Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Η Διάνοια έχει δύναμη ελκτική



Η Διάνοια έχει δύναμη ελκτική και αναλόγως της διαθέσεως στην οποία ευρίσκεται, αντλεί και φέρει εις εμάς, πράγματα καλά ή κακά, ωφέλιμα ή επιζήμια ευάρεστα ή δυσάρεστα. Μπορείς να ρύθμισης την διάνοιά σου κατά τέτοιον τρόπο ώστε, εάν μονίμως την διατηρείς έτσι, να σου φέρει πλούτο, δύναμη, υγεία, ολβιότητα. Η απαιτούμενη προς τούτο διανοητική κατάσταση συνίσταται σε συνεχή γαληνιότητα, ησυχία, μεθοδικότητα βίου, αποφασιστικότητα, αυτοπερισυλλογή και νοερή επιδίωξη ενός σκοπού ο οποίος αποβλέπει στο διαρκές δικό σου καλό και των άλλων.

Δυνατή επίσης είναι και μία άλλη διανοητική κατάσταση στην οποία εάν μονίμως διατηρείς τον εαυτόν σου, τα πλούτη, ή δύναμη, ή υγεία και ή ολβιότητα φυγαδεύονται από σένα.


Από όσα υπάρχουν στο σύμπαν, ελάχιστο μόνο μέρος έχουμε την δυνατότητα να δούμε, ψηλαφήσουμε ή αντιληφθούμε με τις σωματικές αισθήσεις. Τό μεγαλύτερο μέρος από όσα υπάρχουν και έχουν μορφή, σχήμα δεν είναι ούτε ορατό ούτε ψηλαφητό ούτε με άλλο τρόπο αισθητό.


Το λεγόμενο κενό είναι μεστό πραγματικοτήτων. Κενός χώρος στην φύση δεν υπάρχει. Οι πραγματικότητες αυτές θα ήσαν φανερές σε εμάς εάν ήμαστε περισσότερο ανεπτυγμένοι. Με αυτές τις πραγματικότητες ή διάνοια έχει συγγένεια και γι αυτό τις έλκει. Όσο οι λεπτότερές μας αισθήσεις αναπτύσσονται, τόσο αι πραγματικότητες γίνονται λίγο ή πολύ φανερές σε εμάς.


Οτιδήποτε έχεις στον νου σου, αυτό δημιουργείς. Δημιουργείς ακατάπαυστα αόρατες πραγματικότητες εν όσω συλλογίζεσαι. Εάν συλλογισθής κάτι επί ένα δευτερόλεπτο, καθιστάς αυτό τό κάτι αόρατη πραγματικότητα για ένα δευτερόλεπτο. Εάν τό συλλογισθής επί ώρες, ημέρες, έτη , θά ελκύσης την ούτως ή άλλως δημιουργηθείσα πραγματικότητα στον εαυτό σου υλικώς.


Εάν διατηρείς στον νου σου οιαδήποτε Ιδέα καλή ή κακή επί μήνες και επί έτη εξακολουθητικώς, την καθιστάς ουσιώδη αόρατη πραγματικότητα, και επειδή αυτή γίνεται όλο και περισσότερο ισχυρή, στο τέλος θα λάβει κατ΄ ανάγκην μορφή και θά εμφανισθεί στον ορατό και υλικό κύκλο των περιστάσεων σου.


Ελκύεις ακαταπαύστως από τό αόρατο ρεύμα των πραγματικοτήτων πράγματα συγγενή προς εκείνα για τα οποία συλλογίζεσαι. "Έχε τον νου σου σε οποιοδήποτε είδος εγκλήματος, και θά ελκύσεις και θά φέρεις στον εαυτό σου εγκληματικές πραγματικότητες από τό αόρατο μέρος του βίου. Θέτεις σε κίνηση αόρατες δυνάμεις οι οποίες θα φέρουν υλικά μέσα προς εκτέλεση εγκλήματος.


Όταν διαβάζεις με ενδιαφέρον στις εφημερίδες περί φόνων, κλοπών, σκανδάλων και φρικαλέων συμβάντων στην Γή και στην θάλασσα, ελκύεις στον εαυτόν σου αόρατες πραγματικότητες της αυτής φύσεως. Συνδέεις τον εαυτόν σου με αυτές, οι οποίες είναι κατωτέρας περιωπής, και όταν βρίσκεσαι στο ρεύμα τους, ενώ διαβάζεις με ενδιαφέρον κάθε μέρα, διατρέχεις τον κίνδυνο να φέρεις στον εαυτόν σου μιά κάποια μορφή αυτών των φρικαλεοτήτων και αθλιοτήτων.


Οι αόρατες πραγματικότητες σχηματίζουν τα στοιχεία των ορατών πραγματικοτήτων. Συνδέεις τό πνεύμα σου με τό ρεύμα των στοιχείων τούτων όταν διατηρείς τά φρικτά αυτά πράγματα στην σκέψη σου. Τό ρεύμα αυτό τότε επενεργεί επάνω σου. Σε σύρει και σε συναρπάζει. Έτσι με μεγάλη ταχύτητα φέρνει σε σένα τα στοιχεία του εγκλήματος και του κακού.


Εάν αρέσκεσαι να διαβάζεις για τις πράξεις του λωποδύτη και του κλέφτη, διατρέχεις τον κίνδυνων να φέρεις τον λωποδύτη και τον κλέφτη κοντά σου, στο σπίτι σου. Εσύ και αυτός θά συναντηθείτε αργά ή γρήγορα, διότι εσύ και αυτός ευρίσκεστε εντός του αυτού νοερού ρεύματος. Ούτε εσύ ούτε αυτός γνωρίζετε την δύναμη ή οποία φέρει τον ένα κοντά στον άλλον.


Αλλά καμία δύναμη δεν είναι τόσο ακαταγώνιστη όσο ή δύναμη της οποίας την επενέργεια επάνω μας και την ύπαρξη αγνοούμε. Εάν επί δέκα δευτερόλεπτα συλλογίζεσαι κάτι αποτρόπαιον και ειδεχθές, κάτι τό οποίο προξενεί σωματικό πόνο ή αδημονία σε άλλον, τότε θέτεις σε κίνηση δύναμη ή οποία έλκει σε σένα κάποιο μέρος αυτού του κακού.


Εάν επί δέκα δευτερόλεπτα συλλογίζεσαι κάτι ευχάριστο, εύθυμο και ωραίο —κάτι τό οποίο δύναται να παράσχει ηδονή σε άλλον χωρίς να αφήσει κατόπιν κάποια πικρία— τότε θέτεις σε κίνηση δύναμη φέρουσα σε σένα κάποιο μέρος αυτού του καλού.


Όσο περισσότερο χρόνο έχεις τον νου σου σε ένα οποιοδήποτε πράγμα, καλό ή κακό, τόσο Ισχυρότερο τό κάνεις αυτό τό πράγμα ως αόρατη πραγματικότητα. Κατ αναπόδραστη ανάγκη εν τέλει, καθ’ όσον έχεις τον νου σου σε αυτό, θά καταστεί στον ορατό κόσμο και εντός του κύκλου των περιστάσεών σου, όργανον λύπης ή χαράς. Η δύναμη του να προσηλώνεις τον νου σου επιμόνως σε κάποιον ορισμένο σκοπό η σε κάποια ορισμένη ψυχική διάθεση, φερ' ειπείν σε γαληνιαία Αποφασιστικότητα ή του να απομακρύνεις τόν νου σου από θορυβήσεις δεν είναι σήμερα πολύ συνηθισμένο.


Κοίταξε πολλούς τριγύρω σου. Σε τί συνίσταται ή αιώνια σκέψη τους ή ο καθορισμένος σκοπός του βίου τους; Στο να λάβουν τον μισθό τους με την λήξη του μηνός. Πέρα Από αυτό τίποτε. Στο να Αγοράσουν ένα νέο φόρεμα, στο να κάνουν ένα ταξίδι. Πέρα Από αυτό τίποτε. Στο να ζουν ημέρα με την ημέρα ή εβδομάδα με την εβδομάδα. Πέρα από αυτό τίποτε. Πολλοί Αδυνατούν να προσηλώσουν τον νου τους σε κάποιο ωφέλιμο σκοπό για δύο συνεχείς ήμερες. Σήμερα ποθούν διακαώς τό ένα, αύριο τό άλλο. Οι διανοητικές τους δυνάμεις εγκολπούνται για κάποιον χρόνο ένα πράγμα, τό εγκαταλείπουν, κατόπιν εγκολπούνται για κάποιον χρόνο άλλο και τό εγκαταλείπουν και αυτό. Δεν ασκείται ή ελκτική δύναμη της διανοίας τους ως προς ένα Αντικείμενο. Αυτοί είναι οι άνθρωποι οι οποίοι επιτελούν πολύ ολίγα, οι οποία είναι πάντοτε φτωχοί και ως επί τό πλείστον ατελούς υγείας. Αυτές οι διάνοιες όσες φορές προσηλωθούν σε κάτι θά προσηλωθούν σε κάτι άχρηστο και επιβλαβές. Διαβάζουν μετ' απληστίας περί φρικαλεοτήτων και θανατικών εκτελέσεων. Και όσο λεπτομερείς είναι οι περιγραφές τόσο περισσότερον αρέσκονται σε αυτές. 'Αρέσκονται σε δράματα πού παριστάνουν βιαιοπραγίες ή ψυχικά βασανιστήρια. Το μεγαλύτερο μέρος των δυνάμεών τους σπαταλάται κατ' αυτόν τον τρόπο. Θέτοντας τις δυνάμεις τους προς αυτήν την κατεύθυνση έλκουν προς τον εαυτόν τους από αυτές κάποιο είδος κακού. Εάν τις στρέψουν σε άλλη κατεύθυνση θά έλξουν προς τον εαυτόν τους κάτι καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις