Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Άστορ Πιατσόλα

Astor Piazzolla.jpg
Ο Άστορ Πιατσόλα (στα ισπανικά Ástor Piazzolla, 11 Μαρτίου 1921 στο Μαρ ντελ Πλάτα, Αργεντινή – 4 Ιουλίου 1992 στο Μπουένος Άιρες) θεωρείται ο πιο σημαντικός συνθέτης του τάγκο κατά το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Οι συνθέσεις του έφεραν επανάσταση στο παραδοσιακό τάγκο, ενσωματώνοντας σ' αυτό στοιχεία τζαζ και κλασικής μουσικής, και δημιούργησαν το nuevo tango (νέο τάγκο). Ήταν επίσης εξαίρετος μπαντονεονίστας και συχνά ερμήνευε τις συνθέσεις του με διάφορα μουσικά σχήματα. Στην Αργεντινή είναι γνωστός ως "El Gran Ástor" ("ο Μέγας Άστορ").

Γεννημένος στην Αργεντινή το 1921 από γονείς μετανάστες από την Ιταλία, ο Πιατσόλα πέρασε το μεγαλύτερο μέρος των παιδικών του χρόνων με την οικογένειά του στη Νέα Υόρκη. Εκεί έμαθε να μιλά καλά τέσσερις γλώσσες: ισπανικά, αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά. Έμαθε επίσης να παίζει μπαντονεόν, το οποίο τον ανέδειξε γρήγορα σε παιδί-θαύμα. Ενώ ήταν ακόμη νεαρός γνώρισε τον Κάρλος Γκαρδέλ, μια άλλη σπουδαία προσωπικότητα του αργεντινού τάγκο. Επέστρεψε στην Αργεντινή το 1937, όπου το παραδοσιακό τάγκο βασίλευε ακόμη, και έπαιξε σε νυχτερινά κέντρα με διάφορες άσημες μπάντες. Ο πιανίστας Άρθουρ Ρούμπινσταϊν (Arthur Rubinstein), ο οποίος τότε ζούσε στο Μπουένος Άιρες, τον συμβούλεψε να μαθητεύσει κοντά στον Αργεντινό συνθέτη Αλμπέρτο Χιναστέρα (Alberto Ginastera). Ερχόμενος σε τριβή με παρτιτούρες του Στραβίνσκι, του Μπάρτοκ, του Ραβέλ και άλλων, παράτησε προσωρινά το τανγκό και καταπιάστηκε με τη σύνθεση της σύγχρονης κλασικής μουσικής.

Με την παρότρυνση του Χιναστέρα, το 1953 ο Πιατσόλα συμμετείχε σε διαγωνισμό σύνθεσης με τη "Συμφωνία του Μπουένος Άιρες" και κέρδισε υποτροφία από τη γαλλική κυβέρνηση για να μαθητεύσει στο Παρίσι κοντά στη Γαλλίδα συνθέτρια και μαέστρο Νάντια Μπουλανζέ (Nadia Boulanger). Η διορατική Μπουλανζέ άλλαξε τη ζωή του σε μια μέρα, όπως διηγείται ο ίδιος ο Πιατσόλα:

Όταν τη συνάντησα της έδειξα συμφωνίες και σονάτες μου με το κιλό. Άρχισε να τις διαβάζει και ξαφνικά είπε το εξής φρικτό: ‘Είναι πολύ καλογραμμένα.’ Και σταμάτησε, βάζοντας μια μεγάλη τελεία, τεράστια σαν μπάλα ποδοσφαίρου. Μετά από λίγο είπε: “Εδώ είσαι σαν τον Στραβίνσκι, σαν τον Μπάρτοκ, σαν τον Ραβέλ, αλλά ξέρεις τι; Δεν βρίσκω τον Πιατσόλα εδώ πέρα.” Κι άρχισε να διερευνά την προσωπική μου ζωή: τι έκανα, τι έπαιζα και τι δεν έπαιζα, αν ήμουν εργένης ή με κάποιον, ήταν σαν πράκτορας του FBI! Και της είπα με ντροπή ότι ήμουν μουσικός του τάγκο. Στο τέλος της είπα, “Παίζω σε ‘νυχτερινό κέντρο.’” Δεν ήθελα να πω “καμπαρέ.” Κι εκείνη απάντησε, “Νυχτερινό κέντρο, ναι, δηλαδή καμπαρέ, δεν είναι;” “Ναι,” απάντησα, και σκέφτηκα, “Θα τη χτυπήσω αυτή τη γυναίκα μ' ένα ραδιόφωνο στο κεφάλι...” Δεν ήταν εύκολο να της πει ψέματα κάποιος.

Συνέχισε να ρωτάει: “Λες ότι δεν είσαι πιανίστας. Τι όργανο παίζεις τότε;” Και δεν ήθελα να της πω ότι έπαιζα μπαντονεόν γιατί σκέφτηκα ότι “Θα με ρίξει κάτω από τον τέταρτο όροφο.” Τελικά ομολόγησα και μου ζήτησε να της παίξω λίγα μέτρα από κάποιο δικό μου τανγκό. Άνοιξε ξαφνικά τα μάτια, μου άρπαξε το χέρι και είπε: “Βρε χαζέ, αυτός είναι ο Πιατσόλα!” Υστερα πήρα όλη τη μουσική που είχα συνθέσει, δέκα χρόνια της ζωής μου, και την έστειλα στον διάολο μέσα σε δύο δευτερόλεπτα.

Ο Πιατσόλα γύρισε από τη Νέα Υόρκη στην Αργεντινή το 1955, σχημάτισε το Οκτέτο Μπουένος Άιρες για να παίζει τάγκο, και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω.

Εισάγοντας τη νέα του προσέγγιση στο τάγκο (nuevo tango), έγινε αμφιλεγόμενη προσωπικότητα στη χώρα, τόσο μουσικά όσο και πολιτικά. Το αργεντίνικο ρητό "στην Αργεντινή όλα μπορούν να αλλάξουν — εκτός από το τάγκο" δείχνει λίγο την αντίσταση που συνάντησε ο Πιατσόλα στην πατρίδα του. Όμως η μουσική του έτυχε αποδοχής στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, και τις διασκευές του του τάγκο υποδέχθηκαν με χαρά κάποια φιλελεύθερα τμήματα της αργεντινής κοινωνίας, τα οποία προωθούσαν πολιτικές αλλαγές παράλληλα με τη μουσική του επανάσταση.

Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του αργεντινού στρατού από το 1976 μέχρι το 1983, ο Πιατσόλα έζησε στην Ιταλία, αλλά επέστρεψε αρκετές φορές στην Αργεντινή, ηχογράφησε εκεί, και τουλάχιστον σε μία περίπτωση γευμάτισε με τον δικτάτορα Χόρχε Ραφαέλ Βιδέλα. Όμως η σχέση του με τον δικτάτορα πρέπει να ήταν όχι και τόσο φιλική, όπως περιγράφεται στο βιβλίο Astor Piazzolla, A manera de Memorias:

Ε: Έναν χρόνο πριν από το θέμα Los Largartos πήγατε στο σπίτι του Βιδέλα και γευματίσατε μαζί του, γιατί αποδεκτήκατε την πρόσκληση;
A: Τι πρόσκληση, αλήθεια! Στείλανε δυο τύπους με μαύρα κοστούμια και μια επιστολή που πάνω έγραφε το όνομά μου η οποία έλεγε ότι ο Βιδέλα με περίμενε κάποια συγκεκριμένη μέρα σε κάποιον συγκεκριμένο τόπο. Κάπου έχω ένα βιβλίο, με φωτογραφίες όλων των καλεσμένων: Ελάδια Μπλάκες, Ντανιέλ Τινάιρε, Όλγα Φέρι, ο συνθέτης Χουάν Κάρλος Ταουριέγιο, ήταν ζωγράφοι, ηθοποιοί [...]

- Astor Piazzolla, A manera de Memorias, Libros Perfil 1998, ISBN 950-08-0920-6, σ. 85

Το 1990 έπαθε θρόμβωση στο Παρίσι και πέθανε δύο χρόνια αργότερα στο Μπουένος Άιρες.

Από τους συνεχιστές του, ο Μαρσέλο Νίσινμαν είναι ο πιο γνωστός αναδιαμορφωτής της μουσικής τανγκό στην νέα χιλιετία.

http://el.wikipedia.org/wiki/Άστορ_Πιατσόλα

Κόκκινα μήλα





Κόκκινα μήλα :Τα πολλαπλά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό

Τα κόκκινα μήλα προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στην ανθρώπινη υγεία, καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, ενώ αποτελούν ασπίδα απέναντι στο άγχος, τη γήρανση, ακόμη και τον πυρετό.

Περιέχουν περίπου 65 θερμίδες, ενώ αποτελούνται από νερό σε ποσοστό 84%.

Έρευνες υποστηρίζουν ότι τα κόκκινα μήλα προφυλάσσουν από τις κυτταρικές βλάβες οι οποίες σχετίζονται με την εκδήλωση του Αλτσχάιμερ, βοηθούν στη ρύθμιση της πίεσης, ενώ παράλληλα δρουν αποτελεσματικά και στον καθαρισμό των δοντιών και το φρεσκάρισμα της αναπνοής, ειδικά όταν καταναλώνεται με τη φλούδα.

Τα μήλα περιέχουν:

- Φλαβονοειδή, τα οποία βρίσκονται κυρίως στη φλούδα του και έχουν σημαντική αντιοξειδωτική δράση

- Αδιάλυτες φυτικές ίνες, οι οποίες συνεισφέρουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στον έλεγχο της δυσκοιλιότητας

- Διαλυτές φυτικές ίνες, ικανές να συνεισφέρουν στον έλεγχο των επιπέδων της χοληστερόλης.

Γάλλοι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η κατανάλωση 2 με 3 μήλων την ημέρα μπορεί να μειώσει την "κακή" (LDL) χοληστερίνη μέχρι και κατά 10%.

- Κερκετίνη, μία ουσία η οποία, σύμφωνα με έρευνες, δρα προστατευτικά απέναντι στις καρδιαγγειακές παθήσεις.

- Πηκτίνη, η οποία συνδέεται με τη διατήρηση των επιθυμητών επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

radar.gr

Πρωτότυπα noodles με σοκολάτα





Πρωτότυπα noodles με σοκολάτα

Μια πανεύκολη συνταγή για ένα γρήγορο γλύκισμα.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας φούρνος μικροκυμάτων και το πιο εύκολο γλυκό είναι θέμα ολίγων λεπτών.

• 2 φλιτζάνια ημίγλυκες σταγόνες σοκολάτας
• 1 φλιτζάνι σταφίδες
• 1 φλιτζάνι φιστίκια
• 1 φλιτζάνι chow mein noodles

Σε ένα μεγάλο γυάλινο μπολ ρίξτε τα δάκρυα σοκολάτας και βάλτε το στο φούρνο μικροκυμάτων, ανακατεύοντας κάθε 30 δευτερόλεπτα μέχρι να μαλακώσουν και να λιώσουν.

Όταν λιώσουν προσθέστε τις σταφίδες, τα φιστίκια και τα noodles chow mein και ανακατέψτε.

Με το μείγμα φτιάξτε μπάλες με τα χέρια σε μέγεθος καρυδιών και αφήστε τα σε αντικολλητικό χαρτί για να σταθούν και να γίνουν σκληρά.


queen.gr

Εικονοθεραπεία 66

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

 

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Έξυπνοι τρόποι αποθήκευσης στο μπάνιο




► Έξυπνοι τρόποι αποθήκευσης στο μπάνιο

Εάν σας το επιτρέπουν οι διαστάσεις του χώρου, επιλέξτε μια παλιά ξύλινη βιτρίνα για να αποθηκεύσετε όλα εκείνα που χρησιμοποιείτε καθημερινά στο μπάνιο. Για εκείνα που δεν θέλετε να φαίνονται, τα συρτάρια και το ντουλαπάκι στο κάτω μέρος του επίπλου είναι ότι πρέπει. Αυτή η ιδέα λύνει με επιτυχία το πρακτικό κομμάτι δίνοντας αρκετό χώρο αποθήκευσης και ταυτόχρονα προσδίδει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο μπάνιο, διαφορετικό από αυτόν που έχουμε συνηθίσει.

TIP: φροντίστε το έπιπλο να έχει πόδια από κάτω για να μην ακουμπάει στο δάπεδο του μπάνιου αρχικά για να μην πιάσει υγρασία το ξύλο, αλλά και για να καθαρίζετε εύκολα.

Καινοτομίες: μια παλιά ξύλινη σκάλα μετατρέπετε σε πετσετοκρεμάστρα! Δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουμε σε μεγάλα έξοδα όταν μπορούμε να δώσουμε μια νέα χρήση σε αντικείμενα που σκονίζονται στην αποθήκη μας. Έτσι με ένα απλό ρετουσάρισμα η παλιά σκάλα έρχεται να ανανεώσει το χώρο του μπάνιου και να χαρίσει μια νέα θέση στις πετσέτες μας. Το ωραίο με αυτή την πρόταση είναι ότι δεν χρειάζεται να τρυπήσουμε τον τοίχο, απλά ακουμπάμε την σκάλα με μια κλίση πάνω σε έναν τοίχο και είμαστε έτοιμοι!

Σε περίπτωση που το μπάνιο σας δεν έχει αρκετό χώρο για μεγάλα έπιπλα, μια μαζεμένη ξύλινη ραφιέρα είναι κατάλληλη για να τοποθετήσετε σε σειρά τις πετσέτες σας. Τα μικρά πετσετάκια μπορούν να διπλωθούν και να αποθηκευτούν μέσα σε ψάθινα καλαθάκια, όπως και τα σαπούνια ή άλλα χρηστικά μικροαντικείμενα. Σίγουρα η πρόταση αυτή θα σας εξυπηρετήσει και έχει τα 3+ : απλό, εύκολο, όμορφο.

Συμπληρώστε τον αποθηκευτικό χώρο του μπάνιου με μια μετακινούμενη χαμηλή ραφιέρα με ροδάκια. Αυτή η πρόταση είναι ιδανική για εκείνους που δεν θέλουν να κάνουν μεγάλες αλλαγές, διαθέτουν σχετικά ευρύχωρο μπάνιο και χρειάζονται λίγο ακόμη χώρο για αποθήκευση. Εδώ βλέπουμε ένα σχέδιο ραφιέρας με μεταλλικό σκελετό και ράφια από τζάμι. Πάνω στη ραφιέρα τοποθετούμε βαζάκια αποθηκευτικά, σαμπουάν, αφρόλουτρο, σαπούνι, πετσέτες, κοινός τα πάντα! Μην ξεχνάμε όμως ότι το συγκεκριμένο έπιπλο έχει βοηθητική χρήση, επομένως μην το παραφορτώσουμε.

TIP1: προτιμάμε τα βοηθητικά έπιπλα στο χώρο του μπάνιου να είναι διακριτικά στο σχέδιο τους, δηλαδή να είναι μαζεμένα, κομψά χωρίς μεγάλους όγκους και να προσφέρουν ασφάλεια στη χρήση.

TIP2: εάν η μπανιέρα σας είναι ελεύθερη στο χώρο αυτή η ραφιέρα θα σας εξυπηρετήσει πολύ κατά τη διάρκεια του μπάνιου.

Ο χώρος είναι πολύτιμος, πόσο μάλλον όταν έχουμε ανάγκη από αποθήκευση! Το μπάνιο στα περισσότερα σπίτια είναι περιορισμένο σε μέγεθος, για το λόγο αυτό προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε έξυπνα όλα εκείνα τα σημεία που μπορούν να μετατραπούν σε χώρους αποθήκευσης. Ένα τέτοιο σημείο είναι ο κενός χώρος κάτω από το νιπτήρα. Ράφια, καλάθια ή κουτιά αποθηκευτικά, χαμηλή ραφιέρα ή κάποιο άλλο έπιπλο χαμηλό είναι κάποιες ιδέες. Αν το ύφος του μπάνιου σας είναι country, ρομαντικό ή vintage ταιριάζει να κλείσετε τον αποθηκευτικό χώρο με κάποιο ύφασμα-κουρτίνα, όπως βλέπουμε και στην εικόνα.

TIP: μπορείτε βέβαια να προσαρμόσετε κάποιο έπιπλο μπάνιου που χωράει κάτω από το νιπτήρα σας με συρτάρια και ντουλαπάκι, θα βρείτε αμέτρητα σχέδια στα καταστήματα με είδη υγιεινής.

Οι εσοχές προσφέρουν εκμεταλλεύσιμο χώρο χωρίς να εμποδίζουν τη λειτουργία μας μέσα στο χώρο! Εδώ βλέπουμε μια πρόταση όπου η εσοχή πάνω από τη μπανιέρα μετατρέπεται σε ραφιέρα αποθήκευσης. Οργανώστε τα πράγματα σας μέσα σε ψάθινα καλάθια και κουτιά και τοποθετήστε πάνω στα ξύλινα ράφια. Μια λύση οικονομική, εύκολη, απλή και πολύ λειτουργική.

TIP: αν έχετε οικογένεια μπορείτε πάνω στα καλάθια να κρεμάσετε ταμπελίτσες, ώστε ο καθένας να έχει το προσωπικό του καλάθι.

Εκμεταλλευτείτε επιφάνειες του τοίχου στις οποίες μπορείτε να κρεμάσετε καλάθια ή να βιδώσετε πετσετοκρεμάστρες. Για παράδειγμα εδώ έχει δημιουργηθεί αποθηκευτικός χώρος στον τοίχο πάνω από τη λεκάνη. Σε αυτή την περίπτωση που επεμβαίνουμε σε μια κάθετη επιφάνεια του χώρου είναι σημαντικό να συγκεντρώνουμε σε ένα σημείο τις λύσεις μας για να υπάρχει ισορροπία και ομοιομορφία. Θέλουμε έξυπνες επεμβάσεις που να προσδίδουν οργάνωση, λειτουργικότητα, αλλά και αισθητική.

Υπάρχουν μπάνια που είναι ιδιαίτερα μικρά και ο χώρος ανάμεσα στο νιπτήρα, στη λεκάνη και στη ντουζιέρα είναι μηδαμινός. Σε αυτή την περίπτωση προτείνουμε, αν το επιτρέπει βέβαια η διάταξη του χώρου, να τοποθετήσετε μικρά ράφια σε κάποια γωνία του χώρου δημιουργώντας έτσι μια μικρή ραφιέρα για να αποθηκεύσετε τα χρηστικά είδη του μπάνιου. Μπορεί ο χώρος να είναι μικρός, όμως με έξυπνους τρόπους μπορεί να γίνει πολύ λειτουργικός.

Άμα ψάξουμε καλά θα βρούμε χώρο ακόμα κι εκεί που δεν το περιμέναμε! Αποθηκευτικό ράφι πάνω από την πόρτα του μπάνιου. Ανάλογα με το ύψος του χώρου υπολογίζουμε αν μας χωράει ένα ράφι ή παραπάνω ράφια. Επιλέγουμε το ράφι να έχει το ίδιο μήκος, χρώμα και υλικό με την πόρτα, ώστε να φαίνεται συνέχεια της πόρτας και όχι ένα άσχετο επιπρόσθετο στοιχείο. Πάνω στο ράφι τοποθετούμε αποθηκευτικά καλάθια, κουτάκια και βαζάκια. Συμβουλεύουμε να μην έχουν μεγάλο βάρος τα πράγματα που θα μπουν στο ράφι και κυρίως να είναι αντικείμενα που δεν έχουν συχνή καθημερινή χρήση, διότι δεν θα σας βολέψει το συγκεκριμένο σημείο.

Άλλη μια πρόταση που αφορά την πόρτα του μπάνιου! Τοποθετήστε μεταλλικές πετσετοκρεμάστρες για να μπορείτε να κρεμάτε τις πετσέτες σας πριν και μετά το μπάνιο. Μια θέση βολική, η οποία εξοικονομεί χώρο και βοηθά στην καλή οργάνωση του μπάνιου σας.

Δυο σε ένα! Ενσωματώστε μεταλλικούς γάντζους στην κάτω επιφάνεια ενός επιτοίχιου ξύλινου ραφιού για να κρεμάσετε τις πετσέτες που χρησιμοποιείτε. Οι υπόλοιπες διπλώνονται και αποθηκεύονται στην πάνω επιφάνεια του ραφιού και περιμένουν την σειρά τους. Παρέα μπορεί να τους κάνει το σαμπουάν, το αφρόλουτρο, η κρέμα σώματος και οποιοδήποτε άλλο μικροαντικείμενο συναντάμε στο χώρο του μπάνιου.

Χρησιμοποιήστε μια παλιά σιδερένια θήκη για κρασιά ή κάποιο άλλο αντικείμενο που βολεύει για να αποθηκεύσετε τα πετσετάκια, τα σφουγγάρια και τα μπουκαλάκια του μπάνιου. Ακουμπήστε το πάνω σε μια επιφάνεια μέσα στο χώρο: μια πρόταση παιχνιδιάρικη και ταυτόχρονα βολική!

Μια ακόμη ιδέα έξυπνη για να αποκτήσουμε περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στο μπάνιο. Βιδώστε μια ξύλινη θήκη για μπαχαρικά στην εσωτερική επιφάνεια του ντουλαπιού στο έπιπλο του μπάνιου και τοποθετήστε βαζάκια με βαμβάκι, μπατονέτες, κρέμες και οτιδήποτε άλλο θέλετε. Σημαντικό είναι όταν κλείνει το ντουλάπι το εσωτερικό ράφι του επίπλου να βρίσκει στο κενό ανάμεσα στους δυο όγκους της ξύλινης θήκης. Επομένως δώστε προσοχή σε αυτή τη λεπτομέρεια καθώς το τοποθετείτε.

Ένα βάζο με ρολά υγείας! Ναι, συνήθως στα βάζα βλέπουμε λουλούδια, αλλά γιατί όχι και ρολά υγείας! Μια πρόταση διαφορετική για το χώρο του μπάνιου, δοκιμάστε το εάν σας αρέσει!

smallthings.gr

Ν' ανησυχήσω;




"Είδα αίμα στα κόπρανα του παιδιού. Είναι ανησυχητικό;"

► Είδα αίμα στα κακά του παιδιού.  
Ν' ανησυχήσω;

Μήπως είδατε αίμα στα κακά του παιδιού σας; Πόσο ανησυχητικό είναι; Από πού μπορεί να προέρχεται; Ο παιδίατρος-νεογνολόγος Δρ. Σπύρος Μαζάνης εξηγεί τις αιτίες!

Η εμφάνιση αίματος στα κόπρανα ανησυχεί τους γονείς, το παιδί και τον παιδίατρο. Ο γιατρός του θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι πραγματικά πρόκειται για αίμα και όχι για χρωματισμό των κοπράνων που οφείλεται σε τροφές όπως πατζάρια, σπανάκι, κεράσια, σκούρα σοκολάτα, ζελέ με χρωστικές ή σε φάρμακα που παίρνει το παιδί όπως σίδηρο, αντιβιοτικά κ.ά.

Καταρχήν λοιπόν θα γίνει μια εξέταση κοπράνων για παρουσία αίματος. Απαιτείται άμεση αντιμετώπιση.

Αξιολογείται αν το αίμα προέρχεται από αυτό που λέμε ανώτερο πεπτικό, δηλαδή τον οισοφάγο, το στομάχι, το λεπτό έντερο ή από το κατώτερο πεπετικό δηλαδή το παχύ έντερο.
Στην πρώτη περίπτωση, τα κόπρανα είναι μαύρα πίσσα. Στη δεύτερη περίπτωση είναι φρέσκο, κόκκινο αίμα.

Τα αίτια και η διερεύνηση της αιμορραγίας ταξινομούνται ανάλογα με την ηλικία του παιδιού.

Αιμορραγικές κενώσεις στα νεογνά
Στην περίοδο αυτή οι αιτίες μπορεί να είναι:

1. Αλλεργία στο γάλα της αγελάδας ακόμα και στην περίπτωση που το παιδί θηλάζει και η μητέρα του πίνει και τρώει διάφορα γαλακτοκομικά
2. Κατάποση αίματος κατά τη διάρκεια του τοκετού
3. Κατάποση αίματος αίματος από ραγάδες στο μαστό της μητέρας κατά το θηλασμό
4. Νεκροτική εντεροκολίτιδα σε πρόωρα μωρά
5. Διαταραχές της πηκτικότητας του αίματος
6. Έλλειψη βιταμίνης Κ
7. Έλκος στο στομάχι, στον οισοφάγο ή γαστρίτιδα
8. Διαταραχές κυττάρων του αίματος που ονομάζονται αιμοπετάλια

Αιμορραγικές κενώσεις στα βρέφη
Στην περίοδο αυτή οι αιτίες μπορεί να είναι:
1. Ραγάδες του δακτυλίου του πρωκτού αν το παιδί έχει δυσκοιλιότητα
2. Λοιμώξεις του εντέρου από ιούς, βακτηρίδια ή παράσιτα
3. Οισφαγίτιδα από εμετούς αν το παιδί έχει γαστροοισοφαγική παλλινδρόμηση.
4.Αλλεργία στο γάλα αγελάδος που προκαλεί κολλίτιδα
5.Χειρουργικές ασθένειες όπως εγκολεασμός, διπλασιασμός τμήματος του εντέρου, μεκέλειος απόφυση κ.ά.

Αιμορραγικές κενώσεις στην προσχολική και σχολική ηλικία
Στην περίοδο αυτή οι αιτίες μπορεί να είναι:
1. Έλκος στομάχου
2. Εντεροκολλίτιδα από μικρόβια
3. Πολύποδες παχέως εντέρου
4. Διάφορες αλλεργίες
5. Ανωμαλίες των αγγείων του εντέρου

Πώς γίνεται η διάγνωση;
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις απαιτείται άμεση αντιμετώπιση. Πρέπει να γίνει εργαστηριακός έλεγχος για να διαγνωστεί η προέλευση και η αιτία της αιμορραγίας, από μία απλή ακτινογραφία μέχρι αλλεργικές εξετάσεις, υπερηχογράφημα ή αξονική τομογραφία, γενικές αίματος και γενικές ούρων.

tlife.gr



\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\





Διέθεταν χάρτες ακριβέστερους των συγχρόνων.



Διέθεταν χάρτες ακριβέστερους των συγχρόνων. 
Τούτο συνάγεται από τα γραφόμενα του Στράβωνος και του Διογένους Λαερτίου ("Θεόφραστος" 51), ότι στην Σχολήν του Αριστοτέλους υπήρχε στοά όπου εξετίθοντο "αι της γης περιόδοι", δηλαδή οι χάρτες της υδρογείου. Εκτός από αυτόν εδώ του Πτολεμαίου, σε νεώτερες εποχές, χάρτες της υδρογείου σχεδίασαν οι Αναξίμανδρος ο Μιλήσιος στ΄αιώνας π.χ. Εκαταίος ο Μιλήσιος στ΄αιώνας Δικαίαρχος ο Μεσσήνιος δ΄αιώνας και στην Ελληνιστική εποχή οι Ερατοσθένης, Μαρίνος ο Τύριος γ΄αιώνας π.χ. Ίππαρχος β΄αιώνας π.χ. Κράτης, Δημόκριτος, Ποσειδώνιος, Εύδοξος ο Κυζικηνός.
Ο Κράτης ο Μαλλώτης β΄αιώνας π.χ. γράγει ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος εθεωρούσαν τη Γη "σφαιροειδή" και εγνώριζαν την διαίρεσι της σε κλιματολογικές ζώνες -τροπική, εύκρατος, αρκτική ("Υπομνήματα εις Οδύσσειαν" και "Σχόλια εις "Έργα και Ημέραι" του Ησίοδου) Ο ίδιος κατασκεύασε υδρόγειον σφαίραν (Στράβων Β΄116)

Lemon pie

Lemon pie

lemon pieΓια αυτούς που τους αρέσει το λεμόνι,
αυτή η τάρτα θα τους τρελάνει!!!

Υλικά για 24 εκ ταψάκι
Για την βάση
180 γρ αλεύρι για όλες τι χρήσει
60 γρ. ζάχαρη
80 γρ βούτυρο
ξύσμα από 1 λεμόνι
1 κρόκο
Κρέμα λεμονιού
1 1/2 φλ. τσαγιού νερό
1/2 φλ. τσαγιού χυμό από λεμόνι
200 γρ. ζάχαρη
80 γρ. κορν φλάου
ξύσμα από 2 λεμόνια
60 γρ. βούτυρο
3 κρόκοι
Για την μαρέγκα
4 ασπράδια σε θερμοκρασία περιβάλλον
125 γρ ζάχαρη
Συνταγήhttp://syntagesapospiti.blogspot.gr/2012/08/lemon-pie.html?spref=fb

Ποιος ήταν ο Ντάγκλας Άνταμς

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=196751&catid=7

Ποιος ήταν ο Ντάγκλας Άνταμς (VIDEO)




Διαδώστε αυτό το άρθρο

Τελευταία ενημέρωση: 11.03.2013 | 07:45

Διαδώστε το:

61 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τη γέννηση του Άγγλου συγγραφέα Ντάγκλας Άνταμς (Douglas Adams) και η Google τα γιορτάζει με ένα doodle.

Ο Ντάγκλας Νόελ Άνταμς γεννήθηκε στις 11 Μαρτίου του 1952 στο Κέμπριτζ. Μητέρα του ήταν η Τζάνετ Άνταμς (το γένος Ντόνοβαν) και πατέρας του ο Κρίστοφερ Ντάγκλας Άνταμς.
Ένα χρόνο μετά τη γέννησή του, οι Γουότσον & Κρικ εφηύραν το DNA και ο Άνταμς συνήθιζε να λέει πως ήταν DNA (Douglas Noel Adams) μήνες πριν την εφεύρεση του. Μια αδερφή, η Σούζαν, γεννήθηκε τρία χρόνια αργότερα, πριν οι γονείς του χωρίσουν το 1957.

Ο Ντάγκλας, η Σούζαν και η μητέρα τους πήγαν να ζήσουν με τους γονείς της, που ζούσαν σε ένα καταφύγιο ζώων της Βασιλικής Εταιρίας για την Αποτροπή Ασπλαχνίας προς τα Ζώα (RSPCA) στο Μπρέντγουντ του Έσσεξ.
Ο πατέρας του Άνταμς παντρεύτηκε την Μαίρη Τζούντιθ Στιούαρτ τον Ιούλιο του 1960 και έκαναν την Χέδερ. Η παντρειά της μητέρας του το 1964 με τον Ρον Θριφτ τον έκανε να αποκτήσει δύο ακόμη αδέρφια, την Τζέιν και τον Τζέιμς Θριφτ.


Στα 12 χρόνια του είχε ύψος 1,83 μέτρα. Τελικά σταμάτησε λίγο πριν τα δυο μέτρα (1,96μ.). Ήταν ο μόνος μαθητής που έχει πάρει δέκα στα δέκα από το Haford για δημιουργική γραφή, κάτι που θυμόταν όλη του τη ζωή, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν απέναντι από ένα συγγραφικό μπλοκ.
Σπούδασε αγγλική λογοτεχνία στο Κέμπριτζ.

Προσωπική ζωή

Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ο Άνταμς είχε σχέση με την λογοτέχνη Σάλλυ Έμερσον, στην οποία αφιέρωσε το βιβλίο του Η Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα στην Έμερσον. Το 1981 χώρισαν γιατί η Έμερσον γύρισε στον σύζυγο της, Πίτερ Στόθαρντ.

Λίγο αργότερα ο Άνταμς συστήθηκε από φίλους στη Τζέιν Μπέλσον. Οι δυο τους ζούσαν στο Λος Άντζελες το 1983 όσο ο Άνταμς δούλευε σε μία πρώτη εκδοχή του ΓΓΩΣ για κινηματογράφο. Όταν η συμφωνία ακυρώθηκε, μετακόμισαν στο Λονδίνο, και μετά από αρκετούς χωρισμούς και έναν αρραβώνα που ματαιώθηκε, παντρεύτηκαν στις 25 Νοεμβρίου 1991. Ο Άνταμς και η Μπέλσον είχαν μία κόρη μαζί, την Πόλλυ Τζείν Ρόκετ Άνταμς, που γεννήθηκε στις 22 Ιουνίου 1994, λίγο μετά από τα 42α γενέθλια του Άνταμς.

Το 1999 η οικογένεια μετακόμισε από το Λονδίνο στην Σάντα Μπάρμπαρα της Καλιφόρνια, όπου ζήσαν μέχρι το θάνατο του. Μετά την κηδεία η Τζέιν Μπέλσον και η Πόλλυ Άνταμς επέστρεψαν στο Λονδίνο.

Ο Άνταμς έγινε γνωστός ως υπερασπιστής των ζώων και του περιβάλλοντος, λάτρης γρήγορων αυτοκινήτων, φωτογραφικών μηχανών και του Macintosh. Ήταν υπερασπιστής του αθεϊσμού.


Έφυγε από τη ζωή στις 11 Μαΐου 2001, σε ηλικία 49 ετών. Είχε χωρίς να το ξέρει υποστεί ένα σταδιακό στένεμα των καρδιακών αρτηριών του, που οδήγησε σε έμφραγμα του μυοκαρδίου και θανατηφόρα καρδιακή αρρυθμία. Η κηδεία του έγινε την 16 Μαΐου στην Σάντα Μπάρμπαρα της Καλιφόρνια, το σώμα του αποτεφρώθηκε και οι στάχτες τοποθετήθηκαν στο Highgate Cemetery του Βόρειου Λονδίνου τον Ιούνιο του 2002.
Καριέρα...
Από τη στιγμή που αποφοίτησε ήθελε να δουλέψει στο Λονδίνο σαν συγγραφέας στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Μια παράσταση στο Γουέστ Εντ του άνοιξε το δρόμο για την επιτυχία.




Τον ανακάλυψε τότε ο Γκράχαμ Τσάπμαν των Μόντυ Πάιθον. Οι δυο τους σχημάτισαν μια συγγραφική ομάδα, που έδωσε στο Άνταμς τη δυνατότητα να γράψει ένα σκετς, το ‘Patient abuse’, για το 45ο επεισόδιο του Monty Python. Είναι ο ένας από τους μόνο δύο ανθρώπους που έχουν γράψει για το Monty Python χωρίς να είναι μέρος της ομάδας. Ο Άνταμς έχει γράψει επίσης ένα σκετς για το άλμπουμ του Monty Python and the Holy Grail.
Το 1974 η καριέρα του έκανε κοιλιά και αναγκάστηκε να στραφεί σε άλλες δουλειές για να ζήσει όπως: θυρωρός ξενοδοχείου, κτίστης φάρμας, καθαριστής ορνιθοτροφείου. Εργάστηκε ως σωματοφύλακας μιας Καταριανής οικογένειας, που είχε φτιάξει την περιουσία της από τα πετρέλαια. Εξιστορήσεις για τη δουλειά περιλάμβαναν ότι η οικογένεια είχε κάποτε παραγγείλει ολόκληρο το μενού ενός ξενοδοχείου, είχε δοκιμάσει από όλα τα πιάτα και στο τέλος είχε στείλει να της φέρουν χάμπουργκερ. Μια άλλη ιστορία είχε να κάνει με μια πόρνη που στάλθηκε στον όροφο που φρουρούσε ο Άνταμς ένα βράδυ. Παρατήρησαν ο ένας τον άλλο κατά την είσοδο της και όταν έφευγε μετά από μία ώρα λέγεται πως αυτή του είπε: «τουλάχιστον εσύ μπορείς να διαβάζεις όσο είσαι στη δουλειά».


Τα Χριστούγεννα του 1976 δεν είχε ξανά δουλειά ως συγγραφέας και με κατάθλιψη επέστρεψε να μείνει με τη μητέρα του. Τα πράγματα άλλαξαν όμως και ο Άνταμς έγινε παραγωγός ραδιοφώνου στο BBC και έφτασε για να γίνει ένας σεναριογράφος της σειράς Doctor Who.
Γυρίστε το Γαλαξία με Οτοστόπ
Ήταν μια ιδέα για μία κωμική ραδιοφωνική σειρά επιστημονικής φαντασίας που άρχισε ο Άνταμς με τον ραδιοφωνικό παραγωγό Σάιμον Μρετ στο BBC Radio 4 το 1977. Ο Άνταμς έφτιαξε το σχεδιάγραμμα ενός πιλοτικού επεισοδίου.

Όπως είδε δηλώσει την ιδέα για τον τίτλο «Γυρίστε το Γαλαξία με Οτοστόπ» (‘The Ηitchhiker’s Guide to the Galaxy’) την βρήκε όσο κείτονταν μεθυσμένος σε ένα λιβάδι στο Ινσμπρουκ της Αυστρίας, κοιτάζοντας τα άστρα. Αστειευόμενος έλεγε πως είχε πει στο BBC πως βρισκόταν στην Ισπανία.


Περιπλανιόταν στην επαρχεία κρατώντας ένα βιβλίο που λεγόταν Hitch-hiker’s Guide to Europe, όταν έφτασε σε μία πόλη που όλοι ήταν ή κωφάλαλοι ή δεν μιλούσαν κάποια γλώσσα που να καταλαβαίνει. Αφού περιπλανήθηκε και ήπιε για κάμποση ώρα, πήγε για ύπνο στη μέση ενός λιβαδιού και εμπνεύστηκε από την αδυναμία του να επικοινωνήσει με τους κατοίκους του χωριού. Αργότερα είπε πως λόγω των πολλών φορών που είχε διηγηθεί την ιστορία αυτή είχε πάψει να θυμάται την στιγμή της σύλληψης αυτή καθεαυτή, αλλά θυμόταν μόνο τον εαυτό του να την εξιστορείται.

Το «Γυρίστε τον Γαλαξία με Οτοστόπ» είναι το πιο γνωστό του έργο. Ξεκίνησε ως ραδιοφωνική κωμωδία το 1978 πριν καταλήξει να γίνει μια «τριλογία» πέντε βιβλίων, που έχει πουλήσει περισσότερο από 15 εκατομμύρια αντίτυπα όσο ζούσε ο Άνταμς, μια τηλεοπτική σειρά (επίσης του BBC), διάφορα θεατρικά έργα, κόμικ, ένα βιντεοπαιχνίδι, και τελικά το 2005, μετά τον θάνατο του Άνταμς, μια ταινία.
Έγραψε επίσης το Ο Ντερκ Τζέντλυ ακολουθεί τη γάτα (Dirk Gently's Holistic Detenctive Agency -1987), το ΑΡΡΓΚ - Αδιάφοροι Ροκ Ρυθμοί Για Γρήγορα Κέρδη (The Long Dark Tea-time of the Soul -1988), και The meaning of liff (1983), Last chance to see και τρεις ιστορίες για την τηλεοπτική σειρά Ντόκτορ Χού (Doctor Who). Μια μεταθανάτια συλλογή της δουλειάς του, η οποία περιλαμβάνει και ένα μισοτελειωμένο μυθιστόρημα, εκδόθηκε το 2002 με τίτλο The Salmon of Doubt.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ντάγκλας Άνταμς: Η Google τιμά με doodle τα 61α γενέθλια του
Ντάγκλας Άνταμς: Γυρίστε τον Γαλαξία με οτοστόπ (VIDEO)

Σήμερα... 11/3

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! 
ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις