Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

3 Μάρτη 1957 Μέρα μνήμης ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ


3 Μάρτη 1957 Μέρα μνήμης ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ.
«του ανδρειωμένου ο θάνατος, θάνατος δεν λογιέται»
Λέγομαι Γρηγόρης Αυξεντίου, κι είμαι 29 χρονών...
Σήμερα, πήρα την απόφασή μου, πως πρέπει να πεθάνω!
Μόνος, εγώ και η φωτία! Μόνος, εγώ κι η λευτεριά!
ΓΙΑ την λευτεριά! Για σας και τα παιδιά σας!
Λέγομαι Γρηγόρης Αυξεντίου, κι είμαι 29 χρονών...

” Λάβετε, φάγετε, τούτο εστί το σώμα μου και το αίμα μου – το σώμα και το αίμα του Γρηγόρη Αυξεντίου
ενός φτωχόπαιδου, 29 χρονώ, απ’ το χωριό Λύση,
οδηγού ταξί το επάγγελμα,
πούμαθε στη Μεγάλη Σχολή του Αγώνα τόσα μόνο γράμματα όσα να φτιάχνουν τη λέξη
” Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α “
.....................................................................................
O άνθρωπος είναι πιο τρανός απ' την καθημερινή την έγνοια του.
Κι έλεγα πάλι που άνθρωπος αρχίζει από την έγνοια του για
το ψωμί
Κι όλο τραβάει πιο πέρα απ'τη σκλαβιά του,
από σκλαβιά σε σκλαβιά, από ξεσκλάβωμα σε ξεσκλάβωμα,
απ' το ξεσκλάβωμα της πατρίδας, στο ξεσκλάβωμα του κόσμου,
ώσπου να νιώσει, μπαίνοντας ίσα στον ουρανό,
να αχνίζει το φεγγαρι στο κόρφο του,
ώσπου να κλάψεις μια νύκτα για από αγάπη για όλο τον κόσμο..."

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ"
Γιατί κάποιοι άνθρωποι με το αίμα τους ποτίσανε την Άνοιξη!
Με τα "ΟΧΙ" τους μετράμε το μπόι της λευτεριάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις