Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΜΕΛΙ συλλογικός τόμος εκδ. Εν πλώ





Δημήτρης Καραγιάννης
Παιδοψυχίατρος , Ψυχοθεραπευτής, Διδάκτωρ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Αλεξανδρούπολης....

....Ο Θεός μου είναι αυτός που έχει συγχωρέσει όλες τις ανεπάρκειές μου,όλες τις αστοχίες μου.Ο Θεός μου συγχωρεί την κάθε μου απόκλιση από τον δρόμο που Αυτός μου προτείνει.Ο Θεός μου συγχωρεί γιατί είναι Αχώρητος.Πέρα από τα ανθρώπινα όρια και τους ανθρώπινους περιορισμούς.Όταν αναγνωρίζω τις εμπλοκές μου,τότε ήδη μου επιτρέπω να τον συναντήσω και να Τον συγχωρέσω κι εγώ.Να με φιλοξενήσει στον απεριόριστο χώρο Του και να συγχωρηθούμε.
Ο Θεός μου είναι πάντα διαθέσιμος για να με δεχτεί.Αλλά εγώ δεν το μπορώ πάντα.Προβάλλω πάνω Του τη δική μου δυσκολία να παραδεχτώ τα λάθη μου και αναρωτιέμαι αν Αυτός θα μπορεί να με δεχτεί.Επειδή εγώ δυσκολεύομαι να συγχωρήσω τυς άλλους και τον εαυτό μου,θεωρώ ότι αυτή η δυσκολία αφορά και τον Θεό.Δεν είναι η ταπείνωση που εμποδίζει την πρόσληψη της συγχώρησης,αλλά η καθήλωση στον αυτιστικό εγωισμό...

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΜΕΛΙ
συλλογικός τόμος
εκδ. Εν πλώ

1 σχόλιο:

  1. Εντελώς τυχαία έπεσα πάνω στο κειμενάκι που είχα αναρτήσει. Χάρηκα που το ξαναδιάβασα! Το θεωρώ σημαντικότατο.Μαρία,ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις