Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Πασχαλίτσες οι γιατροί των φυτών

πηγή : http://computershealer.blogspot.gr/2012/08/blog-post_3716.html?spref=fb

Οι πασχαλίτσες φρουρούν το χωράφι σας !!


Μια στρατιά από πασχαλίτσες κινείται προς τα κλαδιά ενός δένδρου που κατατρώγεται από μελίγκρα. Με κυκλικές κινήσεις, οι πασχαλίτσες κατασπαράσσουν τους βλαβερούς φυτοφάγους οργανισμούς και θεραπεύουν το άρρωστο φυτό.

 Οι συμπαθείς πασχαλίτσες μπορούν να γίνουν τα ισχυρότερα όπλα των καλλιεργητών .
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι παλαιότερα οι αγρότες χαίρονταν όταν έβλεπαν στο χωράφι τους πασχαλίτσες, καθώς γνώριζαν ότι τα άρρωστα φυτά τους θα θεραπευτούν .

Η χρήση των τοξικών φυτοφαρμάκων στη γεωργία καταλήγει σε αδιέξοδο και αναθεωρείται.
Οι αυστηροί περιορισμοί της ευρωπαϊκής νομοθεσίας στα φυτοφάρμακα τα καθιστούν αναποτελεσματικά και επιπλέον πολλά βλαβερά έντομα έχουν αποκτήσει ανθεκτικότητα στα χημικά σκευάσματα.

Από την άλλη, η ακίνδυνη για το περιβάλλον και τους ανθρώπους βιολογική μέθοδος καταπολέμησης των εντόμων είναι μονόδρομος σε αρκετές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα στα δημόσια πάρκα όπου κυκλοφορεί πολύς κόσμος ή στο γρασίδι των κήπων όπου παίζουν παιδιά και ζουν κατοικίδια.

Στον μικρόκοσμο των εντόμων οι πολεμιστές, δηλαδή τα ωφέλιμα έντομα, διαθέτουν διάφορες τεχνικές για να εξουδετερώσουν τα έντομα-στόχους.

Τα αρπακτικά ωφέλιμα έντομα είναι κυνηγοί, ακινητοποιούν τη λεία τους και την καταβροχθίζουν. Τα παρασιτοειδή επενδύουν σε έναν ιδιότυπο πόλεμο: Αφήνουν στο σώμα των φυτοφάγων ένα αυγό που εκκολάπτεται. Η προνύμφη τρέφεται από τη σάρκα του βλαβερού εντόμου μέχρι να το σκοτώσει και έπειτα ενηλικιώνεται και παρασιτεί σε άλλους οργανισμούς.

Υπάρχουν ακόμη εντομοπαθογόνοι οργανισμοί όπως είναι οι νηματώδεις, που εισβάλλουν στο σώμα του εντόμου-στόχου, αναπαράγονται και το θανατώνουν .
Επιπλέον μπορεί να έχουμε παρατηρήσει πως όταν αυξάνονται οι ακρίδες εμφανίζονται τα χελιδόνια και αποκαθιστούν την οικολογική ισορροπία. Στόχος είναι η μείωση των φυτοφάγων εντόμων σε επίπεδο που δεν θα προκαλούν οικονομική ζημιά στον καλλιεργητή .

Στην ελληνική ύπαιθρο ζουν σημαντικά είδη εντόμων και έχουμε δημιουργήσει στη Μακεδονία ,αν δε κάνω λάθος ένα εξειδικευμένο εντομοτροφείο.
Εκεί η αναπαραγωγή των εντόμων γίνεται σε διάφορα στάδια. Αρχικώς, σπέρνονται για παράδειγμα κουκιά τα οποία προσβάλλονται τεχνητά με ψείρα. Στο θερμοκήπιο απελευθερώνονται πασχαλίτσες που συλλέγονται από την ύπαιθρο και αφήνουν τα χιλιάδες αυγά τους επάνω στα προσβεβλημένα φύλλα. Τα αυγά εκκολάπτονται και οι νεαρές προνύμφες τρέφονται μέχρις ότου γίνουν νέοι πολεμιστές, έτοιμοι για πακετάρισμα σε οικολογικές συσκευασίες.

Πακέτα με… 50.000 «στρατιώτες» ΑΝΑΛΟΓΑ με το είδος των ωφέλιμων εντόμων υπάρχουν συσκευασίες των 50-500 ατόμων, ακόμη και των 50 χιλιάδων εφόσον πρόκειται για ακάρεα (μικρά αραχνοειδή). Μεγάλη παράδοση στα προϊόντα βιολογικής καταπολέμησης έχουν η Ολλανδία και η Αγγλία, οι οποίες τροφοδοτούν την παγκόσμια αγορά με ωφέλιμα έντομα.

Οι Έλληνες παραγωγοί εντόμων πέρασαν στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια και προχωρούν δειλά δειλά σε εξαγωγές, ενώ στα εργαστήριά τους αναπαράγονται μοναδικά είδη ωφέλιμων παγκοσμίως, τα οποία χρησιμοποιούνται σε αμπέλια, εσπεριδοειδή, καλλωπιστικά φυτά κ.λπ.

Στη χώρα μας, αν και ήταν γνωστή στους παλαιότερους καλλιεργητές, οι πρώτοι που την εφάρμοσαν αναγκαστικά ήταν οι παραγωγοί βιολογικών προϊόντων. Με το πέρασμα των χρόνων, κερδίζει συνεχώς έδαφος και χρησιμοποιείται από την πλειονότητα των παραγωγών που κάνουν ολοκληρωμένη διαχείριση προϊόντων, συνδυάζουν δηλαδή τα ωφέλιμα έντομα με ήπια χημικά.

Επιστροφή στο μέλλον;… γιατί όχι;

Πηγή: Το καλαθάκι μας



Ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις

Από παλιό περιοδικό
Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

                                                                                     

Αντιβιοτικά - Με προσοχή και μέτρο

Από παλιό περιοδικό   
Στο τρυπημένο σημείο λέει "ορισμένα"
Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-  




H ικανότητα να δημιουργείς...

πηγή : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=513867395293932&set=a.197669460247062.59663.193914440622564&type=1&theater

 Όλα ξεκινούν από τη σκέψη
Δημιουργούμε κάθε επιτυχία, κάθε αποτυχία, κάθε αρρώστια, κάθε σχέση, κάθε προαγωγή, κάθε κομμάτι καλής ή κακής "τύχης", κάθε οικογενειακό καυγά, κάθε πρόβλημα, κάθε τραύμα, κάθε "ατύχημα", όλα. Δεν υπάρχουν θρίαμβοι ή τραγωδίες άλλες από αυτές που δημιουργούμε. Ο καθένας από εμάς είναι η πηγή του πόνου και της χαράς του. Τα προβλήματά μας δεν προκαλούνται από τον κόσμο "εκεί έξω", ούτε από το Θεό, τη μοίρα ή την κακή τύχη, αλλά από τον εσώτερο κόσμο μας. Δημιουργούνται (ή επιτρέπονται) κάθε στιγμή της ζωής μας από τις δικές μας πεποιθήσεις, τις συμπεριφορές, τις σκέψεις, τα αισθήματα, τις επιλογές, τις επιθυμίες και τις προσμονές.
Το υλικό από το οποίο είσαι φτιαγμένος είναι τόσο φορτισμένο με την ικανότητα να δημιουργείς, που οτιδήποτε αγγίζεις αποκτά ζωή: κάθε σκέψη, καθετί που αναγνωρίζεις, κάθε εικόνα.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Μυστικά στο πιάτο

Από παλιό περιοδικό
Στα τρυπημένα σημεία λέει "είναι ένα" "κρεμμύδι διαθέτει"
Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-





COPYRIGHT ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝ’ ΑΛΟΓΑ του Βασίλη Γκαραγκούνη *

πηγή : http://www.onestory.gr/post/30444864628/copyright

COPYRIGHT ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝ’ ΑΛΟΓΑ

του Βασίλη Γκαραγκούνη *
.
“Πάρε το μπλόκ” με παρακίνησε η αόρατη φωνή. “Να γράψεις”.
Δεν είχα ιδέα καμιά για το χαρτί, μόνο που μ’ άρεσε να στέκομαι στο παράθυρο και να κοιτώ το χιόνι και τους χιονιάδες που έρχονταν πετώντας να πάρουν τα σπυριά που είχαν κρεμάσει οι γείτονες γι αυτές τις λευκές ημέρες. Δεν ήξερα καν πως λέγονται αυτά τα ορνίθια με το τέλειο πέταγμα και τα πολύχρωμα φτερά που σαν μικρά θαύματα συνέθεταν τον πίνακα στα μάτια μου μπροστά και το όνομα χιονιάδες τόχα από μικρός, όταν με το λάστιχο τα κυνηγούσαμε σα μικροί διαβόλοι στο κρύο: το ζεστό τους αίμα πάνω στο χιόνι τρέχει ακόμα αχνιστό στη μνήμη μου χωρίς δυστυχώς να μπορεί να μπεί στις φλέβες.
Όλα τούτα τα μικρά όνειρα που πετούν, ρίχνουν μια δεκάρα στην απορία του νου, στο ανοιχτό της χέρι…
“Με το ρίπισμα της φτερούγας και τα χρώματά της” μονολόγησε η φωνή, ωστόσο εγώ σκεφτόμουν πως τούτα δω τα πτερόεντα κάποτε διαλέξαν να είναι αυτά που είναι: πουλιά να πετούν, όμως με κατηγόρησε η σκέψη μου πως της έκλεψα την πρότασή της. “Γραμμένη” είπε.
Δέκα μέτρα μπροστά μου υψώνονταν μια λεύκα λυγερή και δεν ήταν καθόλου δική της, ούτε και το βλέμμα μου που έπεσ΄ επάνω της ήταν δικό της.
“Σκέφτομαι τούτα τα πουλιά” της είπα. “Γιατί δεν ξέρεις τ΄ όνομά τους;”
Λίγο πιο μακριά στην αριστερή μεριά, σηκώνονταν οι καινούριες επταόροφες πολυκατοικίες - ακόμη γιαπιά - ενώ στη δεξιά το τετραόροφο κτήριο που πρωτοκατοικήθηκε πέρσι, φαινόταν αρκετά καθαρά πίσω από τα γυμνά κλαριά της οξυάς. Το γκρίζο χρώμα του σε βοηθούσε να μην το ιδείς, μα η ματιά που πρίν έφτανε το Triemlispital τώρα εμποδίζονταν στα μακριά και αναγκάζονταν να ιδεί την πολιτεία.
Πήρα το βλέμμα κοντά. Απέναντι μου στα 20 μέτρα “die Mühli” - ο μύλος - σα μουγκός συνομιλητής παρακολουθούσε έναν σχεδόν εξηντάρη, που πίσω από το παράθυρο προσπαθούσε να φτιάξει με λέξεις ένα χάρτινο άλογο, που να πετά και να φεύγει.

Ο Βασίλης Γκαραγκούνης γεννήθηκε στη Λάρισα τον Δεκέμβριο του 1950. Έγραψε το πρώτο του ποίημα όταν ήταν 11 χρονών. Γράφει μόνον ποιήματα και μικρές ιστορίες - πολύ λίγες. Έχει εκδώσει μέχρι σήμερα: “Ερασιτεχνική γεώτρηση” (1983) μικρές ιστορίες και ποιήματα, “Πίσω απ’ το παράθυρο” (1999) ποιήματα, “Ελάσσονα ποιήματα” (2002) ποιήματα σε λίγα αντίτυπα, “Επτά ημέρες για τη Νεφέλη” (2011) ποιήματα σε λίγα αντίτυπα. Αυτήν την εποχή δουλεύει πάνω σ’ έναν κύκλο ποιημάτων με τον τίτλο “ΟΥΝΓΚΙ” που δεν γνωρίζει πότε θα εκδοθεί. Από το 1984 μέχρι σήμερα ζει με την οικογένειά του μόνιμα στην Ζυρίχη.
[ blog ] [ facebook ]

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Έναν Ελληνικό!

Ελληνικός καφές: Μύθοι και αλήθειες



 
Ο ελληνικός καφές αποτελεί το αγαπημένο ρόφημα των Ελλήνων. Η ιδιαίτερή του γεύση, η αναζωογονητική του δράση και η υψηλή περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτική τον καθιστούν μοναδικό διατροφικό “σύντροφο”.

Σταθερός “σύμμαχος” στην καθημερινότητα, μας τονώνει και μας βοηθά να έχουμε εγρήγορση στην εργασία  μας  βελτιωμένα  αντανακλαστικά  κατά  την
οδήγηση  και
καλύτερη διαύγεια και αντοχή στις υπόλοιπες πνευματικές και σωματικές δραστηριότητες της ημέρας.

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕ

Έχουν, κατά καιρούς, κυκλοφορήσει διάφορες θεωρίες σχετικά με την καφεΐνη και τον καφέ, οι οποίες συχνά προκαλούν σύγχυση και προβληματισμό. Πού όμως τελειώνει ο μύθος και πού αρχίζει η αλήθεια;

Ας βάλουμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους, καταρρίπτοντας κάποιους διατροφικούς μύθους για τον καφέ και αναδεικνύοντας παράλληλα ορισμένες βασικές αλήθειες, βάζοντας τον καφέ στη θέση που του αξίζει τόσο στην καρδιά όσο και στη διατροφή μας.

Μύθος 1: Η κατανάλωση καφέ δεν έχει καμία διατροφική αξία
Είναι μύθος να νομίζουμε ότι ο καφές μας προσφέρει μόνο ευχαρίστηση. Ο καφές δεν αποτελεί μόνο μία αγαπημένη καθημερινή συνήθεια αλλά και ένα πολύ σημαντικό “όχημα” αντιοξειδωτικών συστατικών για τον οργανισμό, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΣΕ ΠΟΛΥΦΑΙΝΟΛΕΣ. Ο ελληνικός καφές περιέχει μάλιστα, εκτός από τα αντιοξειδωτικά που υπάρχουν από τη φύση τους στους κόκκους του καφέ, και εκείνο που προκύπτουν από τη διαδικασία του καβουρδίσματος. Συνεπώς, 3 – 4 ΦΛΙΤΖΑΝΑΚΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΦΕ μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά το αντιοξειδωτικό “φράγμα” του οργανισμού μας, βοηθώντας μας έτσι να προστατευθούμε πιο αποτελεσματικά ενάντια στην οξειδωτική δράση των ελευθέρων ριζών.

Μύθος 2: Ο καφές επιδρά αρνητικά στον ύπνο
Γενικά, ο άνθρωπος έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στη δράση της καφεΐνης. Η επίδραση της κατανάλωσης καφέ στον ύπνο εξαρτάται κατά πολύ από την ανθεκτικότητα του κάθε ανθρώπου στην καφεΐνη, κάτι που σχετίζεται άμεσα με τη συχνότητα και την ποσότητα που καταναλώνεται. Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν επιδρά αρνητικά, αντιθέτως η καφεΐνη, που περιέχεται στον καφέ, μας τονώνει και μας βοηθά να μη νιώσουμε εύκολα κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της μέρας.

Μύθος 3: Είναι βαρύς ο ελληνικός καφές
Το αντίθετο. Η τυπική μερίδα του ελληνικού καφέ είναι το 1 μικρό φλιτζανάκι, δηλαδή περίπου 50ml, το οποίο “συγκρατεί” αρκετή καφεΐνη. ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΤΥΠΙΚΟΥ ΦΛΙΤΖΑΝΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΦΕ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 40ML ΚΑΦΕΙΝΗΣ και έτσι δεν καθιστά τον ελληνικό καφέ βαρύ καθώς το μέσο αποδεκτό επίπεδο καφεΐνης την ημέρας είναι 300mg.

Μύθος 4: Ο καφές απαγορεύεται στη δίαιτα αδυνατίσματος
Πρόκειται για μία αρκετά συχνή παρανόηση, κυρίως επειδή οι διαιτολόγοι δεν τον αναγράφουν στα διαιτολόγιά τους. Ωστόσο, αυτό συμβαίνει γιατί οι ειδικοί θεωρούν αυτονόητο ότι δεν συνεισφέρει στην ημερήσια ενεργειακή πρόσληψη, καθώς ο καφές από μόνος του δεν έχει θερμίδες (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, 1 ΦΛΙΤΖΑΝΑΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΦΕ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 1 ΘΕΡΜΙΔΑ). Τα συστατικά που προστίθενται στον καφέ, όπως για παράδειγμα ή ζάχαρη και το γάλα, είναι εκείνα που μπορούν να αυξήσουν το θερμιδικό περιεχόμενο του ροφήματος. Συνεπώς, ο καφές μπορεί άνετα να ενταχθεί στο καθημερινό μας διαιτολόγιο καθώς, όχι μόνο δεν μας επιβαρύνει θερμιδικά, αλλά μας εφοδιάζει επιπλέον με τα πολύτιμα αντιοξειδωτικά του.

otherside.gr



Αττίκ (19/3/1885 - 29/8/44)



Ο Αττίκ (19 Μαρτίου 1885 πηγή: ΑΤΤΙΚ Δανάη Στρατηγοπούλου 1986 εκδόσεις ΕΣΤΙΑ - 29 Αυγούστου 1944), του οποίου το πραγματικό όνομα ήταν Κλέων Τριανταφύλλου, ήταν Έλληνας μουσικοσυνθέτης, στιχουργός και ερμηνευτής των τραγουδιών του. Υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους εκφραστές του ελληνικού ελαφρού τραγουδιού στις
αρχές του 20ού αιώνα.



Γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Αίγυπτο, όπου παρακολούθησε μαθήματα μουσικής. Από το 1907 έζησε στο Παρίσι, όπου συνεργάστηκε ως ηθοποιός με διάφορους θιάσους και συμμετείχε σε περιοδείες σε διάφορες χώρες ως το 1930, οπότε εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και δημιούργησε την περίφημη "Μάντρα του Αττίκ".

Λίγο πριν από το θάνατό του πρωταγωνίστησε στην ταινία Χειροκροτήματα του Γιώργου Τζαβέλλα που είχε κάποια σχεδόν αυτοβιογραφικά στοιχεία. Στην ταινία αυτή ο Αττίκ, κουρασμένος από τις κακουχίες της κατοχής και υπερβολικά μελοδραματικός σε λίγα θύμιζε τη γεμάτη δυναμισμό και ευφυΐα προσωπικότητα του δημιουργού της Μάντρας.Τραγούδια του συνθέτη στην ταινία απέδωσε η Δανάη.

Λίγους μήνες μετά αυτοκτόνησε παίρνοντας υπερβολική δόση υπνωτικών χαπιών. Ένα επεισόδιο με ένα Γερμανό στρατιώτη που τον χτύπησε καθώς οδηγούσε το ποδήλατό του, φαίνεται πως στάθηκε όχι η αιτία αλλά η αφορμή μάλλον για μια προαναγγελθείσα αυτοκτονία, απότέλεσμα κατάθλιψης στην οποία είχε περιπέσει



Ορισμένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του είναι τα:


Παπαρούνα (1936), ερμ. Δανάη
 
Της μιας δραχμής τα γιασεμιά (1939).Το τραγούδι αυτό γεννήθηκε από μια σύντομη απιστία της Σούρα, ρωσίδας χορεύτριας την οποία παντρεύτηκε σε τρίτο γάμο το 1919.
 
Είδα μάτια (1909)
 
Ζητάτε να σας πω (1930) ερμ. Δανάη. 
Σύμφωνα με θρύλο της εποχής, ο Αττίκ (γνωστός για την αυτοσχεδιαστική του ικανότητα) αυτοσχεδίασε το τραγούδι στη Μάντρα του, (καλλιτεχνική ομάδα), της οποίας ήταν και ο δημιουργός. Ο δεύτερος γάμος του Αττίκ με την καλλονή της εποχής, την ηθοποιό Μαρίκα Φιλιππίδου (η οποία αργότερα παντρεύτηκε τον πολιτικό Σταμάτη Μερκούρη, πατέρα της της Μελίνας Μερκούρη), είχε ατυχή κατάληξη. Κάποιο βράδυ η Φιλιππίδου με τον νέο σύζυγό της, τον ίλαρχο Σταμάτη Μερκούρη, εμφανίστηκε στη Μάντρα και το κοινό, περιπαιχτικά, άρχισε να ζητά το Είδα Μάτια, που ήταν γραμμένο για εκείνην. Ο Αττίκ αποσύρθηκε πικραμένος, και μετά από 10 λεπτά, αφού αυτοσχεδίασε, επέστρεψε και έπαιξε το Ζητάτε να σας πω ως απάντηση.
 
Μαραμένα τα γιούλια (1935), ερμ. Δανάη
 
Άδικα πήγαν τα νιάτα μου (1936) ερμ. Αττίκ
 
Αν βγουν αλήθεια (1920)
 
Τα καημένα τα νιάτα (1918)

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Μέρες Αλεξάνδρειας - Δ. Στεφανάκης

πηγή :  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=462810710420308&set=a.425464430821603.99602.108511895850193&type=1&theater

                            Μέρες Αλεξάνδρειας
Στην Αλεξάνδρεια των αρχών του εικοστού αιώνα η πολυγλωσσία της καθημερινότητας, το πολυφυλετικό πανηγύρι, ο γρήγορος πλουτισμός αλλά και η εξίσου αιφνίδια πτώση έχουν τους δικούς τους κανόνες που οι Αλεξανδρινοί γνωρίζουν καλά. 
Κάπου στο βάθος προβάλλει η Ιστορία: δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, η Ευρώπη του μεσοπολέμου, οι εθνικές συμφορές στη Μεσόγειο, η πτώση των ναυτικών αυτοκρατοριών, η έξαρση του εθνικισμού. Μια οικογένεια Ελλήνων καπνοβιομηχάνων ζει το μικρό της θαύμα με φόντο την ελληνική παροικία της πόλης. Η μοίρα της δένεται ανεπίλυτα με τον Λιβανέζο Ελιάς Χούρι και τη Γαλλοελβετίδα Υβέτ Σαντόν. 
Ιστορίες εμπορίου, πολιτικής, έρωτα και κατασκοπείας. Κάθε άνθρωπος της διασποράς έχει την ιστορία του, την οποία είναι πάντα πρόθυμος να διηγηθεί παραλείποντας ωστόσο συχνά ένα μικρό μυστικό. Από την Κωνσταντινούπολη ως τη Μασσαλία και από το Παρίσι ως τη Βιέννη ο κοσμοπολιτισμός δίνει τη δική του παράσταση. Όμως έρχεται η στιγμή που τα φώτα χαμηλώνουν στην Αλεξάνδρεια και η πόλη βυθίζεται αργά αλλά σταθερά στο σκοτάδι της παρακμής.

Ετικέτες: Μέρες Αλεξάνδρειας, Δημήτρης Στεφανάκης

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Ο Βήχας στο μικροσκόπιο

Από παλιό περιοδικό
Στο τρυπημένο σημείο λέει "παροξυσμικό"
 Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-




Δημοφιλείς αναρτήσεις