Πολλές φωτογραφίες της NASA υποδηλώνουν πως υπάρχουν εκεί πάνω εγκαταστάσεις που, προφανώς, κάποιοι της έφτιαξαν...
Ένα νέο video που ήρθε στο φως αναστατώνει τους πάντες...
Λέγεται
πως αποτελεί λαθραίο μέρος μίας ταινίας που σχετίζεται με το Project
Blue Book. Σε αυτήν αποκαλύπτεται ένα ανθρωπόμορφο ον να περπατάει μέσα
στην ερημιά του κρατήρα που βρίσκονται οι αστροναύτες Neil Armstrong και
Edwin "Buzz" Aldrin, της αποστολής Apollo 11.
Γυρίστηκε κατά τη διάρκεια 2 λεπτών σιγής ασυρμάτου. Τότε, η ζωντανή
τηλεοπτική εκπομπή διεκόπη για δύο λεπτά, γιατί όπως υποστηρίχτηκε από
τους υπεύθυνους είχε «υπερθερμανθεί η μηχανή".
Η 16 χιλιοστών ταινία απεστάλη απευθείας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά αποκλείστηκε από την δημόσια μετάδοση.
Πολλοί υποστηρίζουν πως πρόκειται για μία τεράστια συγκάλυψη.
Πολλοί άλλοι υποστηρίζουν ότι το video είναι πλαστό.
Οι γνώμες διίστανται...
Εσείς τι πιστεύετε;
press-news.gr
Εδώ θα βρείτε ένα μωσαϊκό θεμάτων . Κλείσαμε 10ετία και γι αυτό κάποιες αναρτήσεις έχουν αλλοιωθεί. Οι σελίδες που αναφέρω είναι τα νέα μου ιστολόγια που αλληλοστηρίζονται με αυτό εδώ το παλιό ... Σας ευχαριστώ!
Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015
Κάποιος περπατάει στο Φεγγάρι...
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
redder.gr
3
- See more at:
http://www.redder.gr/redder-web/46648/kapoios-perpataei-sto-feggari-kai-den-einai-anthropos-vinteo#sthash.e5EcuxEg.dpuf
3
- See more at:
http://www.redder.gr/redder-web/46648/kapoios-perpataei-sto-feggari-kai-den-einai-anthropos-vinteo#sthash.e5EcuxEg.dpuf
3
- See more at:
http://www.redder.gr/redder-web/46648/kapoios-perpataei-sto-feggari-kai-den-einai-anthropos-vinteo#sthash.e5EcuxEg.dpuf
Κάποιος περπατάει στο Φεγγάρι και…δεν είναι άνθρωπος [Βίντεο]
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015 - 10:33
8120
Υπάρχουν όντα στην Σελήνη; Οι αρχαίοι Έλληνες λέγανε ότι είναι
κατοικήσιμη και πως υπήρχαν και κτίρια, και ακόμα ότι η Ωραία Ελένη ήρθε
από εκεί.
Κάποιος περπατάει στο Φεγγάρι και…δεν είναι άνθρωπος [Βίντεο]
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015 - 10:33
8120
Υπάρχουν όντα στην Σελήνη; Οι αρχαίοι Έλληνες λέγανε ότι είναι
κατοικήσιμη και πως υπήρχαν και κτίρια, και ακόμα ότι η Ωραία Ελένη ήρθε
από εκεί.
Πολλές φωτογραφίες της NASA υποδηλώνουν πως υπάρχουν εκεί πάνω εγκαταστάσεις που, προφανώς, κάποιοι της έφτιαξαν...
Ένα νέο video που ήρθε στο φως αναστατώνει τους πάντες...
Λέγεται πως αποτελεί λαθραίο μέρος μίας ταινίας που σχετίζεται με το Project Blue Book. Σε αυτήν αποκαλύπτεται ένα ανθρωπόμορφο ον να περπατάει μέσα στην ερημιά του κρατήρα που βρίσκονται οι αστροναύτες Neil Armstrong και Edwin "Buzz" Aldrin, της αποστολής Apollo 11.
Γυρίστηκε κατά τη διάρκεια 2 λεπτών σιγής ασυρμάτου. Τότε, η ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή διεκόπη για δύο λεπτά, γιατί όπως υποστηρίχτηκε από τους υπεύθυνους είχε «υπερθερμανθεί η μηχανή".
Η 16 χιλιοστών ταινία απεστάλη απευθείας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά αποκλείστηκε από την δημόσια μετάδοση.
Πολλοί υποστηρίζουν πως πρόκειται για μία τεράστια συγκάλυψη.
Πολλοί άλλοι υποστηρίζουν ότι το video είναι πλαστό.
Οι γνώμες διίστανται...
Εσείς τι πιστεύετε;
press-news.gr
Ένα νέο video που ήρθε στο φως αναστατώνει τους πάντες...
Λέγεται πως αποτελεί λαθραίο μέρος μίας ταινίας που σχετίζεται με το Project Blue Book. Σε αυτήν αποκαλύπτεται ένα ανθρωπόμορφο ον να περπατάει μέσα στην ερημιά του κρατήρα που βρίσκονται οι αστροναύτες Neil Armstrong και Edwin "Buzz" Aldrin, της αποστολής Apollo 11.
Γυρίστηκε κατά τη διάρκεια 2 λεπτών σιγής ασυρμάτου. Τότε, η ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή διεκόπη για δύο λεπτά, γιατί όπως υποστηρίχτηκε από τους υπεύθυνους είχε «υπερθερμανθεί η μηχανή".
Η 16 χιλιοστών ταινία απεστάλη απευθείας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά αποκλείστηκε από την δημόσια μετάδοση.
Πολλοί υποστηρίζουν πως πρόκειται για μία τεράστια συγκάλυψη.
Πολλοί άλλοι υποστηρίζουν ότι το video είναι πλαστό.
Οι γνώμες διίστανται...
Εσείς τι πιστεύετε;
press-news.gr
Κάποιος περπατάει στο Φεγγάρι και…δεν είναι άνθρωπος [Βίντεο]
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015 - 10:33
8120
Υπάρχουν όντα στην Σελήνη; Οι αρχαίοι Έλληνες λέγανε ότι είναι
κατοικήσιμη και πως υπήρχαν και κτίρια, και ακόμα ότι η Ωραία Ελένη ήρθε
από εκεί.
Πολλές φωτογραφίες της NASA υποδηλώνουν πως υπάρχουν εκεί πάνω εγκαταστάσεις που, προφανώς, κάποιοι της έφτιαξαν...
Ένα νέο video που ήρθε στο φως αναστατώνει τους πάντες...
Λέγεται πως αποτελεί λαθραίο μέρος μίας ταινίας που σχετίζεται με το Project Blue Book. Σε αυτήν αποκαλύπτεται ένα ανθρωπόμορφο ον να περπατάει μέσα στην ερημιά του κρατήρα που βρίσκονται οι αστροναύτες Neil Armstrong και Edwin "Buzz" Aldrin, της αποστολής Apollo 11.
Γυρίστηκε κατά τη διάρκεια 2 λεπτών σιγής ασυρμάτου. Τότε, η ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή διεκόπη για δύο λεπτά, γιατί όπως υποστηρίχτηκε από τους υπεύθυνους είχε «υπερθερμανθεί η μηχανή".
Η 16 χιλιοστών ταινία απεστάλη απευθείας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά αποκλείστηκε από την δημόσια μετάδοση.
Πολλοί υποστηρίζουν πως πρόκειται για μία τεράστια συγκάλυψη.
Πολλοί άλλοι υποστηρίζουν ότι το video είναι πλαστό.
Οι γνώμες διίστανται...
Εσείς τι πιστεύετε;
press-news.gr
Ένα νέο video που ήρθε στο φως αναστατώνει τους πάντες...
Λέγεται πως αποτελεί λαθραίο μέρος μίας ταινίας που σχετίζεται με το Project Blue Book. Σε αυτήν αποκαλύπτεται ένα ανθρωπόμορφο ον να περπατάει μέσα στην ερημιά του κρατήρα που βρίσκονται οι αστροναύτες Neil Armstrong και Edwin "Buzz" Aldrin, της αποστολής Apollo 11.
Γυρίστηκε κατά τη διάρκεια 2 λεπτών σιγής ασυρμάτου. Τότε, η ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή διεκόπη για δύο λεπτά, γιατί όπως υποστηρίχτηκε από τους υπεύθυνους είχε «υπερθερμανθεί η μηχανή".
Η 16 χιλιοστών ταινία απεστάλη απευθείας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά αποκλείστηκε από την δημόσια μετάδοση.
Πολλοί υποστηρίζουν πως πρόκειται για μία τεράστια συγκάλυψη.
Πολλοί άλλοι υποστηρίζουν ότι το video είναι πλαστό.
Οι γνώμες διίστανται...
Εσείς τι πιστεύετε;
press-news.gr
Χορός Ζαλόγγου (1803)
http://www.istorikoiperipatoi.gr/16-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%BF%CF%81%CF%8C%CF%82-%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B3%CE%BF%CF%85-1803/
16 Δεκεμβρίου-Χορός Ζαλόγγου (1803)
Το μνημείο που στολίζει σήμερα τον Ιερό Βράχο του σουλίου αποτελεί
αδιάψευστο μάρτυρα της ηρωϊκής αυτοθυσίας των Σουλιωτισσών, ως πράξης
αντίστασης κατά του Οθωμανικού ζυγού. Οι Σουλιώτισσες χόρεψαν τον χορό
του Ζαλόγγου και έπεσα στον γκρεμνό, στις 16 Δεκεμβρίου 1803.
Το Σούλι ή περιοχή των Σουλιωτοχωρίων βρίσκεται στην Κεντρική
Ήπειρο. Ορίζεται από την περιοχή Λάκκα του νομού Ιωαννίνων, τον νομό
Θεσπρωτίας και τον νομό Πρεβέζης. Την περιοχή καλλωπίζουν φυσικά οι
λόφοι του Κουγκίου καιτης Μπίρας. Το ανάγλυφο είναι βραχώδες και
απότομο, προστατεύοντας φυσικά την περιοχή.
Ο χορός του Ζαλόγγου αφορά τις μάχες που έδωσαν οι στρατιώτες του
Αλή Πασά εναντίον των Σουλιωτών. . Κατά τις τελευταίες εκείνες
εκκαθαριστικές επιχειρήσεις, όταν περικυκλώθηκαν τα γυναικόπαιδα των
Σουλιωτών, στην Μονή του Ζαλόγγου, αποφασίστηκε να εξαγοράσουν την
ελευθερία τους με τον θάνατο. Η ηρωϊκή πράξη υμνήθηκε από την δημοτική
μούσα:
Έχε γεια καημένε κόσμε,
έχε γεια γλυκιά ζωή,
κι εσύ δύστυχη πατρίδα
έχε γεια παντοτινή.
Έχετε γεια βρυσούλες, λόγγοι βουνά ραχούλες
έχετε γεια βρυσούλες κι εσείς Σουλιωτοπούλες
Στη στεριά δε ζει το ψάρι
ούτ’ ανθός στην αμμουδιά,
κι οι Σουλιώτισσες δε ζούνε
δίχως την ελευθεριά.
Κώστας Βάρναλης
http://www.istorikoiperipatoi.gr/%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CF%82/
Κώστας Βάρναλης
Ένας κορυφαίος εκπρόσωπος του Ελληνικού Πνεύματος, ο ποιητής Κώστας Βάρναλης, φεύγει από την ζωή στις 16 Δεκεμβρίου 1974.
Ο Κώστας Βάρναλης γεννήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου 1884, στην Ανατολική
Ρωμυλία. Πιθανότατα καταγόταν από το χωριό Βάρνα. Σπούδασε στο Παρίσι
φιλοσοφία, φιλολογία και κοινωνικές επιστήμες, ενστερνιζόμενος την
μαρξιστική θεωρία. Το πρώτο του άρτιο έργο είναι το ποιήμα Προσκυνητής. Το
1924, δίδαξε νεοελληνική λογοτεχνία στην Παιδαγωγική Ακαδημία. Κατόπιν,
εργάστηκε ως δημοσιογραφικός ανταποκριτής. Στην Κατοχή, εγγράφηκε στο
ΕΑΜ και συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση. Το 1959, διακρίθηκε με το
βραβείο Λένιν.
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015
Χριστουγεννιάτικη περιπλάνηση
http://fractalart.gr/lampadaridou/
Χριστουγεννιάτικη περιπλάνηση
της Μαρίας Λαμπαδαρίδου – Πόθου // *
Με την άκρη του ματιού της, την είδε. Ήταν πλάι στο πόδι του κρεβατιού. Μια τόση δα μικρή φωτογραφία. Ασπρόμαυρη. Τσακισμένη στις άκρες. Φαίνεται πως έπεσε καθώς σκάλιζε παλιά άλμπουν και ξεχασμένα κειμήλια. Χρονιάρα μέρα σήμερα και είπε να περιπλανηθεί στις αναμνήσεις της, να θυμηθεί κάποιες ευτυχισμένες στιγμές, να μαλακώσει η ερημιά της. Την έτρεμε τη λήθη. Έτρεμε τη στιγμή που το μυαλό της θα ξεχνούσε. Δεν θα το αφήσω να με ξεχάσει… δεν θα το επιτρέψω, έλεγε έντρομη. Όμως διαπίστωνε πως αυτό γινόταν κάπως ύπουλα, πως ήδη είχε ξεχάσει πολύ σημαντικά πράγματα της περασμένης της ζωής, πράγματα που τα είχε ζήσει με ιερό πάθος.
Κοιτάζει ακόμα την ασπρόμαυρη φωτογραφία στην άκρη του κρεβατιού και προσπαθεί να λυγίσει το σώμα της να την πάρει. Όμως το σώμα πονάει καθώς γέρνει. Πονάνε οι κουρασμένες αρθρώσεις, βγάζουν ένα υπόκωφο βογκητό, θαρρείς, καθώς τα κακόμοιρα κόκαλα, τα δαντελένια πια, τριζοβολούν ανυπεράσπιστα. Κι ένας μικρός πανικός στο βλέμμα της. Με τίποτα δεν μπορώ να τον σταματήσω, τον χρόνο, λέω, χύθηκε μέσα στο σώμα μου και το κατατρώει, με κατάφαγε αλύπητα. Και προσπαθεί να σκύψει με προσοχή να πιάσει τη φωτογραφία.
Με τίποτα, λέει πάλι. Και παίρνει ανάσα.
Χριστούγεννα σήμερα. Τα περίμενε πώς και πώς. Κι ούτε ήξερε γιατί. Για να ψάξει στα χρονοντούλαπα των αναμνήσεων ίσως. Για να πονέσει. Ο πόνος κρατά τη μνήμη ζωντανή. Είχε ανάγκη να πονέσει. Να νιώσει ευγνωμοσύνη που πόνεσε. Κάθε χρόνο σαν σήμερα πήγαιναν σε ένα μικρό σπίτι που είχαν στην εξοχή και εκεί στόλιζαν το δέντρο. Έκοβαν ένα κλαδί από το βουνό και το έστηναν πλάι στο τζάκι. Ύστερα κοίταζαν από το μεγάλο παράθυρο που έβλεπε στον κήπο. Τα δέντρα γυμνά. Το τοπίο γκρίζο. Όμως εκείνα τα Χριστούγεννα που κυριαρχούν στο μυαλό της ήταν χιονισμένα. Από την παραμονή είχε αρχίσει να το στρώνει. Και το πρωί όλα ήταν κατάλευκα, σαν να είχαν βγει από χριστουγεννιάτικο παραμύθι. Η καρδιά της σκίρτησε. Αν υπάρχει ευτυχία στον βίο, ήταν εκείνες οι στιγμές, σκέφτεται τώρα. Και λυπάται, πολύ λυπάται, που δεν το ήξερε τότε, να τις ζήσει πιο δυνατά, πιο απόλυτα. Πρέπει να τις θυμηθώ μία μία, σκέφτεται πάλι, να τις ζήσω ξανά, να τις κάνω καταδικές μου, μπορώ άραγε; Αυτό το επιτρέπει ο χρόνος;
Ή τις παίρνει κι αυτές, τις αλλοιώνει, τις γεμίζει ομίχλη θαμπή.
Κάθεται πάνω στο κρεβάτι γιατί το σώμα της πόνεσε να στέκεται τόση ώρα ακίνητο μέσα στις θύμησες. Τα δάχτυλά της σφίγγουν τη φωτογραφία. Ακόμα δεν την είδε. Σαν να τη φοβάται. Τον φοβάται τον πόνο που ίσως θα νιώσει βλέποντας το πρόσωπό του. Κι ας υπήρχε παντού γύρω της. Από τότε που έφυγε, το πρόσωπό του είχε πια ενωθεί με καθετί που κοίταζε. Λες και ήταν διάχυτο μέσα στο τοπίο. Προπαντός στα τοπία που κοίταξαν μαζί. Αυτά τα κοίταζε με το δικό του βλέμμα. Κι ας μην το καταλάβαινε ακριβώς. Ήταν σίγουρη πως το βλέμμα του ήταν εκεί, χωνεμένο μέσα στο τοπίο εκείνο που το κοίταξε μαζί του ευτυχισμένη. Κάπως έτσι. Και δεν την ενδιέφερε να το αναλύσει αυτό. Φτάνει που το ζούσε με την καρδιά της. Που τον ένιωθε ένα με το τοπίο. Μόνο που τότε δεν ήξερε. Ποτέ δεν ξέρουμε αυτό που ακριβώς ζούμε. Είναι σαν να μας ξεφεύγει το πιο ουσιώδες. Όμως πρέπει να βρω κι αυτό που μου ξέφυγε, τότε. Πώς το επέτρεψα να ζήσω τόσο ελλειπτικά. Τόσο φευγαλέα.
Ήταν πράγματα που τα προσπερνούσε έτσι απαρατήρητα. Και θυμώνει τώρα.
Δεν ήξερε πόσο σημαντική ήταν και η μία μικρή στιγμή της ζωής της. Πόσο μοναδική την κάνει το γεγονός ότι, την ίδια εκείνη στιγμή που υπάρχει, χάνεται.
Α, πώς δεν το ήξερε αυτό!
Πώς δεν το είχε προσέξει!
Ήταν αυτό ακριβώς που πάντα της ξέφευγε.
Όμως ήταν ευτυχισμένη. Και το προσπερνούσε χωρίς πόνο.
Δεν είχε καιρό να πονέσει.
Για φαντάσου! Κάποτε δεν είχε καιρό για τον πόνο!
Στην ευτυχία δεν έχουμε καιρό για τέτοια, σκέφτεται τώρα.
Και τα μάτια της γεμίζουν δάκρυα.
Μπορεί και να μην καταδεχόμουν να πονέσω, λέει.
Τόσο αθώοι είμαστε μπρος σε αυτό που μας εξουσιάζει.
Τόσο αθώους μας θέλει ο χρόνος για να γίνουμε τα τέλεια θύματα του.
Όμως το μυαλό μου δεν θα το εξουσιάσεις!
Όσο πονάει, θα είναι ζωντανό και θα σε μάχεται, λέει πάλι και κάπου φοβάται την Ύβρι.
“… ανέτειλε τω κόσμω το φως …” Ο ψαλμός που ακούγεται από το ραδιόφωνο τη συνεπαίρνει. Τι λόγος Θεέ μου! Λες και τον ακούει πρώτη φορά. Ή μήπως κάθε φορά είναι ένα καινούριο φως; Λες να ανατέλλει για τον καθένα ξεχωριστά; Και για μένα; Μπορεί να ανατείλει και για μένα; Χα! Και τι είμαι εγώ! Ανατέλλει για τον κόσμο, για τον άνθρωπο, αυτόν τον βασανισμένο, τον τυραγνισμένο. Όμως κι εγώ το ίδιο είμαι. Επομένως ανατέλλει και για μένα, λέει πάλι. Κι η ψυχή της γαληνεύει. Δεν είμαι ολομόναχη στην ερημιά. Μεγαλώνει τον ήχο στο ραδιόφωνο ν” ακούσει καλύτερα. “… και επί γης ειρήνη!” συνεχίζει ο ψαλμός. Κι εκείνη το βάζει στο πιο δυνατό. Το βάζει ξανά να το ακούσει πολλές φορές. Μπορεί; Θα μπορούσε άραγε αυτή η επί γης ειρήνη… Ή μήπως είναι από τα θαύματα που θυμώνουν αν δεν τα πιστέψεις; Από τα θαύματα, που πρέπει να πιστέψεις στο “αδύνατο” για να γίνουν;
Αν όλοι βάζαμε ένα χέρι βοηθείας σ” αυτό το ανατέλλον φως, μήπως…”
Η σκέψη τη γεμίζει ενέργεια. Το σώμα της σβέλτο και δυνατό, σαν νεανικό. Κι ο πόνος άφαντος.
Φοράει το καλό της φόρεμα. Χτενίζεται όμορφα. Ανοίγει το παράθυρο να μπουν οι χριστουγεννιάτικοι ήχοι, οι εικόνες του δρόμου με τα στολισμένα δέντρα, οι ομιλίες των λιγοστών περαστικών.
Αισθάνεται πως συμμετέχει κι εκείνη στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα. Κι αυτό είναι θαυμάσιο!
Ετοιμάζει ένα πλούσιο πρωινό και αποφασίζει να δει τη φωτογραφία.
Ένα τρέμουλο στο χέρι καθώς την κρατά. Πρέπει να βάλει τα γυαλιά της γιατί τα πρόσωπα δεν διακρίνονται καθαρά. Προσπαθεί να ξεπεράσει τον φόβο. Όμως γιατί φοβάται να τον δει; Αφού είπε, αγαπά τον πόνο που κρατά τη μνήμη ζωντανή.
Είπε, η αγάπη είναι πόνος.
Ή αλλιώς: Ποτέ η αγάπη χωρίς λίγος πόνος!
Αυτό που βρίσκω τόσο θαυμάσιο, όπως θα έλεγε η Ουίννυ!
Και παίρνει βαθιά ανάσα.
Σκύβει και κοιτάζει τη φωτογραφία. Τη φέρνει κοντά στα αδύνατα μάτια της να τη δει καλά.
Οι δυο τους αγκαλιασμένοι και γελούν.
Α, τι όμορφοι που είναι!
Και χαμογελά κι εκείνη. Αυτό δεν μπορεί να το εξουσιάσει ο χρόνος, λέει δυνατά να το ακούσει.
Έχει ανάγκη να νιώσει πως το άκουσε και ο Χρόνος!
Γιατί είναι σαν να τον εκδικείται τώρα.
Δεν μπορεί να τα πάρει όλα. Τη μνήμη μας δεν μπορεί να την πάρει. Είναι δική μας. Και ό,τι αναβιώνει μέσα της το καθιστά ιερό η αγάπη.
Το μ ε τ α – π ο ι ε ί σε Άγγελο με σεντιφένιο σώμα και μάτια που ακυρώνουν τη στάχτη.
Καλά Χριστούγεννα! λέει, χαμογελώντας ακόμα.
Και το φως εκείνο το άκτιστο, που λάμπει γύρω της πανύψηλο, καλά Χριστούγεννα, της απαντά.
*
Η Μαρία Λαμπαδαρίδου Πόθου γεννήθηκε στη Μύρινα Λήμνου. Είναι πτυχιούχος της Παντείου και της Σορβόνης, όπου, με υποτροφία της Γαλλικής κυβέρνησης, σπούδασε Αισθητική και Ιστορία Θεάτρου. Εκεί γνώρισε τον Samuel Beckett και διατήρησε πολύχρονη αλληλογραφία μαζί του. Έγινε μελετήτρια και μεταφράστρια των έργων του. Έχει γράψει μυθιστορήματα, ποίηση, διηγήματα, δοκίμιο. Επίσης έχει γράψει θέατρο. Θεατρικά της έργα έχουν παιχτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Βιβλία της έχουν μεταφραστεί και εκδοθεί στα Γαλλικά, Σουηδικά και Αγγλικά και διδάσκονται σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού. Πέντε διδακτορικές εργασίες έχουν γίνει πάνω στα βιβλία της, στα πανεπιστήμια: Αθηνών, Πάτρας και Bari Ιταλίας. Έχει τιμηθεί με τα βραβεία: της Ομάδας των Δώδεκα, της Ακαδημίας Αθηνών και του Ιδρύματος Ουράνη. Συνεργάζεται με ημερήσιες εφημερίδες και λογοτεχνικά περιοδικά.
Μας εκπαίδευσε στην ομορφιά.
Μας εκπαίδευσε στην ομορφιά.
Μας εκπαίδευσε στην ομορφιά.
Και
γιατί κάθε βήμα που έκανε ο άνθρωπος προς τον πολιτισμό τον κατέστησε
οφειλέτη της Ελλάδας. - See more at:
http://www.egriechen.info/2014/08/i-ellada-opos-pote-den-tin-eidan-oi-ellines.html#sthash.foAoWuE6.mo8Op0pI.dpuf
Και
γιατί κάθε βήμα που έκανε ο άνθρωπος προς τον πολιτισμό τον κατέστησε
οφειλέτη της Ελλάδας. - See more at:
http://www.egriechen.info/2014/08/i-ellada-opos-pote-den-tin-eidan-oi-ellines.html#sthash.foAoWuE6.mo8Op0pI.dpuf
Και
γιατί κάθε βήμα που έκανε ο άνθρωπος προς τον πολιτισμό τον κατέστησε
οφειλέτη της Ελλάδας. - See more at:
http://www.egriechen.info/2014/08/i-ellada-opos-pote-den-tin-eidan-oi-ellines.html#sthash.foAoWuE6.mo8Op0pI.dpuf
H επίσημη ιστοσελίδα του Πέδρο Ολάγια.
Η Ελλάδα όπως ποτέ δεν την είδαν οι Έλληνες
01/08/2014
Φωτό: Στιγμιότυπο από το βίντεο
Κάποιες φορές, περπατώντας ανάμεσα στις
ελιές και στα ερείπια αυτής της χώρας αναρωτήθηκα τι θα έμενε από τον
πολιτισμό μας αν έσβηνε από αυτόν το ελληνικό στοιχείο, πώς θα ήμασταν
αν στερούμασταν όχι μόνο αυτό το απέραντο κληροδότημα αλλά και τούτη τη
γενναία ώθηση που κινεί ανέκαθεν το ενδιαφέρον προς τον άνθρωπο.
Και αντικρίζω τότε ένα απέραντο κενό.
Τα ερείπια μάς κάνουν να
συνειδητοποιήσουμε πόσο εύθραυστος είναι ο πολιτισμός, μας υπενθυμίζουν
ότι οι κατακτήσεις του είναι εφήμερες, ότι πρέπει να τις υπερασπιζόμαστε
κάθε μέρα που ξημερώνει και ότι ο μόνος εφικτός και άξιος του ονόματός
του πολιτισμός είναι εκείνος που ενώνει τους ανθρώπους ενάντια
στη βαρβαρότητα.
Όλα τα παραπάνω μας προτρέπουν κατά
κάποιον τρόπο να συνειδητοποιήσουμε αυτά που θα χάναμε αν αποκηρύτταμε
το ελληνικό στοιχείο που κουβαλάμε μέσα μας.
Και για όσους νομίζουν ότι δεν είναι κάτι το σπουδαίο επιδιώκοντας να μας ελαφρύνουν από αυτό το "νοσταλγικό φορτίο" τους ρωτώ:
Αν αποκηρύτταμε το ελληνικό στοιχείο τι θα κερδίζαμε;Θα μπορούσε αυτή η απώλεια να δικαιολογηθεί και να αντισταθμιστεί από την προοπτική κάποιου ενδεχόμενου κέρδους;Στο όνομα τίνος προτείνεις την ταφή του Ελληνισμού;
Ειλικρινά πιστεύω πως αυτό που κάνει
έναν πολιτισμό μεγάλο είναι η ικανότητά του να εξελίσσεται και να
εμπνέει κάτι το καινούργιο. Και αυτό ακριβώς μας έχει αφήσει η Ελλάδα.
Η Ελλάδα είχε τον πιο εμπνευστή πολιτισμό, τον περισσότερο και καλύτερα κωδικοποιημένο πολιτισμό.
Έδωσε μορφή πολιτισμού σε φυσικές
αλήθειες, μας άφησε τον μύθο διδάσκοντάς μας μια στάση ταπεινή και
ανεκτική απέναντι στο μυστήριο. Μας άφησε τη δημοκρατία και τα ιδανικά
της ελευθερίας και της ισότητας. Μας άφησε την κοινωνία των πολιτών, την
πολιτική, την ηθική, την ιστορία και τη λογοτεχνία. Μας άφησε το
αλφάβητο και τη βασική δομή της σκέψης μας.
Μας εκπαίδευσε στην ομορφιά.
Μας άφησε την επιστημονική στάση, την
ανθρωπιστική στάση, την πνευματική πατρίδα. Σμίλεψε την ψυχή του δίκαιου
και ελεύθερου ανθρώπου και μας έδειξε σωστά αυτόν τον δρόμο.
Η Ελλάδα, ως κληρονομιά, ως πρόκληση και ως θέληση, ανέκαθεν μας ωθούσε στο να γίνουμε καλύτεροι.
Και ξεχνώντας την, αφαιρώντας από τις
επερχόμενες γενιές την ευκαιρία να γνωρίσουν το κληροδότημά της και τη
στάση της θα ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα να οικοδομηθεί μελλοντικά
ένας κόσμος διαφορετικός, κάτι που να μην είναι απλώς το διεστραμμένο
προϊόν της καταπίεσης και του ψεύδους.
Γι' αυτό, η Ελλάδα.Για όλα αυτά τα αγαθά, η Ελλάδα.Και γιατί κάθε βήμα που έκανε ο άνθρωπος προς τον πολιτισμό τον κατέστησε οφειλέτη της Ελλάδας.
Άγιος Ελευθέριος
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Ἐλευθέριος,
ὡς ἀδουλόνους φύσει,Σπάθας θεωρῶν, οὐκ ἐδουλοῦτο πλάνῃ.Δῖον Ἐλευθέριον
δεκάτῃ πέφνε φάσγανα πέμπτῃ. ΒιογραφίαΟ Άγιος Ελευθέριος γεννήθηκε...
profitisilias.com.gr
Ο Άγιος Ελευθέριος γεννήθηκε τον 2o αιώνα μ. Χ. στην Ελλάδα (κατά άλλους στην Ρώμη) από πλούσιους γονείς. Τότε αυτοκράτορας ήταν ο Κόμμοδος και ο Σεπτίμιος Σεβήρος. Ορφανός από πατέρα, ανατράφηκε σύμφωνα με τις επιταγές του Ευαγγελίου από την ευσεβέστατη και φιλάνθρωπη μητέρα του, Ανθία η οποία έγινε χριστιανή ακούοντας το κήρυγμα από μαθητές του Απ. Παύλου.
Διακαής πόθος της Ανθίας ήταν να επισκεφτεί τη Ρώμη, που τα χώματά της είχαν βαφτεί με το αίμα των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου. Κάποτε, λοιπόν, αποφάσισε και πήγε. Μαζί πήρε και το νεαρό γιό της Ελευθέριο. Ο επίσκοπος Ρώμης Ανίκητος όταν είδε τον Ελευθέριο εκτιμώντας την πολλή νοημοσύνη του, τη θερμή πίστη και το αγνό ήθος του, τον έλαβε υπό την προστασία του.
Σε ηλικία 15 ετών χειροτονήθηκε από τον επίσκοπο Ρώμης Ανίκητο, διάκονος και έπειτα από τρία χρόνια χειροτονήθηκε ιερέας. Από τη θέση αυτή ο Ελευθέριος αγωνίστηκε με ζήλο για τη διδαχή του ποιμνίου του, και σε έργα φιλανθρωπίας. Αργότερα και σε ηλικία είκοσι ετών, με κοινή ψήφο κλήρου και λαού έγινε επίσκοπος Ιλλυρικού, σημερινής Αλβανίας με έδρα την Αυλώνα.
Μα χειροτονήθηκε τόσο μικρός; Στο ερώτημα δίνει απάντηση ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.... Γράφει σε υποσημείωση του Συναξαριστού του: «Ας μη θαυμάζει κανείς ότι αυτός ο άγιος χειροτονήθηκε σε ηλικία αντίθετη με τους ιερούς κανόνες της 6ης Οικ. Συνόδου και της τοπικής Συνόδου της Νεοκαισαρείας, οι οποίοι ορίζουν ότι ο διάκονος χειροτονείται στη ηλικία των 25 χρόνων, ο πρεσβύτερος στα 30 και ο επίσκοπος πάνω από 30. Αυτό έγινε γιατί ο άγιος Ελευθέριος έζησε πριν ακόμη γίνουν οι παραπάνω κανόνες, οι οποίοι έγιναν αργότερα».
Η χειροτονία του αγίου Ελευθερίου, όπως γράφει κάποιος βιογράφος του, έγινε «κατ’ οικονομίαν» Θεού, λόγω των μεγάλων αρετών και της σοφίας του με την οποία προσείλκυε στον Χριστό τους ειδωλολάτρες. Η γλυκύτητα του λόγου του, που επιβεβαιωνόταν με τα πολλά θαύματα του, έκανε αυτούς που βρίσκονταν στην πλάνη να ασπαστούν την χριστιανική αλήθεια.
Η φήμη της αρετής του Αγίου Ελευθερίου ήταν τόσο μεγάλη που έφτασε μέχρι τη Βρεττανία. Έτσι, ο βασιλιάς της, Λούκιος, έγραψε επιστολή στον Ελευθέριο και του δήλωνε ότι αυτός και ο λαός του επιθυμούσαν να γίνουν χριστιανοί. Ο Ελευθέριος αμέσως ανταποκρίθηκε, στέλνοντας δύο εκπαιδευμένους στην πίστη άνδρες, που κατήχησαν και βάπτισαν χριστιανούς τον Λούκιο με το λαό του.
Όταν ο Σεπτίμιος Σεβήρος πληροφορήθηκε την χριστιανική δράση του Ελευθερίου διέταξε την σύλληψή του. Έπειτα από πολλά βασανιστήρια ο Ελευθέριος οδηγήθηκε από τους ειδωλολάτρες στην αρένα της Ρώμης. Τα άγρια ζώα όμως δεν τον άγγιξαν, γι’ αυτό και αποκεφαλίσθηκε μαζί με την μητέρα του.
Έτσι ο Άγιος Ελευθέριος πέρασε «εἰς τὴν ἐλευθερίαν τῆς δόξης τῶν τέκνων τοῦ Θεοῦ» (Προς Ρωμαίους, η' 21). Δηλαδή στην ελευθερία της ένδοξης κατάστασης των παιδιών του Θεού.
Η Σύναξή του τελείται στο μαρτύριο αυτού, πλησίον του Ξηρολόφου.
Ο Άγιος Ελευθέριος θεωρείται βοηθός των εγκύων γυναικών. Τους δίνει «καλή λευτεριά». Πολλές γυναίκες επικαλούνται τη βοήθεια του και ακουμπούν το εικονισματάκι του αγίου πάνω τους. Η αντίληψη αυτή αναφέρεται και σ’ ένα προσόμοιο στιχηρό της εορτής. «Τῶν ἐπιτόκων γυναίων Πάτερ κηδόμενος, ἐλευθερίαν δίδως, τῷ Ναῷ σου φοιτώσαις....», δηλαδή, Φροντίζεις Πάτερ τις έγκυες γυναίκες που καταφεύγουν στο ναό σου δίνοντας του ελευθερία....
Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015
Παναγιώτης Κανελλόπουλος
http://www.istorikoiperipatoi.gr/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82/
Παναγιώτης Κανελλόπουλος
Στις 13 Δεκεμβρίου 1902, γεννάται ο περίφημος Ακαδημαϊκός και πολιτικός
Παναγιώτης Κανελλόπουλος. Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος υπήρξε
Πρωθυπουργός της Ελλάδος σε δύο κρίσιμες ιστορικά περιόδους του
ελληνικού κράτους: το διάστημα 1 Νοεμβρίου 1945 έως 22 Νοεμβρίου 1945
και 3 Απριλίου 1967 έως 21 Απριλίου 1967.
Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος γεννήθηκε στην Πάτρα. Ήταν γιός του
φαρμακοποιού Κανέλλου Κανελλόπουλου και της αδελφής του μετέπειτα
Πρωθυπουργού Δημητρίου Γούναρη, Αμαλίας. Αφού ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες
σπουδές του, εγγράφηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το
1919. Κατόπιν, φοίτησε στις Νομικές Σχολές του Πανεπιστημίου της
Χαϊδελβέργης και του Μονάχου και αναγορεύτηκε διδάκτωρ του Δικαίου.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, δημοσίευσε την πρώτη του κοινωνιολογική
μελέτη. Το 1926, ανέλαβε καθήκοντα Γενικού Γραμματέως του Υπουργείου
Εθνικής Οικονομίας υπό την πρωθυπουργία του Αλεξάνδρου Ζαΐμη. Το 1929,
ανέλαβε υφηγητής της έκτακτης αυτοτελούς έδρας της Κοινωνιολογίας στη
Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, αποτελώντας τον νεώτερο μέχρι
τότε πανεπιστημιακό. Το 1932, διορίστηκε Γενικός Γραμματέας του
υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αλλά παραιτήθηκε για να υποβάλει
υποψηφιότητα στην έδρα της Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τον
Ιανουάριο του 1933, εξελέγηκε καθηγητής και, το 1934, πρόεδρος του
νεοσύστατου Ι.Κ.Α.
Πέθανε την 11η Σεπτεμβρίου 1986, σε ηλικία 84 ετών.
Μας εκπαίδευσε στην ομορφιά.
Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015
12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 627: Μάχη της Νινευί
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Bυζαντινών Ιστορικά.
Bυζαντινών Ιστορικά
12
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 627: Μάχη της Νινευί: Ο στρατός του Βυζαντινού αυτοκράτορα
Ηράκλειου συντρίβει τους Πέρσες στη μάχη της Νινευί, κοντά στα Γαυγάμηλα
και ανακτά όλες τις βυζαντινές επαρχίες στην Εγγύς Ανατολή
Ο Ηράκλειος αντιπροσωπεύει τον τύπο του στρατηγού-αυτοκράτορα που ηγήθηκε προσωπικά του βυζαντινού στρατού. Αφού αναδιοργάνωσε το στράτευμα με την οικονομική συμπαράσταση της εκκλησίας, επιχείρησε συνεχείς εκστρατείες κατά των Περσών (622-628).
Στη μάχη της Νινευί, κοντά στα Γαυγάμηλα, πέτυχε να συντρίψει τους Πέρσες και να ανακτήσει όλες τις βυζαντινές επαρχίες στην Εγγύς Ανατολή (627).
Ταπεινωτική ήττα υπέστησαν και οι Άβαροι και οι Σλάβοι, όταν σε συνεννόηση με τους Πέρσες, πολιόρκησαν την Κωνσταντινούπολη (626).
Η περιγραφή της μάχης ... συνεχίστε την ανάγνωση....http://vizantinaistorika.blogspot.gr/2013/12/h-m-12-627.html
Ο Ηράκλειος αντιπροσωπεύει τον τύπο του στρατηγού-αυτοκράτορα που ηγήθηκε προσωπικά του βυζαντινού στρατού. Αφού αναδιοργάνωσε το στράτευμα με την οικονομική συμπαράσταση της εκκλησίας, επιχείρησε συνεχείς εκστρατείες κατά των Περσών (622-628).
Στη μάχη της Νινευί, κοντά στα Γαυγάμηλα, πέτυχε να συντρίψει τους Πέρσες και να ανακτήσει όλες τις βυζαντινές επαρχίες στην Εγγύς Ανατολή (627).
Ταπεινωτική ήττα υπέστησαν και οι Άβαροι και οι Σλάβοι, όταν σε συνεννόηση με τους Πέρσες, πολιόρκησαν την Κωνσταντινούπολη (626).
Η περιγραφή της μάχης ... συνεχίστε την ανάγνωση....http://vizantinaistorika.blogspot.gr/2013/12/h-m-12-627.html
Η θρυλική μάχη στα Σπήλια
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Ο Κύπριοι μαχητές εκτέλεσαν τον δασοφύλακα που τους πρόδωσε για 400 λίρες.
mixanitouxronou.gr
Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015
10 Δεκέμβρη 969
Bυζαντινών Ιστορικά
10 Δεκέμβρη 969: Η στυγερή δολοφονία του Νικηφόρου Φωκά
O Nικηφόρος Φωκάς, απο τους σημαντικότερους αυτοκράτορες του Βυζαντίου, δολοφονείται μετά από συνομωσία που οργανώνει ο Ιωάννης Τσιμισκής με την αυτοκράτειρα Θεοφανώ.
Όπως διηγείται ο Ιωάννης ο Διάκονος, που μας έχει αφήσει μια πολύ συναρπαστική αφήγηση του δράματος, ήταν μια παγωμένη νύχτα του Δεκέμβρη, ενώ καθώς περνούσαν οι ώρες ξέσπασε μια φοβερή χιονοθύελλα. Οι επίδοξοι δολοφόνοι περίμεναν το Τσιμισκή, παρά την κακοκαιρία, να περάσει τα στενά και να εισέλθει στο παλάτι. Ένας φόβος κυρίεψε τότε τους συνωμότες: αν ο αυτοκράτορας κλεινόταν στο δωμάτιό του, αν χρειαζόταν να παραβιάσουν την πόρτα του, αν ξυπνούσε από τον θόρυβο, δε θα χάνονταν όλα; Η Θεοφανώ, με τρομαχτική ψυχραιμία, ανέλαβε να παραμερίσει το εμπόδιο. Πήγε αργά το βράδυ να βρεί τον Νικηφόρο στο διαμέρισμά του, συζήτησε φιλικά μαζί του και μετά, με το πρόσχημα οτι πήγαινε να δεί μερικές νεαρές Βουλγάρες που βρίσκονταν για επίσκεψη στο Παλάτι, βγήκε έξω, λέγοντας ότι θα γύριζε σε λίγο, παρακαλώντας το σύζυγό της ν΄αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Θα την έκλεινε εκείνη γυρίζοντας. Ο Νικηφόρος δέχτηκε και όταν έμεινε μόνος, προσευχήθηκε για λίγο, φόρεσε το τρίχινο μανδύα του και μετά ξάπλωσε σε μια γωνία, πάνω σε ένα δέρμα από πάνθηρα και κοιμήθηκε...
συνεχίστε την ανάγνωση...http://vizantinaistorika.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Maria Dimitriou 1 Απριλίου στις 3:51 μ.μ. · exypnes-idees.gr 7 Μοναδικά φυτά εσωτερικού χώρου που δεν χρε...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση . 17 Ιουλίου 2017 · Η Anna Nikolaidou κοινοποίησε ένα βίντεο σ...
-
Ο Σταφυλίνακας Kλικ στη φωτογραφία για περισσότερα http://toperivoli.com/content/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%...
-
http://share24.gr/9-tropi-gia-na-antidrasis-otan-kapios-se-pligosi/ 9 Τρόποι για να Αντιδράσεις Όταν Κάποιος σε Πληγώσει - share24.gr...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . 4 σημάδια-καμπανάκια ότι ο μεταβολισμός σας είναι στα κόκκινα και κιν...
-
Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση του George Styl Όταν ήμουν μικρός η γιαγιά μου τα έβαζε στο καντήλι για φυτίλι !!! Ξε...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr . · Πως να απαλλαγείτε από το νύχι που μπαίνει μέσα στο δέρμ...
-
Maria Dimitriou 22 Αυγούστου στις 12:22 π.μ. · olympospress.blogspot.com Γιατί οι Δελφοί έστειλαν τους Σ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Dimitra Nikolaou . Η αρμπαρόριζα η θαυματουργή για τα νεύρα ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Διατροφη Υγεια . Αγιόκλημα: Ένα θαυματουργό φαρμακευτικό φυτό που πρέπει να...