Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Προφητείες που γράφτηκαν το 1279

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Οι Ειδήσεις που ξεχωρίζουν - Ελληνική Πραγματικότητα
hellnewsgr.blogspot.com

Προφητείες που γράφτηκαν το 1279 και έχουν όλες επαληθευτεί!
Σπουδαία ανακάλυψη: Βρέθηκε βυζαντινή μαρμαροστρωμένη πλατεία στα έγκατα της Θεσσαλονίκης!
Οι τελευταίες επιθυμίες του Αριστοτέλη και ο τάφος του στα αρχαία Στάγειρα (φωτό)
Πως οι Αρχαίοι Ελληνικοί Ναοί Κρύβουν Μυστικές Δυνάμεις…

Προφητείες που γράφτηκαν το 1279 και έχουν όλες επαληθευτεί!

Ο Αγαθάγγελος υπήρξε Έλληνας μοναχός από τη Ρόδο και έγραψε τις προφητείες του την Κυριακή της Ορθοδοξίας του έτους 1279, όταν ήταν 79 ετών, στη Μεσσήνη της Ιταλίας.

Οι προφητείες του είχαν χαθεί και βρέθηκαν στο Μιλάνο το 1555, τις οποίες μετέφρασε στα ιταλικά ο μοναχός Ιάκωβος ο Παλαιώτης που ανήκε στην τάξη του Αγίου Βενεδίκτου. Το 1751 τις μετέφρασε στα ελληνικά ο επίσκοπος Πολυανής και Βαρδάρων Θεόκλειτος ο Πολυειδής.

Οι προφητείες του αρχίζουν με αυτά που επρόκειτο να συμβούν στο Βυζάντιο. Έγραψε ο Αγαθάγγελος, «Κωνσταντίνος θα ιδρύσει και Κωνσταντίνος θα χάσει το Βυζαντινό Βασίλειο της Ανατολής».
«Υιός του ανθρώπου» που γράφει παρά κάτω, αποκαλείται ο ίδιος ο Αγαθάγγελος από τον απεσταλμένο του Θεού που του υπαγορεύει τις προφητείες.

Συνεχίζει ο Αγαθάγγελος «Αρίθμησε Αγαθάγγελε από τον πρώτο Κωνσταντίνο έως το δωδέκατο όμοιο όνομα και θα βρεις πότε θα συμβεί (η πτώση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας). Ο Θεός αποφάσισε και το Θείο του θέλημα είναι σταθερό και δεν θ’ αλλάξει».

Η πτώση του Βυζαντίου έγινε κατά των βασιλεία του ενδεκάτου Κωνσταντίνου και όχι του δωδεκάτου, αλλά αν προσέξει κανείς την προφητεία ο Αγαθάγγελος χρησιμοποιεί την λέξη «ομοίου ονόματος» και όχι «ιδίου» που σημαίνει ότι προσμετράται και ο τρίτος αυτοκράτορας που ονομαζόταν Κώνστας. Άρα η προφητεία του Αγαθαγγέλου επαληθεύθηκε επακριβώς.

Παρακάτω ο Αγαθάγγελος δίνει ακριβή ημερομηνία για το πότε επρόκειτο να πέσει το Βυζάντιο, κατά την διάρκεια της τότε χιλιετίας. Έγραψε ο Αγαθάγγελος «Θα πέσει το τεράστιο Βυζάντιο κατά την τέταρτη εκατοντάδα του πεντηκοστού δευτέρου έως του τρίτου έτους (δηλαδή, 1452 -145) στα χέρια των Σαρακηνών (Τούρκων) διότι οι οικογένειες θα είναι διεφθαρμένες, οι εκκλησίες μιασμένες και οι πιστοί (ορθόδοξοι χριστιανοί) θα διώκονται σίγουρα έως την όγδοη εκατοντάδα (εννοεί το 1800) επειδή θέλει ο Θεός να γνωρίσει ο λαός (οι ορθόδοξοι χριστιανοί) την δικαιοσύνη του και να αισθανθεί το βάρος του παντοδύναμου χεριού του, για να μετανοήσει και να επανέλθει προς τον Θεό, από τον οποίον θα γίνει πάλι ευπρόσδεκτος».

Από εδώ και κάτω τα προφητευόμενα αφορούν την τωρινή Ελλάδα.

«Αλλά Αγαθάγγελε μη φοβάσαι, θα ξαναεπιστρέψει ο λαός (Έλληνες ορθόδοξοι χριστιανοί) προς την χάριν του Θεού και θα γίνει ενδοξότερος από ό,τι ήταν πριν και υπό του κοσμικού κράτους, το οποίο θα διαφθαρεί, πρόκειται ο Θεός να υποτάξει πάλι νέα πολλά έθνη, περισσότερα από ό,τι πρώτα».

Εδώ ο Αγαθάγγελος μας ενημερώνει ότι ο ορθόδοξος λαός, οι Έλληνες, θα «ξαναεπιστρέψει» στον Θεό, που σημαίνει ότι πάλι οι Ορθόδοξοι θα παρεκκλίνουν από τον δρόμο του Θεού μετά την απελευθέρωση από τους Τούρκους, και το κράτος τους (η Ελλάς) θα διαφθαρεί. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει τώρα! Αλλά πάλι οι Έλληνες θα μετανοήσουν και θα επιστρέψουν στον δρόμο του Θεού και τότε ο Θεός θα δοξάσει την Ελλάδα όσο ποτέ άλλοτε και υπό της Ελλάδος θα υποταχθούν περισσότερα από ποτέ έθνη. Εδώ υπονοεί τον θρίαμβο της Ορθοδοξίας, καθόσον μετά τον μεγάλο πόλεμο ο Καθολικισμός θα εξαφανισθεί. Ο τωρινός Πάπας είναι ο τελευταίος.

Σύμφωνα με τα γραφόμενα λοιπόν, βρισκόμαστε στη διαφθορά της Ελλάδος. Τα δεινά των Ελλήνων μέλλει να ενταθούν και μόνο όταν καταλάβει ο λαός ότι όλοι αυτοί που πασχίζουν για το «καλό» μας, μας οδηγούν στον όλεθρο και επιστρέψει μετανοημένος στον δρόμο του Θεού, γιατί αυτό θα προκύψει τελικά μέσα από τις επερχόμενες δυσβάστακτες δυσκολίες της ζωής, τότε ακριβώς θα δικαιωθεί η Ελλάς και θα γίνει μεγάλη και ένδοξη δικαιωμένη πλέον από των επί αιώνων αδικιών εις βάρος της.

Τα κείμενα έχουν παρθεί από βιβλίο που εκδόθηκε το 1877. Τα ονόματα των εκδοτών δεν υπάρχουν καθότι λείπουν σελίδες από το βιβλίο. Τα γραφόμενα στον πρόλογο από τους εκδότες του βιβλίου είναι σημαντικά και εξίσου προφητικά. Λες και τα έγραψαν σήμερα. Μετά από 140 χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτα!

Έγραψαν οι εκδότες: «Ευρώπη, Ευρώπη, τι κακό σ’ έκανε ο Ελληνισμός και έκοψες το νήμα της υπάρξεώς του και τον καταδίκασες σε μαρασμό; Τι κακό σου έκαναν οι Έλληνες και παρέδωσες την (Βυζαντινή) αυτοκρατορία τους στα μιαρά φονικά χέρια των αγρίων Αγαρηνών;

Τώρα όμως όταν το πλήρωμα του χρόνου πλησιάζει, όταν όλη η γη θα συνταράσσεται, όταν το τέρας της Τουρκίας θα σπαρταράει και θα ψυχορραγεί, λαέ πρόσεχε. Ο πατριωτισμός, αν δεν θερμαίνει τα στήθη των ηγετών σου, ας μη πάψει να θερμαίνει τα δικά σου. Με τον πατριωτισμό και την πίστη προς τον Θεό τα αδύνατα γίνονται δυνατά και τα ακατόρθωτα κατορθωτά».

Συμπερασματικά, στο τέλος θα νικήσουμε και η Ελλάς θα γίνει ηγέτιδα χώρα διά της Ορθοδοξίας.

Πηγή: pentapostagma

Λουκουμάδες με ζάχαρη

Φτιάχνουμε λουκουμάδες!

Κάντε κλικ στον τίτλο ή τη φωτογραφία για να δείτε τα υλικά και την εκτέλεση.
icookgreek.com|Από Klio Kabouri

Υλικά συνταγής

  • Υλικά για 24 ντόνατς
  • 4 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φακελάκι στεγνή μαγιά
  • 1/2 φλιτζάνι χλιαρό νερό
  • 3/4 του φλιτζανιού χλιαρό γάλα
  • 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
  • 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 1 αυγό
  • 60 γρ. βούτυρο, λιωμένο
  • καλαμποκέλαιο ή παρθένο ελαιόλαδο, για το τηγάνισμα
  • ζάχαρη, για το σερβίρισμα

Εκτέλεση συνταγής

  1. Διαλύετε τη μαγιά στο χλιαρό νερό και την ανακατεύετε με το γάλα, τη ζάχαρη, το βούτυρο, το αλάτι και το αυγό χτυπημένο. Κοσκινίζετε σε μπολ το αλεύρι και κάνετε στο κέντρο μια λακκούβα. Ρίχνετε εκεί το μείγμα της μαγιάς και ζυμώνετε μέχρι να γίνει μια ζύμη μαλακιά και ελαστική που να μην κολλάει. Τη σκεπάζετε και την αφήνετε να διπλασιαστεί σε όγκο.
  2. Την ξαναζυμώνετε για μερικά λεπτά και την ανοίγετε σε αλευρωμένη επιφάνεια σε φύλλο πάχους 8 χιλιοστών. Κόβετε με ένα ποτήρι ή κουπ πατ δίσκους ζύμης διαμέτρου 6 εκατ.
  3. Με βιδωτό καπάκι από μπουκάλι ή με μικρό κουπ πατ αφαιρείτε μικρούς δίσκους από το κέντρο της ζύμης, για να γίνουν τα ντόνατς σαν δαχτυλίδια.
  4. Αραδιάζετε τα ντόνατς σε αλευρωμένη πετσέτα, τα ξανασκεπάζετε και τα αφήνετε να διπλασιαστούν πάλι σε όγκο.
  5. Τα τηγανίζετε σε καυτό λάδι μέχρι να ροδίσουν ελαφρά και από τις δύο πλευρές. Τα βάζετε σε απορροφητικό χαρτί, να φύγει το πολύ λάδι.
  6. Όσο είναι ζεστά, τα βουτάτε σε ζάχαρη.

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

...και το μυαλό μου είναι θολό...

"Γιατί καρδιά μου άργησες..."

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη GetGreekMusic.






GetGreekMusic
"Γιατί καρδιά μου άργησες..."

Αγιορείτικο Μοσχοβολιστό Πρόσφορο

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr.
Αγιορείτικο Μοσχοβολιστό Πρόσφορο

archangelosmichail.gr|Από archangelosmichail

Σφραγίδα του πρόσφορου (συμβολισμοί και έννοιες).
Το Πρόσφορο είναι το ψωμί που προσφέρουμε στον Ναό, για να τελεσθεί η Θεία Ευχαριστία. Μαζί με το κρασί, ως Τίμια Δώρα (άρτος και οίνος), προτού μεταφερθούν με τη Μεγάλη Είσοδο στην Αγία Τράπεζα,τοποθετούνται στην Πρόθεση (προ + τίθημι = προθέτω), όπου με την τελετή της Προσκομιδής θα προετοιμασθούν για τη Θεία Λειτουργία. Στην Προσκομιδή τμήματα του Προσφόρου θα τοποθετηθούν τελετουργικά στο Δισκάριο και λίγο κρασί στο Άγιο Ποτήριο.
Το στρογγυλό σχέδιο του Προσφόρου συμβολίζει την κοιλιά της Παρθένου Μαρίας, απ’ όπου προήλθε (γεννήθηκε) ο μονογενής Υιος της. Πάνω στο Πρόσφορο υπάρχει ανάγλυφο σχέδιο, που σχηματίζεται από σφραγίδα.
Από το κέντρο του Προσφόρου βγαίνει ο Αμνός, δηλ. το κεντρικό τετράγωνο του σχεδίου με τα γράμματα: ΙΣ ΧΣ ΝΙ ΚΑ (Ιησούς Χριστός νικά). Τα γράμματα αυτά πρέπει να είναι ευδιάκριτα και να φαίνονται καθαρά. Λέγεται Αμνός (αρνάκι), γιατί ο προφήτης Ησαϊας προφήτευσε ότι ο Μεσσίας σαν ένα άκακο αρνάκι θα οδηγηθεί στη θυσία. Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος επιβεβαίωσε αυτή την προφητεία, όταν έδειξε στους μαθητές του τον Μεσσία και είπε: «Να ο αμνός του Θεού» (Ιωάν.1α’, 29). Επίσης ο Απόστολος Πέτρος στην Α Επιστολή (1α, 18-19) γράφει:»Ελυτρώθητε εκ της ματαίας υμών αναστροφής… τιμίω αίματι ως αμνού αμώμου και ασπίλου Χριστού».
Το σχέδιο του Προσφόρου περιέχει επίσης τη μερίδα της Παναγίας με τα γράμματα Μ και Θ, δηλ. Μήτηρ Θεού. Η τριγωνική μερίδα της Παναγίας τοποθετείται δεξιά του Αμνού στο Δισκάριο με τα λόγια: ‘Εις τιμήν και μνήμην της υπερευλογημένης, ενδόξου Δεσποίνης ημών Θεοτόκου, και αειπαρθένου Μαρίας, ης ταις πρεσβείαις πρόσδεξαι, Κύριε, την Θυσίαν ταύτην εις το υπερουράνιόν σου Θυσιαστήριον. (Συνεχίζει με τον 10ο στίχο του 44ου ψαλμού) Παρέστη η Βασίλισσα εκ δεξιών σου, εν ιματισμώ διαχρύσω περιβεβλημένη, πεποικιλμένη’. (Δηλαδή: Προσφέρουμε τη μερίδα αυτή προς τιμή και μνήμη της υπερευλογημένης ένδοξης Κυρίας μας Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας, με τις πρεσβείες της οποίας δέξου, Κύριε, τη Θυσία αυτή στο υπερουράνιό σου Θυσιαστήριο. Τιμητικά στάθηκε η Βασίλισσα στα δεξιά σου με ιματισμό χρυσό ντυμένη, στολισμένη). Η Παναγία στη Βασιλεία του Θεού έχει το πρωτείο τιμής.
Από τα εννέα τριγωνάκια, που βρίσκονται στο δεξί μέρος του προσφόρου, εξάγονται οι μερίδες των αγγέλων και όλων των αγίων και τοποθετούνται αριστερά του Αμνού. Οι άγιοι που μνημονεύονται είναι οι Προφήτες, οι Απόστολοι, οι Ιεράρχες, οι Μάρτυρες, οι Όσιοι, οι Ανάργυροι, οι Θεοπάτορες μαζί με τον άγιο της ημέρας και τελευταίος ο Πατέρας της Εκκλησίας που συνέγραψε την τελούμενη Θεία Λειτουργία. Οι άγιοι, επειδή δεν έχει γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου και δεν έχουν εισέλθει ακόμα στον Παράδεισο, ωφελούνται κι αυτοί από τη μνημόνευση στις Θείες Λειτουργίες. Εξάλλου και στον Παράδεισο θα προχωρούν από ‘δόξης εις δόξαν’,δηλ. θα βελτιώνεται η κατάστασή τους και θα απολαμβάνουν σταδιακά μεγαλύτερες θείες ευλογίες.
Επίσης, κατά τον Καβάσιλα προσφέρεται η αναίμακτη θυσία ως ευχαριστία στον Θεό, που μας έδωσε τους αγίους. Αυτοί αποτελούν τα πρότυπα όλων των χριστιανών, αυτοί τους καθοδηγούν και μεσιτεύουν γι’ αυτούς με τις προσευχές τους.
Από άλλα τμήματα του Προσφόρου εξάγονται οι μερίδες υπέρ των ζώντων και των κεκοιμημένων, οι οποίοι ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτές τοποθετούνται εμπρός από τον Αμνό και, όταν πριν τη Θεία Κοινωνία κατά τη συστολή (ένωση) Σώματος και Αίματος ο Λειτουργός τις ρίχνει στο Δισκοπότηρο, λέει συγχρόνως τα ακόλουθα αξιοπρόσεκτα λόγια:»Απόπλυνον, Κύριε,τα αμαρτήματα των ενθάδε μνημονευθέντων δούλων σου τω Αίματί σου τω Αγίω· πρεσβείαις της Θεοτόκου και πάντων σου των αγίων. Αμήν». (Δηλαδή:Σβήσε εντελώς, Κύριε, τις αμαρτίες όσων εδώ μνημονεύθηκαν δούλων Σου με το Αίμα Σου το Άγιο· με τις πρεσβείες της Θεοτόκου και όλων Σου των αγίων. Αμήν). Στήν αρχή της Προσκομιδής ο Ιερουργός υψώνει (σηκώνει ψηλά) το Πρόσφορο μέχρι το μέτωπο και μ αυτή την κίνηση συμβολίζει την ύψωση του Χριστού στον Σταυρό, όπου έχυσε το τίμιο Αίμα Του για τη σωτηρία των ανθρώπων.
Αγιορείτικο Μοσχοβολιστό Πρόσφορο
Υλικά
Για το πρόσφορο
2 φλ.τσαγ αλεύρι μαλακό κοσκινισμένο
5 φλ.τσαγ αλεύρι σκληρό κοσκινισμένο
1 φλ.τσαγ προζύμη
1 φλ.τσαγ χλιαρό νερό (όχι καυτό) για το προζύμη
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
χλιαρό νερό όσο πάρει για το ζύμωμα
σφραγίδα ξυλόγλυπτη
2 ταψάκια 25 εκ

Διαδικασία
Για να αναπιάσετε το προζύμι: Σε μια μεσαία ξύλινη γαβάθα ρίξτε ½ φλ.τσαγ αλεύρι μαλακό και 1/2 φλ.τσαγ αλεύρι σκληρό . Ανοίξτε με τα χέρια σας μια λακκούβα στο κέντρο ρίξτε το προζύμι και προσθέστε το χλιαρό νερό. Το δουλεύετε με τα χέρια το προζύμη με τα υπόλοιπα υλικά μέχρι να λιώσει τελείως το προζύμι και το μείγμα να γίνει ένας παχύρευστος χυλός. Σκεπάστε με καθαρή πετσέτα και κουβέρτα, και το αφήστε το σε χώρο ζεστό, για 8 ώρες μέχρι να δείτε να φουσκώνει. Ξεσκεπάστε της κουβέρτες και ρίξτε στη γαβάθα , το αλάτι και λίγο- λίγο όλο το αλεύρι.
Ρίξτε σιγά σιγά το νερό και ζυμώστε για 15΄ λεπτά μέχρι η ζύμη να είναι σφιχτή και να μην κολλάει στα χέρια μας και στη ξύλινη γαβάθα. Αφαιρέστε ένα κομμάτι όσο το μέγεθος του προζυμιού που χρησιμοποιήσατε, και το τοποθετήστε το σε ένα πήλινο σκεύος με σκέπασμα, το αφήνετε εκτός ψυγείου για 12 ώρες ώστε να φουσκώσει και στη συνέχεια τοποθετήστε το στο ψυγείο. Την υπόλοιπη ζύμη χωρίστε την σε δύο μπάλες. Πασπαλίστε με λίγο αλεύρι τον πάγκο κουζίνας και πλάστε κάθε πρόσφορο σε σχήμα στρογγυλό. Σε ένα ταψί αλείψτε με λίγο λιωμένο καθαρό κερί τοποθετείστε την κάθε ζύμη στο κέντρο του ταψιού. Απλώστε και στρώστε το πρόσφορο στο ταψί. Με ένα μαχαίρι κάντε στο κέντρο 9 ενωμένες μαχαιριές. Πάρτε την σφραγίδα σταυρώστε το πρόσφορο. Τοποθετείστε προσεχτικά την σφραγίδα στο κέντρο του πρόσφορου, πιέστε με δύναμη και στρίψτε την σφραγίδα ελαφρά. Σηκώστε την σφραγίδα σιγά- σιγά και πλάγια. Με ένα κλαδί από ξύλο τρυπήστε το πρόσφορο στον «αμνό» (στο μεσαίο τετράγωνο της σφραγίδας) στις 4 γωνίες. Έπειτα κάνετε 8 τρύπες (έξω από την περιοχή της σφραγίδας 2 επάνω η μια κάτω από την άλλη και της υπόλοιπες στη αντίστοιχα της άλλες περιοχές (κάτω, δεξιά, αριστερά) σχηματίζοντας το σταυρό.) συνολικά είναι 12 τρύπες (άγιοι απόστολοι).
Σκεπάστε το ταψί με μια φαρδιά λεκάνη και από πάνω με μια κουβέρτα. Αφήστε να φουσκώσει για 1 ώρα (Χρειάζεται προσοχή να μή παραφουσκώσει η ζύμη). Προθερμάνετε το φούρνο στους 200° (ανάλογα με τον φούρνο), και ψήστε σε αυτή τη θερμοκρασία 15′-20΄ στης αντιστάσεις πάνω κάτω στην προτελευταία σχάρα. Χαμηλώστε την θερμοκρασία στους 180 c και σκεπάστε το πρόσφορο με λαδόκολλα η αλουμινόχαρτο όταν πάρει χρώμα. Αφήστε για 40΄ μέχρι να ψηθεί και να ροδίσει. Βγάλτε το πρόσφορο από το φούρνο σκεπάστε για λίγα λεπτά με καθαρή πετσέτα να ιδρώσει και με αυτό τον τρόπο αυτό βγει ποιο εύκολα. Τοποθετήστε σε καθαρή πετσέτα το πρόσφορο και σκεπάστε το με 2 καθαρή πετσέτα. Μετά από μισή ώρα αλλάξτε την πετσέτα, πού έχει μουσκευτεί από τους αχνούς του ζεστού πρόσφορου, και αφήστε το σκεπασμένο με στεγνή πετσέτα για να διατηρηθεί μαλακό ή ακουμπήστε τα όρθια στον τοίχο για να στεγνώσουν. Αφού κρυώσουν εντελώς τα πρόσφορα, τυλίξτε το καθένα ξεχωριστά με μια καθαρή πετσέτα και κλείστε τα σε μια νάιλον σακούλα. Βάλτε τα στο ψυγείο. Εκεί μπορείτε να τα διατηρήσετε ως και μια εβδομάδα. 
Πηγη agioritikovima.gr
537

Σε αναζήτηση του «αληθινού» Μακιαβέλλι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
«Σε αναζήτηση του «αληθινού» Μακιαβέλλι, πλήθος συγγραφέων προσπάθησαν να κατανοήσουν τον άνθρωπο και τα έργα του, με αποτέλεσμα ο Νικκολό να γίνει κάτι σαν αμο...
Δείτε περισσότερα
«Σε αναζήτηση του «αληθινού» Μακιαβέλλι, πλήθος συγγραφέων προσπάθησαν να κατανοήσουν τον άνθρωπο και τα έργα του, με αποτέλεσμα ο Νικκολό να γίνει κάτι σαν αμοιβαδικό ον: ιμπεριαλιστής, πρωτο-φιλελεύθερος, αθεϊστής, νεοπαγανιστής, πιστός χριστιανός, ελευθεριακός ρεπουμπλικανός, δάσκαλος ηγεμόνων, στρατιωτική ιδιοφυΐα, στρατηγός της πολυθρόνας, ρεαλιστής, ιδεαλιστής και ο κακόφημος ιδρυτής της νεότερης πολιτικής επιστήμης».

Σε αυτή την επιβλητική βιογραφία, ο ιστορικός Νικκολό Καππόνι αποκαλύπτει τον άνθρωπο πίσω από τον μύθο και απελευθερώνει τον Μακιαβέλλι από αιώνες παρερμηνείας: http://bit.ly/1mpWfk1

 
Μακιαβέλλι: Ποιος ήταν πραγματικά ο αμφιλεγόμενος συγγραφέας του «Ηγεμόνα»;

Δείτε επίσης
  • Μακιαβέλλι: Ποιος ήταν πραγματικά ο αμφιλεγόμενος συγγραφέας του «Ηγεμόνα»; (e-book / epub)
  • Μακιαβέλλι: Ποιος ήταν πραγματικά ο αμφιλεγόμενος συγγραφέας του «Ηγεμόνα»;
    Τιμή εκδότη με ΦΠΑ: €19,41
    Τιμή καταστήματος με ΦΠΑ: €15,53

    Printer Friendly Πείτε το σε έναν φίλο σας

    Διαβάστε απόσπασμα
    Βρέθηκαν σε : Βιογραφίες
    Δείτε το καλάθι σας Προσθήκη στο καλάθι Λίστα Επιθυμιών Ολοκλήρωση αγορών
    Συντελεστές
    Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ
    Συγγραφέας : Capponi Niccolo
    Μεταφραστής : Γεωργίου Πέτρος


    Περιγραφή
    Ανά τους αιώνες ο Μακιαβέλλι (1469-1527) απέκτησε τη φήμη άλλοτε του διαβολικού υποκινητή άθεης συμπεριφοράς και άλλοτε του προικισμένου θεωρητικού της πολιτικής, ο οποίος χαιρετίστηκε ως ο πρώτος "νεοτερικός" φιλόσοφος. Ποιος ήταν όμως πραγματικά ο συγγραφέας του Ηγεμόνα; Σε αυτή την επιβλητική βιογραφία, ο ιστορικός Νικκολό Καππόνι αποκαλύπτει τον άνθρωπο πίσω από τον μύθο και απελευθερώνει τον Μακιαβέλλι από αιώνες παρερμηνείας. Προκύπτει έτσι ένα πολυσύνθετο πορτρέτο μιας φυσιογνωμίας που μπορεί να γίνει κατανοητή μόνο με φόντο μια κυνική, σκληρή και ανευλαβή πόλη σαν την αναγεννησιακή Φλωρεντία.

    Αποσπάσματα - Δημοσιεύματα

    Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ (Ταρσός Κορίνθου)

    Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Nicolas Lezas.
    Ο χρήστης Nicolas Lezas κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Greece-world στην ομάδα Φωτογραφίες της Ελλαδας μας.
     


    Greece-world
    Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ (Ταρσός Κορίνθου) Ενα like στή σελίδα μας πάντα ειναι αρεστό!


    ...από τα έγκατα του Χα !

    Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Festivalaki: Cretan festival of Arts & Culture.






    Festivalaki: Cretan festival of Arts & Culture
    Πλάνα που κόβουν την ανάσα από τα έγκατα του Χα !
    Διασχίζοντας ένα από τα εντυπωσιακότερα Κρητικα φαράγγια με drone ...
    Crossing Ha gorge, one of the wildest cretan gorges, with a drone !

    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά


    αφιερωμένο σε όσους το βράδυ κοιμούνται με μυστικά αναστενάγματα και κλάματα βουβά... αφιερωμένο σε φίλους νησιά και φεγγάρια αφιερωμένο στον τελευταίο μας ε...
    youtube.com

    Δημοφιλείς αναρτήσεις