Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Πόσο σ' αγαπώ...

Η Eirini Xronaki κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη GetGreekMusic.



GetGreekMusic
"Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου δύσκολη
κι όμως σ’ αγαπάω ακόμα πιο πολύ..."

----------------------------------------------------------- 

You Tube
 
Ανέβηκε στις 18 Οκτ 2009
Από την εκπομπή "Στην υγειά μας" ΝΕΤ αφιέρωμα στον Γιάννη Πάριο 17/10/2009

Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
σου το λέω και πονάω
πόσο σ' αγαπώ

Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
σε αγγίζω και σκορπάω
πόσο σ' αγαπώ

Μα εσύ μ' εκμεταλλεύτηκες
καθόλου δε με σκέφτηκες
τον λόγο σου δεν κράτησες
κουρέλι με κατάντησες εσύ

Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση
θα σου φύγω και θα φταις για όλα εσύ
μου χεις κάνει τη ζωή μου δύσκολη
κι όμως σ' αγαπάω ακόμα πιο πολύ

Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
μου χρωστάς
και σου χρωστάω
πόσο σ' αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις