Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Καθαρισμός προσώπου



                                   Καθαρισμός προσώπου στο σπίτι

Δώστε λάμψη στον εαυτό σας

Αν δεν μπορείτε να πάτε σε κάποιο κέντρο ομορφιάς για να σας περιποιηθούν ή αν σας αρέσει να περιποιείστε το δέρμα σας ακολουθήστε την πιο κάτω διαδικασία για να καθαρίσετε το πρόσωπό σας.


Σε ένα κατσαρολάκι βράζετε νερό και όταν κοχλάσει το κατεβάζετε από την φωτιά, σκύβετε το κεφάλι σας πάνω από το κατσαρολάκι σε απόσταση όμως για να μην καείτε και αφού έχετε βάλει μια πετσέτα γύρω από το κεφάλι σας για να μην φεύγουν οι ατμοί, κλείνουμε τα μάτια και περιμένετε να περάσουν 10-15 λεπτά, στη συνέχεια σκουπίζεστε ταμποναριστά με την πετσέτα.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία με τους ατμούς, εφαρμόζετε ένα απολεπιστικό προϊόν κάνοντας μασάζ με κυκλικές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω και με αυτό τον τρόπο ενεργοποιείτε την κυκλοφορία του αίματος.

Αν έχετε μαύρα στίγματα σε καμιά περίπτωση δεν τα σπάτε με τα δάχτυλά σας και τα νύχια σας αλλά με δύο μπατονέτες και αμέσως καθαρίσουμε την περιοχή με αντισηπτικό.

Έπειτα τοποθετείτε μια μάσκα ενυδάτωσης και αφού την αφήσετε λίγη ώρα και την αφαιρέσετε, απλώνετε την ενυδατική σας κρέμα.

Αξίζει να αφιερώσετε λίγο παραπάνω χρόνο για τον εαυτό σας. Δυο φορές με τρεις φορές τον μήνα η όλη διαδικασία θα κάνει το πρόσωπό σας να φαίνεται λαμπερό.

myworld.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Μαρίνα Τσβετάγεβα "Καίγομαι, μέχρι να γίνω στάχτη"



Μαρίνα Τσβετάγεβα  ((26 Σεπτεμβρίου 1892 - 31 Αυγούστου 1941)
 Marina Tsvetaeva.jpg                                                                                                                                                
"Καίγομαι, μέχρι να γίνω στάχτη"
Όλα όσα κανείς δεν χρειάζεται, φέρτε τα σε μένα,
Όλα πρέπει να καούν στη φωτιά μου,
Τραβάω σαν μαγνήτης τη ζωή και το θάνατο
Για να τα προσφέρω, μικρό δώρο, στη φωτιά μου.
Στη φλόγα αρέσουν τα πράγματα που δεν έχουν βάρος'
Τα κλαδιά του περασμένου χρόνου, οι κορόνες, οι χαμένες λέξεις,
Η φλόγα ξεπετάγεται όταν τροφοδοτείται από τέτοια πράγματα
Και θα ξαναγεννηθείτε πιο καθαροί από τη στάχτη.
Τραγουδώ μόνο μέσα στη φωτιά, όπως και ο Φοίνικας.
Στηρίξτε γερά τη ζωή μου,
Καίγομαι στα σίγουρα, καίγομαι μέχρι να γίνω στάχτη.
Έτσι, η νύχτα θα είναι διάφανη για σας.
Φωτιά από πάγο, πηγή από φωτιά,
Υψώνω ψηλά τη σιλουέτα μου,
Κρατώ ψηλά την αξιοπρέπειά μου
Με την υπόσταση της συνομιλήτριας και της κληρονόμου!
(Verstes II)

Κάποια μέρα, αξιολάτρευτο πλάσμα,
Δεν θα είμαι πια για σένα παρά μόνο ανάμνηση,
Χαμένη μέσα στην γαλανομάτα μνήμη σου,
Χαμένη, θαμμένη, τόσο μακριά, τόσο μακριά!
Θα ξεχάσεις το προφίλ μου με τη γαμψή μύτη,
Το στεφανωμένο από τον καπνό των τσιγάρων μετωπό μου,
Το συνεχές γέλιο μου που εκνευρίζει τους ανθρώπους,
Και τα άπειρα ασημένια δαχτυλίδια πάνω στο φιλόπονο χέρι μου,
Και τη σοφίτα μας, που μοιάζει με καμπίνα πλοίου,
Και την ακαταστασία των χαρτιών μου.
Θα ξεχάσεις την τρομερή χρονιά, που την εξαΰλωσε η Δυστυχία.
 
Ήσουν τόσο μικρή κι εγώ τόσο νέα ακόμα!

Έγραφα πάνω σε μια πλάκα από σχιστόλιθο
Και πάνω στα ξεθωριασμένα φτερά μιας βεντάλιας,
Και πάνω στην άμμο των ποταμών και των θαλασσών,
Πάνω στον πάγο με πατίνια και πάνω στο γυαλί μ' ένα δαχτυλίδι,

Και πάνω στο φλοιό των αιωνόβιων δέντρων,
Και στο τέλος, για να το μάθουν όλοι,
Ότι αγαπήθηκες, αγαπήθηκες, αγαπήθηκες, αγαπήθηκες!
Και υπέγραφα τις λέξεις αυτές με ένα ουράνιο τόξο στον ορίζοντα.

Μικρέ μου Μουρ, συγχώρεσέ με, αλλά αργότερα τα πράγματα θα χειροτέρευαν. Είμαι σοβαρά άρρωστη, δεν είμαι πια ο εαυτός μου. Σε αγαπώ τρελά. Κατάλαβε ότι δεν μπορούσα πια να ζήσω. Πες στον μπαμπά και στην Άλια, αν τους δεις, ότι τους αγάπησα μέχρι την τελευταία στιγμή και εξήγησέ τους ότι βρισκόμουν σε αδιέξοδο.
(στο γιο της)



Κινητοσκόπιο



 Ο πρόδρομος της σύγχρονης κινηματογραφικής μηχανής



31 Αυγούστου 1897....
Ο Τόμας Έντισον κατοχυρώνει την εφεύρεση κινητοσκόπιο, τον πρώτο προβολέα κινηματογράφου.

Το κινητοσκόπιο (Kinetoscope) ήταν μία μηχανή παρουσίασης ταινιών, πρόδρομος της σύγχρονης κινηματογραφικής μηχανής προβολής. Αναπτύχθηκε από τον Ουίλλιαμ Ντίκσον στα εργαστήρια του Αμερικανού εφευρέτη Τόμας Έντισον, στον οποίο αποδίδεται και η αρχική σύλληψη της ιδέας κατασκευής του.

Η εφεύρεση του κινητοσκοπίου συνδύαζε τη φωτογραφία και την τεχνολογία αναπαράστασης της κίνησης της εικόνας, προβάλλοντας διάτρητο φιλμ των 35 χιλιοστών. Η εικόνα γινόταν ορατή με τη μέθοδο του στερεοσκοπίου.

Η ανάπτυξη του κινητοσκοπίου βασίστηκε σε προγενέστερες ανακαλύψεις. Πιθανόν για αυτό το λόγο, ο Τόμας Έντισον κατοχύρωσε την εφεύρεσή του με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μόνο στις ΗΠΑ και δεν επιχείρησε να κατοχυρώσει την εφεύρεση διεθνώς, γεγονός που επέτρεψε την αντιγραφή και περαιτέρω εξέλιξη της, ευνοώντας με αυτό τον τρόπο την ταχύτερη εξέλιξη του κινηματογράφου.
Η πρώτη δημόσια παρουσίαση του πρωτότυπου κινηματοσκοπίου έλαβε χώρα στις 20 Μαΐου του 1891, ενώ στις 9 Μαΐου του 1893 έγινε η επίσημη παρουσίαση του, ως ολοκληρωμένη πλέον εφεύρεση, στο Ινστιτούτο Τεχνών και Επιστήμης του Μπρούκλιν.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B9%CE%BF

Γιαουρτοπαγωτό με ροδάκινα



                                                  
Γιαουρτοπαγωτό με ροδάκινα
Το πιο διαδεδομένο γλυκό του φετινού καλοκαιριού, είναι το παγωτό γιαούρτι που μπορείτε να το βρείτε σε μεγάλη ποικιλία γεύσεων. Ιδανική πρόταση γλυκού για τους μικρούς μας φίλους καθώς δεν περιέχει ίχνος συντηρητικών. Αντιθέτως είναι θρεπτικό και άκρως δροσιστικό.

2 Φλιτζάνια γιαούρτι
6 ροδάκινα

Για το παγωτό

4 κρόκους αυγών
1 φλιτζάνι ζάχαρη άχνη
2 1/2 φλιτζάνια γάλα
1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος

Για το γαρνίρισμα

Σιρόπι καραμέλας

Ρίχνουμε σε ένα γυάλινο μπολ τη ζάχαρη, μαζί με τους κρόκους και τα χτυπάμε καλά, έως ότου το μείγμα ασπρίσει και γίνει αφράτο.


Κατόπιν, βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι το γάλα και μόλις ζεσταθεί, το ρίχνουμε λίγο - λίγο στο μείγμα των κρόκων, ανακατεύοντας καλά.


Στη συνέχεια βάζουμε το μπολ σε μπεν μαρί και ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα να πήξει και να γίνει κρέμα.


Αφήνουμε την κρέμα να κρυώσει και εν το μεταξύ ετοιμάζουμε τη σαντιγί, χτυπώντας στο μπολ του μίξερ την κρέμα γάλακτος.


Μόλις η κρέμα κρυώσει, προσθέτουμε τη σαντιγί, ανακατεύουμε, ώστε να ενωθούν τα υλικά και βάζουμε το μπολ στην κατάψυξη, έως ότου παγώσει ελαφρά το μείγμα.


Κατόπιν βγάζουμε το μπολ από την κατάψυξη, και αφού προσθέσουμε το γιαούρτι, το χτυπάμε με το μίξερ για ένα λεπτό ακόμη και ξαναβάζουμε το μπολ στην κατάψυξη, ώστε το μείγμα να παγώσει πολύ καλά.


Για να σερβίρουμε το παγωτό, βγάζοντας το σκεύος από την κατάψυξη, και με το ειδικό εργαλείο για παγωτό ή με ένα μεγάλο κουτάλι, βάζουμε σε ένα ποτήρι 2 μπάλες παγωτού και 2 ροδάκινα κομμένα στη μέση.


Γαρνίρουμε με σιρόπι καραμέλας.


infokids.gr



Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Πνευματική καθοδήγηση

 
Οι οδηγοί σου
Η γνώση ότι σε κάθε στιγμή μπορούμε να δεχτούμε πνευματική καθοδήγηση είναι για πολλούς ανθρώπους μια αποκάλυψη. Η πραγματική αποκάλυψη όμως είναι, το πόση πολλή υποστήριξη και καθοδήγηση είναι πραγματικά στη διάθεσή μας. Ο καθένας από μας έχει μια ομάδα από οδηγούς-πνευματικούς φύλακες, των οποίων η αποκλειστική αποστολή είναι να μας οδηγήσουν στα όνειρά μας.
Ο καθένας μας έχει οδηγούς που κινητοποιούνται σε συγκεκριμένες περιοχές υποστήριξης και δουλεύουν μαζί μας σε κάθε δεδομένη στιγμή. Για φαντάσου! Έχεις ένα ολόκληρο πνευματικό επιτελείο στην υπηρεσία σου όταν γίνεις δεκτικός και ανοιχτείς σ' αυτή την καθοδήγηση.

Το σύμπαν, μέσα στη γεμάτη αγάπη γενναιοδωρία του, μας έχει προμηθεύσει οδηγούς κυριολεκτικά για τα πάντα! Και ο καθένας από μας έχει διαφορετικούς οδηγούς για διαφορετικές περιπτώσεις:


Ανιχνευτές: Οδηγοί που σε βοηθούν να εντοπίσεις πράγματα που έχεις χάσει ή που χρειάζεσαι να τα βρεις.


Σύμβουλοι: Οδηγοί που σου προσφέρουν έμπνευση ή λύσεις όταν εργάζεσαι πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα.


Θεραπευτές: Οδηγοί που σε κατευθύνουν για να αποκτήσεις υγεία και ισορροπία.


Δάσκαλοι: Οδηγοί που σε κατευθύνουν στην πληροφόρηση και στη μάθηση.

Αγγελιοφόροι χαράς: Οδηγοί που σε ψυχαγωγούν και σου προσφέρουν ανακούφιση μέσα από το χιούμορ.

Άγγελοι: Όντα φωτός που σε προστατεύουν και σε φυλάνε από το κακό.

Μεγάλοι Δάσκαλοι: Οδηγοί που καθοδηγούν την καρδιά σου, όπως είναι ο Ιησούς, ο Μωυσής, ο Βούδας, ο Μωάμεθ, ο Λευκός Αετός, η Παναγία, ο Γιογκανάντα, η μητέρα Μίρα... και ο κατάλογος συνεχίζεται…

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΜΒΕΡΣΑΣ



ΖΩΡΖ ΜΠΡΑΚ( 13 Μαΐου 1882 – 31 Αυγούστου 1963) -
                                         ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΜΒΕΡΣΑΣ

Ο Ζωρζ Μπρακ ήταν Γάλλος ζωγράφος και γλύπτης, ένας από τους θεμελιωτές του κινήματος του κυβισμού μαζί με τον Πάμπλο Πικάσο.
Ο Μπρακ γεννήθηκε στην επαρχία Argenteuil-sur-Seine της Γαλλίας αλλά μεγάλωσε στην πόλη της Χάβρης, όπου και σπούδασε στην Σχολή Καλών Τεχνών την περίοδο 1897 - 1899. Συνέχισε τις σπουδές του στο
Παρίσι και το 1902 παρακολούθησε μαθήματα στην Ακαδημία Humbert, όπου γνωρίστηκε με τον Φράνσις Πικαμπιά.
Τα πρώτα έργα του Μπρακ χαρακτηρίζονται ως ιμπρεσιονιστικά αλλά σύντομα το ύφος του δανείζεται στοιχεία και από το κίνημα των φωβιστών, ιδρυτής του οποίου θεωρείται ο Ανρί Ματίς. Το διάστημα 1909 - 1911, εργάστηκε μαζί με τον Πικάσο πάνω στην ανάπτυξη του κυβισμού ενώ το 1912, πειραματίστηκαν από κοινού πάνω στην τεχνική του κολάζ. Η συνεργασία τους έληξε περίπου το 1914.
Κατά την περίοδο του Α' Παγκοσμίου πολέμου, ο Μπρακ πολέμησε και τραυματίστηκε σοβαρά. Μεταπολεμικά, συνέχισε να εκπροσωπεί το κυβιστικό ρεύμα, πάνω σε περισσότερο αφηρημένα στοιχεία, θεμελιώνοντας τον λεγόμενο συνθετικό κυβισμό. Παράλληλα με τη ζωγραφική, τα έργα του περιλαμβάνουν λιθογραφίες, χαρακατικά καθώς και γλυπτά.
Πέθανε στις 31 Αυγούστου του 1963 στο Παρίσι.βικιπαιδεια


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Κάστρο της Αγίας Μαύρας

            Το κάστρο της Αγίας Μαύρας -Λευκάδα

Αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Λευκάδας, καθώς όριζε επί αιώνες την είσοδο στο νησί από την απέναντι ηπειρωτική ακτή της Ακαρνανίας. Η ίδρυση του κάστρου πραγματοποιήθηκε τον 13ο αιώνα, όταν παραχωρήθηκε σαν προίκα στον Ιωάννη Ορσίνι για το γάμο του με την κόρη του δεσπότη της Ηπείρου Νικηφόρου Α’ Αγγέλου. Αργότερα κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας των Τόκκων 
στα Ιόνια το κάστρο πήρε τη σημερινή του μορφή κατά την οποία απέκτησε περιμετρική τάφρο, την οποία μπορούσε να διασχίσει κάποιος μόνο με γέφυρες και από τις δύο πλευρές του. Το νησί απέκτησε εκείνη την εποχή το όνομα Αγία Μαύρα (Santa Maura), το οποίο έχει διατηρηθεί μέχρι σήμερα στο κάστρο και στο ομώνυμο εκκλησάκι που βρίσκεται εντός του περιβόλου του.



Η πύλη του κάστρου από την πλευρά της Λευκάδας. Ορατά είναι τα τουρκικά και φράγκικα αρχιτεκτονικά στοιχεία.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

H Πριγκίπισα Νταϊάνα

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=463557037012342&set=a.108588595842523.8617.108511895850193&type=1&theater 

 Νταϊάνα

H Πριγκίπισα Νταϊάνα (1 Ιουλίου 1961 – 31 Αυγούστου 1997) επίσης γνωστή και ως Πριγκίπισα της Ουαλίας ή με το κοινό της όνομα Νταϊάνα Σπένσερ, υπήρξε η πρώτη σύζυγος του Πρίγκιπα Κάρολου, διαδόχου του θρόνου του Ηνωμένου Βασιλείου. Από τον γάμο τους απέκτησαν δύο γιους, τους Πρίγκιπες Γουίλιαμ και Χάρρυ. Ήταν κόρη του 8ου Κόμη Σπένσερ.

Από την στιγμή που η Νταϊάνα αρραβωνιάστηκε τον Πρίγκιπα
Κάρολο, απέκτησε τεράστια φήμη ως προσωπικότητα, και προσέλκυε το ενδιαφέρον του τύπου κάθε είδους για την υπόλοιπη ζωή της. Έχασε την ζωή της σε αυτοκινητικό δυστύχημα που προκλήθηκε από αχαλίνωτη καταδίωξη δημοσιογράφων και φωτογράφων την 31η Αυγούστου 1997, στους δρόμους του Παρισίου. Τα πορίσματα για την διαλεύκανση των συνθηκών του δυστυχήματος, που δημοσιοποιήθηκαν τον Απρίλιο του 2008, επέρριψαν ευθύνες στους οδηγούς που είχαν εξαπολύσει την καταδίωξη αλλά και τον οδηγό του οχήματος της Νταϊάνα.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%B9%CE%B3%CE%BA%CE%AF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1_%CE%9D%CF%84%CE%B1%CF%8A%CE%AC%CE%BD%CE%B1
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Η λίμνη του Ζαρού


Η λίμνη του Ζαρού

Η τεχνητή λίμνη του Ζαρού ή Βοτόμος βρίσκεται στις νότιες πλαγιές του Ψηλορείτη, 1km βόρεια από τον Ζαρό και 45km νοτιοδυτικά του Ηρακλείου. Η λίμνη πριν το 1987 ήταν ένας μικρός υδροβιότοπος ο οποίος σχηματιζόταν από τον κρατήρα της πηγής Βοτόμου. Την σημερινή της μορφή την πήρε το 1987, όταν η Δασική υπηρεσία ανέπλασε την περιοχή και δημιούργησε μια τεχνητή λίμνη όπου συγκρατούνται τα νερά της πηγής. Η λίμνη τροφοδοτείται με νερό από την πηγή Βοτόμος, μια από τις πολλές πηγές της ευρύτερης περιοχής. Η ονομασία Βοτόμος είναι γνωστή στους Κρητικούς από την ομώνυμη εταιρεία εμφιάλωσης ενός από τα πιο διάσημα νερά στην Κρήτη, το «Ζαρός».Η ονομασία Ζαρός προέρχεται από το μόριο Ζα, που σημαίνει πολύ, και το ρήμα ρέω. «Ζαρός» δηλαδή σημαίνει το μέρος όπου ρέει πολύ νερό.Γύρω από τη λίμνη υπάρχουν αρκετές ταβέρνες και καφετέριες, όπου ο επισκέπτης μπορεί να ξεκουραστεί και να απολαύσει πέστροφα και σολωμό, οι οποίες εκτρέφονται σε στέρνες δίπλα στη λίμνη. Επίσης, υπάρχει μια παιδική χαρά, χώροι με παγκάκια και τραπέζια, στους οποίους μπορείτε να κάνετε πικ νικ. Η βόλτα γύρω από την λίμνη είναι πολύ σύντομη και αξίζει, καθώς οι όχθες τις είναι πνιγμένες στο πράσινο και στα πλατάνια.Τέλος, από τη λίμνη ξεκινάει το μονοπάτι που οδηγεί μέσα στο φαράγγι του Αγίου Νικολάου και καταλήγει μετά από 5km πορείας στο μαγευτικό πρινόδασος του Ρούβα (2:30 ώρες). (Πηγη www.cretanbeaches.com photo by Manos Spyridakis)


Παρακάτω σας παραθέτω δικές μου φωτογραφίες από τη λίμνη στο Ζαρό













Ο Ντα Βίντσι στο «Μυστικό Δείπνο»;;;

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/08/blog-post_29.html?spref=fb

Ο Ντα Βίντσι «εμφανίζεται» στο «Μυστικό Δείπνο»;;;

Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είναι χωρίς αμφιβολία ο καλλιτέχνης πίσω από μερικά από τα διασημότερα έργα ζωγραφικής τέχνης στην ιστορία, ωστόσο οι ειδικοί της τέχνης λίγα γνωρίζουν σχετικά με το πώς έμοιζε ο ίδιος. Επειδή αυτή η μεγαλοφυΐα της Αναγέννησης δεν δημοσίευσε αυτοπροσωπογραφίες από τα νεανικά του χρόνια, οι ακαδημαϊκοί ανά τον κόσμο έχουν αναγκαστεί να διερευνήσουν εις βάθος τις υποψίες τους ότι μπορεί να έχει τοποθετήσει την εικόνα του σε ένα από τα αριστουργήματά του, και μάλιστα στον διάσημο «Μυστικό Δείπνο».
perierga.gr - Ζωγράφισε ο Ντα Βίντσι τον εαυτό του στο "Μυστικό Δείπνο";
Ο ιστορικός τέχνης δρ Ross King παρουσίασε πρόσφατα νέα στοιχεία που, όπως ο ίδιος πιστεύει, καταδεικνύουν ότι στον εν λόγω πίνακα ο Ντα Βίντσι χρησιμοποιεί το πρόσωπό του για δύο αποστόλους: τον Θωμά και τον Ιάκωβο. Ο δρ King στηρίζεται στο πορτρέτο ενός άνδρα με κόκκινο χρώμα, το οποίο δημιουργήθηκε το 1515, και πιστεύεται ότι είναι η αυτοπροσωπογραφία του Ντα Βίντσι.

perierga.gr - Ζωγράφισε ο Ντα Βίντσι τον εαυτό του στο "Μυστικό Δείπνο";
«Έχει κλασική ελληνική μύτη, μακριά μαλλιά και γενειάδα, όπως ο Ιάκωβος στον πίνακα. Επιπλέον, ο Θωμάς κάνει μια χειρονομία με το δάχτυλό του, που αναφέρεται στα κείμενα ως σήμα-κατατεθέν του Ντα Βίντσι», εξηγεί ο δρ King. Ωστόσο ο επιστήμονας και μελετητής του Λεονάρντο ντα Βίντσι και των έργων του, Charles Nicholl λέει σχετικά: «Ο μοναδικός από όλους τους Αποστόλους με τον οποίο ο Λεονάρντο δεν θα επιθυμούσε με τίποτα να ταυτιστεί μαζί του, είναι ο Θωμάς. Και ο λόγος είναι απλός. Ο Ντα Βίντσι ήταν μεγάλος υποστηρικτής του διαλόγου και των ερωταποκρίσεων πριν καταλήξει σε ένα συμπέρασμα και δεν αποδεχόταν εύκολα ό,τι του έλεγαν οι άλλοι. Σε αντίθεση με τον Θωμά…».
perierga.gr - Ζωγράφισε ο Ντα Βίντσι τον εαυτό του στο "Μυστικό Δείπνο";
 
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η «εύρεση» εικόνων του Λεονάρντο στους πίνακές του έχει γίνει τα τελευταία χρόναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές «παιχνίδι» ανάμεσα στους ακαδημαϊκούς, με πιο γνωστή «ανακάλυψη» αυτή που αναφέρει ότι η Μόνα Λίζα είναι στην πραγματικότητα αυτοπροσωπογραφία του Ντα Βίντσι με… αμφίεση!

http://perierga.gr/



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις