Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Ο γέρος και η θάλασσα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
Με ελληνικούς Υπότιτλους. Ο Alexandre Petrov κατέχει ιδιαίτερη και περίοπτη θέση στο ρωσικό animation. Η τεχνική που χρησιμοποιεί με εντυπωσιακό τρόπο είναι ...
youtube.com

Εάν οι εξωγήινοι μας επισκεφθούν...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
Ο Γιάννης Γεωργόπουλος με αφορμή την παγκόσμια ημέρα UFO σταχυολογεί τις πιο κραυγαλέες περιπτώσεις εμφάνισης ATIA στην Ελλάδα. Από την αρχαιότητα, τον Μέγα Αλέξανδρο μέχρι την πτήση 266 από Αθήνα με προορισμό το Λονδίνο το...
news247.gr

Του Γιάννη Γεωργόπουλου
"Εάν οι εξωγήινοι μας επισκεφθούν, το αποτέλεσμα θα είναι όπως όταν Χριστόφορος Κολόμβος έφτασε στην Αμερική - Οι ιθαγενείς δεν είχαν καλό τέλος" προειδοποιεί ο Στίβεν Χόκινγκ. “Οι εξωγήινοι είναι σχεδόν βέβαιο ότι υπάρχουν, αλλά οι άνθρωποι θα πρέπει να αποφύγουν την επαφή” προσθέτει ο διάσημος αστροφυσικός.
Η δεύτερη ημέρα του Ιουλίου κάθε έτους είναι αφιερωμένη στα UFO, με αφορμή το περίφημο περιστατικό του Ρόσγουελ, το καλοκαίρι του 1947
Πολλοί υποστηρικτές της ύπαρξης των ΑΤΙΑ (Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα) πιστεύουν ότι τα συντρίμμια ανήκαν σε εξωγήινο σκάφος που κατέπεσε στη περιοχή Ρόσγουελ του Νιου Μέξικο και ότι η ανάκτηση του σκάφους συγκαλύφθηκε από τον στρατό.

  Το περιστατικό έχει αναχθεί σε παγκοσμίως γνωστό και από τα πλέον δημοφιλή στη λαϊκή κουλτούρα και για κάποιους το Ρόσγουελ είναι συνώνυμο με τα ΑΤΙΑ. Θεωρείται ως ένα από τα πλέον διαφημισμένα περιστατικά με UFO.
Στην Ελλάδα έχουν αναφερθεί εκατοντάδες μαρτυρίες σχετικές με θεάσεις UFO που έχουν τις ρίζες τους από την αρχαιότητα και φτάνουν μέχρι τις μέρες μας.
Τα μέρη στα οποία έχει καταγραφεί έντονη δραστηριότητα UFO είναι: Ο Όλυμπος, ο Λόφος Γορίτσας, οι Δελφοί, τα EADS Kρήτης, η πυραμίδα του Ταύγετου, το Καλαμίτσι Γεωργιούπολης, η Στάγειρα Χαλκιδικής, το σπήλαιο Κουκλεσίου και οι Χαράδρες Κρήτης.
Ο Πλούταρχος είχε πει σε ανθρώπους του περιβάλλοντος του πως ο Λούκουλλος είχε παρατάξει τα στρατεύματα του σε θέση μάχης όταν ξαφνικά ο αέρας σχίστηκε και ανάμεσα στα δύο στρατεύματα έπεσε ένα φλεγόμενο σώμα σε σχήμα πιθαριού. Οι δύο παρατάξεις εγκατέλειψαν τη μάχη μετά την εμφάνιση του αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενου αντικειμένου.

  Ο Διόδωρος Σικελιώτης σε αναφορά του ισχυρίστηκε πως πριν την μάχη των Λεύκτρων φάνηκε στον ουρανό επί πολλές νύχτες μια φλεγόμενη λαμπάδα που από το σχήμα της ονομάστηκε πύρινη δοκός.
Aκόμη και ο Μέγας Αλέξανδρος έγινε μάρτυρας θέασης UFO το 332 π.Χ. Ο W.Raymond Drake, στο βιβλίο «Θεοί και Αστροναύτες στην Ελλάδα και Ρώμη», αναφέρει για δύο σκάφη που προκάλεσαν πανικό στον στρατό του Μακεδόνα στρατηλάτη. Επρόκειτο για δύο μεγάλες φωτεινές ασπίδες, που εκτόξευαν φωτιά.
Από τον ουρανό ήρθαν και εκεί επέστρεψαν.
Μαρτυρίες από τη σύγχρονη εποχή
Την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 1734, στη Χίο εμφανίστηκαν για πολύ ώρα τρεις Ήλιοι, ο ένας κατά ανατολάς, ο άλλος βορινά , ο άλλος νότια, και οι δυο είχαν ακτίνες σαν εκείνες που έχει η Σελήνη.
Το 1940 η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία υπό άκρα μυστικότητα διεξήγαγε έρευνες για ύπαρξη άγνωστων ιπτάμενων αντικειμένων στον ελληνικό εναέριο χώρο έχοντας την βοήθεια ξένης υπερδύναμης.
Εφτά χρόνια αργότερα ιπτάμενα αντικείμενα εντοπίστηκαν από τον Ελληνικό Στρατό. Αρχικά υπήρχε η υποψία πως επρόκειτο για σοβιετικούς πυραύλους ωστόσο σύντομα αντιλήφθηκαν πως ήταν ΑΤΙΑ. Ήταν η εποχή του Ρόσγουελ. Η αμερικανική κυβέρνηση έδωσε κατευθύνσεις και το θέμα ξεχάστηκε...

  Το 1952 ο αρχηγός του ελληνικού Στράτου, σμηναγός Χρήστος Δεμέστιχας περιέγραφε μυστηριώδη αεροσκάφη που παρέπεμπαν σε ιπτάμενους δίσκους, οι οποίοι εθεάθησαν στη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου.
Στις 24 Οκτωβρίου του 1954, ο γεωργός Ηλίας Κορομηλάς, 84 χρονών, κατήγγειλε στο αστυνομικό τμήμα της Βαδούσας Αιγίου ότι είδε ένα διαστημόπλοιο στον ουρανό. Η μαρτυρία του έχει καταγραφεί σε δεκάδες ελληνικά και ξένα βιβλία, ενώ ουδείς τον αμφισβήτησε...
Τον Αύγουστο του 1966, κοντά στη Πρέβεζα, συγκεκριμένα στη περιοχή του αεροδρομίου στο Άκτιο, 8 σμηνίτες είδαν στον ουρανό μία φωτεινή κουκίδα που ερχόταν από την μεριά του Ιόνιου Πελάγους, αυξάνοντας την διάμετρο της. Το φαινόμενο διήρκεσε 2 ώρες. Το ΑΤΙΑ στη συνέχεια άρχισε να βγάζει ένα είδος σύννεφου, το οποίο σκέπασε το αντικείμενο και μετά από αρκετή ώρα το σύννεφο διαλύθηκε δίχως να αφήσει κανένα ίχνος!
Στις 3 Σεπτεμβρίου 1967, άγνωστο φωτεινό αντικείμενο εντοπίστηκε από ραντάρ πάνω από την λίμνη των Ιωαννίνων.
Ειδοποιήθηκε η αεροπορία και απογειώθηκαν δυο αεροσκάφη για αναγνώριση. Όταν τα αεροσκάφη έφτασαν σε απόσταση 15 μιλίων το αντικείμενο έκανε ελιγμό προς τα αριστερά κι άρχισε να κατευθύνεται με τρομακτικούς ρυθμούς προς τα πάνω.
Ο εντοπισμός της κίνησης έγινε από ραντάρ και στην δεύτερη σάρωση δεν υπήρχε πουθενά. Το φαινόμενο επαναλήφθηκε και την επόμενη μέρα.
Στις 5 Μαΐου 1975 στα Χανιά Κρήτης, φωτογραφήθηκε UFO να πετάει πάνω από το χωριό Βαρύπετρο. Συμπτωματικά πραγματοποιήθηκε φωτογράφηση για το αξιοθέατο του χωριού, χωρίς να έχει πέσει στην αντίληψη των μαρτύρων
Στις 18 Ιανουαρίου 1977, στην αεροπορική βάση της Λάρισας, οι εργάτες που εργάζονταν στο αεροδρόμιο είδαν ένα μεταλλικό αντικείμενο να κατεβαίνει μέσα από χαμηλά σύννεφα, να πετά κατά μήκος του διαδρόμου και να αιωρείται πάνω από ένα υπόστεγο επισκευών.
Πάνω από το Αιγαίο ανοιχτά του Βόλου, το 1977, ένας υποσμηναγός πετούσε σε ύψος 17.000μ. Βρισκόταν σε πτήση ρουτίνας διακρίνοντας μία κουκίδα που μετετράπη σε δισκοειδή σκάφος. Το UFO..  η συνέχεια στο σύνδεσμο...

Carl Schmitt: Η έννοια του Πολιτικού Καρλ Σμιτ 1888-1985

Carl Schmitt: Η έννοια του Πολιτικού
Καρλ Σμιτ 1888-1985
Το Πολιτικό: αντίθεση φίλου και εχθρού
§1
Ο Κ. Σμιτ είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αλλά και αμφιλεγόμενους ταυτόχρονα Γερμανούς διανοητές του 20ου αιώνα. Σήμερα λογίζεται ως ένας από τους κλασικούς της πολιτικής σκέψης. Οι ιδέες του διακρίνονται για τη μοναδική τους σαφήνεια και συλλαμβάνουν με ασύλληπτη διεισδυτικότητα την κρίση της δεκαετίας του 1920. Πρόκειται για μια καθολική και εκρηκτική κρίση, βασικά χαρακτηριστικά της οποίας επανέρχονται, με τις σύγχρονες αναλογίες, στην παρούσα οδυνηρή περίοδο κρίσης. Η θεμελιώδης αντίθεση του Πολιτικού ενυπάρχει, στην υπαρξιακή της σύσταση, ως αντίθεση ή αντιπαράθεση φίλου και εχθρού. Ετούτη η σύλληψη τινάζει στον αέρα όλες τις κανονιστικές θεμελιώσεις των σύγχρονων κοινωνιών. Οποιαδήποτε επίκληση του κανονιστικού θεμελίου ή κριτηρίου αποδεικνύεται ένας ελιγμός επικάλυψης –ή παραλυτική αδυναμία διάγνωσης– της φοβερής φθοράς και διαφθοράς της δημόσιας σφαίρας. Η τελευταία τούτη είναι σε τέτοιο βαθμό διαβρωμένη από τα πολυσχιδή συμφέροντα τάξεων, συντεχνιών και ιδιωτών, ώστε οι κυβερνήσεις να έχουν μόνο ένα ρόλο: να υπηρετούν τα ιδιωτικά συμφέροντα των εκάστοτε ισχυρών. Έτσι, η χροιά του Πολιτικού, κατά τον Σμίτ, υπερβαίνει την ορισμένη και περιορισμένη λογική των ταξικών συμφερόντων, για να θέσει το πρόβλημα σε μια ευρύτερη και βαθύτερη διάσταση: η πολιτική, κυβερνητική, κρατική έκφραση υπηρετεί ιδιοτελή συμφέροντα των εκάστοτε ανερχομένων στην εξουσία τάξεων ή συντεχνιών χωρίς χρώμα και διάκριση.
§2
Εάν υποθέσουμε ότι η αντιπαράθεση φίλου και εχθρού συμβολίζει την αντιπαράθεση κράτους και ιδιωτικών συμφερόντων, τότε τα τελευταία είναι εκείνα πάντοτε, που επιβάλλουν την κυριαρχία τους με ολοκληρωτικό τρόπο. Ολοκληρωτικά σημαίνει πως η θετική συμβολή του κράτους, το ευρύτερο καλό του, ταυτίζεται πλήρως με τις βλέψεις και επιλογές αυτών των συμφερόντων. Το δημόσιο συμφέρον, κατ’ αυτό το πνεύμα, δεν μπορεί πλέον να προσδιοριστεί ούτε κατ’ ελάχιστο ως κάτι το καθολικό, ως υπερβαίνον το ιδιωτικό, με αποτέλεσμα να λείπει εκείνο το συνεκτικό αγαθό, που είναι σε θέση να συντονίσει την κοινωνία και να διασφαλίσει την τάξη της. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε πολιτική είναι θνησιγενής και οι εκάστοτε κοινότητες ή κοινωνίες δεν μπορούν να έχουν προδιαγεγραμμένες αξίες και να κινούνται πάνω σε αυτές. Με βάση επομένως την αρχή του φίλου και του εχθρού, ό,τι μπορεί ίσως να εγγυάται ένα είδος συνέχειάς μας ως κοινότητας είναι η δική μας απόφαση υπεράσπισης του εαυτού μας, τουτέστι η εναντίωσή μας και η επικράτησή μας έναντι των άλλων. Μια τέτοια επικράτηση, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να είναι απλώς ένας πόλεμος όλων εναντίον όλων, παρά μια προσήλωση στην πολιτική τάξη, στο κράτος, που αυτό καθεαυτό αποτελεί την εγγύηση για τη διασφάλιση οποιασδήποτε άλλης απόλαυσής μας. Ο καθένας λοιπόν, είτε είναι μέλος της μιας ή της άλλης ιδιωτικής οργάνωσης προσβλέπει και πάντοτε προσβλέπει στην επικράτηση της πολιτικής τάξης. Και τούτο ισχύει ακόμη περισσότερο, όταν π.χ. η δημοκρατία ή ο φιλελευθερισμός δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως αξίες πολιτικής τάξης, γιατί δεν συμφωνούν αντικειμενικά όλοι οι ορθόφρονες άνθρωποι. Συμπερασματικά: Η αναγκαία πολιτική τάξη μπορεί να επιβληθεί μόνο μέσα από τη διαθέσιμη δύναμη ή ισχύ μιας δεδομένης κοινότητας, καθώς η λεγόμενη συναίνεση, σε επίπεδο κοινωνίας, δεν είναι αρκούντως βαθιά, για να λειτουργήσει ως δικαιοκριτικό έρεισμα της πολιτικής τάξης. http://hegel-platon.blogspot.gr/
Αναρτήθηκε από Δημήτρης Τζωρτζόπουλος

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ

 
. .. Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ . (τέλος Ιουνίου ή αρχή Ιουλίου του 362 π. Χ.) .. .. Ό Επαμεινώνδας έδωσε εντολή σε ένα τμήμα ιππικού να διατηρήσει όλη τη νύκτα φωτιές σε ένα ύψωμα ορατό από τη Σπ...
eistorias.wordpress.com
 

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ

17/08/2012
.
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ 3-7-362 π.Χ.
..

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ

.

      (τέλος Ιουνίου ή αρχή Ιουλίου του 362 π. Χ.)

..
..
Ό Επαμεινώνδας έδωσε εντολή σε ένα τμήμα ιππικού να διατηρήσει όλη τη νύκτα φωτιές σε ένα ύψωμα ορατό από τη Σπάρτη και οδήγησε τον κύριο όγκο του στρατού του με μεγάλη ταχύτητα πίσω στην Τεγέα. Φθάνοντας εκεί, επέτρεψε στους πεζούς να αναπαυθούν και διέταξε τους ιππείς να συνεχίσουν την προέλασή τους ως τη Μαντίνεια, για να κατακόψουν τα βοσκήματα, να καταστρέψουν τα σπαρτά και να αιχμαλωτίσουν ή να σκοτώσουν τους ανθρώπους που θα βρίσκονταν στην ύπαιθρο (ήταν εποχή θερισμού).
Οι Θηβαίοι ιππείς έφθασαν στα σύνορα της Μαντινείας σχεδόν συγχρόνως με την είσοδο σ’ αυτή την πόλη των Αθηναίων ιππέων, οι οποίοι διήνυσαν με μεγάλη σπουδή την απόσταση από την Ελευσίνα ως εκεί. Οι Αθηναίοι, μ’ όλο που δεν είχαν ακόμη γευματίσει ούτε είχαν δώσει τροφή στα άλογα τους, δέχθηκαν να αντιπαραταχθούν στους αριθμητικά και ποιοτικά υπέρτερους Βοιωτούς και Θεσσαλούς: εξόρμησαν από τις πύλες, απώθησαν τους εχθρούς και έσωσαν τους ανθρώπους που βρίσκονταν στην ύπαιθρο, καθώς και τα ζώα και τα γεννήματα των Μαντινέων.
Σε λίγο έφθασαν στη Μαντίνεια και οι Αθηναίοι οπλίτες, 6.000 άνδρες, με αρχηγό τον Ήγησίλεω. Με αυτούς οι εκεί συγκεντρωμένές αντιβοιωτικες δυνάμεις συμποσώθηκαν σε 20.000 πεζούς και ως 2.000 ιππείς….
.
.
.
Διαβάστε ολόκληρο το ἄρθρο στὸ : www.e-istoria.com

.
Συντομευμένος σύνδεσμος  —   http://wp.me/p12k4g-1U8

Μιχαήλ Κόρακας

Η Maria Dimitriou πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.
 
Ο καπεταν Μιχ Κόρακας αγωνιστής του Κρητικού Πολέμου κατά των Οθωμανών και φυσικά η Χανιώπορτα με τα τείχη της που και η πέτρα βλασταίνει.
Φωτογραφία του χρήστη Maria Dimitriou.Φωτογραφία του χρήστη Maria Dimitriou.
Φωτογραφία του χρήστη Maria Dimitriou.
 
 
 
 
 
 
Μιχαήλ Κόρακας
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
                           Ξυλογραφία του Μιχαήλ         Κόρακα από το περιοδικό Εθνικόν Ημερολόγιον Βρετού του 1868
      



 Ο Μιχαήλ Κόρακας ( Πόμπια Ηρακλείου, 1797 - 7 Σεπτεμβρίου 1882 ) γεννήθηκε στην Πόμπια της Μεσσαράς το 1797 ως Μιχάλης Καρούζος. Σε ηλικία 18 ετών σκότωσε τον Αγά Αλήκο. Η επωνυμία "Κόρακας" του αποδόθηκε ως ένδειξη της επιθετικότητας που έδειχνε ο πατέρας του και αργότερα ο ίδιος εναντία στους Οθωμανούς κατακτητές. Αγωνίστηκε στην Κρητική Επανάσταση του 1821.
Το 1827 με πειρατικό πλοίο και ορμητήριο την Κάρπαθο, πολέμησε τον αιγυπτιακό και οθωμανικό στόλο. Το 1828, συνέχισε τον αγώνα στην Πελοπόννησο και τιμήθηκε με το βαθμό του λοχαγού και το χάλκινο σταυρό του Φοίνικα. Επέστρεψε με τιμές στην Κρήτη το 1834 και πήρε μέρος στην Κρητική Επανάσταση του 1841, στην Κρητική Επανάσταση του 1858 και στην Κρητική Επανάσταση του 1866, πολεμώντας ενάντια σε πολυάριθμες οθωμανικές δυνάμεις. Κήρυξε την επανάσταση του 1878 και κατόπιν τιμήθηκε από το βασιλιά Γεώργιο στην Αθήνα και τον πατριάρχη Αλεξάνδρειας.
Πέθανε υποφέροντας από καρδιακά προβλήματα στην Πόμπια, το Σεπτέμβριο του 1882[1]

Παραπομπές

  1. Εφημερίδα "Πατρίς", Φθινόπωρο του 1882: Ο θάνατος του Μ. Κόρακα και ο λόγος του Α. Μιχελιδάκη, 4-10-2010. ανάκτηση 14-4-2013.

Απολυτίκιο Αγ. Πελαγίας - 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 
08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ( Απολυτίκιο - Οσία Πελαγία) Για Download http://soundcloud.com/byzantine-music/10-08 Βυζαντινή μουσική Ψάλλει ο αρχ. π. Νικόδημος Καβαρνός - Ka...
youtube.com

σκέψεις ...

Πέθανε σαν σήμερα πριν από τρία χρόνια.
Καληνύχτα με μια σκέψη του...
(Δείτε περισσότερες σκέψεις εδώ: http://www.pinterest.com/athensvoicegr/food-for-thought )

Η προσφορά του Βυζαντίου, Αλφρέντ Ραμπώ

Η προσφορά του Βυζαντίου, Αλφρέντ Ραμπώ
Το Βυζάντιο έζησε, αγωνίστηκε και επί αιώνες νίκησε. Σε κάποιες στιγμές αναγκάστηκε να ανακαταλάβει όλο το δυτικό μισό της αυτοκρατορίας, το οποίο είχε πέσει στα χέρια των Σλάβων ή το ανατολικό που είχε καταληφθεί από τους Πέρσες τους Άραβες ή τους Τούρκους. Πάντοτε μέχρι τη μοιραία στιγμή, κατάφερνε να καταβάλλει τους εφήμερους νικητές. Μάλιστα έκανε κάτι περισσότερο από το να τους νικήσει: εκπολίτισε όσους προσφέρονταν για εκπολιτισμό. Ενώ άφησε να χαθούν οι ανεπίδεκτοι για εκπολιτισμό λαοί, οι χονδροειδείς φυλές της στέπας, Άβαροι, Κούμάνοι, Πετσενέγοι, μετέτρεψε τους Σέρβους, τους Κροάτες, τους Βούλγαρους, τους Ρώσους σε ευρωπαϊκά κράτη. ..
....ολόκληρο το κείμενο του μεγάλου Γάλλου Βυζαντινολόγου Αλφρέντ Ραμπώ (1842-1905)...http://vizantinaistorika.blogspot.gr/2014/07/h.html

Η αχίλλειος πτέρνα της Γερμανίας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
Η αχίλλειος πτέρνα της Γερμανίας.freepen
freepen.gr

Ένας από τους Κούρους...

Ένας από τους Κούρους που σκανδάλισε τους ιθύνοντες στην έκθεση του Κατάρ και σκεπάστηκε με τσαντόρ παρακαλώ ! Όταν η βαρβαρότητα σεμνύνεται ξεδιάντροπα μπροστά στον Πολιτισμό και ιεροσυλεί πάνω του, κάποιοι εδώ δεν αισχύνονται με την στάση τους και την ψήφο τους, να συναινούν στην κατασκευή Τζαμιών στο όνομα της δήθεν ανεξιθρησκείας !
Α Ι Δ Ω Σ

This ancient Greek statue, from 520 B.C., is one of two nudes that were covered up in a Greek exhibit that went on display in Qatar. The statues were sent back to Greece. Nimatallah / Art Resource, NY
Η αρχαία ελληνική αισθητική μάλλον κρίθηκε ιδιαίτερα προχωρημένη από το Μουσείο του Ντόχα στο Κατάρ, καθώς οι διευθυντές ζήτησαν την απομάκρυνση ανδρικών αγαλμάτων από τον χώρο της έκθεσης.
Συγκεκριμένα, ο Κούρος του Πτώου αποτέλεσε κόκκινο πανί για τους ιθύνοντες, καθώς φοβήθηκαν μήπως το γυμνό σώμα του θα… σκανδαλίσει τις Καταρίνες. Το γυμνό αντρικό σώμα προφανώς αποτελεί ταμπού για τον κώδικα ηθικής του Κατάρ.
Τι αποφάσισαν οι διευθυντές του Μουσείου; Μα φυσικά να σκεπάσουν τα αγάλματα με μαύρο τσαντόρ και έπειτα να τα απομακρύνουν πίσω από το παραβάν.
http://www.koolnews.gr/texni/exallos-o-tzavaras-sto-katar-entisan-tous-kourous-giati-skandalizan-tous-episkeptes/

Δημοφιλείς αναρτήσεις