Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Πλούτωνας ή Άδης

Πλούτωνας ή Άδης
Ο Ποσειδών είναι θεός νοητικός και δημιουργικός, αυτός που υποδέχεται τις ψυχές που κατεβαίνουν στον κόσμο της γένησης, ενώ ο Άδης είναι θεός νοητικός και δημιουργικός, αυτός που ελευθερώνει τις ψυχές από τον κόσμο της γένεσης. Δεδομένου οτι η σύνολη κυκλική πορεία μας διαιρείται σε τρία μέρη - στην πριν από τον κόσμο της γένεσης ζώνη του Δία, στην εντός του κόσμου της γένεσης ζώνη του Ποσειδώνα και στη μετά τον κόσμο της γένεσης ζώνη του Πλούτωνα -, είναι εύλογο ο Πλούτων, προσδιοριζόμενος βάσει του νου, να στρέφει τα τέλη προς τις αρχές, ολοκληρώνοντας μια κυκλική πορεία χωρίς αρχή και τέλος, όχι μόνο προκειμένου για τις ψυχές αλλά και για τη σύμπασα δημιουργία τόσο των σωμάτων όσο και γενικώς των περιφορών, προκαλώντας την ανέλιξη από το αΪδιο,όπως στην περίπτωση της ανέλιξης των κινήσεων των αστρικών ψυχών και των σχετιζόμενων με τον κόσμο της γένεσης και τα παρόμοια. Ο Δίας εξάλλου, κυβερνά τη ζωή των προ του κόσμου της γένησης των ψυχών.
Ορισμένους που ερμηνεύουν λανθασμένα το όνομα του Πλούτωνα με βάση τον πλούτο που δίνει η γη από τους καρπούς και τα μέταλλα, και το όνομα Άδης με βάση το <<αΪδες>>(αόρατο), το σκοτεινό και το φοβερό επικρίναι στο σημείο αυτό του διαλόγου ο Σωκράτης, οδηγώντας τα δύο ονόματα σε σημασιολογική ταύτιση. Τον Πλούτωνα, αφ ενός, ως νού στον πλούτο της φρόνησης, και τον Άδη αφετέρου, στον νου τον <<ειδότα>>(που γνωρίζει) τα πάντα. Πράγματι, <<ο θεός τούτος είναι σοφός>>, και με την κάθαρση που κάνει μετά θάνατον στις ψυχές τις ελευθερώνει από τον κόσμο της γεννήσεως. Διότι το <<αΪδές>>, καθώς εξηγούν λανθασμένα κάποιοι, δεν είναι κακό, ούτε άλλωστε και ο θάνατος είναι κακό, μολονότι μερικοί θεωρούν υπό το κράτος πάθουν πως είναι αΪδές. Είναι αΪδές και υπέρτερο του εμφανούς. όπως σύμπασα η περιοχή του νοητού. Ο νούς λοιπόν σε κάθε τριάδα των όντων συσπειρώνει τον εαυτό του προς το Όν παριστώντας την πατρική αιτία με κύκλο. (Πρόκλος, Εις τον Κρατύλον Πλάτωνος εκλογαί χρήσιμοι, 152-153)

----------------------------------------------------------------
Γνωρίζει συνεπώς ο Πλάτων ότι στο βασίλειο του Άδη είναι γένη θεών, δαιμόνων και ψυχών οι οποίες, μαγεμένες από τις εκεί Σειρήνες, σχηματίζουν από τον γύρω από τον θεό χορό.(Πρόκλος, Εις τον Κρατύλον Πλάτωνος εκλογαί χρήσιμοι, 158)
------------------------------------------------------------------------
Σύμβολο του Πλούτωνος έκαμαν τον πορφυρό χιτώνα, δηλώνοντας το φως που έχει δύσει κάτω από τη γη, ενώ το ακρωτηριαμένο σκήπτρο το έδωσαν στον Σάραπι ως σύμβολο της κάτω δυνάμεως, οπως και το σχήμα του χεριού που χάνεται στο αφανές. Ο Κέρβερος είναι τρικέφαλος, επειδή τρεις είναι οι άνω οικοθεσίες του Ηλίου: ανατολή, μεσημβρία, δύση. (Πορφύριος, Περί Αγαλμάτων 11)

Κεραλοιφή (μυστική συνταγή της γιαγιάς)

Κεραλοιφή (μυστική συνταγή της γιαγιάς)
Η κεραλοιφή της φωτογραφίας χρησιμοποιείται παντού, ναι καλά διαβάζετε παντού! Φτιαγμένη δια πάσαν νόσον, χάρη στα πολύ πλούσια θεραπευτικά υλικά της.
Μια αλοιφή που κάνει απλά… τα πάντα!
Ενυδατώνει τα σκασμένα, από το κρύο, χέρια
Μαλακώνει και περιποιείται σκασμένες φτέρνες, αγκώνες και γόνατα
Είναι άριστο ενυδατικό για όλο το σώμα
Είναι κατάλληλη για τα χείλη, ως lip balm
Καταπραΰνει θερμικά και ηλιακά εγκαύματα
Περιποιείται τα συγκάματα στα μωρά
Είναι καλό αντισηπτικό για πληγές και εκδορές
Είναι κατάλληλη για τη ξηροδερμία του τριχωτού
Ιδανική για την ξηροδερμία γενικότερα και τις σκασμένες θηλές των μαμάδων!
Κατάλληλη για τσιμπήματα κουνουπιών και λοιπών εντόμων και για την αντιμετώπιση του επιχείλιου έρπη.

Αποτελείται από αγνό μελισσοκέρι, βούτυρο καριτέ, βούτυρο κακάο, λάδι καρύδας, βαλσαμόλαδο, χαμομηλέλαιο, λάδι αλόης, αμυγδαλέλαιο, λάδι jojoba, βιταμίνη Ε και αιθέριο έλαιο λεβάντας.
Τι άλλο θέλετε από μια αλοιφή;

Λαζάνια με σπανάκι

 
Κάντε κλικ στον τίτλο ή τη φωτογραφία για να δείτε την εκτέλεση της συνταγής.
icookgreek.com|Από Christina Tsamoura

Πομακοχώρια: Μέδουσα!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε φωτογραφία από ΘΡΑΚΗ.
 
Πομακοχώρια: Μέδουσα!
Τα πομάκικα χωριά απαντώνται σε ολόκληρο το μήκος των συνόρων της Θράκης με τη Βουλγαρία, όμως χωρίς καμία αμφιβολία η περιοχή του Εχίνου, που διοικητικά υπάγεται στον Νομό Ξάνθης, συμπεριλαμβάνει τα περισσότερα (περίπου 20 τον αριθμό) κι αυτά με τους περισσότερους κατοίκους.
Οι Πομάκοι είναι περήφανος λαός, εγκάρδιοι και ζεστοί άνθρωποι, ακάματοι δουλευτές της άγονης γης. Δυστυχώς στα χωριά τους δεν υπάρχει ακόμη αξιόλογη τουριστική υποδομή, αν και διαθέτουν όλα τα προσόντα για να αναπτύξουν τον οικολογικό, θρησκευτικό, πολιτισμικό και ιαματικό τουρισμό. Πρέπει με πρωτοβουλία του κράτους και τη συνεργασία ντόπιων παραγόντων να δημιουργηθούν μικροί παραδοσιακοί ξενώνες, ώστε να δοθεί το έναυσμα σε περισσότερους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τούτο τον ιδιαίτερο τόπο.
Το χωριό Μέδουσα, απέχει 22 χλμ. από τον Εχίνο και είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πομάκικα χωριά, με άφθονα καλοδιατηρημένα σπίτια και μικρά καπνοχώραφα, που μοιάζουν σαν να έχουν σκορπιστεί με επιμέλεια γύρω από την κοίτη του Ξεροπόταμου. Το καλοστεκούμενο μονότοξο γεφύρι δρασκελίζει το ποτάμι και ενώνει μαζί με το νεότευκτο τσιμεντένιο τις δυο αντικριστές γειτονιές.
----------------------------------------------------------
Δείτε τη θέση της Μέδουσας στον χάρτη --> http://wikimapia.org/10371097/el/Μέδουσα-
----------------------------------------------------------
Πληροφορίες από άρθρο του Θοδωρή Αθανασιάδη, ΕΘΝΟΣ, Ταξίδι 21/1/2013
Φωτογραφία, από Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα --> http://goo.gl/4X0Dqb
 

ΚΩΣ: Η ΕΞΩΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ


Μνημεία και κάστρα μοναδικής αξίας, αλλά και φυσικά τοπία σπάνιας ομορφιάς. Ανακαλύψτε το νησί του Ιπποκράτη
discovergreece.com

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 1912-1923


. , ,,, . . Μακεδονία, 1912-1923: Από την πολυεθνική αυτοκρατορία στο εθνικό κράτος . . γράφει ο Λουκιανός Ι. Χασιώτης . . Α. ΟΙ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ . 1. Αίτια...
eistorias.wordpress.com

...ένδειξη 3 σοβαρών παθήσεων

 
Υγεία - Αν και ο φυσιολογικός κύκλος ζωής της στύσης φέρνει αναπόφευκτες μεταβολές στη σεξουαλική λειτουργία του άντρα όσο περνούν τα χρόνια, μια πιθανή δυσλειτουρ
biologikaorganikaproionta.com

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΖΗΤΡΟΣ
"Ο Αρριδαίος λοιπόν (...) μετέφερε τη σορό του βασιλιά από τη Βαβυλώνα στην Αίγυπτο. Ο Πτολεμαίος τιμώντας τον Αλέξανδρο προϋπάντησε τη σορό του φτάνοντας με στρατιωτική δύναμη στη Συρία (...) αποφάσισε τη στιγμή εκείνη να μην τη μεταφέρει στο ιερό του Άμμωνα, αλλά να την ενταφιάσει στην πόλη που ο βασιλιάς είχε κτίσει και που ήταν η πιο ονομαστή σχεδόν απ' όλες τις πόλεις της οικουμένης. Κατασκεύασε λοιπόν ένα τέμενος αντάξιο για το μέγεθος και την κατασκευή του με την φήμη του Αλέξανδρου (...).
Από τον έβδομο τόμο της σειράς ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ του Διόδωρου Σικελιώτη (Μ. Αλέξανδρος -επικράτηση των Μακεδόνων, εκστρατεία στην Ασία, θάνατος και ταφή του στρατηλάτη- και οι πόλεμοι των διαδόχων).
Εισαγωγή, μετάφραση, σχόλια: Θεόδωρος Γ. Μαυρόπουλος

Οι “4 εντολές” για να μην πάθετε άνοια

Τα 13 πράγματα που δεν κάνουν οι ψυχικά δυνατοί άνθρωποι


Υγεία - Τι είναι αυτό που κάνει τους επιτυχημένους επιχειρηματίες “ανθεκτικούς» και δυνατούς να ανταποκρίνονται σε οτιδήποτε βρεθεί στο δρόμο τους; Πολλά άρθρα...
biologikaorganikaproionta.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις