Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Frozen yogurt αλά ελληνικά

Σας αρέσει · 22 ώρες πριν

 Frozen yogurt αλά ελληνικά

• 700 γρ. πλήρες, ελληνικό αγελαδινό γιαούρτι
• 200 γρ. κρυσταλλική ζάχαρη
• 3 βανίλιες

Βάζετε όλα μαζί τα υλικά σε μπολ και ανακατεύετε πολύ καλά μέχρι να λιώσει εντελώς η ζάχαρη.

Τοποθετήστε το μείγμα στην κατάψυξη για δύο ώρες. Στη συνέχεια βγάλτε το μείγμα και «χτυπήστε» το με το μίξερ μέχρι να γίνει αφράτο.

Τη διαδικασία αυτή θα πρέπει να την επαναλάβετε τουλάχιστον για άλλες 2 φορές ακόμη.

Όταν είναι έτοιμο, το σερβίρετε σε μπολάκια παγωτού και στολίζετε με ψιλοκομμένα φρέσκα φρούτα ή, αν προτιμάτε μια πιο γλυκιά εκδοχή, περιχυμένο με λιωμένη σοκολάτα και θρυμματισμένα μπισκότα σοκολάτας.
womenonly.gr

Μ.ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ "Ἐρωτικὸ κάλεσμα"


Μ.ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ "Ἐρωτικὸ κάλεσμα"

Ἔλα κοντά μου, δὲν εἶμαι ἡ φωτιά.
Τὶς φωτιὲς τὶς σβήνουν τὰ ποτάμια.
Τὶς πνίγουν οἱ νεροποντές.
Τὶς κυνηγοῦν οἱ βοριάδες.
Δὲν εἶμαι, δὲν εἶμαι ἡ φωτιά.

Ἔλα κοντά μου δὲν εἶμαι ἄνεμος.
Τοὺς ἄνεμους τοὺς κόβουν τὰ βουνά.
Τοὺς βουβαίνουν τὰ λιοπύρια.
Τοὺς σαρώνουν οἱ κατακλυσμοί.
Δὲν εἶμαι, δὲν εἶμαι ὁ ἄνεμος.

Ἐγὼ δὲν εἶμαι παρὰ ἕνας στρατολάτης
ἕνας ἀποσταμένος περπατητὴς
ποὺ ἀκούμπησε στὴ ρίζα μιᾶς ἐλιᾶς
ν᾿ ἀκούσει τὸ τραγούδι τῶν γρύλων.
Κι ἂν θέλεις, ἔλα νὰ τ᾿ ἀκούσουμε μαζί.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ -Antonio Canova, "Έρωτας και Ψυχή"

Γιάννης Παπαϊωάννου



 

Ο Γιάννης Παπαϊωάννου υπήρξε ένας από τους θεμελιωτές και κύριους εκφραστές του λαϊκού μας τραγουδιού. Γεννήθηκε στις 18 Ιανουαρίου του 1913 στην Κίο της Προποντίδας. Σε ηλικία δυο ετών ορφάνεψε από πατέρα κι επτά χρόνια αργότερα έζησε τη Μικρασιατική Καταστροφή.


Αρχικώς εγκαταστάθηκε με τη μητέρα και τη γιαγιά του στη Σαμοθράκη και λίγο αργότερα μετακόμισαν στον Πειραιά, στις Τζιτζιφιές, όπου ζούσαν οι θείοι του και η υπόλοιπη οικογένεια. Στη δουλεία μπήκε από μικρός. Εργάστηκε ως ψαράς, ως μαραγκός, σε συνεργείο αυτοκινήτων και σε οικοδομές. Η σκληρή βιοπάλη του απαγόρευσε να συνεχίσει το σχολείο.

Το 1928 ξεκίνησε να παίζει μουσική με μια φυσαρμόνικα, αλλά η σχέση του με τη μουσική θα παρέμενε σε εκείνο το επίπεδο αν δεν ήταν το ποδόσφαιρο. Έπειτα από έναν σοβαρό τραυματισμό του, η μητέρα του τού έκανε δώρο ένα μαντολίνο για να σταματήσει να παίζει. Η ζωή του άλλαξε, όταν μια μέρα άκουσε σε μια ταβέρνα Το μινόρε του τεκέ του Γιάννη Χαλκιά. Ήταν η πρώτη φορά που άκουγε μπουζούκι. Το ερωτεύτηκε και το υπηρέτησε πιστά μέχρι το τέλος της ζωής του.

Στο πάλκο πρωτανέβηκε το 1933. Στη σαραντάχρονη πορεία του έγραψε πάνω από 800 τραγούδια, περιόδευσε σε Ελλάδα και Αμερική, και ανέδειξε μια ολόκληρη γενιά καλλιτεχνών, μουσικών και τραγουδιστών. Η Φαλιριώτισσα, Βαδίζω και παραμιλώ, Καπετάν Αντρέα Ζέππο, Πριν το χάραμα, Σβήσε το φως να κοιμηθούμε, είναι μερικά μόνο από τα διαχρονικά τραγούδια του που άφησε ως κληρονομιά.

Ο Γιάννης Παπαιωάννου σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα τα χαράματα της 3ης Αυγούστου 1972, καθώς μετά τη δουλειά πήγαινε για ψάρεμα στα Βασιλικά της Σαλαμίνας. Στη μνήμη του, ο Βασίλης Τσιτσάνης -κουμπάρος, φίλος και συνεργάτης του για πολλά χρόνια- έγραψε Το τραγούδι του Γιάννη που τραγουδά η Πόλη Πάνου.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/biographies/138#ixzz2IIlbu0ZU

Μπαστουνάκια με σφολιάτα σε 10 λεπτά



μπαστουνάκια με σφολιάτα Μπαστουνάκια με σφολιάτα σε 10 λεπτά

1 φύλλο σφολιάτας
4 κ.σ. πολτό μαύρης ελιάς
1 ασπράδι
1 κ.σ. μαϊντανό πολύ ψιλοκομμένο
πιπέρι

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200 βαθμούς C.
Aπλώνετε το φύλλο της σφολιάτας. Ανακατεύετε όλα τα υλικά και:

Αν κάνετε τα μπαστουνάκια μονά, αλείφετε με το μείγμα το φύλλο και με μακρύ μαχαίρι, το κόβετε σε λωρίδες 1-1,5 εκατ.

Αν τα κάνετε με διπλό φύλλο: απλώνετε το μείγμα στο μισό φύλλο και σκεπάζετε με το άλλο μισό. Ρολάρετε μαλακά πάνω του τον πλάστη να κολλήσουν τα δύο φύλα και να απλωθούν λίγο. Κόβετε πάλι λωρίδες 1,5 εκατ.

Παίρνετε μια-μια τις λωρίδες ζύμης, τις στρίβετε 4-5 φορές και τις τοποθετείτε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολα (την παραλείπετε αν είναι αντικολλητικό), αφήνοντας 2-3 εκατ. κενό μεταξύ τους. Τις ψήνετε στο προθερμασμένο φούρνο για 10-14 λεπτά.

Άλλοι συνδυασμοί με τον ίδιο τρόπο

Προσθέστε στα παραπάνω 100 γραμ. τριμμένη φέτα
Πράσινες πολτοποιημένες ελιές, ψιλοκομμένη κάπαρη και αντζούγα
Με αρωματικά: δενδρολίβανο ψιλοκομμένο ή ρίγανη ή φασκόμηλο και αλάτι
Ρικότα τριμμένη και πέστο βασιλικού
Τσένταρ τριμμένο και μπούκοβο ή σκόνη τσίλι – προσθέστε στο μίγμα 1 αβγό (πικάντικη εκδοχή)
Μυζήθρα και ψιλοκομμένη μέντα ή μαντζουράνα
Ξύσμα λεμονιού ή λάιμ και λιωμένο ή πολύ ψιλοκομμένο φρέσκο τζίντζερ (πικάντικη εκδοχή)

Το ψωμί στο «μικροσκόπιο»


Το ψωμί στο «μικροσκόπιο»

Ο μύθος περί παχυσαρκίας και η παρεξήγηση για την κατανάλωσή του

Ένα από τα τρόφιμα που έχει παρεξηγηθεί όσο κανένα άλλο είναι το ψωμί. Εδικά μάλιστα η συσχέτιση του με την παχυσαρκία, αποτελεί ένα μύθο που διαιωνίζεται μέχρι και σήμερα.

Το ψωμί βρίσκεται στη βάση της μεσογειακής πυραμίδας, γεγονός που σημαίνει ότι συστήνεται να καταναλώνεται σε τακτική ημερήσια βάση. Παρασκευάζεται από αλεύρι, νερό, μαγιά και αλάτι. Ορισμένες φορές χρησιμοποιείται και μικρή ποσότητα ζάχαρης για να φουσκώσει η μαγιά. Ανάλογα με την πρώτη ύλη παρασκευής του αλευριού έχουμε το παραδοσιακό ψωμί από σιτάρι, το σικάλεως, το καλμποκόψωμο, γνωστό και ως μπομπότα, ενώ αν περιέχει διάφορους σπόρους ονομάζεται πολύσπορο. Μάλιστα, τώρα τελευταία συναντούμε και εμπλουτισμένα ψωμιά με ω-3 λιπαρά, φυτικές ίνες, ασβέστιο και άλλα ιχνοστοιχεία.

Ωστόσο, πολλοί είναι σήμερα αυτοί που αποφεύγουν να το καταναλώνουν καθώς φοβούνται ότι θα παχύνουν. Μία φέτα λευκό ψωμί 30 γραμμαρίων αποδίδει μόλις 80 θερμίδες, κάτι αντίστοιχο αποδίδει το σικάλεως και το ολικής άλεσης και κάτι περισσότερο το πολύσπορο.

Από την άλλη όμως, το ψωμί αποτελεί εξαιρετική πηγή υδατανθράκων προσφέροντας στον οργανισμό μας άμεσα ενέργεια, ενώ παράλληλα μας προσφέρει πολύτιμες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, απαραίτητες για την καλή λειτουργία του νευρικού μας συστήματος και του μεταβολισμού μας. Τέλος μας δίνει και πρωτεΐνη, μικρής ωστόσο βιολογικής αξίας.

Όμως το ψωμί αποτελεί τη βάση (το υπόστρωμα) για να καταναλωθεί συνδυαστικά μαζί με άλλες τροφές κι αυτός ο συνδυασμός είναι που μπορεί να τινάξει το ενεργειακό μας ισοζύγιο στον αέρα. Για παράδειγμα, αν βουτήξετε μια φέτα ψωμί στο λάδι που μένει στο πιάτο από μια χωριάτικη σαλάτα, τότε δεν θα πάρετε μόνο τις 80 θερμίδες του ψωμιού, αλλά περισσότερες από 250 θερμίδες. Αν ομοίως, αλείψετε το φρεσκοψημένο (και συχνά ενισχυμένο με λάδι) ψωμάκι των ορεκτικών σε ένα εστιατόριο, με πάστα ελιάς ή βούτυρο, τότε οι θερμίδες δεν θα περιοριστούν στις 80/φέτα, αλλά θα εκτοξευτούν στις 200 τουλάχιστον. Συνεπώς δεν είναι το ψωμί που παχαίνει, αλλά αυτά που το συνήθως το συνοδεύουμε.

Κάτι που χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωση του, αφορά την περιεκτικότητά του σε αλάτι. Συγκεκριμένα, το ψωμί αποτελεί μια από τις «κρυφές» πηγές πρόσληψης διαιτητικού νατρίου (που σχετίζεται με τα αυξημένα ποσοστά υπέρτασης και καρδιοαγγειακών νοσημάτων της εποχής μας) γεγονός το οποίο πρέπει να συνυπολογίζεται στο καθημερινό διαιτολόγιο.

Extra Tip
Ένα από τα συχνότερα λάθη των διαιτώμενων είναι ότι καταναλώνουν παξιμάδι αντί για ψωμί. Ένα κριθαλοκούλουρο 80 γραμμαρίων μπορεί να αποδώσει μέχρι και 320 θερμίδες, όσες, δηλαδή, 4 φέτες ψωμιού.

nutrimed.gr

Σαρλ Λουί ντε Σεκοντά



Montesquieu 1.jpgΟ Σαρλ Λουί ντε Σεκοντά, βαρόνος της Μπρεντ και του Μοντεσκιέ (Charles-Louis de Secondat, baron de La Brède et de Montesquieu) κοινώς γνωστός ως Μοντεσκιέ, ήταν Γάλλος συγγραφέας και φιλόσοφος του Διαφωτισμού. Γεννήθηκε στις 18 Ιανουαρίου 1689 στο Μπρεντ και πέθανε στις 10 Φεβρουαρίου 1755 στο Παρίσι. Η πολιτική και κοινωνική οργάνωση του σημερινού κόσμου βασίζεται ουσιαστικά στις φιλελεύθερες ιδέες του Μοντεσκιέ, και γι' αυτό θεωρείται ως ένας από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους της Ευρώπης.

Γόνος οικογένειας δικαστικών, γεννήθηκε στις 18 Ιανουαρίου του 1689 κοντά στην πόλη Μπορντό, στη δυτική Γαλλία. Σπούδασε νομικά και στη συνέχεια εκλέχτηκε σύμβουλος στο τοπικό κοινοβούλιο του Μπορντό το 1714. Το 1716 κληρονομεί την μεγάλη περιουσία των γονιών του, και αρχίζει πρώτα να ασχολείται με τις επιστήμες, κυρίως την βοτανική και την ανατομία. Το ίδιο έτος εκλέγεται στην Ακαδημία Επιστημών του Μπορντό. Κληρονομεί επίσης από τον θείο του το αξίωμα του δικαστικού προέδρου, την περιουσία του και το όνομα Μοντεσκιέ.[1]

Τα επόμενα χρόνια μελετά επιστήμες και συγγράφει διάφορες εργασίες περί της ηχούς, των νεφρικών αδένων, της βαρύτητας των σωμάτων κλπ. Αργότερα στρέφεται προς τις ανθρωπιστικές σπουδές μέσω της λογοτεχνίας και της φιλοσοφίας και το 1721 δημοσιεύει ανώνυμα στην Ολλανδία τις Περσικές Επιστολές, όπου απεικονίζει με σατιρική διάθεση την γαλλική κοινωνία εκείνη την περίοδο μέσα από τα μάτια δύο Περσών. Το βιβλίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Μέχρι το 1725 διαμένει στο Παρίσι όπου κάνει κοσμική ζωή συχνάζοντας σε διάφορα σαλόνια[1]. Το 1726 αναγκάζεται να πουλήσει μεγάλο μέρος της περιουσίας του για να ξεπληρώσει χρέη. Το 1728 εκλέγεται μέλος της γαλλικής Ακαδημίας, και στην συνέχεια αναχωρεί για ταξίδι στην Ευρώπη. Επισκέπτεται πολλές χώρες, την Ιταλία, την Ουγγαρία και την Αυστρία το 1728, στη συνέχεια την Γερμανία(1729) και μετά την Ολλανδία). Κατά τη διάρκεια αυτών των ταξιδιών μελετά προσεκτικά Γεωγραφία, Οικονομία, Πολιτική καθώς και τα έθιμα των χωρών που επισκέπτεται. Τη διετία 1729-1730 διαμένει στην Αγγλία, μετά από πρόσκληση του λόρδου Τσέστερφιλντ. Επιστρέφει στην Γαλλία το 1731, στον πύργο της Μπρεντ, όπου και αφιερώνεται στην συγγραφή του Πνεύματος των Νόμων[2]. Το 1745 εν τέλει, δημοσιεύεται το "Πνεύμα των Νόμων", ανώνυμα σε εκδοτικό οίκο της Γενεύης, και γίνεται δεκτό με μεγάλη επιτυχία. Το 1754 συγγράφει το Essay sur le gout Δοκίμιο περί Γούστου για την Εγκυκλοπαίδεια, κατά παράκλησιν του ντ' Αλαμπέρ. Το 1748 δημοσιεύει, σε ηλικία 59 ετών, το αριστούργημα του, το Πνεύμα των Νόμων (De l'esprit des lois) για τη συγγραφή του οποίου χρειάστηκε πάρα πολλά χρόνια. Αυτό το έργο του, που γνώρισε τεράστια επιτυχία, έθεσε τις θεμελιώδεις αρχές των Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών και συγκεντρώνει όλη την ουσία της φιλελεύθερης σκέψης. Γνώρισε, όμως, και μεγάλη κριτική και αποδοκιμασία, και γι' αυτό το λόγο ο Μοντεσκιέ αναγκάστηκε να γράψει και να εκδώσει το 1750 την Υπεράσπιση του Πνεύματος των Νόμων (Défense de l'Esprit des lois).
Στο κύριο αυτό έργο του ο Μοντεσκιέ επιχειρεί να βρει και να αναλύσει τις θεμελιώδεις αρχές και την λογική διαφόρων πολιτικών θεσμών με την μελέτη των νόμων,που τους θεωρεί ως απλές αναφορές μεταξύ της κοινωνικής πραγματικότητας. Πρότεινε νέες μεθόδους διακυβέρνησης και νέες αντιλήψεις για το κράτος. Ακολούθησε την αριστοτελική μέθοδο της μελέτης των πραγματικών πολιτικών συστημάτων όπως υποτίθεται ότι είχαν λειτουργήσει στο παρελθόν. Αρνήθηκε ότι υπάρχει μία τέλεια μορφή πολιτεύματος, κατάλληλη για όλους τους λαούς κάτω από όλες τις συνθήκες.
Αναγνωρίζει τρεις τύπους πολιτεύματος: την μοναρχία, τη δημοκρατία και τον δεσποτισμό. Διακήρυξε ότι ο δεσποτισμός είναι περισσότερο κατάλληλος για χώρες απέραντες σε έκταση, η συνταγματική μοναρχία για μέτριας έκτασης χώρα, ενώ η δημοκρατία για μικρές χώρες. Επίσης αναγνώρισε ότι η κατάχρηση εξουσίας είναι μία φυσική ανθρώπινη τάση και ότι κατά συνέπεια, κάθε κράτος τείνει να εκφυλιστεί σε δεσποτικό. Κεφαλαιώδους σημασίας είναι η αρχή της διάκρισης των εξουσιών που διατύπωσε ο Μοντεσκιέ (νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική) και πρότυπο μιας τέτοιας πολιτειακής οργάνωσης θεωρούσε βέβαια την Αγγλία της εποχής του. Υποστήριξε τέλος την επίδραση του κλίματος στην διαμόρφωση της πολιτικής συμπεριφοράς ενός λαού.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%83%CE%BA%CE%B9%CE%AD

ΨΩΜΙ ΣΤΡΙΦΤΟ

Σχετική εικόνα 

ΨΩΜΙ ΣΤΡΙΦΤΟ
ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΗΣ
Αλευρι μαλακο 700γρ
Αλευρι Κιτρινο 100γρ
Αλευρι Καλαμποκιου 100γρ
Αλευρι Ολικης Αλεσης 100γρ
Αλατι 20γρ
Νερο 700γρ
Μαγια 30γρ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ
Ζυμωνουμε ολα τα υλικα μαζι, 4λ στην πρωτη ταχυτητα
και 4λ στην δευτερη, μολις ζυμωθει ριχνουμε λιγες σταγονες
λαδι να ξεκολαει απο τον γιατι θα ειναι λιγο μαλακο.
Το βγαζουμε απο τον καδο, το βαζουμε σε μια λεκανη
το σκεπαζουμε με μια πετσετα και το αφηνουμε να γινει
για 50-60λ. Κατοπιν το κοβουμε σε κοματια και βαρος
που θελουμε και το στρβουμε χωρις να το πλασουμε και
στοφαρουμε για 45λ, ψηνουμε στους 200β για 45λ χωρις ατμο.
Καλη σας επιτυχια!!!

Μικροί χώροι με στυλ


 Μικροί χώροι με στυλ
Αξιοποιήστε τους μικρούς χώρους στο σπίτι σας και δώστε τους χαρακτήρα.

Στα περισσότερα σπίτια υπάρχουν μικροί χώροι που μένουν ανεκμετάλλευτοι. Με λίγη φαντασία όμως μπορείτε να φτιάξετε όμορφες γωνιές και ταυτόχρονα πρακτικές.

Λίγο γούστο στη διακόσμηση και οι μικροί χώροι θα γίνουν τα αγαπημένο σημείο αναφοράς στο σπίτι σας.

Και φυσικά δεν χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα για να φτιάξετε μία όμορφη και ζεστή γωνιά.

Ένα παλαιό τραπεζάκι κι ένα σκαμπό, ένας καθρέφτης ή μικρά καδράκια αρκούν για να έχετε ένα όμορφο αποτέλεσμα.


jenny.gr

Άρτσιμπαλντ Αλεξάντερ


Grant, Cary (Suspicion) 01.jpgΟ Άρτσιμπαλντ Αλεξάντερ Λιτς (18 Ιανουαρίου 1904 – 29 Νοεμβρίου 1986), γνωστότερος με το καλλιτεχνικό του ψευδώνυμο Κάρι Γκραντ ήταν Άγγλος ηθοποιός που πρωταγωνίστησε σε μερικές από τις σημαντικότερες ταινίες της χρυσής περιόδου του αμερικανικού κινηματογράφου. Οι γνωστότερες του ταινίες είναι οι εξής: Διαζύγιο με προθεσμία (The Awful Truth, 1937), Η Γυναίκα με τη Λεοπάρδαλη (Bringing Up Baby, 1938), Κοινωνικά σκάνδαλα (The Philadelphia Story, 1940), Ξαναπαντρεύομαι τη γυναίκα μου (His Girl Friday, 1940), Υπόθεση Νοτόριους (Notorius, 1946) και Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων (North By Northwest, 1959). Η συμμετοχή του σ' αυτές τις ταινίες σε συνδυασμό με τον άνετο χαρακτήρα του και τη γοητευτική του εμφάνιση έδωσαν στο όνομά του θρυλική υπόσταση. Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου τον έχει κατατάξει δεύτερο στη λίστα με τους 25 μεγαλύτερους σταρ όλων των εποχών.
[1] Το 1970 τιμήθηκε με ειδικό βραβείο Όσκαρ για την προσφορά του στην 7η τέχνη[Ο Άρτσιμπαλντ Λιτς γεννήθηκε στο Χόρφιλντ του Μπρίστολ στην Αγγλία από τον Ιλάια Τζέιμς Λιτς και την Έλσι Μαρία Κίνγκντον[4][5]. Ήταν μοναχογιός και η παιδική του ηλικία δεν ήταν ιδιαίτερα ευτυχισμένη. Η μητέρα του, που είχε χάσει ένα παιδί, το οποίο πέθανε πριν τη γέννηση του Γκραντ, έπασχε από κατάθλιψη. Ο πατέρας του την έκλεισε σε ίδρυμα και είπε στον εννιάχρονο Άρτσι ότι έφυγε για μακρινό ταξίδι. Ο Γκραντ έμαθε την αλήθεια και συνάντησε την έγκλειστη σε ίδρυμα μητέρα του αφότου έκλεισε τα τριάντα. Το 1918 απεβλήθη από το σχολείο και αποφάσισε να ακολουθήσει τον θίασο του Μπομπ Πέντερ σε περιοδείες ανά την Αγγλία, ως ακροβάτης. Το 1920 ο θίασος ταξίδεψε στην Αμερική και μαζί και ο Γκραντ. Ο θίασος επέστρεψε στην Αγγλία, αφήνοντας πίσω του τον Γκραντ που αποφάσισε να κάνει πατρίδα του τις Ηνωμένες Πολιτείες. Στις ΗΠΑ ο Γκραντ συνέχισε να περιοδεύει με πλανόδιους θιάσους δουλεύοντας ως πότε ως ακροβάτης, πότε ως ζογκλέρ και ενίοτε ως τραγουδιστής και χορευτήΜετά από κάποιες επιτυχίες σε κωμωδίες του Μπρόντγουεϊ ο Γκραντ πήγε στο Χόλιγουντ όπου υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρία παραγωγής Paramount. Το όνομα Κάρι Λόκγουντ που είχε διαλέξει για καλλιτεχνικό ψευδώνυμο δεν άρεσε στους παραγωγούς και τον ανάγκασαν να το αλλάξει. Τότε υιοθέτησε το επίθετο Γκραντ, παρατηρώντας ότι τα αρχικά του ήταν τα ίδια με εκείνα των ονομάτων του Κλαρκ Γκέιμπλ και του Γκάρι Κούπερ ανερχόμενων κινηματογραφικών αστέρων της εποχής. Οι πρώτες ταινίες που γύρισε ήταν αδιάφορες, με πιο αξιόλογες το Ξανθή Αφροδίτη (Blonde Venus) πλάι στη Μάρλεν Ντίτριχ και το Τον έβγαλε λανθασμένο (She Done Him Wrong) πλάι στη σεξοβόμβα Μέι Γουέστ[6]. Το She Done Him Wrong ήταν μεγάλη επιτυχία του 1934 κι έσωσε την Paramount από χρεωκοπία. Την ίδια χρονιά παντρεύτηκε την πρώτη του σύζυγο Βιρτζίνια Τσέριλ, ο γάμος τους όμως δε διήρκεσε πολύ καθώς ένα χρόνο αργότερα η δυο τους χώρισαν. Το 1937 υπέγραψε συμβόλαιο με την Columbia και η συμμετείχε στις ταινίες Αόρατο ζεύγος (Topper) και Διαζύγιο με προθεσμία (The Awful Truth) τον έκανε αστέρα πρώτου μεγέθους. Ακολούθησαν οι ταινίες: Η Γυναίκα με τη Λεοπάρδαλη (Bringing Up Baby, 1938), Μαζί σου για πάντα (Holiday, 1938) και Κοινωνικά σκάνδαλα (The Philadelphia Story) με συμπρωταγωνίστρια την Κάθριν Χέπμπορν καθώς και τα: Ποια απ' τις δυο; (My Favorite Wife) και Ξαναπαντρεύομαι τη γυναίκα μου (His Girl Friday, 1940). Στα τέλη της δεκαετίας του 30 παντρεύτηκε για δεύτερη φορά.Μετά τις συνεργασίες του με την Κάθριν Χέπμπορν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 30, ο Γκραντ θεωρήθηκε ο καταλληλότερος ηθοποιός για τις σοφιστικέ κομεντί της περιόδου. Πολλές από τις ταινίες που γύρισε κατά τη δεκαετία του 40 ήταν κωμωδίες. Με γνωστότερες το Ανθρώπινη δικαιοσύνη (The Talk Of The Town, 1942) του Τζορτζ Στίβενς, το Αρσενικό και παλιά δαντέλα (Arsenic and old lace, 1944) του Φρανκ Κάπρα και το Ένας Άγγελος στη Γη (The Bishop's Wife, 1947). Παρά την επιτυχία του, οι μόνες φορές που προτάθηκε για όσκαρ ήταν εκείνες που πρωταγωνίστησε σε μελοδράματα. Έλαβε την πρώτη του υποψηφιότητα για όσκαρ το 1941 για την ταινία του Τζορτζ Στίβενς Νύχτα γεμάτη έρωτα (Penny Serenade), έχασε όμως από το Γκάρι Κούπερ. Η δεύτερη υποψηφιότητα που έλαβε ήταν για το Στο διάβα της ζωής (None But The Lonely Heart) το 1944 σε σκηνοθεσία του δραματουργού Κλίφορντ Όντετς, εκείνη τη χρονιά το όσκαρ πήγε στον Μπινγκ Κρόσμπι για την ταινία Ο Δρόμος της Αγάπης (Going My Way). Το 1945 χώρισε και από τη δεύτερη σύζυγό του Μπάρμπαρα Χάτον. Οι δυο τους παρέμειναν φίλοι και μετά το διαζύγιο, όμως οι φήμες που ήθελαν τον Γκραντ αμφισεξουαλικό πλήθαιναν.[7]Το 1941 ξεκίνησε μια μακρά συνεργασία με τον Άλφρεντ Χίτσκοκ, αρχίζοντας από τις Υποψίες (Suspicion), όπου συμπρωταγωνιστούσε με την Τζόαν Φοντέιν, περνώντας από την Υπόθεση Νοτόριους (Notorious, 1946) και από Το Κυνήγι του Κλέφτη (To Catch A Thief, 1955), όπου συμπρωταγωνιστούσε με τις Ίνγκριντ Μπέργκμαν και Γκρέις Κέλι αντίστοιχα και καταλήγοντας Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων (North By Northwest, 1959). Ο Χίτσκοκ ήθελε τον Γκραντ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Σχισμένο παραπέτασμα (Torn Curtain, 1966), αλλά ο ίδιος είχε αποφασίσει να αποσυρθεί μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων του Περπάτα, μην τρέχεις (Walk, Don't Run, 1966). Έτσι ο Χίτσκοκ προσέλαβε τον Πολ Νιούμαν για να εμφανιστεί στο πλευρό της Τζούλι Άντριους[8]. Η σημαντικότερη υπηρεσία που προσέφερε στον Χίτσκοκ ήταν ότι έπαιζε τους δραματικούς ρόλους με μια δόση κωμωδίας και αστικής εκλέπτυνσης. Ο Γκραντ ήταν ο αγαπημένος ηθοποιός του Χίτσκοκ, ο οποίος ήταν γνωστός για την αντιπάθεια που έτρεφε για τους ηθοποιούς. Κάποτε είχε δηλώσει για τον Γκραντ ότι ήταν ο μοναδικός ηθοποιός που αγάπησε σε ολόκληρή του τη ζωή[9].Στα τέλη του 1949 ο Γκραντ παντρεύτηκε για τρίτη φορά, με την ηθοποιό Μπέτσι Ντρέικ, με την οποία εμφανίστηκε σε δυο ταινίες. Αυτός ο γάμος διήρκεσε 13 χρόνια κι οι δυο τους χώρισαν το 1962. Η Ντρέικ ώθησε τον Γκραντ στη χρήση του LSD και στις αρχές της δεκαετίας του 60 ανέφερε πόσο πολύ τον βοήθησε η θεραπεία με το συγκεκριμένο ναρκωτικό, που η χρήση του ήταν ακόμα νόμιμη στις ΗΠΑ να βρει εσωτερική γαλήνη. Πέρα από τη συνεργασία του με τον Χίτσκοκ κατά τη δεκαετία του πενήντα συμμετείχε στις κωμωδίες Αποπλάνησις ενηλίκου (People Will Talk, 1951) σε σκηνοθεσία Τζόζεφ Λ. Μάνκιεβιτς, στην ταινία Ο Βαρνάβας, η Εντβίνα, η μαϊμού και το μπογκομόλετς (Monkey Business, 1952) σε σκηνοθεσία του Χάουαρντ Χοκς και πλάι στις Τζίντζερ Ρότζερς και Μέριλιν Μονρόε και στην ταινία Μεγάλε μου Έρωτα (An Affair To Remember, 1957) στο πλευρό της Ντέμπορα Κερ. Το 1956 ίδρυσε δική του εταιρία παραγωγής, την Grantley Productions, για τις οποίες τη διανομή είχε αναλάβει η εταιρία Universal. Ταινίες που κυκλοφόρησαν από την εταιρία του Γκραντ ήταν οι Αδιακρισίες (Indiscreet, 1958), το Επιχείρησις κομπινεζόν (Operation Petticoat, 1959), το Η ωραία και ο εκατομμυριούχος (That Touch of Mink, 1962) και το Ο γερόλυκος φωνάζει (Father Goose, 1964).Το 1963 ο Γκραντ πρωταγωνίστησε στην ταινία Ραντεβού στο Παρίσι (Charade, 1963) πλάι στην Όντρεϊ Χέπμπορν και την επόμενη στο Ο γερόλυκος φωνάζει (Father Goose, 1964) πλάι στην Λέσλι Καρόν. Τελευταία του ταινία έμελλε να είναι το Περπάτα, μην τρέχεις (Walk, Don't Run, 1966). Το 1965 κλέφτηκε και παντρεύτηκε στο Λας Βέγκας την ηθοποιό Ντάιαν Κάνον με την οποία απέκτησε μια κόρη που γεννήθηκε πρόωρα το 1966, τη Τζένιφερ Γκραντ. Ο γάμος του με την Κάνον έληξε το 1967 όταν οι δυο τους υπέγραψαν τα χαρτιά του διαζυγίου. Στα τέλη της δεκαετίας δέχτηκε μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας καλλυντικών Fabergé, η θέση αυτή σε συνδυασμό με το επιχειρηματικό του μυαλό του απέφερε πολλά εκατομμύρια.Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Γκραντ, έγινε διοικητικό μέλος και των εταιριών Hollywood Park Inc., Western Airlines και Metro-Goldwyn-Mayer. Το 1970 του απένειμαν Τιμητικό Όσκαρ για την προσφορά του στο χώρο του κινηματογράφου. Στα τέλη της δεκαετίας του 70 έκανε περιοδείες ανά τις ΗΠΑ, όπου προβάλλονταν στιγμιότυπα από τις ταινίες του κι απαντούσε σε ερωτήσεις από το κοινό. Το 1981 παντρεύτηκε για πέμπτη φορά τη Μπάρμπαρα Χάρις που έμεινε στο πλευρό του μέχρι και το θάνατό του από εγκεφαλική αιμορραγία το 1986. Για τρεις δεκαετίες περίπου, ο Γκραντ δούλεψε τους ρόλους με όπλο αυτή την ξεχωριστή, προσωπική χάρη. Η επιρροή του ήταν τόσο σημαντική ώστε να θεωρείται πρότυπο για πολλούς άνδρες της εποχής του. [10]Κάποτε μάλιστα δήλωσε ειρωνευόμενος <<Όλοι θέλουν να γίνουν Κάρι Γκραντ. Ακόμα κι εγώ θέλω να γίνω Κάρι Γκραντ>

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%AC%CF%81%CE%B9_%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CF%84

Χαλβάς 2

Χαλβάς 2
Bαθμολογία:
       
54 ψήφοι
Προστέθηκε από , 01.04.07

Περιγραφή

Το παραδοσιακό γλυκό βήμα προς βήμα. Βρείτε τις αναλογίες στο τέλος και... καλή όρεξη.
κύρια φωτογραφία συνταγής Χαλβάς 2
 

photo: lisa17

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 φλ. λάδι
  • 2 φλ. σιμιγδάλι
  • 3 φλ. ζάχαρη
  • 4 φλ. νερό
  • Ξύσμα ενός πορτοκαλιού
  • 1 ξύλο κανέλας
  • 4-5 γαρύφαλλα
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Δυσκολία
Νηστίσιμα

 

 

 

 

 

 

 

Πως το κάνουμε:

Δημοφιλείς αναρτήσεις