Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ο ΛΥΚΟΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ - PATAKIS PUBLICATIONS.

«Ήταν λες και ήμουν αλεξίσφαιρος. Πόσες φορές είχα εξαπατήσει τον θάνατο; Αδύνατο να τις μετρήσω. Ήθελα πράγματι να πεθάνω; Μήπως με κατέτρωγαν οι τύψεις τόσο, που προσπαθούσα να αυτοκτονήσω; Το πράγμα μού προκαλεί σύγχυση τώρα που το καλοσ...Δείτε περισσότερα








Φωτογραφία: «Ήταν λες και ήμουν αλεξίσφαιρος. Πόσες φορές είχα εξαπατήσει τον θάνατο; Αδύνατο να τις μετρήσω. Ήθελα πράγματι να πεθάνω; Μήπως με κατέτρωγαν οι τύψεις τόσο, που προσπαθούσα να αυτοκτονήσω; Το πράγμα μού προκαλεί σύγχυση τώρα που το καλοσκέφτομαι. Είχα διακινδυνεύσει τη ζωή μου χίλιες φορές, αλλά δεν είχα πάθει ούτε μια γρατσουνιά. Είχα οδηγήσει μεθυσμένος, είχα πετάξει μαστουρωμένος, είχα σταθεί στην άκρη ουρανοξύστη έτοιμος να πέσω στο κενό, είχα κάνει κατάδυση στον ωκεανό ενώ βρισκόμουν σε κατάσταση μπλακάουτ, είχα παίξει εκατομμύριο δολάρια σε καζίνα σε ολόκληρο τον κόσμο και δεν έδειχνα ούτε μια μέρα μεγαλύτερος από είκοσι ενός ετών.
Είχα ένα σωρό παρατσούκλια: Γκόρντον Γκέκο, Ντον Κορλεόνε, Κάιζερ Σόζε – καμιά φορά με αποκαλούσαν ακόμα και Βασιλιά. Αλλά το αγαπημένο μου ήταν Λύκος της Γουόλ Στριτ, επειδή μου ταίριαζε γάντι. Ήμουν ο έσχατος λύκος που έμοιαζε αμνός: Είχα όψη και συμπεριφορά παιδιού χωρίς να είμαι παιδί. Ήμουν τριάντα ενός ετών και οσονούπω θα γινόμουν εξήντα: Ζούσα σκυλίσια χρόνια, γερνώντας μια επταετία τον χρόνο. Όμως είχα πλούτη και ισχύ, μια κούκλα γυναίκα κι ένα κοριτσάκι τεσσάρων μηνών που ήταν η ζωντανή, η αναπνέουσα τελειότητα».   

Διαβάστε το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου εδώ: http://bit.ly/1dpaeAm

Αφήστε το σχόλιό σας κάτω από αυτή την ανάρτηση μέχρι και τη Δευτέρα 20/1, για να κερδίσετε ένα αντίτυπο του βιβλίου του Τζόρνταν Μπέλφορντ «Ο λύκος της Wall Street», πάνω στο οποίο βασίστηκε η ομώνυμη ταινία του Martin Scorsese με τον Leonardo DiCaprio που συγκέντρωσε χθες πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ και κέρδισε Χρυσή Σφαίρα Α΄ Ανδρικού Ρόλου. Οι τρεις νικητές που θα κληρωθούν θα ανακοινωθούν με δικό μας σχόλιο την Τρίτη 21/1.

Καλή επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις