Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

κρέας μελιτζάνα

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.


Pasta & Yemek Tarifleri
Fırında Etli Patlıcan Tarifi
Malzemeleri

1 Kilo patlıcan
Yarım kilo kuşbaşı dana eti
3 Adet orta boy domates
3-4 Adet yeşil biber
2 Orta boy kuru soğan
4-5 diş sarımsak
Tatlı kaşığı biber salçası
Karabiber,kimyon ve tuz
1 yemek kaşığı tereyağ
Eti pişirmek için 1 su bardağı sıcak su
Patlıcanları kızartmak için yeterince sıvıyağ

Nasıl Yapılır suda kara suyu çıkana kadar yarım saat bekletin.
Bu sırada etini hazırlamak için tencereye tereyağını ekleyip kızdırın ve kuşbaşı etlerinizi ilave edin ve etler suyunu salıp çektiğinde yarım ay doğradığınız soğanları ilave edip,soğanlarla birlikte etinizi kavurun.
Soğanlar sararmaya başladığında biber salçasını ekleyip,karıştırın ve irice doğradığınız domatesleri ve soyup irice doğradığınız
sarımsakları ekleyip,birkaç dakika pişirip sıcak suyunu ilave edin.Baharatlarını,tuzunu da ekleyip,etler yumuşayana kadar pişirin.(Ben düdüklüde pişirdiğim için su bardağı su ekledim.Düdüklü için yeterli geldi ama normal tencerede pişirenler biraz daha fazla ekleyebilir ama kesinlikle çok sulu olmamalı.
Etleri pişirecek kadar ve az su ilavesi yeterli.Etler piştiğinde yine en fazla tencerede 1 su bardağına yakın yemeğin suyu kalmış olmalı.
Pişen eti ocaktan alın bir kenarda beklesin.
Patlıcanları sudan çıkartın ve suyunu elinizle hafifçe patlıcanları parçalamadan sıkın.

Tavada yağı kızdırın ve patlıcan dilimlerini kızartın ama tamamen kızartmayın. Hafif diri kalsın kızarttıktan sonra kağıt havlu üzerine alın ki fazla yağını çeksin.
Sonra biberleride aynı yağda hafif kızartın. Daha sonra pişireceğiniz tepsiye patlıcanları yerleştirin.Pişen eti de suyuyla birlikte patlıcanların üzerine dökün ve yaydırın.
Kızarttığınız biberleri üzerine yerleştirin.Üzerine yağlı kağıt kapatın.
Önceden 180 derece fırında patlıcanlar tamamen pişene kadar pişirin.
Zaten öncesinde patlıcanı yarı yarıya kızarttığımız için fırında çok kısa sürede pişiyor dikkati olun.
Afiyet olsun

http://www.hayatcafetarifleri.com/…/firinda-etli-patlican-y…
 
Ψημένο κρέας μελιτζάνα συνταγή
Συστατικά

1 κιλά μελιτζάνα
Μισό κιλό μοσχαρίσιο κρέας
3 μεσαίου μεγέθους ντομάτες
3-4 πράσινες πιπεριές
2 μέτριο ξηρό κρεμμύδι
4-5 δόντια σκόρδο
Γλυκό κουτάλι πιπέρι πάστα
Πιπέρι, κύμινο και αλάτι
1 κουταλιές της σούπας βούτυρο
1 νερό κούπες ζεστο νερο για να μάγειρας το κρεας
Αρκετά για να τηγανίσω τη μελιτζάνα.

Πως να το κάνουμε να περιμένει μισή ώρα μέχρι να βγει το μαύρο νερό από το νερό.

Εν τω μεταξύ, προσθέτεις βούτυρο στο δοχείο για να ετοιμάσεις το κρέας σου, και προσθέτεις το τρελό και το κιμά κρέας σου, και όταν κυκλοφορήσει το κρέας, θα μπορείς να προσθέσεις τα κρεμμύδια.

Όταν τα κρεμμύδια αρχίζουν να κυλάνε, προσθέτεις την σάλτσα πιπεριού, την ανακατεύεις, και κόβεις το μεγάλο και το το

Προσθέστε το σκόρδο και μάγειρας το για λίγα λεπτά και προσθέστε το ζεστό σας νερό. Μπορείτε να προσθέσετε την άνοιξη και το αλάτι σας και να το μαγειρεύετε μέχρι το κρέας να είναι τρυφερό. (πρόσθεσα νερό στο ποτήρι του νερού επειδή μαγείρεψα τον μάγειρα. Είναι αρκετό για την πίεση, αλλά η κουζίνα στην κανονική κατσαρόλα μπορεί να προσθέσει λίγο παραπάνω, αλλά σίγουρα δεν πρέπει να είναι.

Αρκετά για να μαγειρέψει το κρέας και το μικρό συμπλήρωμα νερού είναι αρκετό. Όταν το κρέας ψήνεται, πρέπει να υπάρχει νερό αριστερά από το φαγητό κοντά σε 1 ποτήρι νερό στην πιο κατσαρόλα και πάλι

Πάρε την κουζίνα απ ' τη σόμπα και περίμενέ την στο περιθώριο.
Βγάλε τη μελιτζάνα από το νερό και πίεσε το νερό χωρίς να το σκίσεις με το χέρι σου.

Ψητό το λάδι στο τηγάνι και φράι τη γλώσσα μελιτζάνα, αλλά μην το φράι εντελώς. Κράτα το φως ζωντανό και βάλε το στην χαρτοπετσέτα αφού ψηθεί για να μπορεί να τραβήξει πολλά.

Τότε σε το ίδιο με το ίδιο λάδι με τους biberleride. Βάλε τη μελιτζάνα στο δίσκο που θα μαγειρέψεις αργότερα. Πατήστε και απλώστε το κρέας στο το μαζί με το νερό της κουζίνας.

Τοποθετήστε το στις πιπεριές που έχετε ήταν. Κλείσε το χαρτί λαδιού.

Μαγείρεψε εκ των προτέρων 180 βαθμούς στο φούρνο μέχρι να ψηθεί εντελώς.

Να είστε προσεκτικοί που μαγειρεύουμε σε πολύ λίγο χρόνο στο φούρνο, αφού έχουμε ήδη ψήσει τη μελιτζάνα στο
Να χαίρεσαι το χρόνο σου

http://www.hayatcafetarifleri.com/2018/06/firinda-etli-patlican-yemegi.html
 
 

Βλέπω μπροστά μου μόνο τοίχο

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
creativebizlab.com
Πόσες φορές το έχω ακούσει… Πόσο σας καταλαβαίνω…
 
 
Πόσες φορές το έχω ακούσει… Πόσο σας καταλαβαίνω…

Αυτό το συναίσθημα ότι όλοι οι άλλοι – τουλάχιστον αυτοί που θαυμάζεις – είναι ήδη πολύ μπροστά κι εσύ έχεις μείνει πίσω. Ότι θα έπρεπε να είχες κάνει πολλά πράγματα με διαφορετικό τρόπο, ότι τώρα είναι αργά και ότι – και κυρίως αυτό – δεν ξέρεις πώς να βγεις από αυτό το αδιέξοδο. Βλέπεις μόνο τοίχο μπροστά…

Μιλάω για το θέμα της δουλειάς, μιας δουλειάς που σε πνίγει, που σε κάνει να νιώθεις ότι κάνεις πολύ λιγότερα από αυτά που είσαι, από αυτά που μπορείς να δώσεις. Θέλεις να εκφράσεις αυτό που έχεις μέσα σου, να δημιουργήσεις κάτι με αξία και δε σε αφήνουν – ίσα ίσα μπορεί και να “τιμωρηθείς” που πας να ξεφύγεις από τη μετριότητα.

Σε καταλαβαίνω τόσο που θέλω να έρθω να σε αγκαλιάσω, να σε πιάσω από τους ώμους και να σε ταρακουνήσω, να σε πάρω από το χέρι και να σου δείξω το πώς ΜΠΟΡΕΙΣ να ξεφύγεις. Αρχικά, να ανοίξεις το παράθυρο να μπει φως, να πάρεις ανάσες και σιγά-σιγά, λίγο-λίγο να βρεις και την πόρτα. Δε χρειάζεται να την ανοίξεις αμέσως, αρκεί να ξέρεις ότι είναι εκεί, ότι πλέον θα είσαι σε θέση, όταν θα είναι η κατάλληλη στιγμή, να την ανοίξεις και να βγεις έξω.

Και να πάρεις ένα καινούριο δρόμο, ένα φωτεινό δρόμο, έναν δύσκολο δρόμο, που σε οδηγεί προς τα εκεί που μέσα σου ξέρεις ότι πρέπει να πας. Δε χρειάζεται να ξέρεις ακριβώς πού θα καταλήξεις μετά από χρόνια, το σημαντικό είναι να προχωράς με μικρά, σταθερά, συστηματικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Και η σωστή κατεύθυνση είναι η εξωστρέφεια, είναι η έλλειψη συνόρων, είναι όλες οι χώρες του κόσμου. Και αυτό ξεκινάει από τη δημιουργία και τη συνεργασία, ξεκινάει από το να ΘΕΛΕΙΣ πραγματικά να ανοίξεις αυτό το παράθυρο στον κόσμο, να βγεις από το αδιέξοδο, να πάψεις να βλέπεις μπροστά σου τοίχο.
Διαβάστε τις ιστορίες δημιουργών που προχώρησαν στις αγορές του εξωτερικού:
Και αυτή τη στιγμή δε χρειάζεται να έχεις την παραμικρή ιδέα ΠΩΣ θα το κάνεις. Αυτό θα στο δείξουμε εμείς που το κάναμε πράξη και για μας και για την ομάδα μας. Έλα να μας ακούσεις, έλα να σε ακούσουμε, έλα να σου δείξουμε.

OPEN DAY
ΤΡΙΤΗ 23 & ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ATHENS LAB
ΔΕΥΤΕΡΑ 22 & ΠΕΜΠΤΗ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - LIVE ONLINE

Είστε καλεσμένοι στo δωρεάν εργαστήριο του Creative Bizlab, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τις νέες τάσεις της αγοράς του internet και τις προϋποθέσεις επιτυχίας για να πουλήσετε τα προϊόντα σας σε όλο τον κόσμο.

Θα σας δώσουμε πολύτιμη πληροφόρηση που σας βοηθήσει να αρχίσετε και να αναπτύξετε τη δημιουργική σας δραστηριότητα online! ​​ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ATHENS LAB (Μαυρομιχάλη 1 Αθήνα)
  • Τρίτη 23 Οκτωβρίου: 10:30πμ - 12:30μμ​
  • Τετάρτη 24 Οκτωβρίου: 6:00μμ - 8:00μμ

LIVE ONLINE (διαδικτυακά)
  • Δευτέρα 22 Οκτωβρίου: 11:00πμ - 12:30μμ​
  • Πέμπτη 25 Οκτωβρίου: 6:00μμ - 7:30μμ


Leave a Reply.

 

6 φορές πάνω ...

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
Κάθε ημέρα καταναλώνονται στη χώρα μας 82 τόνοι φυτοφαρμάκων, με μέσο ημερήσιο κόστος 450.000 ευρώ. Κάθε ημέρα 5 Έλληνες δηλώνονται στο Εθνικό Κέντρο Δηλητηριάσεων με συμπτώματα δηλητηρίασης από φυτοφάρμακα, εκ των οποίων τα 2 είναι παιδιά.
Οι καταναλώσεις φυτοφαρμάκων και δηλητηριάσεις από φυτοφάρμακα στη Κρήτη είναι υπερδιπλάσιες των μέσων εθνικών και 6πλάσιες της μέσης παγκόσμιας.

Φρεντερίκ Σοπέν ( 1 Μαρτίου - 17 Οκτωβρίου 1849)

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
O Φρεντερίκ Σοπέν (Frédéric François Chopin, 1 Μαρτίου ή 22 Φεβρουαρίου 1810 - 17 Οκτωβρίου 1849) ήταν Πολωνός συνθέτης, ένας από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους του ρομαντισμού στη μουσική και από τους μεγαλύτερους πιανίστες της εποχής του. Αρκετές συνθέσεις του συγκαταλέγονται στα σημαντικότερα έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου.





homouniversalisgr.blogspot.com
Chopin, by Wodzinska O Φρεντερίκ Σοπέν (Frédéric François Chopin,…


O Φρεντερίκ Σοπέν (Frédéric François Chopin, 1 Μαρτίου ή 22 Φεβρουαρίου 1810 - 17 Οκτωβρίου 1849) ήταν Πολωνός συνθέτης, ένας από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους του ρομαντισμού στη μουσική και από τους μεγαλύτερους πιανίστες της εποχής του. Αρκετές συνθέσεις του συγκαταλέγονται στα σημαντικότερα έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου.


Γεννήθηκε στην Πολωνία το 1810. Οι πληροφορίες για την ημερομηνία γέννησής του δεν είναι ακριβείς: σύμφωνα με κάποιες γεννήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου ή την 1η Μαρτίου, ενώ υπάρχει και η πληροφορία ότι είχε γεννηθεί ένα χρόνο νωρίτερα. Ο ίδιος πάντως ανέφερε ως ημερομηνία γέννησης την 1η Μαρτίου. Ο πατέρας του, Νικολά Σοπέν, ήταν Γάλλος που ζούσε στην Πολωνία από το 1787 και έπαιζε βιολί. Είχε αποκτήσει μάλιστα την πολωνική υπηκοότητα και είχε πάρει μέρος στην εξέγερση του 1794. Στην Πολωνία παρέδιδε μαθήματα γαλλικής γλώσσας. Η μητέρα του συνθέτη, Justyna Krzyżanowska, ήταν Πολωνέζα και πιανίστρια.

Ο Φρεντερίκ από μικρός έδειξε το ταλέντο που είχε στη μουσική. Παρακολουθούσε αρχικά μαθήματα από την μητέρα του από 4 ετών μέχρι τα 5 και όταν ήταν 6 ετών τυπώθηκε η πρώτη του σύνθεση. Σε ηλικία 8 ετών εμφανίστηκε πρώτη φορά δημοσίως ως πιανίστας. Η φήμη του γρήγορα έγινε μεγάλη και στην Βαρσοβία τον θεωρούσαν δεύτερο Μότσαρτ. Ο δάσκαλός της σύνθεσης στο Ωδείο της Βαρσοβίας, Γιοσεφ Έλσνερ, μιλούσε για τις εξαιρετικές ικανότητές του και τη μουσική ιδιοφυΐα του. Το 1829 έδωσε τις πρώτες μεγάλες του συναυλίες στη Βιέννη, και εν τω μεταξύ είχε συνθέσει ήδη μερικά σημαντικά έργα, όπως το κοντσέρτο σε φα ελάσσονα (γνωστό ως 2ο κοντσέρτο), την πρώτη σονάτα για πιάνο (σε ντο ελάσσονα), και κάποιες από τις σπουδές για πιάνο. Το 1830 έφυγε από την Πολωνία για να συνεχίσει τις εμφανίσεις του στη Βιέννη. Μετά την αναχώρησή του ξέσπασε στη χώρα επανάσταση κατά της τσαρικής (ρωσικής) εξουσίας η οποία συνετρίβη και ο συνθέτης δεν μπόρεσε ποτέ να επιστρέψει στην πατρίδα του.

Από το 1831 ζούσε στο Παρίσι, που τότε ήταν επίκεντρο της πνευματικής και καλλιτεχνικής ζωής. Εκεί ζούσαν πολλοί σπουδαίοι συνθέτες, όπως οι Τζοακίνο Ροσσίνι, Φραντς Λιστ και Εκτόρ Μπερλιόζ. Λίγους μήνες μετά την άφιξή του έδωσε το πρώτο του ρεσιτάλ και σταδιακά η φήμη του εξαπλωνόταν. Σύντομα απέκτησε πολλούς μαθητές και τα μαθήματα του προσέφεραν οικονομική άνεση και ασφάλεια. Παρά τη μεγάλη φήμη του όμως απέφευγε τις εμφανίσεις σε μεγάλα ακροατήρια. (Ισχυριζόταν ότι φοβόταν πολύ το κοινό.) Έτσι, στα 18 χρόνια παραμονής στο Παρίσι, έδωσε μόνο 19 ρεσιτάλ. Το 1837 είχε ερωτευτεί μία μαθήτρια πιάνου, την Maria Wodzińska, και είχαν αρραβωνιαστεί, όμως η οικογένεια της κοπέλας διέλυσε τον αρραβώνα, πιθανότατα εξ αιτίας των προβλημάτων υγείας του συνθέτη.
Ο Σοπέν όπως απεικονίζεται από τον φίλο

του τον Ευγένιο Ντελακρουά το 1838

Η σχέση με τη Γεωργία Σάνδη
Στο Παρίσι ο Σοπέν συνδεόταν με τον κύκλο του επίσης φημισμένου συνθέτη και πιανίστα Φραντς Λιστ. Στο σπίτι του γνώρισε τη συγγραφέα Γεωργία Σάνδη(ψευδώνυμο της Βαρώνης Aurore Dudevant), 6 χρόνια μεγαλύτερή του. Η πρώτη γνωριμία με την τολμηρή και μάλλον εκκεντρική συγγραφέα (κάπνιζε και φορούσε αντρικά ρούχα) του είχε προκαλέσει αρνητική εντύπωση και είχε σχολιάσει επικριτικά τη συμπεριφορά και την εμφάνισή της. Από το 1838 όμως ξεκίνησε η σχέση τους, που κράτησε 9 χρόνια.
Το 1838-9 το ζευγάρι έζησε για λίγους μήνες στη Μαγιόρκα, στο ερημωμένο Μοναστήρι Valldemossa. Η Γεωργία Σάνδη πήγε εκεί γιατί το κλίμα θα βοηθούσε τον γιο της Μωρίς να ξεπεράσει κάποια προβλήματα υγείας και ο συνθέτης την ακολούθησε πιστεύοντας ότι εκεί θα βελτιωνόταν και η δική του υγεία (έπασχε από φυματίωση). Το κλίμα της περιοχής όμως δεν τον βοήθησε, και επιπλέον έπρεπε να αντιμετωπίσουν και την αρνητική στάση των ντόπιων απέναντι στο ανύπαντρο ζευγάρι. Έτσι σύντομα εγκατέλειψαν την Ισπανία και επέστρεψαν στη Γαλλία, όπου ζούσαν κατά διαστήματα στο Παρίσι και στη Νοάν (Nohant), στην κατοικία της Γεωργίας Σάνδη.
Οι σχέσεις τους σταδιακά άρχισαν να ψυχραίνονται και το ζευγάρι χώρισε το 1847. Ο λόγος του χωρισμού, όπως προκύπτει από επιστολή της Σάνδη προς τον Σοπέν η οποία ανακαλύφθηκε το 1950, είναι ότι ο συνθέτης υποστήριξε την κόρη της Γεωργίας Σάνδη, Σολάνζ, σε έντονη διαμάχη που είχε με τη μητέρα της επειδή είχε αρραβωνιαστεί κρυφά.
Από εκείνη τη χρονιά η υγεία του επιδεινώθηκε. Το 1848 έζησε για μεγάλο διάστημα στην Αγγλία και τη Σκωτία για ρεσιτάλ, κατόπιν πρόσκλησης της μαθήτριάς του Τζέιν Στέρλινγκ. Όταν επέστρεψε στο Παρίσι η υγεία του ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση και τα οικονομικά του μέσα περιορισμένα.
Πέθανε στο Παρίσι το 1849, μετά από χρόνια φυματίωση. Ενδέχεται όμως ο θάνατός του να οφείλεται σε καρδιακό νόσημα. Κηδεύτηκε στο Παρίσι και από το Κοιμητήριο Περ Λασαίζ, όμως κατόπιν δικής του επιθυμίας η καρδιά του μεταφέρθηκε στην Πολωνία, όπου φυλάσσεται μέχρι και σήμερα.
Έργο

Η μοναδική γνωστή φωτογραφία του Φρεντερίκ Σοπέν, δημιουργία του Λουί-Ωγκύστ Μπισόν (1849)

Το έργο του Σοπέν προορίζεται αποκλειστικά για πιάνο, με εξαίρεση μερικά έργα μουσικής κοντσερτάντε για πιάνο και ορχήστρα, ένα τρίο για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο, μερικά έργα για πιάνο και βιολοντσέλο και ορισμένα τραγούδια για φωνή και πιάνο. Αρκετά από τα έργα του είναι πολύ απαιτητικά δεξιοτεχνικά, όπως οι Μπαλάντες και τα Σκέρτσι, αλλά αυτό που προέχει δεν είναι η δεξιοτεχνία αλλά ο μελωδικός χαρακτήρας. Μάλιστα έχει επισημανθεί ότι η δομή των μουσικών φράσεων είναι τέτοια, σαν να επρόκειτο να ερμηνευθούν από τραγουδιστή. Παράλληλα όμως με την ανεξάντλητη μελωδική του ευρηματικότητα, ο Σοπέν είχε μια πολύ αναπτυγμένη αρμονική φαντασία, ένα στοιχείο της τέχνης του που συχνά διαφεύγει της προσοχής των μουσικόφιλων.
Ο Σοπέν αξιοποίησε τους παραδοσιακούς χορούς της πατρίδας του, τις Πολωνέζες και τις Μαζούρκες, αλλά τα δικά του έργα δεν προορίζονται για χορό, αφού είναι πολύ γρήγορα και δεξιοτεχνικά. Το ίδιο ισχύει και για τα Βαλς του: είναι ευχάριστα κομμάτια σαλονιού, που προορίζονται για διασκέδαση.
Μερικά από τα 24 Πρελούδια τα συνέθεσε κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Μαγιόρκα. Το πιο διάσημο από αυτά είναι το 15ο, το πρελούδιο "της σταγόνας της βροχής". Λέγεται ότι το συνέθεσε ένα βράδυ με έντονη κακοκαιρία, που περίμενε με αγωνία τη Σάνδη και τον γιό της, οι οποίοι είχαν καθυστερήσει να φτάσουν λόγω των καιρικών συνθηκών. Ωστόσο αυτού του είδους οι ιστορίες σχετικά με τα έργα του Σοπέν μάλλον πρέπει να τοποθετηθούν στον χώρο της μυθοπλασίας.
Ξεχωριστές είναι και οι 24 σπουδές για πιάνο: εκτός από τις τεχνικές απαιτήσεις τους, είναι και αξιόλογα μουσικά κομμάτια που μπορούν να ερμηνευθούν σε συναυλίες. Αυτό δεν ήταν συνηθισμένο προηγουμένως, για παράδειγμα στις σπουδές του Καρλ Τσέρνυ και του Κράμερ το ενδιαφέρον είναι καθαρά παιδαγωγικό. Από την εποχή του Σοπέν όμως και μετά πολλοί συνθέτες παρουσίασαν αντίστοιχα έργα αξιώσεων, όπως οι Φραντς Λιστ, Κλωντ Ντεμπυσσύ και Αλεξάντρ Σκριάμπιν.
Οι Σονάτες του Σοπέν δεν ακολουθούν την παράδοση του βιεννέζικου Κλασικισμού. Οι κριτικοί της εποχής μάλιστα παρατηρούσαν ότι μάλλον δεν γνώριζε καλά τη φόρμα του είδους, η αλήθεια όμως είναι ότι πιθανότατα δεν θα ήθελε ο ίδιος να τηρήσει την αυστηρή φόρμα. Εξ άλλου προτιμούσε κομμάτια σε ελεύθερες φόρμες όπως οι Μπαλάντες και τα Σκέρτσι. Ήταν μάλιστα ο πρώτος που παρουσίασε Σκέρτσο ως αυτόνομο κομμάτι.
Τα Κοντσέρτα του για πιάνο και ορχήστρα είναι έργα στα οποία κυριαρχεί το πιάνο και η ορχήστρα έχει δευτερεύοντα ρόλο (παρουσιάζει την εισαγωγή, τα συνδετικά μέρη και το κλείσιμο). Στα σημεία που εμφανίζεται το πιάνο ο ρόλος της ορχήστρας είναι καθαρά συνοδευτικός.
Αξιοσημείωτη είναι η μνεία του για τον Ντομένικο Σκαρλάττι, συγκεκριμένα έγραψε:
Πολλοί από τους συναδέλφους μου διδασκάλους κατακρίνουν τη μεθοδολογία μου που περιλαμβάνει έργα του Σκαρλάττι. Πραγματικά με εκπλήσσει η δυσπιστία τους, καθώς η μουσική του περιέχει πλήθος ασκήσεων δακτυλοθεσίας, ενώ διαθέτουν πνεύμα που μπορεί να συγκριθεί άνετα μ' αυτό του Μότσαρτ. Αν μάλιστα δεν είχα το φόβο της κατάκρισης από διάφορους κοντόφθαλμους, θα ερμήνευα ευχαρίστως κομμάτια του Σκαρλάττι στις συναυλίες μου. Είμαι ωστόσο σίγουρος πως η μουσική του κάποια μέρα θα σταθεί στο βάθρο που της αξίζει και θα χαίρει άκρας εκτίμησης, τόσο από μουσικούς όσο και από το κοινό.

Σήμερα...



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Ευκράτης, Ούρσουλα, Σωκράτης, Χριστόδουλος



Όσιος Ιλαρίων ο Μέγας

Ημερομηνία εορτής: 21/10/2012Όσιος Ιλαρίων ο Μέγας
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 21 Οκτωβρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Οσιος Ιλαριων Ο Μεγας (333 - 413)


Βιογραφία
Ο Όσιος Ιλαρίων ο Μέγας γεννήθηκε το 333 μ.Χ., στα χρόνια του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Η κωμόπολη στην οποία ανατράφηκε ονομαζόταν Θαβαθά, πέντε μίλια μακριά από τη Γάζα. Οι γονείς του ήταν πλούσιοι ειδωλολάτρες. Στην επιθυμία τους να σπουδάσουν όσο γίνεται καλύτερα το γιο τους, έστειλαν αυτόν στην Αλεξάνδρεια.

Εκεί, ο Ιλαρίων γνώρισε τη χριστιανική πίστη, την αγάπησε και βαπτίσθηκε χριστιανός. Έγινε μιμητής του Μέγα Αντωνίου και έμεινε αρκετό καιρό κοντά του. Όταν πέθαναν οι γονείς του, γύρισε στην πατρίδα του, διαμοίρασε στους φτωχούς όλη του την κληρονομιά και πήγε στην έρημο. Εκεί κάποτε συνάντησε ληστές, με τους οποίους είχε τον έξης διδακτικό διάλογο: «Εάν σε συναντούσαν κλέφτες, τον ρώτησαν, τί θα έκανες;» Εκείνος απάντησε: «Τί έχει να φοβηθεί ο γυμνός;». Έπειτα του είπαν: «Αλλά αν σε σκότωναν;». Ο Ιλαρίων απάντησε: «Τόσο το καλύτερο. ο σωματικός θάνατος κλείνει τη νύκτα της παρούσας ζωής και εισάγει στην ανατολή της μέλλουσας ζωής». Οι απαντήσεις του Ιλαρίωνα είχαν σαν αποτέλεσμα τη μετάνοια των ληστών. Ο Ιλαρίων, έλαβε από το Θεό και το χάρισμα να κάνει θαύματα.

Αφού περιόδευσε σε πολλούς τόπους και χώρες, παρέδωσε στο Θεό την ψυχή του, ογδόντα χρονών.Ο Όσιος Ιλαρίων ο Μέγας έζησε τα τελευταία πέντε χρόνια της ζωής του στην Επισκοπή της Πάφου.

Το λείψανο του Οσίου δεν έμεινε για καιρό στην Κύπρο. Οι χριστιανοί της Παλαιστίνης, σαν έμαθαν τον θάνατο του οσίου, έστειλαν εδώ τον μαθητή του Ησύχιο, ο οποίος με τρόπο ανέσκαψε τον τάφο. Χωρίς να τον αντιληφθεί κανένας πήρε τα ιερά λείψανα και τα μετέφερε στην Παλαιστίνη. Εκεί οι χριστιανοί τα εναπέθεσαν με ξεχωριστές τιμές στη Μονή του Μαϊουμά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις