Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ελληνική ψυχή

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Ελένη Σέττα.
 
Ελληνική ψυχή
Γεννήθηκα στη χώρα του φωτός
είχα το σώμα του Ερμή
και του Απόλλωνα το νου.
Τώρα είμαι υπέρβαρος,
ανέραστος, νευρωτικός
κι η χώρα μου κατάντησε
να είναι χώρα αλλουνού.
Οι κόρες μου αιώνες
Αφροδίτες ή Αθηνές
ταγμένες ήτανε
στον έρωτα, στη γνώση.
Τώρα με ψυχοφάρμακα,
φιγούρες θλιβερές,
για ότι συμβαίνει γύρω τους
δεν δίνουν πλέον γρόσι.
Και τα παιδιά μου, απόπαιδα
κατάντησαν κι εκείνα,
να τριγυρνούν κατάπτυστα
στα πάρκα και τις αγορές
άμοιρα κι απροστάτευτα
στους δρόμους στην Αθήνα.
Γεννήθηκα στη χώρα του φωτός
Είμαι περήφανη ελληνική ψυχή
που ψάχνει σώμα.
και πριν με εγκλωβίσει ο πανικός,
μια ευκαιρία να ανασάνω
ψάχνω ακόμα.
Γεννήθηκα στη χώρα του φωτός,
όμως με πνίγει ένα γύρω το σκοτάδι,
πότε το χέρι του θα απλώσει ο αδελφός
να μου χαρίσει πάλι αγάπης χάδι.
Ελένη Κουτούφαρη Σέττα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις