Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Σὲ τέσσερους τοίχους (ἀπόσπασμα) Μιλτιάδης Μαλακάσης

 

Σὲ τέσσερους τοίχους (ἀπόσπασμα)
Μιλτιάδης Μαλακάσης (1869-1943)
ζωγρ.elena yushin

Περπατώντας τὴ νύχτα
Μ᾿ ἀρέσει ἐσὺ νὰ μὲ χτυπᾷς, φθινοπωριάτικη βροχή,
Καὶ νὰ δροσίζεις τὸ γυμνὸ τὸ μέτωπό μου,
Σὰν μέσ᾿ ἀπὸ μίαν ἄβυσσο τὰ᾿ ἀργό μου βῆμα ν᾿ ἀντηχεῖ
Καὶ νὰ διαλύεμαι στὸ νερὸ τοῦ φωτισμένου δρόμου.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

El Greco

πηγή: http://www.nea-acropoli-ioannina.gr/istorika-proswpa/domhnikos-theotokopoulos-el-greco.html 

Αναδημοσίευση άρθρου από Νέα Ακρόπολη

Δομήνικος Θεοτοκόπουλος - El Greco

Το 1541, στο Ηράκλειο της ενετοκρατούμενης Κρήτης, γεννήθηκε ένα αγόρι που αργότερα θα χαρακτηριζόταν ως ένας από τους πιο ανήσυχους και αινιγματικούς ζωγράφους όλων των εποχών. Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος.

Στην Κρήτη έλαβε τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής και δέχτηκε τις επιδράσεις των Κρητών ζωγράφων και της βυζαντινής τέχνης.

Το 1566 πηγαίνει στη Βενετία και μαθητεύει στο εργαστήριο του Τιτσιάνο από όπου αφομοιώνει τη δυτική τάση στη ζωγραφική. Αργότερα στη Ρώμη και τελικά στο Τολέδο της Ισπανίας το 1577. Εκεί πήρε και το όνομα «Εl Greco».
El Greco 1
Τα έργα του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου περιέχουν κάτι το ασυνήθιστο, κάτι που δεν είναι εύκολο να ερμηνευτεί.

Η αισθητική στην οποία στηρίζονται είναι ιδιόμορφη, οι προθέσεις του φαίνονται ανεξιχνίαστες.

Αλλά και ο ίδιος ο δημιουργός τους περικλείει γύρω του ένα μυστήριο το οποίο αντιστέκεται στις εύκολες ερμηνείες.

Ο Φραντσίσκο Πατσέκο γράφει στο Arte de la Pintura το 1649:
« Ήταν ένας μεγάλος φιλόσοφος, εύστοχος στις παρατηρήσεις του και είχε γράψει για τη ζωγραφική, τη γλυπτική και την αρχιτεκτονική».

Οι πραγματείες του για τη φιλοσοφία, τη θεολογία, τη λειτουργική, την αγιολογία, τη λογοτεχνία και την ιστορία έχουν χαθεί. Ωστόσο το ενδιαφέρον τού Δομήνικου Θεοτοκόπουλου για όλα αυτά φαίνεται τόσο στον κατάλογο των έργων της βιβλιοθήκης του, όσο και στις συναναστροφές του με φιλοσοφικούς κύκλους στην Ισπανία. Από τα βιβλία του φαίνεται το ενδιαφέρον του για τους αρχαίους κλασικούς, αλλά και για την Πλατωνική και Νεοπλατωνική φιλοσοφία.

Για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε την τέχνη του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου, θα πρέπει να εμβαθύνουμε στις φιλοσοφικές και θρησκευτικές του αντιλήψεις, οι οποίες αντανακλώνται στα έργα του με βαθιά εσωτερικότητα και έντονο το συμβολικό στοιχείο.

Είναι γνωστές οι εξαϋλωμένες, πέρα από το συνηθισμένο, μορφές του. Η πνευματικότητα που περιέχουν στην έκφραση. Σε όλο το θρησκευτικό έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου μπορούμε να διακρίνουμε το διαχωρισμό του υλικού από τον ουράνιο κόσμο, αλλά και την προσπάθειά του να ενώσει σταδιακά, μέσα από το χρώμα και το φως, το γήινο με το υπερβατικό.

Στο διάσημο έργο του «Η Ταφή του Κόμητος Οργάθ», το οποίο εξιστορεί το θρύλο της ταφής του αφέντη του Οργάθ, ενός ευεργέτη της εκκλησίας, τη στιγμή που οι Άγιοι Αυγουστίνος και Στέφανος εμφανίστηκαν, κατά θαυμαστό τρόπο, και απέθεσαν τον νεκρό στον τάφο του, διαφαίνεται έντονα αυτός ο Δυϊσμός.

Η ατμόσφαιρα του θαύματος δημιουργείται με έναν εκπληκτικό χειρισμό φωτός και χρώματος. Οι εκφράσεις στα πρόσωπα των παρευρισκομένων είναι εκστατικές και τα σώματά τους φαίνονται να αιωρούνται ανάμεσα στον γήινο και τον ουράνιο κόσμο, όχι μόνο σαν απλοί μάρτυρες, αλλά και κοινωνοί.

Ο άγγελος, ο οποίος ενώνει τη γη με τον ουρανό, βρίσκεται στον κεντρικό άξονα της σύνθεσης και ανεβαίνει στριφογυρίζοντας προς τον ουρανό, για να μεταφέρει την ψυχή του κόμη, η οποία έχει τη μορφή παιδιού.
El Greco 2
Το ουράνιο πλήθος το οποίο υπάρχει δίπλα από τον Χριστό, είναι μορφές έντονα επιμήκεις και το φως που υπάρχει γύρω του γίνεται υπερβολικά λαμπερό, μέχρι που καταλήγει σε μια ακτίνα φωτός.

Αυτή η ιεράρχηση του χρώματος και του φωτός, αλλά και των μορφών από το γήινο προς το ουράνιο, το οποίο υπάρχει και σε άλλους πίνακές του, όπως στην Ανάσταση, στη Σταύρωση, στον Ευαγγελισμό κ.ά., η ύπαρξη του μεσολαβητή Αγγέλου, η ψυχή που αποδεσμεύεται και επιστρέφει εκεί από όπου προήλθε, μας παραπέμπουν στην Πλατωνική και Νεοπλατωνική δομή σκέψης. Την ύπαρξη των δύο κόσμων, του αισθητού και του ιδεατού και την επιστροφή της ψυχής μετά τον θάνατο στον κόσμο των ιδεών.

Τα υπερφυσικά μεγέθη του Χριστού, της Παναγίας και των Αγγέλων σε σχέση με τα άλλα πρόσωπα που υπάρχουν στους πίνακές του, δείχνουν την ουράνια ιεραρχία, κάτι που υποστήριξε ο Διονύσιος ο αρεοπαγίτης, βιβλία του οποίου βρέθηκαν στη βιβλιοθήκη του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. Είναι γνωστό όμως ότι και ο Πλωτίνος μίλησε για το ιεραρχημένο Σύμπαν. Αυτή η ιεράρχηση φαίνεται καθαρά στο έργο του «Η Βάπτιση του Χριστού».

Η στενόμακρη φόρμα που συναντάται σε πολλούς πίνακές του, με θρησκευτικό περιεχόμενο, είναι χαρακτηριστική. Με αυτόν τον τρόπο υπερβαίνει τη φυσική πραγματικότητα και δημιουργεί μια ψευδαίσθηση μορφών που αιωρούνται.

Πολλές φορές βλέπουμε μια παραμόρφωση στο χρώμα και τη φόρμα, έντονη επιμήκυνση των μορφών, με κεφάλια πολύ μικρά σε σχέση με το σώμα, έτσι που στο τέλος οι μορφές να φαίνονται σαν να είναι σε μια διάχυτη κατάσταση. Όταν ενώνονται δε με το έντονο φως, μοιάζουν με φλόγες.

Αυτή η έντονη απεικόνιση του φωτός, παραπέμπει στη πνευματική φώτιση, όπως ο ίδιος αναφέρει για τον πίνακά του «Άποψη και Χάρτης του Τολέδο».

Η απογύμνωση της μορφής από την ύλη και η σύλληψη μέσω του νου μιας ανώτερης πραγματικότητας, καταργούν τον τόπο και το χρόνο στους θρησκευτικούς του πίνακες και ο ίδιος έρχεται σε αντίθεση με την αριστοτελική άποψη ότι η μορφή και η ύλη είναι αναπόσπαστα ενωμένες.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό σύμβολο που παρατηρούμε, είναι το χέρι του Χριστού που ακουμπάει στο στήθος με τα δάχτυλα ανοιχτά, ενώ ο μέσος και ο παράμεσος είναι ενωμένοι. Αυτό φαίνεται σε αρκετούς πίνακες όπως: «Ο Διαμερισμός των Ιματίων», «Ο Άγιος Φραγκίσκος» κ.ά.
El Greco 3
Ο τελετουργικός χαρακτήρας των παραστάσεών του, η έννοια της ιεραρχίας, το μεταφυσικό φως, η εξαΰλωση των μορφών, η συμβολική χρήση των χρωμάτων, η ανύψωση προς το πνευματικό στοιχείο, συνθέτουν το συνολικό έργο του μεγάλου ζωγράφου ο οποίος πέθανε το 1614.

Μετά το θάνατό του κάποιοι τον χαρακτήρισαν τρελό και δυσνόητο.
Ο El Greco όμως υπήρξε παράδειγμα πνευματικού ατόμου και μεγάλου καλλιτέχνη που κατόρθωσε να μεταφέρει τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο στους θαυμάσιους πίνακές του, μοναδικούς στο είδος τους.
Joomla SEF URLs by Artio


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Οι αριθμοί Φιμπονάτσι

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1165.html?spref=fb

Οι αριθμοί Φιμπονάτσι-το αριθμητικό σύστημα της φύσης

Το θέμα της σημερινής εγγραφής θα σχετίζεται με τα μαθηματικά. Συγκεκριμένα θα ασχοληθούμε με τους αριθμούς Fibonacci. 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, .......
 
  Οι πρώτοι δύο αριθμοί Φιμπονάτσι είναι το 0 και το 1, και κάθε επόμενος αριθμός είναι το άθροισμα των δύο προηγούμενων. Επιπλέον, ο λόγος δύο διαδοχικών αριθμών της ακολουθίας Φιμπονάτσι τείνει προς την χρυσή τομή ή χρυσή αναλογία, δηλαδή τον αριθμό φ=1,618033989.
 
Υπέροχοι και μυστήριοι χαρακτηρίζονται αυτοί οι αριθμοί και απαντώνται παντού και σε διάφορες επιστήμες. Εκπληκτικός όμως είναι ο τρόπος με τον οποίο οι αριθμοί Φιμπονάτσι εμφανίζονται στη φύση. Είναι το αριθμητικό σύστημα της φύσης. Τους συναντάς παντού, στη διάταξη των φύλλων ενός φυτού, στο μοτίβο των πετάλων ενός λουλουδιού, στο άνθος της αγκινάρας, σε ένα κουκουνάρι ή στο φλοιό ενός ανανά. Ισχύουν για την ανάπτυξη κάθε ζωντανού οργανισμού, ενός κυττάρου, ενός κόκκου σιταριού, μιας κυψέλης μελισσών, ακόμη και για όλη την ανθρωπότητα.
Τα φυτά δε γνωρίζουν για την ακολουθία Fibonacci - απλά μεγαλώνουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Αν μετρήσει κανείς τα πέταλα ενός λουλουδιού, θα διαπιστώσει ότι ο αριθμός τους είναι συχνά 3, 5, 8, 13, 21, 34 ή ακόμα και 55. Σπάνια θα συναντήσουμε λουλούδι με δύο πέταλα. Υπάρχουν εκατοντάδες είδη, τόσο άγρια όσο και καλλιεργημένα με πέντε πέταλα. 
Τα λουλούδια με οκτώ πέταλα δεν είναι τόσο κοινά όπως με τα πέντε, αλλά υπάρχουν αρκετά γνωστά είδη. Λουλούδια με δέκα τρία, είκοσι ένα και τριάντα τέσσερα πέταλα είναι επίσης αρκετά κοινά.
Φωτογραφία knitalatte11
 Μπορούμε να μετρήσουμε στις μαργαρίτες 13, 21, 34, 55, ή και 89 πέταλα. Οι κοινές μαργαρίτες του αγρού έχουν συνήθως 34 πέταλα γεγονός που σίγουρα επηρεάζει το αποτέλεσμα του παιχνιδιού «μ’ αγαπά δεν μ’ αγαπά». Ο κρίνος έχει τρία πέταλα,  η νεραγκούλα έχει πέντε,  κ.λ.π. 
Οι σπόροι του ηλίανθου κατανέμονται κυκλικά. Η σπείρα είναι προς τα έξω ενώ έχει διπλή κατεύθυνση, δηλαδή και όπως κινούνται οι δείκτες του ρολογιού και αντίστροφα από το κέντρο του λουλουδιού. Ο αριθμός των σπειρών στο κάθε φυτό δεν είναι ίδιος. Γιατί  γενικά είναι είτε 21 και 34, είτε 34 και 55, είτε 55 και 89, ή 89 και 144; Ο αριθμός των σπειρών ενός ηλίανθου και προς τις δύο κατευθύνσεις είναι δύο διαδοχικοί αριθμοί στην ακολουθία Fibonacci.
Φωτογραφία lucapost
Όλα τα κουκουνάρια αναπτύσσονται σε σπείρες, ξεκινώντας από τη βάση όπου ήταν ο μίσχος, και πηγαίνοντας κυκλικά μέχρι να φτάσουμε στην κορυφή.
Η ακολουθία Φιμπονάτσι εμφανίζεται στις βελόνες αρκετών ειδών έλατου, τα φύλλα της λεύκας, της κερασιάς, της μηλιάς, της δαμασκηνιάς, της βελανιδιάς και της φιλύρας, στη διάταξη των πετάλων της μαργαρίτας και του ηλιοτρόπιου.
Τη βλέπουμε στην επιφάνεια των κορμών των κωνοφόρων δέντρων και στους δακτύλιους των κορμών των φοικικόδεντρων.
Στη φωτογραφία παραπάνω βλέπετε ένα μικρό χαμομήλι. Τα πέταλα που βρίσκονται στο κέντρο του λουλουδιού σχηματίζουν σπείρες, σύμφωνα με τη ακολουθία Φιμπονάτσι.  Υπάρχουν 21 πιο σκούρες μπλε σπείρες και 13 σπείρες με τυρκουάζ χρώμα. Το 13 και το 21 είναι διαδοχικοί αριθμοί στην ακολουθία Fibonacci. 
Το κέλυφος των σαλιγκαριών ακολουθεί και αυτό την ακολουθία Fibonacci. Το ίδιο και το κέλυφος του ναυτίλου (μαλάκιο). Η μόνη διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι το κέλυφος του ναυτίλου αναπτύσσεται σε τρισδιάστατες σπείρες, ενώ το κέλυφος των σαλιγκαριών αναπτύσσεται σε δισδιάστατες σπείρες.
Φωτογραφία OpenCage
Φωτογραφία Chris 73
Η ακολουθία εφαρμόζεται στο σώμα του δελφινιού, στον αστερία και στο ανθρώπινο σώμα.  Η αναλογία του μήκους του πήχη του χεριού προς το μήκος του χεριού ισούται με 1.618, δηλαδή ισούται με τη Χρυσή Αναλογία. Η αναλογία μεταξύ του μήκους και του φάρδους του προσώπου και η αναλογία του μήκους του στόματος προς το φάρδος της μύτης είναι μερικά ακόμα παραδείγματα της εφαρμογής των αριθμών αυτών στο ανθρώπινο σώμα. 
Σίγουρα, αυτός ο συνδυασμός φύσης και μαθηματικών δεν είναι τυχαίος!! Άραγε, τα μαθηματικά αντιγράφουν τη φύση ή η φύση τα μαθηματικά;; Δεν συμφωνείτε όμως μαζί μου ότι είναι εκπληκτικός ο τρόπος που συνδυάζονται, όπως και το αποτέλεσμα;;
Φωτογραφία werner boehm
Φωτογραφία J Brew
Φωτογραφία Will668
Φωτογραφία daaynos
Φωτογραφία Just chaos
Πηγές 1 2 3 4 5 6
http://aksioperierga.blogspot.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Γιαουρτίνη

Γιαουρτίνη
Bαθμολογία:
       
8 ψήφοι
Προστέθηκε από , 28.04.10

Περιγραφή

Ενα παραδοσιακό γλυκό, από εκείνα που έφτιαχναν παλιά στις γιορτές, σε μεγάλα ταψιά!
Γιαουρτίνη

Τι χρειαζόμαστε:

  • 2 κεσεδάκια γιαούρτι
  • 4 κεσεδάκια ζάχαρη
  • 2 κεσεδάκια φυτίνη
  • 4 κεσεδάκια αλεύρι + σιμιγδάλι
  • 10 αυγά
  • 1 κ.γ σόδα
  • 1 μπέικιν
  • 5 βανίλιες
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Περιέχει

 

 

 

 

Πως το κάνουμε:


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ


 

4. Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ Deepak Chopra
Η διάνοια της φύσης λειτουργεί πάντα με άκοπη ευκολία… με ανεμελιά, αρμονία και αγάπη.
Όταν ελέγχουμε τις δυνάμεις της αρμονίας, της χαράς και της αγάπης, δημιουργούμε επιτυχία και καλοτυχία με άκοπη προσπάθεια.
Αυτός ο νόμος βασίζεται στο γεγονός πως η διάνοια της φύσης λειτουργεί με άκοπη ευκολία και ελεύθερη ανεμελιά. Αυτή είναι η αρχή της
ελάχιστης δράσης ή της μη αντίστασης, άρα και η αρχή της αρμονίας και της αγάπης. Όταν διδαχτούμε αυτό το μάθημα από τη φύση, μπορούμε εύκολα να πραγματοποιήσουμε όλες τις επιθυμίες μας.
Αν παρατηρήσετε τη φύση να εργάζεται, θα δείτε πως καταβάλλει πάντα την ελάχιστη προσπάθεια. Το χορτάρι δεν προσπαθεί να μεγαλώσει, απλώς μεγαλώνει. Τα ψάρια δεν προσπαθούν να κολυμπήσουν, απλώς κολυμπούν. Τα λουλούδια δεν προσπαθούν ν’ ανθίσουν, απλά ανθίζουν. Τα πουλιά δεν προσπαθούν να πετάξουν, απλά πετούν. Τέτοια είναι η εγγενής τους φύση. Η Γη δεν προσπαθεί να γυρίσει γύρω από τον άξονά της. Είναι στη φύση της Γης να στροβιλίζεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα μέσα στο διάστημα. Είναι στη φύση των μωρών να είναι χαλαρά κι ευτυχισμένα. Είναι στη φύση του Ήλιου να λάμπει. Είναι στη φύση των αστεριών να αστραποβολούν. Και είναι στη φύση των ανθρώπων να εκπληρώνουν τα όνειρά τους εύκολα και αβίαστα.
Στη βεδική επιστήμη- την πανάρχαια φιλοσοφία της Ινδίας- αυτή η αρχή είναι γνωστή ως αρχή της οικονομίας της προσπάθειας ή της βέλτιστης επίτευξης με τον ελάχιστο κόπο. Τελικά φτάνει κανείς σε θέση να μη κάνει τίποτα και ωστόσο να επιτυγχάνει τα πάντα. Αυτό σημαίνει πως εμφανίζεται απλώς μια αμυδρή ιδέα και στην συνέχεια η υλοποίηση της ιδέας έρχεται άκοπα. Αυτό που συνήθως ονομάζεται ‘’θαύμα’’ είναι στην πραγματικότητα μια έκφραση του Νόμου της Ελάχιστης Προσπάθειας.
Η διάνοια της φύσης λειτουργεί εύκολα, ακαριαία, χωρίς τριβές και αντιφάσεις. Δεν είναι γραμμικά λογική αλλά διαισθητική, ολιστική και καρποφόρα. Όταν βρίσκεστε σε αρμονία με την φύση, όταν έχετε αποκτήσει τη γνώση του αληθινού σας Εαυτού, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Νόμο της Ελάχιστης Προσπάθειας.
Ελάχιστη προσπάθεια υπάρχει όταν οι πράξεις μας έχουν σαν κίνητρο την αγάπη, μιας και όλη η φύση συγκρατείται από την ενέργεια της αγάπης. Όταν αναζητάτε την εξουσία και τον έλεγχο πάνω στους άλλους, δεν κάνετε τίποτα άλλο απ’ το να σπαταλάτε ενέργεια. Όταν αποζητάτε τα χρήματα ή τη δύναμη για χάρη του ‘’εγώ’’, τότε ξοδεύετε ενέργεια κυνηγώντας μια ψευδαίσθηση της ευτυχίας, αντί να απολαμβάνετε την ευτυχία της στιγμής. ‘Όταν ποθείτε τα χρήματα μόνο για προσωπικό όφελος, τότε αποκόπτετε τη ροή της ενέργειας και παρεμβαίνετε στην έκφραση της διάνοιας της φύσης. Όταν όμως οι πράξεις σας έχουν σαν κίνητρο την αγάπη, δεν υπάρχει σπατάλη ισχύος. Τότε το δυναμικό σας πολλαπλασιάζεται και συσσωρεύεται- και η επιπλέον ενέργεια την οποία συγκεντρώνετε, μπορεί να διοχετευτεί έτσι ώστε να δημιουργήσετε οτιδήποτε θελήσετε, ακόμη και τον απεριόριστο πλούτο.
Μπορείτε να φανταστείτε το υλικό σας σώμα σαν μια συσκευή ελέγχου της ενέργειας: μπορεί να δημιουργήσει, να αποθηκεύσει και να ξοδέψει ενέργεια. Αν γνωρίζετε πώς να δημιουργείτε, να αποθηκεύετε και να διοχετεύετε την ενέργεια με αποτελεσματικό τρόπο, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε όσο πλούτο θέλετε. Η προσοχή και η προσκόλληση στο ‘’εγώ’’ καταναλίσκει το μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας. Όταν λοιπόν, εσωτερικό σημείο αναφοράς σας γίνεται το ‘’εγώ’’, όταν αναζητάτε τον έλεγχο και την εξουσία πάνω στους άλλους ή κυνηγάτε την επιδοκιμασία τους, ξοδεύετε ενέργεια με σπάταλο τρόπο.
Αντίθετα, όταν αυτή η ενέργεια απελευθερωθεί, μπορείτε να την επαναδιοχετεύσετε και να τη χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε οτιδήποτε θελήσετε. Όταν εσωτερικό σημείο αναφοράς είναι το πνεύμα σας, μπορείτε να μην επηρεάζεστε από καμιά κακόβουλη κριτική και να μη φοβάστε καμιά πρόκληση στη ζωή. Μπορείτε να τιθασεύσετε τη δύναμη της αγάπης και να χρησιμοποιήσετε την ενέργεια δημιουργικά για να επιτύχετε την αφθονία και την εξέλιξη.
Στο βιβλίο ‘’Η Τέχνη Του Ονειρέματος’’ Ο Δον Χουάν λέει στον Κάρλος Καστανέντα: ‘’ Ξοδεύουμε το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς μας για να αποδείξουμε την σπουδαιότητά μας… Αν καταφέρναμε να χάσουμε ένα μόνο μέρος από αυτήν την σπουδαιότητα, θα μας συνέβαιναν δύο καταπληκτικά πράγματα. Πρώτον, θα απελευθερώναμε την ιδέα με την οποία προσπαθούμε να διατηρήσουμε την απατηλή ιδέα του ‘’μεγαλείου’’ μας και, δεύτερον, θα προμηθεύαμε στον εαυτό μας αρκετή ενέργεια για να …μπορέσει ν’ αντικρίσει έστω και στιγμιαία το πραγματικό μεγαλείο του σύμπαντος.
Υπάρχουν τρία στοιχεία στον Νόμο της Ελάχιστης Προσπάθειας- τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να θέσετε σε ενέργεια την αρχή ‘’κάνε λιγότερα και πέτυχε περισσότερα’’. Το πρώτο στοιχείο είναι η Αποδοχή. Αποδοχή σημαίνει να πάρετε μια απόφαση: ‘’Σήμερα θα αποδεχτώ τους ανθρώπους, τις καταστάσεις, τις περιστάσεις και τα γεγονότα, όπως κι αν έρθουν’’. Αυτό σημαίνει ν’ αναγνωρίζετε ότι κάθε στιγμή είναι όπως πρέπει να είναι, αφού ολόκληρο το σύμπαν είναι όπως πρέπει να είναι. Αυτή η στιγμή- η στιγμή που βιώνετε ακριβώς τώρα – είναι το αποκορύφωμα όλων των στιγμών που περάσατε στο παρελθόν. Αυτή η στιγμή είναι έτσι, επειδή όλο το σύμπαν είναι έτσι.
Όταν αντιμάχεστε αυτήν την στιγμή στην ουσία αντιμάχεστε όλο το σύμπαν. Αντί γι αυτό μπορείτε να πάρετε την απόφαση να μην αντιπαλέψετε όλο το σύμπαν αντιπαλεύοντας αυτήν την στιγμή. Αυτό σημαίνει πως η αποδοχή της κάθε στιγμής στη ζωή μας θα πρέπει να είναι ολοκληρωτική και απόλυτη. Αποδέχεστε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα θέλατε να είναι αυτή τη στιγμή. Έχει σημασία να κατανοήσετε το νόημα αυτής της φράσης. Μπορείτε να εύχεστε ν’ αλλάξουν τα πράγματα στο μέλλον, αλλά αυτή τη στιγμή θα πρέπει να τα αποδέχεστε ως έχουν.
Όταν νιώθετε εκνευρισμένοι ή αναστατωμένοι από ένα πρόσωπο ή κάποια κατάσταση, θυμηθείτε πως στην ουσία δεν αντιδράτε σ’ αυτό το πρόσωπο ή στην κατάσταση αλλά στα συναισθήματά σας γι’ αυτά. Τα συναισθήματα είναι καθαρά δικά σας και κανείς άλλος δεν είναι υπεύθυνος για την εκδήλωσή τους.
Όταν αναγνωρίσετε και καταλάβετε πλήρως αυτή την ιδέα, τότε είστε έτοιμοι ν’ αναλάβετε την ευθύνη για το πώς νιώθετε και να την αλλάξετε. Αν μπορείτε να αποδέχεστε τα πράγματα όπως έχουν, τότε μπορείτε να αναλάβετε την ευθύνη για την κατάστασή σας και για όλα τα γεγονότα τα οποία θεωρείτε ως προβλήματα.
Αυτό μας οδηγεί στο δεύτερο στοιχείο του Νόμου της Ελάχιστης Προσπάθειας: την ευθύνη. Τι σημαίνει ευθύνη; Ευθύνη σημαίνει να μη κατηγορείς κανέναν και τίποτα για την κατάστασή σου, ακόμα κι εσένα τον ίδιο. Έχοντας αποδεχτεί μια κατάσταση, ένα γεγονός, ένα πρόβλημα, ευθύνη είναι η ικανότητα να ανταποκριθείτε δημιουργικά στην κατάσταση όπως εμφανίζεται τώρα. Όλα τα προβλήματα εμπεριέχουν το σπέρμα της ευκαιρίας και αυτή η συνειδητοποίηση, σας επιτρέπει να αρπάξετε την στιγμή και να τη μετατρέψετε σε μια καλύτερη κατάσταση ή αποτέλεσμα.
Όταν το καταφέρετε, η κάθε υποτιθέμενα προβληματική κατάσταση θα γίνει μια ευκαιρία για τη δημιουργία κάτι νέου και όμορφου. Και κάθε υποτιθέμενος βασανιστής ή τύραννος θα μετατραπεί σε δάσκαλό σας. Η πραγματικότητα είναι θέμα ερμηνείας. Αν επιλέξετε αυτή την ερμηνεία, θ’ αποκτήσετε πολλούς δασκάλους και θα σας δοθούν πολλές ευκαιρίες να εξελιχθείτε.
Όποτε αντιμετωπίζετε έναν τύραννο, βασανιστή, ένα δάσκαλο, φίλο ή εχθρό (όλοι σημαίνουν το ίδιο πράγμα) να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας: ‘’Αυτή η στιγμή είναι έτσι όπως πρέπει να είναι’’. Όποιες σχέσεις κι αν έχετε προσελκύσει στη ζωή σας αυτή τη στιγμή, είναι ακριβώς όποιες χρειάζεστε για τη συγκεκριμένη στιγμή. Υπάρχει μια κρυφή σημασία πίσω από κάθε γεγονός και αυτή η κρυφή σημασία εξυπηρετεί οπωσδήποτε την δική σας εξέλιξη.
Το τρίτο στοιχείο του Νόμου της Ελάχιστης Προσπάθειας είναι η άρνηση υπεράσπισης. Αυτό σημαίνει πως έχετε απαλλαγεί απ’ την ανάγκη να πείσετε τους άλλους για τις απόψεις σας. Αν παρατηρήσετε τους ανθρώπους γύρω σας, θα δείτε ότι περνούν το ενενήντα εννέα τοις εκατό του χρόνου τους υπερασπιζόμενοι τις απόψεις τους. Αν απαλλαγείτε από την ανάγκη να υποστηρίζετε τις απόψεις σας, θ’ αποκτήσετε πρόσβαση σε τεράστια ποσά ενέργειας τα οποία μέχρι τώρα σπαταλούσατε άσκοπα.
Όταν περνάτε στην άμυνα, όταν κατηγορείτε τους άλλους και δεν παραδίδεστε στην στιγμή, η ζωή σας συναντά αντίσταση. Αν οποιαδήποτε στιγμή συναντήσετε αντίσταση, αναγνωρίστε ότι- πιέζοντας την κατάσταση- απλά θ’ αυξήσετε αυτήν την αντίσταση ακόμα περισσότερο. Δεν πρέπει να στέκεστε άκαμπτοι σαν την ψηλή βελανιδιά που ραγίζει και καταρρέει μέσα στην καταιγίδα. Αντίθετα, θα πρέπει να είστε εύκαμπτοι και ευπροσάρμοστοι, όπως το καλάμι που λυγίζει μέσα στην καταιγίδα και επιβιώνει.
Αποφεύγετε εντελώς να υπερασπίζεστε την γνώμη σας. Όταν δεν έχετε αντικείμενο για να υπερασπιστείτε, τότε δεν θα επιτρέπετε την δημιουργία καμιάς διαφωνίας. Αν κάνετε κάτι τέτοιο συνεχώς- αν σταματήσετε να πολεμάτε και να αντιστέκεστε- θα έχετε την πλήρη εμπειρία του παρόντος, πράγμα το οποίο αποτελεί ένα ανεκτίμητο δώρο. Κάποιος κάποτε μου είπε: ‘’Το παρελθόν είναι ιστορία, το μέλλον είναι μυστήριο και το παρόν είναι δώρο’’. Και είχε απόλυτο δίκιο.
Αν αγκαλιάσετε το παρόν και γίνετε ένα μαζί του, θα αισθανθείτε μια φωτιά, μια λάμψη, μια σπίθα έκστασης να πάλλεται μέσα σε κάθε ζωντανό πλάσμα. Καθώς θ’ αρχίσετε να νιώθετε αυτή την αγαλλίαση του πνεύματος με οτιδήποτε είναι ζωντανό, η χαρά θα αναβλύσει μέσα σας και θ’ απαλλαγείτε από τα τρομερά φορτία της άμυνας, της αντιπάθειας και της κακίας. Μόνο τότε θα νιώσετε ανάλαφρη την καρδιά σας και θα γίνετε χαρούμενοι, ανέμελοι και ελεύθεροι.
Μέσα σ’ αυτή τη χαρούμενη και απλή ελευθερία, θ’ αντιληφθείτε πέρα από κάθε αμφιβολία, πως οτιδήποτε επιθυμήσετε θα είναι δικό σας, οποτεδήποτε το θελήσετε, αφού η επιθυμία σας θα προέρχεται από ένα επίπεδο χαράς και όχι απ’ το επίπεδο του άγχους και του φόβου. Δεν χρειάζεται να δικαιολογήσετε τίποτα. Απλά δηλώστε την πρόθεσή σας στον εαυτό σας και θα αισθανθείτε πληρότητα, ευτυχία, χαρά, ελευθερία και αυτονομία σε κάθε λεπτό της ζωής σας.
Αποφασίστε ν’ ακολουθήσετε το μονοπάτι της παθητικής αντίστασης. Αυτό είναι το μονοπάτι μέσα απ’ το οποίο η διάνοια της φύσης ξετυλίγεται αυτόματα, χωρίς τριβή ή προσπάθεια. Όταν θ’ αποκτήσετε αυτόν τον υπέροχο συνδυασμό αποδοχής, ευθύνης και άρνησης αντίστασης, θα νιώσετε τη ζωή να κυλά με άκοπη ευκολία.
Όταν μένετε ανοιχτοί σε όλες τις απόψεις-και δεν είστε άκαμπτα προσκολλημένοι μόνο σε μια- τα όνειρα και οι επιθυμίες σας θα ρέουν σύμφωνα με τις επιθυμίες της φύσης. Τότε θα μπορέσετε ν’ απελευθερώσετε τις προθέσεις σας χωρίς προσκόλληση και απλώς να περιμένετε την κατάλληλη εποχή που θα πραγματοποιηθούν. Μπορείτε να είστε βέβαιοι, πως όταν θα έρθει η κατάλληλη εποχή, οι επιθυμίες σας θα υλοποιηθούν. Αυτός είναι ο Νόμος της Ελάχιστης Προσπάθειας.

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ
Θα θέσω σ' εφαρμογή το Νόμο της Ελάχιστης Προσπάθειας αποφασίζοντας ν' ακολουθήσω τα παρακάτω βήματα:
(1) Θα εφαρμόσω την Αποδοχή. Σήμερα θα αποδεχτώ τους ανθρώπους, τις καταστάσεις, τις περιστάσεις και τα γεγονότα όπως ακριβώς έρχονται, θα γνωρίζω πως κάθε στιγμή είναι έτσι όπως ακριβώς πρέπει να είναι, επειδή όλο το σύμπαν είναι όπως ακριβώς πρέπει να είναι. Δεν θα αντιμάχομαι ολόκληρο το σύμπαν αντιπαλεύοντας την κάθε στιγμή. Η αποδοχή μου θα είναι πλήρης και απόλυτη. Θα αποδέχομαι τα γεγονότα όπως έχουν και όχι όπως θα ήθελα να είναι.
(2) Έχοντας αποδεχτεί τα πράγματα όπως έχουν, θ' αναλάβω την Ευθύνη για την κατάσταση μου και για όλα τα γεγονότα τα οποία θεωρώ ως προβλήματα. Γνωρίζω ότι ανάληψη της ευθύνης σημαίνει πως δεν θα κατηγορώ κανέναν και τίποτα για την παρούσα κατάστασή μου (συμπεριλαμβανόμενου και του εαυτού μου). Γνωρίζω επίσης πως κάθε πρόβλημα είναι μια μεταμφιεσμένη μοναδική ευκαιρία και η εγρήγορση απέναντι σ' αυτές τις ευκαιρίες θα μου επιτρέψει να αδράξω τη στιγμή και να τη μετατρέψω σ' ένα πολύ μεγαλύτερο όφελος για την εξέλιξή μου.
(3) Σήμερα η συνείδηση μου θα βασίζεται στην Απουσία Άμυνας. Θ' απαλλαγώ από την ανάγκη να υπερασπίζω τις απόψεις μου. Δεν θα νιώθω την ανάγκη να πείσω τους άλλους ν' αποδεχτούν τις ιδέες μου. Θα μένω ανοικτός σ' όλες τις απόψεις και δεν θα παραμένω άκαμπτα προσκολλημένος σε καμιά τους.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Ο ΦΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

πηγή:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=380777438661981&set=a.136809996392061.29371.135792846493776&type=1&theater 

Ο ΦΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
 
Ο Φάρος της Αλεξάνδρειας θεωρείται ένα από τα Επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Κατασκευάστηκε τον 3ο αιώνα π.Χ. και παρέμεινε σε λειτουργία ώς την πλήρη καταστροφή του από δύο σεισμούς τον 14ο αιώνα μ.Χ. Ήταν ένας πύργος συνολικού ύψους 140 μέτρων και ήταν για εκείνη την εποχή το πιο ψηλό ανθρώπινο οικοδόμημα του κόσμου μετά τις πυραμίδες του Χέοπα και του Χεφρήνου ή Χεφρένης. Κατασκευάστηκε από κομμάτια άσπρης πέτρας και ήταν δομημένος σε τέσσερα επίπεδα. Το χαμηλότερο ήταν η τετράγωνη βάση, το δεύτερο ήταν ένα τετράγωνο κτίσμα, το τρίτο οκτάγωνο κτίσμα και το τέταρτο το ψηλότερο ένα κυκλικό κτίσμα επί της κορυφής του οποίου το άγαλμα του Ποσειδώνα ή Απόλλωνα. Στο τέταρτο επίπεδο υπήρχε ένας καθρέπτης που αντανακλούσε το φως του ήλιου κατά τη διάρκεια της μέρας ενώ το βράδυ έκαιγε μία φλόγα για να προειδοποιεί τα διερχόμενα πλοία για την ύπαρξη εμποδίων. Η λέξη φάρος υιοθετήθηκε από πολλές χώρες και χρησιμοποιήθηκε ευρέως στο λατινογενές λεξιλόγιο και σε γλώσσες όπως τα Γαλλικά (phare), τα Ιταλικά (faro), Πορτογαλικά (farol) και Ισπανικά (faro).

Ο φάρος κατασκευάστηκε επί της νησίδας Φάρος. Το νησί έδωσε το όνομα στο οικοδόμημα κι όχι το αντίθετο, όπως πιστεύεται. Οι σύγχρονοι φάροι "δανείζονται" επίσης το όνομα της νησίδας. Είναι παγκοσμίως γνωστός με την ονομασία "Φάρος" της Αλεξάνδρειας επειδή ήταν λίγο έξω από το λιμάνι της Αλεξάνδρειας. Συνδεόταν τεχνητά με ένα είδος γέφυρας, το λεγόμενο Επταστάδιο (είχε, όπως μαρτυρά το όνομά του, μήκος επτά στάδια) και σχημάτιζε το ένα μέρος του λιμανιού της Αλεξάνδρειας.

Επειδή η διαμόρφωση του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής ήταν επίπεδη και δίχως κάποιο σημάδι που να προειδοποιεί τα διερχόμενα πλοία, χρησίμευε για να δίνει κάποιο είδος σινιάλου για την προσέγγιση στο λιμάνι. Ο φάρος χτίστηκε από τον Σώστρατο τον Κνίδιο μηχανικό, αρχιτέκτονα, γιο του επίσης αρχιτέκτονα Δεξιφάνους που είχε κατασκευάσει το στάδιο "Τέτρα" της Αλεξάνδρειας, το 282 π.Χ., ενώ αρχικά η μελέτη του έργου είχε ξεκινήσει επί βασιλείας του πρώτου Βασιλιά της Ελληνιστικής περιόδου, τον Πτολεμαίο τον Α' της Αιγύπτου, στρατηγό του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Μετά τον ανέλπιστο και απρόοπτο θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου ο Πτολεμαίος ανακήρυξε τον εαυτό του βασιλιά της τεράστιας αυτοκρατορίας που δημιούργησε ο Μέγας Αλέξανδρος το 305 π.Χ. Κατά την περίοδο της βασιλείας του ξεκίνησε και η κατασκευή αυτού του μεγαλουργήματος αλλά δεν πρόλαβε να το δει ολοκληρωμένο αφού πέθανε το 283 π.Χ. Ο γιος του, Πτολεμαίος Β' Φιλάδελφος, είδε το έργο να ολοκληρώνεται δώδεκα χρόνια από την έναρξη της δόμησής του το 270 π.Χ. .
Μετά τις πυραμίδες της Αιγύπτου, ο φάρος της Αλεξάνδρειας είναι το μεγαλύτερο σε χρονική διάρκεια μνημείο της περιοχής που κατάφερε να διασωθεί εώς την σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή του από τρεις σεισμούς που έλαβαν χώρα το 796 μ.Χ., το 1303 και το 1323 μ.Χ. Το 1323 ήταν η χρονιά που ο Άραβας επισκέπτης Ίμπν Μπατούτα δεν μπορούσε να εισέλθει στον φάρο από τα πολλά ερείπια που είχαν συγκεντρωθεί. Το 1480 μ.Χ. ο Σουλτάνος της Αιγύπτου, Καΐτ-μπεης, χρησιμοποίησε τα εναπομείναντα ερείπια μεταφέροντάς τα για το χτίσιμο κάστρου στον ίδιο χώρο, πάνω στη θεμελίωση του Φάρου. Αλλά και αυτό το φρούριο αν και είχε ανακαινισθεί στις αρχές του 19ου αι. κατεδαφίστηκε από τους Άγγλους το 1882. ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Φραγκιός Μαράκης 1922-1977

πηγή:  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=385313061541893&set=a.385313044875228.88177.377345992338600&type=1&theater

Φραγκιός Μαράκης 1922-1977

Προς τιμή του υπάρχει στην Ιεράπετρα η Οδός "Μαράκη Φραγκιού"

Γεννήθηκε στις Μάλες ( 1922). Ήταν απόφοιτος της Εμπορικής σχολής .Του άρεσε ο αθλητισμός και τα μαθητικά του χρόνια υπήρξε πρωταθλητής σε πολλά αθλήματα. Οργάνωσε τον Α.Ο. " Διαγόρας" Ιεράπετρας και διετέλεσε πρόεδρος του για πολλά χρόνια . Την περίοδο της Κατοχής πήρε ενεργό μέρος στην Εθνική Αντίσταση. Μετά από επιμονή του η γυναίκα του , Ελευθερία Βλατάκη από το Ηράκλειο ,έπιασε δουλειά στο Φρουραρχείο των Γερμανών και έπαιρνε πληροφορίες , που αξιοποιούσε το στρατηγείο της Μ.Ανατολής. Ο ίδιος από τον Φεβρουάριο του 1942 εντάχθηκε στην ομάδα Εμμ. Μπαντουβά ως αγγελιοφόρος και ένοπλος στην συνέχεια . Συνεργάστηκε με τους Άγγλους : Ταγματάρχη Λη Φέρμορ που έπεσε στο Καθαρό Κριτσάς , λοχαγό Άλεξ και ανθυπολοχαγό Πέτρο. Τα λημέρια του ήταν στο Σπήλιο του Ραγδίου των Μαλών και στις Τάπες. Πήρε μέρος σε πολλές αποστολές περισυλλογής τραυματιών , όπως του διμελούς πληρώματος αγγλικού αεροσκάφους , που κατέπεσε στις Διονυσάδες Σητείας και σε σαμποτάζ , όπως την ανατίναξη αποθήκης βενζίνης στο Δράση Μεραμπέλλου ή την ανατίναξη του αεροδρομίου Καστελλίου. Η μεταφορά μηνυμάτων ή συλλογή πληροφοριών τον έριχναν συχνά σε πεζοπορίες από το λημέρι του μέχρι την Σητεία ή την Πεδιάδα , ακόμη και μέχρι το Ρέθυμνο. Πολλές φορές απέφυγε τη σύλληψη , αλλά τρεις φορές πιάστηκε, κατάφερε πάντως να δραπετεύσει. Μετά την εκπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων (1948- 1951) εργάστηκε για δύο χρόνια στο πολιτικό γραφείο του Σοφ. Βενιζέλου και το 1952 αγόρασε ένα λεωφορείο και έγινε αυτοκινητιστής. Η συμμετοχή στα κοινά τον έθελγε και έτσι το 1965 εκλέχτηκε πρόεδρος της κοινότητας των Μαλών . Η προεδρία του συνδέεται με την για πρώτη φορά κατ' οίκων ύδρευση και την αποχέτευση. Δεν ολοκλήρωσε το έργο του, γιατί ή εγκατάσταση του τυραννικού καθεστώτος τον οδήγησε στην παραίτηση. Πέθανε το 1977.

Περιγραφή από βιβλίο κ.Νικολάου Τζώρτζη "Τα Οδωνυμικά Ιεράπετρας" . Φωτογραφία από στενό συγγενικό του πρόσωπο.
— στην τοποθεσία Ierapetra - Crète.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Λάθη ομορφιάς


 
                                     
                             Λάθη ομορφιάς που δεν ξέρεις πως κάνεις
 

Το θέμα είναι ότι μπορεί να μην φροντίζεις σωστά το δέμα σου ακόμη και όταν πιστεύεις ότι το κάνεις τέλεια. Μήπως άθελα σου κάνεις λάθη στην περιποίηση της επιδερμίδας σου που σου στοιχίζουν ακριβά;

Το να βάζεις δέκα κιλά ενυδατική συνέχεια ή να βγάζεις τα φρύδια χωρίς να νοιάζεσαι για τις... γύρω περιοχές είναι λάθη που δεν καταλαβαίνεις ότι κάνεις!

■ Δεν πλένεσαι: το να πλένεις το πρόσωπο σου το βράδυ πριν κοιμηθείς και το πρωί είναι απαραίτητο και πολλές φορές το ξεχνάς. Το να κοιμάσαι φυσικά με το μέικ-απ σου όχι μόνο δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά κάνει και πολύ κακό στο δέρμα σου. Όταν κοιμάσαι το δέρμα σου πρέπει να αναζωογονείται και να αναδομείται όχι να χαλάει. Τα υπολείμματα μακιγιάζ πρέπει να αφαιρούνται πριν πέσεις για ύπνο με το κατάλληλο ντεμακιγιάζ έτσι ώστε η επιδερμίδα σου να είναι καθαρή και όταν κοιμάσαι αλλά και όταν ξυπνάς το πρωί. Ένα απαλό ντεμακιγιάζ σε μορφή αφρού είναι το καλύτερο για να απαλλαγείς από τις τοξίνες και τα υπολείμματα μέικ-απ που μπλοκάρουν τους πόρους σου και κάνουν το δέρμα σου να δείχνει θαμπό και άτονο.

■ Παστώνεσαι στην ενυδατική: είπαμε να μην ξεχνάς να βάλεις την κρέμα σου και δείχνει αφυδατωμένο και ξηρό το δέρμα σου αλλά και το να παστώνεσαι κάθε τρεις και λίγο δεν είναι και καλό. Η ενυδατική σου είναι απαραίτητη το πρωί και το βράδυ ενώ ανα πλώνεις κάθε λίγο και λιγάκι κρέμα μπορεί να φτάσεις στο σημείο να αλλοιώσεις και τον τύπο του δέρματος σου.

■ Ερεθισμένο δέρμα: όταν βγάζεις τα φρύδια σου μπορεί όλο το βάρος σου να πέφτει στην τέλεια γραμμή του φρυδιού σου όμως τι γίνεται όταν το δερματάκι γύρω από τα φρύδια ερεθίζεται και κοκκινίζει από τη διαδικασία; Φρόντισε να βάλεις την ενυδατική σου πριν αρχίζεις να βγάζεις τα φρύδια σου και θα δεις μετά ότι δεν θα έχεις πρόβλημα. Εναλλακτικά λίγη βαζελίνη μαλάκώνει την περιοχή και δεν την αφήνει ερεθισμένη.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Η βιταμίνη του ήλιου

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=302787859828591&set=a.264610563646321.58987.264580240316020&type=1&theater

Ο ρόλος της βιταμίνης D στην αντιμετώπιση της φυματίωσης

Σήμερα, οι Βρετανοί ερευνητές από το Πανεπιστήμιο «Queen Mary» του Λονδίνου «ανακαλύπτουν» και πάλι τον θεραπευτικό ρόλο της βιταμίνης D, γνωστής ως η βιταμίνη του ήλιου, στην αντιμετώπιση της φυματίωσης, σε συνδυασμό πάντα με την τρέχουσα αντιβιοτική αγωγή.

Σε έρευνά τους, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο «Proceedings of the Natio
nal Academy of Sciences», αναφέρεται ότι οι ασθενείς με φυματίωση που λάμβαναν και βιταμίνη D μαζί με την υπάρχουσα θεραπευτική αγωγή ανάρρωσαν δύο εβδομάδες νωρίτερα σε σύγκριση με εκείνους που λάμβαναν μόνο τα αντιβιοτικά και ένα εικονικό χάπι. Συγκεκριμένα, οι πρώτοι ανάρρωσαν κατά μέσο όρο στις 23 ημέρες, ενώ οι δεύτεροι κατά μέσο όρο στις 36 ημέρες.

Οι ερευνητές εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους για την ενισχυτική δράση της βιταμίνης D, αν και εξηγούν ότι χρειάζονται περισσότερα επιστημονικά στοιχεία, προτού ενταχθεί επισήμως στην ιατρική φαρέτρα για την αντιμετώπιση της φυματίωσης.

vita.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

«ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...» Γ ΣΕΦΕΡΗΣ


  

Γ ΣΕΦΕΡΗΣ «ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...»

Δε θέλω τίποτε άλλο παρά να μιλήσω απλά ,

να μου δοθεί ετούτη η χάρη.

Γιατί και το τραγούδι το φορτώσαμε με τόσες μουσικές

που σιγά σιγά βουλιάζει .


Και την τέχνη μας τη στολίσαμε τόσο πολύ

που φαγώθηκε απ' τα μαλάματα το πρόσωπό της .

Κι είναι καιρός να πούμε τα λιγοστά μας λόγια

γιατί η ψυχή μας αύριο κάνει πανιά .


( Ημερολόγιο καταστρώματος )

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις