Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

ΒΑΡΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΙΑ_Μιχάλης Βιολάρης

ΒΑΡΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΙΑ_Μιχάλης Βιολάρης




Ελληνική θάλασσα άκρως ερωτική

Δημοσιεύτηκε στις 3 Μαΐ 2009


Βάρκα χωρίς πανιά Βιολάρης Μιχάλης 
Μονάχος μου περνώ στα κύματα μετρώ πόσες μέρες λείπεις μακριά μου Άδειασε ο γιαλός κι έρημος μονάχος γλάρους έχω μόνο συντροφιά μου
Βάρκα χωρίς πανιά, μακριά απ τη στεριά μ άφησες να δέρνω μες στο κύμα Βάρκα χωρίς κουπιά σε θάλασσα πλατιά βούλιαξε η αγάπη μας τι κρίμα 
Περνούσαμε καλά βαρκάδα κι αγκαλιά και τα βράδια βόλτα στην πλατεία Μόνος μου θα χαθώ λιμάνι πώς να βρω στ ανοιχτά με βρήκε η τρικυμία 
Βάρκα χωρίς πανιά, μακριά απ τη στεριά μ άφησες να δέρνω μες στο κύμα Βάρκα χωρίς κουπιά σε θάλασσα πλατιά βούλιαξε η αγάπη μας τι κρίμα 


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε, 
πατήστε το play 
στο μαύρο πλαίσιο πάνω δεξιά
Σας ευχαριστώ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις