Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Λιμάνι η Παχιά Άμμος τη δεκαετία του '40!

http://www.madeincreta.gr/el/article/%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%87%CE%B9%CE%AC-%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CE%B5%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-40-%CE%B4%CE%B5%CF%87%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE%CF%82

Λιμάνι η Παχιά Άμμος τη δεκαετία του '40! Δεχόταν το πλοίο της γραμμής


Ιστορικά πλοία ένωναν τους νομούς της Κρήτης με τον Πειραιά αλλά και μεταξύ τους.
πλοία αικατερίνη κρήτη δρομολόγια

Της Κορίνας Καφετζοπούλου 
Πριν την τραγωδία της  «Φαλκονέρας» και τη δημιουργία των δυο κρητικών εταιρειών της ΑΝΕΚ και των Μινωικών πολλά ήταν τα πλοία που "έκαναν" τη γραμμή Κρήτη - Πειραιάς.
Τα δρομολόγια δεν ήταν καθημερινά, αλλά εκτελούνταν συνήθως δυο με τρεις φορές την εβδομάδα. Ούτε οι διαδρομές, φυσικά, ήταν οι ίδιες, μα ούτε και οι ώρες.
Τα πλοία έκαναν το γύρο της Κρήτης πριν τον τελικό τους  προορισμό, που ήταν το λιμάνι του Πειραιά.
δρομολόγια λασίθι πλοίο σκύρος
Το σύνηθες, μάλιστα, ήταν το δρομολόγιο να περιλαμβάνει τους τρεις από τους τέσσερις νομούς του νησιού: Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Σούδα με αναχώρηση από Πειραιά το απόγευμα στις 6 ή στις 8 το βράδυ, ενώ εκτελούνταν και μεσημβρινά δρομολόγια.

Αν και ο νομός Λασιθίου βρίσκεται στην άκρη της Κρήτης, και στις μέρες μας γνωρίζει πρόβλημα διασύνδεσης με την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως μαρτυρά ανακοίνωση δρομολογίου που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Καθημερινή (Οκτώβριος 1946), το  πλοίο "Σκύρος" (ημέρα Παρασκευή και ώρα 8μμ) εκτελούσε τότε το δρομολόγιο Ηράκλειο, Σητεία ,Παχιά Άμμος , Άγιος Νικόλαος, Πειραιά!
Ορισμένα μόνο  πλοία έκαναν απευθείας τη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς αν και σπάνια.
Σε αυτό τα "ταξίδι" επιλέξαμε μόνο μερικά από τα πλοία που πέρασαν από το Λιμάνι του Ηρακλείου  αγναντεύοντας το μέγαρο Φυτάκη, τα Νεώρια, διότι όλα  ήταν αλλιώς ... ακόμα και η διαδρομή του πλοίου.
Τα ταξίδια αφορούν στις δεκαετίες του ’40,’50,'60 και τα πλοία που παρουσιάζει το MadeinCreta είναι το "Ελένη", το "Καδιώ", "Έλλη", "Αικατερίνη", "Κανάρης", "Αγγέλικα", "Έσπερος" και το "Κρήτη".    
Τα πιο πολλά, μάλιστα, ήταν πολεμικά –κορβέτες – που μετασκευάστηκαν σε επιβατηγά
ελένη πλοίο κρήτη δεκαετία '40«Ελένη» : Ένα πλοίο με μεγάλη ιστορία.  Κατασκευάστηκε το 1903 στα ναυπηγεία του Βελγίου. Το Μάρτιο του 1916 επιτάχθηκε από το Ρώσικο ναυτικό. Το 1923 πουλήθηκε στο Γιώργο Μ. Εμπειρίκο και μετονομάστηκε «Ελένη».
Οι Γερμανοί το χρησιμοποίησαν στην κατοχή ως πλωτό νοσοκομείο, ενώ στην συνέχεια κατασχέθηκε από τους συμμάχους.
Έγινε δικαστικός αγώνας για να περιέλθει στην Αικατερίνη χήρα Κων. Κανάρη το γένο Γ.Μ Εμπειρίκου.καδιώ πλοίο κρήτη δεκαετία '40
«ΚΑΔΙΩ»: Κατασκευάστηκε ως κορβέτα για το καναδικό ναυτικό το 1943 στα ναυπηγεία του καναδά το 1947 περιήλθε στην οικογένεια Σιγάλα.     
έλση πλοίο κρήτη δεκαετία '40«ΕΛΛΗ»: Έχει παρόμοια ιστορία με την «ΕΛΕΝΗ» Κατασκευάστηκε το 1929, ήταν Ιταλικό πλοίο , κατασχέθηκε από τους  Γερμανούς  ενώ ταξίδευε στο Αιγαίο  μετατράπηκε και αυτό σε πλωτό νοσοκομείο . Το 1945 παραχωρήθηκε στην ελληνική κυβέρνηση στο πλαίσιο  των πολεμικών επανορθώσεων. Άλλαξε πολλές ονομασίες, ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, ΕΛΣΗ, ΕΛΛΗ ΤΟΓΙΑ , ΕΛΛΗ . Οι τελευταίοι ιδιοκτήτες του ήταν τα αδέρφια Τυπάλδου.
αικατερίνη πλοίο κρήτη δεκαετία '40αικατερίνη πλοίο κρήτη δεκαετία '40
«Αικατερίνη» : Κατασκευάστηκε το 1941 στα βρετανικά ναυπηγεία έκανε το δρομολόγιο Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά κάθε Παρασκευή στις 6μμ, το 1955.αγγέλικα
«ΑΓΓΕΛΙΚΑ»:  Κατασκευάστηκε το 1910 στα βρετανικά ναυπηγεία. Έκανε και αυτό δρομολόγια στα λιμάνια του νησιού.
Το ίδιο και τα πλοία « Καραϊσκάκης» και «Κανάρης», πιο σύγχρονα κατασκευάστηκαν το 1952 και διαφημίζονταν ως πλοία του χειμώνα, καθώς είχαν ... και θέρμανση!
καραϊσκάκης κανάρης πλοίο κρήτη δεκαετία '40
κρήτη πλοίο κρήτη δεκαετία '40«ΚΡΗΤΗ». Των εφοπλιστών Τυπάλδου κατασκευάστηκε ως επιβατηγό φορτηγό το 1929 στα βρετανικά ναυπηγεία. Το 1959 ονομάστηκε «ΚΡΗΤΗ». Παροπλίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960.
έσπερος πλοίο κρήτη δεκαετία '40«ΕΣΠΕΡΟΣ». Κατασκευάστηκε  το 1943 ως ναρκοθέτης στα γερμανικά ναυπηγεία. Χρησιμοποιήθηκε  από τους Γερμανούς  πήγε στα  χέρια των Άγγλων και αγοράστηκε το 1962 από την Ατμοπλοΐα Καβουνίδου Α.Ε.
Έκανε το 1964 τη γραμμή Ηράκλειο- Πειραιάς κάθε Δευτέρα –Τετάρτη και Σάββατο στις 6.30 μμ και κάθε Παρασκευή στις 12  το μεσημέρι.       
*Το πολύτιμο αυτό φωτογραφικό  υλικό  και οι πληροφορίες υπάρχουν  στην  έκδοση του Γιώργου Μ. Φουστάνου με τίτλο "Ελληνική Ακτοπλοΐα 1945-1995". 




Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Αυτός είναι ο χάρτης της Αθήνας με τους χώρους καταφυγής

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΌΛΑ στο μικροσκόπιο.

Προσοχή! Αυτός είναι ο χάρτης της Αθήνας με τους χώρους καταφυγής σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης!!! Κρατήστε τον και διαδώστε! http://mikroskopio.gr/prosochi-aftos-ine-o-chartis-tis-ath…/

mikroskopio.gr

Οι δράσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και κινδύνων από πλημμυρικά και σεισμικά φαινόμενα εξετάστηκαν σε σημερινή συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών, υπό την προεδρία του αντιπεριφερειάρχη, Γιώργου Καραμέρου, παρουσία του υποστράτηγου Πυροσβεστικής, Κωνσταντίνου Γιόβα.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης επισημάνθηκε η ανάγκη επικαιροποίησης των σχεδίων ως προς την εκκένωση χώρων δημοσίων υπηρεσιών, καθώς και χώρων καταυλισμού και στέγασης πληγέντων, ενώ δόθηκαν οδηγίες για συνεχή καθαρισμό ρεμάτων και φρεατίων συλλογής ομβρίων και απομάκρυνση διάσπαρτων υλικών από χώρους όπου εκτελούνται δημόσια ή ιδιωτικά έργα.
«Τα σεισμικά φαινόμενα και οι ακραίες καιρικές συνθήκες δεν ελέγχονται. Μπορούμε, όμως, να λάβουμε προληπτικά μέτρα, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τα προβλήματα και τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην ίδια την ανθρώπινη ζωή» υπογράμμισε ο κ. Καραμέρος. «Σε αυτήν την κατεύθυνση προτεραιότητά μας είναι η αντιπλημμυρική θωράκιση της βόρειας Αθήνας, οι προσεισμικοί έλεγχοι, και μάλιστα σε δύο επίπεδα, σχολείων, νοσοκομείων, πολιτιστικών και αθλητικών κέντρων, δημόσιων κτιρίων κ.ά., καθώς και η διαρκής ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών», πρόσθεσε.
Σημειώνεται, ότι στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής καταγράφονται και απεικονίζονται με χάρτες όλοι οι χώροι καταφυγής που έχουν προτείνει οι δώδεκα δήμοι της Βόρειας Αθήνας. Παράλληλα, έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα έργων 20 ολοκληρωμένες παρεμβάσεις για αντιπλημμυρικά έργα, κατασκευή ή επέκταση δικτύων ομβρίων υδάτων, καθώς και διευθετήσεις ρεμάτων με σεβασμό στο τοπικό οικοσύστημα. Τα έργα, προϋπολογισμού σχεδόν 40 εκατομμυρίων ευρώ, αφορούν τους δήμους Αγίας Παρασκευής, Αμαρουσίου, Βριλησσίων, Κηφισιάς, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Πεντέλης, Φιλοθέης-Ψυχικού και Χαλανδρίου.
Δείτε εδώ αναλυτικά όλους τους χώρους καταφυγής/συγκέντρωσης.



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Το εκπληκτικό βότανο που αναγέννα το συκώτι

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Αν λοιπόν καταναλώνετε περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο πρέπει ή παίρνεται φάρμακα που μπορεί να βλάψουν το συκώτι, όπως είναι τα…
botanologika.gr

Όλα τα δηλητήρια που λαμβάνει ο οργανισμός μας με αυτά που τρώμε, που πίνουμε και που εισπνέουμε περνούν από το χημικό εργοστάσιο αποτοξίνωσης του οργανισμού μας που ονομάζεται ήπαρ. Αν οι τοξίνες που προσλαμβάνουμε είναι περισσότερες από αυτές που μπορεί να επεξεργαστεί αποτελεσματικά το συκώτι, τα ηπατικά κύτταρα καταστρέφονται, το συκώτι εξασθενεί και σε ορισμένες περιπτώσεις σταματά να λειτουργεί.

Αν λοιπόν καταναλώνετε περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο πρέπει ή παίρνεται φάρμακα που μπορεί να βλάψουν το συκώτι, όπως είναι τα φάρμακα που μειώνουν την χοληστερίνη, τα αντικαταθλιπτικά ή χρησιμοποιείτε φυτοφάρμακα ή έχετε ήδη σημάδια βεβαρημένης και ανεπαρκούς ηπατικής λειτουργίας, τότε πρέπει να γνωρίσετε τις εκπληκτικές ιδιότητες του βότανου που ονομάζετε σίλυβο το μαριάνο ή κοινός γαϊδουράγκαθο.

Το σίλυβο το μαριάνο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη για την θεραπεία του ήπατος. Υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που δείχνουν ότι το βότανο αυτό μπορεί να αποτρέψει και να αναστρέψει τη βλάβη του ύπατος, αναγεννώντας τα κύτταρα και μεγάλα τμήματα ιστών. Το μεγαλύτερο μέρος της έρευνας σχετικά με τις ιδιότητες του γαϊδουράγκαθου έχει διεξαχθεί στην Γερμανία, όπου το βότανο είναι εγκεκριμένο από το κράτος ως υποστηρικτική θεραπεία για χρόνιες φλεγμονώδεις παθήσεις του ύπατος καθώς και για την κύρωση του ύπατος.

Χρησιμοποιείται ακόμα στη θεραπεία της ηπατίτιδας, του ίκτερου, σαν δυναμωτικό του εγκεφάλου και της μνήμης, σαν καταπραϋντικό στη καταρροή και στη πλευρίτιδα, αλλά και στη ψωρίαση.
Πηγή:<<Τα βότανα είναι θαυματουργά>> Jean Carper  


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


volcanotimes.com
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ!!!ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΗΓΕΤΗΣ!!!!ΤΑ 2 ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΟΚΑΡΟΥΝ!!!!
«Η σημαία που αγαπώ έχει ένα λευκό Σταυρό και θα την υπηρετώ μέχρι να με βρουν νεκρό…»
Λεβέντης, μάχιμος, αληθινός. Αυτός είναι ο Γρηγόρης Πανουργιάς.
Ακούστε τον και ανατριχιάστε από τις ομιλίες σε νέους οπλίτες πιο κάτω…  

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

4η σε όλη την Ευρώπη




Μια νέα, μεγάλη διεθνής διάκριση ήρθε να προστεθεί σήμερα για την Aegean Airlines.
Συγκεκριμένα, η ελληνική αεροπορική εταιρεία κατέλαβε την 4η θέση πανευρωπαϊκώς όσον αφορά τις προτιμήσεις 90.000 ταξιδιωτών, μπροστά από μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η Lufthansa, η Turkish Airlines, η British Airways, η Air France και άλλες!
Κριτήρια κατάταξης ήταν, μεταξύ άλλων, η καθαριότητα των αεροσκαφών, η ψυχαγωγία στον «αέρα», οι αεροσυνοδοί κ.λπ. 
Στην πρώτη θέση κατετάγη η Luxair (Λουξεμβούργο), στη δεύτερη η Austrian Airlines (Αυστρία) και στην τρίτη η Swiss International Air Lines (Ελβετία).
Η νέα αυτή διάκριση για την Aegean Airlines έρχεται μόλις λίγες μέρες μετά την παραλαβή ενός ολοκαίνουργιου αεροσκάφους Airbus από την ελληνική εταιρεία για την εξυπηρέτηση των πελατών της.
Δείτε την πρώτη δεκάδα:
1. Luxair, Luxembourg
2. Austrian Airlines, Austria
3. Swiss International Air Lines, Switzerland
4. Aegean Airlines, Greece
5. Lufthansa, Germany
6. Turkish Airlines, Turkey
7. Aer Lingus, Ireland
8. SAS, Scandinavia
9. Air Berlin, Germany
10. TAP Portugal, Portugal 
 

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!
 

Εύζωνες WE ARE PROUD TO BE GREEKS!!!!!!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Greeks Worldwide.





Greeks Worldwide
WE ARE PROUD TO BE GREEKS!!!!!!
SΙNTAGMA .......ATHENS GREECE !! ! !!.


Είμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες!!!!!!
SΙNTAGMA .......ATHENS GREECE !! ! !!
 
Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

υπέροχα βραχιολάκια για το Μάρτη

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Thali Ombre.
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!! Πώς να φτιάξουμε υπέροχα βραχιολάκια για το Μάρτη με την τεχνική kumihimo!

toftiaxa.gr
http://www.toftiaxa.gr/2016/02/pos-na-ftiaxeis-vraxiolaki-marti-me-tin-texniki-kumihimo.html

Φτιάχνουμε βραχιόλι «Μάρτη» από λευκή και κόκκινη κλωστή με μία ιδιαίτερη και μοντέρνα πλέξη, συγκεκριμένα σύμφωνα με την τεχνική kumihimo. Kumi σημαίνει πλεξούδα και Himo κορδόνι ή καλώδιο, έτσι Kukihimo σημαίνει πλεκτά κορδόνια/καλώδια.Το παραδοσιακό αυτό βραχιολάκι, που λέγεται «Μάρτης» ή «μαρτάκι», είναι ιδανικό για να υποδεχθούμε την άνοιξη και να προστατευθούμε από τον ήλιο με τον πιο γλυκό και όμορφο τρόπο.




Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι κλωστές κόκκινου και άσπρου χρώματος καθώς και ένα Kumihimo δίσκο, τον οποίο θα φτιάξουμε μόνη μας από ένα σκληρό χαρτόνι:



Με την τεχνική αυτή που θα μάθουμε σήμερα μπορούμε να φτιάχνουμε βριαχιολάκια για κάθε εποχή με κλωστές αγαπημένων μας χρωμάτων, περνώντας έτσι δημιουργικές ώρες.

Υλικά:
Kumihimo δίσκο μπορούμε να βρούμε σε επιλεγμένα μαγαζιά, ωστόσο και ο δικός μας δίσκος που θα φτιάξουμε σε λίγο είναι αρκετά εντυπωσιακός και πολύ-πολύ βοηθητικός. Συγκεκριμένα θα χρειαστούμε:
• Ένα κομμάτι μεσαίου πάχους χαρτόνι για να κόψουμε το δίσκο Kumihimo με διάμετρο περίπου τη διάμετρο ενός ποτηριού του νερού, επομένως θα χρειαστούμε κι ένα ποτήρι του νερού. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ποτήρι, μπορείτε με την βοήθεια ενός διαβήτη να χαράξετε έναν κύκλο με διάμετρο περίπου 10 εκατοστά.
• Ένα μολύβι, ένα ψαλίδι και ένα χάρακα, και
• 7 κομμάτια μαλλιού/νήμα για πλέξιμο ή κλωστής για κέντημα περίπου 40-45 εκ. (ανάλογα και το χέρι)

Εκτέλεση:
Παίρνουμε το χαρτόνι και με το ποτήρι του νερού σχεδιάζουμε έναν κύκλο πάνω του. Με το ψαλίδι μας κόβουμε προσεκτικά τον κύκλο. Στη συνέχεα με το μολύβι και τη βοήθεια του χάρακα μας, διαιρούμε τον κύκλο αρχικά σε δύο μέρη (δύο ημικύκλια, βλέπε λεπτομέρεια/βήμα 1 της πιο κάτω εικόνας), ακολούθως σε 4 τεταρτημόρια (λεπτομέρεια/βήμα 2) και τέλος σε οχτώ ίσα τμήματα (λεπτομέρεια/βήμα 3 και 4):



Βήμα 5ο, Με το ψαλίδι μας ψαλιδίζουμε τις άκρες των 8 τμημάτων που μόλις δημιουργήσαμε.
Βήμα 6ο, Ακολούθως με το ψαλίδι στρογγυλεύουμε τα 8 τμήματα του κύκλου ώστε να δημιουργήσουμε μία μαργαρίτα, το σχήμα της οποίας θα μας διευκολύνει να μην μπερδεύονται οι κλωστές μας και να πλέκονται εύκολα.
Βήμα 7ο και 8ο, Κάνουμε στο κέντρο της μαργαρίτας μας μία τρύπα με το ψαλίδι και περιστρέφοντας το μία-δύο φορές, η τρύπα του δίσκου μας (της μαργαρίτας μας) μεγεθύνεται και σταθεροποιείται.
και ο Kumihimo δίσκο μας με τις 8 υποδοχές/ εγκοπές είναι έτοιμος για χρήση!



Τώρα είμαστε σε θέση να αρχίσουμε το πλέξιμο του βραχιολιού μας!
Η τεχνική kumihimo είναι αρκετά εύκολη για τα παιδιά – και το μόνο που πρέπει να τους δείξουμε είναι πώς να κινηθούν οι κλωστές κατά μήκος του κύκλου/δίσκου, μετρώντας 1, 2, 3, και προχωρώντας στην κενή υποδοχή.

Παίρνουμε τα 7 κομμάτια μαλλιού/νήματος ή κλωστής και τα δένουμε όλα με έναν κόμπο στη μια τους άκρη. Περνάμε τις δεμένες μας κλωστές μέσα από την τρύπα του δίσκου. Σε περίπτωση που ο κόμπος μας είναι μικρός ή η τρύπα που κόψαμε μεγάλη, στερεώνουμε τον κόμπο με λίγο σελοτέιπ.



Η επιλογή των χρωμάτων των κλωστών που χρησιμοποιούμε, καθορίζει και το τελικό σχέδιο του βραχιολιού. Στο παράδειγμα μας χρησιμοποιούμε 6 κλωστές κόκκινες και μία άσπρη για να είναι πιο εύκολο να εξηγήσουμε την τεχνική. Έτσι τοποθετούμε τις 7 κλωστές στις υποδοχές του δίσκου, κάθε κλωστή σε μία υποδοχή, ώστε να μείνει μία υποδοχή του δίσκου κενή. Το κλειδί της τεχνικής είναι κατά το γύρισμα του δίσκου αυτή η κενή υποδοχή να βλέπει πάντα προς τα κάτω.

Συγκεκριμένα, έχοντας τοποθετήσει τις κλωστές μας όπως βλέπουμε στην πιο κάτω εικόνα, παίρνουμε την κλωστή που βρίσκεται 3 υποδοχές πίσω από την κενή υποδοχή του δίσκου, δηλαδή από την κενή υποδοχή-σημείο 0 μετράμε 1,2,3 και παίρνουμε την κλωστή άσπρου χρώματος (βλέπε σημείο 3), την οποία ακολούθως τοποθετούμε στην κενή υποδοχή του δίσκου (βλέπε σημείο 0):



Αμέσως γυρίζουμε τον δίσκο μας αριστερόστροφα ώστε η νέα κενή υποδοχή να βλέπει και πάλι προς τα κάτω.



Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία, δηλαδή παίρνουμε την κλωστή που βρίσκεται 3 υποδοχές πίσω από την νέα κενή υποδοχή του δίσκου, τώρα είναι κλωστή κόκκινου χρώματος, και την τοποθετούμε στην κενή υποδοχή. Γυρίζουμε και πάλι αριστερόστροφα τον δίσκο μας ώστε η κενή υποδοχή να βλέπει προς τα κάτω …κοκ.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Πρέπει να θυμόμαστε να γυρίζουμε το δίσκο μας πάντα προς την ίδια κατεύθυνση. Για το σκοπό αυτό θα μας ήταν πολύ χρήσιμο να σημειώναμε με ένα βελάκι πάνω στο δίσκο την κατεύθυνση περιστροφής.

Αυτό είναι όλο! Η διαδικασία επαναλαμβάνεται ωσότου το βραχιόλι μας που σχηματίζεται κάτω από την τρύπα του δίσκου, αποκτήσει το επιθυμητό μήκος!

Αφού το βραχιόλι μας μεγαλώσει αρκετά, βγάζουμε τις κλωστές από το δίσκο και τις δένουμε όλες μαζί πάλι σε κόμπο, όπως κάναμε και στην αρχή. Αφήνουμε ένα μικρό κενό και ξαναπιάνουμε με κόμπο τις κλωστές μας. Αυτό το μικρό κενό θα είναι το κούμπωμα μας, από εκεί μέσα θα περνάει ο πρώτος κόμπος που κάναμε και το βραχιόλι θα παραμένει στη θέση του. Τέλος κόβουμε τις κλωστές που περισσεύουν.

Το βραχιολάκι του Μάρτη είναι έτοιμο!!!
via kidsgo, krokotak


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις