Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

“Στην κρίση οι μεγάλοι πρέπει ν’ αλλάξουν κι όχι οι έφηβοι”


“Στην κρίση οι μεγάλοι πρέπει ν’ αλλάξουν 
κι όχι οι έφηβοι”
Η Κική Τζωρτζακάκη μιλά στην “Π” για το νέο της βιβλίο “Τι σημαίνει εφηβεία σήμερα”, για το ίντερνετ, τις δυσκολίες της εποχής και το ρατσισμό

Της Κατερίνας Μυλωνά

Στο πάντα καίριο ερώτημα «Τι σημαίνει εφηβεία σήμερα» προσπαθεί να απαντήσει η κ. Κική Τζωρτζακάκη μέσα από το νέο της βιβλίο, ένα εγχειρίδιο για όλους τους γονείς αλλά και για τους εφήβους.

Το βιβλίο θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα Ανδρόγεω. Την εκδήλωση οργανώνουν ο εκδοτικός οίκος Καλέντη και το βιβλιοπωλείο Δοκιμάκη.

«Σήμερα στην Ελλάδα το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα των εφήβων είναι το άγχος», τονίζει η κ. Τζωρτζακάκη, σε συνέντευξή της που παραχώρησε στην «Π».

Η εφηβεία είναι όντως η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής των παιδιών;

«Ναι, είναι αλήθεια αυτό. Πάντα η εφηβεία είχε τη δυσκολία της ανατροπής, εκεί έγκειται και το θέμα από την πλευρά των γονέων και η αναστάτωση από την πλευρά των εφήβων. Σήμερα, όμως, είναι ακόμα δυσκολότερη η εφηβεία και για κοινωνικούς λόγους και επειδή η τεχνολογία έχει κυριεύσει τη ζωή των εφήβων. Οι σημερινοί έφηβοι είναι η ηλεκτρονική γενιά, οι γονείς και οι μεγαλύτεροι δεν ξέρουν, δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με την ίδια γλώσσα. Οπότε οι δυσκολίες είναι ακόμα μεγαλύτερες.»

Έχουν αποκοπεί από την οικογένειά τους αλλά ακόμα και τις παρέες τους οι έφηβοι λόγω της επαφής τους με την τεχνολογία;

«Οι περισσότεροι. Αισθάνονται μία μεγάλη γοητεία προς τις οθόνες και μπαίνουν με το μυαλό και την ψυχή μέσα σε αυτή τη διαδικασία. Μου έχουν πει πολλές φορές οι ίδιοι οι έφηβοι ότι είναι με την παρέα τους, στο σχολείο ή σε ένα παρκάκι, στην καφετέρια και ανυπομονούν πότε θα διαλύσουν την παρέα, να πάνε στα σπίτια, να ανοίξουν το laptop, να επικοινωνήσουν με τα ίδια πρόσωπα ηλεκτρονικά. Αυτό είναι μια εξέλιξη που μας ανησυχεί γιατί ο άνθρωπος είναι κοινωνικό πλάσμα αλλά μέσα από την ύπαρξη τη σωματική του άλλου, όχι μέσα από την ηλεκτρονική επικοινωνία.»

Τα περισσότερα προβλήματα τα αντιμετωπίζουν τα αγόρια ή τα κορίτσια;

«Δεν υπάρχει διάκριση, άλλου είδους είναι τα προβλήματα των αγοριών, άλλου είδους των κοριτσιών. Η εφηβεία και στις δύο πλευρές μπορεί να είναι αρκετά ομαλή ή εντελώς εκρηκτική.»

Τα κορίτσια, όμως, περνάνε την εφηβεία τους νωρίτερα.

«Δύο χρόνια νωρίτερα κατά μέσο όρο από τα αγόρια. Πάντα οι γυναίκες ωριμάζουν νωρίτερα γιατί θα γίνουν μάνες, είναι, δηλαδή, λόγοι φυσιολογίας.»

Διαπιστώνετε ότι η κρίση έχει επηρεάσει τις σχέσεις μέσα σε μια οικογένεια;

«Ναι, έχουν επηρεαστεί αρνητικά γιατί η κρίση μας κάνει όλους αγχώδεις. Αυτό το άγχος, λοιπόν, που οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και η κοινωνία έχουν σε συνεχή άνοδο μεταδίδεται από όλες τις πλευρές στους εφήβους. Σήμερα στην Ελλάδα το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα των εφήβων είναι το άγχος.»

Αγχώνονται περισσότερο γιατί αισθάνονται ότι μετά το σχολείο δε θα έχουν κάποιο δρόμο να ακολουθήσουν;

«Δεν το αισθάνονται, εμείς τους περνάμε δυστυχώς αυτό το στραβό μήνυμα. Μετά τον πόλεμο, δηλαδή, τη δεκαετία του ’50, όλα ήταν πάρα πολύ δύσκολα. Δεν υπήρχαν πουθενά δουλειές, ανοιχτοί δρόμοι, κι όμως οι γονείς μας, μας ενέπνεαν ελπίδα και θάρρος, «μορφωθείτε, αγωνιστείτε και η ζωή είναι μπροστά σας». Αυτό θα έπρεπε να είναι το σημερινό μήνυμα προς τους εφήβους. Αντίθετα, γονείς και εκπαιδευτικοί απαξιώνουμε την προσπάθειά τους, τους γεμίζουμε τρόμο και λέμε «διαβάζεις και θα σπουδάσεις, τζάμπα τα κάνεις όλα αυτά. Θα είσαι ένας πτυχιούχος άνεργος». Θα πρέπει εμείς οι ενήλικοι να αλλάξουμε φιλοσοφία».
Προσοχή! Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες ...
Παρακαλώ χρησιμοποιείστε τα παρακάτω links για να τις διαβάσετε.

“Στην κρίση οι μεγάλοι πρέπει ν’ αλλάξουν κι όχι οι έφηβοι”
“Η προετοιμασία για τους γονείς πρέπει να ξεκινήσει πολύ νωρίς”
“Το μήνυμα που περνάμε στη νεολαία χωρίς να το θέλουμε, είναι ένας φόβος για το διαφορετικό&#

Πολίτικο Θεσσαλονίκης.

Πολίτικο Θεσσαλονίκης
Bαθμολογία:
       
2 ψήφοι
Προστέθηκε από , 18.07.12
Πολίτικο Θεσσαλονίκης

Περιγραφή

Η βάση είναι μια παραλλαγή Σάμαλι. Γίνεται ένα νοστιμότατο γλυκό.

Τι χρειαζόμαστε:

Βάση:
  • 2 1/2 κούπες τσαγιού σιμιγδάλι
  • 1 1/2 κούπες ζάχαρη
  • γάλα οσο πάρει για να γίνει μια σχετικά σφικτή ζύμη
  • 1/2 κ. σ. μπεικιν-παουντερ
  • 1/2 κ. γ. μαστίχα Χίου
  • 1 κουταλάκι γλυκού σόδα
Για το σιρόπι:
  • 2 κούπες νερό
  • 2 ½ κούπες ζάχαρη
Για την κρέμα:
  • 1 φακελάκι κρέμα στιγμής ζαχαροπλαστικής για Μιλφέιγ, ή ο,τι άλλη κρέμα προτιμάτε (π.χ Πατισερί)
  • 600ml γάλα.
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Διατροφή







Σερβίρει 10 ατομα.

Πως το κάνουμε:

Διαβάστε περισότερο: Πολίτικο Θεσσαλονίκης. 

Σήμερα...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ

2012-12-01 11:10:07
Φωτογραφία για Ο Άγιος Φιλάρετος ο ΕλεήμωνἮταν ὑπόδειγμα κάθε ἀρετῆς καὶ ἰδιαίτερα τῆς ἀγαθοεργίας. Ἔζησε τὸν 8ο αἰώνα μ.Χ. στὴν πόλη Ἀμνεία τῆς Παφλαγονίας, καὶ τοὺς γονεῖς του ἔλεγαν Γεώργιο καὶ Ἄννα.

Παντρεύτηκε τὴν Θεοσεβῶ καὶ ἀπόκτησε τρία παιδιά. Ἕνα γιό, τὸν Ἰωάννη, καὶ δυὸ κόρες, ποὺ τὴν πρώτη ἔλεγαν Ὑπατία καὶ τὴν δεύτερη Εὐανθία.

Ὁ Φιλάρετος ἦταν γεωργὸς καὶ ἀπὸ τὰ εἰσοδήματά του, πλουσιοπάροχα μοίραζε ἐλεημοσύνη στοὺς φτωχούς. Πεινασμένο ἔβρισκε; τὸν χόρταινε. Γυμνό; τὸν ἕντυνε. Χήρα καὶ ὀρφανό; βοηθοῦσε καὶ παρηγοροῦσε.

Ἀλλὰ ὁ Θεὸς ἐπέτρεψε καὶ ὁ Φιλάρετος κάποτε κατάντησε πολὺ φτωχός. Ὅμως καὶ σ’ αὐτὴ τὴν κατάσταση ὁ Ἅγιος του Θεοῦ, ἔδειξε θαυμαστὴ καρτερία ὅπως ὁ Ἰώβ, καὶ συνέχισε νὰ ἀγαθοεργεῖ μέχρι ὑπερβολῆς.

Καὶ ὁ Θεὸς ποὺ εἶδε τὴν ἀσυναγώνιστη πίστη του οἰκονόμησε μὲ τὴν πρόνοιά Του, ὥστε ὁ Κωνσταντῖνος, ὁ γιὸς τῆς βασίλισσας Εἰρήνης, νὰ πάρει γιὰ γυναίκα του τὴν ἐγγονὴ τοῦ Ἁγίου, Μαρία, ἐπειδὴ ἦταν πολὺ ὡραία στὴν ψυχὴ καὶ στὸ σῶμα. Τὸν δὲ Φιλάρετο, τὸν τίμησε μὲ τὸ ἀξίωμα τοῦ ὑπάτου. Ἔτσι ἔγινε κάτοχος πολλοῦ πλούτου, ποὺ τὸν διαμοίραζε ἀκόμα πιὸ ἄφθονα στοὺς φτωχούς.
Ὅταν θὰ πέθαινε, κάλεσε τοὺς συγγενεῖς του καὶ εἶπε τὰ ἑξῆς: «Παιδιά μου, μὴ ξεχνᾶτε ποτὲ τὴν φιλοξενία, μὴν ἐπιθυμεῖτε τὰ ξένα πράγματα, μὴν λείπετε ποτὲ ἀπὸ τὶς ἀκολουθίες καὶ λειτουργίες τῆς Ἐκκλησίας, καὶ γενικὰ ὅπως ἔζησα ἐγὼ ἔτσι νὰ ζεῖτε καὶ ἐσεῖς».

Καὶ αὐτὰ ἀφοῦ εἶπε, ξεψύχησε μὲ τὴν φράση: «γενηθήτω τὸ θέλημά σου».

Ὁ Ἅγιος Θεόκλητος ὁ Θαυματουργός Ἀρχιεπίσκοπος Λακεδαιμόνιας


Ἐπονομάζεται καὶ Θαυματουργός.
Σώζεται εἰκόνα του σὲ ἐκκλησία τῆς Μονεμβασίας, ὅπου ἀπὸ τὰ φθαρμένα στοιχεῖα δὲν γίνεται γνωστὴ ἡ ἐποχή του. Ἄλλες πηγὲς μᾶς πληροφοροῦν ὅτι ἔζησε ἀσκητικότατο βίο, τὸν 9ο αἰώνα καὶ διακρίθηκε γιὰ τὴν προσπάθειά του νὰ ἐξυψώσει τὸ ἠθικὸ ἐπίπεδο τοῦ ποιμνίου του.
Ἦταν ὀπαδὸς τοῦ Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ἰγνατίου καὶ πῆρε μέρος στὴν κατὰ τοῦ Φωτίου συγκληθεῖσα Σύνοδο (869 – 870). 
Θεωρεῖται τοπικὸς Ἅγιος τῆς Λακεδαιμόνιας, ἡ δὲ βιογραφία του συντάχθηκε ἀπὸ κάποιον ἀνώνυμο.

ΣΥΜΦΩΝΙΑ Μ' ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ



ΣΥΜΦΩΝΙΑ Μ' ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ

http://akrasakis.blogspot.gr/2012/03/blog-post_30.html

Έχω φίλο μου πιστό
ένα δέντρο φουντωτό.
Συμφωνία του 'χω κάνει
με χαρτί και με μελάνι.

Να του δίνω εγώ νερό.
Να μου δίνει αυτό χορό.
Να παινεύω τα πουλιά του.
Να του λέω σ΄ αγαπώ.
Να μου δίνει τον καρπό.

Ν' αγκαλιάζω τον κορμό του.
Να με λέει κι αδερφό του.
Και να ζήσουμε μαζί
όσο ζω κι όσο θα ζει.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΟΚΟΣ

ΠΑΖΛ: ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ

 
 
ΠΑΖΛ: ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ
 
http://akrasakis.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4766.html

Ο σκύλος είναι ο πιο τρυφερός και πιστός φίλος του ανθρώπου. Πολύ λίγα και απλά είναι τα πράγματα που τον κάνουν ευτυχισμένο, άρα και ψυχικά ισορροπημένο. Εκτός από σύντροφός μας, φύλακας της περιουσίας μας ή «παιχνίδι» των παιδιών μας, είναι ένα ζώο ευφυές, κοινωνικό, με τις δικές του ανάγκες για κοινωνική επαφή με τον άνθρωπο, αλλά και με άλλα ζώα, εκτός του είδους του. Έχει ανάγκη από παιχνίδι, ζωτικό χώρο (κρεβάτι, σπιτάκι, «φωλιά»), πνευματική και σωματική εκτόνωση. Αν τον διδάξουμε σωστά, με υπομονή και αγάπη, θα μάθει πιο εύκολα. Αν ανταμειφθεί για κάτι που έκανε, είναι πολύ πιθανό να το ξανακάνει. Αν κάνει κάτι για το οποίο δεν ανταμείφθηκε, είναι πιθανόν να μην το ξανακάνει. Όλα τα ζώα μαθαίνουν κι ενεργούν μέσα από επιβεβαιώσεις και επιβραβεύσεις. Αυτό ισχύει, άλλωστε, και για τους ανθρώπους.

Το παιχνίδι με άλλους σκύλους, τον ασκεί σωματικά και του δίνει την ευκαιρία να εξασκήσει τη μεγαλύτερη γκάμα συμπεριφορών που διαθέτει ως σκύλος. Το παιχνίδι του μαζί μας τον ασκεί, επίσης, σωματικά και ψυχικά και παράλληλα, ενισχύει και διαμορφώνει τα δεσμά που μας ενώνουν. Η βόλτα, η εξερεύνηση σε ανοικτό, ασφαλή χώρο και το τρέξιμο, προσφέρουν στο σκύλο ψυχική εκτόνωση, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξασκήσει τη σημαντικότερη αίσθησή του: την όσφρηση. Τον στέλνουν στον έβδομο σκυλίσιο ουρανό από ευτυχία!

Συναρμολογήστε το παζλ με τ' αξιαγάπητα σκυλάκια, κάνοντας κλικ στον παραπάνω σύνδεσμο (ιστολόγιο "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ")!
Καλή επιτυχία!

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Σήμερα...


 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑ
ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ


Απόστολος Ανδρέας

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ο Άγιος Ανδρέας


Ο Ανδρέας (ή Ανδρεύς ή Ανδρείας) ήταν αδελφός του Σίμωνα Πέτρου[1]. Φέρει ελληνικό όνομα και καταγόταν από την πόλη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας[2]. Οι γονείς του ονομάζονταν Ιωνάς ή Ιωάννης[3] και Ιωάννα. Με τον αδελφό του, Σίμωνα Πέτρο, μετερχόταν το επάγγελμα του ψαρά στη λίμνη της Τιβεριάδος. Η Καινή Διαθήκη ουσιαστικά σιωπά για το πρόσωπό του ενώ οι σχετικές παραδόσεις και θρύλοι πολλαπλασιάζονται από τον 3ο αιώνα και ιδιαίτερα κατά τον 8ο και 9ο αιώνα.
Ο Ανδρέας μαζί με τον αδελφό του τον Πέτρο ήταν οι πρώτοι που κλήθηκαν και ακολούθησαν τον Χριστό. Έτσι, ο Ανδρέας αποκαλείται και «Πρωτόκλητος». Η ιστορία της ζωής του Ανδρέα μέχρι την Σταύρωση, την Ανάσταση και την Ανάληψη, υπήρξε σχεδόν ίδια με εκείνη των άλλων μαθητών. Μετά την Πεντηκοστή και το σχηματισμό της πρώτης Εκκλησίας, με τον αδερφό του Πέτρο και άλλους μαθητές βρέθηκαν στη Σινώπη του Ευξείνου Πόντου και εκεί έδρασε ανάμεσα στους Εθνικούς και Ιουδαίους, έχοντας ως ορμητήριο μια νησίδα κοντά στη Σινώπη. Από τη Σινώπη ο Ανδρέας μαζί με το Ματθία και άλλους μαθητές πήγαν στην Αμισό (Σαμψούντα), όπου ίδρυσαν Εκκλησία. Αφού περιήλθε τις περιοχές του Πόντου, της Ιβηρίας και την Παρθία γύρισε στα Ιεροσόλυμα μάλλον το 34 μ.Χ. για να γιορτάσει το Πάσχα με τους λοιπούς μαθητές.

Στη δεύτερη πορεία του, μέσω της Αντιοχείας, πήγε στην Έφεσο, τη Λαοδίκεια της Φρυγίας, την Οδυσσούπολη της Μυσίας, στη Νίκαια και την ευρύτερη περιοχή της Βιθυνίας, τη Νικομήδεια, τη Χαλκηδόνα, την Άμαστρη, για να καταλήξει και πάλι στη Σινώπη. Αργότερα επισκέφτηκε τη Σαμψούντα και την Τραπεζούντα, τους Αλανούς, τους Ζηκχούς, τους Βοσπορινούς και τους Χερσονήτες για να επιστρέψει στη Σινώπη. Στη συνέχεια πέρασε από το Βυζάντιο, την Ηράκλεια της Θράκης, τη Μακεδονία και την Πελοπόννησο με τελικό σταθμό την Πάτρα. Με ορμητήριο την Πάτρα ο Ανδρέας κήρυττε σε όλη την Αχαΐα την εποχή που ήταν ανθύπατοι ο Λεσβίος και ο διάδοχος του Αιγεάτης. Εκεί η διδασκαλία του καρποφόρησε και με τις προσευχές του θεράπευσε θαυματουργικά πολλούς ασθενείς. Ακόμα και η Μαξιμίλλα, σύζυγος του ανθύπατου Αιγεάτου, αφού τη θεράπευσε ο Απόστολος από τη βαρειά αρρώστια που είχε, πίστεψε στο Χριστό. Το γεγονός αυτό εκνεύρισε τον ανθύπατο και με την παρότρυνση ειδωλολατρών ιερέων συνέλαβε τον Ανδρέα και τον οδήγησε στο μαρτύριο με σταυρικό θάνατο, πιθανώς την εποχή του διωγμού του Νέρωνα. Το λείψανό του έθαψε με ευλάβεια ο πρώτος επίσκοπος Πατρών Στρατοκλής.
Η παράδοση για χρήση χιαστού σταυρού κατά την θανάτωση του απόστολου Ανδρέα προέρχεται από τη Δύση και ανάγεται στο 10 με 12ο αιώνα. Η παράδοση που αναφέρει ότι σταυρώθηκε στην Πάτρα θεωρείται "μεταγενέστερη και αναξιόπιστη"[4] ενώ πιστεύεται ότι η παράδοση που θεωρεί ότι απόστολος Ανδρέας θεμελίωσε την εκκλησία του Βυζαντίου αποτελεί μεταγενέστερη επινόηση[5].
Η σκωτική παράδοση θεωρεί τον Ανδρέα προστάτη άγιό της από το 750 και θέλει το λείψανό του να μετακομίστηκε στη Σκωτία. Η σημαία των Πικτών και Σκώτων έφερε τον χιαστό Σταυρό, σύμβολο του μαρτυρίου του Αγίου Ανδρέα, ο οποίος μετά την ένωση της Σκωτίας με την Αγγλία συμπεριελήφθη στην Αγγλική σημαία. Υπάρχει επίσης αρχαία ρωσική παράδοση για την εισαγωγή του χριστιανισμού στην Ρωσία από τον Απόστολο Ανδρέα, καθώς θρυλείται ότι έφτασε κηρύττοντας μέχρι το Κίεβο.
Ο Απόστολος Ανδρέας είναι πολιούχος της Πάτρας. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο τον τιμά ως ιδρυτή του και πρώτο επίσκοπο Βυζαντίου και στις 30 Νοεμβρίου, ημέρα μνήμης του, τελεί τη θρονική του εορτή.

Πίνακας περιεχομένων

Αν όλα τα παιδιά της γης.... Γ. Ρίτσος



Αν όλα τα παιδιά της γης.... Γ. Ρίτσος
ζωγρ.r.leech
Αν όλα τα παιδιά της γης
πιάναν γερά τα χέρια
κορίτσια αγόρια στη σειρά

και στήνανε χορό
ο κύκλος θα γινότανε
πολύ πολύ μεγάλος
κι ολόκληρη τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ.

Αν όλα τα παιδιά της γης

φωνάζαν τους μεγάλους
κι αφήναν τα γραφεία τους
και μπαίναν στο χορό
ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και δυο φορές τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ.

Θα 'ρχόνταν τότε τα πουλιά
θα 'ρχόνταν τα λουλούδια
θα 'ρχότανε κι η άνοιξη
να μπει μες στο χορό
κι ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και τρεις φορές τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ!

Εικονοθεραπεία 44

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-


Η Ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων (56)

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-
 
Στα τρυπημένα σημεία λέει : πρόεδρος , Κωνσταντίνος, τέταρτος, να
  
Αγιος Λουδοβίκος 1904: Οι αθλητικές επιδόσεις

"τρυποτηγανάς"



Στις 30 Νοεμβρίου γιορτάζομε τον Αγιο Ανδρέα. Σε διάφορα μέρη της Ελλάδας ο Αγιος Ανδρέας αποκαλείται και "τρυποτηγανάς".

Αποτέλεσμα εικόνας για "τρυποτηγανάς"Η παράδοση απαιτεί την ημέρα του Αγίου Ανδρέα να τηγανίσεις διαφορετικά το τηγάνι θα τρυπήσει.

Θυμάμαι το πατέρα μου να τηρεί πιστά τη παράδοση και να σηκώνεται πρωί πρωί να μας φτιάχνει τηγανίτους με το μέλι για να σώσει το τηγάνι απ τη τρύπα.

Αν και σείς θέλετε αύριο να μή τρυπήσει το τηγάνι σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια απλή συνταγή και να φτιάξετε τηγανίτες.

Βάλτε σ ένα μπώλ τέσσερεις μεγάλες κουταλιές της σούπας αλεύρι και μισό κουταλάκι του γλυκού, κοφτό, αλάτι. Ανακατέψτε τα με μισό ποτήρι νερό - αν είναι και χλιαρό ακόμα καλλίτερα - και κάντε ενα σχετικά παχύρρευστο χυλό.

Βάλτε λάδι σ ένα τηγάνι και βάλτε το να ζεσταθεί.

Ρίξτε με το κουτάλι της σούπας το χυλό, μία μία κουταλιά, στο τηγάνι. Μόλις ψηθεί και ροδίσει απ τη μιά μεριά γυρίστε το να ψηθεί και απο την άλλη.
Οταν είναι ροδοψημένοι και απ τις δυό μεριές τους τραβάτε στο πιάτο και τους ρίχνετε μέλι.

Αυτό είναι όλο και καλή όρεξη.

Αν σας αρέσουν επαναλαμβάνετε απ την αρχή μέχρι να βαρεθήτε.

Εμείς κάναμε το χυλό αραιό και του βάλαμε και ένα ποτηράκι ρακή. Ετσι έγινε τραγανός ο τηγανίτης.

Αν θέλετε να το ρίξετε έξω μπορείτε να του ρίξετε και λίγη κανέλα στο πιάτο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις