Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Σταφύλι στις ρυτίδες!



 Σταφύλι στις ρυτίδες!

Μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα σταφύλια αποτρέπουν την πρόωρη γήρανση του δέρματος, ενώ περιέχουν και ορισμένες ουσίες, οι οποίες προστατεύουν τα δερματικά κύτταρα από τις βλάβες που τους προκαλεί η υπεριώδης ακτινοβολία (UV) του ηλίου.

Χρησιμοποιούνται χρόνια τώρα στην παρασκευή καλλυντικών, οπότε τι καλύτερο από μια σπιτική αντιρυτιδική μάσκα με σταφύλι;

Υλικά
10 - 12 ρόγες σταφυλιού
2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι
λίγο ελαιόλαδο
λίγο μέλι

Εκτέλεση
Λιώστε τις ρόγες σταφυλιού στο μπλέντερ, βάλτε τον πολτό σε ένα μπολ και προσθέστε το γιαούρτι. Ανακατέψτε καλά μέχρι να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα και προσθέστε 2 - 3 σταγόνες μέλι και 2 - 3 σταγόνες ελαιόλαδο.

Εφαρμόστε το μείγμα σε καθαρό πρόσωπο και αφήστε το να δράσει για 30 λεπτά. Ξεπλύνετε το πρόσωπο σας με χλιαρό νερό.

ofono.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ


 

                                      10 ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ


Γιάννης Τσαρούχης (1910-1989)
Ο Γιάννης Τσαρούχης, εκτός από ζωγράφος, υπήρξε σκηνοθέτης, σκηνογράφος, ενδυματολόγος, συγγραφέας και μεταφραστής αρχαίων τραγωδιών. Το χιούμορ και η ευρυμάθειά του φαίνονται στις αποφθεγματικές του φράσεις και στις διηγήσεις του.

1. Είναι αγών ο έρωτας. Αγών επικρατήσεως.

2. Η αγάπη των άλλων είναι μια συνέπεια φυσική που απλώς σου δείχνει πως η αγάπη σου, δηλαδή η δύναμή σου, είναι αλώβητη. Μ' αγαπάνε σημαίνει μπορώ ν' αγαπώ.

3. Φιλία είναι η συμφωνία δύο ανθρώπων εναντίον όλου του κόσμου.

4. Μόνο με παραμύθια κατακτώνται οι άνθρωποι.

5. Ο Έλληνας έχασε ένα μεγάλο κίνητρο που είχε στη ζωή του. Την πείνα. Τώρα τρώει και όλοι έχουν κοιλιά και στομάχι. Λοιπόν δεν μπορεί να έχουν τη δραστηριότητα που είχανε ως πεινασμένοι. Ό,τι μεγάλο έκανε η Ελλάς -είτε από φιλοσόφους είτε από απλούς ανθρώπους- το έκανε από την πείνα. Ο Έλληνας φαγωμένος γίνεται ένα αποκτηνωμένο ζώο. Η πείνα πρέπει να γίνει σήμερα δίαιτα.

6. Στην Ελλάδα ζούμε πολυτελέστερα απ' όσο μας επιτρέπουν τα μέσα μας, πέρα από τις οικονομικές μας δυνατότητες και τις ψυχικές μας ικανότητες. Αυτό ήδη μας δημιουργεί προβλήματα και θα μας προξενήσει μεγάλο κακό.

7. Ελευθερία είναι να κάνεις αυτό που θεωρείται κακό και μη επιτρεπόμενο και οι άνθρωποι να το παραδέχονται.

8. Και τα πιο άφθαρτα πράγματα γίνονται φθαρτά αν δεν τα ζωογονεί η πίστη.

9. Μία κυρία του ζητούσε να ζωγραφίσει το πορτρέτο του γιου της. Μέσα στην ίδια αμοιβή ζητούσε κι ένα ναύτη. Ήταν πολύ φθηνά. "Όχι", της είπε. "Με την τιμή αυτή δεν μπορώ να σας δώσω κι ένα ναύτη επιπλέον. Θα ζωγραφίσω το γιο σας όμως σαν ναύτη".

10. Μια άλλη Αθηναία συλλέκτρια του ζητούσε φορτικά να ζωγραφίσει τα μέλη της οικογένειάς της ως τις τέσσερις εποχές. Εκείνη ως φθινόπωρο, το σύζυγό της ως χειμώνα και τις κόρες της ως καλοκαίρι και άνοιξη. Μια μέρα, που υπήρχε αρκετή αναστάτωση στο Μαρούσι, επειδή θα ταξιδεύαμε (όταν επρόκειτο να ταξιδέψει, ο Τσαρούχης, κυριευόταν από άγχος) χτύπησε το τηλέφωνο. Το σήκωσα κι ήταν αυτή. Ρωτούσε αν ο κύριος Τσαρούχης είχε αποφασίσει για τη σύνθεση. "Είναι η κυρία.", είπα, "και ρωτά τι κάνατε με την ιδέα των εποχών. Ρωτά αν θα τη ζωγραφίσετε ως φθινόπωρο".
"Πες της ότι αυτή μόνο ως θεομηνία μπορώ να την κάνω".

 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Τηγανίτες από κολοκυθάκι



                           Τηγανίτες από κολοκυθάκι με σάλτσα φέτας

Για τις τηγανίτες:
1,8 κιλά κολοκυθάκι τριμμένο
Αλάτι και λευκό πιπέρι, φρεσκοαλεσμένο
400 γρ. φρέσκιες ντομάτες, ξεφλουδισμένες, ξεσποριασμένες και κομμένες σε κύβους
150 γρ. κρεμμύδι ψιλοκομμένο
½ ματσάκι φύλλα δυόσμου, ψιλοκομμένα
50 γρ. ψίχα ψωμιού
50 γρ. ψιλοκομμένα αμύγδαλα
½ ματσάκι πράσο, ψιλοκομμένο
¼ ματσάκι δυόσμο, ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένη
2 αυγά
αλεύρι για κοσκίνισμα

για τη σάλτσα φέτας:
200 ml γάλα
500 γρ. φέτα
50 ml ελαιόλαδο
½ ματσάκι φύλλα φρέσκιας ρίγανης

Αλατίζουμε το κολοκυθάκι και το αφήνουμε σε ένα μπολ για περίπου 45 λεπτά. Λίγο-λίγο βάζουμε το κομμένο κολοκυθάκι σε μια πετσέτα κουζίνας και αφαιρούμε τα υγρά πιέζοντας.

Αναμειγνύουμε το κομμένο κολοκυθάκι με τα υπόλοιπα υλικά εκτός από το αλεύρι. Χρησιμοποιώντας ένα κουτάλι της σούπας, μορφοποιούμε το μείγμα σε 25 τηγανίτες (περίπου 30 γρ. η κάθε μία).

Πασπαλίζουμε τις τηγανίτες ελαφρά με αλεύρι και τηγανίζουμε στους 170°C για 3 - 4 λεπτά μέχρι να πάρουν χρυσό χρώμα και να είναι τραγανές.

Σάλτσα: Ζεσταίνουμε το γάλα και το χτυπάμε μαζί με τη φέτα, το ελαιόλαδο και τη ρίγανη σε υψηλή ταχύτητα. Κρατάμε ζεστό το μείγμα. Σερβίρουμε τις τηγανίτες μαζί με τη σάλτσα.

ucook.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

είμαστε εμείς που χτίζουμε...

“είμαστε εμείς που χτίζουμε τις πολιτείες και δεν έχουμε σπίτι

εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί


εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε


είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα

κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο”


ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Λέων Τολστόι

πηγή:  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467138343320878&set=a.353804127987634.87247.108511895850193&type=1&theater

Ο Λέων Τολστόι (ρωσικά Лев Николаевич Толстой-Λεβ Νικολάιεβιτς Τολστόι) ήταν Ρώσος συγγραφέας.

Λέων Τολστόι, 1887
Γεννήθηκε στη Γιάσναγια Πολιάνα στις 9 Σεπτεμβρίου του 1828 και από το 1844 ως το 1847 σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Καζάν. Προσπάθησε να βρει το αληθινό νόημα του Χριστιανισμού, πιστεύοντας πως σκοπός της ζωής δεν είναι να εξυπηρετεί την κατώτερη ζωική φύση, αλλά τη φωτεινή δύναμη, που βρίσκεται στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και η οποία βοηθάει τον άνθρωπο να αναγνωρίζει το αγαθό. Εκτός όμως από αυτές τις αντιλήψεις, ο Τολστόι κατάφερε ν' απεικονίσει με απαράμιλλο τρόπο τη ρωσική κοινωνία της εποχής του και με την αναπαραστατική δύναμη της τέχνης του να δώσει εκπληκτικούς πίνακες από τη ζωή της τσαρικής Ρωσίας του 19ου αιώνα. Αν και καταγόταν από πλούσια οικογένεια, αφοσιώθηκε με μεγάλη αγάπη στους μουζίκους, βοηθώντας τους και μελετώντας τη ζωή τους. Γεμάτος θρησκευτική έξαρση και δεμένος με τα προβλήματα της εποχής του, προσπάθησε να βρει γιατί υποφέρουν οι άνθρωποι και προσπάθησε να απελευθερώσει τον άνθρωπο και να αποκαταστήσει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Ως καλλιτέχνης ο Τολστόι διακρίνεται για τη βαθιά γνώση των κρυφών πτυχών της ψυχής και την άμεση καθαρότητα του αισθήματος. Το έργο του είχε τεράστια σημασία και άσκησε γόνιμη επίδραση στη ρωσική και στην παγκόσμια λογοτεχνία.

Στον πόλεμο της Κριμαίας πήρε μέρος ως αξιωματικός του πυροβολικού και του απονεμήθηκαν πολλές ανώτερες διακρίσεις. Ο αποτροπιασμός για τις φρικαλεότητες του πολέμου αυτού καθρεφτίστηκε στα «Διηγήματα της Σεβαστούπολης(1855-1859)». Στα διηγήματα αυτά ο Τολστόι δείχνει φανατικά την έχθρα του προς τον πόλεμο και παράλληλα εγκωμιάζει τον ηρωισμό των συμπατριωτών του στρατιωτών. Από το τέλος της δεκαετίας 1850-1860 ο Τολστόι εγκαταστάθηκε στη Γιάσναγια Πολιάνα, άνοιξε σχολείο για τα αγροτόπαιδα και ίδρυσε το περιοδικό «Γιάσναγια Πολιάνα». Προηγουμένως ταξίδεψε στη Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία και Γερμανία.

Στα 1862 ο Τολστόι παντρεύτηκε τη Σοφία Αντρέγιεβνα Μπερς. Το 1863 τέλειωσε το διήγημά του «Οι Κοζάκοι», στο οποίο απεικόνισε τους ανθρώπους και τη φύση του Καυκάσου. Από το 1863 ως το 1869 ασχολήθηκε με τη συγγραφή του μυθιστορήματος «Πόλεμος και Ειρήνη». Το έργο αυτό αποτελεί έξοχη απεικόνιση της ζωής και των συνθηκών της Ρωσίας στην περίοδο των ναπολεόντειων πολέμων. Το βάθος της ψυχολογικής ανάλυσης, η αριστοτεχνική απεικόνιση ανθρώπινων μορφών και τοπίων και ο πλούτος της γλώσσας, κάνουν το «Πόλεμος και Ειρήνη» ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα της ρεαλιστικής πεζογραφίας του 19ου αιώνα. Στο άλλο του μεγαλειώδες μυθιστόρημα, την «Άννα Καρένινα» (1873), αντικατοπτρίζεται ανάμεσα στα άλλα η τραγωδία μιας γυναίκας που έπεσε θύμα της ψεύτικης και απάνθρωπης ηθικής της κοινωνίας. Η δύναμη του κριτικού ρεαλισμού του Τολστόι εκδηλώθηκε στις σελίδες του μυθιστορήματός του «Ανάσταση» (1889). Ο Τολστόι έγραψε και θεατρικά έργα όπως «Το κράτος του ζόφου», «Το ζωντανό πτώμα», «Οι καρποί της Παιδείας» (κωμωδία). Άλλα έργα του στα οποία εκφράζεται η ιδιότυπη θρησκευτικότητά του είναι «Ο θάνατος του Ιβάν Ιλίτς» (1884), «Αφέντης και δούλος» (1895), «Τι πιστεύω», «Τι να κάνουμε λοιπόν» και η περίφημη πραγματεία του «Τι είναι τέχνη». Με τα θρησκευτικά κείμενά του ήρθε όμως σε αντιδικία με την εκκλησία της Ρωσίας, η οποία τον απέβαλε από τις τάξεις της το 1901.[1]

Ο Λέων Τολστόι πέθανε το 1910 από πνευμονία στην περιοχή Αστάποβο σε ηλικία 82 ετών

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Εικονοθεραπεία 16























Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Περί ιστορικής συνείδησης

πηγή: http://gerasimos-politis.blogspot.com/2012/03/syneidhsh-antistash.html#.UEnZSyL20yk

 Η διατήρηση της ιστορικής συνείδησης ως πράξη αντίστασης

Γεράσιμος Πολίτης 2012-03-22T21:38:00+02:00
Εάν η μνήμη του ανθρώπου είναι κριτήριο της ταυτότητάς του, τότε η απώλεια της ιστορικής μνή­μης θα πρέπει να σημαίνει απώλεια και της ιστορικής ταυτότητας. Στο πλαίσιο της ισοπεδωτικής παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας και εξ αιτίας της καταναλωτικής συνείδη­σης και της γενικότερης πολιτιστικής σύγχυσης, η ιστορική μνήμη διαγράφεται από την πολιτιστική και κοινωνική πραγματικότη­τα. Εν συνεχεία θα υποστηριχθεί ότι η διατήρη­ση της ιστορικής συνείδησης είναι κυρίως μία πρά­ξη αντίστασης απέναντι στις ως άνω κυρίαρ­χες αντιλήψεις των καιρών μας.

Αρχικά, η διατήρηση της ιστορικής συνείδησης λειτουργεί κατά ένα τρόπο ανασταλτικό απέναντι στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι η παγκοσμιοποιημένη οικονομία δεν οδηγεί μόνον σε νέες οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες (του τύπου «οι φτωχοί φτωχότεροι και οι πλούσιοι πλου­σιότεροι») αλλά απειλεί σε μεγάλο βαθμό τις ιδιαιτερότητες επί μέρους λαών και ανθρώπων. Οπωσδήποτε η διαμορφωθείσα παγκοσμιοποιημένη κοινωνία εμπεριέχει μία ασάφεια όσον αφορά τις αιτίες, τους στό­χους και εν γένει το νόημα της συ­γκρότησής της. Πρόκειται δηλαδή για μία ισοπεδωτική κοσμοαντίλη­ψη της οποίας τα κύρια χαρακτη­ριστικά (εθνολογικά, οικονομικά, κοινωνικά, ψυχολογικά, ατομικά κ. ά.) δεν έχουν ακόμη αναλυθεί και ερμηνευθεί ικανοποιητικά.

Εξ άλλου, στο πλαίσιο της λε­γομένης μετανεωτερικότητας προβάλλεται η καταναλωτική και όχι η ιστορική συνείδηση. Κατά την αντίληψη αυτή, ο άνθρωπος ζει αποκλειστικά και μόνον για το παρόν, αφού το μέλλον είναι αβέβαιο και το παρελθόν ανύπαρκτο. Επομένως δεν αναζητεί ο άνθρωπος κάποιο νόημα ζωής αλλά αρκείται σε μία κατανα­λωτική συμπεριφορά, η οποία μάλι­στα, εάν δεν είναι και πολύ ορατή, δεν είναι και πολύ ενοχλητική. Σ' αυτήν την θεώρηση, η οποία υιοθετείται εν γένει στην εξαμερικανισμένη πλέον Δύση, η ιστορική συνείδηση δεν έχει κανένα ουσιαστικό ρόλο, αφού ενδιαφέρει περισσότερο η καταναλωτική συμπεριφορά της απρόσωπης μάζας και όχι η διατή­ρηση της ιστορικής μνήμης του συ­γκεκριμένου εθνικού στοιχείου. Λό­γου χάρη, θα ήλπιζε κανείς να παρα­μένει, ακόμη και σήμερα, επίκαιρο το νόημα του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα κατά το 1821 ή της εθνικής αντίστασης κατά του Άξονος κατά το 1940.

Εάν εστιάσει κανείς στην γενι­κότερη πολιτιστική σύγχυση που έχει καλλιεργηθεί στην σημερινή ελληνική κοινωνική πραγματικότη­τα, θα διακρίνει ότι έχει πλέον χαθεί ό,τι ονομάζεται πολιτιστική κληρο­νομιά και επικρατεί ένα ασαφές πο­λιτιστικό φαινόμενο που επιτρέπει μία ανάμειξη ετερογενών στοιχεί­ων, είτε εισαγωγής είτε μιας χρήσε­ως. Τα ακόλουθα παραδείγματα δει­κνύουν του λόγου το αληθές. Αν δει ο αναγνώστης την πληθώρα των κατ' έτος εκδιδομένων βιβλίων, θα διακρί­νει ότι τα περισσότερα από αυτά γρά­φονται χωρίς να έχουν να πουν κάτι ιδιαίτερο ή καινούργιο. Ή, ακόμη, ας προσέξει την μουσική παραγωγή, κακίστης ποιότητας πολλές φορές, στην σύγχρονη Ελλάδα. Εάν μάλιστα ο αναγνώστης ασχοληθεί και με την σύγχρονη ιστοριογραφική αντίληψη που δέχεται, ατυχώς, ότι το ελληνικό έθνος έχει κατασκευασθεί τον 19° αι., τότε θα μείνει τουλάχιστον με μια αίσθηση αδικίας για την ιστορική αλήθεια. Είναι περιττό να αναφερθώ στην απουσία (ή αδυναμία;) του λε­γομένου «πνευματικού κόσμου», πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, να επιχειρήσει μία καίρια παρέμβαση στην πολιτιστική βαρβαρότητα των καιρών μας. Παρά τον οποιοδήποτε αντίλογο, είναι βέβαιο ότι από την σημερινή πολιτιστική ανάπτυξη απουσιάζει σχεδόν ο,τιδήποτε μπορεί να διασώσει την ιστορική συνείδηση και μνήμη.

Απέναντι στην σκιαγραφείσα κοι­νωνική και πολιτιστική πραγματικό­τητα, η διατήρηση της ιστορικής συ­νείδησης μπορεί να θεωρηθεί ως μια σύγχρονη πράξη αντίστασης στον νέο αυτόν τύπο του ιμπεριαλισμού, που παρουσιάζεται όχι τόσο στις ισχυρές αλλά κυρίως στις αδύναμες χώρες. Κατά την θεώρηση αυτή, ο σημερινός ιδιάζων ιμπεριαλισμός δεν έχει στρατιωτικό περιεχόμε­νο, όπως στο παρελθόν, αλλά είναι ένας ιμπεριαλισμός πρώτα της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας και έπειτα της καταναλωτικής κοι­νωνίας. Αντιστοίχως, η σύγχρο­νη αντίσταση δεν μπορεί να είναι ένοπλη αλλά κυρίως πολιτιστική και ψυχολογική. Και η αρχή αυτής της διαφορετικής αντίστασης βρί­σκεται ακριβώς στην διατήρηση της ιστορικής συνειδήσεως.

Είναι προφανής, κατά τα ανωτέρω, η αναγκαιότητα της διατήρησης της ιστορικής συνείδησης στον σύγχρο­νο εξαμερικανισμένο δυτικό πολι­τισμό μέρος του οποίου επιθυμεί να αποτελέσει, ανεπιτυχώς, και η Ελλάδα. Σε τελική ανάλυση, επιβάλλεται να ερμηνευθεί αυτή η διατήρηση της ιστορικής συνείδησης ως η έσχατη πράξη αντίστασης μέσα στην γενική παρακμή.

Πηγήτου Δημήτρη Μπαλτά, Δρ Φιλοσοφίας

Αναρτήθηκε από:
Τρέλα είναι απλά μια άλλη μορφή της συνείδησης 

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΠΙΚΡΟ ΓΛΥΚΟ ΛΕΜΟΝΙ

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=466307606737285&set=a.437169919651054.101761.108511895850193&type=1&theater

ΠΙΚΡΟ ΓΛΥΚΟ ΛΕΜΟΝΙ

"Νόμιζα ότι τα είχα αφήσει όλα πίσω μου: τους ανθρώπους που μ’ ανάθρεψαν, τον τόπο όπου γεννήθηκα, το στεφάνι που φόρεσα... Λένε πως η ανθρώπινη μνήμη είναι επιλεκτική... Μέχρι τη στιγμή που ένα γλυκό λεμονάκι θα την ξυπνήσει και θα τα θυμηθεί όλα..." Λιδωρίκι 1913. Η Ασημούλα κι ο Κωνσταντής παντρεύονται από έρωτα. Η απρόσμενη στρατολόγηση του Κωσταντή θα τον απομακρύνει από τη γυναίκα του και το παιδί που περιμένουν. 1914. Ξεσπάει ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος. Στην Ελλάδα, το μίσος βενιζελικών και βασιλικών κι ο επερχόμενος Εθνικός Διχασμός θα φέρουν μαύρα σύννεφα όχι μόνο στον τόπο αλλά και στη ζωή των δύο νέων. 1916. Έξι χιλιάδες στρατιώτες, ανάμεσά τους κι ο Κωσταντής, μεταφέρονται μυστικά από την Καβάλα στη Γερμανία του Κάιζερ. Μέσα από τις στάχτες του πολέμου, θα γεννηθεί ένας καινούργιος έρωτας. 1944. Το Λιδωρίκι καίγεται. Ένας Γερμανός στρατιώτης θα σώσει από την πύρινη λαίλαπα δύο ψυχές που η ζωή θα φέρει στο δρόμο του μέσα από ένα παράξενο παιχνίδι της μοίρας. Δύο εποχές, δύο πόλεις σε δύο διαφορετικές χώρες, δύο γυναίκες, μια φοβερή αποκάλυψη... Ένα μυθιστόρημα βασισμένο σε αληθινά γεγονότα που θα φέρει στο φως μία από τις άγνωστες πτυχές της ελληνικής ιστορίας.

http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=207931  

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Χαμογελαστός γεννιέσαι...

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=301725273268183&set=a.289341984506512.65977.264580240316020&type=1&theater


Χαμογελαστός γεννιέσαι... δεν γίνεσαι

Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται με μία ικανότητα... του γέλιου, που αποτελεί ενστικτώδη αντίδραση, σε αντίθεση με το κλάμα που το μαθαίνουμε μετά τη γέννηση.

Αυτά ισχυρίζονται σε έρευνά τους, όπως δημοσιεύει η Daily Mail, μελετητές, που επιμένουν ότι το γέλιο όταν κάποιος ακούει ένα αστείο ή τον... γαργαλάνε, είναι θέμα ενστίκτου. Το κλάμα όμως είναι κάτι που μ
αθαίνει από το περιβάλλον του.

Όταν ένα βρέφος κλαίει τη στιγμή που γεννιέται, δεν είναι γιατί είναι θλιμμένο, αλλά είναι αντίδραση που έρχεται στο φως από το σκοτάδι.

Δανοί επιστήμονες εφάρμοσαν τα πειράματά τους σε εθελοντές: αρχικά κωφούς οι οποίοι έπρεπε χωρίς λόγια, αλλά με ήχους, να αναπαραστήσουν τα συναισθήματα.

Στη συνέχεια, πήραν τους ήχους μαγνητοφωνημένους και τους παρουσίασαν σε εθελοντές χωρίς προβλήματα ακοής. Μόνο το γέλιο, την ανακούφιση και τη χαρά μπόρεσαν να ταυτοποιήσουν, ενώ άγνωστοι τους φάνηκαν οι ήχοι της θλίψης, του τρόμου, του θυμού, της θλίψης.

Καθώς οι κωφοί έχουν γεννηθεί χωρίς να γνωρίζουν καν τον ήχο του γέλιου, οι επιστήμονες συμπέραναν πως αφού ήξεραν πώς να τον αναπαράγουν, τότε γενικότερα οι άνθρωποι γεννιούνται γνωρίζοντας πώς να γελάνε. Αντίθετα, συναισθήματα όπως η θλίψη, μαθαίνονται με τις εμπειρίες της ζωής του ατόμου.

«Ακόμη κι ένας ουρακοτάγκος ή χιμπατζής, αν τον γαργαλήσεις γελάει, που σημαίνει ότι το γέλιο είναι ενστικτώδες», δηλώνει ερευνήτρια, ενώ άλλος μελετητής συμπληρώνει ότι το γέλιο είναι σαν διαφορετική μορφή ανάσας και όχι τρόπος ομιλίας.

Τον αντίλογο φέρει καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ, που ισχυρίζεται πως οι κωφοί άνθρωποι μαθαίνουν το γέλιο, βλέποντας τους άλλους να γελούν κι όχι γιατί γενικότερα οι άνθρωποι γεννιούνται με αυτήν την ικανότητα.

 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Για να αποφύγετε το εγκεφαλικό


 

Πέντε τρόποι να αποφύγετε το εγκεφαλικό

Δύσκολο στις μέρες μας να το αποφύγουμε όλοι με τα φουσκωμένα εκκαθαριστικά της εφορίας και τα χαράτσια, αλλά ας δούμε με ποιους τρόπους θα απομακρύνουμε τον κίνδυνο να πάθουμε εγκεφαλικό…

Άσκηση για καλή υγεία

Σε μια έρευνα που συμμετείχαν πάνω από 47.00 άνδρες και γυναίκες στη Φινλανδία, αποδείχθηκε πως η άσκηση είχε ως αποτέλεσμα και… λιγότερα εγκεφαλικά, καθώς μειώνει την αρτηριακή πίεση και κάνει την καρδιά πιο δυνατή. Και όσο πιο δυνατή είναι η καρδιά, τόσο λιγότερη προσπάθεια καταβάλλει για να στείλει το αίμα σε όλο το σώμα και έτσι η αρτηριακή πίεση, παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Η άσκηση αποδείχθηκε θαυματουργή και για την αποφυγή του διαβήτη αλλά και για τα επίπεδα χοληστερίνης, εκ των οποίων και τα δύο σε αυξημένες τιμές μπορεί να προκαλέσουν εγκεφαλικό.

Πιείτε αλλά με μέτρο

Οι επιστήμονες δεν έχουν ακόμη ξεκάθαρη άποψη για το αν το αλκοόλ αυξάνει τις πιθανότητες εγκεφαλικού αλλά μια έρευνα από το πανεπιστήμιο του Σινσινάτι, αποκάλυψε πώς αν πίνουμε πάνω από 2 ποτά την ημέρα κινδυνεύουμε από υπαραχνοειδή αιμορραγία που προκαλείται από ρήξη του αιμοφόρων αγγείων στην επιφάνεια του εγκεφάλου-και «χτυπά» κυρίως γυναίκες κοντά στην εμμηνόπαυση. Έτσι, μπορεί ένα ποτηράκι κρασί (και κυρίως κόκκινο) να ωφελεί την υγεία, ωστόσο η κατάχρηση φαίνεται πως έχει μάλλον δυσάρεστα αποτελέσματα…

Προσέξτε το βάρος σας

Από την ηλικία των 18 ετών και άνω, η αύξηση του βάρους μας, επιβαρύνει ιδιαίτερα την υγεία μας. Έτσι, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα κιλά σας, αν θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για καλή υγεία. Φρούτα, λαχανικά, νερό και άσκηση είναι μερικές από τις λέξεις-κλειδιά που θα σας βοηθήσουν στον σκοπό σας.

Προσοχή στο αλάτι

Η διατροφή που έχει πολλά κορεσμένα λίπη αυξάνει τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα, η οποία με την σειρά της μπορεί να προκαλέσει θρόμβωση στις αρτηρίες. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με την υπερβολική πρόσληψη αλατιού. Προκειμένου να μειώσετε τους κινδύνους αυτούς δεν έχετε παρά να καταναλώνετε πέντε ή και περισσότερες μερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα.

Κόψτε το κάπνισμα

Ακόμη και αν καπνίζετε χρόνια και θεωρείτε πως δεν θα έχετε πλέον οφέλη στην υγεία σας, οι επιστήμονες αναφέρουν, πως αν κόψετε το κάπνισμα, θα έχετε σημαντικά οφέλη στα δύο κιόλα πρώτα χρόνια αποχής από τη βλαβερή αυτή συνήθεια. Στα πέντε χρόνια αποχής, ο οργανισμός έχει σχεδόν αποτοξινωθεί και έχει φθάσει στα ίδια επίπεδα με όσους δεν καπνίζουν. Μια πρόσφατη έρευνα που έγινε από το Ινστιτούτο Γυναικείας Υγείας, αποκάλυψε πως οι γυναίκες που καπνίζουν ένα πακέτο τσιγάρα την ημέρα αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο υπέρτασης ενώ η νικοτίνη και το μονοξείδιο του άνθρακα εισχωρούν στο καρδιαγγειακό σύστημα προκαλώντας εν καιρώ εγκεφαλικό επεισόδιο.

clickatlife.gr
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις