Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Σαν σήμερα 18 Ιανουαρίου 1984

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Ελλήνων Ιστορία.
 
Ελλήνων Ιστορία
Σαν σήμερα 18 Ιανουαρίου 1984
πεθαίνει ο Βασίλης Τσιτσάνης από καρκίνο στο Λονδίνο ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες λαϊκούς συνθέτες, στιχουργούς και τραγουδιστές του 20ού αιώνα.
Ήταν μία από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του ρεμπέτικου και του λαϊκού τραγουδιού.

https://www.facebook.com/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%C…/…

Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Ιησούς Χριστός Νικά - Ic Xc Nika.
 
Ιησούς Χριστός Νικά - Ic Xc Nika μαζί με Γεωργιος Ανδριοπουλος.
Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας
Ημερομηνία εορτής: 18/01/2016
Ο Μέγας Αθανάσιος γεννήθηκε το 295 μ.Χ. από φτωχούς αλλά ενάρετους γονείς, γεγονός που του στέρησε τη δυνατότητα για ανώτερες σπουδές. Όμως ο πανάγαθος Θεός τον προίκισε με πλούσια πνευματικά προσόντα. Λαμβάνει τη στοιχειώδη εκπαίδευση και στη συνέχεια μελετά μόνος του για να φθάσει σε υψηλότατα επίπεδα γνώσης και σοφίας.
Από πολύ νέος έδειξε την κλίση του προς την Εκκλησία. 25 ετών χειροτονείται διάκονος από τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Αλέξανδρο, τον οποίο ακολουθεί στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο το 325 μ.Χ., στη Νίκαια της Βιθυνίας. Αναδεικνύεται πρωτεργάτης στην καταδίκη της αιρετικής διδασκαλίας του Αρείου.
Το 328 μ.Χ. και σε ηλικία 33 ετών εκλέγεται πανηγυρικά πατριάρχης Αλεξανδρείας. Από τη θέση αυτή αντιμετωπίζει ένα φοβερό πόλεμο εκ μέρους των αιρετικών οπαδών του Αρείου. Όμως ο άγιος, χάρη στην μεγάλη πνευματικότητά του και τη ζέουσα πίστη στο Θεό, κατορθώνει να βγει νικητής απ’ όλες αυτές τις δοκιμασίες ακόμη και από τις πέντε εξορίες που του επιβλήθηκαν, καθώς ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ο Β΄ ήταν οπαδός του Αρειανισμού. Εκοιμήθη εν ειρήνη το 373 μ.Χ.
Απολυτίκιον
Στύλος γέγονας ὀρθοδοξίας, θείοις δόγμασιν ὑποστηρίζων, τὴν Ἐκκλησίαν Ἱεράρχα Ἀθανάσιε· τῷ γὰρ Πατρὶ τὸν Ὑιόν ὁμοούσιον, ἀνακηρύξας κατᾑσχυνας Ἄρείον· Πάτερ Ὅσιε, Χριστόν τὸν Θεόν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἡμῖν, τό μέγα ἔλεος.

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Ιερός Ναός Αγίου Αντωνίου του Νέου στη Βέροια

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ.
Ο χρήστης ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ πρόσθεσε 11 νέες φωτογραφίες.
www.monastiriaka.gr
Εορτάζει στις 17 Ιανουαρίου ο Όσιος Αντώνιος ο νέος, ο Θαυματουργός - Πολιούχος Βεροίας.
Ιερός Ναός Αγίου Αντωνίου του Νέου στη Βέροια.
"www.monastiriaka.gr

Εορτάζει στις 17 Ιανουαρίου ο Όσιος Αντώνιος ο νέος, ο Θαυματουργός - Πολιούχος Βεροίας.

Ιερός Ναός Αγίου Αντωνίου του Νέου στη Βέροια." +8



Ο Άγιος Αντώνιος και ο Πύργος Κορνάρου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη IScreta.gr.. ·
Στην περιφέρεια της Μυρσίνης, κοντά στη θάλασσα βρίσκεται ο ναός του Αγίου Αντωνίου και ένας μεσαιωνικός πύργος, εκεί που για πολλά χρόνια υπήρχε ένας μικρός συνοικισμός.
 
Στην περιφέρεια της Μυρσίνης, κοντά στη θάλασσα βρίσκεται ο ναός του Αγίου Αντωνίου και ένας μεσαιωνικός πύργος, εκεί που για πολλά χρόνια υπήρχε ένας…
iscreta.gr
 
Στην περιφέρεια της Μυρσίνης, κοντά στη θάλασσα βρίσκεται ο ναός του Αγίου Αντωνίου και ένας μεσαιωνικός πύργος, εκεί που για πολλά χρόνια υπήρχε ένας μικρός συνοικισμός.
Η οικοδόμηση του αρχικού ναού του Αγίου Αντωνίου ανάγεται με επιφύλαξη στη Βυζαντινή εποχή. Ο ναός φαίνεται πως ήταν γεμάτος τοιχογραφίες που απεικόνιζαν αγίους και ευαγγελικά γεγονότα. Με την κατάρρευση του πύργου το 1918, ο ναός στο μεγαλύτερο μέρος του γκρεμίστηκε αλλά πολύ γρήγορα, το 1920, ξαναχτίστηκε στη σημερινή μορφή του.
mirsini_agios_antonios_pirgos__1__mariannakatifori
Άγιος Αντώνιος και Πύργος στη Μυρσίνη. Γενική άποψη
Στο βόρειο τοίχο στο εσωτερικό του ναού σώζεται το χάραγμα «Βιτζεντζο Κορνάρος 1677». Ο προσκυνητής που θέλησε να αφήσει μνημόνιο της επίσκεψής του στο ναό δεν είναι ο ποιητής του Ερωτόκριτου, αλλά μάλλον ένας από τους απογόνους της εξελληνισμένης βενετσιάνικης οικογένειας αρχόντων. mirsini_agios_antonios_pirgos__5__mariannakatiforiΗ οικοδόμηση του πύργου ανάγεται στα χρόνια της Βενετοκρατίας. Είναι πιθανό να ανεγέρθηκε ως οχυρή κατοικία – πυργόσπιτο, κάτι το οποίο συνηθιζόταν μετά το 15ο αιώνα από αρχοντικές οικογένειες που ζούσαν στην ύπαιθρο.
Ταυτόχρονα, μπορεί να χτίστηκε και για λόγους φρούρησης της περιοχής, λόγω των συχνών πειρατικών και τούρκικων επιδρομών. Κατά την επανάσταση ενάντια στους Οθωμανούς του 1897, οι ντόπιοι φοβήθηκαν μήπως οι Τούρκοι καταλάβουν και εκμεταλλευτούν το πύργο και για αυτό προσπάθησαν να τον κατεδαφίσουν με δυναμίτες. Ο πύργος υπέστη σοβαρές ρωγμές και σε μια μεγάλη κακοκαιρία του 1918 ένα μεγάλο τμήμα του κατέρρευσε γκρεμίζοντας εν μέρει και το ναό του Αγίου Αντωνίου. Τη δεκαετία του 1990 ο πύργος αναστηλώθηκε και έκτοτε είναι επισκέψιμος.
mirsini_agios_antonios_pirgos__7__mariannakatifori
Εσωτερικό πύργου
pyrgoskornarou3
Είανι κλειστά  (ανοικτά κατόπιν συνεννοήσεως)
Σημαντικές ημερομηνίες (ημέρα/μήνας) : 17/1
Τύπος δρόμου : Χωματόδρομος
 

Άγιος Αντώνιος ο Μέγας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ.
 
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ
www.monastiriaka.gr
Εορτάζει στις 17 Ιανουαρίου o Άγιος Αντώνιος ο Μέγας.
Ο Μέγας Αντώνιος γεννήθηκε το 251 μ.Χ. στην Άνω Αίγυπτο από πλούσιους και ενάρετους γονείς, τους οποίους έχασε σε νεαρή ηλικία. Συγκεντρώνει όμως την προσοχή του στην μυστική θεωρία των μοναχών της ερήμου και στην φροντίδα της μικρής αδελφής του. Γρήγορα αποφασίζει να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και αναχωρεί για την έρημο, αφού πρώτα τακτοποίησε την μικρότερη αδελφή του και μοίρασε την μεγάλη πατρική περιουσία στους φτωχούς της περιοχής του.
Στην έρημο παίδευσε την ψυχή του και τιθάσευσε τα πάθη του φθάνοντας στα ανώτατα όρια της άσκησης ώστε η ψυχή του αγίου μπορούσε να εξέρχεται του σώματός του ενώ βρισκόταν ακόμη εν ζωή. Γίνεται το πρότυπο των ασκητών. Πολλοί εξ αυτών έφθαναν στην έρημο για να τον ακούσουν και να τον συμβουλευθούν. Παρέδωσε την μακάρια ψυχή του στον μισθαποδότη Θεό σε ηλικία 105 ετών.
Αν και, όπως λέγει ο Μέγας Αθανάσιος, μία από τις τελευταίες επιθυμίες του Οσίου Αντωνίου ήταν να μείνει κρυφός ο τόπος της ταφής του, οι μοναχοί που μόναζαν κοντά του έλεγαν ότι κατείχαν το ιερό λείψανό του, το οποίο επί Ιουστινιανού (561 μ.Χ.), κατατέθηκε στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου στην Αλεξάνδρεια και από εκεί αργότερα, το 635 μ.Χ., μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Η Σύναξή του ετελείτο στη Μεγάλη Εκκλησία. http://www.saint.gr/1120/saint.aspx

Ιερά Μονή Αγίου Αντωνίου Βροντησίου

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ.
 
"www.monastiriaka.gr

Ηράκλειο Κρήτης - Ιερά Μονή Αγίου Αντωνίου Βροντησίου.

Η Ιερά Μονή Βροντησίου βρίσκεται ανάμεσα στα χωριά Ζαρός και Βορίζια της επαρχίας Καινουρίου και τιμάται στη μνήμη του Αγίου Αντωνίου. Η εποχή της ίδρυσής της δεν έχει εξακριβωθεί. Σύμφωνα με την παράδοση που μεταφέρει ο Στ. Σπανάκης ήταν μετόχι της Μονής Βαρσαμονέρου, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση. Η ονομασία της μονής ενδεχομένως σχετίζεται με τον ιδρυτή της, αφού σε έγγραφο του 1323 αναφέρονται 4 ιερείς στο Χάνδακα με το όνομα Βροντίσης.

Έγγραφες μαρτυρίες για τη μονή υπάρχουν από το 1400, ενώ από το 1500 φαίνεται ότι γνώρισε ιδιαίτερη άνθιση, μετά την παρακμή της Μονής Βαρσαμονέρου. Κατά τον τελευταίο αιώνα της Ενετοκρατίας εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μοναχισμού της Κρήτης, όπου άνθισαν τα γράμματα και οι τέχνες, ιδιαίτερα η ζωγραφική. Κατά μια παράδοση μάλιστα στη μονή Βροντησίου μόνασε ο Μιχαήλ Δαμασκηνός. Κατά τη διάρκεια της εκεί παραμονής του φιλοτέχνησε έξι από τις πιο γνωστές εικόνες του, που παρέμεναν στο μοναστήρι μέχρι το 1800. Τη χρονιά αυτή ο επίσκοπος Γεράσιμος τις μετέφερε στον Άγιο Μηνά, ενώ σήμερα εκτίθενται στη Συλλογή της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών.

Μετά την οθωμανική κατάκτηση του νησιού, τα στρατεύματα του Κιοπρουλή, μετά από δική του εντολή, δεν έθιξαν το μοναστήρι. Ωστόσο στην επανάσταση του 1866 τέσσερις από τους μοναχούς σφαγιάστηκαν, το καθολικό και 10 από τα κελιά κάηκαν και οι αγροτικές καλλιέργειες της μονής πυρπολήθηκαν, επειδή προσέφερε καταφύγιο στους επαναστάτες του Μιχαήλ Κόρακα. Ακολούθησε η εγκατάλειψη της μονής για να αποτελέσει ξανά καταφύγιο των Κρητών επαναστατών το 1878. Κατά τη διάρκεια των δυο επαναστάσεων τα περισσότερα από τα κειμήλια καταστράφηκαν. Σήμερα το μοναστήρι λειτουργεί ξανά.

Στις μέρες μας αν και η μονή έχει χάσει μεγάλο μέρος της παλιάς της αίγλης από την κατεδάφιση του φρουριακού συγκροτήματος και την ανέγερση νέων κτισμάτων, εξακολουθεί να είναι επιβλητική. Λίγο πριν την είσοδο του μνημείου, πλάι σε αιωνόβιο πλατάνι, σώζεται μια μνημειακών διαστάσεων κρήνη του 15ου αι. Οι ανάγλυφες παραστάσεις της που εικονίζουν τον Αδάμ και την Εύα στον Παράδεισο, το Θεό και στα πόδια τους τέσσερις φιγούρες που συμβολίζουν τους τέσσερις ποταμούς της Εδέμ, από το στόμα των οποίων τρέχουν αντίστοιχοι κρουνοί με νερό, έχουν εκτελεστεί με μοναδική καλλιτεχνική δεξιότητα. Η παλαιά είσοδος έχει αντικατασταθεί, διατηρούνται όμως ευδιάκριτα λείψανά της.

Το καθολικό είναι δίκλιτος, διμάρτυρος ναός. Το ένα κλίτος είναι αφιερωμένο στον τιμώμενο άγιο της Μονής Αντώνιο και το δεύτερο στον απόστολο Θωμά. Το κωδωνοστάσιο αποτελεί ανεξάρτητο οικοδόμημα, με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν άμεσα στην ενετική αρχιτεκτονική. Στο νότιο κλίτος διασώζονται τμήματα του τοιχογραφικού διακόσμου. Ξεχωρίζουν η μοναδική στην κρητική εικονογραφία παράσταση του Δείπνου στους Εμμαούς στην κόγχη του βήματος, η Κοινωνία των Αποστόλων στην καμάρα του και οι παραστάσεις των Μηνολογίων στην καμάρα του κυρίως ναού. Χαρακτηριστική είναι η μορφή του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου που κρατά στην αγκαλιά του το βρέφος Ιησού.

Οι τοιχογραφίες της Μονής Βροντησίου μαρτυρούν το υψηλό καλλιτεχνικό επίπεδο που διατηρούσε η κρητική τέχνη στις τελευταίες δεκαετίες του 14ου αι. και τη σχέση της με μεγάλα καλλιτεχνικά κέντρα, όπως τη Μακεδονία. Οι μορφές είναι ογκώδεις αλλά ωραίες, με στάσεις κομψές και συγκρατημένη κίνηση. Το πλάσιμο είναι προσεκτικό και λεπτομερειακό στις ολόσωμες μορφές του νότιου τοίχου και ελεύθερο, με πολλά συμπληρωματικά χρώματα στις ρεαλιστικές μορφές των παραστάσεων.
http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=1512"
"www.monastiriaka.gr

Ηράκλειο Κρήτης - Ιερά Μονή Αγίου Αντωνίου Βροντησίου.

Η Ιερά Μονή Βροντησίου βρίσκεται ανάμεσα στα χωριά Ζαρός και Βορίζια της επαρχίας Καινουρίου και τιμάται στη μνήμη του Αγίου Αντωνίου. Η εποχή της ίδρυσής της δεν έχει εξακριβωθεί. Σύμφωνα με την παράδοση που μεταφέρει ο Στ. Σπανάκης ήταν μετόχι της Μονής Βαρσαμονέρου, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση. Η ονομασία της μονής ενδεχομένως σχετίζεται με τον ιδρυτή της, αφού σε έγγραφο του 1323 αναφέρονται 4 ιερείς στο Χάνδακα με το όνομα Βροντίσης.

Έγγραφες μαρτυρίες για τη μονή υπάρχουν από το 1400, ενώ από το 1500 φαίνεται ότι γνώρισε ιδιαίτερη άνθιση, μετά την παρακμή της Μονής Βαρσαμονέρου. Κατά τον τελευταίο αιώνα της Ενετοκρατίας εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μοναχισμού της Κρήτης, όπου άνθισαν τα γράμματα και οι τέχνες, ιδιαίτερα η ζωγραφική. Κατά μια παράδοση μάλιστα στη μονή Βροντησίου μόνασε ο Μιχαήλ Δαμασκηνός. Κατά τη διάρκεια της εκεί παραμονής του φιλοτέχνησε έξι από τις πιο γνωστές εικόνες του, που παρέμεναν στο μοναστήρι μέχρι το 1800. Τη χρονιά αυτή ο επίσκοπος Γεράσιμος τις μετέφερε στον Άγιο Μηνά, ενώ σήμερα εκτίθενται στη Συλλογή της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών.

Μετά την οθωμανική κατάκτηση του νησιού, τα στρατεύματα του Κιοπρουλή, μετά από δική του εντολή, δεν έθιξαν το μοναστήρι. Ωστόσο στην επανάσταση του 1866 τέσσερις από τους μοναχούς σφαγιάστηκαν, το καθολικό και 10 από τα κελιά κάηκαν και οι αγροτικές καλλιέργειες της μονής πυρπολήθηκαν, επειδή προσέφερε καταφύγιο στους επαναστάτες του Μιχαήλ Κόρακα. Ακολούθησε η εγκατάλειψη της μονής για να αποτελέσει ξανά καταφύγιο των Κρητών επαναστατών το 1878. Κατά τη διάρκεια των δυο επαναστάσεων τα περισσότερα από τα κειμήλια καταστράφηκαν. Σήμερα το μοναστήρι λειτουργεί ξανά.

Στις μέρες μας αν και η μονή έχει χάσει μεγάλο μέρος της παλιάς της αίγλης από την κατεδάφιση του φρουριακού συγκροτήματος και την ανέγερση νέων κτισμάτων, εξακολουθεί να είναι επιβλητική. Λίγο πριν την είσοδο του μνημείου, πλάι σε αιωνόβιο πλατάνι, σώζεται μια μνημειακών διαστάσεων κρήνη του 15ου αι. Οι ανάγλυφες παραστάσεις της που εικονίζουν τον Αδάμ και την Εύα στον Παράδεισο, το Θεό και στα πόδια τους τέσσερις φιγούρες που συμβολίζουν τους τέσσερις ποταμούς της Εδέμ, από το στόμα των οποίων τρέχουν αντίστοιχοι κρουνοί με νερό, έχουν εκτελεστεί με μοναδική καλλιτεχνική δεξιότητα. Η παλαιά είσοδος έχει αντικατασταθεί, διατηρούνται όμως ευδιάκριτα λείψανά της.

Το καθολικό είναι δίκλιτος, διμάρτυρος ναός. Το ένα κλίτος είναι αφιερωμένο στον τιμώμενο άγιο της Μονής Αντώνιο και το δεύτερο στον απόστολο Θωμά. Το κωδωνοστάσιο αποτελεί ανεξάρτητο οικοδόμημα, με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν άμεσα στην ενετική αρχιτεκτονική. Στο νότιο κλίτος διασώζονται τμήματα του τοιχογραφικού διακόσμου. Ξεχωρίζουν η μοναδική στην κρητική εικονογραφία παράσταση του Δείπνου στους Εμμαούς στην κόγχη του βήματος, η Κοινωνία των Αποστόλων στην καμάρα του και οι παραστάσεις των Μηνολογίων στην καμάρα του κυρίως ναού. Χαρακτηριστική είναι η μορφή του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου που κρατά στην αγκαλιά του το βρέφος Ιησού.

Οι τοιχογραφίες της Μονής Βροντησίου μαρτυρούν το υψηλό καλλιτεχνικό επίπεδο που διατηρούσε η κρητική τέχνη στις τελευταίες δεκαετίες του 14ου αι. και τη σχέση της με μεγάλα καλλιτεχνικά κέντρα, όπως τη Μακεδονία. Οι μορφές είναι ογκώδεις αλλά ωραίες, με στάσεις κομψές και συγκρατημένη κίνηση. Το πλάσιμο είναι προσεκτικό και λεπτομερειακό στις ολόσωμες μορφές του νότιου τοίχου και ελεύθερο, με πολλά συμπληρωματικά χρώματα στις ρεαλιστικές μορφές των παραστάσεων.
http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=1512""www.monastiriaka.gr

Ηράκλειο Κρήτης - Ιερά Μονή Αγίου Αντωνίου Βροντησίου.

Η κρήνη της  Ιεράς Μονής Βροντησίου. 

 Στην είσοδο της Ιερά Μονής, δίπλα στον αιωνόβιο πλάτανο  σώζεται  μαρμάρινη κρήνη του 15ου αιώνα, με ανάγλυφη παράσταση των Πρωτόπλαστων στον Παράδεισο, τον Παντοκράτορα και τέσσερις ακόμα μορφές, που συμβολίζουν τους ποταμούς της Εδέμ, από το στόμα των οποίων τρέχουν  κρουνοί με νερό."
"www.monastiriaka.gr

Ηράκλειο Κρήτης - Ιερά Μονή Αγίου Αντωνίου Βροντησίου.

Η Ιερά Μονή Βροντησίου βρίσκεται ανάμεσα στα χωριά Ζαρός και Βορίζια της επαρχίας Καινουρίου και τιμάται στη μνήμη του Αγίου Αντωνίου. Η εποχή της ίδρυσής της δεν έχει εξακριβωθεί. Σύμφωνα με την παράδοση που μεταφέρει ο Στ. Σπανάκης ήταν μετόχι της Μονής Βαρσαμονέρου, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση. Η ονομασία της μονής ενδεχομένως σχετίζεται με τον ιδρυτή της, αφού σε έγγραφο του 1323 αναφέρονται 4 ιερείς στο Χάνδακα με το όνομα Βροντίσης.

Έγγραφες μαρτυρίες για τη μονή υπάρχουν από το 1400, ενώ από το 1500 φαίνεται ότι γνώρισε ιδιαίτερη άνθιση, μετά την παρακμή της Μονής Βαρσαμονέρου. Κατά τον τελευταίο αιώνα της Ενετοκρατίας εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μοναχισμού της Κρήτης, όπου άνθισαν τα γράμματα και οι τέχνες, ιδιαίτερα η ζωγραφική. Κατά μια παράδοση μάλιστα στη μονή Βροντησίου μόνασε ο Μιχαήλ Δαμασκηνός. Κατά τη διάρκεια της εκεί παραμονής του φιλοτέχνησε έξι από τις πιο γνωστές εικόνες του, που παρέμεναν στο μοναστήρι μέχρι το 1800. Τη χρονιά αυτή ο επίσκοπος Γεράσιμος τις μετέφερε στον Άγιο Μηνά, ενώ σήμερα εκτίθενται στη Συλλογή της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών.

Μετά την οθωμανική κατάκτηση του νησιού, τα στρατεύματα του Κιοπρουλή, μετά από δική του εντολή, δεν έθιξαν το μοναστήρι. Ωστόσο στην επανάσταση του 1866 τέσσερις από τους μοναχούς σφαγιάστηκαν, το καθολικό και 10 από τα κελιά κάηκαν και οι αγροτικές καλλιέργειες της μονής πυρπολήθηκαν, επειδή προσέφερε καταφύγιο στους επαναστάτες του Μιχαήλ Κόρακα. Ακολούθησε η εγκατάλειψη της μονής για να αποτελέσει ξανά καταφύγιο των Κρητών επαναστατών το 1878. Κατά τη διάρκεια των δυο επαναστάσεων τα περισσότερα από τα κειμήλια καταστράφηκαν. Σήμερα το μοναστήρι λειτουργεί ξανά.

Στις μέρες μας αν και η μονή έχει χάσει μεγάλο μέρος της παλιάς της αίγλης από την κατεδάφιση του φρουριακού συγκροτήματος και την ανέγερση νέων κτισμάτων, εξακολουθεί να είναι επιβλητική. Λίγο πριν την είσοδο του μνημείου, πλάι σε αιωνόβιο πλατάνι, σώζεται μια μνημειακών διαστάσεων κρήνη του 15ου αι. Οι ανάγλυφες παραστάσεις της που εικονίζουν τον Αδάμ και την Εύα στον Παράδεισο, το Θεό και στα πόδια τους τέσσερις φιγούρες που συμβολίζουν τους τέσσερις ποταμούς της Εδέμ, από το στόμα των οποίων τρέχουν αντίστοιχοι κρουνοί με νερό, έχουν εκτελεστεί με μοναδική καλλιτεχνική δεξιότητα. Η παλαιά είσοδος έχει αντικατασταθεί, διατηρούνται όμως ευδιάκριτα λείψανά της.

Το καθολικό είναι δίκλιτος, διμάρτυρος ναός. Το ένα κλίτος είναι αφιερωμένο στον τιμώμενο άγιο της Μονής Αντώνιο και το δεύτερο στον απόστολο Θωμά. Το κωδωνοστάσιο αποτελεί ανεξάρτητο οικοδόμημα, με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν άμεσα στην ενετική αρχιτεκτονική. Στο νότιο κλίτος διασώζονται τμήματα του τοιχογραφικού διακόσμου. Ξεχωρίζουν η μοναδική στην κρητική εικονογραφία παράσταση του Δείπνου στους Εμμαούς στην κόγχη του βήματος, η Κοινωνία των Αποστόλων στην καμάρα του και οι παραστάσεις των Μηνολογίων στην καμάρα του κυρίως ναού. Χαρακτηριστική είναι η μορφή του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου που κρατά στην αγκαλιά του το βρέφος Ιησού.

Οι τοιχογραφίες της Μονής Βροντησίου μαρτυρούν το υψηλό καλλιτεχνικό επίπεδο που διατηρούσε η κρητική τέχνη στις τελευταίες δεκαετίες του 14ου αι. και τη σχέση της με μεγάλα καλλιτεχνικά κέντρα, όπως τη Μακεδονία. Οι μορφές είναι ογκώδεις αλλά ωραίες, με στάσεις κομψές και συγκρατημένη κίνηση. Το πλάσιμο είναι προσεκτικό και λεπτομερειακό στις ολόσωμες μορφές του νότιου τοίχου και ελεύθερο, με πολλά συμπληρωματικά χρώματα στις ρεαλιστικές μορφές των παραστάσεων.
http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=1512"
 
+7
 

 
Ο χρήστης ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΑ πρόσθεσε 10 new photos.
www.monastiriaka.gr
Ηράκλειο Κρήτης - Ιερά Μονή Αγίου Αντωνίου Βροντησίου.
Η Ιερά Μονή Βροντησίου βρίσκεται ανάμεσα στα χωριά Ζαρός και Βορίζια της επαρχίας Καινουρίου και τιμάται στη μνήμη του Αγίου Αντωνίου. Η εποχή της ίδρυσής της δεν έχει εξακριβωθεί. Σύμφωνα με την παράδοση που μεταφέρει ο Στ. Σπανάκης ήταν μετόχι της Μονής Βαρσαμονέρου, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση. Η ονομασία της μονής ενδεχομένως σχετίζεται με τον ιδρυτή της, αφού σε έγγραφο του 1323 αναφέρονται 4 ιερείς στο Χάνδακα με το όνομα Βροντίσης.
Έγγραφες μαρτυρίες για τη μονή υπάρχουν από το 1400, ενώ από το 1500 φαίνεται ότι γνώρισε ιδιαίτερη άνθιση, μετά την παρακμή της Μονής Βαρσαμονέρου. Κατά τον τελευταίο αιώνα της Ενετοκρατίας εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μοναχισμού της Κρήτης, όπου άνθισαν τα γράμματα και οι τέχνες, ιδιαίτερα η ζωγραφική. Κατά μια παράδοση μάλιστα στη μονή Βροντησίου μόνασε ο Μιχαήλ Δαμασκηνός. Κατά τη διάρκεια της εκεί παραμονής του φιλοτέχνησε έξι από τις πιο γνωστές εικόνες του, που παρέμεναν στο μοναστήρι μέχρι το 1800. Τη χρονιά αυτή ο επίσκοπος Γεράσιμος τις μετέφερε στον Άγιο Μηνά, ενώ σήμερα εκτίθενται στη Συλλογή της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών.
Μετά την οθωμανική κατάκτηση του νησιού, τα στρατεύματα του Κιοπρουλή, μετά από δική του εντολή, δεν έθιξαν το μοναστήρι. Ωστόσο στην επανάσταση του 1866 τέσσερις από τους μοναχούς σφαγιάστηκαν, το καθολικό και 10 από τα κελιά κάηκαν και οι αγροτικές καλλιέργειες της μονής πυρπολήθηκαν, επειδή προσέφερε καταφύγιο στους επαναστάτες του Μιχαήλ Κόρακα. Ακολούθησε η εγκατάλειψη της μονής για να αποτελέσει ξανά καταφύγιο των Κρητών επαναστατών το 1878. Κατά τη διάρκεια των δυο επαναστάσεων τα περισσότερα από τα κειμήλια καταστράφηκαν. Σήμερα το μοναστήρι λειτουργεί ξανά.
Στις μέρες μας αν και η μονή έχει χάσει μεγάλο μέρος της παλιάς της αίγλης από την κατεδάφιση του φρουριακού συγκροτήματος και την ανέγερση νέων κτισμάτων, εξακολουθεί να είναι επιβλητική. Λίγο πριν την είσοδο του μνημείου, πλάι σε αιωνόβιο πλατάνι, σώζεται μια μνημειακών διαστάσεων κρήνη του 15ου αι. Οι ανάγλυφες παραστάσεις της που εικονίζουν τον Αδάμ και την Εύα στον Παράδεισο, το Θεό και στα πόδια τους τέσσερις φιγούρες που συμβολίζουν τους τέσσερις ποταμούς της Εδέμ, από το στόμα των οποίων τρέχουν αντίστοιχοι κρουνοί με νερό, έχουν εκτελεστεί με μοναδική καλλιτεχνική δεξιότητα. Η παλαιά είσοδος έχει αντικατασταθεί, διατηρούνται όμως ευδιάκριτα λείψανά της.
Το καθολικό είναι δίκλιτος, διμάρτυρος ναός. Το ένα κλίτος είναι αφιερωμένο στον τιμώμενο άγιο της Μονής Αντώνιο και το δεύτερο στον απόστολο Θωμά. Το κωδωνοστάσιο αποτελεί ανεξάρτητο οικοδόμημα, με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν άμεσα στην ενετική αρχιτεκτονική. Στο νότιο κλίτος διασώζονται τμήματα του τοιχογραφικού διακόσμου. Ξεχωρίζουν η μοναδική στην κρητική εικονογραφία παράσταση του Δείπνου στους Εμμαούς στην κόγχη του βήματος, η Κοινωνία των Αποστόλων στην καμάρα του και οι παραστάσεις των Μηνολογίων στην καμάρα του κυρίως ναού. Χαρακτηριστική είναι η μορφή του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου που κρατά στην αγκαλιά του το βρέφος Ιησού.
Οι τοιχογραφίες της Μονής Βροντησίου μαρτυρούν το υψηλό καλλιτεχνικό επίπεδο που διατηρούσε η κρητική τέχνη στις τελευταίες δεκαετίες του 14ου αι. και τη σχέση της με μεγάλα καλλιτεχνικά κέντρα, όπως τη Μακεδονία. Οι μορφές είναι ογκώδεις αλλά ωραίες, με στάσεις κομψές και συγκρατημένη κίνηση. Το πλάσιμο είναι προσεκτικό και λεπτομερειακό στις ολόσωμες μορφές του νότιου τοίχου και ελεύθερο, με πολλά συμπληρωματικά χρώματα στις ρεαλιστικές μορφές των παραστάσεων. http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=1512

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Η αρχή των θαυμάτων

Συχνότητες και ανθρώπινη σκέψη. Η αρχή των θαυμάτων
 
Διαβάστε πρώτοι ότι σας κρύβουν!
awakengr.com|Από Αφύπνιση συνείδησης
 

Όπως έχουμε πει, ο άνθρωπος είναι πομπός και δέκτης συχνοτήτων. Κάθε σκέψη που κάνουμε εκπέμπει, το ανάλογο είδος συχνότητας, και μας προκαλλεί τα ανάλογα συναισθήματα. τον λεγόμενο ψυχικό μας κόσμο. Και με τον ίδιο τρόπο δέχεται σαν δέκτης τις συχνότητες που υπάρχουν γύρω του και παντού.


Αυτός ο ψυχικός κόσμος, διαχωρίζεται σε δύο είδη συχνοτήτων.

Το ένα είναι το συνειδητό του εγκεφάλου, που παράγει συναισθήματα, σε ότι έχει σχέση με την υλική υπόσταση, και το άλλο το ασυνείδητο μας, το οποίο δέχεται υπερβατικές συχνότητες, αλλά και εκπέμπει πέραν της υλικής υπόστασης.

Οτιδήποτε παράγει ενέργεια εκπέμπει συχνότητες.

Από το οποιοδήποτε οργανικό τμήμα στο εσωτερικό μας σώμα, (για παράδειγμα η καρδιά, οι πνεύμονες), εκπέμπουν συχνότητες, και με τον ίδιο τρόπο, οτιδήποτε γύρω μας, αλλά και σε ολόκληρο τον πλανήτη, εκπέμπονται εισερχόμενες συχνότητες από το ενεργειακό πλέγμα, και εξερχόμενες από την φύση που ενεργεί κι αυτή, από όλα τα όντα, και τον άνθρωπο μαζί, από τα πάντα σε ολόκληρο τον πλανήτη. Και όλα μαζί αλληλεπιδρούν.

Η λήψη συχνοτήτων από το φυσικό περιβάλλον δημιουργεί αλυσιδωτές αντιδράσεις στον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος αρχίζει να συντονίζεται και να παράγει ανάλογες αντιδράσεις μέσα στο σώμα. Όπως για παράδειγμα, η συχνότητα μιας καταιγίδας είναι δυνατή να μας επιφέρει την παραπάνω εσωτερική αλλαγή των αλυσιδωτών αντιδράσεων, και ας μην είμαστε σε θέση να την αντιληφθούμε.

Με λίγα λόγια αλλάζει τα συναισθήματα μας η επίδραση του καιρού, λόγω των λήψεων αυτών των συχνοτήτων από τον εγκέφαλο.

Πλέον στην σημερινή εποχή, οι συχνότητες που θεωρούμε φυσικές, και σε αρμονία με το περιβάλλον, και τον άνθρωπο, έχουν αλλάξει λόγω της τεχνολογίας.
Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι είναι συνήθως καταστροφικές για τον άνθρωπο, λόγω ελέγχου του μυαλού και της σκέψης γενικότερα.

Πλέον εκπέμπουν συχνότητες ώστε να ελέγχουν την σκέψη μας, και οτιδήποτε θεωρούμε φυσιολογικό,τον πόνο την λύπη τον φόβο, κτλ, στην ουσία είναι σκέψη άλλων.Της Ελίτ που κυβερνά τον πλανήτη.

Για παράδειγμα, σε επιστημονικές έρευνες ελεγχόμενης έκθεσης στον ανθρώπινο εγκέφαλο, κύματα σε συχνότητες στα 523ΗΖ προξένησαν αίσθημα φόβου και πανικού>>.

Πρόσφατα ανακαλύφθηκε πως ακόμα και το DΝΑ ,(μορφή DΝΑ διπλή έλικα) παράγει συχνότητες, συνεπώς η έκθεση σε μη φυσιολογικές συχνότητες(δηλαδή τεχνητές) έχουν την δυνατότητα να σπάσουν και να δημιουργήσουν δυσλειτουργίες στο DΝΑ.
Ο Ρώσος επιστήμονας στο τομέα της κυματογενετικής Pjotv Garjajer ανακάλυψε πως το DΝΑ αποτελεί κεραία επικοινωνίας του ανθρώπινου σώματος.

Άρα καταλαβαίνετε όλοι σας, ότι αν δεν το έχουν κάνει ήδη, προσπαθούν να κόψουν κάθε επικοινωνία μας με το περιβάλλον και το ενεργειακό πλέγμα γύρω μας, να μην έχουμε καμιά επικοινωνία με τον υπερβατικό χώρο (παραδείσια κατάσταση), και να δεχόμαστε μόνον τις συχνότητες υποταγής της συνείδησης των ανθρώπων

Τα κύτταρα έχουν την δυνατότητα αποθήκευσης των συχνοτήτων. Η αποθηκευτική δυνατότητα του DΝΑ υπολογίζεται σε 3GIGABIT. Πολλές τεχνολογικές εφαρμογές (ηλεκτρονικές καθημερινές συσκευές) προκαλούν βλάβες, έτσι δημιουργούνται διάφορα ερωτήματα για την προστασία μας από το σπάσιμο των γονιδίων μας και από την μή προστασία μας.

Να μην πως για το καθημερινό μας λούσιμο από συχνότητες των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων γύρω μας από τους ανθρώπους της Ελίτ, που πλέον ελέγχουν ήδη την σκέψη μας και το μυαλό μας.

Και να σκεφτείτε ότι τα "θαύματα" μπορούν να συμβούν γύρω μας τόσο μα τόσο εύκολα!
Οι συχνότητες μπορούν και να ευεργετήσουν ένα οργανισμό.

Έχει διαπιστωθεί πως όταν πετύχουμε συγχρονισμό των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου πετυχαίνουμε αυτοβελτίωση, ενώ όταν βομβαρδίζουμε με συχνότητες «θετικές» για τον οργανισμό μπορούν να γιατρέψουν παθήσεις, αφού κάθε κύτταρο από τα εκατομμύρια του εγκεφάλου αποφορτίζει σε μια συγκεκριμένη συχνότητα.

Ο Αυστριακός Βίλχελμ Ράιχ όπου είχε κατασκευάσει ένα ενεργειακό θάλαμο από κρυστάλλους εκπέποντας τέτοιες συχνότητες μέσω της οργόνης σε ασθενείς. Λέγεται δέ ότι θεράπευσε ανίατες ασθένειες μέσα σε διάστημα λίγων ημερών. Η τύχη του Ράιχ ήταν να καταλήξει στη φυλακή των ΗΠΑ ως τσαρλατάνος ενώ η ταυτόχρονη παραδοχή του επιτεύγματός του θα έκανε οριστική παύση στη χρήση φαρμάκων. Πέθανε στη φυλακή ενώ μεγάλο μέρος των βίβλίων του κάηκε.

Καταλάβατε τώρα; Άντε να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε. Τι να πω, πολύ μεγάλο θέμα. Καλή δύναμη. Και να σκεφτείτε δεν πρόλαβα να μιλήσω για τις υπερβατικές συχνότητες. ..σε άλλη ανάρτηση.

Ανοίχτηκαν οι Ασκοί του Αιόλου, και το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι είναι ανόητοι για να χειριστούν αυτή την ενέργεια.

morfeas sky
 

Μπιφτέκια με σόγια και πατάτα

Κι αν δεν θέλουμε να φάμε κρέας... υπάρχει λύση!
 
Κάντε κλικ στον τίτλο ή τη φωτογραφία για να δείτε τα υλικά και την εκτέλεση.
icookgreek.com|Από Klio Kabouri

Υλικά

  • 2 φλιτζάνια κιμά σόγιας
  • 2 κρεμμύδια τριμμένα σε χοντρό τρίφτη
  • 1 μεγάλη πατάτα βρασμένη και λιωμένη με πιρούνι
  • 1 μικρή ντομάτα ξεφλουδισμένη και τριμμένη
  • 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
  • 5 κουταλιές της σούπας μαϊντανό ψιλοκομμένο
  • 1/3 του φλιτζανιού ελαιόλαδο
  • 2-3 φέτες ψωμί μπαγιάτικο μουσκεμένο σε γάλα ή νερό
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • 1 λίτρο ζωμός λαχανικών

Εκτέλεση

  1. Βράζετε τον κιμά σόγιας σε 1 λίτρο ζωμό λαχανικών για 20'. Τον σουρώνετε και  τον πιέζετε με τα χέρια να φύγουν τα νερά του.
  2. Σ' ένα μπολ ανακατεύετε και ζυμώνετε τον βρασμένο κιμά σόγιας μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά, ώσπου να αποκτήσετε ένα αφράτο μίγμα που να πλάθεται.
  3. Πλάθετε τα μπιφτέκια, τα τοποθετείτε σε ταψί ή αντικολλητικό τηγάνι  αλειμμένο με λάδι, τα αλείφετε από πάνω με λίγο λάδι και ψήνετε στο γκριλ ή στο τηγάνι. Συνοδεύετε με πράσινη σαλάτα ή μια σπιτική πικάντικη σάλτσα.
 

15 Πανέξυπνα χειμερινά κόλπα

15 Πανέξυπνα χειμερινά κόλπα που θα σας λύσουν τα χέρια!
 
Υγεία - Είτε λατρεύετε το χιόνι, είτε τρέμετε τους κρύους μήνες κάθε χρόνο, ένα είναι σίγουρο: ο χειμώνας είναι εδώ, και θα μείνει για λίγο ακόμα. Ακόμα και αυτοί
earthshareme.com

τα χρώματα που θα φέρουν χρήματα


Τα χρώματα του Πλούτου: Ποιες Αποχρώσεις να Χρησιμοποιήσετε για να Φέρετε Οικονομική Ευημερία στη Ζωή σας https://spirossoulis.com/  
Σύμφωνα με το φενγκ σούι υπάρχουν κάποια χρώματα που ευνοούν την οικονομική ευημερία σε ένα σπίτι και μπορούν να ενισχύσουν τον πλούτο ενός νοικοκυριού. Ποια είναι αυτά; Και πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στη διακόσμηση του σπιτιού σας;
Μοβ Το μοβ είναι ένα από τα πιο δημοφιλή χρώματα στο φενγκ σούι και είναι ένα χρώμα που βοηθάει πολύ στην ενίσχυση της οικονομικής ευημερίας. Ωστόσο, επειδή σαν χρώμα έχει απίστευτη ενέργεια, θέλει λίγη προσοχή στη διακόσμηση. Επιλέξτε παλ μοβ για τους τοίχους σας και βάλτε σε διάφορα σημεία του σπιτιού μικρά μοβ διακοσμητικά για να ενισχύσετε την ενέργειά του.


Το μ οβ είναι το πιο δυνατό ενεργειακά χρώμα σύμφωνα με το φενγκ σούι. Πράσινο Το πράσινο είναι ακόμα ένα χρώμα που χρησιμοποιείται πολύ και σύμφωνα με το φενγκ σούι είναι το σύμβολο της ανάπτυξης και της ζωτικότητας. Βάψτε σε παλ πράσινο τους τοίχους του υπνοδωματίου σας και ενισχύστε με καφέ και πράσινα διακοσμητικά που θα φέρουν οικονομική ευημερία στη ζωή σας.
Πράσινο της Ελιάς: Το Απόλυτο Χρώμα της Εποχής


Το πράσινο είναι ένα από τα βασικά χρώματα του πλούτου σύμφωνα με το φενγκ σούι. Χρώματα του νερού Το νερό θεωρείται σύμβολο αφθονίας και τα χρώματά του, σύμφωνα με το φενγκ σούι, είναι το μπλε και το μαύρο. Συνδυάζοντάς τα θα φέρετε πλούτο στη ζωή σας και θα έχετε αφθονία στο νοικοκυριό σας. Το μπλε είναι ένα χρώμα που είναι πολύ δημοφιλές για το βάψιμο των τοίχων, τη φετινή σεζόν, και υπάρχουν αμέτρητες αποχρώσεις για να επιλέξετε όποια ταιριάζει καλύτερα σε εσάς. Ενισχύστε τη διακόσμηση με μαύρα διακοσμητικά όπως κεριά, ένα βάζο ή ένα φωτιστικό και δείτε τη ζωή σας να μεταμορφώνεται.
Greek Blue: Το Χρώμα που έχει Γίνει Ανάρπαστο σε όλο τον Κόσμο


Το μπλε και το μαύρο είναι τα χρώματα του νερού. Συνδυάστε τα μεταξύ τους για να φέρετε αφθονία χρημάτων στη ζωή σας. Καφέ Το ξύλο είναι ένα υλικό που έχει συνδεθεί με την υγεία και τη ζωτικότητα και εκφράζει αφθονία, ενώ χρησιμοποιείται για να ενισχύει τον πλούτο και την ευημερία σε ένα σπίτι. Τα χρώματα που συνδέονται με το ξύλο είναι το καφέ και το πράσινο. Αν επιλέξετε μια παλ πράσινη απόχρωση για τους τοίχους σας, τότε μπορείτε να την ενισχύσετε με καφέ και ξύλινα διακοσμητικά.


Το καφέ είναι ένα από τα βασικά χρώματα αφθονίας. Συνδυάστε το με γκρι, λευκό ή κίτρινο για ακόμα πιο δυνατό αποτέλεσμα. Χρώματα της Γης Αν θέλετε οικονομική ευημερία και πλούτο στο σπιτικό σας, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα της Γης, που είναι το μπεζ και το φωτεινό κίτρινο. Αυτά τα δύο χρώματα είναι φανταστικές επιλογές για διακόσμηση του σπιτιού, ειδικά αν δεν είστε φαν των έντονων αποχρώσεων. Βάψτε τους τοίχους σε ένα απαλό μπεζ και ενισχύστε με πράσινα ή μοβ διακοσμητικά που θα δώσουν περισσότερη ζωντάνια στον χώρο σας.
Οι Μεταλλικές Αποχρώσεις της Σεζόν: Πώς να Διακοσμήσετε το Σπίτι σας για Έξτρα Λάμψη


Το μπεζ και το κίτρινο είναι δύο χρώματα που ταιριάζουν πολύ σε κάθε χώρο του σπιτιού. Χρώματα των μετάλλων Σύμφωνα με το φενγκ σούι οι μεταλλικές αποχρώσεις είναι επίσης μια πολύ καλή επιλογή για να φέρετε οικονομική ευημερία στη ζωή σας. Το γκρι και το λευκό ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία και μάλιστα είναι πολύ στη μόδα φέτος στη διακόσμηση του σπιτιού. Χρησιμοποιήστε το γκρι σε οποιοδήποτε χώρο του σπιτιού σας, βάφοντας τους τοίχους στις αμέτρητες αποχρώσεις του. Εναλλακτικά βάψτε τους τοίχους σε λευκό χρώμα και ενισχύστε τη διακόσμηση με γκρι διακοσμητικά.


Οι μεταλλικές αποχρώσεις φέρνουν οικονομική ευημερία. Αυτά είναι τα βασικά χρώματα του πλούτου και φυσικά μην ξεχάσετε το χρυσό που είναι μια από τις πιο βασικές αποχρώσεις που φέρνουν ευημερία και πλούτο σε ένα σπίτι.
Δείτε υπέροχες ιδέες για να βάλετε το χρυσό στη διακόσμηση του σπιτιού σας.


Χρησιμοποιήστε το χρυσό στη διακόσμηση του σπιτιού σας για μεγαλύτερη οικονομική ευημερία. Χρησιμοποιήστε το χρυσό σε λεπτομέρειες, όπως φωτιστικά, βάζα, μπολ, διακοσμητικά και απολαύστε μια χρονιά γεμάτη πλούτο, ευημερία και καλές οικονομικές απολαβές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις