Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Γουίλιαμ Σόμερσετ Μομ (αγγλ. William Somerset Maugham, 25 Ιανουαρίου 1874 - 16 Δεκεμβρίου 1965)

Αποτέλεσμα εικόνας για Γουίλιαμ Σόμερσετ Μομ


O Γουίλιαμ Σόμερσετ Μομ (αγγλ. William Somerset Maugham, 25 Ιανουαρίου 1874 - 16 Δεκεμβρίου 1965) ήταν Άγγλος συγγραφέας, διάσημος για τα μυθιστορήματα και τα θεατρικά του έργα, πολλά εκ των οποίων έχουν μεταφερθεί στον κινηματογράφο. Γεννήθηκε στο Παρίσι κι ήταν το τέταρτο απ' τα έξι παιδιά του νομικού συμβούλου της βρετανικής πρεσβείας. Όταν σε ηλικία δέκα χρονών έχασε τους γονείς του γύρισε στην Αγγλία. Σπούδασε ανθρωπιστικές σπουδές για ένα χρόνο στη Χαϊδελβέργη και ύστερα ιατρική, την οποία όμως εγκατέλειψε μετά την επιτυχία των μυθιστορημάτων του. Το 1903 έγραψε το πρώτο του θεατρικό (A man of honour) κι ακολούθησαν κι άλλα. Το 1917 βρέθηκε στη Ρωσία ως βρετανός πράκτορας και κάλυψε τα γεγονότα της Οκτωβριανής επανάστασης ως ρεπόρτερ. Πέθανε στη Νίκαια της Γαλλίας σε ηλικία 91 χρονών.
Ο Σόμερσετ Μομ ήταν ένας από τους δημοφιλέστερους (και καλύτερα αμειβόμενους) συγγραφείς της εποχής του. Παρά την τεράστια όμως επιτυχία της πρόζας του και των θεατρικών του έργων, ποτέ δεν κέρδισε την ανεπιφύλακτη αναγνώριση των κριτικών και των ομότεχνών του. Έγραψε σε ύφος παραδοσιακό και απολύτως κατανοητό σε εποχή κατά την οποία άρχισε να εμφανίζεται η μοντέρνα μορφή λογοτεχνίας των Ουίλιαμ Φόκνερ, Τζέιμς Τζόις, Βιρτζίνια Γουλφ κ.λ. Ο ίδιος έλεγε για τον εαυτό του : "Είμαι στην πρώτη σειρά των δευτέρας τάξεως συγγραφέων".
Έργα

Μυθιστορήματα

Liza of Lambeth (Η Λίζα από το Λάμπεθ, 1897)
Mrs Craddock (Η κυρία Κράντοκ, 1902)
The Magician (Ο μάγος, 1908)
Of Human Bondage (Ανθρώπινη Δουλεία, 1915)
The moon and the sixpence (Το φεγγάρι και μιά πεντάρα, 1919)
The painted veil (Το βαμμένο πέπλο, 1925)
Ashenden οr Τhe British Agent (Ασέντεν ή Ο Βρετανός πράκτορας, 1928)
Cakes and ale (Κέικ και μπύρα, 1930)
The Narrow Corner (Η μικρή γωνιά, 1932)
Christmas Holiday (Χριστουγεννιάτικες διακοπές, 1939)
The razor's edge (Στην κόψη του ξυραφιού, 1944)

Θεατρικά

Lady Frederik (Λαίδη Φρέντερικ, 1907)
The explorer (Ο εξερευνήτης, 1908)
The Tenth Man (Ο δέκατος άνθρωπος, 1913)
The Land of Promise (Η Γη της Επαγγελίας, 1913)
Our betters (Οι καλύτεροί μας, 1917)
The Circle (Ο κύκλος, 1921)
East of Suez (Ανατολικά του Σουέζ, 1922)
Caesar's Wife (Η γυναίκα του Καίσαρα, 1922)
Rain (Η βροχή, 1923)
The letter (Το γράμμα, 1927)
The constant wife (Η σταθερή σύζυγος, 1927)
The sacred flame (Η ιερή φλόγα, 1928)
For Services Rendered (Διά παρασχεθείσας υπηρεσίας, 1932)
Η Θεατρίνα - Actress (Δημοσίευση στην Αθήνα 1957)

Ελληνικές μεταφράσεις

Η Λίζα από το Λάμπεθ : Σπ.Γεροδήμου ("Γαλαξίας")
Ανθρώπινη Δουλεία : Γιάννης Λάμψας ("Μπεργαδή")
Το φεγγάρι και μιά πεντάρα : Μ.Πολίτη ("Γκοβόστης")
Το βαμμένο πέπλο :
Μαν.Κορνήλιος ("Κραναός")
Γ.Ανδρικόπουλος ως Επικίνδυνο πέρασμα ("Κ.Μ.")
Ασέντεν ή Ο Βρετανός πράκτορας : Γιώργος Ασπροποταμίτης ("Αργώ")
Κέικ και μπύρα : Δ.Κωνσταντινίδης ως Οικογενειακός φίλος ("Ορφεύς")
Η μικρή γωνιά : Κοσμάς Πολίτης ως Σε μια γωνιά της γης ("Θεωρία")
Χριστουγεννιάτικες διακοπές : Στέλλα Βουρδουμπά ως Διακοπές στο Παρίσι ("Γκοβόστης")
Στην κόψη του ξυραφιού : Ανν.Φερτάκη ("Άγκυρα")

Επιλογές διηγημάτων του Μομ μεταφράστηκαν από τον Άρη Δικταίο ("Σ.Ι.Ζαχαρόπουλος"), Γιάννη Λο Σκόκο ("Άγκυρα"), Δ.Κωνσταντινίδη ("Δαμιανού"), Αλ.Παναγή ("Πατάκη")

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF%85%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BC_%CE%A3%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B5%CF%84_%CE%9C%CE%BF%CE%BC


 
 
Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ! 

Σήμερα... 26/1


 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΞΕΝΟΦΩΝ


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

πλεκτά

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Örgü Evi.
 
Φωτογραφία του χρήστη Örgü Evi.


Φωτογραφία του χρήστη Örgü Evi.


















Ο χρήστης Örgü Evi πρόσθεσε 5 φωτογραφίες και ένα βίντεο.

 
Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Top 5 villages of Crete to visit in May

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
Checkincreta.com proposes you five villages of Crete to visit in May. These villages are:•VamosVamos is a traditional hilly village in the vegetated region of Apokoronas at Chania and preserves its authentic Cretan character to a…
checkincreta.com
http://www.checkincreta.com/en/blogs/top-5-xoria-na-episkeftheite-ton-maio-390

Checkincreta.com proposes you five villages of Crete to visit in May. These villages are:
Vamos
vamos_2.JPGVamos is a traditional hilly village in the vegetated region of Apokoronas at Chania and preserves its authentic Cretan character to a great extent. The whole village is ornamented with jasmine and bougainvilleas, which creep out of balconies and yards. During the summer, the villagers hold several cultural events, fostering traditional arts.
•Axos
axos_3.JPGAxos is a village in the municipality of Milopotamos, at Rethymno and it belongs in mountainous Mylopotamos. Below the village, between Mount Ida (Psiloritis) and Talaia Mountains, there is a vast valley, full of orchards and olive groves, vineyards and all kinds of trees; orange trees, tangerine trees, walnut trees, cherry trees, mulberry trees, apple trees, pomegranates, fig trees, locusts, sycamore trees and kermes oaks. More than ten water springs can be found at the wider region of the village, streaming water all over the year, while one of them adorns the center of the village. Out of the mouths of three lions, there gushes cold water during the summer and hot water during the winter. This spring and the shadow of its adjacent age-old plane tree constitute a magnet for passing-by villagers and visitors.
•Agios Ioannis
agios_ioannis_2.jpgThe village of Agios Ioannis Kamenos is located south of Rethymno city and belongs to the municipality of Agios Vassilios. The village is located at the entrance of the gorge of Kotsyfos, at the foothills of verdant Armos, in a nice location amidst olive groves, vineyards and gardens, at an elevation of 460 meters. According to a story, the village was named after an icon of the namesake Saint, which had been found after a bush was burnt. This icon still exists and one of its edge is burnt.
•Houdetsi
houdetsi_31.JPGHoudetsi is a traditional village south of Heraklion, that has developed into a cultural center. The scenic beauty of the village, as well as the inhabitants' love for music have played a central role in world traveler and renowned musician Ross Daly's settling in Houdetsi. With the aid of the former municipality of Nikos Kazantzakis, the great musician founded the Music Workshop “Labyrinth” in 1982, housing a museum of traditional musical instruments and aiming at introducing the youth to a creative approach to musical traditions from around the world. Famed Houdetsi Festival has been established and is held annually in the village during the summer, featuring a four-day feast of music, dance, food and art.
•Kavousi
kavousi_4.JPGKavousi is a lively village of Ierapetra municipality, where a lot of activities are organized, on the foothills of two imposing mountains, at an elevation of 140 m, with a view to the valley and the seawater of the Cretan Sea. One of the most interesting sites of the area is the olive tree of Kavousi, which is estimated to be around 5,000 years old, and this olive tree is considered as the most ancient Minoan tree, since it is surrounded by four nearby ancient settlements: Vrontos, Plai tou Kastrou, Azoria Acropolis and Kavousi, which dates from A.D. 4700, since when it has been continuously inhabited.


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Βασίλης Διαμαντόπουλος (1920 – 1999)


Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Διακεκριμένος Έλληνας ηθοποιός και δάσκαλος της υποκριτικής.
sansimera.gr

Ο Βασίλης Διαμαντόπουλος γεννήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 1920 στον Πειραιά. Σπούδασε αρχικά στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και στη συνέχεια στις δραματικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου και του Θεάτρου Τέχνης.
Στο Θέατρο Τέχνης έκανε το ντεμπούτο του το 1942, παίζοντας μαζί με το δάσκαλό του, Κάρολο Κουν, στην ιστορική παράσταση της «Αγριόπαπιας» του Ίψεν, με την οποία το «Θέατρο Τέχνης» έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο «Αλίκης» (νυν «Μουσούρη»).
Μέχρι και το 1949, που παρέμεινε στο Θέατρο Τέχνης, ερμήνευσε περισσότερους από 30 ρόλους που τον καθιέρωσαν ως πρωταγωνιστή του ελληνικού θεάτρου. Ανάμεσα στα έργα που έπαιξε ήταν και τα «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε» του Πιραντέλο, «Ρόσμερσχολμ» και «Βρικόλακες» του Ίψεν, «Για ένα κομμάτι γης» του Κόλντγουελ, «Βυσσινόκηπος» του Τσέχοφ, «Εμείς και ο χρόνος» και «Ο ανακριτής έρχεται» του Πρίσλεϊ, «Ήταν όλοι τους παιδιά μου» και «Ο θάνατος του εμποράκου» του Άρθουρ Μίλερ, «Ματωμένος γάμος» του Λόρκα, «Πόθοι κάτω από τις λεύκες» του Ευγένιου Ο’ Νιλ, «Το φιόρο του Λεβάντε» του Ξενόπουλου, «Λεωφορείο ο πόθος» του Τένεσι Ουίλιαμς και «Άννα Λουκάστα» του Τζόρνταν.

 

Στη συνέχεια συνεργάστηκε με τον θίασο της Κατερίνας στη «Νίνα» του Ρουσέν και το καλοκαίρι του 1950 πρωταγωνίστησε στην κωμωδία των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου «Ανώμαλος Προσγείωσις» στο ρόλο του Μαυρογιαλούρου, ρόλο που δόξασε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας στην κινηματογραφική εκδοχή της κωμωδίας το 1965 με τον τίτλο «Υπάρχει και Φιλότιμο». Μέσα στον ίδιο χρόνο προσελήφθη στο Εθνικό Θέατρο. Εκεί έπαιξε σε παραστάσεις σταθμούς: «Ερρίκος Δ’» του Πιραντέλο, «Άνθρωποι και ποντίκια» του Στάινμπεκ, «Τρεις αδελφές» και «Βυσσινόκηπος» του Τσέχοφ, «Αγία Ιωάννα» του Μπέρναρντ Σο, τα περισσότερα σε σκηνοθεσία του Κάρολου Κουν.
Τη σεζόν 1953-1954 συγκροτεί προσωπικό θίασο και ανεβάζει το έργο «Εκατομμυριούχοι της Νάπολης» του Ντε Φιλίπο, πάλι με σκηνοθέτη τον Κουν και το «Ο άνθρωπος, το κτήνος και η αρετή» του Πιραντέλο. Το καλοκαίρι του 1954 συνεργάζεται με τον θίασο του Νίκου Χατζίσκου και ερμηνεύει το ρόλο του πατέρα Λαυρέντιου στο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Σέξπιρ, που ανεβαίνει στο θέατρο «Εθνικού Κήπου». Τη σεζόν 1954-1955 κάνει μία έκτακτη εμφάνιση στο νέο «Θέατρο Τέχνης», που έχει ξεκινήσει την πορεία του στο υπόγειο του «Ορφέα», με τα μονόπρακτα του Τσέχοφ «Αρκούδα», «Οι βλαβερές συνέπειες του καπνού» και του Πιραντέλο «Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα».
Επανέρχεται στο Εθνικό Θέατρο το 1956 και συμμετέχει στις παραστάσεις «Χειμωνιάτικο παραμύθι» του Σέξπιρ, «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη, «Η ηδονή της τιμιότητας» του Πιραντέλο, «Η άμαξα» του Μεριμέ, «Βασιλιάς Ληρ» και «Οθέλος» του Σέξπιρ.
Το 1958 είναι έτος - σταθμός στην καριέρα του. Ιδρύει το «Νέο Θέατρο», που εγκαινιάζει το σημερινό θέατρο «Αλάμπρα» και λειτουργεί έως το 1966 με πρωταγωνίστρια την τότε σύντροφό του Μαρία Αλκαίου. Ανεβάζει τα έργα: «Παραμύθι χωρίς όνομα» του Καμπανέλλη, «Τα δέντρα πεθαίνουν όρθια» του Κασόνα,­ μία παράσταση που αφήνει εποχή και γίνεται θρύλος,­ «Το φιόρο του Λεβάντε» του Ξενόπουλου, «Γαλιλαίος» του Μπρεχτ, «Σαββάτο, Κυριακή, Δευτέρα» του Ντε Φιλίπο, «Πέντε στρέμματα παράδεισος» των Σταύρου - Φραγκιά, «Το νησί της Αφροδίτης» του Πάρνη, «Αθάνατη πολυαγαπημένη» του Ρούσσου, όπου ερμήνευσε τον Μπετόβεν, άλλον ένα ρόλο του που πολυσυζητήθηκε, «Η τύχη της Μαρούλας» του Κορομηλά και άλλα. Για την προσφορά του τότε είχε τιμηθεί από την πολιτεία με το Χρυσό Σταυρό Γεωργίου Α’.

Η δικτατορία ανακόπτει τη θεατρική του πορεία. Αυτοεξορίζεται στο Παρίσι, αλλά θα επιστρέψει στην Ελλάδα το 1970. Αρχικά συνεργάζεται με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (ΚΒΘΕ) και αργότερα με το «Θέατρο Σάτιρα» του Γιώργου Μιχαλακόπουλου, στου οποίου την ίδρυση συμμετείχε και ο ίδιος. Οι δυο τους το 1972 θα γράψουν ιστορία στη μικρή οθόνη με τη συμμετοχή τους στην τηλεοπτική σειρά «Εκείνος κι Εκείνος», με τα γεμάτα αντικαθεστωτικούς υπαινιγμούς κείμενα του Κώστα Μουρσελά. Ένα χρόνο αργότερα οι δύο ηθοποιοί θα κάνουν μία ακόμα επιτυχία περιοδεύοντας στην Ελλάδα με την πολιτική επιθεώρηση «Ω, τι κόσμος, μπαμπά» του Κώστα Μουρσελά, σε μουσική του Βασίλη Δημητρίου, αλλά και με τα έργα «Ας παίξουμε τους δολοφόνους» του Φάιφερ και «Συνεργός» του Ντίρενματ.
Τα επόμενα χρόνια εμπλουτίζει το προσωπικό του δραματολόγιο με πρωταγωνιστικές εμφανίσεις σε μερικά ακόμα από τα σημαντικότερα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου: «Ασήμαντος πόνος» του Πίντερ, «Σχολείο γυναικών» του Μολιέρου, «Σφήκες» του Αριστοφάνη, «Παραθεριστές» του Γκόρκι, «Φοίνισσες» του Ευριπίδη με σκηνοθέτες τον Μίνωα Βολανάκη, τον Ντίνο Γιαννόπουλο, τον Γιώργο Μιχαηλίδη, τον Λεωνίδα Τριβιζά και άλλους. Θα παίξει τον Καρένιν στην «Άννα Καρένινα» του Τολστόι, που ανεβάζει η Κάτια Δανδουλάκη, θα ανεβάσει ο ίδιος στη Νίκαια το «Μίστερο μπούφο» του Ντάριο Φο, θα παίξει με την Κατερίνα Βασιλάκου «Δωδέκατη νύχτα» του Σέξπιρ, με τον Ανδρέα Μπάρκουλη στο «Σλουθ» του Άντονι Σάφερ και θα είναι ο Αζντάκ στον «Κύκλο με την κιμωλία» του Μπρεχτ και ο Βολπόνε στην ομώνυμη κωμωδία του Μπεν Τζόνσον, που ανεβάζει ο Μίνως Βολανάκης.
Το 1993 ιδρύει το «Σύγχρονο Θέατρο» και ανεβάζει την «Ανάκριση» του Πέτερ Βάις. Εκεί έπαιξε και τον τελευταίο του ρόλο στο θέατρο. Είχε γράψει, επίσης, το θεατρικό «Οι καλικαντζαραίοι», που παρουσίασε το 1979 στο θέατρο του Λυκαβηττού.

Στον κινηματογράφο είχε λίγες και επιλεκτικές εμφανίσεις και με το ταλέντο και το κύρος του, έδινε αξία στο ρόλο και ανέβαζε το επίπεδο του έργου. Ανάμεσα στις ταινίες που έπαιξε ήταν ο «Μαρίνος Κοντάρας» του Τζαβέλλα, «Τελευταία αποστολή» του Τσιφόρου, «Νυχτερινή περιπέτεια» του Τερζάκη, «Η αρπαγή της Περσεφόνης» του Γρηγορίου, «Το αμαξάκι» του Ντίνου Δημόπουλου, «Ερωτικές ιστορίες» του Καψάσκη, «Ψηλά τα χέρια, Χίτλερ» του Μανθούλη και «Νόμος 4000» του Δαλιανίδη. Το 1981 τιμήθηκε με το βραβείο πρώτου ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την ερμηνεία του στην ταινία του Θόδωρου Μαραγκού «Μάθε παιδί μου γράμματα». Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση ήταν στην ταινία του Βασίλη Μπουντούρη «Μπίζνες στα Βαλκάνια» (1997). Στην τηλεόραση εμφανίσθηκε από πολύ νωρίς, ήδη από τα πρώτα βήματα του ΕΙΡ (σημερινής ΕΡΤ), με το μονόπρακτο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Αυτός και το παντελόνι του» (1966). Εκτός από το «Εκείνος κι εκείνος», έπαιξε σε σειρές, όπως «Ο συμβολαιογράφος», «Χατζηεμμανουήλ», «Αλέξανδρος Δελμούζος», «Λαυρεωτικά», «Η αγάπη άργησε μια μέρα» και στην τηλεταινία του Γιάννη Σμαραγδή «Καλή σου νύχτα κυρ Αλέξανδρε» (1981), όπου υποδύθηκε τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη. Το 1977 έγραψε και σκηνοθέτησε την κωμική σειρά «Από την κλειδαρότρυπα», με πρωταγωνιστές τον ίδιο, τη Χρυσούλα Διαβάτη και τον Θύμιο Καρακατσάνη.
Δίδαξε υποκριτική από νέος στις δραματικές σχολές του «Θεάτρου Τέχνης» και του Εθνικού Θεάτρου, ενώ ίδρυσε και δική του δραματική σχολή, που λειτούργησε παράλληλα με το «Νέο Θέατρο». Το 1983 δημιούργησε το «Θεατρικό Εργαστήρι» και το 1994 τη δραματική σχολή «Ίασμος».
Υπήρξε ενεργό μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) και είχε αναπτύξει συνδικαλιστική και πολιτική δραστηριότητα στο χώρο του ΚΚΕ.
Παντρεύτηκε δύο φορές, την πρώτη με την ηθοποιό και ραδιοφωνική παραγωγό Τώνια Καράλη, με την οποία απέκτησε μία κόρη και τη δεύτερη με την ηθοποιό Μαρίνα Γεωργίου, με την οποία απέκτησε ένα γιο.
Ο Βασίλης Διαμαντόπουλος πέθανε από ανακοπή καρδιάς στις 5 Μαΐου 1999, σε ηλικία 78 ετών.


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Το όνομα Κίρκη ...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ.
Το όνομα Κίρκη δεν είναι κάποιο τυχαίο

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ, ΑΣ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ!
ellaniapili.blogspot.com

https://ellaniapili.blogspot.gr/2017/05/blog-post_379.html

Στη ραψωδία της «Οδύσσειας», όπου περιγράφεται η περιπέτεια του Οδυσσέα και η μεταμόρφωση των συντρόφων του σε χοίρους στο νησί της Κίρκης.

Το όνομα Κίρκη δεν είναι κάποιο τυχαίο. Επίσης το όνομα του γιού της Κίρκης και του Οδυσσέα είναι Τηλέγονος [τήλε (=από μακρυά) και γόνος]


Ο Όμηρος, που πάντα ακριβολογεί, για την Κίρκη λέει ότι είχε καλούς πλοκάμους, και δεν αναφέρεται για την κόμμωσή της άλλα στο DNA μια που η λέξη Κίρκη συμπεριλαμβάνεται στην λέξη Κηρύκειο με τις δυο έλικες του DNA. Το ξέρω ότι αυτό δεν αρκεί. Πάμε παρακάτω.

Η Κίρκη είχε τέσσερις βοηθούς, όσες και οι βάσεις του DNA. Όταν οι σύντροφοι του Οδυσσέα πήγαν στο ανάκτορο της Κίρκης, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Στην μία αρχηγός ήταν ο Ευρύλοχος και στην άλλη ο Οδυσσέας. Μαζί του ο κάθε αρχηγός πήρε 22 άνδρες.

Ο Όμηρος μας περιγράφει λοιπόν δύο ομάδες των 23 μαζί με τους αρχηγούς.Αυτός όμως είναι ο αριθμός των χρωμοσωμάτων στον πυρήνα των ανθρωπίνων κυττάρων!

Γιατί ο Όμηρος επισημαίνει τον αριθμό των 2 × 23 που είναι ο αριθμός των χρωμοσωμάτων στον πυρήνα των ανθρωπίνων κυττάρων; Τους έκανε λέει τους συντρόφους του Οδυσσέα χοίρους και με το όνομα του γιου της Κίρκης Τηλε-γονος δεν μας παραπέμπει σε Γενετικά πειράματα;

Οι μύθοι νομίζω δεν είναι παραμύθια. Κρύβουν αλήθειες. Κάθε μύθος έχει 7 διαφορετικά θέματα. Εμείς σπάσαμε μόνο τον 1 κώδικα. Ο Πίνδαρος παρακαλούσε τις μούσες να του φωτίσουν να σπάσει και τους 7 κώδικες. Έλληνας δικηγόρος έσπασε και τον τρίτο κώδικα άλλα εξαφανίστηκε. Κάτω η Κίρκη με τους συντρόφους του Οδυσσέα.

Πηγή:
koinos--nous




Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Σταματήστε να αγοράσετε σκόρδο!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη idiva.gr.
Σταματήστε να αγοράσετε σκόρδο! Δείτε πως να καλλιεργήσετε μόνοι!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σκόρδο είναι ένα κοινό συστατικό που χρησιμοποιείται από τις εθνικές κουζίνες σε όλο τον κόσμο, λόγω του…
lifetime.gr

http://lifetime.gr/stamatiste-na-agorasete-skordo-dite-pos-na-kalliergisete-moni/

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σκόρδο είναι ένα κοινό συστατικό που χρησιμοποιείται από τις εθνικές κουζίνες σε όλο τον κόσμο, λόγω του γεγονότος ότι είναι εξαιρετικά εύγευστο αλλά και υγιεινό.
Παρά τα αμέτρητα οφέλη του για την υγεία ,η μοναδική γεύση και το άρωμά του εμπλουτίζουν όλα τα είδη των πιάτων. Το σκόρδο έχει ισχυρές θεραπευτικές ιδιότητες, καθώς είναι πλούσιο σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και έχει ελάχιστες  θερμίδες, καθώς περιέχει μόνο 42 θερμίδες ανά μερίδα. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, βιταμίνη Β6, μαγγάνιο, σελήνιο, κάλιο, και ασβέστιο.
Ωστόσο, μπορείτε να λάβετε όλα τα οφέλη του μόνο αν το σκόρδο είναι οργανικό, και το καλλιεργείτε σπίτι σας αντί να το αγοράσετε απ΄ έξω, καθώς μπορεί να έχει καλλιεργηθεί με διάφορες επικίνδυνες χημικές ουσίες.
Το σκόρδο έχει ισχυρές θεραπευτικές ιδιότητες, καθώς είναι πλούσιο σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και έχει ελάχιστες θερμίδες, καθώς περιέχει μόνο 42 θερμίδες ανά μερίδα.
Πρώτα απ ‘όλα, ας επαναλάβουμε τα σημαντικότερα της οφέλη του για την υγεία μας:
1.) Προάγει την υγεία της καρδιάς
Η κατανάλωση σκόρδου μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών νόσων και βοηθά το σώμα να επεξεργάζεται τη χοληστερόλη πιο εύκολα. Επιπλέον, μειώνει επίσης την υψηλή πίεση του αίματος .
2.) Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Το σκόρδο ενισχύει αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό σύστημα και καταπολεμά τις ασθένειςς, όπως το κοινό κρυολόγημα. Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, η τακτική κατανάλωση του μειώνει τον κίνδυνο των ασθενειών κατά 63%.
3.) Προλαμβάνει τον καρκίνο

Εδώ είναι η διαδικασία για το πως να καλλιεργήσετε σκόρδο στο σπίτι:
Σπάστε το βολβό σκόρδου σε σκελίδες και τοποθετήστε τα σε υγρό, μαλακό χώμα, να είναι μερικά εκατοστά βαθιά, με τη μυτερ’η πλευρά στραμμένη προς τα έξω.
Στη συνέχεια, μόλις ξεφυτρώσει, ποτίστε τα τακτικά, αλλά όχι υπερβολικά, δεδομένου ότι δεν χρειάζεται πολύ νερό.
Για να διατηρήσει τη γεύση του, κόψτε τα λουλούδια που ανθίζουν. Όταν φθάνει  στα 5-6 φύλλα, μπορείτε να βγάλετε!
Απολαύστε τα εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία από το δικό σας, ντόπιο, οργανικό σκόρδο!
Πηγή



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ! 

Πιάσε μια ασπιρίνη περιποιημένη

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Aξέχαστες Ατάκες Ελληνικού Κινηματογράφου.





Aξέχαστες Ατάκες Ελληνικού Κινηματογράφου
Πιάσε μια ασπιρίνη περιποιημένη - Θανάσης Βέγγος
xa xa xa


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις