Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Τι πρέπει να πωλούν τα κυλικεία

πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=303158239791553&set=a.293340200773357.67309.264580240316020&type=1&theater
 
Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να πωλούν τα κυλικεία των σχολείων

Μαζί με το κουδούνι θα... χτυπήσουν και τα κλιμάκια του ΕΦΕΤ. Η σχολική χρονιά ξεκινάει και ο ΕΦΕΤ βάζει στο μικροσκόπιο τα σχολικά κυλικεία.

Με δεδομένο ότι οι προηγούμενοι έλεγχοι αποκάλυψαν ότι υπήρχαν κυλικεία που πωλούσαν προϊόντα για τα οποία δεν είχαν άδεια, οι έλεγχοι θα εντατικοποιηθούν. Ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΦΕΤ, θα δοθεί στον έλεγχο των κυλικείων όσον αφορά στην τήρηση των υγειονομικών συνθηκών και τα είδη που μπορούν να τίθενται προς πώληση στα σχολεία.

Επιτρεπόμενα προς πώληση τρόφιμα στα κυλικεία των σχολείων είναι μόνο:

- Σάντουιτς και τοστ τυποποιημένα (με ψωμί ολικής άλεσης ή λευκό) με τυρί ή και γαλοπούλα (από λαχανικά επιτρέπεται η προσθήκη ντομάτας).

- Απλά αρτοσκευάσματα, όπως φρυγανιές, αρτίδια, φρατζολάκια, σησαμένια κουλούρια, παξιμάδια, κριτσίνια (σε ατομική συσκευασία 50g).

- Σταφιδόψωμο (σε ατομική συσκευασία έως 60g).

- Μουστοκούλουρα (σε ατομική συσκευασία έως 60g).

- Μπισκότα απλά, χωρίς γέμιση (σε ατομική συσκευασία έως 60g).

- Τυρόπιτα ή Σπανακόπιτα με τυρί φέτα ή κασέρι.

- Γιαούρτι «παντός τύπου».

- Φρέσκα φρούτα (καλά πλυμένα, σε ατομική συσκευασία).

- Ξηρά φρούτα, όπως σύκα, δαμάσκηνα, βερίκοκα χωρίς κουκούτσι (σε ατομική συσκευασία έως 50g).

- Γάλα με λίγα λιπαρά, γάλα πλήρες και γάλα με κακάο (έως 250ml για το γάλα με κακάο, έως 330ml για το σκέτο γάλα).

- Ρυζόγαλο απλό, κρέμα απλή (έως 150ml).

- Φυσικοί χυμοί φρούτων (100% χυμός) χωρίς πρόσθετη ζάχαρη (έως 330ml).

- Εμφιαλωμένο νερό του 0,5 λίτρου.

- Καφές και αφεψήματα (μόνο για το προσωπικό).

Για τα σχολικά κυλικεία των Γυμνασίων, Λυκείων και Νυχτερινών Σχολείων στον παραπάνω κατάλογο προστίθενται:

- Ξηροί καρποί, ανάλατοι (σε ατομική συσκευασία έως 50g).

- Μέλι, σε ατομική συσκευασία.

- Χαλβάς και παστέλι «παντός τύπου» (σε ατομική συσκευασία έως 50g).

- Σοκολάτα υγείας και γάλακτος, χωρίς γέμιση (σε μικρή συσκευασία έως 30g).

Ο ΕΦΕΤ έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του (www.efet.gr, στη θεματική ενότητα Διατροφή- Ασφάλεια Τροφίμων στα σχολεία) ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα υγιεινής διατροφής και ασφάλειας των τροφίμων που διατίθενται από τα σχολικά κυλικεία.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

"Κερένια Κούκλα" - Απόσπασμα

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=379802358759489&set=a.136809996392061.29371.135792846493776&type=1&theater

Ο Νίκος κι η Λιόλια με τ’ ανθισμένα τους κλαριά και με τα λουλούδια, που τους απόμεινεν ολάκερη αγκαλιά, μπήκανε στην κάμαρη τη σκοτεινιασμένη απ’ τη σταχτερή τη σούρπα – σα να ’μπαινε η ολόφεγγη και μυρωμένη άνοιξη. Αλλά μαζί με τη λάμψη και τη δροσερή ανάσα των λουλουδιών χύθηκε και σα μια θλίψη βαθιά ολόγυρα. Έτσι κι η άνοιξη, η χλοϊσμένη,θλίβεται βαθιά σα μαυροσυννεφιάσει ο αχνογάλανος ουρανός.

Όταν ξαναείδε ο Νίκος τη Βεργινία στο κρεβάτι της, άσπρη κι έρημη μέσα στο σκιόφωτο – αισθάνθηκ’ ένα χύμα από εσπλαχνία να ξεχειλίζει μέσα του: από όλη την ευτυχία των νιάτων και της ζωής, αυτή δεν είχε τίποτα! κι αυτός τα είχε όλα – κι ακόμα και το λίγο εκείνο που ’τονε δικό της της το ’χε κλέψει, αφού της είχε πάρει πίσω τον εαυτό του που ’τον το μόνο της καλό. Του ’ρθε τότε να της δώσει κι αυτηνής λίγα από κείνα που του περίσσευαν: τα κομμένα και μαραμένα λουλούδια του κάμπου αφού αυτός είχε μέσα του όλον τον ανθισμένο κάμπο αμάραντο για πάντα… Πήρε τα λουλούδια απ’ τα χέρια της Λιόλιας και πήγε κοντά στο κρεβάτι της Βεργινίας.

- Να Βεργινία! σου φέραμε και σένα λουλούδια· δώσαμε αρκετά και της θειας-Ελέγκως, που την ηύραμε εδώ απόξω. Πήγαμε ίσαμε κάτω στου Ρουφ… εκεί έχει τα περισσότερα, γι’ αυτό αργήσαμε -

Και της τα σκόρπισε απάνω στην κουβέρτα…

Κι έπειτα σα να ’θελε, ξέχωρ’ απ’ τα λουλούδια να της δώσει πάλι και λίγο απ’ τον εαυτό του – από κείνο που της πήρε το πιο πολύτιμο! έγειρε από πάνω της, κοντά στο πρόσωπό της…

Η Βεργινία, όταν τον είδε να ’ρχεται κοντά της με τα λουλούδια, είχε ανοίξει διάπλατα τα μάτια της, σαν από τρόμο, και τα ξανάκλεισε, καθώς της τα ’ριχνε τα λουλούδια απάνω στο κρεβάτι, σα για να μην τα ιδεί. Μα εκεί που ο Νίκος έσκυβε από πάνω της, έξαφνα σήκωσε το ’να χέρι της, το σκελεθρωμένο και διάφανό της χέρι που οι γαλάζιες φλέβες του φεγγρίζανε σαν κάτω από κιτρινισμένο τσιγαρόχαρτο, και με μια δύναμη, αφάνταστη για το σύντριμμα που ήτον, τον έσπρωξε κατάστηθα… και του ’πε με κακία:

- Φύγε από δω! μυρίζεις ήλιο!… αυτά να μου τα βάλεις όταν θα με θάψεις – και γύρισε το κεφάλι της απ’ την άλλη μεριά.

Ο Νίκος τραβήχτηκε πίσω, απότομα.

Τα λουλούδια απομείνανε σκόρπια για πολλήν ώρα απάνω στο κρεβάτι της Βεργινίας, σαν απάνω σ’ ένα νεκροκρέβατο νεκροστολίζοντας μια ζωντανή…

Η Λιόλια, μόλις μπήκανε μες την κάμαρη, κατέβηκε στην κουζίνα και δεν ξανανέβηκε παρά μόνο σαν έφερε να φαν ψωμί. Ήρθε με τα μάτια που δεν ανοίγανε στο φως, με τη μύτη πρησμένη, με το στόμα ένα γύρο κατακκόκκινο απ’ τα κλάματα, τριαντάφυλλο βυσσινί ξεφυλλισμένο, με τα μαλλιά της μέσα στα μούτρα, απ’ όπως ήτον πεσμένη με το κεφάλι στη γωνιά κάποιου τραπεζιού -

- Μάσ’ τα λουλούδια απ’ το κρεβάτι ! – της είπε σε λιγάκι ο Νίκος…

Τα μάζεψε η Λιόλια, αμίλητη, τα όμορφα λουλούδια της που τα ’χε κόψει με τόση χαρά και που τώρα κείτονταν ξέψυχα κι αυτά σαν απάνω σ’ ένα νεκροκρέβατο… Μα κι η Βεργινία δεν είπε λέξη κι ούτ’ άνοιξε τα μάτια – -

- Πέτα τα όξω στην αυλή! – ξαναείπε ο Νίκος…..
…………………………
Απόσπασμα από την "Κερένια Κούκλα" του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

« Η επιστροφή του ασώτου» N ΣΠΑΝΙΑΣ



N ΣΠΑΝΙΑΣ « Η επιστροφή του ασώτου»
ΠΙΝΑΚΑΣ -ΝΤΕ ΚΙΡΙΚΟ. «Η επιστροφή του ασώτου υιού»


Βαρύς
Μ’ ένα κεφάλι σαν αυγό
Χωρίς μάτια χωρίς χαρακτηριστικά
Ξαναγυρίζεις
.
Πάνω στο σώμα έχουνε σβήσει
Χίλια άστρα
.
Άσπρος σα γύψος —πρεσβύτης περινούστατος —
Ο πατέρας σ’ αγκαλιάζει
Αυτός ουσιαστικά
Σ’ έδιωξε από το σπίτι
Ξαναγυρίζεις
Με την κίτρινη κολοκύνθη της ερήμου
Γεμάτη χλιαρό νερό
Δεμένη με σκοινί στο ραβδί σου
Μακρύ σαν κηρύκειο
Γερτός απ’ τη γεωμετρία της πόλης
Που σηκώνεις στην πλάτη σου
Πρόσεξε σαν περάσεις το κατώφλι του σπιτιού
Θα βασιλεύει ένα χρώμα πράσινο βαθύ
Κι ο πατέρας διαρκώς θα σ’ αγκαλιάζει.
.
Ν ί κ ο ς Σ π α ν ι ά ς (1924-1990)
Φόρος τιμής στον Giorgio de Chirico, 1981 ΑΠΟ http://pteroen.wordpress.com/

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Συνταγές ομορφιάς

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=303161669791210&set=a.264589636981747.58976.264580240316020&type=1&theater

Συνταγές ομορφιάς με μέλι

Το μέλι το γνωρίζουμε όλοι για την υπέροχη ξεχωριστή γεύση του αλλά και για τις χρήσεις του στη φαρμακευτική και στην κοσμετολογία. Περιέχει ήπια άλφα υδροξέα, όπως το γλυκονικό οξύ.

Αυτά τα οξέα είναι πολύ ασφαλή στη χρήση για το δέρμα και μπορούν να χαλαρώσουν τους δεσμούς μεταξύ των νεκρών κυττάρων του δέρματος, και να δώσουν άμεσα λάμψη στην επιδερμίδα.

Αυτά τα οξέα είναι επίσης σε θέση να αυξήσουν την ελαστικότητα, να εξισορροπήσουν το λιπαρό δέρμα, να ενθαρρύνουν την παραγωγή κολλαγόνου, και να ελαχιστοποιήσουν τις γραμμές και τις ρυτίδες, με αποτέλεσμα να φαίνεστε νεότερες.

Περιέχει επίσης 11 ένζυμα, 14 μέταλλα, 21 αμινοξέα, όλες τις βιταμίνες που οι διατροφολόγοι θεωρούν απαραίτητες για την υγεία, όπως οι βιταμίνες Α, D, Ε, Κ, ερυθρίνη, νικοτινικό οξύ, βιταμίνες Β, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, παντοθενικό οξύ, πυριδοξίνη και βιοτίνη, και ίχνη μετάλλων όπως το πυρίτιο, ο χαλκός, μαγνήσιο, σίδηρο, κλπ.

Τα αμινοξέα που περιέχει βοηθούν το δέρμα διατηρούν την υγρασία του. Λόγω επίσης των πολλών αντιοξειδωτικών του, το μέλι ανιχνεύει και καταπολεμά τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες.

Μπορείτε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε τις εξαιρετικές του ιδιότητες και να το χρησιμοποιήσετε ως το κύριο συστατικό σε σπιτικές συνταγές για την περιποίηση της επιδερμίδας σας. Ιδού μερικές γνωστές συνταγές που θα αποτελέσουν το μικρό μυστικό της ομορφιάς σας.

Για μικροτραύματα:

Μπορούμε σε επιπόλαια τραύματα να κάνουμε μια απλή επάλειψη με μέλι, το οποίο θα έχουμε αναμείξει με 10-15 σταγόνες πρόπολη.

Επίσης, αν βρισκόμαστε σε εξοχή, μπορούμε αντιμετωπίσουμε τυχόν εκδορές ξεπλένοντάς τις με αλκοολούχο ποτό και απλώνοντας μέλι.

Μασάζ ομορφιάς - για το σώμα:

Αναμιγνύουμε μέλι με αιθέρια έλαια τριανταφυλλιάς, λάσπη με φύκια ή πράσινο άργιλο και κάνουμε επάλειψη στα προβληματικά σημεία του σώματος. Το κρατάμε μέχρι να στεγνώσει και ξεβγάζουμε με χλιαρό προς το κρύο νερό.

Για το πρόσωπο:

1. Κανονικές και ξηρές επιδερμίδες:

-1 κουταλιά σούπας μέλι
-1 κουταλιά σούπας φουντουκέλαιο
-1 σταγόνα αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο

Ανακατεύουμε και απλώνουμε το μείγμα στο πρόσωπο, αφού έχουμε κάνει ντεμακιγιάζ. Το κρατάμε για 20 λεπτά.

2. Λιπαρές επιδερμίδες:

Χρησιμοποιούμε τα ίδια υλικά, αλλά μαζί με πράσινο άργιλο. Απλώνουμε το μείγμα στο πρόσωπο και το κρατάμε μέχρι να στεγνώσει ο άργιλος.

Ξεβγάζουμε χρησιμοποιώντας καθαρές πετσέτες βρεγμένες με ζεστό (όχι καυτό) νερό. Οι κινήσεις μας είναι απαλές και δεν τρίβουμε την επιδερμίδα.

fe-mail.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Γεωτρόπιο 12 - Ράφτινγκ στον ποταμό Aygng στο Μπαλί Θερμές πηγές κοντά στο Madada στην Ιορδανία Παγόδα στη Βιρμανία Αιγυπτιακός ναός σε μουσείο Ν. Υόρκης Θιβετιανή μπουγάδα


Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-






















τεύχος 77

Ράφτινγκ στον ποταμό Aygng στο Μπαλί
 Θερμές πηγές κοντά στο Madada στην Ιορδανία
Παγόδα στη Βιρμανία
Αιγυπτιακός ναός σε μουσείο Ν. Υόρκης
Θιβετιανή μπουγάδα

Ηπειρώτικη κασόπιτα ή αλλιώς χυτόπιτα

Ηπειρώτικη κασόπιτα ή αλλιώς χυτόπιτα
Bαθμολογία:
       
12 ψήφοι
Προστέθηκε από , 22.10.11

Περιγραφή

Σαν γνήσια ηπειρώτισσα σας δίνω αυτή τη συνταγή και θα νιώσετε ότι ταξιδεύετε στα Ζαγοροχώρια, τρώγοντας ένα διαφορετικό είδος τυρόπιτας.
Ηπειρώτικη κασόπιτα ή αλλιώς χυτόπιτα
photo: Wendy

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 Φαρίναπ
  • 1 γιαούρτι (οποιοδήποτε γιαούρτι)
  • 1 πρέζα αλάτι
  • 1 πρέζα πιπέρι
  • 250 γρ. φέτα
  • 3 κεσεδάκια γιαουρτιού νερό χλιαρό
  • 1 κ.σ. λάδι
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Κουζίνα
Δυσκολία
Περιέχει

 

 

 

 

 

 

Πως το κάνουμε:


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση

πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467574773277235&set=a.138848252816557.18132.108511895850193&type=1&theater 

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
 
Η αξιολόγηση, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την εκπαίδευση. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, στην οποία θα αναφερθούμε αναλυτικά στο παρόν βιβλίο, περιλαμβάνει την αξιολόγηση του σχολείου, του αναλυτικού προγράμματος και των εκπαιδευτικών σπουδών, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των καινοτόμων πρακτικών, του χώρου, των υλικών και των μέσων διδασκαλίας, του εκπαιδευτικού και του μαθητή. 

Στο παρόν βιβλίο, το οποίο απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και τμημάτων ψυχολογίας, εκπαιδευτικούς, κυρίως προσχολικής ηλικίας και ψυχολόγους, σχολικούς συμβούλους, γονείς, καθώς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση, επιχειρείται μια περιγραφή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, με έμφαση στην προσχολική. 

Πιο συγκεκριμένα, αρχικά δίνεται ο ορισμός της αξιολόγησης γενικότερα και της εκπαιδευτικής ειδικότερα, καθώς και των σχετικών με αυτή άλλων όρων. Έπειτα γίνεται αναφορά στους στόχους της αξιολόγησης, το αντικείμενο, τα κριτήρια, τις μεθόδους και τις τεχνικές, τη διαδικασία, τα μέσα, τους φορείς και τα αποτελέσματά της. Ακολουθεί η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που αναφέραμε προηγουμένως τι περιλαμβάνει. 
Σε όλες τις περιπτώσεις περιγράφεται η αξιολόγηση των παραπάνω γενικά και στην προσχολική αγωγή ειδικά. Ειδικότερα όμως για την αξιολόγηση του μαθητή επικεντρωνόμαστε στην αξιολόγηση του νηπίου, η οποία διαφέρει κατά πολύ από αυτήν του παιδιού στις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά οι παραδοσιακές και οι εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης και αναφέρεται σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται η καθεμία από αυτές. Επιπλέον γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην αξιολόγηση δύο ειδικών πληθυσμιακών ομάδων, αφενός των παιδιών από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα και αφετέρου των παιδιών με ειδικές ανάγκες. 
Τέλος, επιχειρείται μια κριτική αξιολόγηση της αξιολόγησης, κατά την οποία γίνεται αναφορά αφενός στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των παραδοσιακών και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης αντίστοιχα και αφετέρου στα επιχειρήματα υπέρ και κατά της αξιολόγησης γενικότερα και στην προσχολική εκπαίδευση ειδικότερα.

http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=112951
 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Ορσηίς

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1354.html?spref=fb

Ορσηίς - Η μητέρα των Ελλήνων

Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμελλε να γίνει η μητέρα όλων των Ελλήνων. Η νύμφη Ορσηίδα παντρεύτηκε το γιο του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, Έλλην...
Στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, βρίσκεται ο "Ναός των Ελλήνων"... ο οποίος είναι κατασκευασμένος (προ δεκαετίας) από τον μαραθωνοδρόμο Αριστοτέλη Κακογεωργίου.
Στο προαύλιο αυτού του "Ναού των Ελλήνων", υπάρχει το μοναδικό πανελλαδικά μαρμάρινο σύμπλεγμα (ανδριάντας) της ολότελα άγνωστης μητέρας των Ελλήνων, που στην ιερή αγκαλιά της, κρατά τρυφερά τα παιδιά της Δώρο, Ξούθο, Αίολο, απ’ τους οποίους προήλθαν οι βασικές φυλές των Ελλήνων!
Σύμφωνα με τον μύθο (σ.σ. Διαβάστε το άρθρο μας για τον "Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα"), μετά τον κατακλυσμό, ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία.

Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.
Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.
Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσηίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων.
Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ' αυτόν. Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού.
Ο Απολλόδωρος μας λέγει:
[Α 7,2] [...] Ζεὺς δὲ πέμψας Ἑρμῆν πρὸς αὐτὸν ἐπέτρεψεν αἱρεῖσθαι ὅ τι βούλεται· ὁ δὲ αἱρεῖται ἀνθρώπους αὐτῷ γενέσθαι. καὶ Διὸς εἰπόντος ὑπὲρ κεφαλῆς ἔβαλλεν αἴρων λίθους, καὶ οὓς μὲν ἔβαλε Δευκαλίων, ἄνδρες ἐγένοντο, οὓς δὲ Πύρρα, γυναῖκες. ὅθεν καὶ λαοὶ μεταφορικῶς ὠνομάσθησαν ἀπὸ τοῦ λᾶας ὁ λίθος. γίνονται δὲ ἐκ Πύρρας Δευκαλίωνι παῖδες Ἕλλην μὲν πρῶτος, ὃν ἐκ Διὸς γεγεννῆσθαι <ἔνιοι> λέγουσι, <δεύτερος δὲ> Ἀμφικτύων ὁ μετὰ Κραναὸν βασιλεύσας τῆς Ἀττικῆς, θυγάτηρ δὲ Πρωτογένεια, ἐξ ἧς καὶ Διὸς Ἀέθλιος. [Α 7,3] Ἕλληνος δὲ καὶ νύμφης Ὀρσηίδος Δῶρος Ξοῦθος Αἴολος. αὐτὸς μὲν οὖν ἀφ᾽ αὑτοῦ τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας, τοῖς δὲ παισὶν ἐμέρισε τὴν χώραν· καὶ Ξοῦθος μὲν λαβὼν τὴν Πελοπόννησον ἐκ Κρεούσης τῆς Ἐρεχθέως Ἀχαιὸν ἐγέννησε καὶ Ἴωνα, ἀφ᾽ ὧν Ἀχαιοὶ καὶ Ἴωνες καλοῦνται, Δῶρος δὲ τὴν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβὼν τοὺς κατοίκους ἀφ᾽ ἑαυτοῦ Δωριεῖς ἐκάλεσεν, Αἴολος δὲ βασιλεύων τῶν περὶ τὴν Θεσσαλίαν τόπων τοὺς ἐνοικοῦντας Αἰολεῖς προσηγόρευσε, καὶ γήμας Ἐναρέτην τὴν Δηιμάχου παῖδας μὲν ἐγέννησεν ἑπτά, Κρηθέα Σίσυφον Ἀθάμαντα Σαλμωνέα Δηιόνα Μάγνητα Περιήρην, θυγατέρας δὲ πέντε, Κανάκην Ἀλκυόνην Πεισιδίκην Καλύκην Περιμήδην.[...]


Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη Α', 7,2-3.

Μετάφραση:
"[...]Ο Ζεύς, στέλνοντας του τον Ερμή, τον προέτρεψε να διαλέξει ότι θέλει. Κι αυτός διάλεξε να του γεννήσει ανθρώπους. Όπως του είπε λοιπόν ο Ζευς, έπαιρνε λίθους και τους πετούσε πάνω από το κεφάλι του. Όσοι πέταξε ο Δευκαλίωνας έγιναν άνδρες, όσοι έταξε η Πύρρα γυναίκες. Για αυτό και ονομάστηκαν λαοί μεταφορικά, από το λάας που είναι ο λίθος. Ο Δευκαλίωνας απέκτησε από την Πύρρα δυο υιούς, πρώτο τον Έλληνα, που όπως λένε κάποιοι, γεννήθηκε από τον Δία και δεύτερο τον Αμφικτύονα, που έγινε βασιλιάς στην Αττική μετά τον Κραναό, και μία θυγατέρα, την Πρωτογένεια, που από τον Δία γέννησε τον Αέθλιο. Από τον Έλληνα και τη νύμφη Ορσηίδα γεννήθηκαν ο Δώρος, ο Ξούθος και ο Αίολος. Αυτός ονόμασε Έλληνες τους λεγόμενους Γραικούς και μοίρασε τη χώρα τα παιδιά του. Ο Ξούθος, που πήρε την Πελοπόννησο, απέκτησε από την Κρέουσα, κόρη του Ερεχθέα, τον Αχαιό και τον Ίωνα, από τους οποίους ονομάστηκαν οι Αχαιοί και οι Ίωνες. Ο Δώρος έλαβε την περιοχή πέρα από την Πελοπόννησο και ονόμασε τους κατοίκους της με το όνομά του Δωριείς. Ο Αίολος, ως βασιλέας στην περιοχή της Θεσσαλίας, ονόμασε του κατοίκους της Αιολείς, παντρεύτηκε την Εναρέτη, κόρη του Δηίμαχου, και απέκτησε επτά γιούς, τον Κρηθέα, τον Σίσυφο, τον Αθάμαντα, τον Σαλμωνέα, τον Δηιόνα, τον Μάγνητα και τον Περιήρη, και πέντε κόρες, τις Κανάκη, Αλκυόνη, Πεισιδίκη, Καλύκη και Περιμήδη. [...]"

Πηγή: http://logioshermes.blogspot.com/

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω  

ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ

                                                                                                        
ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ - ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ 
 
1.Ανακαλύπτουμε ξανά ότι, ζούμε σε ένα βαθιά μυστηριώδη κόσμο, γεμάτο από ξαφνικές συμπτώσεις και συγχρονιστικές συναντήσεις, που φαίνονται μοιραίες.
2. Όσο περισσότεροι από εμάς αφυπνιζόμαστε σε αυτό το μυστήριο, θα δημιουργήσουμε μία εντελώς διαφορετική κοσμοθέαση – επαναπροσδιορίζοντας το σύμπαν, ως ενεργειακό και ιερό.
3. Θα ανακαλύψουμε ότι όλα γύρω μ
ας, όλη η ύλη, αποτελείται από και απορρέει από, μία Θεία ενέργεια, την οποία αρχίζουμε να βλέπουμε και να κατανοούμε.
4. Από αυτή την προοπτική, μπορούμε να δούμε ότι, οι άνθρωποι πάντα ένοιωθαν ανασφαλείς και αποκομμένοι από αυτή την ιερή πηγή, και έχουν προσπαθήσει να πάρουν ενέργεια δεσπόζοντας ο ένας πάνω στον άλλο. Αυτή η διαμάχη ευθύνεται για κάθε ανθρώπινη σύγκρουση.
5. Η μόνη λύση είναι να καλλιεργήσουμε μία προσωπική επανασύνδεση με το Θείο, μία μυστικιστική μεταμόρφωση, που μας γεμίζει με απεριόριστη ενέργεια και αγάπη, διευρύνει την αντίληψή μας της ομορφιάς και μας ανυψώνει μέσα σε μία Συναίσθηση του Υψηλότερου Εαυτού.
6. Μέσα σε αυτή την συναίσθηση, μπορούμε να εγκαταλείψουμε το δικό μας τρόπο στο να ασκούμε έλεγχο, και να ανακαλύψουμε μία συγκεκριμένη αλήθεια: την αποστολή, για την οποία βρισκόμαστε εδώ να την μοιραστούμε, ώστε να βοηθήσει να εξελιχθεί η ανθρωπότητα προς αυτό το νέο επίπεδο πραγματικότητας.
7. Κατά την εκπλήρωση αυτής της αποστολής, μπορούμε να ανακαλύψουμε μία εσωτερική διαίσθηση, η οποία μας δείχνει πού να πάμε και τί να κάνουμε, και εάν δώσουμε μόνο θετικές ερμηνείες, φέρνει μία ροή συμπτώσεων, που ανοίγει τις πόρτες για να ξεδιπλωθεί η αποστολή μας.
8. Όταν αρκετοί από εμάς εισαχθούμε σε αυτή τη επαναστατική ροή, δίνοντας πάντοτε ενέργεια στον υψηλότερο-εαυτό όλων όσων συναντούμε, θα χτίσουμε έναν νέο πολιτισμό, όπου τα σώματά μας εξελίσσονται σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα ενέργειας και αντίληψης.
9. Με αυτό τον τρόπο, συμμετέχουμε στο μακρύ ταξίδι της εξέλιξης: από τη Μεγάλη Έκρηξη μέχρι τον ύστατο σκοπό της ζωής: να δώσουμε ενέργεια στα σώματά μας, από γενιά σε γενιά, ώσπου να περπατήσουμε σε έναν παράδεισο, τον οποίο θα μπορούμε επιτέλους να δούμε.__
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

"ΑΝ" Ρ.ΚΙΠΛΙΝΓΚ


 
Ρ.ΚΙΠΛΙΝΓΚ "ΑΝ"
 
Αν μπορείς στην πλάση τούτη να περιφρονείς τα πλούτη κι αν οι έπαινοι των γύρω δεν σου παίρνουν το μυαλό,
αν μπορείς στην τρικυμία να κρατήσεις ψυχραιμία, κι αν μπορείς και στους εχθρούς σου να σκορπίσεις το καλό,
αν μπορείς με μιας να παίξεις κάθε τι που ’χεις κερδίσει, στην καταστροφή ν’ αντέξεις και να δώσεις κάποια λύση,

αν μπορείς να υποτάξεις πνεύμα, σώμα και καρδιά, αν μπορείς όταν σε βρίζουν να μην βγάζεις τσιμουδιά,
αν μπορείς στην καταιγίδα να μη χάνεις την ελπίδα, κι αν μπορείς να συγχωρήσεις όταν σ’ έχουν αδικήσει,
αν μπορέσεις τ' όνειρό σου να μη γίνει ο όλεθρός σου, κι αν μπορέσεις ν’ αγαπήσεις όσους σ’ έχουνε μισήσει,
αν μπορείς να είσαι ο ίδιος στην χαρά και στην οδύνη, αν η πίστη στην ψυχή σου μπρος σε τίποτα δεν σβήνει,
αν μιλώντας με τα πλήθη τη συνείδηση δεν χάνεις, αν μπορέσεις να χωνέψεις πως μια μέρα θα πεθάνεις,
αν ποτέ δεν σε μεθύσει του θριάμβου το κρασί, αν στα ψέματα των άλλων δεν λες ψέματα κι εσύ,
αν μπορείς να μη θυμώνεις, αλλά μήτε και να κλαις όταν άδικα σου λένε πως εσύ μονάχα φταις.
Αν μπορείς με ηρεμία δίχως νεύρα ή δυσφορία και τα ίδια σου τα λόγια να τ’ ακούς παραλλαγμένα,
αν μπορείς κάθε λεπτό σου να ’ναι μια δημιουργία και ποτέ σου να μην μένεις με τα χέρια σταυρωμένα.
Αν οι φίλοι σου κι οι εχθροί σου δεν μπορούν να σε πληγώσουν, αν οι σχέσεις με μεγάλους τα μυαλά δεν σου σηκώνουν
αν τους πάντες λογαριάζεις μα… κανένα χωριστά, αν μπορέσεις να φυλάξεις και τα ξένα μυστικά…
Έ! Παιδί μου τότε… Θα μπορέσεις ν’ απολαύσεις όπως πρέπει τη ζωή σου… Θα ’σαι Άνθρωπος σπουδαίος κι όλη η γη θα ’ναι δική σου!

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις