Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
 
 
Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications
Εκδότης
Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ο Samuel Bjørk επιστρέφει! Όσοι έχετε διαβάσει τον «Παγωμένο Άγγελο» και την «Κουκουβάγια», η υπομονή σας θα ανταμειφθεί με ένα από τα καλύτερα αστυνομικά που έχουμε εκδώσει. 23 Ιανουαρίου σε όλα τα βιβλιοπωλεία: https://www.dioptra.gr/…/xeni-logotexnia/to-agori-sto-xioni/

📖 Λίγα λόγια για την υπόθεση:
Χειμώνας 1999... Ένας ηλικιωμένος άντρας επιστρέφει οδηγώντας στο σπίτι του. Ο δρόμος είναι σκοτεινός και παγωμένος και φαίνεται να είναι ο μόνος που κυκλοφορεί αυτή την ώρα. Ξαφνικά οι προβολείς του αυτοκινήτου φωτίζουν κάτι σε μικρή απόσταση μπροστά και φρενάρει μανιασμένα. Μερικά εκατοστά από το καπό, βρίσκεται ένα νεαρό αγόρι παγωμένο και σε κατάσταση σοκ.
Φοράει κέρατα ελαφιού στο κεφάλι του.

Απρίλιος 2013... Μια νεαρή μπαλαρίνα βρίσκεται άγρια δολοφονημένη, να επιπλέει σε μια ορεινή λίμνη. Στο κοντινό δάσος, οι αστυνομικοί ανακαλύπτουν μια κάμερα σε τρίποδο, στραμμένη προς το σκηνικό του εγκλήματος. Ο φακός της κάμερας έχει χαραγμένο τον αριθμό "4".
Ο ντετέκτιβ Μουνκ θα προσφερθεί να αναλάβει την υπόθεση. Αντίθετα η Μία, κορυφαία ερευνήτρια και συνεργάτιδά του, έχοντας μόλις τελειώσει με την απεξάρτηση έχει έναν και μοναδικό σκοπό: να φροντίσει τον εαυτό της.
Ο δολοφόνος όμως φαίνεται να έχει άλλα σχέδια για εκείνη…
Καθώς τα θύματα αυξάνονται, το σκηνικό κάθε εγκλήματος είναι λίγο διαφορετικό από το προηγούμενο. Παρουσιάζουν όμως απίστευτες ομοιότητες με παλιές υποθέσεις της Μία.
Τα όρια της λογικής της θα δοκιμαστούν, όταν θα δει ένα γνώριμο πρόσωπο στο λεωφορείο. Είναι η αδελφή της η Σίγκρι. Μόνο που αυτό είναι αδύνατον. Έχει το πιστοποιητικό θανάτου που το αποδεικνύει…

📖 Ανακαλύψτε και τα τρία βιβλία ενός εξαιρετικού συγγραφέα: https://www.dioptra.gr/suggrafeas/samuel-bjork/

γρήγορο ψωμάκι

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα βίντεο.

https://www.facebook.com/maria.dimitriou.5/posts/1990399527723486?__tn__=-R
Mayasız Şipşak Poğaça
Tarif için tıklayın=> https://www.mutfakgram.com/ta…/mayasiz-sipsak-pogaca-tarifi/
Tarif sahibi: https://www.instagram.com/masmavi3_mutfakta/
Μαγιά γρήγορο ψωμάκι

Κάντε κλικ για συνταγή => https://www.mutfakgram.com/tarif/mayasiz-sipsak-pogaca-tarifi/

Ιδιοκτήτης συνταγής: https://www.instagram.com/masmavi3_mutfakta/

πως πλεκω λαιμόκοψη

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
 
Ιουλια Κοζατσοκ
πως πλεκω λαιμόκοψη η πλέξιμο ρεγκλάν. Το βίντεο με οδηγίες ανεβαίνει..Είναι ένα καινούργιο κανάλι ...https://www.youtube.com/watch?v=cYKjU9lKs1M&feature=youtu.be Αν σας ενδιαφέρει στηρίξτε το μια μια εγγραφή, ψηφίστε και απολαύστε😍 Ευχαριστώ .

Coco Chanel

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

lifo.gr
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ 10.1.2019 | 10:00 Στην είσοδο του διαμερίσματος υπήρχε μία μόνο καρέκλα εργασίας, με πόδια χαμηλά, που τη βοηθούσε να ράβει κάτι επιτόπου πάνω στο φόρεμα και να συμμαζεύει το ύφασμα από το έδαφος. Στο σαλόνι είχε καθρέφτες πελώριους και χρυσούς, μέσα από τους οποίους περιεργαζόταν τις πελάτισσές της και αναμετριόταν με τη διάνοιά της. Τα βιβλία ήταν πολλά, αλλά μερικά χρόνια μετά δεν χωρούσαν τη φήμη και τα κατορθώματά της. Οι τοίχοι είχαν σκουρόχρωμες και βαριές ταπετσαρίες. Στα ξυλόγλυπτα διαχωριστικά διέκρινε κανείς ανατολίτικα μοτίβα και τις καμέλιες που λάτρευε, γιατί στην Ασία συμβολίζουν την καθαρότητα και τη μακροζωία. Στις γωνιές των δωματίων σε περιεργάζονταν μεγάλα γλυπτά, ελάφια, καμήλες και ελέφαντες. Πάνω στο κεντρικό τραπεζάκι γυάλιζαν οι κρύσταλλοι που της χάριζαν οι παλιές κατακτήσεις. Παραδίπλα ένα μικροσκοπικό μεταλλικό κλουβί είχε δύο πουλάκια. Στο σεκρετέρ ήταν μόνιμα ακουμπισμένα τα γυαλιά της. Και ολόγυρα «πετούσαν» κι έπαιζαν κρυφτό με τους επισκέπτες αντικείμενα που με τα χρόνια μετατράπηκαν σε σήμα κατατεθέν του οίκου: γαλλικά κλασικά έπιπλα, αρχαιότητες, ιταλικές επιρροές και γιαπωνέζικα μπιμπελό. Σε μια αέναη και αδυσώπητη μάχη με το παρελθόν, η Κοκό Σανέλ όχι μόνο ξεπέρασε όσα εμπόδια της κληροδότησε η ταπεινή καταγωγή της αλλά εφηύρε την ιδέα της νέας γυναίκας μόνο και μόνο για να νιώθει η ίδια άνετα με την όποια γκαρνταρόμπα της. Εξωραϊσμοί και εξιδανικεύσεις δεν της περίσσευαν. Μόνο ανεξερεύνητες ιστορίες (όπως αυτές για τον τρόπο που δημιούργησε τα περίφημα αρώματά της) και ατάκες που χάρισαν στον θηλυκό πληθυσμό αιώνια επιχειρήματα. Οι πολυέλαιοι άστραφταν, η Ανατολή έδινε τα χέρια με τη Δύση, η γνώριμη μεγάλη οβάλ πολυθρόνα στην οποία μισοξάπλωνε με το τσιγάρο στο χέρι όριζε τον θρόνο του σπιτιού. Και το παριζιάνικο ταμπελάκι στην είσοδο του κτιρίου έγραφε «31, Rue Cambon». Οικείο και μεγαλοπρεπές, μυστηριώδες και απρόσιτο ήταν το διαμέρισμα στο οποίο η Κοκό Σανέλ άλλαξε την ιστορία του ενδύματος τον 20ό αιώνα. Αν το καλοσκεφτείς, όλα υπήρχαν από την πρώτη στιγμή σε εκείνο το διαμέρισμα-ατελιέ. Το μαγικό σόου της Chanel στο Παρίσι - Μεταμόρφωσε σε δάσος το Γκραν Παλέ 6.3.2018 Το μαγικό σόου της Chanel στο Παρίσι - Μεταμόρφωσε σε δάσος το Γκραν Παλέ Αλλά χρειάστηκαν 87 χρόνια για να περάσει και να φύγει από τη ζωή η δαιμόνια σχεδιάστρια για να το συνειδητοποιήσουμε. Η διάθεσή της να πειραματιστεί με υφάσματα φάνηκε από τότε που τόλμησε να ντύσει τον καναπέ με σουέντ, ενώ η καλή παρισινή κοινωνία ερωτοτροπούσε αποκλειστικά με το βελούδο. Οι κόκκινοι τόνοι στα έπιπλα έγιναν το χαρακτηριστικό κόκκινο κραγιόν Chanel. Η αγάπη για το μέταλλο μετατράπηκε στο πιο πολυπόθητο λογότυπο του πλανήτη. Το οκταγωνικό σχήμα του καθρέφτη στον τοίχο ήταν η έμπνευση για το καπάκι του αρώματος CHANEL No 5. Οι καμέλιές της έφυγαν από τους τοίχους και στόλισαν πέτα, μαλλιά και λαιμούς σε ολόκληρο τον πλανήτη. Οι πέρλες της έπλεξαν με αλυσίδες. Οι μεγάλες μαύρες επιφάνειες λάκας που λάτρευε έγιναν η γυαλιστερή, γνώριμη συσκευασία των καλλυντικών της. Το πουλί στο μικρό κλουβί έγινε η έμπνευση για την καμπάνια του «Coco» με πρωταγωνίστρια τη Βανέσα Παραντί. Ακόμα και κάποια χρυσά στάχυα που είχε σε μια γωνιά τα αποθέωσε ο Καρλ Λάγκερφελντ, τοποθετώντας τα παντού στη συλλογή του οίκου Άνοιξη-Καλοκαίρι 2010. Όσο για τα λιοντάρια που ποτέ κανείς μέχρι σήμερα δεν τόλμησε να μετακινήσει από το σπίτι της, θα θυμίζουν πάντα το ζώδιο αυτού του «ιερού τέρατος» που γεννήθηκε τέτοιες μέρες πριν από 134 χρόνια (19 Αυγούστου 1883). Πηγή: www.lifo.gr

Πλέξιμο - Τουλίπα

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
youtube.com

ο μπαμπάς μου ο τεντυμπόυ

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
youtube.com
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ (1966)

Φαχρελνισά Ζεΐντ - Ζωγράφος ( 1901 – 5 Σεπτεμβρίου 1991)

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
homouniversalisgr.blogspot.com
Fahrelnissa Zeid, London, 1952 H πριγκίπισσα Φαχρελνισά Ζεΐντ (τουρκ.…
 

Φαχρελνισά Ζεΐντ - Ζωγράφος ( 1901 – 5 Σεπτεμβρίου 1991)

Fahrelnissa Zeid, London, 1952


H πριγκίπισσα Φαχρελνισά Ζεΐντ (τουρκ. Fahrelnissa Zeid, αραβ. الأميرة فخر النساء زيد, Πρίγκηπος,Κωνσταντινούπολη, 1901 – Αμάν, 5 Σεπτεμβρίου 1991) ήταν επιφανής Τουρκάλα ζωγράφος, το έργο της οποίας υπήρξε ποικιλόμορφο και χαρακτηρίζεται για τη σύνθεση Ισλαμικών και Βυζαντινών στοιχείων με επιρροές από τη δυτική τέχνη. Αναγνωρίζεται επίσης ως εκπρόσωπος της αφηρημένης και γεωμετρικής τέχνης.
Γεννημένη στην Πρίγκηπο της Κωνσταντινούπολης το 1901, υπήρξε κόρη του Τούρκου διπλωμάτη και ιστορικούΣακίρ Πασά, μέλος επιφανούς οικογένειας διανοουμένων και πολιτικών. Η ενασχόλησή της με τη ζωγραφική ξεκίνησε όταν ήταν σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών και υπήρξε από τις πρώτες γυναίκες που φοίτησαν στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Κωνσταντινούπολης. Ξεκίνησε τις σπουδές της το 1920 και το 1927 ταξίδεψε στοΠαρίσι όπου σπούδασε στην Académie Ranson με δάσκαλο τον Ροζέρ Μπισιέρ (Roger Bissière). Επιστρέφοντας στη γενέτειρά της φοίτησε υπό την επίβλεψη του Ναμκ Ισμαΐλ (Namık Ismail) στην Ακαδημία Καλών Τεχνών και το 1942 προσχώρησε στην ομάδα καλλιτεχνών D Group που είχε ιδρυθεί το 1933 και αποτελούνταν από νέους Τούρκους ζωγράφους. Από το 1934, υπήρξε σύζυγος του πρίγκιπα Ζεΐντ Ιμπν Χουσεΐν, ο οποίος διαδέχτηκε τον βασιλιά Φαϊσάλ Β', αν και ο ίδιος δεν βασίλεψε αλλά ανέλαβε ρόλο πρεσβευτή της Δημοκρατίας του Ιράκ.

Ατομικές εκθέσεις της πραγματοποιήθηκαν αρχικά στην Τουρκία, την περίοδο 1944-46, καθώς και στη δυτική Ευρώπη, όταν εγκαταστάθηκε εκεί εκ νέου. Το 1951, 1953 και 1954 συμμετείχε στο Salon des Réalités Nouvelles του Παρισιού, ενώ μεγάλη έκθεση έργων της πραγματοποιήθηκε στην Άγκυρα το 1964. Το 1975 εγκαταστάθηκε στο Αμάν της Ιορδανίας, όπου και ανέλαβε να διδάσκει στο Βασιλικό Ινστιτούτο Τέχνης. Στο Αμάν πραγματοποιήθηκε επίσης σημαντική αναδρομική έκθεσή της, στο Βασιλικό Κέντρο Τέχνης της πόλης.

Το έργο της περιλαμβάνει κυρίως ελαιογραφίες και υδατογραφίες, καθώς και λιθογραφίες και χαρακτικά. Οι πρώιμοι πίνακές της, με επιδράσεις από τη γαλλική ζωγραφική, απεικονίζουν πορτρέτα και σκηνές σε εσωτερικούς χώρους, ωστόσο κατά τη δεκαετία του 1940 στράφηκε περισσότερο στην αφηρημένη τέχνη. ΣτοΠαρίσι, το έργο της επαινέθηκε από τον Αντρέ Μπρετόν. Επινόησε τη μέθοδο που ονόμασε παλαιοκρύσταλλο, κατά την οποία τοποθετούσε χρωματιστές πέτρες, σμάλτο και άλλα υλικά σε μείγμα γυάλινου πολτού και ρητίνης, το οποίο έθεταν σε κίνηση ηλεκτροκινητήρες. Συλλογές έργων της εκτίθενται σε μουσεία μοντέρνας τέχνης στο Παρίσι, στη Νέα Υόρκη, στο Σινσινάτι, στο Εδιμβούργο, στην Κωνσταντινούπολη και στην Άγκυρα, ενώ αρκετά έργα της ανήκουν επίσης σε ιδιωτικές συλλογές.https://el.wikipedia.org
πηγή φωτογραφιών http://www.encyclopedia.mathaf.org/

My Grandmother (signed Fahrelnissa Chakir, age 14), 1915

Feats in the Desert, 1957
Divine Protection, 1981
Title unknown, n.d
 
 
 
συνέχεια

Γιατί θέλουν το χιόνι τα φυτά

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


Γιατί θέλουν το χιόνι τα φυτά και ποιες καλλιέργειες το χρειάζονται

%ce%bc%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%bf
Το χιόνι δεν δημιουργεί μόνο προβλήματα αλλά μας προσφέρει και πολλά θετικά στην φύση και στα φυτά μας.  Βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει η διάρκεια της χιονοκάλυψης και το πάχος του χιονιού.
  • Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μία ‘κουβέρτα΄ για τα φυτά που υπάρχουν στους κήπους. Ουσιαστικά μονώνει το έδαφος και την βλάστηση κάτω από το χιόνι.
  • Βοηθά στο φύλλωμα των αειθαλών δέντρων που χάνουν την υγρασία τους τόσο από τις χαμηλές θερμοκρασίες όσο και από τους ισχυρούς ανέμους, να μην έχουν πρόβλημα με τις ακτίνες του ηλίου και τα στεγνώσει και τα ξηράνει. Η υψηλή αντανακλαστικότητα της κάλυψης χιονιού μειώνει την καθαρή ακτινοβολία.
  • Αποφεύγουν το στρες της ξηρασίας τους χειμερινούς μήνες. Σε ξηρούς χειμώνες με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το παγωμένο έδαφος εμποδίζει τα φυτά να πάρουν υγρασία από το έδαφος (όπως ήταν ο φετινός χειμώνας) το χιόνι έχει ευεργετικές ιδιότητες προσφέροντας υγρασία.
  • Προσφέρει σταθερή υγρασία στα φυτά μας και στο έδαφος κατά την διάρκεια που λειώνει το χιόνι.
Πιο συγκεκριμένα για τα καλλιεργούμενα φυτά,
Στα χειμερινά σιτηρά το χιόνι βοηθά σαν μονωτικό και το προστατεύει από τις χαμηλές θερμοκρασίες και δίνει την κατάλληλη υγρασία στο έδαφος ώστε να επανεκκίνηση την ανάπτυξη του.  Μη κάλυψη χιονιού σε συνδυασμό με χαμηλές θερμοκρασίες δημιουργεί προβλήματα στην πρώιμη ανάπτυξη των καλλιεργειών.
Στα λαχανικά  το χιόνι βοηθά στο να μονώσει από τις χαμηλές θερμοκρασίες και την προστασία τους μέχρι τη συγκομιδή. Οι καλλιέργειες που μπορούν να επιζήσουν κάτω από το χιόνι είναι λάχανα, κουνουπίδια, μπρόκολα, παντζάρια, λάχανο, καρότο, σπανάκι, κρεμμύδια, μαϊντανός, ραπανάκια και μερικά ακόμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις