Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΡΑΙΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΡΙΛΚΕ "Σβήσε τα μάτια μου..."


ΡΑΙΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΡΙΛΚΕ "Σβήσε τα μάτια μου..."

Σβήσε τα μάτια μου-μπορώ να σε κοιτάζω,
 
τ' αυτιά μου σφράγισέ τα,να σ' ακούω μπορώ.

Χωρίς τα πόδια μου μπορώ να 'ρθω σ' εσένα,

και δίχως στόμα,θα μπορώ να σε παρακαλώ.

Κόψε τα χέρια μου,θα σε σφιχταγκαλιάζω,

σαν να ήταν χέρια,όμοια καλά,με την καρδιά.

Σταμάτησέ μου την καρδιά,και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι.

Κι αν κάμεις το κεφάλι μου σύντριμμα,στάχτη,εγώ

μέσα στο αίμα μου θα σ' έχω πάλι.

μτφρ. Κωστής Παλαμάς

σημ.   Αν  δεν  ανοίγουν   οι  σύνδεσμοι  κάντε  τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Σέρρες: στο φως τεκμήρια

πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151075523353067&set=a.397353793066.182533.105535703066&type=1&theater

Σέρρες: Η αρχαιολογική σκαπάνη πιθανόν να φέρει στο φως τεκμήρια της οικογένειας του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Μπροστά σε μία μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών. Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης. Το μεγάλο μυστικό που κρύβεται στο εσωτερικό της, αφορά στον εντοπισμό των τάφων της συζύγου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Ρωξάνης, και του υιού τους, Αλέξανδρου Δ’.

Οι προσπάθειες για ανασκαφές στην «τούμπα» ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια τον Ιούλιο του 2009, ωστόσο σταμάτησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το φετινό καλοκαίρι, οι προσπάθειες εντάθηκαν και εδώ και δύο μήνες οι ενδείξεις είναι σοβαρές για την ανακάλυψη των βασιλικών τάφων της συζύγου και του γιου του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Η προϊσταμένη της ΚΗ’ Εφορείας Κλασικών Αρχαιοτήτων Σερρών, Κατερίνα Περιστέρη σε δηλώσεις της εμφανίστηκε ιδιαίτερα συγκρατημένη πλην όμως αισιόδοξη για την πορεία των ανασκαφικών ερευνών. «Δεν μπορούμε να πούμε τίποτε συγκεκριμένο», σημείωσε, «αφού δεν έχουμε στα χέρια μας κάτι περισσότερο, παρά μόνο ενδείξεις, ιστορικές πηγές και όσα μεταφέρουν από γενιά σε γενιά οι κάτοικοι της περιοχής».

Σε αυτήν την ανασκαφική προσπάθεια πολύτιμη είναι η βοήθεια που προσφέρει στην αρχαιολογική υπηρεσία ο Δήμος Αμφίπολης. Οδηγός της Κατερίνας Περιστέρη σε αυτό το εγχείρημα ήταν ο πρώτος ερευνητής του χώρου, ο αρχαιολόγος Δημήτρης Λαζαρίδης, ο οποίος είχε επιχειρήσει ανασκαφές από το 1965 μέχρι τον θάνατο του το 1985.

Η Ρωξάνη ήταν η πρώτη σύζυγος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που γεννήθηκε περί το 341 π.Χ. στην Βάκτρια (τότε Ανατολική Περσία, τώρα βόρειο Αφγανιστάν). Ύστερα από την κατάκτηση του φρουρίου του πατέρα της από τον Μέγα Αλέξανδρο και σε ηλικία 14 ετών, παντρεύτηκε τον μεγάλο στρατηλάτη το 327 π.Χ. Ο γάμος τους είχε πολιτική σκοπιμότητα για τον εξευμενισμό των Βακτρικών Σατραπιών, όμως σύμφωνα με μαρτυρίες ο Αλέξανδρος είχε δηλώσει ερωτευμένος.

Η Ρωξάνη τον συνόδευσε στην εκστρατεία του στην Ινδία και γέννησε τον γιο τους Αλέξανδρο Δ’ μετά τον θάνατο του Αλεξάνδρου στη Βαβυλώνα το 323 π.Χ.. Ο θάνατος του Μεγάλου Αλεξάνδρου άφησε εκτεθειμένους τη Ρωξάνη και το γιο της, οι οποίοι έπεσαν θύματα άγριας δολοφονίας το 311 π.Χ. μετά από εντολή του βασιλιά Κασσάνδρου. Τα αίτια των δολοφονιών ήταν για να σφετεριστεί τον θρόνο του βασιλείου, μια και ο 12χρονος Αλέξανδρος Δ’ ήταν ο μόνος νόμιμος διάδοχος της τεράστιας αυτοκρατορίας.
 
(Πηγή: http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=152270)

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Καθώς αφυπνιζόμαστε


 
Καθώς αφυπνιζόμαστε προς τον ανώτερο εαυτό μας η μαγεία και το θαύμα της ζωής γίνονται ζωτικά στοιχεία στη λεπτό προς λεπτό συνειδητοποίηση μας. Και τότε η καθημερινή μας πραγματικότητα περιλαμβάνει:

* Εσώτερη ηρεμία και αρμονία.
* Αυθόρμητο χιούμορ και ευχαρίστηση.
* Κύματα χαράς.
* Βαθιά αίσθηση ευγνωμοσύνης.
* Αίσθημα πληρότητας με τον εαυτό μας.
* Απελευθέρωση από τη βιασύνη και το άγχος.
* Ελευθερία από το φόβο και τον αγώνα.
* Αίσθηση αναζήτησης και περιέργειας.
* Ανοιχτή σκέψη.
* Ενέργεια και ενθουσιασμό.
* Άλματα πίστης".
* Έκφραση μέσα από την καρδιά.
* Τη δύναμη να είσαι ευάλωτος.
* Αυτοσεβασμό και ήρεμη αξιοπρέπεια.
* Ευθύτητα στην έκφραση των συναισθημάτων
και των απόψεων.
* Εμπιστοσύνη στην εσώτερη γνώση.
* Εμπιστοσύνη στους άλλους.
* Ευτυχία στο απλά "να είσαι".
* Συνειδητοποίηση της "ελαφρότητας" του είναι.
* "Ροή με το ρεύμα".
* Αίσθημα πληρότητας.
* Αίσθηση σκοπού και προορισμού.
* Δημιουργική έμπνευση.
* Επικέντρωση στη διαδικασία πύρά στο στόχο.
* Θάρρος να δημιουργείς δεσμεύσεις.
* Ισορροπημένη ζωή.
* Μεγαλύτερη αντίληψη.
* Ανάληψη 100% της ευθύνης της ζωής σου.
* Αίσθηση δύναμης.
* Δόσιμο από αίσθημα αφθονίας.
* Συμπόνια και σεβασμό για όλες τις υπάρξεις.
* Σεβασμό για τον πλανήτη.
* Αίσθηση ενότητας.
* Αγάπη και συγχώρεση για τον εαυτό μας.
* Αγάπη και συγχώρεση για τους άλλους.
* Ειλικρίνεια.
* Οικειότητα.
* Θετική επίδραση στον κόσμο.
* Παντοτινή αλλαγή και ανάπτυξη.
* Ζεις την τωρινή στιγμή.
* Συνειδητοποίηση του ονείρου.
* Νιώθεις 100% ζωντανός. 
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Κουλουράκια καρότου 2

Κουλουράκια καρότου 2
Bαθμολογία:
       
21 ψήφοι
Προστέθηκε από , 18.10.11

Περιγραφή

Απλά, πανεύκολα, νηστίσιμα και πεντανόστιμα.
Κουλουράκια καρότου 2

    Τι χρειαζόμαστε:

    • 400 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
    • 100 γρ. καλαμποκάλευρο
    • 4 καρότα τριμμένα
    • 200 γρ. ελαιόλαδο
    • 100 γρ. νερό
    • 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Μέθοδος
    Διατροφή








    Φτιάχνει
    60 κομμάτια περίπου

    Πως το κάνουμε:

    Διαβάστε περισότερο: Κουλουράκια καρότου 2 
    σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    Βαρβάρα Γεροδήμου

    πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=505187166159842&set=a.410332992311927.101779.409941222351104&type=1&theater 

    Βαρβάρα Γεροδήμου

     σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    Δροσερές και δημιουργικές εμπνεύσεις

    πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=306193902821320&set=a.289344414506269.65982.264580240316020&type=1&theater 

    Δροσερές και δημιουργικές εμπνεύσεις σχεδιασμού Play Room σε τόνους πράσινου

    Αν έχετε παιδιά στο σπίτι, είναι απολύτως απαραίτητο να έχουν το δικό τους δωμάτιο.

    Η παιδική κρεβατοκάμαρα πρέπει να είναι ένας ευχάριστος χώρος, όπου τα παιδιά μπορούν να περνούν το χρόνο τους ευχάριστα, η διακόσμηση δεν χρειάζεται να είναι πολύ περίπλοκη, αλλά κάνοντας ταυτόχρονα και ένα play room είναι μια πρόκλη
    ση και για εσάς και για τα παιδιά σας. Ακόμη, και το πιο απλό σχέδιο μπορεί να προσθέσει φιλόξενη ατμόσφαιρα σε όλο το δωμάτιο, αρκεί να έχει ρυθμιστεί σωστά.

    Θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα παιδικό δωμάτιο που είναι άνετο για παιχνίδι επειδή τα παιδιά βαριούνται εύκολα, γι “αυτό πρέπει να δημιουργήσουμε ένα σούπερ δημιουργικό χώρο για να παίζουν στο δωμάτιο τους κατά την διάρκεια του χρόνου.

    Ρίξτε μια ματιά στις εικόνες και απολαύστε καταπληκτικές ιδέες πράσινων, δροσερών και δημιουργικών σχεδιασμών Play Room. Αφήστε τη φαντασία σας να πετάξει, το μόνο που θα πρέπει να θυμάστε είναι ότι το δωμάτιο του παιδιού πρέπει να είναι αστείο και να έχει ένα φωτεινά και χαρούμενα χρώματα.

    texnotropieskaidiakosmisi.com

    σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    Η γυναίκα στα 40

    πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=303162666457777&set=a.264589636981747.58976.264580240316020&type=1&theater

    Η γυναίκα στα 40

    Καθώς φθάνουμε στη μέση ηλικία, οι περισσότερες χαιρόμαστε την οικογένεια μας και την επιτυχία μας της καριέρας μας. Σ’ αυτήν ακριβώς την ηλικία, πολλές από εμάς ίσως κληθούν να αλλάξουν τρόπο ζωής.

    Ένα διαζύγιο μπορεί να φέρει δραματικές αλλαγές στον ψυχισμό μας και να μας αναγκάσει να διαφοροποιήσουμε τον τρόπο ζωής. Όσες από εμάς έχουμε παιδιά, καλούμαστε ταυτόχρονα να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της σχολικής ηλικίας ή την επανάσταση της επανάσταση της εφηβείας.

    Σ’ αυτό το στάδιο της ηλικίας, το να διατηρήσουμε την υγεία μας και την όψη μας σε καλή κατάσταση αποτελεί πρόκληση: Παρατηρούμε περισσότερες ρυτίδες και χαλάρωση γύρω από τα μάτια μας, το σαγόνι και το λαιμό μας, χάνουμε τον όγκο στα χείλη και τις παρειές μας. Μας ενοχλούν αυτές οι επίμονες συγκεντρώσεις λίπους που μαζεύονται σε μη επιθυμητά μέρη στο σώμα μας.

    Κάνοντας υγιείς επιλογές στην άσκηση και τον τρόπο ζωής μας, οι μεσήλικες, γυναίκες και άνδρες μπορούμε να λάβουμε περισσότερη ενέργεια και να τονίσουμε τα καλλίτερα μας σημεία.

    Το Δέρμα Σας
    • Η παραγωγή λιπαρότητας μειώνεται ακόμη περισσότερο.
    • Μπορεί να εμφανισθεί ροδόχρους ακμή ( κοκκινωπά σημεία και μεγεθυμένα αγγεία στη μύτη και τα μάγουλα)
    • Εμφανίζονται ευρυαγγείες.
    • Οι ρυτίδες και οι λεκέδες γίνονται πιο εμφανείς επειδή ελαττώνεται το κολλαγόνο και η ελαστίνη. Nεκρά κύτταρα συσσωρεύονται στην επιφάνεια του δέρματος κάνοντας το πιο τραχύ.
    • Οι ρυτίδες έκφρασης γίνονται πιο βαθιές.

    Τα Μαλλιά Σας
    • Περισσότερο γκρίζο
    • Σημαντική μείωση στον όγκο
    • Ξηρότητα

    Το Σώμα Σας
    • Οι πνεύμονές σας χάνουν την ελαστικότητά τους (μεταξύ των ετών 20-80 ετών θα μειωθεί κατά 40%)
    • Η μείωση του ύψους σας αρχίζει στα 43. Αν και στην αρχή δεν είναι ορατό, η μέση γυναίκα θα κοντύνει 4 περίπου πόντους μέχρι τα 80 της!
    • Η ελαστικότητα σας μειώνεται ακόμη περισσότερο
    • Η μυϊκή σας δύναμη μειώνεται δραστικά και θα μειωθεί κατά 45% μέχρι τα 75 χρόνια σας
    • Οι αναλογίες λίπους- μυϊκού ιστού συνεχίζουν να αλλάζουν
    • Τα λεμφοκύτταρα μυϊκού ιστού, τα λευκά κύτταρα αίματος που επιτίθενται στα καρκινικά κύτταρα, και τα neutrophili, που πολεμούν τις μολύνσεις χάνουν λίγη από τη δράση τους. Ο κίνδυνος να νοσήσετε αυξάνει.

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
    1.Χρησιμοποιήστε πιο θρεπτικό ενυδατικό προϊόν (όχι όμως λιπαρό).
    2.Χρησιμοποιήστε καλλυντικά που περιέχουν οξέα φρούτων ή βιταμίνη Α (ρυτινοειδή), ή εάν αυτά ερεθίζουν το δέρμα σας, χρησιμοποιήστε αμινοξέα.
    3. Αντηλιακή προστασία, πάντα !
    4. Μην βουρτσίζετε τα μαλλιά σας όταν είναι βρεγμένα. Μπορείτε, εάν δεν το έχετε ήδη κάνει, να τα βάψετε. Η βαφή τα κάνει πιο «γεμάτα» και χονδρά
    5.Σταματήστε το κάπνισμα!

    ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
    • Δεν είναι αργά για να γυμνασθείτε. Γραφτείτε σε γυμναστήριο (προτιμήστε την μέθοδο power plate) ή αγοράστε video για άσκηση στο σπίτι. Μην ξεχνάτε το ασβέστιό σας: 1,200 mg την μέρα. Ο συνδυασμός αυτός πολεμά την διαδικασία γήρανσης.
    • Η άσκηση (περπάτημα, ποδήλατο) θα μειώσει το κίνδυνο καρδιοπάθειας.
    • Ελέγξτε τη χοληστερίνη και την πίεσή σας. Επίσης χρειάζεται από’ δω και εμπρός να κάνετε μια μαστογραφία κάθε χρόνο.
    • Μειώστε τις θερμίδες λίπους που παίρνετε από τη διατροφής σας κατά 30%.
    • Μεγαλώνετε, αλλά ταυτόχρονα γίνεστε πιο σοφές. Το σώμα σας αλλάζει. Μάθετε να το αγαπάτε.

    Τι να προσέχετε;
    • Το άγχος – Τα 40 μπορεί να είναι η καλλίτερη δεκαετία της ζωής μας καθώς οι γυναίκες αισθάνονται πιο άνετα με τον εαυτό τους, τον τρόπο ζωής τους και την καριέρα τους. Στη περίοδο αυτή που έχετε τα χέρια σας γεμάτα το να ικανοποιείτε ποικίλες ανάγκες μπορεί να σας προκαλέσει ιδιαίτερο άγχος – Προσέξτε τις παθήσεις που σχετίζονται με αυτό – υπέρταση και κατάθλιψη. Τρώτε υγιεινά, γυμνασθείτε, μοιρασθείτε τις έγνοιες σας με φίλους ή κάποιον ειδικό.
    • Ελέγξτε τη χοληστερίνη και την πίεσή σας. Επίσης χρειάζεται από’ δω και εμπρός να κάνετε μια μαστογραφία κάθε χρόνο.
    • Μειώστε τις θερμίδες λίπους που παίρνετε από τη διατροφής σας κατά 30%.
    • Μεγαλώνετε, αλλά ταυτόχρονα γίνεστε πιο σοφές. Το σώμα σας αλλάζει. Μάθετε να το αγαπάτε.

    Ο προληπτικός έλεγχος υγείας
    Κολονοσκόπηση: Οι γιατροί συνιστούν να κάνετε κολονοσκόπηση από την ηλικία των 40. Μια εξέταση κάθε 3 χρόνια αρκεί.

    Μαστογραφία: Πρέπει να αρχίσετε να κάνετε μαστογραφία κάθε χρόνο.

    Οστεοπόρωση: Καθώς η πυκνότητά τους μειώνεται, τα οστά γίνονται πιο εύθραυστα και πορώδη. Για να αντιμετωπίσετε αυτή τη κατάσταση σιγουρευτείτε ότι παίρνετε τουλάχιστον 1,500 mg ασβεστίου την ημέρα. Συζητήστε με το γυναικολόγο σας την πιθανότητα να μπείτε σε πρόγραμμα οιστρογόνων. Τα οιστρογόνα όχι μόνο προστατεύουν από την απώλεια οστικής μάζας, αλλά μπορεί να προλάβουν καρδιοπάθειες και τη νόσο του Alzheimer Και …. Απολαύστε τη ζωή!

    beautifulyou.gr

    σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    Ιεράπετρα

    πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=385304528209413&set=a.377357902337409.86081.377345992338600&type=1&theater 

    Ιεράπετρα - Παρκάκι & Δρόμος προς Ηρώο. Αρχές δεκαετίας του 50' ;
    Διακρίνεται το παρκάκι δίπλα από σημερινό δημαρχείο, η τσιμεντένια περίφραξη που συχνά θρυμματίζονταν από την διάβρωση με τα σιδερένια κάγκελα, το περίπτερο με διαφήμιση "χρώματα Καλανζάκης", το ισόγειο της Αστυνομίας που σε ορισμένες αίθουσες του κάποτε λειτουργούσε δημοτικό σχολείο, ο δρόμος προς το Ηρώο της Ιεράπετρας άδειος, το αλμυρίκι στο Ηρώο υπήρχε από τότε βέβαια. Δεξιά το φουγάρο του Μίνως εν λειτουργία και είναι χειμώνας.
    Μία πραγματικά καταπληκτική φωτογραφία.
    Αρχική φώτο από Πολιτιστικός Σύλλογος Βαινιάς — στην τοποθεσία Ierapetra - Crète.

    σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    «...σπαρμένα που δε γεννήθηκαν ποτέ»

    πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=470613142973398&set=a.108588595842523.8617.108511895850193&type=1&theater

    Το βιβλίο του κ.Σακελλάρη είναι μια καταγγελία όλων όσων οδήγησαν την ελληνική κοινωνία στην κατάπτωση, είτε αυτή ήταν οικονομικής φύσεως είτε ηθικής. Οι αγώνες όμως για μια καλύτερη κοινωνία, πιο ανθρώπινη, δεν τερματίζονται ποτέ. Σε οποιαδήποτε εποχή υπάρχουν υπέρμαχοι της δικαιοσύνης και του καλού. Οι ήρωες των «Σπαρμένων» έσπειραν τον σπόρο, αλλά φαίνεται ότι μέχρι σήμερα δεν βλασταίνει. Ίσως να φταίει η ολόθυμη παράδοση του ανθρώπου στην ύλη και η ταυτόχρονη αποθέωσή της.

    Ουσιαστικά, μέσα από το έργο του κυρίου Σακελλάρη εξάγεται το μήνυμα ότι για να προοδεύσει μια κοινωνία πρέπει να υπάρχει και το όραμα για έναν ποιοτικότερο τρόπο ζωής με βασικές συντεταγμένες την αγάπη και την αλληλεγγύη ανάμεσα στους ανθρώπους.

    Τα «...σπαρμένα που δε γεννήθηκαν ποτέ» είναι το φλογερό κήρυγμα ενός ανθρώπου για μια ζωή πιο φυσική, πιο αυθόρμητη, απαλλαγμένη από οικονομικές αναλύσεις και ανήθικους πολιτικούς.

    http://cretalive.gr/new/108152/civilization/Parousiazetai_to_biblio_Sparmena,_pou_de_gennithikan_pote_
    σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    Dzopas

    πηγή http://www.apocalypsejohn.com/2012/09/dzopas.html

    Dzopas: Μυστηριώδης φυλή του Θιβέτ με ελληνική γραφή!

    Για περισσότερα από 40 χρόνια, μυστήριο καλύπτει την επονομαζόμενη φυλή Dzopas, που εντοπίζεται κάπου στα σύνορα μεταξύ Κίνας και Θιβέτ. Εξωγήινοι που ζουν πλάι μας ή απλά μια πολύ διαφορετική από εμάς φυλή; Οι Dzopas βρέθηκαν να κατέχουν έναν δίσκο (φωτό) από μια συλλογή 716 δίσκων. Οι δίσκοι αυτοί ονομάζονται τα εξωγήινα πιάτα με τα Ελληνικά γράμματα. Η χρονολογία κατασκευής του δίσκου είναι χιλιάδες χρόνια προ Χριστού.
     

    Το υλικό με το οποίο είναι κατασκευασμένος ο δίσκος είναι άγνωστο. Δεν υπάρχει τέτοιο υλικό στη γη. Είναι πιο σκληρό κι από το διαμάντι. Η φυλή των Dzopas του Θιβέτ μιλάει για τον πλανήτη «Ε» και περιγράφουν τον Σείριο, και λένε για τον λαό του ηλίου τους Έλληνες.
     

    Ο δίσκος των Dzopas κάθε μισή ώρα χάνει βάρος το οποίο ανακτεί την άλλη μισή ώρα,και από το εσωτερικό του εκπέμπει παράξενους ήχους. Ο αρχηγός των Dzopas είπε στους επιστήμονες που μελετούν το δίσκο ότι το 25.000 π.Χ. περίπου, οι κάτοικοι του πλανήτη «Ε», οι Έλληνες , κατέκτησαν τη γη που είχε βαρύτητα διπλάσια από αυτή του δικού τους πλανήτη. Στο δίσκο διακρίνεται ο εξωγήινος (βέλος), ένας κάστορας και ένα σαυροειδές
     

    Βουνά Bayankara - Ula. Σύνορα Κίνας και Θιβέτ. Μια ομάδα αρχαιολόγων διερευνά εξονυχιστικά ένα δίκτυο πολύπλοκων σπηλιών που συνδέονται μεταξύ τους με στοές όταν βρίσκεται μπροστά σε μια εντυπωσιακή ανακάλυψη. Μέσα στις σπηλιές βρίσκουν μια ατέλειωτη σειρά τάφων, ο ένας δίπλα από τον άλλον, όπου οι σκελετοί ανταποκρίνονται σε πλάσματα με ανώτερο ύψος 1,30 μ. και με ένα εκπληκτικό χαρακτηριστικό: υπερμεγέθη κρανία.
     

    Οι πρώτες σκέψεις που ακολούθησαν ήταν να πρόκειται για ένα άγνωστο μέχρι εκείνη την στιγμή είδος πιθήκου. Ένας όμως από τους επικεφαλής της αποστολής, ο Κινέζος αρχαιολόγος Δρ. Chi Pu Tei, απέκλεισε αυτή την θεωρία, με το σκεπτικό ότι είναι αδιανόητο οι πίθηκοι να θάβονται ο ένας δίπλα στον άλλο.
     

    Τα μέλη της αποστολής συνέχισαν την αναζήτηση και την εξερεύνηση των στοών, όταν μια δεύτερη έκπληξη ήρθε να προστεθεί στην προηγούμενη. Δίπλα από ένα θαμμένο σκελετό ένας μεγάλος πέτρινος δίσκος με μια τρύπα στο κέντρο του. Ο μισός ήταν θαμμένος στο έδαφος και ο υπόλοιπος ξεχώριζε πάνω από αυτό. Το δεύτερο αυτό εύρημα ήρθε να κορυφώσει το μυστήριο, για το τι τελικά ήταν όλο αυτό που είχαν ανακαλύψει. Γύρω από την τρύπα υπήρχε μια σπειροειδής χάραξη που στο πλαίσιό της ακτινοβολούσε, και που μια προσεκτικότερη ματιά έδειχνε ότι στο εσωτερικό της υπήρχε μια σειρά από γραφικούς χαρακτήρες (σαν ιερογλυφικά), που έδιναν την εντύπωση ενός κειμένου. Έκπληκτοι διαπιστώνουν ότι μαζί με κάθε νεκρό έχει θαφτεί και ένας τέτοιος δίσκος. Συνολικά ο αριθμός τους είναι 716.
     

    Παράλληλα, μέσα στις σπηλιές και πάνω στα πετρώματα βρέθηκαν πλήθος από χαράξεις συμβόλων και παραστάσεων πλανητών που περιέπλεξαν το μυστήριο. Φαίνεται ότι αυτοί που τις δημιούργησαν ήθελαν να αποδώσουν την κίνηση του ήλιου, της σελήνης καθώς και πλήθος άλλων ουράνιων σωμάτων που τα ένωναν μεταξύ τους με μια λεπτή χάραξη, προφανώς για να συμβολίσουν την αλληλεπίδρασή τους.
     

    Η αδυναμία επί 20 χρόνια να κατανοηθεί το τι ήταν αυτό που βρέθηκε (τόσο οι σκελετοί όσο και οι δίσκοι ), ατόνησε το όποιο ενδιαφέρον γι΄ αυτήν την ανακάλυψη και οι δίσκοι περιέπεσαν συσσωρευμένοι σε μια γωνιά στο μουσείο του Πεκίνου. Το επόμενο όμως διάστημα ένας καθηγητής, ο Δρ. Tsum Um Nui, εργάστηκε σχολαστικά πάνω στους δίσκους, και όπως αργότερα ισχυρίστηκε πως εξετάζοντας τους περισσότερους από αυτούς και συνδέοντας με την δική του μέθοδο το περιεχόμενο τους, κατάφερε να αποκρυπτογραφήσει τα σύμβολα της ιερογλυφικής μορφής (ίσως γραφής), που βρίσκονταν μέσα στις αυλακώσεις. Ο Δρ. Tsum Um Nui ζήτησε το 1963 την άδεια από την Ακαδημία του Πεκίνου να δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα των ερευνών του, αλλά κάτι τέτοιο του απαγορεύτηκε. Δύο όμως χρόνια αργότερα, το 1965 δόθηκε η άδεια στον καθηγητή και στους τέσσερις συνεργάτες του να τα δημοσιοποιήσουν.
     

    Η ανακοίνωσή τους εξέπληξε, καθώς αυτά ανάγουν σε μια ιστορία πριν 12.000 χρόνια και κάνουν λόγο για το πέρασμα μια εξωγήινης φυλής από τον πλανήτη μας, τους Dzopas και την αναγκαστική κατοίκησή της σ΄ αυτόν. Αρχικά, οι κάτοικοι της περιοχής πανικοβλήθηκαν στην θέα αυτών των άγνωστων εισβολέων που ήρθαν με ένα ιπτάμενο όχημα ξεπροβάλλοντας μέσα από τα σύννεφα και πανικόβλητοι κατέφυγαν στις βαθιές σπηλιές των βουνών για να προφυλαχθούν. Μάλιστα μέσα στα κείμενα αναφερόταν ότι σε πολλές περιπτώσεις με την παρεξηγημένη αίσθηση του κινδύνου που νόμιζαν ότι διέτρεχαν οι ντόπιοι επιτέθηκαν και θανάτωσαν κάποιους από αυτούς. Με την πάροδο του χρόνου αντιλήφθηκαν ότι η παρουσία των ξένων δεν ήταν απειλή και αποδέχτηκαν την συνύπαρξη μαζί τους.
    Οι δίσκοι "μιλούν" για την αιώνια καταδίκη που ένιωθαν για τους εαυτούς τους αυτοί οι επισκέπτες καθώς θεωρούσαν δεδομένο ότι δεν θα είχαν ποτέ την δυνατότητα να γυρίσουν στον πλανήτη τους, ύστερα από την καταστροφή του οχήματος που επέβαιναν.
     

    Οι ερευνητές δεν στάθηκαν μόνο στην αποκρυπτογράφηση των κειμένων των δίσκων, αλλά με συνεχείς επισκέψεις στην περιοχή των βουνών Bayankara Ula, προσπάθησαν να συγκεντρώσουν - αν υπήρχαν - ανεξάρτητες πληροφορίες και στοιχεία για το αντικείμενο της αναζήτησής τους. 

    Και πράγματι, ακόμα και εκείνη την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, ήταν σε γνώση των κατοίκων των χωριών που κρέμονταν στις πλαγιές των βουνών, ο μύθος για τα άγνωστα άτομα που ήρθαν από ψηλά. Το μακρινό παρελθόν δεν έσβησε τον μύθο για τα κοντά, αδύναμα, κίτρινου δέρματος πλάσματα που στην αρχή τρομοκράτησαν αλλά αργότερα έζησαν αρμονικά με τις άλλες φυλές των βουνών. Διακρίνονταν για την άσχημη έως απωθητική εμφάνισή τους, με κυριότερα χαρακτηριστικά, το πολύ μεγάλο κρανίο και τα πολύ κοντά σώματα. Και ήρθε η ανακάλυψη των σκελετών για να επιβεβαιώσει τα λεγόμενα του μύθου, και να δημιουργεί ουσιαστικά ερωτήματα για το αν πρέπει να αναφερόμαστε σε μύθο ή ένα ιστορικό γεγονός.
     
    Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων από την ομάδα του Δρ. Tsum Um Nui ήρθε να ταράξει αρνητικά τα νερά στους επιστημονικούς κύκλους. Ο καθηγητής και η ομάδα του τέθηκαν στο περιθώριο, χλευάστηκαν και διαπομπεύτηκαν. Κάτω από αυτές τις συνθήκες ο καθηγητής Tsum εγκατέλειψε την Κίνα και κατέφυγε στην Ιαπωνία όπου και πέθανε το 1965.
     
    Το τέλος του καθηγητή Tsum δεν έκλεισε το θέμα παρά την αδιαφορία του Κινεζικού κατεστημένου. Σοβιετικοί επιστήμονες είδαν τους δίσκους στο μουσείο της Κίνας, και ζήτησαν κάποιους από αυτούς να τους πάρουν στη Μόσχα για περισσότερες έρευνες και αναλύσεις. Η Κίνα δέχτηκε το αίτημα, έστειλε μερικούς από τους δίσκους (προφανώς υπήρξε ανταλλαγή ευρημάτων), και οι Σοβιετικοί προέβησαν σε σχολαστικές και λεπτομερείς έρευνες. Αφού προχώρησαν σε μια προσεκτική και λεπτομερή αποκόλληση όλων των ξένων σωμάτων που με την πάροδο των αιώνων "κάθισαν " πάνω στους δίσκους, τους τοποθέτησαν πάνω σε μια ειδική περιστρεφόμενη πλάκα.
     
    Όπως καταγράφτηκε, οι δίσκοι άρχισαν να πάλλονται έντονα και να παράγουν ήχους με έναν ασυνήθιστο ρυθμό, κάτι που έδινε την εντύπωση ότι μέσα από τους δίσκους περνούσε ηλεκτρισμός. Μέρος των ερευνών και των πειραμάτων από τους Σοβιετικούς δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Σπούτκιν από τον Δρ. Vyatchslav Saizev, όπου μεταξύ των άλλων αναφέρει ότι οι δίσκοι των Dzopas πρέπει να ήταν μέρος ενός ευρύτερου ηλεκτρικού κυκλώματος άγνωστης χρήσης, και κάποια στιγμή εκτέθηκαν σε υψηλές τάσεις, στα πλαίσια της λειτουργίας του.
     
    Ήταν αρκετοί οι ερευνητές που προσπάθησαν να εξετάσουν και να ερμηνεύσουν τους δίσκους των Dzopas, και να ανακαλύψουν το βαθύ παρελθόν αυτής της μυστηριώδους φυλής. Σκόνταφταν όμως σε αυτή την προσπάθειά τους, στο κομμουνιστικό καθεστώς της Κίνας και στο απομονωτισμό της επιστημονικής έρευνας, που ακολουθούσε και αυτή την μοναχική πορεία της χώρας σε όλες τις πτυχές της πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής της ζωής.
     
    Ανάμεσα στους επιστήμονες που ασχολήθηκαν (στα περιθώρια που τους άφηνε το καθεστώς και πάντα με βάση ότι το Κινεζικό επιστημονικό κατεστημένο έκανε τα πάντα τόσο για να διαψεύσει όσο και να εξαφανίσει τελείως τα ίχνη των δίσκων και της ανακάλυψης των σκελετών), περιλαμβάνονται ο μηχανικός ο Αυστριακός μηχανικός Ερνεστ Βέγκερερ (φωτογράφισε το 1974 δύο δίσκους στο μουσείο Μπάνπο στην πόλη Ζιάν), και ο Ελβετός συγγραφέας Εριχ Φον Νταίνεκεν , που μέσα από τα έργα του δίνει νέες διαστάσεις στην ήδη υπάρχουσα πίστη σε μεγάλη μερίδα των λαών, περί ύπαρξη άλλων κατοικημένων πλανητών και επίσκεψη κάποιων από τους κατοίκους τους στη γη.
     
    Ο Έβανς, εντυπωσιασμένος και με μεγάλο πάθος για την έρευνα και την αναζήτηση άγνωστων πολιτισμών, ήταν από αυτούς που επισκέφτηκαν την περιοχή. Μετέβη σ' αυτή το 1947. Αν και είχε την υποστήριξη του 12 χρονου τότε Λάμα, που του έδωσε εφόδια και συνοδεία ανδρών, εγκαταλείφθηκε στην πορεία από αυτούς, αλλά κατάφερε μόνος του, μέσα από αντιξοότητες και κακουχίες να φτάσει τον στόχο του και να αντικρίσει του κατοίκους αυτής την άγνωστης φυλής, σε απρόσιτα σημεία της οροσειράς. Κατοίκους που το ύψος τους έφτανε μόλις το 1,30 μ.
     
    Ο Έβανς συμβίωσε για αρκετό διάστημα μαζί τους, έμαθε την γλώσσα τους σε τέτοιο βαθμό ώστε να μάθει πολλά για την ιστορία αυτής της φυλής, και να μπορέσει να ακούσει από τον θρησκευτικό της ηγέτη Lourgan La, για τα δύο ταξίδια που πραγματοποίησαν οι προγονοί τους από τον δικό τους πλανήτη στη γη. Το ένα πριν από 20.000 χρόνια, και το άλλο το 1014 μ,χ. Το δεύτερο ήταν και το μοιραίο γι' αυτούς, αφού η καταστροφή του διαστημόπλοιού τους, τους παγίδευσε για πάντα στην γη. Οι Ντζόπας αναβίωσαν στον βαθμό που μπόρεσαν τον πολιτισμό τους, και οι απόγονοί τους είναι οι σημερινοί κάτοικοι του χωριού.
     
    Ο Έβανς, όταν ανέβαινε τις ψηλές οροσειρές για να φτάσει στο όνειρό του, αρχικά είχε τις επιφυλάξεις και τους προβληματισμούς του για αυτό που θα συναντούσε. Στον γυρισμό όμως και με τα όσα άκουσε και είδε στην διάρκεια αυτής της μοναδικής, συγκλονιστικής εμπειρίας του, είχε βαθιά πια μέσα του την πεποίθηση για την αλήθεια της ιστορίας και του παρελθόντος των Dzopas.
    Η διαφοροποίηση στις χρονικές στιγμές που πραγματοποιήθηκαν οι αποστολές των Dzopas στην γη, όπως ήξερε μέχρι εκείνη την ώρα (και η αναφορά δύο αποστολών), δεν κλόνισε αυτήν του την πεποίθηση, καθώς εκτίμησε ότι το μακρό χρονικό διάστημα που συνέβησαν ήταν πολύ πιθανό να έχει μπερδέψει τα γεγονότα στο πέρασμα τους από γενιά σε γενιά (αυτή η διαφοροποίηση ήταν και η αιτία κάποιοι ερευνητές να μιλούν για δύο διαφορετικές φυλές).
    Τα όσα αφηγήθηκε ο Έβανς, αμφισβητήθηκαν έντονα και δεν ήταν λίγοι αυτοί που μίλησαν για προϊόν της φαντασίας του. Πάντως σε αναπάντητο ερώτημα εξακολουθεί να μένει η φωτογραφία που βρέθηκε μετά τον θάνατό του, ανάμεσα στα συγγράμματα του, που φαίνεται να εικονίζει ένα κοντόσωμο περίεργο ζευγάρι που το είχε σημειώσει σαν το βασιλικό ζεύγος της μυστηριώδους φυλής (ο άνδρας 1,20 μ. ψηλός περίπου και η γυναίκα 1,10).
     
    Σε εργαστηριακό επίπεδο ο Εβανς χρησιμοποίησε σε μια σειρά πειραμάτων τον δίσκο, όπου έκπληκτος διαπίστωσε ότι αυτό το μυστηριώδες, ερχόμενο από το παρελθόν αντικείμενο ( η ηλικία του προσδιορίστηκε σε χιλιάδες χρόνια ), δεν είχε σταθερό βάρος αλλά αυτό αυξομειωνόταν με μια συχνότητα που έκλεινε κύκλο περίπου κάθε τρισήμισι ώρες. Τα συμπεράσματα αυτής της έρευνας δημοσιεύτηκαν 4 χρόνια μετά το θάνατο του, το 1978, σε μια μελέτη υπό το τίτλο "Η εξορία των θεών του ήλιου".
     
    Το μυστήριο της φυλής των Dzopas, εξακολουθεί να παραμένει και αυτό διότι στην ανθρωπογεωγραφία της Κινεζικής επικράτειας, η φυλή αυτή φαίνεται σαν να μην υπάρχει. Αυτό όμως δεν σημαίνει άρνηση και αποκλεισμό της ύπαρξή της από τους ερευνητές, καθώς δεν είναι η μόνη φυλή που από την πλευρά της Κινεζικής κυβέρνησης τυγχάνει για λόγους εθνολογικούς αυτής της αντιμετώπισης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ανακάλυψη μόλις το 1995 μια ανύπαρκτης και άγνωστης μέχρι εκείνη την στιγμή φυλής με πληθυσμό 120 ατόμων και με ύψος 0,65 έως 1 μέτρο. Και αυτή η φυλή βρέθηκε στο ίδια περιοχή που φαίνεται να ζουν και οι απόγονοι των Dzopaz. Την οροσειρά Bayankara-Ula.

    Αν και oi ανθρώπινες δραστηριότητες έχουν απλωθεί σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, τις θάλασσες, τα ψηλά βουνά, τις ερήμους, τα βαθιά δάση, τις αφιλόξενες ζούγκλες και τα απομακρυσμένα νησιά, εν τούτοις οι ερευνητές επιστήμονες και ανθρωπολόγοι, βρίσκονται πολύ συχνά απέναντι σε εκπληκτικές ανακαλύψεις. Άγνωστες φυλές, διαφορετικοί άνθρωποι, ξεχωριστοί πολιτισμοί, που πολλοί από αυτούς κρύβουν ερμητικά κλεισμένα και ασφυκτικά φυλαγμένα τα μυστικά τους. Μυστικά που αν κάποια στιγμή αποκρυπτογραφηθούν, ίσως αλλάξει όλη η γνώση για την ιστορία της ανθρωπότητας και την ιστορία του πλανήτη μας όπως την ξέραμε μέχρι τώρα. Ίσως η μυστηριώδης φυλή των Dzopas αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κρίκους σε αυτή την εξέλιξη, και ταυτόχρονα την πιστοποίηση για την ύπαρξη και ενός ακόμα είδους ευφυούς πλάσματος πάνω στον πλανήτη μας. Που συμβιώνει δίπλα μας, μαζί μας, για χιλιάδες χρόνια...
    ΠΗΓΗ

    σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

    Δημοφιλείς αναρτήσεις