Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΑΥΠΛΙΟ - ΣΥΡΟΣ - ΤΖΙΑ - ΥΔΡΑ






Από παλιό περιοδικό για ταξίδια. 

Ίσως κάποια στοιχεία να έχουν αλλάξει 
π.χ. τηλ/να , στέκια κ.λ.π.

Όμως όπως και νάχει είναι ονειρεμένοι προορισμοί


Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-







Διογένης ο Κυνικός

-Ο Πλάτων τιμούσε τον Διογένη, που τον ονόμαζε «Σωκράτη μαινόμενο», εκείνος όμως δεν είχε σε μεγάλη υπόληψη τον ιδρυτή της Ακαδημίας και δεν άφηνε ευκαιρία να τον ειρωνεύεται. 

Όταν ο Πλάτων διατύπωσε τον γνωστό ορισμό για τον άνθρωπο: «Ζώον δίπουν άπτερον» (ζώο με δύο πόδια και χωρίς φτερά) ο Διογένης μάδησε ένα πετεινό και τον παρουσίασε στην αγορά λέγοντας «Ιδού ο άνθρωπος του Πλάτωνος» κι αυτός τότε συμπλήρωσε τον ορισμό με το «και πλατώνυχον». 

-Μια μέρα μπήκε στο πλουσιόσπιτο του Πλάτωνα και με τα ξυπόλυτα (και βρώμικα) πόδια του πατούσε στα χαλιά λέγοντας «πατώ τον του Πλάτωνος τύφον (ματαιοδοξία)». 

-Όταν ο Πλάτων τον είδε μια μέρα να γευματίζει μονάχα με ψωμί κι ελιές, δεν κρατήθηκε και τον πείραξε λέγοντας: «Αν είχες πάει στο Διονύσιο, δε θα ‘τρωγες τώρα ελιές». Ο Διογένης όμως δεν του τη χάρισε: «Αν έτρωγες ελιές δε θα χρειαζόταν να πάς στον Διονύσιο» (Σημείωση: Ο Διονύσιος ήταν τύραννος των Συρακουσών ο δε Πλάτων πήγε κοντά του προσπαθώντας να εφαρμόσει στην πράξη τις ιδέες που είχε διατυπώσει στην «Πολιτεία» του). 

-Ο Διδύμων, οφθαλμίατρος της εποχής εξετάζει το μάτι μιάς κοπέλας. Ο Διογένης τον βλέπει. Ξέρει ο Διογένης ότι ο Διδύμων είναι τύπος ερωτίλος, κοινώς γυναικάς. Και του λέει «Πρόσεξε Διδύμωνα, μήπως εξετάζοντας τον οφθαλμό, πειράξεις την κόρην». 

-Είναι ο Διογένης καλεσμένος σε ένα γεύμα και πηγαίνει στο λουτρό για να πλυνθεί πρίν
φάει. Αλλά το λουτρό είναι πολύ βρώμικο. Δεν παραπονιέται, δεν λέει «είναι βρώμικο το λουτρό», και δεν προσβάλει τον οικοδεσπότη αλλά με αστεϊσμό ερωτεί «Οι εδώ λουόμενοι, που πλένονται κατόπιν;».

-Όταν ο Διογένης ρωτήθηκε που είδε ενάρετους (σύμφωνα με τις αρχές του) άντρες, αποκρίθηκε, «Άντρες πουθενά, στην Σπάρτη όμως, είδα παιδιά». 

-Ο Διογένης καυτηρίαζε τον πόλεμο, με τον δικό του, ιδιότυπο τρόπο: Οι Κορίνθιοι προετοιμάζονταν πυρετωδώς για να πολεμήσουν τον Φίλιππο της Μακεδονίας και για να μη φανεί ότι ο Διογένης μένει άπρακτος, πήρε κι αυτός το πιθάρι του και άρχισε να το τσουλάει πάνω κάτω! 

-Θέλησε κάποτε να πειράξει ένα ευνούχο μοχθηρό τύπο αφού έβλεπε τις πράξεις του και είχε ακούσει γι’ αυτόν. Οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να βάζουν πάνω από την θύρα της οικίας τους ένα θυραίο. Αυτό ήταν ένα σύμβολο ή σήμα ή ρητό που διάλεγαν για την οικία τους. Ο μοχθηρός αυτός άνδρας είχε βάλει άνωθεν της οικίας του το εξής ρητό. «Μηδέν εισίτω κακόν» ( Να μην μπει κανένα κακό). Και ο Διογένης κτύπησε την πόρτα και ρώτησε: «Ο οικοδεσπότης από πού μπαίνει;». 

-Όταν ρωτήθηκε ποιανού ζώου το δάγκωμα είναι το χειρότερο, λέγεται πως απάντησε: «Ανάμεσα στα άγρια, του συκοφάντη, και ανάμεσα στα ήμερα του κόλακα». 

-Μια μέρα, ενώ συζητούσε επί σοβαρού θέματος κι ελάχιστοι τον άκουγαν, άρχισε να σφυρίζει· τότε, καθώς πλήθος μαζεύτηκε αμέσως γύρω του, τους επέπληξε λέγοντας, «Εσείς σπεύδετε με όλη σας τη σοβαρότητα για ν’ ακούσετε ανοησίες, αλλά είστε πολύ αργοί και περιφρονητικοί όταν το θέμα είναι σοβαρό». 

-Όταν κάποιος του είπε, «οι περισσότεροι άνθρωποι γελούν μαζί σου», η απάντησή του ήταν, «πολύ πιθανόν οι γάιδαροι να γελούν μ’ αυτούς· αλλά όπως δεν τους νοιάζει για τα γαϊδούρια, ούτε και μένα με νοιάζει γι’ αυτούς». 

-Ο Μέγας Αλέξανδρος κάποτε θέλησε να πειράξει τον Διογένη και αφού έλεγε ότι ήταν Κύων, του έστειλε ένα πιάτο κόκκαλα. Μετά όταν τον συνάντησε τον Διογένη τον ρώτησε: «Σου άρεσε Κύων το δώρο μου;». Και ο Διογένης του απάντησε «Το έδεσμα ήταν άξιο για κύων, αλλά το δώρο δεν ήταν καθόλου άξιο για βασιλέα». 

-Όταν από τα βάθη της Ασίας ο Αλέξανδρος έστειλε στον τοποτηρητή του Αντίπατρο μήνυμα με κάποιον αγγελιοφόρο, που λεγόταν Αθλίας, ο Διογένης σχολίασε: «Αθλίας παρ΄αθλίου δι΄αθλίου προς άθλιον» (Ο άθλιος στέλνει άθλια επιστολή με τον Άθλιο προς ένα άθλιο). 

-Τον ρώτησε κάποιος τύραννος ποιος είναι ο καλύτερος χαλκός για να χυτευθεί ένα άγαλμά του και ο Διογένης του είπε «ο δι΄ου Αρμόδιος και Αριστογείτων εχυτεύθησαν» (δηλαδή ο χαλκός από τον οποίο γίνανε τα αγάλματα του Αρμόδιου και του Αριστογείτονα – των τυραννοκτόνων). 

-Μια μέρα, παρατήρησε μια τοιχογραφία που εικόνιζε δύο κενταύρους, πανάθλια ζωγραφισμένος και ρώτησε : «Πότερος τούτων Χείρων εστί;», λογοπαικτώντας με το επίθετο χείρων (= χειρότερος) και το όνομα του γνωστού κενταύρου Χείρωνα. 

-Όταν κάποιος είπε στον Διογένη, «Γέρασες, κοίτα να ξεκουραστείς», αυτός απάντησε «Αν έπαιρνα μέρος σε αγώνα δρόμου, στο τέλος, θα έπρεπε να χαλαρώσω αντί να επιταχύνω;». 

-Μια μέρα παρακολουθούσε μουσική παράσταση κιθάρας. Ο κιθαρωδός ήταν κάποιος ηρακλείων διαστάσεων και πολύ αγριωπός, το δε παίξιμό του είχε τα μαύρα του τα χάλια. Όλοι οι ακροατές αποδοκίμαζαν τον «καλλιτέχνη» και μονάχα ο Διογένης τον χειροκροτούσε. Όταν οι άλλοι τον ρώτησαν απορημένοι «γιατί;», εκείνος απάντησε: «Διότι τηλικούτος ών κιθαρωδεί και ου ληστεύει!» (Επειδή, παρά το μέγεθος του, παίζει κιθάρα και δεν ληστεύει). 

-Όταν είδε ένα μουσικό να χορδίζει την άρπα, του είπε, «Δεν ντρέπεσαι να δίνεις στο ξύλο εναρμονισμένους ήχους, τη στιγμή που απέτυχες να εναρμονίσεις την ψυχή με τη ζωή σου;». 

-Στην αγορά της Αθήνας τον έβρισε ένας φαλακρός. Ο Διογένης απάντησε: «Εγώ ου λοιδωρώ αλλά τας τρίχας επαινώ, ότι κρανίου κακού απηλλάγησαν», δηλαδή «Δεν θα σε βρίσω, αλλά θα παινέψω τις τρίχες που εγκατέλειψαν ένα τέτοιο κρανίο». 

-Τον καιρό που ο Διογένης ζούσε στην Κόρινθο, μεσουρανούσε εκεί η περίφημη εταίρα Λαΐς η Κορινθία. Ήταν τόσο όμορφη που κατά τον Προπέρτιο «όλη η Ελλάδα έλιωνε από πόθο μπροστά στην πόρτα της» ενώ ο Αρισταίνετος γράφει πως «τα στήθια της ήταν σαν κυδώνια» και κατά τον Αθήναιο πολλοί ζωγράφοι την είχαν ως πρότυπο. Δεν ήταν όμως μόνο πανέμορφη. Ήταν πολύ μορφωμένη, καλλιεργημένη, και πάμπλουτη. Φυσικά είχε σχέσεις με τους επιφανέστερους και πλουσιώτερους Έλληνες, που συνέρρεαν στην Κόρινθο για να τη γνωρίσουν (με τη βιβλική σημασία του ρήματος). 

Ανάμεσα στους «πελάτες» της ήταν και ο μαθητής του Σωκράτη Αρίστιππος, ιδρυτής της ηδονιστικής σχολής. Ο Αρίστιππος ήταν άνθρωπος ρεαλιστής και όταν κάποιοι του είπαν πως η Λαϊς δεν τον αγαπάει, αυτός απάντησε «Και τα ψάρια και το κρασί δε μ΄αγαπάνε αλλά εγώ τα απολαμβάνω». Ο Διογένης στην αρχή δεν έδινε καμιά σημασία στη Λαϊδα και όταν κάποιος φίλος του τον ρώτησε γιατί δεν την επισκέπτεται, αυτός απάντησε «ουκ ωνέομαι εγώ δεκακισχιλίων μίαν μεταμέλειαν», δηλαδή δεν αγοράζω με δέκα χιλιάδες δραχμές κάτι για το οποίο θα μετανοιώσω. Η Λαΐς, μαθαίνοντας το περιστατικό, πειράχτηκε και αποφάσισε να τιμωρήσει τον φιλόσοφο που καταφρονούσε τη γοητεία της.

Κατάφερε να τον πλησιάσει και του υποσχέθηκε μιαν ερωτική νύχτα μαζί της, δωρεάν. Ο Διογένης, τι είχε να χάσει, συμφώνησε. Η Λαΐς όμως τον υποδέχτηκε σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και στη θέση της βρισκόταν μια κακάσχημη υπηρέτριά της, από την οποία τελικά ο φιλόσοφος δέχτηκε τις θωπείες που του υποσχέθηκε η Λαΐς. Το άλλο πρωί διαπίστωσε το πάθημά του, το οποίο η εταίρα φρόντισε να το μάθει όλη η Κόρινθος. Ο Διογένης όμως απτόητος της ανταπέδωσε τα ίσα, λέγοντας «Λυχνίας σβεσθείσης πάσα γυνή Λαΐς» (δηλαδή, στο σκοτάδι όλες οι γυναίκες είναι ίδιες). 

Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, 

αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Ελία Καζάν


 
Ηλίας Καζαντζόγλου


Ο Ελία Καζάν (7 Σεπτεμβρίου 1909, Καισάρεια- 28 Σεπτεμβρίου 2003, Νέα Υόρκη) ήταν ελληνικής καταγωγής Αμερικανός σκηνοθέτης του θεάτρου και του κινηματογράφου.

Το κανονικό του όνομα ήταν Ηλίας Καζαντζόγλου. Ήταν ο σκηνοθέτης που ανέδειξε τον Μάρλον Μπράντο και τον Γουόρεν Μπίτι. Συνέβαλε στην καθιέρωση της προσέγγισης του ηθοποιού με βάση τη μέθοδο, που είχε αναπτύξει ο Κωνσταντίν Στανισλάβσκι.

Να σημειωθεί ότι οδήγησε 21 ηθοποιούς στις υποψηφιότητες των Όσκαρ. Ξεκίνησε την καριέρα του ως ηθοποιός στο θέατρο Group Theatre όπου παρέμεινε στη περίοδο 1932-1939. Το 1942 μεταπήδησε στη σκηνοθεσία παρουσιάζοντας τη πρώτη του παράσταση "Με τα δόντια" του Γουάιλντερ. Έκτοτε άρχισε ν΄ ανεβάζει με αυξανόμενη επιτυχία έργα διάσημων αμερικανών συγγραφέων. 
Εν τω μεταξύ το 1945 άρχισε να «γυρίζει» κινηματογραφικές ταινίες όπου και έγινε διάσημος στο Broadway, σκηνοθετώντας, ανάμεσα σε άλλα, τα έργα «Ένα δένδρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν» (1945), «Το μεγάλο κατηγορώ» (1946), «Συμφωνία Κυρίων» (1947), «Λεωφορείον ο πόθος» (1951), «Βίβα Ζαπάτα» (1952), «Το λιμάνι της αγωνίας» (1954), «Ένα πρόσωπο στο πλήθος» (1957), «Άγριο ποτάμι» (1960), «ο Θάνατος του Εμποράκου», «Ανατολικά της Εδέμ»,το «Αμέρικα - Αμέρικα» και «Λυσσασμένη Γάτα». Τιμήθηκε με δύο βραβεία Όσκαρ σκηνοθεσίας για τα έργα Συμφωνία Κυρίων και Το Λιμάνι της Αγωνίας, ενώ ήταν τρεις φορές υποψήφιος για τα έργα Λεωφορείο ο πόθος, Ανατολικά της Εδέμ και America, America, αντίστοιχα. Το 1999 η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου του απένειμε Τιμητικό Όσκαρ για το σύνολο του έργου του.

Ο Ηλίας Καζάν μαζί με τον Λη Στράνσμπεργκ ίδρυσαν τη περίφημη δραματική Σχολή Actor's Studio.

Η μαύρη σελίδα στην καριέρα του ήταν η συνεργασία του το 1952 με την Επιτροπή Αντιαμερικανικών Δραστηριοτήτων, κατά την οποία κατέδωσε συναδέλφους του ως κομμουνιστές (βλ. Μαύρη Λίστα του Χόλυγουντ).

Φιλμογραφία

Ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλυν/Χαμένα νιάτα (A tree grows in Brooklyn, 1945)
θάλασσα από γρασίδι/Η παραστρατημένη μητέρα (The Sea of Grass, 1947)
Το μεγάλο κατηγορώ (Boomerang!, 1947)
Συμφωνία Κυρίων (Gentleman's Agreement, 1947)
Πίνκι, η μιγάς (Pinky, 1949)
Πανικός στους δρόμους (Panic in the streets, 1950)
Λεωφορείον ο Πόθος (A streetcar named desire, 1951)
Βίβα Ζαπάτα (Viva Zapata!, 1952)
Δραπέτες του τρόμου (Man on a tightrope, 1953)
Το λιμάνι της αγωνίας (On the waterfront, 1954)
Ανατολικά της Εδέμ (East of Eden, 1955)
Η φωνή του πόθου (Baby Doll, 1956)
Μια μορφή μέσα στο πλήθος (A face in the crowd, 1957)
Λάσπη στ' αστέρια (Wild river, 1960)
Πυρετός στο αίμα (Splendor in the grass, 1961)
America, America (1963)
Ο συμβιβασμός (The arrangement, 1969)
Οι επισκέπτες (The visitors, 1972)
Ο τελευταίος μεγιστάνας (The last tycoon, 1976)
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%AF%CE%B1_%CE%9A%CE%B1%CE%B6%CE%AC%CE%BD

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Muffins με μελιτζάνα και φέτα



Muffins με μελιτζάνα και φέτα

Μuffins με μελιτζάνες, βασιλικό και φέτα είναι μια νόστιμη και διαφορετική συνταγή από τις συνηθισμένες.

130 γραμμάρια αλεύρι
30 γραμμάρια παρμεζάνα
1/2 φακελάκι μαγιά
1 αυγό
100 ml γάλα
40 ml ελαιόλαδο
1 μικρή μελιτζάνα
100 γραμμάρια φέτα
Βασιλικός
Αλάτι,πιπέρι

Πλύντε και κόψτε μελιτζάνα σε τετράγωνα κομμάτια και τα τηγανίζουμε σε ένα τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο.

Σε ένα μπολ τοποθετήστε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και το τριμμένο τυρί τη παρμεζάνα.

Προσθέστε τη κομμένη σε κύβους μελιτζάνα, τη φέτα και το βασιλικό και ανακατεύουμε.

Αναμίξτε και τα υγρά συστατικά (το αυγό με το γάλα, λάδι) μαζί με το αλάτι και το πιπέρι μαζί με τις μελιτζάνες και ανακατέψτε καλά.

Ρίξτε το μίγμα στις φόρμες τους 2 με 3 κουταλιές για να συμπληρώσουν το 2/3 του ύψους τους.

Ψήστε τα muffins σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 15 λεπτά. Αφήστε τα να κρυώσουν πριν τα αφαιρέσετε από τις φόρμες τους.

melitzolithos.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Οι 10 μύθοι για την αντρική υγεία


Οι 10 μύθοι για την αντρική υγεία

Αν νομίζετε ότι η πρωτεΐνη θα σας χαρίσει απλόχερα ένα κορμί γεμάτο μυς ή ότι μπορείτε να τρώτε ό,τι θέλετε εφόσον γυμνάζεστε, χωρίς επιπτώσεις, τότε ήρθε η ώρα να προσγειωθείτε στην πραγματικότητα, μαθαίνοντας τους 10 μύθους γύρω από τον άντρα και την υγεία του.

Το φθινόπωρο σηματοδοτεί για πολλούς μια νέα εποχή που τους εμπνέει να κάνουν αλλαγές, να βρουν νέα χόμπι και να ξεκινήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής με αλλαγές στη διατροφή και τη φυσική τους δραστηριότητα.

Με την πληθώρα πληροφοριών που λαμβάνουμε σε θέματα υγείας, όμως, τόσο από την τηλεόραση και τα περιοδικά, όσο και διαδικτυακώς, είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε τι απ’ όλα ισχύει και τι είναι απλά παραπλανητικό, με αποτέλεσμα πολλές φορές να ακολουθούμε συμβουλές και διαπιστώσεις που δεν ισχύουν. Γι’ αυτό και το click@Life συγκέντρωσε το τοπ 10 των μύθων της ανδρικής υγείας, για να βοηθήσει τους άντρες να μην πέσουν θύματα μιας… φήμης.

Νο.10: Μειώνοντας μόνο την πρόσληψη θερμίδων θα χάσετε λίπος

Προσέχοντας μόνο τις θερμίδες που λαμβάνετε από τη διατροφή σας, θα καταφέρετε να χάσετε ένα ποσοστό βάρους, αλλά ίσως όχι το λίπος που θα έπρεπε - αυτό εξαρτάται από το είδος των τροφών που περιλαμβάνει η διατροφή σας. Αν για παράδειγμα τρέφεστε με επεξεργασμένες τροφές πλούσιες σε λίπη (μετρώντας πάντα τις θερμίδες σας), αυτό που ενδεχομένως να χάσετε είναι μυς κι όχι λίπος, ενώ ταυτόχρονα θα επιβραδύνετε το μεταβολισμό σας. Τι πρέπει να κάνετε; Κρατήστε τον έλεγχο των θερμίδων σας, απλώς προσέξτε και από πού τις λαμβάνετε, προτιμώντας φρέσκες τροφές, χωρίς πολλά λιπαρά, όπως π.χ. φρούτα και λαχανικά.

Νο.9: Το «σπάσιμο» των δαχτύλων προκαλεί αρθρίτιδα

Η διαπίστωση αυτή είναι εντελώς αναληθής, αφού δεν υπάρχει απόδειξη ότι κάνοντας την κίνηση του «σπασίματος» στα δάχτυλά μας, θα οδηγηθούμε σε αρθρίτιδα. Συνήθως ο ήχος που ακούγεται με αυτή την κίνηση είναι οι φυσαλίδες αρθρικού υγρού που σπάνε ή οι τένοντες που περνάνε από τα οστά. Παρ’ όλ’ αυτά δεν αποκλείεται να προκληθούν άλλου είδους ζημιές, όπως μειωμένη δύναμη στη λαβή μας.

Νο.8: Η σοκολάτα προκαλεί ακμή

Μπορεί να σας οδηγήσει σε αύξηση του λίπους, να σας χαρίσει περιττά κιλά, αλλά όσον αφορά την ακμή, η σοκολάτα δεν έχει αποδειχτεί ότι μπορεί να την προκαλέσει. Αυτό που μπορεί όντως να οδηγήσει σε αυτή τη δερματική πάθηση είναι η μεγάλη κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, οι οποίες θα διαταράξουν το σύστημα λειτουργίας του οργανισμού μας και μπορεί να μας γεμίσουν με σπυράκια – η σοκολάτα, όμως, από μόνη της δεν είναι η αιτία.

Νο.7: Πρέπει να αποφεύγουμε όλα τα κορεσμένα λίπη

Οι περισσότεροι άντρες αποκλείουν εντελώς τα κορεσμένα λιπαρά από τη διατροφή τους, πιστεύοντας, όπως ακούγεται άλλωστε και από παντού, ότι η καλή υγεία έρχεται όταν αυτά… φεύγουν από τον οργανισμό μας. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι αν ελέγχετε το ποσοστό κορεσμένων λιπαρών που λαμβάνετε καθημερινά και φροντίζετε να το διατηρείτε περίπου στο 15% της ημερήσιας πρόσληψης λίπους, τότε μπορεί να συμπεριληφθεί στη διατροφή σας. Και κάτι που ίσως δεν γνωρίζατε: σε μικρές ποσότητες, τα κορεσμένα λίπη βοηθούν στην αποφυγή μείωσης της τεστοστερόνης, οπότε το «παν μέτρον άριστον» ισχύει για άλλη μια φορά.

Νο.6: Όσο περισσότερη πρωτεΐνη καταναλώνετε, τόσο περισσότερο θα αυξήσετε τους μυς σας

Η κάπως παρωχημένη αντίληψη ότι η πολλή πρωτεΐνη «χτίζει» μύες, έχει μια δόση αλήθειας, αλλά πρέπει να έχετε υπόψη το εξής: πράγματι απαιτείται πρωτεΐνη προκειμένου να δημιουργηθούν μύες στο σώμα, αλλά αυτό θα συμβεί αν λάβετε τις απαραίτητες ποσότητες που χρειάζεται ο οργανισμός σας ημερησίως - από και πέρα το πλεόνασμα πρωτεΐνης δεν θα σας χαρίσει και πλεόνασμα… μυών. Αντιθέτως, μάλιστα, η έξτρα πρωτεΐνη που θα λάβετε θα μετατραπεί σε λίπος ή θα αξιοποιηθεί ως ενέργεια, καθώς το σώμα δεν θα μπορεί να την αξιοποιήσει για άλλους μυς. Η ανάγκη σε πρωτεΐνη που έχετε καθημερινά, ίσως είναι αρκετά χαμηλότερη απ’ αυτή που πιστεύετε και αντιστοιχεί σε περίπου 1 γραμμάριο ανά κιλό σωματικού βάρους για όσους δεν έχουν ιδιαίτερη σωματική δραστηριότητα, ενώ αυξάνεται ανάλογα με το πόσο ασκούμαστε.

Νο.5: Η απώλεια μυϊκής μάζας είναι αναπόφευκτη με το πέρασμα των χρόνων

Νομίζετε ότι στα γενέθλια που θα γιορτάσετε σε 10 χρόνια, οι μυς σας θα σας έχουν εγκαταλείψει; Λάθος. Ο πρωταρχικός και μοναδικός λόγος που οι άντρες χάνουν τη μυϊκή τους μάζα είναι τ’ ότι... παραιτούνται. Αν συνεχίσετε τη γυμναστική και τη διατροφή σας, χωρίς να ρίχνετε δραματικά τους ρυθμούς και την πειθαρχία σας, τότε θα συνεχίσετε να στέλνετε σήμα στον εγκέφαλο ότι πρέπει να διατηρήσει το μυϊκό ιστό και οι πιθανότητες να αντιμετωπίσετε απώλειες, είναι πολύ μικρές.

Νο.4: Όσο γυμνάζεστε, μπορείτε να τρώτε ό,τι θέλετε χωρίς να ανησυχείτε για την πρόσληψη λίπους

Αν περνάτε ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο με σκοπό να παραγγέλνετε μετά όλο το μενού της απέναντι ψησταριάς, τότε πρέπει να αναθεωρήσετε άμεσα. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να πάρετε πίσω και με το παραπάνω όλες τις θερμίδες που «κάψατε» σε μερικά μόλις λεπτά, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να διαχειρίζεστε σωστά και τη διατροφή σας. Μια κακή δίαιτα δεν θα μπορέσει να… εξαφανιστεί στο γυμναστήριο κι όσοι προσπαθούν κάτι τέτοιο, το μόνο που καταφέρνουν είναι να κουράζονται υπερβολικά και να ανεβάζουν τα επίπεδα της κορτιζόλης τους, καθώς το σώμα τους προσπαθεί να διαχειριστεί την έντονη άσκηση. Η υψηλή κορτιζόλη σχετίζεται με αυξημένο κοιλιακό λίπος, οπότε δυστυχώς, δεν θα καταφέρετε τίποτα με αυτή την τακτική.

Νο.3: Μπορείτε να αναπληρώσετε τον χαμένο σας ύπνο τα Σαββατοκύριακα

Με την καθημερινότητα να γίνεται συνεχώς όλο και πιο απαιτητική, πολλοί μπορεί να πιστεύουν ότι οι λιγότερες ώρες ύπνου τις καθημερινές και οι περισσότερες τα Σαββατοκύριακα, μπορούν να φέρουν την ισορροπία στον οργανισμό τους. Παρ’ όλο που κάτι τέτοιο μπορεί να βοηθήσει, δεν πρόκειται να εξαλείψει την έλλειψη ύπνου συν του ότι με αυτό τον τρόπο διαταράσσεται το βιολογικό σας ρολόι. Για να αισθάνεστε και να λειτουργείτε φυσιολογικά, χρειάζεται να πηγαίνετε για ύπνο καθημερινά την ίδια περίπου ώρα, να ξυπνάτε την ίδια ώρα και να φροντίζετε να λαμβάνετε 7-8 ώρες ποιοτικού ύπνου.

Νο.2: Το αλάτι πρέπει να λείπει από το φαγητό σας

Μπορεί να θεωρείται ένας διατροφικός εχθρός, το αλάτι, όμως, είναι απαραίτητο για έναν αριθμό σημαντικών λειτουργιών του σώματος, γι’ αυτό και δεν χρειάζεται να το αποκλείσετε εντελώς από τη διατροφή σας. Αν διαπιστώσετε ότι καταναλώνετε αρκετό αλάτι σε καθημερινή βάση, φροντίστε να αυξήσετε και την πρόσληψη καλίου μέσω της διατροφής σας, προκειμένου να φτάσετε τα επίπεδα σε ισορροπία και να μειώσετε τις βλαβερές συνέπειες που μπορεί να προκαλέσει η υψηλή πρόσληψη αλατιού. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να αποφεύγετε τις επεξεργασμένες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, ούτε ότι δεν πρέπει να προσέχετε να μην το παρακάνετε.

Νο.1: Το ασπράδι του αβγού είναι καλύτερη επιλογή από ολόκληρο το αβγό

Φτάνοντας στην κορυφή του τοπ 10, το τελευταίο που πρέπει να θυμάστε είναι ότι δεν χρειάζεται να αποφεύγετε τον κρόκο του αβγού και να τρώτε μόνο το ασπράδι του, φοβούμενοι την υψηλή χοληστερίνη. Στην πραγματικότητα, ο κρόκος του αβγού περιέχει τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά τα οποία και χάνετε αν το αποφεύγετε, συν του ότι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη. Αν έχετε πρόβλημα με τη χοληστερίνη σας, συμβουλευτείτε το γιατρό σας για το πόσα αβγά μπορείτε να καταναλώνετε την εβδομάδα, ενώ αν η χοληστερίνη σας είναι φυσιολογική, δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε τον κρόκο

 click@Life

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Σαπούνι παραδοσιακό



                    Σαπούνι παραδοσιακό: Μάθετε πώς να το φτιάχνετε

Για όσους προτιμούν τον απλό, παραδοσιακό τρόπο καθαρισμού με μπάρα σαπουνιού, οι φυσικές συνταγές που υπάρχουν είναι ιδανικές για να καθαρίσουν, να ενυδατώσουν και να αρωματίσουν το σώμα! Απολαύστε τη διαδικασία παρασκευής, δουλέψτε με όρεξη και δημιουργικότητα και το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει...

Για να δημιουργήσετε ένα αποσμητικό σαπούνι θα
χρειαστείτε τα εξής υλικά:
1 κουταλιά αμυγδαλέλαιο
2 σταγόνες αιθέριο έλαιο petitgrain
2 σταγόνες αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο
3 κουταλιές μαγειρική σόδα
1 κουταλιά μελισσοκέρι
3 κουταλιές γλυκερίνη.

Ωστόσο ο τρόπος για να το φτιάξετε είναι ο εξής...

Zεσταίνετε το αμυγδαλέλαιο και τα αιθέρια έλαια σε ένα μπολ, που θα κρατήσετε πάνω από μια κατσαρόλα που βράζει.

Ρίχνετε τη μαγειρική σόδα, ανακατεύοντας έντονα μέχρι να διαλυθεί, και προσθέτετε το μελισσοκέρι.

Ανακατεύετε ξανά, μέχρι όλα τα υλικά να γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα.

Τελευταία προσθέτετε τη γλυκερίνη και ανακατεύετε το μείγμα με ένα πιρούνι.

Ρίχνετε το μείγμα σε φoρμάκια και το αφήνετε μερικές ώρες στο ψυγείο να σταθεροποιηθεί πριν το χρησιμοποιήσετε.

Tα σπιτικά σαπούνια, επειδή δεν περιέχουν χημικά πρόσθετα, δεν δημιουργούν ίδια ποσότητα αφρού με τα σαπούνια του εμπορίου.

womantime.gr

Το σπήλαιο των αγίων Θεοδώρων

πηγή: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.499335876744971.118421.409941222351104&type=1

O Βραχώδης ναός των Αγίων Θεοδώρων
 
Το σπήλαιο των αγίων Θεοδώρων είναι διαμορφωμένο σε ναΐδριο με την προσθήκη χτιστού τέμπλου και με την τοιχογράφηση των επιφανειών του βράχου, θυμίζοντας τις σπηλαιώδεις εκκλησίες της Καππαδοκίας. 
Oι τοίχοι και το εικονοστάσιο είναι πλούσια διακοσμημένοι με βυζαντινές τοιχογραφίες δύο φάσεων: Η πρώτη χρονολογείται στα τέλη του 11ου αι. και ανήκει στη λεγόμενη “μοναστική” τεχνοτροπία, η δεύτερη στη στροφή του 12ου με τον 13ο αι. και διακρίνεται από τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης “μεταβατικής εποχής”. 
Η τέχνη τους αντανακλά τη μεγάλη παράδοση αγιογραφιών της Κωνσταντινούπολης.



σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Γεωτρόπιο 8 - Το χωριό περιβόλι κοντά στο δρυμό Βάλια Κάλντα Ο ναός του Ηφαίστου στο θησείο Η ελιά Η ροπαλόπαπια Ο φαλακροκόρακας "Λαγγόνα" Οι μύλοι της Τήνου























Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Το χωριό περιβόλι κοντά στο δρυμό Βάλια Κάλντα 
Ο ναός του Ηφαίστου στο θησείο 
Η ελιά 
Η ροπαλόπαπια
Ο φαλακροκόρακας "Λαγγόνα" 
Οι μύλοι της Τήνου

τεύχος 77

«Μυθολογίες του Έρωτα»

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=465930886774957&set=a.464700970231282.108851.108511895850193&type=1&theater

                                                    «Μυθολογίες του Έρωτα»

Στο πλαίσιο των καλοκαιρινών πολιτιστικών του εκδηλώσεων, ο δήμος Μαλεβιζίου παρουσιάζει την ποιητική συλλογή της γνωστής δημοσιογράφου και ποιήτριας Ήρας Φελουκατζή με τίτλο «Μυθολογίες του Έρωτα», την ερχόμενη Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 20:00, στο μικρό θέατρο στην πλατεία Μ. Κατσαμάνη στο κέντρο Γαζίου (δίπλα ακριβώς από το Δημαρχείο Μαλεβιζίου).

Συντονιστής της εκδήλωσης και ομιλητή
ς, θα είναι ο Γιάννης Μαρκάκης μέλος του Δ. Σ. του συλλόγου "Terre des Rencontres".

Ομιλητές θα είναι ο Ζαχαρίας Κατσακός, κριτικός λογοτεχνίας – ποιητής, η Ευαγγελία Πετρουγάκη, φιλόλογος – ποιήτρια και η ίδια η δημοσιογράφος και ποιήτρια Ήρα Φελουκατζή.

Η Ήρα Φελουκατζή συνδέεται ήδη στενά με την περιοχή του Δήμου Μαλεβιζίου, καθώς τα δώδεκα τελευταία χρόνια επιλέγει την περιοχή της Αγίας Πελαγίας για τις καλοκαιρινές της διακοπές και την συγγραφή των βιβλίων της. Είναι αξιοσημείωτο μάλιστα ότι κάποια από τα ποιήματα της Συλλογής η ποιήτρια τα εμπνεύστηκε στην περιοχή.

Η συλλογή ποιημάτων «Μυθολογίες του έρωτα» αποτελεί ουσιαστικά μια ποιητική περιπλάνηση στις μορφές και στις ζωντανές μνήμες του έρωτα, έτσι όπως αυτές βιώνονται από το ποιητικό υποκείμενο και εγγράφονται καθώς «η ποιήτρια διασχίζει τους ασημένιους καθρέφτες με τις αντανακλάσεις των παθών, σε αναζήτηση του alter ego, μετουσιώνοντας τα βιώματα σε αυτογνωσία, για να ανυψωθεί από τη σάρκα στο πνεύμα, από τον ίσκιο στο φως, από το μηδέν στο άπειρο».

Η εκδήλωση θα πλαισιωθεί μουσικά με ήχους μαντολίνου από τον Ηρακλή Πρινιανάκη και ήχους λαγούτου από τον Γιάννη Βαμβουκάκη.

Λίγα λόγια για την Ήρα Φελουκατζή

Η Ήρα Φελουκατζή γεννήθηκε στη Σάμο. Σπούδασε δημοσιογραφία στη Γαλλία. Από το 1966 ζει στο Παρίσι. Εργάζεται ως δημοσιογράφος ανταποκρίτρια ελληνικών εφημερίδων, περιοδικών και της ελληνικής Τηλεόρασης. Συνεργάστηκε με γαλλικά μέσα ενημέρωσης ειδικά για την κάλυψη των θεμάτων που αφορούν την Ελλάδα και την Ευρώπη. Προσωπικά της ενδιαφέροντα είναι η ανάλυση των θεμάτων επικαιρότητας, η εμβάθυνση των πολιτικών και κοινωνικών γεγονότων, η μαρτυρία για τις σύγχρονες εξελίξεις, ο πολιτισμός, η τέχνη, ο πνευματικός στοχασμός. Συμμετέχει στο κίνημα των Γάλλων ποιητών, σε πολυάριθμες λογοτεχνικές εκδηλώσεις και οργανώνει λογοτεχνικές εκδηλώσεις στο Παρίσι.

Στη Γαλλία και στην Ελλάδα έχουν εκδοθεί τρεις ποιητικές συλλογές της: «ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΔΟΝΗΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ» (Εκδόσεις Λιβάνη) 1998 - « PAYSAGES VIBRANTS » σε μετάφραση Μισέλ Βόλκοβιτς (Εditions L'HARMATTAN) το 2000. «ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ - RESONANCES» δίγλωσση ποιητική συλλογή με μετάφραση στα γαλλικά της ποιήτριας, (συνέκδοση των Εκδοτικών οίκων « ΛΙΒΑΝΗ » και «L' HARMATTAN»), το 2001. "ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ" η τρίτη ποιητική συλλογή της συγγραφέως εκδόθηκε το 2011 στην Ελλάδα από τον εκδοτικό οίκο "ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗ" και στη Γαλλία από τον εκδοτικό οίκο « L'HARMATTAN » σε δίγλωσση έκδοση, (μετάφραση στα γαλλικά από την ποιήτρια). Εικονογράφηση εξωφύλλου με το έργο του Φασιανού «φτερωτός έρως». Πρόλογος του φιλοσόφου - ποιητή Φιλίπ Τανσελέν

Κυκλοφόρησε επίσης το 2005 στη Γαλλία στο Βέλγιο στον Καναδά και σε άλλες γαλλόφωνες χώρες από τις εκδόσεις Εditions LANORE το γαλλικό της μυθιστόρημα με τίτλο «LE DEPASSEMENT Voyage intérieur vers la lumière». Με μετάφραση της συγγραφέως στα ελληνικά και τον τίτλο «ΥΠΕΡΒΑΣΗ Εσωτερικό ταξίδι προς το φως» το βιβλίο κυκλοφόρησε το 2006 και στην Ελλάδα από τις Εκδόσεις Λιβάνη.
Το 2011 κυκλοφόρησε το CD «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ» ποίηση της Ήρας Φελουκατζή μελοποιημένη από τον συνθέτη Δημήτρη Δασκαλοθανάση, τραγούδι από την Κατερίνα Βλάχου. Δύο Γάλλοι συνθέτες έχουν επίσης μελοποιήσει ποίηση της Η.Φ. ο Οlivier Rech και ο Ben Nodji

http://www.cretalive.gr/new/108673/civilization/Parousiasi_tis_poiitikis_sullogis_tis_Iras_Feloukatzi

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

3 Σεπτεμβρίου 1955 Θεσσαλονικη

πηγή :  http://visaltis.blogspot.gr/2012/09/blog-post_6.html?spref=fb

Το "σπίτι του Κεμάλ", ήταν η αιτία να ξεκληριστεί ο ελληνισμός της Πόλης

3 Σεπτεμβρίου 1955  Θεσσαλονικη

η γυναίκα του Τούρκου Προξένου στην Θεσσαλονίκη καλεί εναν Έλληνα φωτογράφο και του ζητάει να φωτογραφήσει τον περίβολο του Προξενείου, το οποίο στεγάζεται δίπλα σε παλιό σπίτι, στο οποίο έζησε για 12 χρόνια ο Μουσταφά Κεμάλ (γεννήθηκε στη Χρυσαυγή Λαγκαδά).

 Το "Σπιτι του Κεμαλ" ειναι..
κατι σαν Ιερός χωρος για τους Τούρκους πολίτες. Τις φωτογραφίες τις ζήτησε ως ‘ενθύμιο’, διότι την επομένη επρόκειτο να αναχωρήσει για την Τουρκία.

Δύο μέρες μετά (μεσανυχτα 5ης προς 6η Σεπτεμβρίου) πραγματοποιείται μια εκρηξη στον Κήπο του "Σπιτιού του Κεμαλ Ατατούρκ". Η Βομβα δεν προκαλεσε μεγαλες ζημιες (Έσπασαν μόνο κάποια τζάμια).

Η Ελληνική Αστυνομία έπειτα απο ειδοποίηση Ελλήνων περιοίκων εξουδετερώνει τον μηχανισμό.H είδηση για την τοποθέτηση βόμβας στο σπίτι του Ατατούρκ στη Θεσσαλονίκη εκανε τον γυρο της Τουρκιας μεσα απο Ανθελληνικά δημοσιευματα Τουρκικών Εφημεριδων. Οι Φωτογραφιες που παρουσιαζονται στις εφημεριδες ειναι οι ιδιες Φωτογραφίες που ειχε τραβηξει και ειχε παρει ως ενθύμιο η Γυναίκα του Τούρκου προξενου μερικές μέρες πρίν : Μονο που ηταν "περιεργα" παραποιημένες, με τετοιον τρόπο ώστε να δίδεται η εντύπωση ότι στο σπίτι του "πατέρα των Τούρκων" είχε σημειωθεί μια τεράστια έκρηξη από βόμβα που είχαν "τοποθετήσει οι Έλληνες".

Αλλα ποιός εβαλε την Βόμβα και τι σκοπό εξυπηρετούσε ;
Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ

Η Πρώτη αντιδραση απο πλευρας της Ελλάδας ερχεται με ανακοινωση του τοτε Υπουργείου Βορείου Ελλάδας, που επισήμαινε ότι με την πράξη αυτή, - που προερχόταν από Τούρκους - προετοιμαζόταν η μεγάλη επίθεση εναντίον των Ελλήνων της Μικράς Ασίας.

 Η Ελληνική Αστυνομια με σωστές κινήσεις καταφερε και βρήκε τους ενόχους : Τη βόμβα,- σύμφωνα με το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης που βγήκε στις 17 Δεκεμβρίου 1955,- ειχε τοποθέτησει ο φύλακας του κτιρίου, Χασάν Ουτσάρ Μεχμέτογλου και την παρέλαβε από τον Ελληνα Μουσουλμάνο φοιτητή της Νομικής Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Οκτάι Εγκίν.

Και οι δυο φυσικά κατηγορηθηκαν σαν πρακτορες των Τούρκων.Μετα απο ανακρίσεις Λοιπόν και οι δυο Τούρκοι παραδέχτηκαν τα όσα έκαναν. Ειδικότερα, ο ίδιος ο Τούρκος κλητήρας του προξενείου τελικά ομολόγησε ότι αυτός τοποθέτησε την βόμβα, την οποία του έδωσε ο Έλληνας μουσουλμάνος από την Κομοτηνή, Οκτάι Εγκιν. Οι Τούρκοι αυτοί κατονομάζονταν ως αυτουργοί της έκρηξης, ενώ οι δυο πρόξενοι της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη ως οι ηθικοί αυτουργοί.

Η ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΚΤΑΪ (του Έλληνα μουσουλμάνου φοιτητή από την Κομοτηνή)

Ο Οκτάι μετά την ομολογία του, έμεινε 5,5 μήνες προφυλακισμένος. Το Εφετείο διέταξε την συνέχιση της κράτησής του επειδή ήταν "ύποπτος φυγής". Το ίδιο δικαστήριο, με την ίδια σύνθεση, διέταξε -μάλλον κατόπιν υψηλών παρεμβάσεων, την αποφυλάκισή του, κρίνοντας ότι δεν ήταν πλέον ύποπτος φυγής.

Λίγο αργότερα ο τότε Τούρκος Πρόξενος της Κομοτηνής Αχμέτ Ουμάρ, τον φυγάδευσε με το αυτοκίνητό του στην Τουρκία, έχοντάς τον κρυμμένο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου.
 

Ο Οκτάι, 45 χρόνια μετά, σε συνέντευξη του το 2000, αρνήθηκε -όπως είναι φυσικό -ότι αυτός έδωσε την βόμβα στον φύλακα.

Αργοτερα εγινε Γενικός Διευθυντής της Κρατικής Ασφάλειας και Νομάρχης Νεάπολης Καππαδοκίας. 
ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΒΟΜΒΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ;

η εφημερίδα "Iσταμπούλ Eξπρές» είχε δημοσιεύσει την επομένη ορισμένες πλαστές φωτογραφίες, που έδειχναν το σπίτι καταστραμμένο, ενώ δεν υπήρχαν σοβαρές ζημίες.

Μια μερα μετα την εκρηξη της Βομβας στο Σπιτι του Κεμαλ άρχισαν να συγκεντρώνονται στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης Τουρκοι φοιτητές και πολίτες, μεταξύ των οποίων και αρκετές εκατοντάδες αστυνομικοί με πολιτικά. Ολοι τους διαδηλωσαν κατά των Ελληνων και ζητουσαν εκδίκηση. Το γεγονός αυτό λοιπόν έδωσε το έναυσμα για την έναρξη των πρωτοφανούς αγριότητος οργανωμένων ανθελληνικών ταραχών στην Κωνσταντινούπολη, γνωστών με το όνομα «Σεπτεμβριανά του 1955».Το Αποτελεσμα ηταν πολυ δυσαρεστο για τον Ελληνισμο.Σχεδον ολοκληρη η Ανθούσα Ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινουπολης εκδιωχθηκε βίαια απο την Τουρκία.


Αυτό το σπίτι, με τον τόσο θλιβερό συμβολισμό,  η Ελλάδα αναγνώρισε το 2011, ως "ιστορικό μνημείο".

taxalia.blogspot.com

στην πηγή υπάρχουν και VIDEO 
 
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις