Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΖΛ: ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ

 
 
ΠΑΖΛ: ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ
 
http://akrasakis.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4766.html

Ο σκύλος είναι ο πιο τρυφερός και πιστός φίλος του ανθρώπου. Πολύ λίγα και απλά είναι τα πράγματα που τον κάνουν ευτυχισμένο, άρα και ψυχικά ισορροπημένο. Εκτός από σύντροφός μας, φύλακας της περιουσίας μας ή «παιχνίδι» των παιδιών μας, είναι ένα ζώο ευφυές, κοινωνικό, με τις δικές του ανάγκες για κοινωνική επαφή με τον άνθρωπο, αλλά και με άλλα ζώα, εκτός του είδους του. Έχει ανάγκη από παιχνίδι, ζωτικό χώρο (κρεβάτι, σπιτάκι, «φωλιά»), πνευματική και σωματική εκτόνωση. Αν τον διδάξουμε σωστά, με υπομονή και αγάπη, θα μάθει πιο εύκολα. Αν ανταμειφθεί για κάτι που έκανε, είναι πολύ πιθανό να το ξανακάνει. Αν κάνει κάτι για το οποίο δεν ανταμείφθηκε, είναι πιθανόν να μην το ξανακάνει. Όλα τα ζώα μαθαίνουν κι ενεργούν μέσα από επιβεβαιώσεις και επιβραβεύσεις. Αυτό ισχύει, άλλωστε, και για τους ανθρώπους.

Το παιχνίδι με άλλους σκύλους, τον ασκεί σωματικά και του δίνει την ευκαιρία να εξασκήσει τη μεγαλύτερη γκάμα συμπεριφορών που διαθέτει ως σκύλος. Το παιχνίδι του μαζί μας τον ασκεί, επίσης, σωματικά και ψυχικά και παράλληλα, ενισχύει και διαμορφώνει τα δεσμά που μας ενώνουν. Η βόλτα, η εξερεύνηση σε ανοικτό, ασφαλή χώρο και το τρέξιμο, προσφέρουν στο σκύλο ψυχική εκτόνωση, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξασκήσει τη σημαντικότερη αίσθησή του: την όσφρηση. Τον στέλνουν στον έβδομο σκυλίσιο ουρανό από ευτυχία!

Συναρμολογήστε το παζλ με τ' αξιαγάπητα σκυλάκια, κάνοντας κλικ στον παραπάνω σύνδεσμο (ιστολόγιο "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ")!
Καλή επιτυχία!

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Σήμερα...


 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑ
ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ


Απόστολος Ανδρέας

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ο Άγιος Ανδρέας


Ο Ανδρέας (ή Ανδρεύς ή Ανδρείας) ήταν αδελφός του Σίμωνα Πέτρου[1]. Φέρει ελληνικό όνομα και καταγόταν από την πόλη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας[2]. Οι γονείς του ονομάζονταν Ιωνάς ή Ιωάννης[3] και Ιωάννα. Με τον αδελφό του, Σίμωνα Πέτρο, μετερχόταν το επάγγελμα του ψαρά στη λίμνη της Τιβεριάδος. Η Καινή Διαθήκη ουσιαστικά σιωπά για το πρόσωπό του ενώ οι σχετικές παραδόσεις και θρύλοι πολλαπλασιάζονται από τον 3ο αιώνα και ιδιαίτερα κατά τον 8ο και 9ο αιώνα.
Ο Ανδρέας μαζί με τον αδελφό του τον Πέτρο ήταν οι πρώτοι που κλήθηκαν και ακολούθησαν τον Χριστό. Έτσι, ο Ανδρέας αποκαλείται και «Πρωτόκλητος». Η ιστορία της ζωής του Ανδρέα μέχρι την Σταύρωση, την Ανάσταση και την Ανάληψη, υπήρξε σχεδόν ίδια με εκείνη των άλλων μαθητών. Μετά την Πεντηκοστή και το σχηματισμό της πρώτης Εκκλησίας, με τον αδερφό του Πέτρο και άλλους μαθητές βρέθηκαν στη Σινώπη του Ευξείνου Πόντου και εκεί έδρασε ανάμεσα στους Εθνικούς και Ιουδαίους, έχοντας ως ορμητήριο μια νησίδα κοντά στη Σινώπη. Από τη Σινώπη ο Ανδρέας μαζί με το Ματθία και άλλους μαθητές πήγαν στην Αμισό (Σαμψούντα), όπου ίδρυσαν Εκκλησία. Αφού περιήλθε τις περιοχές του Πόντου, της Ιβηρίας και την Παρθία γύρισε στα Ιεροσόλυμα μάλλον το 34 μ.Χ. για να γιορτάσει το Πάσχα με τους λοιπούς μαθητές.

Στη δεύτερη πορεία του, μέσω της Αντιοχείας, πήγε στην Έφεσο, τη Λαοδίκεια της Φρυγίας, την Οδυσσούπολη της Μυσίας, στη Νίκαια και την ευρύτερη περιοχή της Βιθυνίας, τη Νικομήδεια, τη Χαλκηδόνα, την Άμαστρη, για να καταλήξει και πάλι στη Σινώπη. Αργότερα επισκέφτηκε τη Σαμψούντα και την Τραπεζούντα, τους Αλανούς, τους Ζηκχούς, τους Βοσπορινούς και τους Χερσονήτες για να επιστρέψει στη Σινώπη. Στη συνέχεια πέρασε από το Βυζάντιο, την Ηράκλεια της Θράκης, τη Μακεδονία και την Πελοπόννησο με τελικό σταθμό την Πάτρα. Με ορμητήριο την Πάτρα ο Ανδρέας κήρυττε σε όλη την Αχαΐα την εποχή που ήταν ανθύπατοι ο Λεσβίος και ο διάδοχος του Αιγεάτης. Εκεί η διδασκαλία του καρποφόρησε και με τις προσευχές του θεράπευσε θαυματουργικά πολλούς ασθενείς. Ακόμα και η Μαξιμίλλα, σύζυγος του ανθύπατου Αιγεάτου, αφού τη θεράπευσε ο Απόστολος από τη βαρειά αρρώστια που είχε, πίστεψε στο Χριστό. Το γεγονός αυτό εκνεύρισε τον ανθύπατο και με την παρότρυνση ειδωλολατρών ιερέων συνέλαβε τον Ανδρέα και τον οδήγησε στο μαρτύριο με σταυρικό θάνατο, πιθανώς την εποχή του διωγμού του Νέρωνα. Το λείψανό του έθαψε με ευλάβεια ο πρώτος επίσκοπος Πατρών Στρατοκλής.
Η παράδοση για χρήση χιαστού σταυρού κατά την θανάτωση του απόστολου Ανδρέα προέρχεται από τη Δύση και ανάγεται στο 10 με 12ο αιώνα. Η παράδοση που αναφέρει ότι σταυρώθηκε στην Πάτρα θεωρείται "μεταγενέστερη και αναξιόπιστη"[4] ενώ πιστεύεται ότι η παράδοση που θεωρεί ότι απόστολος Ανδρέας θεμελίωσε την εκκλησία του Βυζαντίου αποτελεί μεταγενέστερη επινόηση[5].
Η σκωτική παράδοση θεωρεί τον Ανδρέα προστάτη άγιό της από το 750 και θέλει το λείψανό του να μετακομίστηκε στη Σκωτία. Η σημαία των Πικτών και Σκώτων έφερε τον χιαστό Σταυρό, σύμβολο του μαρτυρίου του Αγίου Ανδρέα, ο οποίος μετά την ένωση της Σκωτίας με την Αγγλία συμπεριελήφθη στην Αγγλική σημαία. Υπάρχει επίσης αρχαία ρωσική παράδοση για την εισαγωγή του χριστιανισμού στην Ρωσία από τον Απόστολο Ανδρέα, καθώς θρυλείται ότι έφτασε κηρύττοντας μέχρι το Κίεβο.
Ο Απόστολος Ανδρέας είναι πολιούχος της Πάτρας. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο τον τιμά ως ιδρυτή του και πρώτο επίσκοπο Βυζαντίου και στις 30 Νοεμβρίου, ημέρα μνήμης του, τελεί τη θρονική του εορτή.

Πίνακας περιεχομένων

Αν όλα τα παιδιά της γης.... Γ. Ρίτσος



Αν όλα τα παιδιά της γης.... Γ. Ρίτσος
ζωγρ.r.leech
Αν όλα τα παιδιά της γης
πιάναν γερά τα χέρια
κορίτσια αγόρια στη σειρά

και στήνανε χορό
ο κύκλος θα γινότανε
πολύ πολύ μεγάλος
κι ολόκληρη τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ.

Αν όλα τα παιδιά της γης

φωνάζαν τους μεγάλους
κι αφήναν τα γραφεία τους
και μπαίναν στο χορό
ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και δυο φορές τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ.

Θα 'ρχόνταν τότε τα πουλιά
θα 'ρχόνταν τα λουλούδια
θα 'ρχότανε κι η άνοιξη
να μπει μες στο χορό
κι ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και τρεις φορές τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ!

Εικονοθεραπεία 44

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-


Η Ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων (56)

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-
 
Στα τρυπημένα σημεία λέει : πρόεδρος , Κωνσταντίνος, τέταρτος, να
  
Αγιος Λουδοβίκος 1904: Οι αθλητικές επιδόσεις

"τρυποτηγανάς"



Στις 30 Νοεμβρίου γιορτάζομε τον Αγιο Ανδρέα. Σε διάφορα μέρη της Ελλάδας ο Αγιος Ανδρέας αποκαλείται και "τρυποτηγανάς".

Αποτέλεσμα εικόνας για "τρυποτηγανάς"Η παράδοση απαιτεί την ημέρα του Αγίου Ανδρέα να τηγανίσεις διαφορετικά το τηγάνι θα τρυπήσει.

Θυμάμαι το πατέρα μου να τηρεί πιστά τη παράδοση και να σηκώνεται πρωί πρωί να μας φτιάχνει τηγανίτους με το μέλι για να σώσει το τηγάνι απ τη τρύπα.

Αν και σείς θέλετε αύριο να μή τρυπήσει το τηγάνι σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια απλή συνταγή και να φτιάξετε τηγανίτες.

Βάλτε σ ένα μπώλ τέσσερεις μεγάλες κουταλιές της σούπας αλεύρι και μισό κουταλάκι του γλυκού, κοφτό, αλάτι. Ανακατέψτε τα με μισό ποτήρι νερό - αν είναι και χλιαρό ακόμα καλλίτερα - και κάντε ενα σχετικά παχύρρευστο χυλό.

Βάλτε λάδι σ ένα τηγάνι και βάλτε το να ζεσταθεί.

Ρίξτε με το κουτάλι της σούπας το χυλό, μία μία κουταλιά, στο τηγάνι. Μόλις ψηθεί και ροδίσει απ τη μιά μεριά γυρίστε το να ψηθεί και απο την άλλη.
Οταν είναι ροδοψημένοι και απ τις δυό μεριές τους τραβάτε στο πιάτο και τους ρίχνετε μέλι.

Αυτό είναι όλο και καλή όρεξη.

Αν σας αρέσουν επαναλαμβάνετε απ την αρχή μέχρι να βαρεθήτε.

Εμείς κάναμε το χυλό αραιό και του βάλαμε και ένα ποτηράκι ρακή. Ετσι έγινε τραγανός ο τηγανίτης.

Αν θέλετε να το ρίξετε έξω μπορείτε να του ρίξετε και λίγη κανέλα στο πιάτο.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Χειροποίητος τραχανάς ολικής άλεσης




Χειροποίητος τραχανάς ολικής άλεσης

Χειροποίητος τραχανάς ολικής άλεσης

Ο τραχανάς είναι ένα υπέροχο ελληνικό, παραδοσιακό προϊόν, που γίνεται πολύ εύκολα και αρκετά γρήγορα.

• Αλεύρι ολικής άλεσης: 500 γρ.
• Αλεύρι άσπρο: 1000 γρ.
• Παστεριωμένο γάλα: όσο πάρει (σε θερμοκρασία δωματίου)

Σε λεκανίτσα ανακατεύετε τα δύο αλεύρια.

Λίγο - λίγο προσθέτετε το γάλα, ανακατεύοντας καλά, ώσπου να πάρετε μια πολύ σφιχτή ζύμη.

Απλώνετε σε τραπέζι ένα καθαρό λινό ή βαμβακερό τραπεζομάντιλο. Παίρνετε κομμάτια από την ζύμη και την τρίβετε με τον χοντρό τρίφτη του κρεμμυδιού, πάνω στο τραπεζομάντιλο. Φροντίζετε να μην την μαζεύετε σε ένα σημείο, αλλά να απλωθεί σε όλη την επιφάνεια.

Αφήνετε τον τραχανά να στεγνώνει εντελώς, σε ξερό μέρος, προφυλαγμένο από έντομα και ζώα. Μία - δύο φορές την ημέρα, τον ανακατεύετε. Αν τον στεγνώνετε έξω, το βράδυ τον μαζεύετε και την επομένη τον απλώνετε ξανά.

Όταν ο τραχανάς στεγνώσει εντελώς τον μαζεύετε και τον φυλάτε καλά κλεισμένο σε σακουλάκια ή σε γυάλινα βάζα.

radicio.com

Λορέντζος Μαβίλης, ο πρώτος Έλληνας συνθέτης σκακιστικών προβλημάτων


 
Ο Λορέντζος Μαβίλης θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ο πρώτος Έλληνας συνθέτης σκακιστικών προβλημάτων με διεθνή φήμη. Στο διάγραμμα δεξιά (που αναδημοσιεύθηκε στα Ελληνικά Σκακιστικά Χρονικά #8 τον Μάρτιο 1971) βλέπουμε ένα ορθόδοξο τριάρι, όπου η λευκή βασίλισσα κυριαρχεί είτε με την παρουσία της είτε με την θυσία της. Ας δούμε την λύση του προβλήματος:

1.Βθ1!


Τα λευκά απειλούν 2.Βα1+ Πγ
3 3. Βη1#, και επίσης 2.Βxθ8+ Πη7 3.Βxη7#
Αν 1... Πxγ6, για να δημιουργήσουν τετράγωνο διαφυγής γ5 για τον μαύρο βασιλιά, τότε 2.Βη1+ Ργ3 3.Βα1#.

1... Πη7


Φαίνεται ότι τα μαύρα κάλυψαν τις δυό αρχικές απειλές, αλλά...


2.Βxδ5+


Τελικά η βασίλισσα επεδίωκε να απομακρύνει τον Πδ7.


2... Ρxδ5 3. Πδ6#, ή

2... Πxδ5 3. Πγ4#, ή και
2... Ργ3 3. Βε5# (μια που ο Πγ5 είναι καρφωμένος και ο Αθ8 δεν φρουρεί πλέον το ε5).

Και τα άλλα γνωστά προβλήματα του Λορέντζου Μαβίλη έχουν αξιόλογο στρατηγικό περιεχόμενο.


http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%BF%CF%81%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CE%B2%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82

ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ ΜΑΒΙΛΗΣ - Στὴν Πατρίδα


ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ ΜΑΒΙΛΗΣ (6 Σεπτεμβρίου 1860 - 28 Νοεμβρίου 1912)
Στὴν Πατρίδα


Πατρίδα, σὰν τὸν ἥλιο σου ἥλιος ἀλλοῦ δὲ λάμπει.


Πῶς εἰς τὸ φῶς του λαχταροῦν ἡ θάλασσα κι οἱ κάμποι,
πῶς λουλουδίζουν τὰ βουνά, τὰ δάσ᾿, οἱ λαγκαδιὲς
στέρνοντάς του θυμίαμα μυριάδες μυρωδιές!
Ἀφρολογοῦν οἱ ρεματιὲς καὶ λαχταρίζ᾿ ἡ λίμνη,
χίλιες πουλιῶν λαλιὲς ἠχοῦν, τῆς ὀμορφιᾶς του ὕμνοι,
σ᾿ ἄπειρ᾿ ἀστράφτουν χρώματα παντοῦ λογῆς λογῆς
τ᾿ ἀγέρα τὰ πετούμενα τὰ σερπετὰ τῆς γῆς.
Κι αὐτὸς σηκώνει τ᾿ ἀλαφρὰ τῆς καταχνιᾶς μαγνάδι,
κι ἡ κάθε στάλ᾿ ἀπὸ δροσιὰ γυαλίζει σὰν πετράδι,
κάθε ἀχτίδα του σκορπᾶ μὲ τὴν ἀναλαμπὴ
χαρά, ζωὴ καὶ δύναμη κι ἐλπίδα ὅπου κι ἂν μπεῖ.

Φαντάζεις σὰν τὸν ἥλιο σου κι ἐσύ, καλὴ πατρίδα,
καὶ μάγια σὰν τά μάγια σου στὸν κόσμο ἀλλοῦ δὲν εἶδα.
Ἡ γῆ σου εἶναι παράδεισος, κι αἰώνια γαλανὸς
γύρω σου καθρεφτίζεται στὸ πέλαγ᾿ ὁ οὐρανός.
Κι οἱ νύχτες σου μὲ τ᾿ ἄστρα τους, μὲ τὴ γαλάζια πάστρα,
μὲ τ᾿ ἀηδονολαλήματα, τρεμάμενα σὰν τ᾿ ἄστρα,
μὲ τὸ φεγγάρι ποὺ περνᾶ, σὰν τ᾿ ὄνειρο εὐτυχίας
στὴ μέση τῆς ἀπέραντης οὐράνιας ἡσυχίας.
Οἱ νύχτες σου δροσοβολοῦν χιλιόπλουμα λουλούδια
καὶ στῶν παιδιῶν σου τὶς καρδιὲς ἀμάραντα τραγούδια,
σταλάζουνε στὰ σπλάγχνα τους θεράπειο λησμονιᾶς,
ἐλευτεριᾶς ἀγάλλιαση καὶ μίσος τυραννιᾶς.

Μάγεμ᾿ ἀσημούφαντο, φῶς μαργαριταρένιο,
λιώνονται σ᾿ ἕνα χάραμα ξανθό, μαλαματένιο.
Γιομάτος μόσχους καὶ δροσιὲς ὁ Ζέφυρος τερπνᾶ
μέσ᾿ ἀπ᾿ ἀγάπης φαντασιὲς τὰ πλάσματα ξυπνᾶ.
Κι ἀνάμεσα στὰ χρώματ᾿ ἀπὸ χίλια οὐράνια τόξα,
προβαίνει πάλ᾿ ὁ ἥλιος εἰς ὅλη του τὴ δόξα.
Καί, σὰν τοῦ μεγαλείου σου σύμβολο φωτεινό,
ἕως τὸ χρυσὸ βασίλεμα λάμπει στὸν οὐρανό.
Ἑλλάς, τὸ μεγαλεῖο σου βασίλεμα δὲν ἔχει,
καὶ δίχως γνέφια τοὺς καιροὺς ἡ δόξα σου διατρέχει.
Ὅσες φορὲς ὁ ἥλιος σου νὰ σὲ φωτίσει ἐρθεῖ,
θὲ νὰ σὲ βρεῖ πεντάμορφη, στεφανωμένη ὀρθή.

Ο Λορέντζος Μαβίλης γεννήθηκε το 1860 στην Ιθάκη έχοντας όμως Ισπανική καταγωγή. Ο παππούς του, εκ πατρός, ήταν πρόξενος της Ισπανίας στην Κέρκυρα, όπου η οικογένειά του είχε εγκατασταθεί. Μάλιστα εκεί πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Εξωτερικά ο Λορέντζος Μαβίλης ήταν μεγαλόσωμος με γαλανά μάτια και ξανθά μαλλιά. Το 1880 αποφάσισε να πάει στην Γερμανία για να σπουδάσει φιλολογία και φιλοσοφία. Οι σπουδές του συνεχίστηκαν επί δεκατέσσερα χρόνια και μάλιστα επηρεάστηκε από τις θεωρίες του Νίτσε, την "Κριτική του Καθαρού Λόγου" του ορθολογικού Ιμμάνουελ Καντ και από την "Βουλησιαρχία" του απαισιόδοξου Αρθούρου Σοπενχάουερ. Ακόμα ασχολήθηκε με τα σανσκριτικά φιλοσοφικά κείμενα και μετέφρασε αποσπάσματα από το ινδικό έπος Μαχαμπχαράτα. Κατά την παραμονή του στη Γερμανία ασχολήθηκε με την σύνθεση λυρικών ποιημάτων (κυρίως σονέτων), και σκακιστικών προβλημάτων που δημοσιεύτηκαν σε γερμανικά έντυπα.
Το 1887 συμμετείχε στο τουρνουά της Φραγκφούρτης. Δύο χρόνια αργότερα ( 1889 ) έλαβε μέρος στο σκακιστικό τουρνουά της πρωτεύουσας της νότιας Σιλεσίας Βρότσλαβ (Breslau) με το όνομα Sillibam. Το 1896 ο Μαβίλης συμμετείχε στην επανάσταση της Κρήτης, πολεμώντας μαζί με τους αντάρτες στα κρητικά βουνά. Και το 1897 κατά τον ελληνοτουρκικό πόλεμο συγκέντρωσε εβδομήντα Κερκυραίους εθελοντές και πήγαν να πολεμήσουν στην Ήπειρο, όπου και τραυματίστηκε στο χέρι. Τα έξοδα της εκστρατείας των εθελοντών τα κάλυπτε ο ίδιος.
Το 1909 γίνεται ο ενθουσιώδης κήρυκας του ξεσηκωμού και το 1910 εκλέγεται ως βουλευτής της Κέρκυρας. Το 1911 υπερασπίζοντας τη δημοτική γλώσσα ως αντιπρόσωπος της Κέρκυρας μέσα στην Ελληνική Βουλή είπε απευθυνόμενος στους καθαρευουσιάνους: "Χυδαία γλώσσα δεν υπάρχει. Υπάρχουσι χυδαίοι άνθρωποι, και υπάρχουσι πολλοί χυδαίοι άνθρωποι ομιλούντες την καθαρεύουσαν". ("Εφημερίς των συζητήσεων της Βουλής", Β' Αναθεωρητική Βουλή, 1911, σελ. 689, συνεδρίασις 36). Στις 28 Νοεμβρίου του 1912 γίνεται επικεφαλής του λόχου των εθελοντών και σκοτώνεται στη Μάχη του Δρίσκου κοντά στα Ιωάννινα κατά τον Πρώτο Βαλκανικό πόλεμο. Λέγεται ότι διατηρούσε ερωτικό δεσμό με την ποιήτρια Μυρτιώτισσα - κατά κόσμον Θεώνη Δρακοπούλου - (1885-1968), η οποία υπηρέτησε την ερωτική ποίηση και το ποίημά της "Τι άλλο καλέ μου" (1925) είναι αφιερωμένο στη μνήμη του.
Τα σονέτα του Μαβίλη είχαν άρτια μορφή και εξαίρετο περιεχόμενο, το οποίο πάντως χαρακτηρίζεται από ολοφάνερη απαισιοδοξία. Τα σονέτα του, με ενδεκασύλλαβους στίχους, είναι πολύ πιο επεξεργασμένα και περίτεχνα από των συγχρόνων του, (δες Κωστής Παλαμάς, "Πατρίδες", 1895), και εισάγει νέα στοιχεία, όπως το να αρχίζει η πρόταση στην μέση του στίχου, να υπάρχει διάλογος, κλπ.ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Εικονοθεραπεία 43

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Δημοφιλείς αναρτήσεις