΩΝ ΟΡΥΟΜΕΝΟΣ
Πρώτοι δαίμονες που αντιστέκονται και πολεμούν στην πρακτική άσκηση της αρετής είναι οι δαίμονες εκείνοι που τους έχει ανατεθεί να πειράζουν τους ανθρώπους στην γαστριμαργία και τη φιλαργυρία κι εκείνοι που παρακινούν στην φιλοδοξία.
Οι άλλοι δαίμονες έρχονται πίσω τους και παραλαμβάνουν εκείνους που προσβάλλουν οι πρώτοι. Γιατί δεν μπορεί να πέσει κανείς στα χέρια του δαίμονα της πορνείας, αν δεν πέσει πρωτύτερα στη γαστριμαργία. Και δεν μπορεί να τον ταράξει ο θυμός, αν αυτός δεν πολεμά πρώτα για φαγητά, ή χρήματα, ή δόξα. Και δεν μπορεί να περιπέσει κανείς στον δαίμονα της λύπης, αν δεν υποστεί πρωτύτερα τη στέρηση όλων αυτών. Ούτε θα διαφύγει κανείς την υπερηφάνεια, που είναι το πρώτο γέννημα του διαβόλου, αν δεν εξορίσει τη ρίζα όλων των κακών, τη φιλαργυρία, αφού κατά τον Σολομώντα, «η φτώχεια κάνει τον άνθρωπο ταπεινό»....
http://353agios.blogspot.gr/2016/02/blog-post_71.html
 
353agios.blogspot.com|Από Ιστολόγιο ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ

Πρώτοι δαίμονες που αντιστέκονται και πολεμούν στην πρακτική άσκηση της αρετής είναι οι δαίμονες εκείνοι που τους έχει ανατεθεί να πειράζουν τους ανθρώπους στην γαστριμαργία και τη φιλαργυρία κι εκείνοι που παρακινούν στην φιλοδοξία.



Οι άλλοι δαίμονες έρχονται πίσω τους και παραλαμβάνουν εκείνους που προσβάλλουν οι πρώτοι. Γιατί δεν μπορεί να πέσει κανείς στα χέρια του δαίμονα της πορνείας, αν δεν πέσει πρωτύτερα στη γαστριμαργία. Και δεν μπορεί να τον ταράξει ο θυμός, αν αυτός δεν πολεμά πρώτα για φαγητά, ή χρήματα, ή δόξα. Και δεν μπορεί να περιπέσει κανείς στον δαίμονα της λύπης, αν δεν υποστεί πρωτύτερα τη στέρηση όλων αυτών. Ούτε θα διαφύγει κανείς την υπερηφάνεια, που είναι το πρώτο γέννημα του διαβόλου, αν δεν εξορίσει τη ρίζα όλων των κακών, τη φιλαργυρία, αφού κατά τον Σολομώντα, «η φτώχεια κάνει τον άνθρωπο ταπεινό». 



Και γενικά, δεν μπορεί να περιπέσει ο άνθρωπος σε δαίμονα αν δεν καταπληγωθεί από τους παραπάνω πρωτοστάτες και αρχηγούς δαίμονες, δηλαδή της γαστριμαργίας, της φιλαργυρίας και της φιλοδοξίας. Γι' αυτό και ο διάβολος με αυτούς τους τρεις λογισμούς πολέμησε τότε τον Σωτήρα στην έρημο. Πρώτα Του πρότεινε να μεταβάλει τις πέτρες σε ψωμιά. Έπειτα, Του υποσχέθηκε τον κόσμο αν έπεφτε και τον προσκυνούσε. και τρίτο, Του είπε ότι αν τον ακούσει, θα δοξαστεί επειδή δεν θα πάθει τίποτε από το πέσιμο. Ο Κύριος αναδείχτηκε ανώτερος σε όλα και διέταξε το διάβολο να φύγει πίσω. διδάσκοντας με αυτά ότι δεν είναι δυνατό να αποκρούσομε το διάβολο, αν δεν καταφρονήσομε τους τρεις αυτούς λογισμούς. Όλοι οι δαιμονικοί λογισμοί εισάγουν στην ψυχή ιδέες των αισθητών πραγμάτων, τις οποίες ο νους, αφού δώσει μορφή τις στριφογυρίζει μέσα του. Και από αυτό γνωρίζει το δαίμονα που τον πλησίασε. Παραδείγματος χάρη, αν έρθει στο νου μου το πρόσωπο εκείνου που με ζημίωσε ή με έβρισε, τότε είναι φανερό πως ήρθε ο λογισμός της μνησικακίας. Αν πάλι μας γίνει κάποια υπόμνηση χρημάτων ή δόξας, από αυτό γίνεται γνωστός ο δαίμονας που μας στενοχωρεί. Και στους άλλους λογισμούς επίσης από το πράγμα που σου υποβάλλει στο νου θα καταλάβεις ποιος δαίμονας βρίσκεται δίπλα σου και σου υποβάλλει το λογισμό. Αλλά δεν λέω ότι όλες οι μνήμες των πραγμάτων αυτών προέρχονται από τους δαίμονες. Επειδή και ο ίδιος ο νους όταν μπαίνει σε κίνηση από τον άνθρωπο ξαναφέρνει τις παραστάσεις των γεγονότων. Αλλά όσες μνήμες τραβούν μαζί τους θυμό ή επιθυμία έξω από τις φυσικές ανάγκες, εκείνες είναι οπωσδήποτε από τους δαίμονες. Γιατί από την ταραχή που προκαλούν αυτές οι δυνάμεις, ο νους αμαρτάνει με τη διάνοια και πολεμά επειδή δεν μπορεί να δεχτεί τη φαντασία του νομοθέτη Θεού. Επειδή αυτή η λαμπρότητα παρουσιάζεται στο λογικό κατά τον καιρό της προσευχής, όταν απουσιάζουν τα νοήματα των υλικων πραγμάτων. Δεν θα μπορέσει ο άνθρωπος να απομακρύνει τις εμπαθείς ενθυμήσεις, αν δεν φροντίσει να απαλλαγεί από την επιθυμία και το θυμό. Και την επιθυμία θα την εξαντλήσεις με νηστείες, αγρυπνίες και χαμαικοιτίες. Ενώ τον θυμό θα τον εξημερώσεις με μακροθυμίες, ανεξικακίες, αμνησικακίες και ελεημοσύνες. Γιατί από αυτά τα δύο πάθη αποτελούνται όλοι σχεδόν οι δαιμονικοί λογισμοί, οι οποίοι ρίχνουν τον νου στον όλεθρο και την απώλεια. Και είναι αδύνατο να νικήσει κανείς αυτά τα πάθη, αν δε γίνει ανώτερος από φαγητά και χρήματα και δόξα και αν δεν περιφρονήσει αυτά, και δεν περιφρονήσει ακόμα και το σώμα του, μη αντιστεκόμενος σε κείνους που επιχειρούν πολλές φορές να το ραπίσουν. Είναι πολύ αναγκαίο να μιμηθούμε εκείνους που κινδυνεύουν στη θάλασσα και πετούν τα σκεύη στο πέλαγος λόγω της βίας των ανέμων και των κυμάτων. Αλλά σ' αυτό ας προσέξομε μήπως πετάξομε τα σκεύη για να μας δουν οι άνθρωποι (και μας επαινέσουν), επειδή έτσι στερούμαστε το μισθό μας. Και θα πάθομε άλλο ναυάγιο χειρότερο από το προηγούμενο, από το δαιμονικό άνεμο της κενοδοξίας. Γι' αυτό το λόγο ο Κύριός μας στα Ευαγγέλια, διδάσκοντας τον κυβερνήτη νου, λέει: «Προσέχετε να μην κάνετε την ελεημοσύνη σας μπροστά στους ανθρώπους, με σκοπό να σας δουν. Αν την κάνετε έτσι, δεν έχετε μισθό από τον επουράνιο Πατέρα σας». Και πάλι: «Όταν προσεύχεστε, δεν θα είστε όπως οι υποκριτές. Αυτοί αγαπούν να προσεύχονται στις συναγωγές και στις πλατείες, για να φανούν στους ανθρώπους. Σας λέω, ναι, έχουν λάβει το μισθό τους. Και όταν νηστεύετε, μη γίνεστε σκυθρωποί καθώς οι υποκριτές. Αφανίζουν τα πρόσωπά τους για να φανούν στους ανθρώπους ότι νηστεύουν. Σας λέω, ναι, έχουν λάβει το μισθό τους». Αλλά πρέπει να προσέξομε εδώ το Γιατρό των ψυχών, πως με την ελεημοσύνη θεραπεύει το θυμό και με την προσευχή καθαρίζει το νου, ενώ με τη νηστεία καταμαραίνει την επιθυμία. Από αυτά αποκτά ύπαρξη ο νέος Αδάμ, ο Αδάμ που ξανακαινουργώνεται και γίνεται όμοιος με την εικόνα του δημιουργού του, του Χριστού, στον οποίο λόγω της απάθειας δεν υπάρχει διάκριση αρσενικού ή θηλυκού, και εξαιτίας της μιας πίστεως στο Χριστό, δεν υπάρχει ειδωλολάτρης και Ιουδαίος, περιτομή και ακροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δούλος και ελεύθερος. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις