Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

6 τροφές θεραπευτικές για το στομάχι



 6 τροφές θεραπευτικές για το στομάχι

 


Μπορεί να σας εκπλήξει το γεγονός ότι οι γαστρεντερικές παθήσεις, όπως φούσκωμα, διάρροια και κράμπες στο στομάχι, συμβαίνουν έως και έξι φορές πιο συχνά στις γυναίκες παρά στους άνδρες. Αποφύγετε τον πόνο στο στομάχι σας κόβοντας τα τρόφιμα που προκαλούν αυτές τις δυσάρεστες αντιδράσεις και ξεκινήστε να συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας τρόφιμα που είναι καλά για το σώμα σας. Από τις θεραπευτικές ιδιότητες για το πεπτικό του πίτουρο βρώμης στις χαλαρωτικές δράσεις της κανέλας, τα τρόφιμα αυτά θα σας δώσουν την ανακούφιση που θέλετε και που χρειάζεστε περισσότερο.

Παπάγια
Παραδοσιακά χρησιμοποιείται για τα έλκος, τις στομαχικές διαταραχές, τη διάρροια και το αίσθημα καύσου. Η παπάγια περιέχει παπαΐνη, ένα φυσικό ένζυμο του πεπτικού που βοηθά στη διάλυση των τροφίμων που μπορεί να ερεθίσουν το στομάχι.

Πίτουρο βρώμης
Είναι μια σημαντική πηγή τόσο διαλυτών όσο και αδιάλυτων φυτικών ινών. (Διαλυτές διαλύονται στο νερό, οι αδιάλυτες όχι) Χρειάζεστε και τους δύο τύπους ινών για την καλή υγεία του πεπτικού σας συστήματος. Bonus: Το πίτουρο βρώμης μειώνει τη χοληστερόλη.

Μήλα
Όχι μόνο είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες, είναι επίσης πλούσια σε πηκτίνη και άλλα ένζυμα που βοηθούν το σώμα να απελευθερώσει τα μόρια των τροφίμων που μπορεί να ερεθίσουν το στομάχι. Ευαίσθητο στομάχι; Δοκιμάστε τα ψητά και όχι ωμά.

Κανέλα
Παραδοσιακά χρησιμοποιείται για τη θεραπεία τόσο της πρωινής ναυτίας όσο και της διάρροιας. Πασπαλίστε την σε αλμυρά τρόφιμα (όπως το κοτόπουλο) καθώς και στα γλυκά (μηλόπιτα).

Μάραθος
Αυτό το βότανο είναι ένα φυσικό θεραπευτικό για το στομάχι, που είναι ένας από τους λόγους που το βλέπετε συχνά να προσφέρεται στο τέλος ενός γεύματος σε ινδικά εστιατόρια. Μισό κουταλάκι του γλυκού σπόρους μάραθου μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά.

Αβοκάντο
Εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, φυτικές ίνες και φιλικά για το στομάχι (αλλά και την καρδιά) έλαια, τα αβοκάντο βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού. Δοκιμάστε μερικές λεπτές φέτες σε σάντουιτς αντί της συνηθισμένης μαγιονέζας.

Δαμβουνέλη Αλεξάνδρα, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, PGDip Διατροφής Αθλητών
healthpost.gr

Λαβράκι στο φούρνο με αρακά, μουστάρδα και άνηθο



 

Λαβράκι στο φούρνο με αρακά, μουστάρδα και άνηθο

• 4 μέτρια λαβράκια 300-400 γρ. το καθένα
• 2 ½ φλιτζάνια τσαγιού αρακά κατεψυγμένο
• 5 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
• 1 κουταλιά σούπας άνηθο ψιλοκομμένο

Για τη σάλτσα
• 1 ½ κουταλιά σούπας μουστάρδα πικάντικη
• Χυμό από ένα λεμόνι
• Ξύσμα από μισό λεμόνι
• 1 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο
• Αλάτι
• Πιπέρι

Καθαρίζουμε τα ψάρια (εφόσον δεν χρησιμοποιήσουμε φιλέτα). Τα τοποθετούμε σε ένα πυρίμαχο σκεύος και σκορπάμε τριγύρω τον αρακά με τα κρεμμυδάκια και τον άνηθο.

Σε βάζο που κλείνει καλά, ρίχνουμε τη μουστάρδα, το χυμό και το ξύσμα λεμονιού, το ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Κλείνουμε και χτυπάμε καλά. Περιχύνουμε το φαγητό και το βάζουμε στο κέντρο του φούρνου.

Ανάβουμε το γκριλ στους 180 βαθμούς και ψήνουμε για 23-30 λεπτά περίπου.

ab.gr

Ντον Τζιοβάννι




Ο Ντον Τζιοβάννι είναι όπερα δύο πράξεων σε μουσική του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ και ιταλικό λιμπρέτο του Λορέντσο Ντα Πόντε. Έκανε πρεμιέρα στο Θέατρο των Τάξεων στην Πράγα στις 29 Οκτωβρίου 1787. Το λιμπρέτο του Ντα Πόντε θεωρήθηκε, όπως και πολλά άλλα εκείνης της εποχής, ως dramma giocoso, ένας όρος που υποδηλώνει τον συνδυασμό σοβαρής και κωμικής δράσης. Ο Μότσαρτ εισήγαγε το έργο στον κατάλογό του ως "Όπερα Μπούφα". Αν και μερικές φορές χαρακτηρίζεται κωμικό, το έργο συνδυάζει κωμικά, μελοδραματικά και υπερφυσικά στοιχεία.

Το έργο ολοκληρώθηκε την προηγουμένη της πρεμιέρας, δηλαδή στις 28 Οκτωβρίου 1787 και αφού ο Ντα Πόντε κλήθηκε πίσω στη Βιέννη για να δουλέψει πάνω σε μία άλλη όπερα. Κάποιες άλλες αναφορές φέρουν το έργο να ολοκληρώθηκε την ημέρα της πρεμιέρας. Πιο πιθανό, όμως, είναι ότι ολοκληρώθηκε την προηγούμενη μέρα, υπό το πρίσμα του γεγονότος ότι ο Μότσαρτ κατέγραψε την ολοκλήρωση της όπερας στις 28 Οκτωβρίου.

Η πρεμιέρα της όπερας έγινε στις 29 Οκτωβρίου στην Πράγα υπό τον πλήρη τίτλο Il Dissoluto Punito ossia il Don Giovanni Dramma giocoso in due atti. Η Prager Oberamtszeitung ανέφερε ότι "οι γνώστες και οι μουσικοί λένε ότι η Πράγμα δεν έχει ακούσει ποτέ κάτι παρόμοιο" και ότι "η όπερα ... είναι εξαιρετικά δύσκολη στην εκτέλεσή της."[1] Η Provincialnachrichten της Βιέννης ανέφερε ότι ο Μότσαρτ "διηύθυνε αυτοπροσώπως και το πολυάριθμο κοινό τον υποδέχθηκε θριαμβευτικά."[2]

Ο Μότσαρτ επέβλεψε επίσης και την πρεμιέρα στη Βιέννη, η οποία έλαβε χώρα στις 7 Μαΐου 1788. Για την παραγωγή αυτή, έγραψε δύο νέες άριες με αντίστοιχα ρετσιτατίβα: την άρια του Ντον Οτάβιο Dalla sua pace (K.540a, τη συνέθεσε ο Μότσαρτ στις 24 Απριλίου για τον τενόρο Φραντσέσκο Μορέλα), την άρια της Ελβίρα In quali eccessi ... Mi tradì quell'alma ingrata (K.540c, τη συνέθεσε ο Μότσαρτ στις 30 Απριλίου για την σοπράνο Κατερίνα Καβαλιέρι)[3] και το ντουέτο μεταξύ του Λεπορέλο και της Ζερλίνα Per queste tue manine (K.540b, σύνθεση στις 28 Απριλίου).

Στην Φωτογραφία το ΘΕΑΤΡΟ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ στα 1797

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CF%84%CE%BF%CE%BD_%CE%A4%CE%B6%CE%B9%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B9_%28%CE%9C%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%81%CF%84%29

Οκτάβιο Παζ / Ο δρόμος

Οκτάβιο Παζ / Ο δρόμος
ζωγρ.graham gercken

Ειν’ ένας δρόμος μακρύς και σιωπηλός.

Βαδίζω στο σκοτάδι και παραπατώ και πέφτω

και σηκώνομαι και με πόδια τυφλά πατώ πέτρες βουβές και ξερά φύλλα
και κάποιος πίσω μου κάνει το ίδιο:

Αν σταματήσω, σταματάει

Αν τρέξω, τρέχει. Στρέφομαι κανείς.

Τα πάντα σκοτεινά και δίχως έξοδο

και στρίβω και ξαναστρίβω σε γωνιές που πάντα βγάζουνε στο δρόμο

όπου κανένας δεν περιμένει, δε μ’ ακολουθεί

όπου εγώ ακολουθώ κάποιονε που παραπατά και που σηκώνεται και λέει βλέποντας- με: κανείς.

Διακοσμήστε με ριχτάρια

Αποτέλεσμα εικόνας για Διακοσμήστε με ριχτάρια Διακοσμήστε με ριχτάρια

Η είσοδος του φθινοπώρου δημιουργεί σε όλες μας την ανάγκη για ανανέωση των χώρων του σπιτιού. Αν είσαστε από τις τυχερές που μπορείτε να διαθέσετε ένα σεβαστό ποσό για να αντικαταστήσετε κάποια βασικά κομμάτια όπως τα τραπεζάκια, τον καναπέ κτλ να σας συγχαρώ και να σας ομολογήσω ότι σας ζηλεύω.

Αν, από την άλλη ανήκετε στην μεγάλη πλειοψηφία –όπως κι εγώ- που, ειδικά
φέτος, το πορτοφόλι μας διαθέτει… λιγοστό περιεχόμενο, είναι η ώρα να φροντίσετε για την πολυπόθητη ανανέωση του χώρου με όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος.

Ο πιο διαδεδομένος και πιο οικονομικός τρόπος για να αλλάξετε την όψη του καθιστικού και του σαλονιού είναι με το να εκμεταλλευτείτε τις διακοσμητικές ικανότητες, που ένα ριχτάρι μπορεί να σας προσφέρει.

Με ένα ριχτάρι μπορείτε να:
► Προσθέσετε χρώμα σε ένα μονόχρωμο καθιστικό.
► Να αλλάξετε τους χρωματικούς συνδυασμούς του χώρου.
► Να καλύψετε έναν φθαρμένο καναπέ, κάνοντάς τον να μοιάζει πιο… καινούργιος.
► Να κουκουλώσετε τον λεκέ ή κάποια άλλη ατέλεια που το κατοικίδιο ή το αγγελούδι σας «στόλισε» τον καναπέ σας.

Στο εμπόριο θα βρείτε μια ατελείωτη ποικιλία από σχέδια και υλικά. Από πανάκριβες γούνες και κασμίρια μέχρι πιο προσιτά σενίλ και βαμβακερά ριχτάρια.

Τα σχέδιά τους ακολουθούν τις τάσεις της μόδας άρα… διαλέξτε fashion trend και ντύστε αναλόγως το σαλόνι σας ακολουθώντας μερικούς απλούς κανόνες.

1. Όλα με μέτρο
Μην καλύψετε όλους τους καναπέδες, όλες τις πολυθρόνες και όλες τις καρέκλες με ριχτάρια. Το αποτέλεσμα θα είναι μάλλον κιτς. Αποφασίστε λοιπόν, ποιον καναπέ απ’ όλους θα διακοσμήσετε με ένα ριχτάρι πριν αποφασίσετε για το σχέδιο. Διαφορετικά μεγέθη και στιλ καναπέδων χρειάζονται διαφορετικά στιλ ριχταριών.

2. Διαλέξτε χρώμα
Περιεργαστείτε τον χώρο σας, αποφασίστε αν θα κρατήσετε ή όχι κάποια χρωματιστά διακοσμητικά, σκεφτείτε ποια χρώματα ταιριάζουν στο ύφασμα του καναπέ σας και με αυτά τα κριτήρια αποφασίστε σε ποια χρωματική γκάμα θα στραφεί η αναζήτησή σας. Για παράδειγμα, αν έχετε έναν ολόλευκο καναπέ, δώστε του χρώμα διαλέγοντας ένα ριχτάρι σε καυτό κόκκινο χρώμα.

3. Επιλέξτε υλικό
Το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένος ο καναπές σας είναι καθοριστικό για το τι ριχτάρι θα επιλέξετε. Για παράδειγμα ένας καλόγουστος αλλά «κρύος» δερμάτινος καναπές μπορεί να αποκτήσει ζεστασιά με ένα σενίλ ριχτάρι.

Και τώρα μπορείτε να διακοσμήσετε!
Είσαστε έτοιμες λοιπόν να διαλέξετε το ριχτάρι που θα δώσει άλλη όψη τον χώρο του καθιστικού ή του σαλονιού σας. Και το κάνατε! Επιλέξατε το ριχτάρι που ταιριάζει απόλυτα στο γούστο σας αλλά και στον χώρο.

Κάντε αρκετές δοκιμές πάνω στον καναπέ για το πώς θα το στρώσετε. Αν είναι μικρό μπορείτε να το ρίξετε διαγώνια, καλύπτοντας το ένα μπράτσο του καναπέ. Αν είναι μεγάλο μπορείτε να το στερεώσετε κάτω από τα μαξιλάρια έτσι ώστε να μην σέρνεται στο πάτωμα και να μην ξεστρώνεται εύκολα.

Αφού στρώσετε το ριχτάρι σας συμπληρώστε την ανανέωση της εμφάνισης του καθιστικού με διακοσμητικά μαξιλαράκια στα χρώματα του καναπέ ή του ριχταριού. Μη φοβηθείτε να «παίξετε» με τα ασορτί σχέδια. Διαλέξτε εμπριμέ ή πολύχρωμα μαξιλαράκια για να τα συνδυάστε με ένα μονόχρωμο ριχτάρι ή το αντίθετο.

fe-mail.gr

Μόνο δυο λέξεις



Μόνο δυο λέξεις

Κάποτε υπήρχε ένα μοναστήρι που ήταν πολύ αυστηρό. Ακολουθώντας όρκο σιωπής, κανένας δεν επιτρεπόταν να μιλήσει. Αλλά υπήρχε μια εξαίρεση σ’ αυτόν τον κανόνα. Κάθε δέκα χρόνια οι μοναχοί μπορούσαν να πουν δυο λέξεις. Αφού πέρασε τα δέκα πρώτα χρόνια στο μοναστήρι, ένας μοναχός πήγε στον ηγούμενο.

«Πέρασαν δέκα χρόνια» του είπε ο ηγούμενος. 
«Ποιες είναι οι δυο λέξεις που θα ήθελες να πεις;»


«Κρεβάτι… σκληρό…» του είπε.

«Κατάλαβα» του είπε ο ηγούμενος.

Δέκα χρόνια αργότερα ξαναγύρισε στο γραφείο του ηγούμενου.

«Πέρασαν αλλά δέκα χρόνια, ποιες είναι οι δυο λέξεις που θα ήθελες να πεις;»

«Φαγητό… χάλια…» είπε ο μοναχός

«Κατάλαβα»

Πέρασαν ακόμα δέκα χρόνια και ο μοναχός συνάντησε ξανά τον ηγούμενο που τον ρώτησε:

«Ποιες είναι οι δυο λέξεις σου μετά από αυτά τα δέκα χρόνια;»

«Εγώ… παραιτούμαι…» είπε ο μοναχός.

«Λοιπόν, βλέπω το γιατί» είπε ο ηγούμενος «το μόνο που κάνεις είναι να παραπονιέσαι!»

Εικονοθεραπεία 27

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Σήμερα...




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΓΑΛΑΚΤΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΙΛΒΑΝΟΣ



πηγή http://www.saint.gr/2888/saint.aspx

Άγιοι Γαλακτίων και Επιστήμη
Ημερομηνία εορτής: 05/11/2012Άγιοι Γαλακτίων και Επιστήμη
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 5 Νοεμβρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Αγιος Γαλακτιων , Αγια Επιστημη






Ἀσυνδυάστους συζύγους κτείνει ξίφος,
Τὴν ψυχικὴν σύζευξιν ἠγαπηκότας.
Τμήθη Ἐπιστήμη Γαλακτίων τ' ἑνὶ πέμπτῃ.
Βιογραφία
Οι Άγιοι Γαλακτίων και Επιστήμη έζησαν τον 3ο αιώνα μ.Χ., όταν αυτοκράτορας ήταν ο Δέκιος.

Οι Έλληνες γονείς του Γαλακτίωνα, Κλειτοφών και Λευκίππη, ήταν πρώτα ειδωλολάτρες. Κάποιος, όμως, ιερομόναχος, που ονομαζόταν Ουνούφριος, τους προσείλκυσε στη χριστιανική πίστη. Από τότε διέθεταν τα πλούτη τους σε κάθε αγαθοεργία. Το δε γιο τους Γαλακτίωνα ανέθρεψαν «ἐν παιδείᾳ καὶ νουθεσίᾳ Κυρίου». Δηλαδή, με παιδαγωγία και νουθεσία, σύμφωνη με το θέλημα του Κυρίου. Και η παιδαγωγία αυτή δεν άργησε να φέρει τους θαυμαστούς καρπούς της. Ο Γαλακτίων όταν μεγάλωσε, νυμφεύθηκε μία ωραία κόρη, την Επιστήμη, την οποία ο ίδιος είλκυσε στο Χριστό.

Η ζωή τους κυλούσε αφιερωμένη στην υπηρεσία του λόγου του Θεού και στη διακονία του πλησίον, ώσπου ξέσπασε ο διωγμός του Δεκίου. Τότε, ο μεν Γαλακτίων πήγε σε μοναστήρι του όρους Σινά, η δε Επιστήμη σε γυναικείο κοινόβιο.

Αλλά η λαίλαπα του διωγμού έφθασε και στα μέρη εκείνα, με αποτέλεσμα να συλληφθεί ο Γαλακτίων από τον άρχοντα Ούρσο. Όταν το πληροφορήθηκε αυτό η Επιστήμη, έτρεξε και παρακάλεσε τους διώκτες να συλλάβουν και αυτή προς ενίσχυση του συζύγου της. Ο άρχοντας Ούρσος, μη μπορώντας να τους πείσει να αλλαξοπιστήσουν, αφού τους βασάνισε σκληρά στο τέλος τους αποκεφάλισε (περί το 250 μ.Χ.).
---------------------------------------


Άγιος Σιλβάνος

Ημερομηνία εορτής: 05/11/2012
Δεν βρέθηκε αγιογραφία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, αν έχετε να μας προτείνετε κάποια.
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 5 Νοεμβρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Αγιος Σιλβανος







Ἐν τοῖς μετάλλοις Σιλβανὸς βεβλημένος,
Λείπει μέταλλα καὶ μεταλλάττει βίον.
Βιογραφία
Ο Άγιος Σιλβάνος έζησε στα χρόνια του βασιλιά Μαξιμιανού και όταν άρχοντας της Παλαιστίνης ήταν ο Ουρβανός (298 μ.Χ.). Τον καταδίκασαν να βασανίζεται μέσα σε μέταλλα, μέχρι που πέθανε, στην τοποθεσία Φανό.

Το μυστήριο του αριθμού 12

πηγή http://www.apocalypsejohn.com/2012/10/to-mysthrio-toy-arithmoy-dwdeka.html

Το μυστήριο του αριθμού 12


Από τους πανάρχαιους χρόνους αποδίδονταν στους αριθμούς μια μυστηριακή σημασία. Είναι γεγονός ότι οι αρχαίοι λαοί γνώριζαν πλήρως τα θαυμαστά μυστήρια που ήταν σε θέση να αποκαλύψουν οι αριθμοί και ανέπτυξαν μία ολόκληρη επιστήμη αριθμητικών ιδεών, εντελώς ξεχωριστή από τα μαθηματικά.

Η συσχέτιση των αρχαίων δοξασιών για τους Αριθμούς με τα γράμματα της αλφαβήτου , τους Πλανήτες με τα Αστέρια , τους Αστερισμούς και άλλα αστρονομικά μεγέθη, ασκούσανε μια μορφή μαντείας. Αν και ο κάθε αριθμός από μόνος του έχει τη δική του... ξεχωριστή αποκρυφιστική και συμβολική έννοια, ο αριθμός Δώδεκα (12) έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία ανά την ιστορία και τους λαούς.

Αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει έναν πλήρη κύκλο κι έχει ένα τέλειο και σημαντικό χαρακτήρα που ήταν από τους πιο αξιοσημείωτους στους αρχαίους πολιτισμούς , έχοντας μία άμεση και εξαρτημένη σχέση με το ζωδιακό καθώς και με τους μήνες στους περισσότερους πολιτισμούς είτε χρησιμοποιούσαν σεληνιακό είτε ηλιακό ημερολόγιο .

Η ιερότητα του 12 φαίνεται ότι προέρχεται από το αρχαϊκό δωδεκαδικό σύστημα , που πιθανώς ήταν το μοναδικό σύστημα αρίθμησης κατά τη νεολιθική εποχή και παρέμεινε ως συμπληρωματικό του δεκαδικού μέχρι σήμερα. Η δωδεκάδα , ο χωρισμός της μέρας και της νύχτας σε 12 ώρες και του έτους σε 12 μήνες αποτελούν κατάλοιπα του αρχέγονου δωδεκαδικού συστήματος αρίθμησης. Το 12 αντιπροσωπεύει τις 12 Ιεραρχίες των αρχαίων γραφών που καθόριζαν με τη σειρά τους τους 12 αστερισμούς του ζωδιακού κύκλου.

Οι Σουμέριοι ιερείς αστρονόμοι ήταν και οι πρώτοι που διαίρεσαν το έτος σε μικρότερες μονάδες. Έτσι όπως το σεληνιακό έτος τους είχε δώδεκα μήνες των 30 περίπου ημερών και το ημερονύκτιό τους είχε δώδεκα ντάννα.

Έτσι καταλαβαίνουμε ότι ο αριθμός 12 αποτελούσε μία τεχνική για τη διαίρεση της ροής του χρόνου αλλά κι όπως γνωρίζουμε οι δωδεκάδες σχετίζονται είτε φανερά είτε με έναν κρυμμένο τρόπο με τα Σημεία του Ζωδιακού , μέρη του μεγάλου κύκλου του ουρανού.

Όπως μαρτυρούν τα ευρήματα των ανασκαφών , ήδη από το 2.400 π.Χ χρησιμοποιούσαν το ηλιακό έτος των 360 ημερών που διαιρούνταν σε 12 μήνες των 30 ημερών. Αυτό φαίνεται και στο Βαβυλωνιακό ημερολόγιο, αλλά μόνο στην εποχή του βασιλιά Χαμουραμπί (1955-1913 π.Χ) επιβλήθηκε ομοιομορφία στο ημερολόγιο και δόθηκαν στους μήνες ονόματα , τα οποία χρησιμοποιούνται ως σήμερα παραφθαρμένα στο εβραϊκό ,στο συριακό και στο λιβανέζικο ημερολόγιο.

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι διαίρεσαν τη μέρα σε 12 (χαρού) και 12 τη νύχτα. Οι 12 ημερήσιες ώρες προσωποποιούνταν με θεές, που έφερναν στο κεφάλι τους τον δίσκο του Ήλιου, ενώ οι 12 νυχτερινές προσωποποιούνταν με θεές που έφερναν αντίστοιχα ένα αστέρι. Στην Κίνα ο Ζωδιακός Κύκλος αντιπροσωπεύεται από δώδεκα ζώα που το καθένα ασκεί αστρική επίδραση για ένα χρόνο.ΠΗΓΗ

Να επιδιώκεις το καλύτερο



Να επιδιώκεις το καλύτερο

Να μετατρέπεις τα προβλήματα σε ευκαιρίες

Να μη σε ικανοποιεί το κατεστημένο.

Να δίνεις βάση στον προορισμό και

Όχι στην προέλευσή σου


Και, κυρίως,

Παρ’ το απόφαση να είσαι ευτυχισμένος,

Γνωρίζοντας ότι αυτό είναι στάση,

Μια συνήθεια που αποκτιέται

Με την καθημερινή εξάσκηση

Και όχι αποτέλεσμα ή οφειλή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις