Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ.

 
ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ
ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ: "Όταν ακούσετε ότι τα νερά του Ευφράτη τα κόβουν ψηλά οι Τούρκοι με φράγματα, να ξέρετε ότι ήδη μπήκαμε στην προετοιμασία του Αρμαγεδώνα και διακόσια εκατομμύρια στρατός θα διαβεί τον Ευφράτη για την Μέση Ανατολή..."
Σύμφωνα με την εφημερίδα του Λιβάνου, Αλ Αχμπάρ, οι Τούρκοι έχουν μπλοκάρει την ροή του Ευφράτη στην Συρία. Απειλείται όχι μόνο ο πληθυσμός της Συρίας αλλά και του Ιράκ, Η στάθμη του νερού στην λίμνη Άσαντ έπεσε κατά έξι μέτρα και εκατομμύρια Σύριοι έμειναν χωρίς πόσιμο νερό. Αν η στάθμη του νερού στη λίμνη πέσει άλλο ένα μέτρο θα τεθεί το φράγμα εκτός δράσης.
Η Τουρκία έχει παραβιάσει τις διεθνείς υποχρεώσεις και απέκλεισε πλήρως την ροή του νερού του Ευφράτη. Η Άγκυρα είχε αρχίσει μια σταδιακή μείωση της παροχής νερού πριν από δυόμισι μήνες και πριν από δύο εβδομάδες την σταμάτησε εντελώς.
Οι ηγέτες των ισλαμιστών δεν προτίθεται να προβούν σε αλλαγές στην λειτουργία του φράγματος. Οι συνέπειες των τουρκικών εγκλημάτων γίνονται ήδη αισθητές στο ανατολικό τμήμα της επαρχίας του Χαλεπίου.
Η Τουρκία είναι επίσης μία από τις τρεις χώρες (μαζί με την Κίνα και το Μπουρούντι) που δεν έχουν υπογράψει τη διεθνή σύμβαση για την χρήση των διεθνών υδατορευμάτων, που υιοθετήθηκε από τον ΟΗΕ το 1997.
http://veteranos.gr/
_________

Η φράση που -σύμφωνα με την μαρτυρία ενός προσκηνητή- είχε πει ο Άγιος Παΐσιος για τους Γάλλους:
«Άστους αυτούς, που μαζεύουν τους Μουσουλμάνους και χτίζουν τζαμιά. Αργότερα, θα καταλάβουν τι συμβαίνει και τότε θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέτρα εναντίον τους. Θα δείτε τι θα κάνουν», ήταν τα λόγια του Άγιου όπως καταγράφονται στις «Μαρτυρίες Προσκυνητών», στον Τόμο Β', σελίδα 365.

Γιόζεφ Πιλάτες ο ασθενικός γερμανός

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Απέκτησε 26 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και χαρακτηρίστηκε ως ο πιο παραγωγικός εφευρέτης της γενιάς του
mixanitouxronou.gr

Μπουτάκια κοτόπουλου με ρύζι στο ταψί

Μπουτάκια κοτόπουλου με ρύζι στο ταψί

Μπουτάκια κοτόπουλου με ρύζι στο ταψί

Υλικά

  • 6 μπουτάκια κοτόπουλο
  • 2 κούπες ρυζί σπυρωτό
  • 3 κούπες νερό και 3 κούπες ζωμό από το κοτόπουλο
  • χυμός 1 μέτριου λεμονιού
  • 1/2 κούπα ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

  1. Βάζουμε τα μπουτάκια να βράσουν για 20' περίπου σε αλατισμένο νερό (ξαφρίζοντάς τα πριν όσο χρειάζεται).
  2. Αδειάζουμε το ρύζι στο ταψί και το απλώνουμε στον πάτο. Ρίχνουμε το νερό ανακατεμένο με το ζουμί (αν θέλουμε δε βάζουμε καθόλου νερό, μόνο ζουμί) πάνω στο ρύζι, βάζουμε και τα μπουτάκια, τους ρίχνουμε το λεμόνι και το ελαιόλαδο να πάει παντού, αλατοπιπερώνουμε, αν χρειάζεται, και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° C για 1 ώρα και κάτι -μέχρι να ροδίσουν.

παπουτσάκια ζεστά

Το λιβάνι εξουδετερώνει τα καρκινικά κύτταρα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Για πρώτη φορά, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Λέιτσεστερ απέδειξαν τη δυνατότητα θεραπείας του καρκίνου...
www.diaforetiko.gr

Το καινούργιο κεφάλι της Λερναίας Ύδρας

http://www.oanagnostis.gr/to-kenourgio-kefali-tis-lerneas-idras/

Το καινούργιο κεφάλι της Λερναίας Ύδρας

στις 30 Δεκεμβρίου, 2014

imerologioenosdeilou_feat-360x240

του Κώστα Ακρίβου(Για το ημερολόγιο ενός δειλού του Β.Παπαθεοδώρου).

Αν ήθελε κανείς να απομονώσει δύο στοιχεία από τα γνωρίσματα που χαρακτηρίζουν το σύνολο των έργων του Βασίλη Παπαθεοδώρου, αυτά θα έλεγα πως είναι καταρχήν η πρωτοτυπία της θεματολογίας του, συνδυασμένη με αρκετή δόση συγγραφικής τόλμης, και κατά δεύτερο η αφηγηματική γλαφυρότητα που διακρίνει τα δεκατέσσερα μέχρι στιγμής βιβλία του.
Οι χαρακτήρες που κατοικούν τη μυθοπλασία του Β. Παπαθεοδώρου είναι τόσο εύγλωττοι και αληθοφανείς στη δράση τους, ώστε δεν χρειάζεται μεγάλος κόπος για να τους εγγράψει η φαντασία του αναγνώστη στο οικείο κοινωνικό του περιβάλλον. Τους διαποτίζει το άρωμα της καθημερινότητας, γίνονται άμεσα και απτά ο καθρέφτης των συνηθισμένων ανθρώπων που κυκλοφορούν γύρω μας αλλά ταυτόχρονα και του ίδιου του εαυτού μας. Πρέπει ωστόσο να διευκρινιστεί ότι δεν πρόκειται για γλαφυρότητα που κλίνει προς την αφηγηματική και κατά συνέπεια την αναγνωστική ευκολία, το αντίθετο μάλιστα. Με χαρακτήρες πειστικούς και ευδιάκριτους εκείνο που πετυχαίνει η γραφή του Β. Παπαθεοδώρου είναι να κερδίσει την απρόσκοπτη αφηγηματική ροή, για να έρθει αβίαστα και εντελώς φυσικά να διαποτίσει τη συνείδηση του αναγνώστη με την προβληματική και την αγωνία του. Όσο δε για την πρωτοτυπία και τη συνεπακόλουθη τόλμη των θεμάτων που πραγματεύεται, καλύτερη απόδειξη από το τελευταίο του μυθιστόρημα Το ημερολόγιο ενός δειλού δεν υπάρχει.
Ο σχολικός εκφοβισμός, αλλιώς bullying, είναι ίσως το χειρότερο απόστημα του σημερινού σχολείου. Η λεκτική και η σωματική βία ανάμεσα μαθητές και μαθήτριες, γυμνασίου και λυκείου, είναι μαζί με την εμφάνιση της Χρυσής Αυγής στα σχολεία αυτά τα φαινόμενα που όχι μόνο υποβαθμίζουν την όποια ποιότητα του σημερινού σχολείου, δημόσιου και ιδιωτικού, αλλά και τα στοιχεία που προοιωνίζονται ένα μάλλον ζοφερό μέλλον της ήδη προβληματικής μας κοινωνίας. Όλοι συμφωνούμε πως επιδίωξη και ζητούμενο στις μέρες μας είναι η συνεργασία των μαθητών και η από κοινού δράση για την επίτευξη ενός κοινωνικού μοντέλου όπου θα πρυτανεύει το πνεύμα της αλληλεγγύης. Όμως κάτι τέτοιο δυστυχώς εγγράφεται στη σφαίρα του ευχολογίου, γιατί όσο θα συνεχίσει να υπάρχει και να γιγαντώνεται το κλίμα της ειρωνείας, του αποδοκιμαστικού βλέμματος, του χλευασμού, της απόρριψης, της κρυφής ή φανερής βιαιοπραγίας, οι έννοιες της συμπαράστασης και της φιλίας όλο και θα απομακρύνονται. Οι δύο πρωταγωνιστές του μυθιστορήματος δεν είναι παρά ενδεικτικά πρόσωπα μιας αρρωστημένης κατάστασης που απλώνεται σαν πανώλη στο σημερινό σχολείο, γι’ αυτό άλλωστε η αφήγηση του συγγραφέα διαποτίζεται από ένα άρωμα θλίψης, όσο κι αν προσπαθεί να ελαφρύνει αυτό το κλίμα με δόσεις χιούμορ – δηλωτικό κι αυτό γνώρισμα της γραφής του Β. Παπαθεοδώρου.
Οι απόψεις που ακολουθούν είναι από πρόσωπα που βιώνουν το γεγονός του σχολικού εκφοβισμού, καθώς πρόκειται για μαθητές που διάβασαν το βιβλίο. Συγκεκριμένα πρόκειται για τέσσερις μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν στη Β΄ τάξη του Γυμνασίου Ιωλκού, στον Άνω Βόλο.

Το Ημερολόγιο ενός δειλού περιγράφει την καθημερινή βιαιότητα ανάμεσα στα παιδιά, ενώ αναλύει τις ψυχολογικές μεταπτώσεις τόσο του θύματος όσο και του θύτη. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για ένα μυθιστόρημα όπου ο συγγραφέας μέσα από αυτό προσπαθεί να “σηκώσει” το ηθικό των θυμάτων στον σημερινό κόσμο που ζούμε. Έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο θυμός, η βία, η έχθρα και όχι η φιλία και η αγάπη. Το συνιστώ σε όλα τα παιδιά του γυμνασίου, αγόρια και κορίτσια, είτε έχουν ασκήσει είτε έχουν υποστεί κάποια μορφή βίας. Γιατί; Μα για να διαπιστώσουν ότι υπάρχουν δύο “φάρμακα” που ίσως οδηγούν στη λύση του προβλήματος: όχι η δειλία και ο φόβος, αλλά ο χρόνος και προπάντων η τόλμη.
Χριστίνα Μ.
Είναι ένα καλογραμμένο βιβλίο που κάνει κλικ και ζουμάρει σ’ ένα δύσκολο και επίκαιρο θέμα, το bullying. Γραμμένο με αμεσότητα και ξεκάθαρα νοήματα μπορεί να διαβαστεί απ’ όλα τα παιδιά της ηλικίας μου. Μας δίνει να καταλάβουμε ότι δυστυχώς, εκτός από την οικονομική κρίση, υπάρχει η κρίση ανθρωπιάς που εμφανίζεται κυρίως με τη μορφή της βίας. Το μυθιστόρημα μας παρουσιάζει με έξυπνο τρόπο δύο εκ διαμέτρου αντίθετους χαρακτήρες. Ο Νίκος και ο Θοδωρής, ο θύτης και το θύμα. Ο πρώτος είναι βίαιος, εγωιστής και στην αντίπερα όχθη ένα παιδί ευαίσθητο, ευγενικό και ήρεμο. Δυστυχώς έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση και αφήνει να τον στοχοποιούν και να τον εκμεταλλεύονται. Ο συγγραφέας χρησιμοποιεί και άλλους χαρακτήρες που παίρνουν μέρος στη δράση. Έτσι, υπάρχει η ομάδα που αδιαφορεί και προσπερνά το πρόβλημα γιατί δεν την αγγίζει, ο ομάδα που για να είναι in συμμετέχει, εκείνη των αλλοδαπών που για να μην περιθωριοποιηθούν εθελοτυφλούν και γενικά όλοι κατά κάποιο τρόπο είναι μάρτυρες των βίαιων περιστατικών. Το bullying εξελίσσεται με διάφορες μορφές: ψυχολογικά, λεκτικά, ηλεκτρονικά. Το τέλος του βιβλίου βέβαια έρχεται να δικαιώσει το θύμα και να ανατρέψει όλη την κατάσταση. Εδώ είναι που ο αναγνώστης συνειδητοποιεί τη θέση του καθενός, αλλά και πόσο εύκολα μπορούν να ανατραπούν οι ρόλοι. Έτσι λοιπόν συμβαίνει  αυτό που έλεγε ο Γκάντι: “Το κακό που προξενεί η βία είναι μόνιμο”, όμως ο συγγραφέας του βιβλίου μάς λέει με τον τρόπο του ότι πάντα το καλό θα βρίσκει τον τρόπο να νικάει.
Μαργιάννα Κ.

Το βιβλίου “Το ημερολόγιο ενός δειλού” του Βασίλη Παπαθεοδώρου μού “μίλησε”, είναι ένα βιβλίο συγκινητικό και γραμμένο με μοναδική ζωντάνια. Οι χαρακτήρες του είναι αληθινοί, πραγματικοί, σχεδόν σου θυμίζουν κάποιον. Αναφέρεται στη σχολική βία και στα τραύματα που αφήνουν στο θύμα αλλά και στον θύτη. Παρουσιάζει τα γεγονότα με πρωτότυπο τρόπο και όχι από τη συνηθισμένη οπτική γωνία. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλα τα παιδιά της ηλικίας μου, επειδή η ιστορία μας αφορά και μας αγγίζει όλους.
Αθηνά Α.


“Το ημερολόγιο ενός δειλού” είναι εξαιρετικό και κατά τη διάρκεια που το διάβαζα με είχε εντυπωσιάσει. Είναι ένα μυθιστόρημα που σε “τραβάει” μέσα του, δεν θέλεις να σταματήσεις να το διαβάζεις επειδή έχεις αγωνία για την επόμενη κίνηση κάθε χαρακτήρα. Για να πω την αλήθεια μου, δεν είναι εύκολο, πρέπει να δώσεις όλη σου την προσοχή, γιατί σε καθηλώνει, αλλά και γιατί έχει βαθιά νοήματα. Ο συγγραφέας Βασίλης Παπαθεοδώρου κατάφερε να γράψει ένα βιβλίο που ενδιαφέρει τη νεολαία και ταυτόχρονα την ευαισθητοποιεί γύρω από το πολύ σοβαρό ζήτημα του bullying.
Χριστόφορος Φ.

INFO: Βασίλης Παπαθεοδώρου
Το ημερολόγιο ενός δειλού
Εκδ. Καστανιώτη

Ιουλιανός, ΑΠΑΝΤΑ

 
Κωνσταντίνος Ζήτρος
Ιουλιανός, ΑΠΑΝΤΑ (εισαγωγή, μετάφραση σχόλια: Θεόδωρος Μαυρόπουλος). Εκδόσεις ΖΗΤΡΟΣ (τηλ. 2310 264050 και 210 3626350).
O αυτοκράτορας Ιουλιανός, συγγραφέας του 4ου μεταχριστιανικού αιώνα, ήταν μια ιδιαίτερα αξιοσημείωτη περίπτωση ανθρώπου που στα ελάχιστα χρόνια της ζωής του (συνολικά τριάντα τρία) έκανε παρά πολλά και σε συνθήκες που δεν του έδιναν ψυχική άνεση να γίνει συγγραφέας μεγάλης ποσότητας έργων. Από φιλοσοφική άποψη ανήκε στον χώρο του νεοπλατωνισμού. Υπήρξε αναμφίβολα μια πολύ ενδιαφέρουσα μορφή της ιστορίας.
Κρίθηκε με αυστηρότητα (και όχι χωρίς κάποια αδικία) και το όνομά του συνοδεύτηκε από τους όρους «αποστάτης» ή «παραβάτης». Είναι αλήθεια ότι το πλαίσιο του μη κωδικοποιημένου ως την εποχή του Χριστιανισμού δεν τον βόλευε. Οι θεολογικές-φιλοσοφικές απόψεις του ήταν βαθιά επηρεασμένες από τον Μιθραϊσμό, μια τάση που ήταν κυρίαρχη στα χρόνια που αποτελούν το μεταίχμιο μεταξύ του ρωμαϊκού και του χριστιανικού κόσμου.

κρύα χέρια και πόδια

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Υγεία - Πολλοί άνθρωποι διαμαρτύρονται ότι τα χέρια τους και τα πόδια τους “είναι μονίμως κρύα”, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες και υποστηρίζουν ότι αυτό οφείλ
biologikaorganikaproionta.com

Σύνολο Νυκτών και Τοξοτών Οργάνων Κρήτης

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του Stavros Mavromanolakis.




Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014, ώρα 18:30
Κινηματοθέατρο Αστόρια - Ηράκλειο

Είσοδος: Ελεύθερη
Το Σύνολο Νυκτών και Τοξοτών Οργάνων Κρήτης (ΣΝΤΚ) σας προσκαλεί σ' ένα ταξίδι από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη.... 
Η ορχήστρα της Κρήτης αποχαιρετά τη χρονιά που φεύγει μ' ένα πρόγραμμα
"Άκρως Ελληνικό"

Συμμετέχουν: Γιώργος Μανωλιούδης
και: Βαγγέλης Πυθαρούλης

Καλλιτεχνική επιμέλεια/Διεύθυνση ορχήστρας και χορωδίας:
Μιχάλης Μαρακομιχελάκης

Λυσίας, ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΙ

 
Κωνσταντίνος Ζήτρος
Λυσίας, ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΙ
Πρόλογος: Αθ. Αγγ. Ευσταθίου.
Εισαγωγή, μετάφραση, επιμέλεια, σχόλια: Γ. Α. Ράπτης.
Εκδόσεις ΖΗΤΡΟΣ (2310 264050 και 210 3626350).

Εδώ προβάλλει ένας άλλος Λυσίας, βαθύς γνώστης της διαδρομής της Αθηναϊκής δημοκρατίας από τη γενεσή της –όπως καταγράφεται στον “Επιτάφιο”– προστάτης των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, με οικολογική συνείδηση και υπερασπιστής της Ολυμπιακής Ιδέας, όπως εξυμνείται στον «Ολυμπιακό» του λόγο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις