Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

THE INFLUENCE OF THE ANCIENT GREEK WORDS ON THE ENGLISH LANGUAGE DRAMA-THEATER


THE INFLUENCE OF THE ANCIENT GREEK WORDS ON THE ENGLISH LANGUAGE
DRAMA-THEATER
BY DR. JOHN KALARAS
The genesis of classical drama was not symptomatic. Aneuphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies. The protagonists periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the theatrical atmosphere. The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama. Eventhrough the theaters were physically gigantic, there was noneed for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal - clear. Many epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics can not analyze - explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even today. There were many categories of drama: classical drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc. The syndrome of xenophobia or dyslexia was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience with scenes from mythical and historical episodes. Some theatric episodes were characterized as scandalous and blasphemous. Pornography, bigamy, hemophilia, nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality were dramatized in a pedagogical way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis skepticism and the pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled. It is historically and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that symbolized ethnically character and phenomenal heroism.

Η ΕΠΙΡΡΟΉ ΤΗΣ η ΑΡΧΑΊΑ ελληνική λέξεισ ON η αγγλική γλώσσα-θέατρο ΔΡΆΜΑΤΟΣ από Δρ JOHN ΚΑΛΑΡΑΣ η γένεση της κλασικής δράμα δεν ήταν συμπτωματική. Aneuphoria των χαρισματικών και ταλαντούχων πρωταγωνιστών έδειξε φανταστική σκηνές ιστορικό επεισοδίων. Ο πρόλογος, το θέμα και ο επίλογος, αποτελείται από την τριλογία της Δράμας, ενώ σύνθεση, ανάλυση και σύνοψη χαρακτηρίζεται η φρασεολογία του κειμένου. Η σύνταξη και η φρασεολογία που χρησιμοποιείται από τους επιστήμονες, ακαδημαϊκοί και φιλόσοφοι στη ρητορική τους, είχε πολλά γραμματικά ιδιώματα και ιδιοσυγκρασία. Οι πρωταγωνιστές περιοδικά χρησιμοποιούσαν ψευδώνυμα. Η ανωνυμία ήταν ένα σύνδρομο που χαρακτηρίζεται η θεατρική ατμόσφαιρα. Η πανοραμική φαντασία, η αίγλη, η μελωδία, την αισθητική, τη χρήση του τα καλλυντικά επίθετα είναι χαρακτηριστικά του δράματος. Eventhrough τα θέατρα ήταν σωματικά γιγαντιαίος, υπήρχε noneed για μικρόφωνα, επειδή η αρχιτεκτονική και η ακουστική θα επαναλάβω isometrically και κρυστάλλινα νερά. Πολλά epistomologists της φυσικής, αεροδυναμικής, ακουστικής, ηλεκτρονικά, ηλεκτρομαγνητισμό δεν μπορεί να αναλύσει-εξηγήσει την ιδανική και ισομετρική ακουστική του Ελληνικού θέατρα ακόμη και σήμερα. Υπήρχαν πολλές κατηγορίες του δράματος: κλασσικό Δράμα, Μελόδραμα, κωμωδία σατιρικό, επική, κλπ. Το σύνδρομο της ξενοφοβίας ή δυσλεξία είχε ξεπεραστεί από το πάθος από τους ηθοποιούς που ασκείται μεθοδικά και με έμφαση. Ακροβατικά ήταν επίσης ευφορίας. Υπήρχε μια πληθώρα ανεπίσημα τα θέματα, με την οποία οι ακροβάτες θα ηλεκτρίσει το εκστατικό ακροατήριο με σκηνές από τα μυθικά και ιστορικά επεισόδια. Κάποια θεατρική επεισόδια χαρακτηρίστηκαν ως σκανδαλώδη και βλάσφημο. Πορνογραφία, διγαμία, αιμορροφιλία, νυμφομανία, polyandry, πολυγαμίας και ετεροφυλοφιλία ήταν δραματοποιημένο με Παιδαγωγικό τρόπο έτσι τον μυστικισμό για τους δεν θα προκαλέσει φοβία ή ανάθεμα ή να λαμβάνονται ως ανωμαλία, αλλά μέσα από τη λογική, ο διάλογος και ανάλυση σκεπτικισμό και το θλιβερό ή αινιγματικό μυστήριο πίσω από τους θα διαλυθούν. Ιστορικά και χρονολογικά αποδεικνύεται ότι το θέατρο τόνισε Παιδαγωγικής, ιδεαλισμός και αρμονία. Παραδόξως αυτό επίσης ενεργοποιημένο τον πατριωτισμό ένα φαινόμενο που συμβόλιζε εθνοτικά χαρακτήρα και πρωτοφανής ηρωισμό. (Μεταφράστηκε από: Bing)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις